Jump to content

12. Monster Energy British Grand Prix 2022


Recommended Posts

Acum 1 oră, Speedy.K a spus:


Hai, frate, lasati-ma cu e proasta mobra! Cand a venit Vale la Honda aia era mizeria grilei. Primul sezon vice, al doilea campion. S-a mutat la Yamaha cand asta era infecta, primul sezon vice, al doilea campion.

Daca pilotul e genial da si mobra pe brazda. Din pacate intre astia de azi nu e niciun genial. Si tare mi-e ca nici MeMe n-o sa mai fie cand s-o intoarce. Cum n-a mai fost nici Vale din cauza batranetii cand a incercat a treia oara figura, cu Ducati. Ori ca imbatranesti, ori ca ti-ai ript prea multe oase, la un moment dat o lasi mai moale. Dar astia de acum sunt tineri si tupeisti, doar ca lipseste sclipirea din tineretile lu MeMe si Vale.

Nu chiar.. cand Vale a venit la Honda, a preluat echipa lui Doohan, iar motocicleta era practic de uzina, coafata in motoreta "de client". Era arma totala. La Yamaha, treaba a fost mai complexa, Rossi nu a mers pe versiunea din 2003, ci pe o motocicleta total regandita. Yamaha 2004 a fost un proiect care a inceput cu Vale, o motocicleta redutabila inca din primul an, dar perfectibila. Din 2005 a fost laser. Dar este foarte adevarat, ca atunci mana pilotului conta enorm. Si acum conteaza, dar intr-o masura mult mai mica, pentru ca si complexitatea materialului de concurs a crescut enorm. Iar pneurile te ridica sau te ingroapa.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

peco campion.

incredibil de slab Q.

si cu SLP cu tot.

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Păi a zis cineva că se compară vreun pilot actual cu VR46?!? 

 

MM a fost ozn :) 

 

 

*desi q a incercat ceva cu cauciucurile, avea nevoie de soft sa plece tare.

nu e chiar vina lui 100%

 

 

noroc ca e MM pe bara ca mai lua 3-4 la rand.

la cat de inconstanti sunt copilasii astia.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Dan_06 a spus:

 

    A luat din prima campionatul cu Yamaha. Si primele victorii consecutive cu fabricanti diferiti.

Corect, am gresit eu.

Chestia cu vice primul an si campion al doilea a fost la trecerea de la o clasa la alta , parca. 125>250 si 250>500? Sper sa nu gresesc din nou, memoria mea a inceput sa dea rateuri.

Edited by Speedy.K
Link to comment
Share on other sites

Acum 45 minute, Speedy.K a spus:

Corect, am gresit eu.

Chestia cu vice primul an si campion al doilea a fost la trecerea de la o clasa la alta , parca. 125>250 si 250>500? Sper sa nu gresesc din nou, memoria mea a inceput sa dea rateuri.

vice si apoi campion la 125, la fel si la 250 si la fel si la 500, si a fost primul campion cand s-a trecut la 4t (1000cmc parca)

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, frigider a spus:

 

MM a fost ozn :) 

 

OZN = obiect zburator neidentificat. OZN poate fi si un bolovan care, datorita miscarii haotice (si care sfideaza legile fizicii), este greu sau imposibil de identificat vizual sau cu aparatura existenta, pana la proba contrarie, cand ia contact cu planeta (ca la Roswell). Conform acestei definitii, da, MM a fost/este un OZN.. :) 

Link to comment
Share on other sites

‘I cannot understand today’s race’

The race was won by Francesco Bagnaia, who pulled off something of an upset from fifth on the grid to hold off Espargaro’s charging team-mate Maverick Vinales. Jack Miller made it two Ducatis on the podium in third.

“Today’s race I cannot understand a lot,” Espargaro admitted. “Both Ducatis had zero pace during the weekend and they won. They did an extraordinary job today, I don’t understand where they found the pace.

“Bezzecchi was also very strong. Fabio was very strong and finished with me. The KTM in the lead group. Bastianini was out of the top 15 in FP1. I really don’t understand what happened today.

“But this is MotoGP! It is close and the last part of the championship will be fun.”

Link to comment
Share on other sites

Acum 16 ore, TETEA. a spus:

@Method, tocmai l-am auzit pe Miller spunand ca in ultimul tur intregul top 3 a iesit larg in virajele 6-7, probabil uzura pneurilor. Nu s-a flescait doar Vinales.

