Sari la conținut

BMW X3 vs VOLVO XC60


Masina TA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, l.u.v a spus:

Croatul ăsta ce dracu face cu protecțiile alea din carton?

O fi născut în Caracal?

IMG_20220805_140703.jpg

Nu vrea sa ii crape anvelopele, sa nu faca riduri. Asta e..... cam trasa de par.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, Cavaleru a spus:

@l.u.v legat de stampila curului, daca serviceul e autorizat RAR pot sa puna stampila fara probleme. nu trebuie sa fie dealer sau reprezentanta

 

Era ….pe timpuri

Acum nu e stampila

Sau e doar daca insista proprietarul

E doar electronic

Vize, bife, plm…😀

Faci verificarea unei masini pe care o cumperi…nu se vede ce ti-a facut un service…autorizat de altfel

Se vede doar service-ul de marca

Garantia e alta poveste

Dar si atunci, daca  reviziile nu sunt facute in retea, e cu ….circ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la aceasta PROSTIE NOTORIE cu istoricul de service.

Chestie de mentalitate, total lipsita de o analiza obiectiva asupra cazului.

Mai.....cand cumperi SH cumperi mai exact STAREA respectivului produs, de la momentul vanzarii. Faptul ca acea masina are istoric de noua la BMW este praf in ochi pt naivi si creduli, chestie folosita de unii ca sa iti ia fata sa te acapareze.

TU cumperi masina in 2022, este mai mult decat irelevant faptul ca masina respectiva a avut ultima intrare in service acum 1luna sau 1an la reprezentanta.

Intr-o luna se pot inampla multe cu acea masina, iar in 12luni......deja este evident ca starea masinii se poate degrada considerabil in functie de utilizarea acesteia.

 

De ce tu ca individ iti faci iluzii si te minti singur cum ca ai luat "domnule" o masina buna, cu istoric de service complet.

Sincer cu ce te ajuta? Cu nimic.

Degeaba masina respectiva a fost intretinuta la BMW sa zicem daca in ultimul an, masina a fost abuzata de sofer pe camp pe drumuri proaste, poate a fost forjata la maxim (ceea ce este super ok) dar fix cu 1luna inainte de vanzare s-a colmatat radiatorul sau ceva ce poate strica motorul.

Eee dar "avem masina serioasa domnule cu istoric de service".

Tu o cumperi pt ca esti naiv/prost/influentabil de propria superficialitate "de eticheta" , apoi se dizolva masina la tine, si plangi pe forumuri sau in anturajul tau, cum ca Audi BMW Mercedes sunt de cacao si ca "adevarata lumina" o reprezinta Suzuki/Dacia/Hyundai noi noute.

 

Ceea ce foarte multi cumparatori NU fac este sa ia masina dorita pt o verificare cap coada la un service autorizat (fie el reprezentanta sau service multi marca).

Sa fie verificata diagnoza/mecanica/tinichigerie.

Daca ai muncit pt banii aia si ai banii aia faci o asemenea verificare. Nu te k.k. pe tine pt 100e la service. Serios.

"Pai ce BA mai dau 100e si la service, lasa ca poate mai scade asta (vanzatorul) 100e si am facut o afacere" Ai facut pe naiba.

 

Inteleg la 3000e-5000e sa iti permiti sa fii superficial referitor la verificarea in service a automobilului.

Insa la 10k-30k, sa fii atat de (cuvant urat), asta este cuvantul corect, daca eviti o verificare in service, pai atunci, bai baiatule iti meriti soarta.

Multe tepe se dau si la reprezentante, pe sistemul "marca X certified" iti ia fata, wow, istoric full, certified/approved. Aia e. Ai muscat eticheta.

 

Eu pe langa job aduc pe firma automobile din UE, la comanda sau direct pt vanzare, in functie de ce am chef sa conduc in urmatoarele 2-3luni sa zicem. Ca suma, caut alternative la savonierele noi ( kia Hyundai Suzuki Dacia).

 

Din primul minut de discutie telefonica iti dai seama daca interlocutorul sta in aia 20-25k (adica nu ii are sau sunt toti banii) sau daca interlocutorul are banii + o rezerva, in caz de Doamne fereste.

Se vede asta dupa cum pune problema la telefon.

De asemenea ala care sta in 20-25k toti banii, cand ii spui, accept test la orice service (este avantajul meu ca vanzator in primul rand), in 90% din cazuri CLAR NU te mai suna, pt ca isi da seama ca mai jos de 300-400e nu poate sa scada. Multi viseaza "mia dah heuro😀", dar se desumfla instant in primul minut la telefon.

