Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

oameni buni am si eu nevoie de sfatul vostru , ce sa aleg dintre aceste modele suzuki sv 650/a , kawasaki er6n 650, honda hornet600 , suzuki gsr 600/a , sunt incepator , urmeaza sa iau permisul cat A , b am de 10 ani . tnx astept cu interes sfaturile voastre .

 

--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 20:53 -------------

oameni buni am si eu nevoie de sfatul vostru , ce sa aleg dintre aceste modele suzuki sv 650/a , kawasaki er6n 650, honda hornet600 , suzuki gsr 600/a , sunt incepator , urmeaza sa iau permisul cat A , b am de 10 ani . tnx astept cu interes sfaturile voastre .

MDA VA multumesc pt raspunsuri si eforturi . la ce draq ma chinui sa intreb cand va arde in pul* .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salutare...fratilor vreau sa imi iau si eu motor akum in vara..dar nu imi pot da seama ce mi se potrivest avand in vedere ca am 1,65 inaltime...cum imi pot da seama si eu ce motor pot tine la inaltimea mea?va multumesc..eu maq gandeam la o honda cbr de 600...dar pot sa o las din amortizoare..sa o fac mai joasa?..

Fa o lista cu ce motoare iti plac si incearca sa te sui pe toate. In primul post mi se pare ca am postat si un link cu inaltimea seii la mai multe motoare. Din ce imi amintesc RF400 este foarte jos ca sa.

 

In alta ordine de idei am gasit un site destul de bine pus la punct cu date tehnice ale motocicletelor. Partea proasta e ca ultimul update a fost in '99. AICI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni am si eu nevoie de sfatul vostru , ce sa aleg dintre aceste modele suzuki sv 650/a , kawasaki er6n 650, honda hornet600 , suzuki gsr 600/a , sunt incepator , urmeaza sa iau permisul cat A , b am de 10 ani . tnx astept cu interes sfaturile voastre .

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 20:53 -------------</small><br/>

MDA VA multumesc pt raspunsuri si eforturi . la ce draq ma chinui sa intreb cand va arde in pul* .

Esti rautocios. Asta nu e forum Microsoft in care unii din angajati sa fie incurajati sa-si petreaca 2 ore pe zi in timpul serviciului sa dea raspunsuri pertinente in forumurile legate de produsele lor, de fapt nici macar nu gasesti nici un angajat sau fost angajat Suzuki, Kawasaki sau Honda aici, ci cel mult niste motociclisti care ca meserie sunt mecanici moto si lucreaza la un garaj care eventual repara toate japonezele astea dar cel mai probabil nu s-a dat pe toate modelele pe care le enumeri tu, si oricum mecanicii (profesionisti sau amatori) "colaboreaza" mai mult la topicul de service si probabil nici nu se uita la asta de incepatori. Daca ti-ai facut o idee clara despre ce tip de motor vrei, mai bine da un search pe forum (ca sa nu fii apostrofat ca nu ai rabdare sa citesti si repeti intrebari la care deja s-a raspuns) si incearca mai degraba pe forumurile specializate (de genul "Motociclete de viteza", "Motociclete de strada", etc..) nu la incepatori, ca aici se uita cel mai des incepatorii si astia nu au apucat inca sa se dea mai pe nimic in afara de motorul ala din scoala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pt o persoana(incepator) de 1,8m si 65Kg credeti ca ma impac cu asa ceva?

