Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Zenklawa Garage organizeaza un event pe aceasta tema duminica, pe 28.02.2016 fix pe aceasta tema!

Detalii pe Facebook!

cauti victime?

 

n-ai destui hipsteri de jefuit sau s-au saturat de flat rate ...x200%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare o idee proastă un naked pentru drum lung. Vara te răcești mai ușor, dar când e mai răcoare e mult prea răcoare. Apoi, la drum lung, doar de vânt ai parte.

Nu e rău, dar dacă plănuiești să faci doar asta în majoritatea timpului, alegerea este greșită din start. Îți spun din experiență.

Apoi, o motocicletă noua este iarăși o idee proastă. Un MT 07 de un an sau doi cu putini kilometri e cu vreo două mii de euro mai puțin decât unul nou. Asta dacă insiști pe MT.

E probabil să îl scapi la statura ta de pe loc. Nu e distractiv la o motocicletă nouă asta. Când îl dai oricum îl vei da pe nimic raportat la cât costă nou.

Există ceva variante foarte ok de moto și cu kilometri putini, care s-ar preta poate mai bine la ce vrei tu. Găsești Cbr600f după 2011 (care e un sport tourer cu motor de HORNET și carene) , Kawasaki Er6f, Versys de 650, și alte jucării de genul la bugetul respectiv.

Gândește-te că, dacă vrei touring, o să te coste multe sute de euro un sistem de bagaje. Caută să vezi cât e un sistem de prindere la un top case sau cutii laterale, plus cutiile.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu am 176, vreo 76 de kg si un CB500FA ca a doua motocicleta (oficial cumparata pt a mea sotie). Cu echipament corespunzator, manere incalzite si cu un parbriz mare am folosit o aproape toata iarna, dar numai in oras. Consumul este exagerat de mic daca esti linistit,nu am avut probleme de nici un fel cu ea, deci pot sa spun ca ar fi varianta perfecta pt cineva cumpatat. Depinde ce vrei de la motocicleta.

Daca vrei sa stii ceva anume despre modelul asta, intreaba-ma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MT-ul e extrem de placut pe distante scurte si medii...si ireal de manevrabil in trafic bara la bara (am mai povestit asta in topicul de prezentare din semnatura).

Pentru distante de genul l-am luat si eu si mi se pare foarte ok... Dar nu cu pasager...

 

Prin distante medii, intelegem si naveta pe care as intentiona sa fac eu, aproximativ 65 km dus intors, deci undeva un total 130 km/zi ? Iar in legatura cu pasagerul, de ce zici asta, din cauza seii mici, sau si din alte considerente? Cu pasager voi merge, apreciez eu, destul de rar, sa zicem la 2 saptamani un drum de 300 km extraurban, iar urban o data sau de doua ori pe saptamana, 10 - 15 km trafic bucurestean.

 

 

De acord cu dom' Baxxter. De ce te intimidează atât de rău un SH? :)

 

În primul rând, s-ar putea să fie ceva mai ieftină la întreținere, pentru că nu vei fi obligat să mergi la dealer pentru revizii. Apoi, începător fiind, s-ar putea să ai mici neplăceri cu ea: o mai scapi jos de pe loc, o găsești culcată prin parcare, etc. Când ai luat-o de nouă, s-ar putea să plângi puțin lângă ea :) Și în fine, mai este un aspect: cel mai probabil ai s-o vinzi la un moment dat, și trebuie să știi că primul proprietar al unei motociclete pierde cel mai mult din valoarea acesteia.

 

O motocicletă la mâna a 2-a cu puțini km (5.000 - 10.000) la bord și doar câțiva ani vechime mi se pare o variantă acceptabilă.

 

 

Ori ai o concepție învechită, ori îți imaginezi că toate motocicletele sunt date pe circuit și abuzate :)

 

SH nu ma atrage din considerentele pe care le-am mentionat mai sus, dar avand in vedere sfaturile primite, o sa am in vedere si aceasta posibilitate. Gandesc ca, decat sa dau 4500 pe ceva sh cu implicatiile de rigoare (revizie cand o iau si riscul tepei), mai degraba dau in jur de 6000 pe ceva nou, cu garantie.

 

Mie mi se pare o idee proastă un naked pentru drum lung. Vara te răcești mai ușor, dar când e mai răcoare e mult prea răcoare. Apoi, la drum lung, doar de vânt ai parte.