 

In rest de acord, nu e un pilot complet.

Pecco nu a gresit acolo.Sau daca a gresit a facut-o minim.A zis ca l-a ajutat fata ca altfel era si el ca Miller cu softul.

Ma intreb daca Vinales care in mod normal nu face nimic a mers asa,ce ar fi facut Aleix daca era in forma.Pacat.

Acum 13 ore, ilarionciobanu a spus:

Poate ca este o problema in general, insa nu cred ca a fost cazul astazi. Cei care l-au depasit s-au distantat de el si a avut ceva perioade cu loc gol in fata lui. Adica loc sa-si aleaga ce trasa doreste. Iar el a reusit sa piarda 4 (aproape 5) pozitii.

A zis ca guma spate s-a incins in pluton de n-a mai putut face nimic.Si Pecco a zis la conferinta despre Q ca avea medium spate si daca ar fi scapat in fata salut,nu-l mai prindea nimeni.

Quartararo :

“I thought the Long Lap Penalty would have penalised me much more. It was not so bad,Just the rear tyre was so bad. Behind riders, we cannot ride our bike.When there is just one bike, it is okay. But as soon as there is more than one bike, the rear tyre was so hot and we lose performance. And then for us to overtake is a nightmare.

“But when I was behind the other riders, my rear tyre got super-hot because of the other machines [ahead] and tyre performance dropped.”

 

“With the hard, it would have been better.We didn’t try the hard rear tyre [before the race]. We made a mistake not trying it… and, in these conditions, it was super-important to use this tyre.”

The only good news for Quartararo was that the soft front tyre “was OK. Normally I hate the really soft tyre, but on this track it worked well for us.”

 

“Top speed, acceleration, rear grip… A lot of things that we don’t have.But I prefer not to talk too much about this. The main thing for us is to stay focused - not look at the negative points that we have, because we can’t improve them this year.

“We’ve nearly lost two races [of points to Bagnaia]! So of course I see Pecco much more in the competition for the title,” Quartararo said. “It is something which we need to get used to.On a Friday they [Ducati] are a little slower than us, because our bike is really similar to previous years. But as soon as we do more laps, they are faster than us.”

 

Intradevar e o greseala din partea lui ca n-a calculat ca dupa LL va pica in pluton si (surprise surprise) va trebui sa stea intre enspe motorete si i se va incinge guma.Foarte ciudat ca in general se plangea de guma fata aia era cea care ii facea probleme in pluton acum zice ca spatele a cedat.Meh,chestii de finete deja.

Acum 43 minute, Cavaleru a spus:

m-am trezit brusc dimineata ca ma urmareau niste stegozauri =))

Bai nene bai,de cate ori a zis ala stegozaur?FP'uri quali si race...peste 100 bag mana in foc.

Dar iarasi...am zis ca nu mai hateresc Digi si comentatorii - e superb faptul ca Digi transmite toate FP'urile,quali race neintrerupte de publicitate (sa ne aducem aminte de perioada europrost),si de multe ori le transmite mai ales duminica in format HD (nu a fost cazul ieri pt ca ne-am inclinat in fata zeului fotbal pe digi sport 1,2 si 3.Eh nevermind,totusi e de bine.Comentariul nici nu mai conteaza pana la urma.Desi sunt enervanti :)

Link to comment
Share on other sites

deci problema lui Q a fost spatele, nu fata? hai ca e ciudat, inainte nu se plangea de incalzirea exagerata a gumei fata cand mergea in pluton?

 

nu ma plang de digi chiar e superb ca transmit tot cap coada. asta e si cu comentarii astia stegozaur in sus si in jos, cursa viitoare il vom auzi pe tiranozaur :D

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 33 minute, Method a spus:

bai,de cate ori a zis ala stegozaur?FP'uri quali si race...peste 100 bag mana in foc.

ahahaha comentariul loveste din nou :laugh:

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

deci problema lui Q a fost spatele, nu fata? hai ca e ciudat, inainte nu se plangea de incalzirea exagerata a gumei fata cand mergea in pluton?

Exact ! Si ar fi normal ca fata sa o ia "in dinti" de la celelalte motoare,si aici el a avut soft front,care in mod normal trebuia sa ia foc ca sa zic asa.