1. Suzuki SV 400S 53CP la 10500Rpm, 41Nm la 8000rpm, greutate~190Kg motor V2(iubesc sunetul acesta)

2. Honda VFR 400 60CP la 12500Rpm, 39Nm la 10000rpm, greutate~190Kg motor V4(suna si asta bine)

3. Kawasaki ZXR 400 65 CP la 13000rpm, 36Nm la 12000rpm, greutate~190Kg motor 4L(sunet de vitezana)

4. Kawasaki ZZR 400 53CP la 11000,37Nm la 9000rpm, greutate~200Kg motor 4L(cred ca e un ZXR mai domol)

5. Suzuki RF 400R 53CP la 11000rpm, 38Nm la 9500rpm, greutate~200Kg motor 4L

6. Honda CB 400 F 53 CP la 1100, 38 Nm la 9500rpm, greutate~190Kg motor 4L

7. Honda CBF 250 40 CP la 14000rpm, 24Nm la 11000rpm, greutate~180Kg motor 4L(cred ca suna curios asta)

8. Suzuki GS 500 (F) 51CP la 9500rpm, 30Nm la 7500rpm, greutate~200Kg motor 2L(motor putin mai lenes)

9. Yamaha FZ 400 Fazer 53CP la11500rpm, 38Nm la 9500rpm, greutate~190Kg motor 4L

10. Kawasaki GPZ 500, 60CP la 9800, 46Nm la 8500, greutate ~190Kg motor 2L

 

 

 

Cam astea ar fi,altceva mai mare ma inspaimanta numai gandindu-ma.

 

Ordinea este aleatorie,insa prefer motoarele in V.In special SV-ul!

Stiu ca voi recomandati GP dar ce spuneti de celelalte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca toate sunt la fel de echilibrate, pt un incepator.

 

Depinde acu' de ce-ti place tie. V-uri,cuplu / Linie,viteza etc...

 

Pt oras ar fi foarte ok SV 400S sau alt naked gen CB400,GS etc..

 

As evita RF400 sau alte modele care-s prea vechi...

 

In rest te poti sfatui 'tehnic' cu cineva care se pricepe mai bine,cu privire la faptul care-i mai usor de intretinut etc...

 

Intai le triezi dupa criteriul preferential (care-ti place tie cel mai mult, ca asta-i cel mai important, sa te simti bine si sa ai satisfactie, ca de aia il iei doar)

 

Apoi dupa practicabilitate (in functie de unde-l vei folosi, preponderent oras, preponderent pe-afara, etc etc)

 

Apoi fiabilitate, piese de schimb,costuri intretinere etc..

 

Ai putea totusi sa-ti bagi picioarele si sa-ti iei un supersport de 1000, ce dracu (joke) :burnout:

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt o persoana(incepator) de 1,8m si 65Kg credeti ca ma impac cu asa ceva?

1. Suzuki SV 400S 53CP la 10500Rpm, 41Nm la 8000rpm, greutate~190Kg motor V2(iubesc sunetul acesta)

2. Honda VFR 400 60CP la 12500Rpm, 39Nm la 10000rpm, greutate~190Kg motor V4(suna si asta bine)

3. Kawasaki ZXR 400 65 CP la 13000rpm, 36Nm la 12000rpm, greutate~190Kg motor 4L(sunet de vitezana)

4. Kawasaki ZZR 400 53CP la 11000,37Nm la 9000rpm, greutate~200Kg motor 4L(cred ca e un ZXR mai domol)

5. Suzuki RF 400R 53CP la 11000rpm, 38Nm la 9500rpm, greutate~200Kg motor 4L

6. Honda CB 400 F 53 CP la 1100, 38 Nm la 9500rpm, greutate~190Kg motor 4L

7. Honda CBF 250 40 CP la 14000rpm, 24Nm la 11000rpm, greutate~180Kg motor 4L(cred ca suna curios asta)

8. Suzuki GS 500 (F) 51CP la 9500rpm, 30Nm la 7500rpm, greutate~200Kg motor 2L(motor putin mai lenes)

9. Yamaha FZ 400 Fazer 53CP la11500rpm, 38Nm la 9500rpm, greutate~190Kg motor 4L

10. Kawasaki GPZ 500, 60CP la 9800, 46Nm la 8500, greutate ~190Kg motor 2L

Cam astea ar fi,altceva mai mare ma inspaimanta numai gandindu-ma.

 

Ordinea este aleatorie,insa prefer motoarele in V.In special SV-ul!

Stiu ca voi recomandati GP dar ce spuneti de celelalte?

