CostiX Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Hornet i-am luat eu sotiei si nu este asa cum zici tu. Este mult mai iertatoare decat un 600 normal. Cand m-am urcat pe ea la inceput mi-am dat seama ca are o ciclistica foarte buna si are acceleratia in linie....nu smuceste oricat gaz ai dai. Bafta Vezi sa nu-ti iei " ier 1" ..... nu ii mai da idei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 nu ii mai da idei ) pai ce doar ier 1, ia-ti tata 1000RR, sau ninja 1000 ca sa sti o treaba. Glumesc, sa nu faci asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Lasati dom'le baiatul... Nu il mai influentati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 La 1,76 Mie mi se pare Transalp cam inalt.Si mi se pare ca si Pegaso e cam la fel. Eu am 1,90 si 120 de kg. Aratam pe Transalp ca un elefant pe o girafa . Uita-te si dupa Custom Cruiser. Centrul ala de greutate jos te ajuta enorm. Adevarat e mai greu la curbe Ma mai speriu cand ating pe jos , dar in rest no comment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
casperrthedevil Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Sal...eu am 1, 87 si cam 125kg am A de vreo 2 ani dar nu am mers cu motor deloc, as vrea sa imi iau un moto (naked) dar nu stiu ce ar rezista sub gabaritu meu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 (editat) Sal...eu am 1, 87 si cam 125kg am A de vreo 2 ani dar nu am mers cu motor deloc, as vrea sa imi iau un moto (naked) dar nu stiu ce ar rezista sub gabaritu meu )B-king. )))))) Serios acum : de tinut te tine orice dar urca-te pe mai multe si vezi care te "chirceste" mai putin. In mod normal sunt mai "incapatoare" cele de cilindree cam mare pt inceput. Plus ca aveti ceva reguli diferite din cate stiu in UK.... Editat Iunie 26, 2013 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 (editat) stai linistit ca hornetul nu se simte mai puternic decat sv-ul decat dupa 9000 de ture, si acolo putin, cu 13 cp masurati ( nu declarati) Pana in 9000 rpm, Sv-ul trage mult mai bine, avand o curba de cuplu net superioara . Editat Iunie 26, 2013 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
casperrthedevil Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 B-king. )))))) ) daca B-king te referi la B pt "conserve" as putea sa fiu A, B, C, D, E -king ) nu am mers pe moto pana acum k nu am avut timp si nici putere de convingere fata de sotie (+2 copii) si acum k i-am convins cu chiu cu vai vreau sa renunț la conserva mea si sa imi iau un moto dar nu stiu ce m-ar tine calumea. Serios acum : de tinut te tine orice dar urca-te pe mai multe si vezi care te "chirceste" mai putin. In mod normal sunt mai "incapatoare" cele de cilindree cam mare pt inceput. Plus ca aveti ceva reguli diferite din cate stiu in UK.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Bking adica asta:http://www.motorcycle-usa.com/463/Motorcycles/Suzuki-B-King.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Am luat-o in calcul la inceputul realizarii listei...dar mi se pare mult prea puternica pentru ce voi avea eu nevoie la inceput. nu e vb doar de ce scrie in talon, ca hornet are ~90cp si SV-ul are mai putin. SV trage mai bine de jos, teoretic e mai periculoasa decat hornetul care trebuie urcat in ture sa "miste". daca ai cap si mergi incet nu cred ca va fi vreo problema, indiferent de moto aleasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
casperrthedevil Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 (editat) Bking adica asta:http://www.motorcycle-usa.com/463/Motorcycles/Suzuki-B-King.aspx Sunt incepator si nu am degand sa ma sui le una de 1300 ( Editat Iunie 28, 2013 de casperrthedevil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Dar ce are? Eu am de 900. Si acum mi ciuda ca nu mi-am luat de 1700 Nu am decat vreo 3000 de km facuti tot incepator sunt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Sunt incepator si nu am degand sa ma sui le una de 1300 ( Tu ai inteles ca am glumit cand am zis B-king, da ? ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TsCrazy Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 (editat) Saptamana viitoare am sa aplic pentru un credit de 4-5000 euro. Am probat mai multe motoare , si am ajuns la concluzia ca vreau sa imi iau una din urmatoarele 3: 1. Yamaha FZ1 parca 1000 cmc sau asa 2. Suzuki Gsxr 1000 3. Suzuki Bandit 1250 Aceasta este ordinea preferintelor mele ! Cea mai confortabila a fost BMW F 800 R, dar nu imi place cum arata (stii vb aia , in gura omului te poti c@C#, dar in gusturile lui ba) si parca stau prea drept pe ea , ceea ce inseamna ca la viteze mai mari o sa ma lupt cu vantul , iar curbele trebuiesc luate cu o viteza mai mica decat la restul. Asa cred eu , fara sa ma fi urcat pe un motor in ultimii "multi" ani. Stiu ca o sa aleg un motor prea puternic pentru mine, dar sunt foarte constient de asta si stiu ca nu o sa stiu cum e sa "trag" de acceleratie pana la capat mult timp. In plus am deja emotii cand ma gandesc la 100-150 cp. Repet , stiu ca sunt incepator, dar nu sunt nici copil , nici idiot , asa ca va rog sa comentati constructiv nu numai negativ. Ms ! Editat Iulie 6, 2013 de TsCrazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 pune 3000 de euro, ia un blackbird bun cu tot cu bagajele, la 1.90 il tii bine pe picioare. urci sotia si iti vezi de drum pana te saturi de motociclism. La fz1 o sa te bata vantul din toate pozitiile, la gsx nici nu merita vreo mentiune iar bandit-ul e urat in spume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TsCrazy Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 (editat) Sicer, mi se pare ca blackbird`ul este cam mare pentru mine , e cam "gras". De plimbat oricum o sa ma plimb mai mult singur decat cu sotia , de aceea as vrea ceva mai agil . Care este treaba cu GSX`ul , te rog fii mai explicit. Iar mie FZ1`ul mi`a placut mult , imi place si pozitia pe motor si cum imi stau picioarele bagate putin in rezervor , nu chiar in afara ca la alte sportive. Am observat ca nu se vede poza cu FZ1 care imi place , asa ca o pun din nou , asta e modelul care imi place : Cred ca este destul de ok si pe vreme mai vantoasa , si la un drum mai lung cred ca as putea monta un "parbriz" de acela "touring" reglabil peste cel care il are acum , daca asta pe care il are este prea mic . Iar banditul este ok , nu e chiar asa de urat , dar nici nu ma da pe spate, BMW`ul este urat , din pct meu de vedere, stii tu , gusturile ... Mersi oricum de rasp si astept reply Editat Iulie 7, 2013 de TsCrazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorentziu Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 daca tu iei cu 4.000 eur fz1 din ultima poza ...sa ne spui ..hahahahaa!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TsCrazy Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/yamaha-fz1-fazer-rn16-vs-villingen/179937675.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=23&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=fz1&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT Uite asa am gasit , nu fac reclama , daca nu am voie sa dau linkuri puteti sa stergeti acest reply. Mai sunt si mai ieftine , dar nu acest model , fazer , cu "parbriz" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s3rafi Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 Salutare motociclisti, bine v-am gasit! In cel mai scurt timp o sa-mi iau si eu A-ul si ma gandeam la o motocicleta supersport. Ce-mi recomandati intre suzuki gsxr 600 si yamaha r6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzache* Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 Salutare motociclisti, bine v-am gasit! In cel mai scurt timp o sa-mi iau si eu A-ul si ma gandeam la o motocicleta supersport. Ce-mi recomandati intre suzuki gsxr 600 si yamaha r6? Mai pune ceva si ia ti r1. Sper sa iti dai seama ca am glumit. Supersportul este pentru pista. Ia ti ceva de oras. Ai cat B ? De cand ? Ai experienta in trafic ? Ai mai mers pe motoare ? Arunca un ochi pe la accidente si gandeste te ca spui o prostie. Nu ai permis dar vrei r6 sau gsxr. De ce ? Tu nici nu stii ce inseamna o motoreta ... Nu alege doar dupa aspect. Un motor nu e un blug