Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

Multumesc frumos pentru lamuriri Geo C.P.

 

In urma sfaturilor pe care le-am primit, m-am gandit si am ajuns la concluzia ca ar fi mai potrivit un SH, care sa fie intr-o stare foarte buna si cu acte care sa dovedeasca mentenanta. Deasemenea, am ales sa ma orientez si spre alt model decat cele din primul post.

 

Avand in vedere cele de mai sus, am cautat, am gasit si am batut palma pentru o Yamaha FZ6 Fazer S2 ABS din 2009 cu 35 600 km.

 

Va multumesc tuturor pentru opinii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Te rog sa ne spui si noua numele firmei la care ai facut CASCO la motocicleta cu 5%.

 

La Groupama. Valoare motor : 5500 EUR, CASCO anotimpuri (exclus accident iarna) : 258 EUR.

 

Dupa 1 an, refacere polita : valoare moto 4450, valoare Casco 225 EUR.

 

Pana acum n-am avut nevoie de polita, deci nu am idee cum decurg lucrurile in cazul in care trebuie sa-ti iei niste bani de la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Groupama. Valoare motor : 5500 EUR, CASCO anotimpuri (exclus accident iarna) : 258 EUR.

 

Dupa 1 an, refacere polita : valoare moto 4450, valoare Casco 225 EUR.

 

Pana acum n-am avut nevoie de polita, deci nu am idee cum decurg lucrurile in cazul in care trebuie sa-ti iei niste bani de la ei.

Multumesc! O informatie utila.

Am impresia ca daca ''le faci'' paguba iti mareste prima in functie de dauna acoperita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am batut palma pentru o Yamaha FZ6 Fazer S2 ABS din 2009 cu 35 600 km.

 

ai facut o alegere foarte buna.

o sa fii mai mult decat multumit.

s-o stapanesti sanatos si sa ne trimiti poze cu ea. te asteptam pe topicul dedicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine nu m-ar fi avantajat, in jur de 200 eur am avut paguba abia in al III -lea an. ABS-ul in schimb a facut toti banii.

 

La Groupama. Valoare motor : 5500 EUR, CASCO anotimpuri (exclus accident iarna) : 258 EUR.


Pana acum n-am avut nevoie de polita, deci nu am idee cum decurg lucrurile in cazul in care trebuie sa-ti iei niste bani de la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine nu m-ar fi avantajat, in jur de 200 eur am avut paguba abia in al III -lea an. ABS-ul in schimb a facut toti banii.

 

ABS-ul isi merita clar banii.

 

Dupa cum am zis, pana acum n-am avut nevoie de polita. Pe de alta parte au fost vreo 2-3 situatii pana acum in care cu putin ghinion sau cu mai putin noroc lucrurile nu s-ar fi sfarsit tocmai bine. Cu o singura exceptie ar fi fost vorba doar de pagube minore, deci probabil nota de plata ar fi fost cam pe valoarea amintita de tine. Intr-un caz insa s-ar fi putut ajunge la dauna totala. Eu nu imi fac griji ca nu o gasesc in fata sau ca am ghinion si prind nisip/magza/ulei pe drum si o culc ... cat valoreaza asta pentru fiecare depinde de la persoana la persoana.

» Post actualizat in 29 Feb 2016 14:17

Sunt convins ca si in cazul tau au existat situatii de "cat pe-aci".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot incepator sunt de anul trecut ,si hai sa va spun si experienta mea legata de prima achizitie in materie de moto respectiv echipament.

De mult tot cochetam cu idea de a face scoala pentru categoria A ,am permis cat B de la 18 ani si peste 500000 de km facuti ,asa ca in toamna trecuta am facut scoala neavind nici o problema asa ca urmatorul pas a fost alegerea mobrei.Pentru mine alegerea a fost foarte usoara deoarece mi-au placut intodeauna motoarele care au toba de esapament sub sa si in special cele carenate ,asa ca aveam putine optiuni .Ca urmare am ales Honda CBR 600 RR in ciuda tuturor avertismentelor celor mai experimentati ,mi-a placut pur si simplu am cumparat-o fara sa stau pe ganduri .De atunci sunt indragostit de ea desi e o " bestie" pe care trebuie s-o stapanesti si care te poate face sa suferi sau mai rau,asa ca am investit in echipament nou si cat mai performant fara sa ma uit la bani , pasiunea costa Am ales ca brand Dainese pentru echipament si casca de la HJC respectiv EVO MAXX care este un flip-up mai sportiv deoarece eu sunt ochelarist si la una integrala nu reuseam sa pun ochelarii sub nici o forma.Asa ca sfatul meu este urmatorul :