Prea complicat deja.Ideea de baza e ca trebuia sa prevada ca va cadea in pluton si sa ia hard'ul dupa cum a zis si el.

MEh,probabil a mizat pe carte castigatoare - start racheta si iesit undeva in spatele lui Zarco sau pe aproape pt ca si-a dat seama ca pierde f putin pe LL.Si atacat locul 1,iar pt asta ii trebuia medium.Nu i-a iesit.

Insa Bagnaia a subliniat ca daca Q nu ar fi fost aruncat in pluton,aici ar fi creat gap si nu ar fi putut fi ajuns.

 

Interesant e ca Q l-a nominalizat (corect zic eu) tot pe Bagnaia ca principal contender la titlu.

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 cursa viitoare il vom auzi pe tiranozaur :D

Pittura.

Mai are cineva o problema cu cuvantul asta?Acum vad ca l-au mai lasat,dar la primele etape atat la gp cat si la F1 erau numai cu pittura in gura.

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Acum 15 minute, Method a spus:

Pittura.

Mai are cineva o problema cu cuvantul asta?Acum vad ca l-au mai lasat,dar la primele etape atat la gp cat si la F1 erau numai cu pittura in gura.

 

nu-mi aduc aminte de cuvantu asta, mai stresant era aeru murdar :D

 

Interesanta declaratia lui Qarta, eu mai degraba il vad pe Aleix mai periculos, a fost mai constat in ultimele etape decat Peco, dar nah a avut si ghinionul ba scos din cursa de Q si facut revenire minune, acum a concurat accidentat.

 

MV care nu intelege nimic niciodata a mers ceas cursa asta, cum ar fii fost cu Aleix intreg?

 

problema lui Peco si Aleix e ca daca Q scapa in fata adios sanse de a-l mai prinde. Q a mers foarte bine sezonu asta si setarile sau alegerea pneurilor au fost on point mai mereu. Iar asta nu s-a intamplat mereu la Peco, au mai dat gherle si au pierdut puncte vitale.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Method a spus:

Exact ! Si ar fi normal ca fata sa o ia "in dinti" de la celelalte motoare,si aici el a avut soft front,care in mod normal trebuia sa ia foc ca sa zic asa.

 

MEh,probabil a mizat pe carte castigatoare - start racheta si iesit undeva in spatele lui Zarco sau pe aproape pt ca si-a dat seama ca pierde f putin pe LL.Si atacat locul 1,iar pt asta ii trebuia medium.Nu i-a iesit

 

Interesant e ca Q l-a nominalizat (corect zic eu) tot pe Bagnaia ca principal contender la titlu.

 

 

Logic ar fi, cum spui tu... doar fata este cea care ia in plin "aerul murdar" al inamicului, plus ca suporta si stresul franarilor. Si Q, daca are o calitate, este ca stie sa franeze. Ca sa te citez, eu cred ca o mai da si din fanta in cola, in declaratii... e mai dramatic sa spui ca s-a incins spatele in pluton, decat sa spui ca ai ales prost opincile si ca esti bâtă la progresia in pluton. 

 

Da, numai ca i-a stricat Zarco socotelile. Nu a reusit sa il depaseasca nici cand spatele nu era inca incins... Cum spuneam.. Q este omul extremelor: sublim - ridicol, ridicol-sublim. Lasa ca poate castiga in Austria si iar ii inchinam ode pe aici. 

 

Pai stie el ce stie.. poate ii mai dau prietenii lui, stewarzii, inca o penalizare, Miller, băiet de echipă fiind, ii mai face loc italianului.. cum sa nu fie Bag principal contender la titlu? Trag pentru el cel putin inca trei motoare Ducati, Dorna, Directia de cursa... Nu stiu cu bibendumii ce intelegeri are... deja aici intram in zona crepusculara.. ;) Başca, in partea a doua a sezonului, Peco are niste circuite care ii plac mult. Daca nu ma insel anul trecut a castigat cel putin trei curse, pe sfarsit de sezon.  

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

Interesanta declaratia lui Qarta, eu mai degraba il vad pe Aleix mai periculos, a fost mai constat in ultimele etape decat Peco, dar nah a avut si ghinionul ba scos din cursa de Q si facut revenire minune, acum a concurat accidentat.

 

MV care nu intelege nimic niciodata a mers ceas cursa asta, cum ar fii fost cu Aleix intreg?

