karate-kid Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Salut , am citit cu atentie postul tau , parerea mea este ca ar trebui sa cumperi ce iti place , desi multi m au sfatuit sa incep cu o cilindree mai mica mi-am luat 1000cc prima motocicleta am reusit sa fac 20k km si inca nu m-a aruncat din sea asa cum preconizau altii , deci sfatul meu , daca esti cumpatat i-ati ce iti place . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Nu toti sintem la fel. A se tine minte.Daca unul e antitalent, nu insemna ca toti incepatorii vor pati ca el. Sau invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dante-ACM Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 (editat) Si eu am inceput scoala de curand. Acolo probabil vei incerca toate motoarele de care dispune scoala si o sa-ti faci o parere un pic mai avizata asupra tipului de moto care ti se potriveste. Eu am inceput sa-mi iau deja echipamente in primul rand din considerente de igiena si am inceput cu casca, mai ales acum vara sunt mai toate transpirate, mai ales daca ai "norocul" sa fi in ultima serie a zilei. ps : si eu sunt in principal fan rossi dar am ales o replica a altui favorit de al meu, max biaggi http://www.motorteam.ro/magazin-echipamente-moto/suomy-halo-replica Editat Aprilie 8, 2016 de Dante-ACM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Imi place FZ6S, insa nu stiu daca se potriveste nevoilor mele, din cate-mi dau seama, pare a fi un motor de drumuri mai lungi si eu am nevoie in special pentru oras, cu 1-2 eventuale iesiri pe saptamna prin afara lui, De asta m-am orientat in special pe naked-uri. Oricum, din cate am citit pe aici si prin alte locuri, sunt aproape sigur ca va fi XJ6 primul motor. Ai inteles gresit.FZ6s/n este de 10 ori mai motor decat XJ6,in special in oras unde se simte ca un fulg si cu un echilibru perfect.Seaua mi sa parut senzationala pentru drumuri scurte(lungi nu am facut).Singurul lucru care nu mi-a placut a fost cutia cu spatii prea mari intre viteze si prea sgomotoasa pentru gustul meu. Iti recomand r6 pentru ca daca iei altceva te vei gindii permanent la r6 .Daca il cumperi iti vor spune oasele daca vrei altceva si te vei bucura de al 2-lea motor. » Post actualizat in 08 Apr 2016 05:43 Singurul avantaj la xj6 este ca este ca poti gasii unul mai nou la bani mai putini dar are cadru de otel mai greoi si se vede de la o posta ca este un produs mai de buget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Avand in vedere faptul ca o sa mergi preponderent in oras,R6 iese din lista,la fel ca orice alt ss.Asa cum a spus Goe mai sus,sunt incomfortabile.Am inceput pe zzr 1100,categoric nu recomand nimanui sa inceapa pe 1000,mai ales in cazul tau,cu mersul in oras. Un moto naked si musai cu abs este ideal,gsr sau fz6/s.Ai intrebat de km mobrei,marea lor majoritate sunt dati inapoi,insa..nu trebuie sa te sperii,chiar deloc,un mecanic priceput este un must cand o sa faci achizitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanielc Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Multumesc tuturor pentru sfaturi. Chiar nu ma asteptam la un numar asa de mare de oameni care sa-mi confirme ca ar fi ok si R6 ca prim motor, daca esti cumpatat. Pe unde am mai citit chestii legate de asta, majoritatea erau impotriva unei SS la un incepator, dar chiar ma bucur sa aud pareri de la oameni care chiar au trecut prin asta, SS 600 sau chiar 1000 ca incepator. @goe 75, @Ice-D, mersi de sfaturi, chiar nu stiam asa multe despre FZ6, dar m-am documentat putin azi si da, imi place mult (are ce-mi placea din design-ul de la GSR si e Yamaha ). Dupa cum ziceam, m-ati pus putin pe ganduri cu sfaturile legate de R6, dar o sa vad, sper sa aiba la scoala cat mai multe modele sa pot testa... oricum, daca nu va fi R6 cred ca va fi FZ6 N, o sa caut mai multe review-uri despre acest model, dar chiar pare motorul ideal in momentul de fata pentru mine. Daca tot discutam despre scoala de moto, aveti ceva recomandari (cei din Cluj) pentru o scoala ok? Eu m-am orientat spre toni auto, dar inca sunt in procesul de strangere a actelor de inscriere, deci nu ar fi prea tarziu sa schimb scoala, daca aveti ceva recomandari mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Chiar nu ma asteptam la un numar asa de mare de oameni care sa-mi confirme ca ar fi ok si R6 ca prim motor, daca esti cumpatat. sper sa aiba la scoala cat mai multe modele sa pot testa... Nu ti-a recomandat nimeni R6, ti s-a spus doar ca