Nu e rău, dar dacă plănuiești să faci doar asta în majoritatea timpului, alegerea este greșită din start. Îți spun din experiență.

Apoi, o motocicletă noua este iarăși o idee proastă. Un MT 07 de un an sau doi cu putini kilometri e cu vreo două mii de euro mai puțin decât unul nou. Asta dacă insiști pe MT.

E probabil să îl scapi la statura ta de pe loc. Nu e distractiv la o motocicletă nouă asta. Când îl dai oricum îl vei da pe nimic raportat la cât costă nou.

Există ceva variante foarte ok de moto și cu kilometri putini, care s-ar preta poate mai bine la ce vrei tu. Găsești Cbr600f după 2011 (care e un sport tourer cu motor de HORNET și carene) , Kawasaki Er6f, Versys de 650, și alte jucării de genul la bugetul respectiv.

Gândește-te că, dacă vrei touring, o să te coste multe sute de euro un sistem de bagaje. Caută să vezi cât e un sistem de prindere la un top case sau cutii laterale, plus cutiile.

 

Touring in exces clar nu voi face, pe de alta parte, e clar ca o sa mai ajunga motocicleta si cate un wk end pe undeva prin tara, dar nu excesiv de departe. Pentru restul drumurilor, excursiilor, prefer masina.

» Post actualizat in 26 Feb 2016 07:19

Despre CB500XA ce parere aveti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am zis medii ma refeream la ~400km (gen Bucuresti-Brasov si retur)... Asa 250km faceam lejer si cu supermoto monocilindru de 125cmc...Dar fara pasager... Saua este mica, tare si ingusta, pozitia nu stiu cat e de ok... Toata motocicleta este mica... Iar ca greutate, da, este usoara, dar nu e o tragedie nici o motocicleta de 200kg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu am 176, vreo 76 de kg si un CB500FA ca a doua motocicleta (oficial cumparata pt a mea sotie). Cu echipament corespunzator, manere incalzite si cu un parbriz mare am folosit o aproape toata iarna, dar numai in oras. Consumul este exagerat de mic daca esti linistit,nu am avut probleme de nici un fel cu ea, deci pot sa spun ca ar fi varianta perfecta pt cineva cumpatat. Depinde ce vrei de la motocicleta.

Daca vrei sa stii ceva anume despre modelul asta, intreaba-ma.

 

In primul rand multumesc pentru disponibilitatea de a ma lamuri in legatura cu cateva aspecte. M-ar interesa urmatoarele aspecte:

 

1. Cum se conduce la drum lung ? Exemple concrete : autostrada, aprox. 65 km dus - intors, deci aprox. 130 km intr-o zi (mers singur sa zicem), dar si sa zicem un drum de 200 km cu pasager (Bucuresti - Brasov).

2. Cum sta pasagerul ? Saua pare ceva mai generoasa si mai comoda decat cea de la MT

3. Cum sta cu consumul la aprox. 130 km/ora ?

4. Cat de manevrabila este prin oras, pe distante relativ scurte ? (cu si fara pasager)

5. Cat costa o revizie normala (ulei + filtru de ulei si filtru de aer)

6. M-ar mai interesa daca ai avut ceva problema cu ea si ce te-a nemutumit la ea. Desigur, daca a fost ceva care te-a nemultumit.

» Post actualizat in 26 Feb 2016 08:15

Cand am zis medii ma refeream la ~400km (gen Bucuresti-Brasov si retur)... Asa 250km faceam lejer si cu supermoto monocilindru de 125cmc...Dar fara pasager... Saua este mica, tare si ingusta, pozitia nu stiu cat e de ok... Toata motocicleta este mica... Iar ca greutate, da, este usoara, dar nu e o tragedie nici o motocicleta de 200kg...

 

In concluzie, inainte de a lua o decizie trebuie sa trec pe la Yamaha cu sotia sa vedem cum se impaca cu pozitia pasagerului de pe MT. Ma gandesc poate exista si ceva accesoriu pt MT ca sa se poata tine mai ok pasagerul. Pana in momentul de fata, n-am vazut, cel mai apropiat mix pt confortul pasagerului fiind top case-ul plus suportul aferent. Bine, pe de alta parte, poate nici n-am cautat cum trebuie ca sa gasesc strict manere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin distante medii, intelegem si naveta pe care as intentiona sa fac eu, aproximativ 65 km dus intors, deci undeva un total 130 km/zi ? Cu pasager voi merge, apreciez eu, destul de rar, sa zicem la 2 saptamani un drum de 300 km extraurban, iar urban o data sau de doua ori pe saptamana, 10 - 15 km trafic bucurestean.