 

problema lui Peco si Aleix e ca daca Q scapa in fata adios sanse de a-l mai prinde. Q a mers foarte bine sezonu asta si setarile sau alegerea pneurilor au fost on point mai mereu. Iar asta nu s-a intamplat mereu la Peco, au mai dat gherle si au pierdut puncte vitale.

Quarta intuieste bine pericolul.Pecco a fost campion mondial,stie cu ce se mananca ca sa zic asa,e un pilot tanar si f rapid,echipa puternica,nici Miller nu e de aruncat il poate sprijini la o adica cat de cat...si m-am uitat la clasamentul de anul trecut, Pecco a fost extrem extrem de puternic in a 2a parte a campionatului dupa Silverstone.Daca nu era cedarea aceea de la Missano era cam campionatul lui.

In 2022 nu sunt aceleasi curse ca in 2021 (pandemia),au mai ramas : RBR,Missano,Aragon,Motegi,Thailanda,Philip Island,Sepang si Valencia.

Sincer,nici unul din circuitele ramase nu e pe "placul" Yamaha,cred ca doar la Philip Island Q e favorit clar desi cu aprilia astea nu se stie niciodata.Ducati e puternic,iar Pecco are mentalitate de campion si nu prea se calca pe el nici cand ii sufla MM in ceafa decum altii.

Pecco e un contender in mod clar.Pe partea cealalta insa...sunt 50 puncte intre ei.Greu.

Aleix...e rapid e puternic motocicleta lui e...la naiba era sa castige si Maravilla o cursa cu ea,deci e beton.Insa mi-e teama sa nu fie prea mult pt el aceasta sansa la titlu.

Ca preferinta personala...nu vreau sa fiu hater Q dar eu sper sa castige Aleix (vechea poveste cu underdog'ul).Chiar ar fi o rasplata avand in vedere cat a muncit cu aprilia anii astia.

Acum 1 oră, xt600 a spus:

 e mai dramatic sa spui ca s-a incins spatele in pluton, decat sa spui ca ai ales prost opincile si ca esti bâtă la progresia in pluton. 

 

Da, numai ca i-a stricat Zarco socotelile. Nu a reusit sa il depaseasca nici cand spatele nu era inca incins... Cum spuneam.. Q este omul extremelor: sublim - ridicol, ridicol-sublim. Lasa ca poate castiga in Austria si iar ii inchinam ode pe aici. 

 

Başca, in partea a doua a sezonului, Peco are niste circuite care ii plac mult. Daca nu ma insel anul trecut a castigat cel putin trei curse, pe sfarsit de sezon. 

Pai Q a recunoscut clar ca a gresit am si citat : "We didn’t try the hard rear tyre [before the race]. We made a mistake not trying it… and, in these conditions, it was super-important to use this tyre.” Deci nu se ascunde isi recunoaste greseala.

 

Zarco era imposibil de depasit in primele ture,mergea avion.Speram sa faca un gap pt cand il vor lasa gumele,dar din pacate n-a mai fost cazul...

Depasiri in pluton...pai e ff bun pe frane (vezi ce zice Morbi care i-a vazut telemetria).Asta inseamna ca in mod normal i-ar fi usor sa depaseasca si in pluton.(btw a vazut cineva ce perioade de franare fantastice a avut Pecco fata de Maravilla?superb italianul si foarte precis).

 

Exact! 1.au mai ramas circuite bune pt Pecco/Ducati 2.Pecco a fost extrem de puternic in a2a parte a sezonului.

Totusi au ramas 50 de puncte intre ei.Daca il castiga pe asta Pecco va fi o revenire demna de cartea recordurilor.

Link to comment
Share on other sites

@Method Zarco chiar ca avion d-aia a si decolat in pietris.. a fortat prea tare prea devreme exact cum a zis si Miller de el cand l-a vazut in primele ture ca nu are cum sa duca ritmul ala cu gumele alea..

 

dar pe Q nu l-a ajutat de data asta avelopa spate ca sa poata misca. asta e din gresele inveti si asa ajungi iar campion mondial.

si finalul de sezonu anul trecut a fost cam naspa pentru Q, are o sansa Peco, dar sincer vreau sa le strice socotelile Aleix. Exact the underdog si incununarea muncii depuse la Aprilia. Tre sa bage capu la cutie, sa se concetreze, sa mearga la psiholog orice e nevoie. Desi dupa revenirea de la Assen zic ca e beton pe psihic :)

Si stii ce mai e frumos la el, parca nu-l vezi sa fie hater, sa tina raca, adica pana si el a zis de penalizarea lui Q ca e incorecta si nici macar nu era suparat ca i-a stricat cursa pe care avea sanse imense sa o castige.

