Moșu' Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) Cam orice tourer-enduro ti-ar fi bun. De la SV650, la BMW F650, Transalp (recomandarea cea mai buna ca fiabilitate, intretinere, etc), ar mai merge si, dar e cam vechiut, KLE500. Practic orice din gama asta e ok daca esti inalt. Acum depinde si de ce iti place tie. Mai sport-touring sau touring-enduro... Eu nici dusmanilor nu le-as recomanda SV650 daca sunt inalti. Am 1,86m si cam 100kg. M-am dat pe un SV (S, cel carenat) si dupa nici 10 km ma dureau incheieturile. Pur si simplu trebuia sa-mi tin piciorul pt. a schimba/frana la un ungi imposibil pt. mine. Poate am eu o configuratie osoasa mai ciudata, nu stiu. Am avut ceva timp un Diversion (XJ600S). A fost ok numai ca in afara de adidasi nici o incaltaminte nu-mi oferea mobilitatea necesara la picior (bine, nici n-am incercat cu echipament scump/foarte scump). Pe enduroaice ma simt cel mai bine. Pe KLE/Transalp stau cum ar trebui sa stau pe o stradala si abia de la Tenere/Super Tenere/Africana (din ce motoare am testat) am o pozitie confortabila. Adica un unghi la genunchi apropiat de 90 grade si spatele drept, mainile "vin cum trebuie" pe ghidon. Pe Vstrom/TDM nu m-am dat, dar cred ca ti-ar fi mult mai ok decat Hornet/Fazer/alte naked-uri. Editat Septembrie 27, 2013 de Alexandru Mos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clitz2003 Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Transalpul este cel mai recomandat pt tine din toate punctele de vedere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Am avut TDM850 4TX timp de 3ani, sa zicem tot ca incepator, si nu il recomand. Senzatia era de scoatere de pe trasa-aruncare spre exterior, este motor cu garda inalta, greu, nici de dat pe drum de tara nu este. Cam de alti 3ani am trecut pe R1100RT, motor mai greu cu 60 de kg dar il simt mult mai usor decat TDM, aproape l-am aplecat pana la sagetile de pe gume, cam asa mi-am dat seama ce inseamna un motor cu ciclistica buna, pe care intentionez sa il mai tin cativa ani. Eu ma gandesc la un F650 sau F800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Cred ca ti s-ar potrivi un V-Strom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Cred ca ti s-ar potrivi un V-Strom. numai ca nu prea se incadreaza la buget... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 daca esti din bucuresti miercurea la arc poti ruga motociclisti de acolo sa incaleci mai multe modele nu cred ca cineva s ar supara sa i stai pe sa 5 minute cu ocazia asta le vezi si ca dimensiune si mai poti vorbi si cu proprietarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Eu am FZ6 si pot sa iti spun ca este cam sinrurul din clasa de 600 care are si valente sport si o pozitie ok. Daca e sa il dau il dau ca am o pozitie prea batraneasca pe el. Am avut si F650GS care are o pozitie fenomenala. La drum lung este excelent singura problema monocilindru (vibratii mari) si ca isi pierde din vlaga la +120. TDM mers pasager cand eram mai mic si din cate o simteam se cam chinuia cine o conducea (180 100kg posesorul) era destul de greuta. Ea a fost conceputa sa mearga si on si off da nu le face bine pe nici una. V-Strom-ul ce e drept nu am mers cu el insa mi se pare mult prea mare si cu prea multe plastice pt a putea merge cu el off capitol la care am vazut ca sta destul de bine. Transalp-ul ar fi o combinatie intre f650 si V-Strom dar e Honda Deci daca vrei sport pe toate te chinui oricum. Daca vrei pozitie un tourer este solutia. Si la ce constitutie ai tr sa ai siguranta pe tine si sa nu fi babalau in rest sa nu iti fie frica de ele nu sunt monstrii de nestapanit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Offtopic. Ce nu inteleg eu ii de ce nu i-ai tras si-un burnout mic de fata cu politistu' daca printre masini o tot ridicai pe-o roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