Cumpara ce mobra iti place si care se potriveste cu caracterul tau ,fii cumpatat ,nu te aventura sa mergi la inceput cu alti rideri mai experimentati ,cumpara echipament cat mai mult si cat mai performant (poate sa iti salveze viata ) in caz de ................. dar cel mai important GANDESTE inainte sa te urci pe mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Foarte fain si FZ6. Astept si eu poze.

 

Ca si completare, ce mi-am cumparat eu si-ti recomand si tie:

 

-manere incalzite - vezi Oxford Essential commuter hotgrips OF771 - consum mic si sunt ieftine, cca 150 de lei

-optional.. element incalzire spate - Louis.eu - FOARTE util daca vrei sa mergi pana da zapada

post-42466-0-81779300-1456910736_thumb.jpg

-action cam - eu am un Qilive 1080p din Auchan cu vreo 200 de lei

post-42466-0-16457200-1456910734_thumb.jpg

-handsfree bluetooth - Lidl, la 100 si ceva de lei, il poti integra in casca si bateria tine o gramada

post-42466-0-82603100-1456910732_thumb.jpg

-alarma cu pager - eu mi-am luat un Spy 5000 de pe olx cu aprox 350 lei

post-42466-0-52619900-1456910735_thumb.jpg

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor,

 

Intr-o situatie oarecum similara ma regasesc si eu. Am reusit, dupa 2 incercari sa iau permisul in Octombrie 2015 iar acum ma pregasesc sufleteste, de un nou sezon. Pana acum am mers numai pe Suzuki SV650S, si gandul imi este acum numai la un motor nou, luat in leasing. Avantajele principale sunt faptul ca la un motor nou, nu mi-as pune problema reparatiilor macar 3-4 ani, iar in plus, o asigurare CASCO e obligatorie (ceea ce se poate dovedi utila, la momentul nepotrivit).

 

Avand in vedere ca fac naveta pt a ajunge la serviciu, cam 100 km pe zi (iar un consum rezonabil e important), primele 2 variante la care m-am gandit , ar fi : Honda CBR 1000rr model 2012, ramas pe stoc (la un pret OK, zic eu, de 11.500 EUR , cu TVA inclus) sau o Hayabusa la 12.500 EUR (cu TVA inclus). Ambele, au desigur, ABS.

 

Mai stiti alta varianta de motor de cel putin 1.000 cc, cu ABS ? La Gixxer , abia la modelul 2016 au pus ABS, iar un R1, modelul nou, e cam mult totusi, si nu cred ca isi merita banii. La fel, un Kawasaki ZX10R, e cam scump

 

Cu respect,

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu-s cel mai in masura sa pun intrebarea asta, dar nu-i cam mare miar din prima ? Un al doilea aspect in opinia mea ar fi si distanta, in sensul ca, va trebui sa te impaci tare bine cu pozitia ca sa stai confortabil.

 

Legat de nou sau sh, leasing sau cash, aici consider ca e alegerea fiecaruia, ca dupa ce isi cantareste bine nevoile si posibilitatile sa ia decizia care i se potriveste cel mai bine. In cazul meu, s-a dovedit a fi mai intelept sa iau o motocicleta sh, impecabila si cu tot istoricul service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DanyBoy cred ca vrei sa ajungi mai repede la servici si sv ul l-ai dat peste peste cap in cat ? 1luna de ghidonat?..Nici una dim mobrele de mai sus in afara de busa sa zicem nu au o pozitie ok fata de sv,de asemenea vei pierde si manevrabilitate care pt un incepator este cam vitala.Cele enumerate mai sus de tine nu te vor ierta in cazul in care le gresesti cu ceva.Ca si look arata de 10x mai bine ca sv ul oricare din ele.Daca crezi ca le vei putea "imblanzii" alege pe care iti place.Si la un motor nou se mai strica una/alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze tuturor, am uitat sa precizez unele detalii care sper ca sunt in avantajul meu, acum, cand iau in considerare achizitia unui motor de 1.000 cc +.