sau un tricou. Implica mult mai multe ... Sper sa faci o alegere inteleapta si sa intelegi ce vreau sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s3rafi Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 Mai pune ceva si ia ti r1. Sper sa iti dai seama ca am glumit. Supersportul este pentru pista. Ia ti ceva de oras. Ai cat B ? De cand ? Ai experienta in trafic ? Ai mai mers pe motoare ? Arunca un ochi pe la accidente si gandeste te ca spui o prostie. Nu ai permis dar vrei r6 sau gsxr. De ce ? Tu nici nu stii ce inseamna o motoreta ... Nu alege doar dupa aspect. Un motor nu e un blug sau un tricou. Implica mult mai multe ... Sper sa faci o alegere inteleapta si sa intelegi ce vreau sa zic. Am permis de conducere cat.B si sunt constinet la ce pericole ma expun, am intrebat nu am dat cu parul. La accidente m-am uitat si consider ca te poti face la fel de praf daca ai masina sau motor cu capacitate cilindrica mica daca conduci ca un inconstient. Atunci reformulez intrebarea, ce motocicleta mi-ati recomanda pentru un incepator? Mi-as dori un sport touring......eventual enduro touring daca si sport touring-ul este prea mare pt. un incepator. Tin sa mentionez ca am o inaltime de 190cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzache* Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 daca zici ca esti incepator prudent ti as recomada cbr F4i ... sport touring. zgarcita cu unghiul de bracaj.pt oras e cam nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reder_marius Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Salutare ! Va scriu si eu povestea mea pe scurt, in speranta unor sfaturi si sugestii in alegerea motorului. Sunt cursant al unei scoli de soferi aici in Cluj si in 1-2 saptamani imi voi depune dosarul pentru sustinerea examenului. Meanwhile, mi-am cumparat echipament (casca, geaca, manusi si ghete, mai lipsesc pantalonii) iar ca target pentru anul acesta este echipamentul si permisul iar la anul in martie-aprilie motorul. Am 26 de ani imediat, permisul pe B de imediat 8 ani, is destul de cumpatat si cugetat in domeniul vitezei, n-am tendinte/dorinte de teribilism, viteza, impresionat fete, wheelie, sau alte idiotii. Vreau motor pentru placerea de a conduce si sentimentul pe care ti-l da. In alta ordine de idei am 1.88 si doar 70 de kg, ceea ce a face si alegerea echipamentului si a motorului un picut mai dificil. De anul trecut am inceput sa ma documentez legat de motoare si ce inseamna a fi incepator pe un motor, motiv pentru care cred ca stiu un pic despre ce presupune acest sport (de asemenea stiu ca mai am foarte mult de invatat, si ca motociclismul se invata pe motor si nu pe forum. Oricum nu prinde rau sa invatam din greselile altora) Ca sa ajung si la ideea prezentata in acest topic, am ajuns sa imi pun si eu intrebarea: ce motor e pentru mine ? Am studiat un pic, si cred ca sunt suficient de matur sa incep pe un motor de 400-600 cmc. Problema e ca si aici e o gama larga de motoare. Ca sa restrang un pic filtrele cautarii, prefer un naked pentru inceput, anul de fabricatie @2000 iar ca limita de pret 1000-1500 euro. Motorul vreau sa il folosesc pentru deplasare la servici si in oras (zilnic), iar la sfarsit de saptamana sau al 2 saptamani o iesire pe drumurile patriei sau acasa la parinti. In aceste filtre am gasit 3 motoare. 1 si 2. Suzuki Bandit 400 sau 600 3. Honda Hornet. Acuma, problemele care le-am intampinat si care probabil exista la fiecare motor sunt urmatoarele: piese de schimb, fiabilitate, usurinta de o intretine, conduce, etc. Prima optiune e banditul de 600 care arata bestial, si numarul de cai cred e acceptabil pentru ce imi trebuie mie. Pentru banditul de 400, piesele de schimb am inteles ca se gasesc mai greu si prezinta unele aspecte care in viata de zi cu zi ar fi putea fi o problema (fiabilitate si intretinere). Iar hornetul de 600, are caluti cam multi si se incalzeste in oras. (sunt constient ca fiecare are norocul cum isi nimereste motorul, si stiu ca astea nu reprezinta niste criterii prea bune pentru a judeca un motor). Intrebarea mea pentru voi e: spre ce alt motor m-as putea orienta care sa se incadreze in filtrele prezentate mai sus, sau care din aceste 3 motoare ar fi optiunea ideala ? Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TsCrazy Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Marius , mi`ai invadat postarea !! Eu personal nu prea pot sa iti dau nici`un sfat caci si eu sunt aici in cautarea lor. Tot ce pot sa iti zic , e sa incepi cu cautarile pe mobile, motoscout24, sa vezi ce poti sa iti iei de banii aia , apoi sa te gandesti cam ce ti`ar placea, iar apoi , cel mai important , e sa cauti sa probezi acele motoare preferate de tine si sa vezi pe care te simti tu mai bine si care este pozitia care ti`ar placea sa o ai pe un motor. De invatat o sa inveti orice motor daca esti cumpatat si pasionat. Dupa cum au zis mai toti , incepe cu un motor mai mic , intre 250-600 cmc , ca sa poti sa inveti mersu` , apoi , dupa ceva timp si experienta o sa poti sa iti alegi singur un motor mai mare sau mai mic , ceva pe placul tau. ............. Sa revenim la topicul meu Mi`a fost aprobat creditul , in 2-3 zile o sa am si banutii . Eu am zis ca 500 de euro imi ajung pentru echipament, dar nu mi`ar strica deloc niste sfaturi in plus. Echipament: (imi cer scuze ca sunt in germana, dar asta am gasit la cel mai apropiat magazin , unde as putea sa le probez ..., si cam astea le`am ales , daca stiti firmele sau puteti sa imi recomandati altceva, chiar va rog) 1. Papucei: http://www.polo-motorrad.de/de/raptor-wp-kurzstiefel.html 2. Manusi: http://www.polo-motorrad.de/de/gp-4-sporthandschuh-schwarz.html 3.Costum de baie: http://www.polo-motorrad.de/de/track-1-kombi-2tlg-herren.html 3.1 Accesorii: 3.1.1: Protectie solduri: http://www.polo-motorrad.de/de/premium-typ-b-satz-hufte.html 3.1.2: Protectie spate: http://www.polo-motorrad.de/de/ultra-ruckenprotektor.html 4.Casca: (in principiu vreau sa imi iau o casca cam la 100 euro , sa imi spuneti voi daca e putin sau nu ) http://www.polo-motorrad.de/de/klapp-einstieg-sb-schwarz.html Si inca ceva , stie cineva cum e cu camerele GO PRO ? Se monteaza usor pe casca ? Se gasesc suporti speciali pt castile de moto, sau tre sa cumpar un burghiu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 (editat) Intreb si eu aici, mi se pare potrivit topicul... de ce 90% dintre incepatori/viitori incepatori au aversiune fata de motoarele mici? Am observat fixatia asta pe (minim) 600 cmc chiar si la unii colegi din scoala moto, cand teoretic ar fi trebuit sa-si cam dea seama ce inseamna un 600 (chiar si cu surub in acceleratie). Ii inteleg doar pe cei cu un fizic mai dezvoltat, care nu au loc pe unul mic... Intreb si eu aici, mi se pare potrivit topicul... de ce 90% dintre incepatori/viitori incepatori au aversiune fata de nu le plac motoarele mici? Am observat fixatia asta pe (minim) 600 cmc chiar si la unii colegi din scoala moto, cand teoretic ar fi trebuit sa-si cam dea seama ce inseamna un 600 (chiar si cu surub in acceleratie). Ii inteleg doar pe cei cu un fizic mai dezvoltat, care nu au loc pe unul mic... am reformulat, poate cuvantul era prea greu... vad topicuri peste topicuri cu aceeasi intrebare "ce sa-mi iau?", si aproape toti viseaza la 600-1000cmc. de ce? de ce motoare de 200+ kg si 100+ cp pt un incepator? adica echivalentul unei masini cu ~500cp, dar fara controlul tractiunii, fara abs, fara alte sisteme de siguranta, airbag-uri si, mai ales, fara o cutie protectoare de fier. nu mai zic de faptul ca am mai vazut si pusti de 19-20 ani, cu permis luat in ultimile serii pe legea veche si cu 0 experienta pe strada, nici macar cu B-ul. sunt in aceeasi situatie, abia fac scoala, doar incerc sa inteleg care-i ideea... de ce multi au impresia ca e doar o bicicleta (cu motor) si nu realizeaza riscurile? saptamanal se deschid topicuri noi la rubrica de accidente... si marea majoritate cu ss-uri. am 12-13 ani de B, multi km la activ, si totusi mi-am luat "aproape o bicicleta" de 250 cmc si 25cp... p.s: hai curaj, ca monologul nu ma inspira ) Editat Iulie 9, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.