honda1 Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 incearca si un honda cbf600. te incadrezi in buget si este diferenta fata de hornet dpdv al pozitiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexG Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Salut, Tocmai ce am devenit si eu posesor de permis si incerc sa ma orientez catre un motor. Imi imaginez ca s-a tratat subiectul pana la epuizare insa n-am rabdare sa citesc 50 de pagini Am 1.75m, sunt trecut de varsta teribilismelor asa ca nu-mi doresc o racheta, dar nici martoaga - ceva ok pt oras si ocazional cate o iesire pe distante < 200km. Bugetul actual ar fi pe la 2000 de euro. Am facut un pic de research on my own si am gasit asa: Un CBF600 de la baietii unde am facut scoala - http://www.scoalamotolouis.ro/index.php/motociclete-de-vanzare Un SV aici - http://motomus.ro/Pages/Details.php?id=975 Un BMW aici - http://motomus.ro/Pages/Details.php?id=882, desi nu stiu daca e de nasul meu Scoala am facut-o pe un Kawa ER6N care mi s-a parut (aproape) geniala insa nu gasesc nimic in "parametrii" mei Sunt binevenite comentarii si sugestii Multumesc, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 (editat) Eu ti-as recomanda BMW F650, cu mentiunea ca nu am mers cu celelalte motocilclete pe care le-ai prezentat. Este o motocicleta extrem de versatila si foarte prietenoasa cu incepatorii... Editat Octombrie 6, 2013 de jupanu77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LES Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 /index.php?/topic/703782-vand-schimb-motocicleta-kawasaki-gpx750r/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyk Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Va salut!Am mai crescut intre timp si as dori niste sfaturi de la veteranii acestei pasiuni numite motocliclism..Am avut 3 ani o Honda NSR 125 cmc,dar am vandut`o pt ca mi-am dorit 4 roti!Intre timp,m-am aprins iar si vreau din nou pe 2 roti!M-am gandit ca rentabil ar fi sa imi cumpar tot o motocicleta 125 CMC,motivul fiind acesta : am A1 si nu as mai da bani pt ca sa fac iar scoala si etc..Am la activ aproximativ 15,000 KM rulati pe sosea cu fosta mea motoreta..Nu pot spune ca am experienta,dar stiu asa cat de cat cam cu ce se mananca motociclismul..Intrebarea mea este urmatoarea..Fosta era din `90..Si acum as vrea tot o Honda NSR 125,dar mai noua..ma rog,modelul dupa 90:))...E gresit?Ce modele inafara de comunele Aprilia RS 125,CBR 125 si Cagiva Mito 125 ar mai putea concura cu mai sus precizatele..Parca as vrea ceva mai putin comun,care sa atraga doua trei priviri..Consider ca inca nu sunt pregatit pt o clasa mai mare..As vrea sa mai cochetez cu cele mici pana voi avea anumite reflexe..Mentionez ca vreau sa folosesc motocicleta pt drumul facultate-acasa...Si bineinteles plimbarile din weekend prin traficul iesean!...Niste sfaturi mi-ar fi utile..Bugetul meu este de 1000 E deocamdata!.. O seara deosebita! P.S..Daca am gresit sectiunea,imi cer scuze si va rog sa mutati topicul unde trebuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Uite o varianta care sigur o sa atraga mai mult de 2-3 priviri si se incadreaza in categoria mentionata de tine... Hyosung GT125R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Alege ceva 4Timpi, e mult mai ieftin de intretinut. Incearca si Kymco Quannon 125. Sau Rieju RS 125. Sau daca poti sa strangi mai multi bani , ia un yzf 125 mie mi-a placut enorm si am avut si RS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Da , stiu ca nu exista motocicleta ideala . Insa incerc sa gasesc modelul care sa acopere peste 70-75 % din TOATE nevoile unui motociclist obisnuit , care foloseste motorul ca hobby zilnic - weekend - concedii , catre diverse destinatii . Eu incerc sa fac o lista de cerinte care trebuiesc indeplinite simultan de aceasta motocicleta ideala al carei prim avantaj este versatilitatea : - bicilindru - ABS - 2 discuri de franare fata - protectie la vant rezonabila - confort bun si pentru pasager - comportament bun pe asfalt fara sa fie