 

 

SH nu ma atrage din considerentele pe care le-am mentionat mai sus, dar avand in vedere sfaturile primite, o sa am in vedere si aceasta posibilitate. Gandesc ca, decat sa dau 4500 pe ceva sh cu implicatiile de rigoare (revizie cand o iau si riscul tepei), mai degraba dau in jur de 6000 pe ceva nou, cu garantie.

 

130 km este suficient, ca sa iei tot vantul in fata. Fara protectie la vant, la o viteza peste 110 km/h, te umfla vantul ca pe o vela. Un parbriz after market ar fi o solutie, dar daca nu are forma si dimensiunile potrivite, mai mult te incurca... iti da turbulente in casca si e mai rau decat fara.

 

300 km intr-o zi, cu pasager, inseamna sa ii rupi fundul nefericitului(ei). Trebuie sa anticipezi putin si nevoile pasagerului, pentru ca altfel o plimbare de agrement se va transforma in chin pentru el si a doua oara il pierzi de client. Intra pe site-ul asta, cauta modelul care te intereseaza, baga masurile tale si ale pasagerului si vezi cam ce pozitie ai pe respectivul model: http://cycle-ergo.com/ . Pozitia pe motocicleta este foooaaartee importanta, daca vrei sa eviti oboseala si alte probleme, care se acumuleaza in timp. Este de evitat un unghi prea ascutit al genunchilor si o pozitie perfect verticala sau inclinata spre spate, a coloanei vertebrale (pozitie numai buna pentru discopatii). Sunt multe de spus si nu este loc aici.

 

Cat priveste SH vs. New, ce sa zic... aici este alegerea ta, insa nu stiu sa existe ceea ce vrei tu la un pret in jur de 6000. Preturile sunt cu siguranta peste 6000, in cel mai fericit caz. Motocicletele de ultima generatie sunt scumpe. Poate nu ar fi rau sa te documentezi si asupra acestui aspect. De trantit, vei tranti si SH-ul si pe ala nou. Asa este la inceput, important este sa nu te imprastii pe sosea cu trafic intens si la viteze mari, pt ca atunci nu va mai conta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

130 km este suficient, ca sa iei tot vantul in fata. Fara protectie la vant, la o viteza peste 110 km/h, te umfla vantul ca pe o vela. Un parbriz after market ar fi o solutie, dar daca nu are forma si dimensiunile potrivite, mai mult te incurca... iti da turbulente in casca si e mai rau decat fara.

 

300 km intr-o zi, cu pasager, inseamna sa ii rupi fundul nefericitului(ei). Trebuie sa anticipezi putin si nevoile pasagerului, pentru ca altfel o plimbare de agrement se va transforma in chin pentru el si a doua oara il pierzi de client. Intra pe site-ul asta, cauta modelul care te intereseaza, baga masurile tale si ale pasagerului si vezi cam ce pozitie ai pe respectivul model: http://cycle-ergo.com/ . Pozitia pe motocicleta este foooaaartee importanta, daca vrei sa eviti oboseala si alte probleme, care se acumuleaza in timp. Este de evitat un unghi prea ascutit al genunchilor si o pozitie perfect verticala sau inclinata spre spate, a coloanei vertebrale (pozitie numai buna pentru discopatii). Sunt multe de spus si nu este loc aici.

 

Cat priveste SH vs. New, ce sa zic... aici este alegerea ta, insa nu stiu sa existe ceea ce vrei tu la un pret in jur de 6000. Preturile sunt cu siguranta peste 6000, in cel mai fericit caz. Motocicletele de ultima generatie sunt scumpe. Poate nu ar fi rau sa te documentezi si asupra acestui aspect. De trantit, vei tranti si SH-ul si pe ala nou. Asa este la inceput, important este sa nu te imprastii pe sosea cu trafic intens si la viteze mari, pt ca atunci nu va mai conta...

 

Inteleg. Vis a vis de pasager, tocmai d-asta ma informez ca sa gasesc varianta cea mai potrivita, n-as vrea sa se transforme in chin plimbarea..