se poate supravietui ca incepator pe aceasta motocicleta; avind in vedere domeniul de utilizare preconizat (urban), nu prea e biznis cu sportiva. Nu cred ca exista vreo scoala care are sportive in parcul moto, caracteristicile lor constructive nu sint potrivite pentru procesul de invatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanielc Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Nu ti-a recomandat nimeni R6, ti s-a spus doar ca se poate supravietui ca incepator pe aceasta motocicleta; avind in vedere domeniul de utilizare preconizat (urban), nu prea e biznis cu sportiva. Nu cred ca exista vreo scoala care are sportive in parcul moto, caracteristicile lor constructive nu sint potrivite pentru procesul de invatare. Probabil m-am exprimat eu gresit, nu am vrut sa zic ca mi-a recomandat cineva R6, doar acelasi lucru care l-ai zis si tu, ca se poate supravietiu ca incepator pe acest motor. Oricum am luat si eu in calcul ce zici tu, in special partea cu domeniul de utilizare, de asta ma orientam spre naked-uri (XJ6/GSR). Dupa discutiile de aici am inceput insa sa ma interesez de FZ6 N, care din cate am citit/ vazut pana acuma, cred ca va fi prima mea motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dante-ACM Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 da, carenate nu sunt la scoala din cauza razei mai mici de bracare a rotii si din ce am vorbit cu posesori nici dupa ce termini scoala, prin traficul urban, nu sunt prea usor de manevrat comparativ cu un naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jhn Ro Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 (editat) Să îl stăpânești sănătos si welcome to the club! Te aștept pe topicul dedicat! Apropo, tu ardeai gazul asta seară prin sectorul 5? Am văzut unul pe un GSR care radia și era clar că doar dă ture... mersi , am ars gazu in sectorul 3 ieri si alaltaieri Editat Aprilie 8, 2016 de Jhn Ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tetelu1980 Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 (editat) Buna ziua! Sa incepem cu date de care cred ca este nevoie pentru a primi ulterior sfaturi utile: 35 de ani (criza varstei mijlocii?), 1.73, 65 kg, posesor cat. B din 2002, parcurg undeva in jurul a 20.000 de km pe an pe drumuri, asta vis-a-vis de experienta traficului, nu sunt vitezoman, nu sunt teribilist, incerc sa fiu destul de echilibrat atunci cand vine vorba de asumare de riscuri, probabil acesta fiind un motiv pentru care nu am avut niciun incident major decat o tamponare usoara la viteza mica cu masina din fata care a franat brusc, am franat si eu dar nu mi-a ajuns (nici franele masinii mele cred ca nu erau chiar cele mai aprige) si sunt din Bucuresti. Ma atrage ideea de a-mi achizitiona un moto clasic, ceva din gama Honda Rebel - Honda Shadow - Yamaha Virago, dar data fiind constitutia fizica probabil o sa incerc prima data un Honda Rebel care mi se pare ceva mai usoara si astfel mai usor de stapanit. Pana acum nu am mers "clandestin" cu moto, nici cu scutere asadar ma gandesc sa caut un instructor de la care sa invat deprinderi bune si sa imi dea peste maini/ceafa acolo unde este cazul. Nu tin neaparat sa merg cu moto daca instructorul imi va spune ca nu e de mine sau daca o sa constat eu de unul singur ca ar fi cazul sa nu ma incurc cu asta. Asadar, rog recomandari cu privire la scoala potrivita/instructorul potrivit, numarul de ore de scoala pe care le considerati a fi suficiente in mod normal si, bineinteles, sugestii si discutii cu privire la moto potrivit mie. Multumiri anticipate, o zi buna... si cum era?... drum uscat, parca? Editat Aprilie 11, 2016 de Tetelu1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Adrian Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Salut! Sunt nou aici. Am 18 ani si as vrea sa intru si eu in lumea motoarelor. As vrea o parere despre motocicleta Yamaha Xt 125 pentru inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Adrian Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Salut! Sunt nou aici. Am 18 ani si as vrea sa intru in lumea motoarelor. Ce motociclete recomandati pentru inceput? Eu ma gandeam la o Yamaha xt 125. (mentionez faptul ca nu intentionez sa o folosesc doar pe sosea) Imi plac mult tipul asta de "explorari" ca in videoul de mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Just.. read => /index.php?/topic/100210-ghid-de-informare-pentru-incepatori-ce-motor-sa-mi-iau/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Adrian Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Just.. read => /index.php?