 

recomand cb 500 de la honda.....jucaria asta o am si eu...am cautat ca disperatu...aveam banii in buzunar....si nu stiam ce sa imi iau ca sa o pot stapanii linistit....si sa ma simt bine pe ea....e geniala jucaria....are 58 de calutzi si 186 de kg, foarte comoda si extrem de fiabila....ma joc cu ea printre gropi si belti...am conduso si pe ploaie si prin noroaie....e cumintzica pana pe la 4000 de rotatii dupa care simti cum papa pamantu de sub tine....

Initzial am vrut SV.....ca totusi are motor in V....dar pe viitor epste 2 3 ani mai vad ce imi iau...dar sunt sigur ca vreau sa raman pe nakeduri...si mai bine zis pe muscle bikuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe un sait american de motociclism, ca motociclistii care incep cu dirt bike sunt mai putin implicati in accidente. Ma gandesc ca derapajele controlate te ajuta la mentinerea stabilitatii la viteze mari sau suprafete alunecoase......s-ar putea ca motocicleta cea mai buna de inceput sa fie un cross, care cred ca are cel mai mult in comun cu dirt bikingul. Ma gandesc ca formeaza anumite reflexe pe care alte motociclete nu iti dau ocazia sa ti le formezi, sa ti-o dau foarte rar.....bine zic?

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Incep prin a va multumi! :lol: Pentru ca, in lipsa acestui forum si a voastra, aveam probabil sanse sa ajung si eu statistica... Da, recunosc: imi placeau (si inca imi plac, dar am decis sa stau departe de ele ceva ani) taman vitezanele :rose: Iar in lipsa de alte informatii as fi comis-o probabil, imi facea rau de tot cu ochiul CBR-ul 600RR... :D Noroc cu singurul prieten cu moto care mi-a spus de forumul asta! Si cu aversiunea mea fata de riscuri MAJORE. Dar puteti considera ca cel putin pe mine m-ati convins. Asadar UN MARE MULTUMESC!

 

Acum problema mea e (pe scurt): "vreau sa-mi iau primul motor si nu sunt sigur ce sa iau". Cu alte cuvinte am nevoie de ajutorul vostru, al celor cu (multa) experienta.

 

Sa detaliez (pentru cine are rabdare, e un post lung).

 

Dupa ce acum muuuuulti ani (in liceu) era sa dau coltu' pentru a treia oara pe strada cu bicicleta (mda, nu-i tocmai o lauda, dar pe atunci eram tare zvapaiat, inconstient SI nestiutor, n-a fost nimeni niciodata care sa-mi zica "uite cum se face" sau "nu face asa ceva!") am decis sa stau departe de orice are doar doua roti. Buna alegere, mi-a scapat pielea pana acum!

 

DAAAAARRRR...

 

Intotdeauna mi-au placut si am admirat motocicletele! :rose: Si cum viata e parsiva anul trecut mi-am luat inima in dinti si am facut scoala moto si mi-am luat si carnetul, dar in toamna tarziu, cand venise deja frigul. A fost oricum cea mai frumoasa zi din an, asa cum vad ca a scris si o colega de forum.

 

Avand in vedere experientele anterioare (cele trei incidente nasoale cu bicicleta, plus o cazatura CU urmari :rose: in poligon la scoala pentru ca nu mi-a spus nimeni decat dupa aia ca nu se franeaza DECAT cu motocicleta DREAPTA :D) si cum citisem deja destul scary stuff pe forum am decis sa play it safe, cat mai safe posibil. Dar pana mi-am cumparat echipamentul de protectie COMPLET (tot ce am putut gasi mai bun) a venit iarna, asa ca l-am pus frumusel in dulap si am asteptat sa vina iar vremea buna. Acum, ca a cam venit, a aparut si cea mai importanta si complicata problema: CE MOTOR SA ALEG? :D

 