 

90% din masinile pe care le-am vandut, au fost dupa o verificare la service.

Ba chiar am avut si clienti care au venit de exemplu joi au vazut masina si verificat masina la service, vineri la pranz ma suna "o cumpar!".......pai sunt plecat cu ea la BV pt weekend, conduc in drum spre BV....." da da nu e problema, va dau avans 10k (sau suma integrala - aici am avut 1sg client de genul asta cu suma integrala platita in avans).....si facem actele luni".

Bun.Opreste-te, suna contabila sa te ajute cu factura, pt ca nu ai laptop-ul cu tine etc.

 

Pe piata sunt si masini bune, iar cine are banii stie sa le aprecieze, cine nu, le "critica" sau face comparatii cu Kia/Hyundai/Suzuki noi.

Comparam avioane sh cu trotinete noi.

 

Ala care are masina buna la vanzare nu iti lasa tie "mia dah heuro" pt ca "ii pari simpatic", ci pt ca are masina o hiba.

 

Este dur si poate ca unii se vor simti jigniti, nu acesta este interesul meu, dar pot spune ca omul care isi cumpara masina noua de maxim 30k, in 50% din cazuri nu are lichiditate, si face un real efort pt a avea acea masina, iar omul care da 20k-30k pe o masina SH in 70% din cazuri NU sta in banii aia, are un stil viata activ, are experienta, a vazut ce inseamna B-Arad cu o savoniera vs B-Arad cu o masina serioasa veche de 3 ani.

 

Trebuie gandita bine cumpararea sh.

Ai 25k iti cumperi masina de 20k. 

Nu pune botul la toate k.k.t-urile de stampile, etichete, "garantii". Nu nu. Unica ta garantie este vizita la un service cu masina dorita. Tu cumperi starea produsului LA MOMENTUL VANZARII, tu NU cumperi stampile din 2018 pana in prezent, daca faci asta inseamna ca esti... hai sa zicem "naiv" rau de tot, ca sa fiu elegant.

 

Dar noi traim in tara lui:

"Istoric complet" 

"120.000km tipla boss" sunt masini de 3-4 ani cu 350.000km care NU au ce discuta cu o masina de 120.000km ma refer la stare si piese schimbate. Fara a avea istoric, fara a avea dovada pe hartie, pune pe rampa o masina de 3 ani cu 120.000km din Ro si una cu + 300.000km din UE La fel de veche..... iti va da eroare....ramai masca.

O masina moderna nu este capabila sa atinga 300.000km fara multe piese schimbate.

 

La SH conteaza anul si atat, restul este gargara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1 oră în urmă, Bigfoot a spus:

Referitor la aceasta PROSTIE NOTORIE cu istoricul de service.

Chestie de mentalitate, total lipsita de o analiza obiectiva asupra cazului.

 

Citind postarea... acum inteleg de ce lauzi tu masinile premium second... ai un business si il sustii.

Sunt 100% de acord ca o masina din clasa premium ofera un confort si un feeling de calitate superioara unei masini de buget entry/mediu... insa una este feeling-ul si altceva este fiabilitatea...

Adevarul este ca marca Dacia a ajuns etalon de fiabilitate in Germania...

Cand unii schimba 3 distributii la un N47, altii conduc taxiul Logan 700k km...

 

2 la mana... sa iti iei masina premium, fara niciun istoric in reprezentanta, mie imi naste niste semne de intrebare - ce interes si-a dat proprietarul german sa isi intretina utilajul?

 

3 la mana... luam masini premium sh si le reparam la "niste baieti"... este ca si cum iti iei pantofi de lux sh si ii porti cu ciorapii rupti si nespalati...

 

4 la mana... nu sunt frustrat ca nu mai am masina premium... fiindca pot avea, dar prefer sa investesc in imobiliare

 

5 la mana... degeaba ne chinuim sa oferim informatii si puncte de vedere concludente pe acest topic deoarece initiatorul mai mult ca sigur ca nu mai citeste nimic...

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Clit Eastwood Jr. a spus:

Ca tu consideri ca e prostie notorie sau nu, părerea ta este extrem de irelevantă atâta timp cât piața asta cere.

Sunt sigur ca ai vândut destule mașini unde a trebuit să arați cumpărătorilor aceasta prostie notorie numită Cartea service a mașinii.

 

Asta apropo de ce ziceai zilele trecute.