 

Legat de SH vs New, dupa sfaturile primite, mi-am aruncat ochii asupra ofertei din piata si mi-am zis "hai sa caut la un dealer, care sa dea si garantie si poate gasesc ceva sa ma coafeze la un pret corect". Am gasit anumite modele, intru, vad dealerul (nu dau numele) si zic hai sa caut si eu ceva opinii depre el, sa vad ce experiente au mai avut oamenii cu ei. Concluzia a fost urmatoarea : motoare din Italia (majoritatea), km putini (toate), preturi ok, garantie (nu m-am lamurit cat de buna sau nu), din anumite experiente relatate km erau injumatatiti. Dupa acest feedback minunat, tind sa cred ca doar de la un particular as avea sanse sa iau ceva ok, cu reviziile dovedibile, 1 singur proprietar inainte, km reali si in mintile ei. Mai e si aspectul ca nu pot spune ca ma pricep la achizitia unei motociclete, n-am cum, n-am experienta necesara si trebuie sa ma bazez in mare parte pe experienta altcuiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta vroiam sa scriu si eu: dupa primul drum de 300 km cu pasager, s-ar putea la urmatoarele sa te plimbi singur :)

 

Acum, asta nu e regula. Sunt unii pe aici care umbla multi km cu pasager pe supersport. Fiecare cu ce-i place si cum se acomodeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe MT am saua confort, insa desi sunt 2 bucati (deci si pentru pasager), asta nu ii schimba forma, ci doar este mai moale.

Dupa cum am spus, am ales MT-ul si il recomand, insa, asa cum ti-au zis si altii, trebuie sa te gandesti si la confortul pasagerului...

 

Incearca la reprezentante, nu la firme care aduc de afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca la un motor nou ai si alte costuri in afara pretului de achizitie. Esti incepator cu 0 experienta, iei motor nou: casco e cam obligatoriu, cel putin in primul an. Ai vazut cam cat costa casco la moto? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg. Vis a vis de pasager, tocmai d-asta ma informez ca sa gasesc varianta cea mai potrivita, n-as vrea sa se transforme in chin plimbarea..

 

Legat de SH vs New, dupa sfaturile primite, mi-am aruncat ochii asupra ofertei din piata si mi-am zis "hai sa caut la un dealer, care sa dea si garantie si poate gasesc ceva sa ma coafeze la un pret corect". Am gasit anumite modele, intru, vad dealerul (nu dau numele) si zic hai sa caut si eu ceva opinii depre el, sa vad ce experiente au mai avut oamenii cu ei. Concluzia a fost urmatoarea : motoare din Italia (majoritatea), km putini (toate), preturi ok, garantie (nu m-am lamurit cat de buna sau nu), din anumite experiente relatate km erau injumatatiti. Dupa acest feedback minunat, tind sa cred ca doar de la un particular as avea sanse sa iau ceva ok, cu reviziile dovedibile, 1 singur proprietar inainte, km reali si in mintile ei. Mai e si aspectul ca nu pot spune ca ma pricep la achizitia unei motociclete, n-am cum, n-am experienta necesara si trebuie sa ma bazez in mare parte pe experienta altcuiva.

Oricum, daca te decizi sa iei ceva SH, nici nu iti recomand sa te duci singur. Iei cu tine un om care se pricepe, ideal ar fi sa fie chiar un cunoscator al motoretei pe care vrei sa o cumperi. Motocicleta SH este o loterie, dar daca o iei la un pret corect, iti va ramane suficienti bani, ca sa poti sa ii faci o revizie totala si sa schimbi in ea tot ce se poate schimba, astfel incat sa ai o motocicleta pe care sa te poti baza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca la un motor nou ai si alte costuri in afara pretului de achizitie. Esti incepator cu 0 experienta, iei motor nou: casco e cam obligatoriu, cel putin in primul an. Ai vazut cam cat costa casco la moto? :)

 

Casco e o tragedie financiara necesara :))). N-am facut o cotatie de pret, nu aveam cum, dar tind sa cred ca un 10 12% din pretul de nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Casco e o tragedie financiara necesara :))). N-am facut o cotatie de pret, nu aveam cum, dar tind sa cred ca un 10 12% din pretul de nou.

Este peste 12% si ai si fransiza. Am incercat eu acuma 5 ani si am renuntat. In plus nu se asigura la furt. Nu stiu daca fac nazuri cand ai categoria A ''0 Km'' :).

In plus am cunoscut oameni care s-au suit de la inceput pe moto mari (mai scumpe decat MT) si nu au ciobit motocicletele.