Eu mi-s cam mititel de statura (1.72m, 72kg) si una de chestiile de care sunt ABSOLUT SIGUR este ca NU vreau un motor greu sau cu centrul de greutate prea sus. Am inteles ca asta e angoasa multor incepatori pe moto, asa ca m-am suit pe ceva motoare in magazine si m-am convins ca motoarele mari, inalte sau grele nu sunt pentru mine - cel putin nu deocamdata :rose:

 

Mirajul SS l-am inlaturat pentru ca m-am lamurit ca vitezanele sunt brutale rau si omoara incepatori pe capete, dar din pacate tot nu stiu ce motor se potriveste cel mai bine cu ce-mi doresc:

- pentru oras, dar NU chopper, cruiser sau enduro

- cat mai docila si manevrabila

- preferabil carenata

- preferabil second hand, dar cat mai noua si bine ingrijita

- greutate proprie cat mai mica (categoric exclus orice are peste 200 kg!)

- inaltime sa - max. 80-81 cm (deh, craci scurti :rose: )

- motor: preferabil 4 timpi, nu puternic, nu monocilindru

- ABS - obligatoriu daca modelul respectiv are optiunea asta!

 

Voi ce recomandari imi puteti face?

 

O sa radeti probabil, ma gandisem la un CBR 125R nou, dar mi s-a spus de n-spe ori ca e o idee proasta pentru ca ma voi "plictisi" de el foarte repede (?!), nu-l voi putea folosi pentru nici o iesire din oras si voi avea si probleme cand voi vrea sa-l vand. Plus ca voi arata absolut caraghios echipat complet pe asa o "bicicleta cu motor" :P

 

Dupa ce am citit mult m-am gandit ca Suzuki GS500F ar putea fi o idee (o fi prea mult pentru un incepator absolut?). Dar surpriza! M-am dus la magazin si mi-au confirmat ce scria si pe site - de la 1 ianuarie 2008 nu mai pot fi inmatriculate pentru ca sunt doar euro2, deci nici nu le mai vand...

 

Asa ca m-am uitat la urmatoarea posibila "potriveala" - CBF500. Dar asta e deja mai puternica (vreo 55cp fata de 44cp la GS500), are inca vreo 10kg in plus si nici nu e carenata deloc

 

La Yamaha n-am gasit online preturi pentru motoare noi aici in Romania. De pe site ar fi YBR250 (desi necarenata si monocilindru), MT-03 (tot necarenata si monocilindru) si cele trei modele de 125cc (usurele, dar cu aceleasi "hibe" ca si CBR125)...

 

Pentru Kawasaki n-am dibuit inca site-ul oficial, daca o exista vreunul sigur nu e prea bine vazut de Google... Nu sunt chiar 100% hotarat, dar parca as sta departe de cele facute de italieni... am auzit ca nu prea le au cu fiabilitatea (chiar, puteti confirma asta?). Si ar mai fi modele mai vechi, multe probabil, dar pentru care nu (mai) exista specificatii pe site-urile oficiale.

 

Vreun suflet mare sa ajute un biet incepator cu o alegere grea de tot?

 

Multumesc foarte, foarte MULT!

Editat de BackOn2Wheels
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, nu cred ca un SS 600 e pentru incepatori... Honda CB 500, Kawasaki ER 5, Suzuki GS 500 cred ca is numa bune....nici eu nu is expert.

Depinde ce bani ai....cu ABS cred ca is alea mai scumpe

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand CBF500 de la Honda, e ideala:

 

- destul de puternica incat sa nu te plictisesti vreo 2 ani de ea

- naked, carenele sunt oricum o fita inutila pentru prima motoreta, o sa le pocnesti de-o sa te saturi

- look clasic, fara varsta

- confortabila la gabaritul si inaltimea ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, nu cred ca un SS 600 e pentru incepatori... Honda CB 500, Kawasaki ER 5, Suzuki GS 500 cred ca is numa bune....nici eu nu is expert.

Depinde ce bani ai....cu ABS cred ca is alea mai scumpe

 

multam fain pentru sugestii!