La cumpărare, cartea service o poți folosi ca filtru sa nu te duci la service cu toate mașinile pe care le vizionezi

La vânzare, te folosești de ea sa obții prețul pe care îl vrei 

Pai tocmai asta e.

In unele cazuri cartea de service este full in alte cazuri apar doar ultimele facturi din 2022 sau 2021.

Insa obiectiv vorbind aceste carti de service sunt irelevante, daca ai 2 neuroni liberi.

Ideea generala este ca masina noua (2018-2019) cu multi km, by default este servisata.

Acum la unele marci e digitala "cartea".

Acum 3 minute, Papa_Bear a spus:

Citind postarea... acum inteleg de ce lauzi tu masinile premium second... ai un business si il sustii.

Sunt 100% de acord ca o masina din clasa premium ofera un confort si un feeling de calitate superioara unei masini de buget entry/mediu... insa una este feeling-ul si altceva este fiabilitatea...

Adevarul este ca marca Dacia a ajuns etalon de fiabilitate in Germania...

Cand unii schimba 3 distributii la un N47, altii conduc taxiul Logan 700k km...

 

2 la mana... sa iti iei masina premium, fara niciun istoric in reprezentanta, mie imi naste niste semne de intrebare - ce interes si-a dat proprietarul german sa isi intretina utilajul

 

3 la mana... luam masini premium sh si le reparam la "niste baieti"... este ca si cum iti iei pantofi de lux sh si ii porti cu ciorapii rupti si nespalati...

 

4 la mana... nu sunt frustrat ca nu mai am masina premium... fiindca pot avea, dar prefer sa investesc in imobiliare

 

5 la mana... degeaba ne chinuim sa oferim informatii si puncte de vedere concludente pe acest topic deoarece initiatorul mai mult ca sigur ca nu mai citeste nimic...

Citind postarea... acum inteleg de ce lauzi tu masinile premium second... ai un business si il sustii.

Sunt 100% de acord ca o masina din clasa premium ofera un confort si un feeling de calitate superioara unei masini de buget entry/mediu... insa una este feeling-ul si altceva este fiabilitatea...

 

Foarte buna replica ta. Mi-ai ridicat mingea la fileu si as avea niste completari.

 

1. Masinile premium sh sunt efectiv piata. Nu cumperi asa ceva nu supravietuiesti.

Piata este un pic bolnava ca mentalitate in opinia mea pt ca decat sa cumperi un BMW de 150-180cai 2013 la 15k mai bine cumperi Renault 130-160cai full 2018 la 15k. Remember anul si dotarile conteaza nu km.

Cumva perceptia generala este ca un Renault NU merita mai mult de 10k la sh chiar daca este nou 2018-2019 si full, insa un BMW decent dotat din 2013-2014 (muzeu) merita + 10k.

Eu incerc sa ma axez pe masini de maxim 4ani vechime. Aici exista castig si interes din partea pietei reprezentate de oameni cu ceva bani, si cu experienta care s-au ars deja cu savoniere si trotinete noi, sau care sunt clienti vechi BMW, Mercedes, Audi, (Lexus mai greu aici dar sunt si aici interesati).

 

 

2. Aici este un pic de snobism. Nu am nici o intentie de a te jigni pe tine sau pe cei ce gandesc ca tine. Este ca si cum ai vedea un sportiv super fit dar tu ai avea dubii ca acesta din urma are un stil de viata sanatos. Acolo in UE nu exista asa multe snobisme cu reprezentanta sau cu uleiul Rivanol/Motul/Castrol. Sunt masini scumpe cu stampile sau facturi (fara stampila pe carte) de la service-uri normale de cartier.

Am avut un caz pt un seria 5, i-am facut schimb de ulei (Total dupa norma din carte) si filtre (Bosch), s-a "oripilat" posibilul clientul ca nu este folosit "RIvanol". A muscat fraierul marketing-ul din plin. Masina evident am vandut-o oricum dupa prima vizita la service cu un client matur-serios.

Cat timp automobilul (ieftin sau scump) a iesit din garantie, dpdv logic, si ca logica financiara, a merge in continuare la reprezentanta sa platesti 150e in plus pt ca esti la BMW......nu isi are rostul. Masina este iesita din garantie deci..... care este rostul? Unde este avantajul tau?

 

3. 50% se leaga cu pct.2. Din experienta mea in Ro si Uk unde am si trait ceva timp, de departe cei mai operativi, precisi, experimentati si profesionisti, sunt cine?.....Bingo....baietii de cartier, service-urile de cartier dedicate in unele cazuri pe o marca anume sau multi marca.