Ca o varianta de compromis prin care scapi de CASCO: iti iei un MT SH sa nu te doara buzunarul prea tare daca faci vreo mistretarie cu el (pentru ca sufletul te va durea oricum) si peste ceva vreme vezi tu ce si cum cu MT-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Considerand vechimea permisului moto si varsta ta, casco pe primul an cel mai probabil va costa cat un motor sh in mintile lui :).

 

Verifica asta, te rog, chiar sunt curios daca am estimat corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu o asigura la furt, clar nu il fac. Adica mi se pare 50% inutil. Decat sa dau o caruta de bani si sa beneficiez de 50% din ceva, mai bine risc si nu fac, merg frumos si o sa fac parte din cunoscutii aia care nu au plesnit o motocicleta noua :)))

 

MT-07 n-am gasit SH, am gasit doar MT-03, care nu e chiar asemanator, iar in reprezentanta era un MT 07 cu vreo 1000 km rulati, dar diferenta era prea mica de pret. Pe celelalte 2 Honda, nici nu le-am vazut live, mi s-a spus ca ajung in aprilie in reprezentante, iar rulate nu stiu ce au (de curand am decis sa ma uit si spre ei, sa vad daca mi s-ar potrivi ceva si n-am prea avut timp).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pfff.. am scris o gramada, dupa care s-a blocat browserul si s-a pierdut tot. O sa-ti raspund punctual maine, cand ajung acasa si am net mai bun. Acum sunt la munca.

Rezumat:

Nu te grabi. Cauta o motocicleta second, entry level, cu o vechime de 2 - 3 ani SI ABS. Eu asa am cumparat-o pe a mea anul trecut. O sa fii surprins cum scad preturile de la 6 - 7 mii la 3 - 4 mii pentru doi ani de uz. ABSul este foarte folositor chiar si cand nu mai esti incepator..bine..asta daca nu esti "reisar" :)

La capitolul trantit/reparat/CASCO, o sa-ti dau un exemplu: Piesele noi pt Aprilia mea din '98 sunt mai scumpe decat piesele noi pt CBul din 2014. Ba mai mult, un bord nou de CB costa cam cat unul second de Pegaso.

 

Revin maine cu un alt post. Salut.

» Post actualizat in 26 Feb 2016 10:50

Exemplu la o cautare scurta: http://olx.ro/oferta/honda-cb500f-ID5IeX2.html#6d2b07e9c5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut-o si eu pe asta, chiar mi-a atras atentia. Nu e graba, undeva, la sfarsitul lui aprilie as vrea sa o am, dar daca gasesc o oferta buna la ceva sh pana atunci, nu e o problema. Cat despre ABS, e un must, am precizat si la inceput. Prefer sa platesc o diferenta de bani, decat sa imi rup gura in anumite situatii pentru ca nu am platit-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in discutie (poate aiurea), dar iti recomand sa mergi pe ceva SH.

Cred ca ai foarte multe beneficii:

- pret mai mic

- consumabile mai ieftine

- o gama mai larga de motociclete din care sa alegi

 

Anul trecut, in aceeasi perioada a anului, eram in aceeasi situatie. Imi placea foarte mult CB500XA. Eram 100% convins ca aia o sa fie motocicleta mea de zi cu zi, deoarece aveam aceeasi problema ca si tine despre motocicletele SH.

Toate planurile mele sau dat peste cap cand am dat din intamplare peste o discutie pe acest forum in care cineva preciza ca si-a luat motocicleta SH de la o firma (nu stiu daca pot sa ii fac reclama).

 

Am dat un search pe google cu recenzii despre acea firma si am gasit in jur de 50 de recenzii de la motocicisti, toate pozitive (nu exagerez).

Am intrat pe site-ul lor, am vazut ca ofera garantie 12 luni la motocicleta, pe langa aceste lucururi pot sa iti faca la cererea ta si RAR-ul motocicletei (practic tu doar faci assigurarea, mergi la fianante si apoi sa o inmatriculezi).

 

Am luat decizia atunci, sa caut o motocicleta de la ei, un Hornet CB600F Hornet din 2008. Pot sa iti spun cu mana pe inima ca motocicleta arata mai bine in realitate decat in poze. Am facut in 8 luni de zile 10000 de km fara nici cea mai mica problema.