 

eu ma gandeam la una SH, dar nu mai veche de 2-3 ani...

astea par mai vechiute, mi-e sa n-am probleme cu ele. prefer sa dau ceva mai mult pe ea la inceput decat sa ma chinui ca face figuri.

 

uite, eu la ceva cam in genul asta ma gandeam pentru inceput:

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR250

sau

http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_ZX-2R

ce pacat insa ca nu se mai fac inca de dinainte de 2000... :D

 

asta cred ca ar fi chiar la fix! :lol:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_250R

 

a-propos, stie cineva daca exista site kawasaki in .ro?

la 52cp asta ar fi la limita de sus a ceea ce sunt dispus sa accept:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_500R

oare toate cele mai puternice decat 50cp se pot limita electronic sau numai unele?

 

eventual ar merge si astea, dar nu dau de ele pe site-urile "oficiale" de la noi, nu stiu daca se vand pe aici:

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CMX250C

http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_Virago

 

 

--- Mesaj completat în 08 Mar 2008 20:08 -------------

Iti recomand CBF500 de la Honda, e ideala:

 

- destul de puternica incat sa nu te plictisesti vreo 2 ani de ea

- naked, carenele sunt oricum o fita inutila pentru prima motoreta, o sa le pocnesti de-o sa te saturi

- look clasic, fara varsta

- confortabila la gabaritul si inaltimea ta

 

merci pentru sugestie!

 

m-am suit pe un cbf500 (cu motorul oprit, ca sa fie clar! :D ) la inceputul scolii si mi s-a parut cam greoaie pentru mine :D

carenele ma intereseaza pentru vant mai mult decat pentru aspectul estetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am revenit cu o motocicleta nou si de la alta categori:)

ce parere aveti de kawa ninja 250 asta din 2008 ptr incepator?

 

pai sa-ti zic eu ce parere am despre ea - e sublima, dar lipseste cu desavarsire! :rose:

 

am citit mult despre ea, m-am uitat si la filmulete cu ea pe youtube (varianta pentru americani, cu carburatie) si mi s-a parut exact ce cautam.

asa ca am trecut ieri pe la united motors, eram dispus sa le dau si un avans daca o aveau, dar...

cica abia prin mai daca le vine... :D :P

 

tare as fi curios sa stiu daca prin restul europei este deja disponibila - poate afla cineva, ceva?

 

 

--- Mesaj completat în 12 Mar 2008 14:39 -------------

tare as fi curios sa stiu daca prin restul europei este deja disponibila - poate afla cineva, ceva?

 

revin tot eu cu amanunte (despre noul ninja 250r - modelul 2008) - a intrebat un amic la doi dealeri din Bruxelles si nu o au nici aia in showroom-uri, dar lor cica le ajunge in aprilie... :rose:

 

eh, mai e doar nitel :lol:

 

 

--- Mesaj completat în 12 Mar 2008 15:49 -------------

pai sa-ti zic eu ce parere am despre ea - e sublima, dar lipseste cu desavarsire! :rose:

 

am citit mult despre ea, m-am uitat si la filmulete cu ea pe youtube (varianta pentru americani, cu carburatie) si mi s-a parut exact ce cautam.

asa ca am trecut ieri pe la united motors, eram dispus sa le dau si un avans daca o aveau, dar...

cica abia prin mai daca le vine... :D :rose:

 

tare as fi curios sa stiu daca prin restul europei este deja disponibila - poate afla cineva, ceva?