Aia stiu ce fac, NU merg din inertie precum reprezentantele, serviciul baietilor de cartier este NET superior unui serviciu oferit de o reprezentanta.

In cazul baietilor de cartier si daca ar fi acelasi pret ca la reprezentanta, tot la baietii de cartier as merge pt ca sunt 100% sigur ca aia rezolva treaba, au mai vazut de X ori problema si nu ma iau cu gargara : "trebuie sa facem o diagnoza...va dati seama - 300ron" apoi "vedem cand ajung piesele si cand avem timp sa o punem pe rampa". Fuck it, pe banii mei sa iti bati joc de mine😀.

Am masina iesita din garantie, ma duc la baietii de cartier, diagnoza o fac pe loc and ma duc la ei, apoi ma programeaza 2-3-a zi si ma asteapta cu tot cu piesa comandata, la un pret mult mai mic ca la reprezentanta. Operativ si eficient. Pe scurt fara snobisme.

 

4. Foarte corecta investitia in imobiliare INSA cand vei acea un stil de viata (mai) activ, vei renunta la trotinetele noi si iti vei cumpara o masina sh serioasa la fel sau putin mai scumpa ca o trotineta/savoniera noua, care iti va oferi toate conditiile. Vorba ceea dai un ban dar stai in fata.

Fac pariu cu tine si cu cei care poate impartasesc oarecum opinia ta, daca primesti gratis 6luni un BMW sau Mercedes 2018-2019, din ala "rupt tata" cu 200.000km, naiba se mai urca apoi in "savoniera noua" 2022. 

 

5. Nu e vb doar de initiator ci si de un pic de "discutie ca intre pasionati de sporturi cu motor".

Cat despre fiabilitate. Daca se strica dupa 1-2ani, fuck it o repari, ai investit in imobiliare, ai chirii destule, nu stai in 2000e factura la service de cartier sau 3500e factura la "reprezentanta".

Si aici este o discutie, una e sa mergi cu pipeta la service cate 100-200e pe luna, luna asta rezolv asta luna viitoare alta, si apoi apreciezi Kia Hyundai Dacia. Alta este sa bagi masina in service si sa ceri sa fii sunat cand masina este tipla. Iarasi chestie de mentalitate 

 

Cand iti cumperi masina de toti banii sau din imprumut, atunci devii paranoic cu "intretinerea".

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Bigfoot a spus:

Referitor la aceasta PROSTIE NOTORIE cu istoricul de service.

Chestie de mentalitate, total lipsita de o analiza obiectiva asupra cazului.

Mai.....cand cumperi SH cumperi mai exact STAREA respectivului produs, de la momentul vanzarii.

Pai starea din momentul respectiv este strans legata de acel istoric. Cand cumperi o masina SH poti verifica doar anumite lucruri. Ca nu isi crapa nimeni motorul ca sa vezi tu in ce stare sunt segmentii sau distributia.
Ce nu se poate verifica poate fi strans legat de cum si cand s-a facut service la acea masina si iti poate da o idee mai buna asupra a ceea ce cumperi. Nu iti poate da o imagine 100%, dar clar esti mai bine informat

Nu ma refer aici la carti service manarite and stuff, vorbesc la modul general cu chestii facute pe bune. Una e sa cumperi o masina la care vezi ca s-au facut cu sfintenie reviziile la 10k, s-au inlocuit diverse, etc, alta e sa iei o masina de la unul care iti spune ca e o prostie istoricul masinii si el de fapt a facut reviziile cand isi aducea aminte si cu ulei de la Floriol...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avem pe aici colegi care bagă ulei de la Kaufland în 🏍️🏍️ și se jură că e ce trebuie. 🤦‍♂️

Îmi și închipui cartea de service perfectă cu revizii făcute la bavaria și uleiul primenit după metoda celor 8 secunde, filtrele schimbate doar pe hârtie etc. 

Greu cu sh-ul! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@BigfootCe parere ai despre C class w205? Am vazut ca cele din anii 2016-2018 sunt pe la $15-17k, ~150-200k km (ca asa place romanului), in timp ce Duster din ani similari, dotari maxime, ~100-150k km este pe la ~$13-14k. Stiu ca sunt clase diferite si au utilizari teoretic usor diferite, dar ma indoiesc ca absolut toate Dusterele vad macadam sau calatorii prin natura. Este ceva ce imi scapa mie in legatura cu C w205?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...