 

Decizia e clar ca iti apartine in totalitate, dar ia in considerare ca 80% din motocicletele din Romania sunt SH, si cred ca statistica ar fii alta daca nu ar fii motociclete bune. E adevarat ca existe si "samsari", dar din punctul meu de vedere am gasit in firma de care iti povestesc oameni de incredere si cu bun simt.

 

Pe langa garantia de 12 luni ai posibilitatea de a cumpara motocicleta in 3-4 rate direct la ei fara comisioane sau alte taxe. Eu am platit un avans de 500 euro pentru rezervarea motocicletei, iar dupa o luna am platit restul sumei (3000 euro) + RAR (500 lei). Motocicleta a fost adusa pe remorca in fata blocului (transport gratuit asigurat de ei).

 

Peste 1-2 luni o sa iau o motocicleta pentru iubita mea tot de la ei, probabil un MT-03 sau ceva mai mic (dar nu prea aduc 250 cmc).

 

Pentru detalii despre firma, da-mi un mesaj pe privat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Casco e o tragedie financiara necesara :))). N-am facut o cotatie de pret, nu aveam cum, dar tind sa cred ca un 10 12% din pretul de nou.

 

Mai bine faci o simulare si nu te mai lua din auzite. In cazul meu, in 2014 Casco a fost cam 5%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cum se conduce la drum lung ? Exemple concrete : autostrada, aprox. 65 km dus - intors, deci aprox. 130 km intr-o zi (mers singur sa zicem), dar si sa zicem un drum de 200 km cu pasager (Bucuresti - Brasov).

2. Cum sta pasagerul ? Saua pare ceva mai generoasa si mai comoda decat cea de la MT

3. Cum sta cu consumul la aprox. 130 km/ora ?

4. Cat de manevrabila este prin oras, pe distante relativ scurte ? (cu si fara pasager)

5. Cat costa o revizie normala (ulei + filtru de ulei si filtru de aer)

6. M-ar mai interesa daca ai avut ceva problema cu ea si ce te-a nemutumit la ea. Desigur, daca a fost ceva care te-a nemultumit.

 

Am facut cateva poze azi dimineata, cand am ajuns acasa, ca sa vezi ce parbriz/accesorii am pus eu pana acum pe cebeu:

post-42466-0-69743900-1456599739_thumb.jpgpost-42466-0-94500300-1456599740_thumb.jpgpost-42466-0-33105200-1456599742_thumb.jpgpost-42466-0-10649000-1456599744_thumb.jpg

1. Pentru mine ture lungi au insemnat Tulcea - Constanta, fara pasager, pana acum. Plimbarile au fost facute cu sprijin pe un tankbag bine umplut, in spatele parbrizului. Suplimentar am adaugat dopuri de urechi, soft, si muzica in handsfree, asa ca turele au fost mai silentioase decat cele cu cealalta motocicleta (Aprilia Pegaso) care este carenata. Singurul inconvenient ar fi faptul ca nu are 7 trepte de viteza :). Eu inca mai caut a 7a.

2. Comparand tot cu cealalta motocicleta, a mea sotie considera ca vizibilitatea este mai buna pe Honda, insa pozitia pt drumuri mai lungi nu este la fel de confortabila.

3. Azi dimineata m-am uitat sa vad ce-mi spune computerul de bord despre consum: post-42466-0-19026600-1456606960_thumb.jpg Average 5.5L, Consumul minim la viteze de oras fara acceleratii bruste sta undeva la 3.7 - 4.1, iar in exterior mi-a afisat si 2.7, dar astea nu sunt consumuri reale pe care sa le poti sustine zi de zi.

4. In oras, eu as fi preferat un ghidon mai inalt. Asta coincide cu inaltimea oglinzilor masinilor. In rest, este suficient de agila pt a te strecura printre masini, iar garda la sol iti permite sa te urci si pe trotuar daca ai de ocolit "obstacole".

5. Nu mai tin minte exact cat a fost revizia, dar stiu ca a fost in preajma a 200 de lei si a fost facuta la Honda Constanta (myMoto).

6. Nu am avut nici un fel de problema cu ea, pana acum, dar stiu ca modelele de 500 din 2013 au fost rechemate in service pt un surub care supura ulei si trebuia remazgalit cu locktite. Singura nemultumire ar fi legata de protectia la rugina din anumite zone. Am gasit praf ruginiu sub unele suruburi, dar s-a remediat prin curatare + vaselina.

Asta ar fi nr de km la care am ajuns pana acum:

post-42466-0-27179300-1456607659_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Kristian K changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...