/topic/100210-ghid-de-informare-pentru-incepatori-ce-motor-sa-mi-iau/ Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Incepator si eu, aceeasi criza (doar un pic mai tanar...30 de ani). Mie mi-a fost recomandat CB500 (nelimitat). Asta am si luat desi un moto din 94 are o grama da de probleme. Mi-am luat-o si eu cu "drum uscat"....se pare ca e de fapt "asfalt uscat".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Mi-am luat-o si eu cu "drum uscat"....se pare ca e de fapt "asfalt uscat".... Nu e musai, mai suntem si cate unii care prefera drumurile neasfaltate! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 @tetelu1980, completeaza locatia la profil, ca sa stim incotro sa te indreptam catre scoala&stuff... Dupa descriere, nu ai de ce sa-ti iei un cruiser mai mic de 600, poate doar Virago 535, model pe care il si recomand! Daca ai mers bine pe bicicleta cand erai mic, nu e un impediment ca nu te-ai atins de ceva motorizat pe doua roti pana acum. In aceeasi situatie am fost si eu, si probabil multi altii, si ne-am descurcat pana la urma. Inscrie-te la o scoala recomandata, stabileste-ti bugetul pentru ECHIPAMENT + motor, ia permisul, motorul, si hai pe drum, ca vara e deja aici! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tetelu1980 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 @zippy M-am conformat la partea de editare profil, mulțumesc pentru atenționare. M-am urcat pe un Shadow în staționare și m-a speriat un pic greutatea lui, mi s-a părut a fi dificil de stapanit. Cu bicicleta nu e problema, am avut Mountain bike, deci pe două roți am ceva echilibru. Ca scoala m-am gândit la Moto Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Vezi la scoala moto AMI, fostul instructor de la Louis e acolo (Strumfu). Fac poligonul tot la Gara de Est, in acelasi loc cu Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tetelu1980 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 @Geo_ZGA Mulțumesc pentru pont. Am văzut că școlile au pachete diferențiate pe număr de ore de instruire. În principiu cam câte ore ar fi suficiente de obicei pentru cineva care nu a mai mers pe moto dar nu-i este străin echilibrul pe două roți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Eu zic ca nu echilibrul e o problemă. Era pe aici un topic în care cineva spunea ca e mai greu sa mergi pe bicicleta decât pe moto. Pentru mine cel mai greu a fost (și este): 1. Sa nu scap mana în acceleratie (am pățit o data la școală dar noroc ca aveam ambreiajul tras) 2. Sa franez eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 (editat) @Geo_ZGA Mulțumesc pentru pont. Am văzut că școlile au pachete diferențiate pe număr de ore de instruire. În principiu cam câte ore ar fi suficiente de obicei pentru cineva care nu a mai mers pe moto dar nu-i este străin echilibrul pe două roți? Cat mai multe! Ideea e ca in scoala oricum nu inveti mare lucru... nu are nici instructorul timp suficient sa te invete f multe, oricat ar vrea el. Repetarea e mama invataturii, asa ca, cu cat faci mai multe ore, cu atat mai bine. Eu am avut pachetul mare de la Louis si a fost suficient, nu mai tin minte cate sedinte au fost. Si cele de enduro au fost f bune. Depinde si de tine cat de repede prinzi. La inceput vei merge pe o mobra mica in poligon, dupa cateva sedinte vei trece la cea de examen (minim 600cmc). Pana la finalul scolii trebuie sa fii obisnuit cu mobra de examen, sa faci bine poligonul cu ea, sa mergi in oras cu instructorul in spate fara probleme (incetisor dar corect) si sa nu-ti fie frica. @sebibv: eu m-am ridicat pe-o roata cu Hornetul, si nu ca am scapat mana in gaz, ci ca nu am lasat gazul la schimbarea vitezelor... prostie din partea mea, nu mi-am dat seama ce se poate intampla. Editat Aprilie 13, 2016 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Eu am obiceiul (destul de prost pentur viata ambreiajului) sa ii dau drumul foarte incet, si astfel daca am schimbat intr-o treapta de viteza necorespunzatoare am timp sa revin. Din pacate acelasi lucru il fac si cu masina....si am vreo 12 ani de condus. Asa m-am obisnuit. Momentan la moto ma ajuta. In poligon practic foloseam ambreiajul ca frana atunci cand treceam de jaloanele din a 2-a tura a poligonului. Asa franam putin, schimbam (eliberam usor), si aveam timp sa ma ocup si de semnalizare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.