 

1. Din pacate/fericire, nu mai am de mult , 20 de ani, ci 35+ si sper ca am maturitatea necesara in a nu ma lasa furat de senzatii

 

2. Chiar daca am oficial permisul cat. A din Octombrie '2015, pe motor merg cam de 2-3 ani (doar pe SV650, e adevarat).

 

3. Cum entuziasmul este inca mare (la inceput) din Octombrie pana acum, am pus deja peste 4.000 de km .

 

Dan

 

PS - uitasem de Kawasaki Z1000SX care a primit review-uri excelente pana acum, si in plus e mult mai confortabil . In plus, din cate stiu, are si Traction Control.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, nu e vorba de a te lasa furat de senzatii, e vorba de greseala si atat. Tu stii cu adevarat ce vrei si ce poti, ca atare, tot tu vei decide cel mai in masura ce te-ar coafa mai bine.

 

P.S. Deasemenea, consider ca varsta nu e un atribut suficient si absolut care sa defineasca maturitatea in condus / pilotaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca ai acum aia 4000km e mai periculos pentru ca incepi sa ai din ce in ce mai multa incredere in tine si mai putina frica si atunci e periculos pentru ca incepi sa o comiti. Si nu am inteles cum ai facut aia 4000 km.Ai avut macar A1 sau asa mai pe "neve"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei 4.000 sunt cu A plin (din Oct. 2015 pana azi) . Anterior am avut un permis L (Learner) si am mers 2 ani , aprox 30.000 km.

 

Aici unde locuiesc, intai faci scoala si mergi cu permis L (temporar, de incepator) si abia cand esti pregatit, te prezinti la examenul final, pt a lua permisul.

 

Sunt permise doar 3 incercari. Daca nu ai luat din a 3-a incercare, se considera ca nu ai aptitudinile corespunzatoare, nu mai ai dreptul sa incerci, pt ca esti un pericol pt trafic.

 

Examenul se face cu examinatorul in spate, dureaza 1 ora si este prin traficul normal. Eu unul, am reusit sa il trec abia din a 3-a si ultima incercare, dupa 30.000 km, dupa cum spuneam.

 

Dan

Editat de DanyBoy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Location: Iasi

De unde era sa visam ca esti peste Mineca?

Detaliul asta schimba complet circumstantele, rugamintea mea e sa intelegi ca realitatile pe care le traiesti acolo sint putin spre deloc replicabile in Romania.

Succes la miar si atentie la "right-turners".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Location: Iasi

De unde era sa visam ca esti peste Mineca?

Detaliul asta schimba complet circumstantele, rugamintea mea e sa intelegi ca realitatile pe care le traiesti acolo sint putin spre deloc replicabile in Romania.

Succes la miar si atentie la "right-turners".

 

:D

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg... sv-ul ce are? E prea mic? Consuma prea mult? Sau doar te-ai plictisit de ea?

Oricum, sa te orientezi la 1000cmc si sa ceri consum mic e o gluma. Plus ca nu mi se pare ca ai ales clasa potrivita pt "naveta"... bine, 50km dus, 50 intors poti sa-i faci cu orice mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Isi face treaba, SV650S-ul, in general.

 

Problema e ca dupa 80-90km/h, deja e in treapta a 6-a. Si sunt unele situatii (intrarea de pe rampa pe autostrada, trecere de la 3 benzi la 2 si vine cineva din stanga, sau intersectia dintre 2 autostrazi) cand la viteza de 100 km/h, chiar daca scapi mana in gaz maxim, ai nevoie de cel putin 4-5 secunde, sa ajungi la 130-140, sa treci si sa scapi.

 

SV1000 presupun ca era de vis, dar nu se mai fabrica de 10 ani .

 

Dan

 

PS - 51% insa , e si dorinta de a incerca si altceva, mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbi treptele prea devreme, cred ca mergi subturat... daca vrei sa "tragi" de ea, retrogradezi in 5 sau 4, ca sa ai o turatie cat de cat ok. Cate ture ai intr-a 6a, la 90 km/h, 2000?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 105-110 km/h are vreo 5.000 ture. Stiu sigur , pt ca am verificat de cateva ori, gandindu-ma la faptul ca, in perioada de rodaj, un motor nou nu ar trebui sa treaca de 5.000 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Kristian K changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...