autobuz - agilitate rezonabila pentru oras fara sa fie supermoto , dar care sa nu fie obositoare chiar in folosire zilnica ... - comportament bun pe forestiere usoare , poate chiar in afara lor , dar fara pretentii de capra , dar nici vaca prea grea .... - fiabilitate recunoscuta - vechime maxim 10 ani Unde este compromisul ideal ? Ce model imbraca cel mai bine aceste cerinte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 ai uitat un lucru... bugetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 bugetul motocicletei ideale ar trebui sa fie , tinand cont de vremurile actuale ...in jur de 3000 Euro.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasiledintomis Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 De vreo cateva luni caut motorul ideal pentru mine , imi placea SV 650S , dar pozitia pe el e nasoala rau . Am 1.85 , 84 kg si stateam cam strans . Mi-a placut insa pozitia pe un Fazer,mai relaxanta , dar sunetul de drujba ma tine la distanta , no offence pentru proprietari . Puteti sa-mi recomandati un motor ce se preteaza pentru incepatori , cu o postura gen cea de pe Fazer , si V-twin sau altceva care se aude mai decent ? La pret ma gandesc in jur de 2500 euro, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano2g Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 vreau sa dau de a2 si avand in vedere ca nu am experienta cu un motor .. ar trebui sa caut un 125 sa invat cum se mananca ? sau ceva pentru a2 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanNHO Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Salut , sunt nou aici si as vrea daca se poate sa imi da-ti niste sfaturi daca se poate . In primul rand as vrea sa cumpar o motoreta care se conduce cu A1 dar din pacate am doar 1000-1100 euro , vreau sa o cumpar in vara lui 2014 (atunci iau A1) poate mai scad si preturile . Mie imi tajesc ochi in special dupa Yamaha yzf r125 (sunt indragostit de ea, dar cred ca nu imi ajung bani din pacate) , Aprilia rs125 modelul 2006 si Derbi gpr 125. Astea imi plac , daca stiti motorete asemanatoare (ca design) cu acelea si sunt mai ieftine va rog spuneti-mi . Intrebarea mea este daca as putea sa imi cumpar vreo motoreta cu banii astia(1000-1100euro) din cele specificate mai sus. Conditia ar fi sa nu fie calate de taranii , sa nu aiba probleme tehnice , cele optice as putea sa le rezolv eu , sa aiba acte de 125 15cp sa pot merge cu A1. Deci ce spuneti ? Scad preturile pana in vara lu' 2014 sa imi ajunga banii sa cumpar una sau imi recomandati sa mai stau pe bara un an pana mai fac rost de bani ?? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Daca stai si cauti , gasesti si un yzfr care e mult mai fiabil si mult mai frumos fata de derbi sau aprilia. Rs-ul consuma mult , arata mai bine decat derbi fuge cam cat derbi , dar depinde si de ce-ti place tie cel mai mult. Derbi consuma mai putin dar are o durata de viata cam cat cea a rs-ului ambele avand motoare in 2 timpi. Parerea mea e sa stai toata iarna si sa cauti macar o data la 3-5 zile pe net dupa un yzfr cu acte si ne-omorat. O sa gasesti sigur in jurul a 1000-1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanNHO Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Multumesc , derbi nu prea imi place dar l-am pus acolo ca un model de design , rs nici atat ca este drujba . Eu sunt indragostit de yzf :X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonim13 Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 salut..vroiam sa stiu daca imi pot vopsii motorul?in cartea lui nu scrie nici o culoare si vroiam sa stiu daca imi trebuie vreo autorizatie/aprobare?daca stie cineva salut..vroiam sa stiu daca imi pot vopsii motorul?in cartea lui nu scrie nici o culoare si vroiam sa stiu daca imi trebuie vreo autorizatie/aprobare?daca stie cineva am uitat sa precizez..este Rex Chopper..nu am prea multe de vopsit la ea..as vrea sa o fac neagra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.