<small>--- Mesaj completat în 12 Mar 2008 14:39 -------------</small><br/>

 

revin tot eu cu amanunte (despre noul ninja 250r - modelul 2008) - a intrebat un amic la doi dealeri din Bruxelles si nu o au nici aia in showroom-uri, dar lor cica le ajunge in aprilie... :rose:

 

eh, mai e doar nitel :D

 

stie cineva cat ar costa adusul de acolo in camion + taxe aici (vama, rar, etc) pentru un motor nou nout? pretul acolo cica o sa fie vreo 3700 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gs 500 forever :blbl: cel mai tare motorash pt incepatori :D manevrabil, usor, nu zvacneste nu comenteaza nu bagi bani in el decat cu tzaraita..are si sistem anti-prosti cum imi place sa ii spun (adica nu are carene de la 130 pana la 180 cat prinde el te bate vantu sa incetinesti) :crack: si suna tare :D de vanzare daca vrei :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe un sait american de motociclism, ca motociclistii care incep cu dirt bike sunt mai putin implicati in accidente. Ma gandesc ca derapajele controlate te ajuta la mentinerea stabilitatii la viteze mari sau suprafete alunecoase......s-ar putea ca motocicleta cea mai buna de inceput sa fie un cross, care cred ca are cel mai mult in comun cu dirt bikingul. Ma gandesc ca formeaza anumite reflexe pe care alte motociclete nu iti dau ocazia sa ti le formezi, sa ti-o dau foarte rar.....bine zic?

Si daca-ti iei cross ca prima moto, unde te dai cu ea ?? :crack:

Ca, daca tu te referi la a invata derapaje controlate pe drumuri off-road, cand iesi pe drumurile publice ce te faci ??? :blbl:

Eu zic ca e o mare diferenta intre Off-road si drumuri publice... Cu referire la aspecte legate de Drum si Alte Pericole(ex: soferi neatenti)

Din cate am inteles eu, cele mai bune pentru inceput sunt naked-urile (pentru oras si pentru afara) intre 400 si 500 cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt nou pe forum, :blbl: da cred ca cele mai bune motoare pentru inceput sunt cele enduro.cu ele te descurci excelent in oras si afara,plus daca vrei sa o tai pe o carare de munte sau sa vezi unde duce un drum. :crack:

 

--- Mesaj completat în 17 Mar 2008 20:37 -------------
care ma poate ajuta si pe mine???

cum pot pune o poza la avatarul meu de pe forum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Voi ce motoare recomandati pentru inceput, care sa aiba un pret maxim de 700-800 Euro?

Editat de CristiBoroi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot respectul pentru Demostene. Mereu scrie ce este esential si incearca sa ajute viitorii motociclisti si nu numai. Eu am permis auto-moto din noiembrie 2006 si pana acum am mers pe un suzuki gs 500e care nu este al meu. Am mers cam 200-300 de km cu el si consider ca acesti kilometri nu conteaza atat de mult la capitolul experienta pentru ca nu m-am confruntat cu dificultati prea mari. Pana acum am avut grija la franare si la curbe. Sper ca in aceasta vara sa achizitionez o honda hornet de 600 cmc din anul 1998-2001. Sper sa nu ma tavaleasca prea rau. Eu imi doresc sa nu ma tavaleasca deloc, dar intentionez sa merg in 2 luni vreo 3000 de kilometri cu ea si in toate conditiile: pante in urcare, in coborare, curbe care se inchid la iesire, curbe care se deschid la iesire, ace de par, ploaie, noapte. Tot. Sper sa raman mereu in sa.

Editat de crossroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu vreau sa fac aceeiasi treaba. Ma duc in Italia dupa un Hornet 600 din 98-01 si sper sa gasesc. Am auzit ca e buna pt incepatori. Am observat ca are o distanta mai mica intre roti, ceea ce o face mai manevrabila. Este usoara, cam 180 de kg si putine naked-uri is mai usoare ca ea, doar cele cu cilindree mai mica poate, da nici ele toate.

Am ales Hornetul pentru ca arata cel mai bine si dupa ce te inveti pe ea te poate duce si iute, nu trebuie schimbata, are 95 de cai. Insa lucru asta poate face si rau la inceput.

M-am suit pe una si a fost foarte primitoare.

E un pic mai scumpa ca si GS 500 sau CB 500 dar merita. Am citit in foarte multe locuri ca motorul e "bullet proof", adica foarte fiabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Vizitator changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...