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 minute, Method a spus:

 

Depasiri in pluton...pai e ff bun pe frane (vezi ce zice Morbi care i-a vazut telemetria).Asta inseamna ca in mod normal i-ar fi usor sa depaseasca si in pluton.

Eiiii!! Ai atins punctul nevralgic. Asa este, fiind poate cel mai bun frânaci din campionat, ar trebui sa depaseasca foarte usor, insa, de multe ori nici nu se vede dorinta de a incerca depasirea. In timp ce pilotii Suzuki (remeber, tot un L4) au avansat tocmai de pe locurile 11-12, el, nu numai ca nu a reusit sa recupereze nici un loc, dupa penalizare, a mai si pierdut locuri. "Aer murdar", pneuri incinse, bla, bla.. toti au aceleasi probleme, pana la urma. Ca nu ii dau stegozaurii aer murdar numai lui si nici cauciucul spate nu i se incinge numai lui. Aaa, a ales prost.. face parte din cursa, neica! Atunci de ce nu a incercat sa depaaseasca cat mai repede, pana sa i se incinga opincile? Tactica deficitara in pluton! Face si asta parte din cursa. Concluzie: raman la ceea ce am spus, anume ca este un pilot incrediBIL, cand scapa in fata si peniBIL, cand cade in pluton. Q este un ...BIL prin definitie. Radicalul il adaugam in functie de situatie. Imi doresc sa castige frantuzul si titlul asta, pentru ca Yamaha, pt ca simpatic, dar sa fim realisti, mai are multe de invatat. Cu mana pe inima, crezi ca daca MM, in deplinatatea fortelor, fara sa fi trecut prin ceea ce a trecut, era pe pista, mai lua Q titlul? :scratch: 

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Eiiii!! Ai atins punctul nevralgic. Asa este, fiind poate cel mai bun frânaci din campionat, ar trebui sa depaseasca foarte usor, insa, de multe ori nici nu se vede dorinta de a incerca depasirea. In timp ce pilotii Suzuki (remeber, tot un L4) au avansat tocmai de pe locurile 11-12, el, nu numai ca nu a reusit sa recupereze nici un loc, dupa penalizare, a mai si pierdut locuri. "Aer murdar", pneuri incinse, bla, bla.. toti au aceleasi probleme, pana la urma. Ca nu ii dau stegozaurii aer murdar numai lui si nici cauciucul spate nu i se incinge numai lui. Aaa, a ales prost.. face parte din cursa, neica! Atunci de ce nu a incercat sa depaaseasca cat mai repede, pana sa i se incinga opincile? Tactica deficitara in pluton! Face si asta parte din cursa. Concluzie: raman la ceea ce am spus, anume ca este un pilot incrediBIL, cand scapa in fata si peniBIL, cand cade in pluton. Q este un ...BIL prin definitie. Radicalul il adaugam in functie de situatie. Imi doresc sa castige frantuzul si titlul asta, pentru ca Yamaha, pt ca simpatic, dar sa fim realisti, mai are multe de invatat. Cu mana pe inima, crezi ca daca MM, in deplinatatea fortelor, fara sa fi trecut prin ceea ce a trecut, era pe pista, mai lua Q titlul? :scratch: 


Zi sincer ca vrei sa bei berea de la mine😂😂😂😂😂😂
Sti ce e intresant. Ca anii trecuti discutam cu Q depaseste in pluton si Vin e praf ca nu face o depasire.☺️
daca e sa pun cap la cap de tot declara astia, dc sta aproape supraincalzeste guma fata, daca sta prea departe nu prea poate sa depaseasca pe franare nu?

cat despre guma spate, au declarat ca a fost o greseala. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 19 ore, xt600 a spus:

Eiiii!! Ai atins punctul nevralgic. Asa este, fiind poate cel mai bun frânaci din campionat, ar trebui sa depaseasca foarte usor, insa, de multe ori nici nu se vede dorinta de a incerca depasirea. In timp ce pilotii Suzuki (remeber, tot un L4) au avansat tocmai de pe locurile 11-12, el, nu numai ca nu a reusit sa recupereze nici un loc, dupa penalizare, a mai si pierdut locuri. "Aer murdar", pneuri incinse, bla, bla.. toti au aceleasi probleme, pana la urma. Ca nu ii dau stegozaurii aer murdar numai lui si nici cauciucul spate nu i se incinge numai lui. Aaa, a ales prost.. face parte din cursa, neica! Atunci de ce nu a incercat sa depaaseasca cat mai repede, pana sa i se incinga opincile? Tactica deficitara in pluton! Face si asta parte din cursa. Concluzie: raman la ceea ce am spus, anume ca este un pilot incrediBIL, cand scapa in fata si peniBIL, cand cade in pluton.

Nu se vede dorinta ca nu avea pace,ritm etc.El mergea in regim de avarie,ce sa mai depaseasca ca era si Aleix cu glezna in pioneze sa i-o dea.

Pilotii Suzuki nu sunt niste exemple de dat.Rins e puternic in quali dar managementul cursei la el este ZERO.Degeaba te exciti in primele tururi depasesti tot si iti termini gumele si pe final iesi tot pe locul de pe care ai plecat sau cazi in tarana.Iar Mir....tot timpul mi-a placut si cred ca are un potential fantastic...dar anul asta a mers execrabil.

A se revedea anul 2019 cand Q nu rupea starturile ca acum (aa,btw,teoria cu Yamaha deficitara pe start-cp? cate Ducati cu device'uri a facut din incheietura nenea Q?) si se scandaliza (cand il ajungea) cu MM si mergea chiar super bine confruntat cu demonul.Are depasiri elegante a la Rossi.

Dar repet,trebuie sa iti si functioneze treaba sub tine ca sa poti depasi.

Cum am mai zis,nu am fost si nu sunt deloc un fan al francezului vopsit cu apa oxigenata,insa trebuie recunoscute meritele.Jos palaria pt cum merge cu acea Yamaha "praf".Si cred ca unde am zis Yamaha am putea pune orice moto si Q tot ar "performa".E clasa omul personal cred ca e de admirat.A venit de niciunde si a rupt motogp'ul.

Acum 10 ore, damager a spus:

anii trecuti discutam cu Q depaseste in pluton si Vin e praf ca nu face o depasire.☺️
 

cat despre guma spate, au declarat ca a fost o greseala. 

true true

 

Dar Vin oricum e praf :P cu o floare nu se face primavara.A se vedea ultimele 2 tururi Vin vs Pecco.Am revazut cursa...Vin a gresit de 3 ori franarea in ultimul tur jumate.Peco - ZERO.Se vede aici mindset'ul si stapanirea de sine.Si valoarea pana la urma.

Acum 19 ore, Cavaleru a spus:

Si stii ce mai e frumos la el, parca nu-l vezi sa fie hater, sa tina raca, adica pana si el a zis de penalizarea lui Q ca e incorecta si nici macar nu era suparat ca i-a stricat cursa pe care avea sanse imense sa o castige.

Dimpotriva eu zic ca ar trebui sa fie mai guraliv mai vocal sa nu mai fie asa de treaba.Sa aiba personalitate.Asta place la lume.

Unii o sa-l urasca altii o sa-l iubeasca pt asta.

Pana acum insa nu trezeste nici un sentiment.E ca apa sfintita,si asta zic eu ca e problema cu pilotii ACTUALI din gp.

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

@Method Mir pare demotivat, lipsit de concetrarea din 2020 si 2021. bine tot sezonu a fost de nerecunoscut zici ca a baut apa dupa Rins

 

Viniales a tocat gumele pe ultimele tururi a recuperat enorm si nu a mai avut grip suficient pentru turele finale. Diferneta intre Peco si el a fost si de faptul ca Peco a mers in acelasi ritm pe cand Vin a tras tare de motoreta (ca nicioadata de atfel) sa ajunga in pozitia de a se bate cu Peco, din pacate s-a taiat la final ca maioneza dar din cauza gumelor, a zis si el la final de cursa ca a incercat depasirea dar nu a avut grip pe franare.

oricum o cursa mare pt Vin si nu ma asteptam sa repete performata din etapa anterioara

 

fiecare om are personalitatea lui, iar agresivitatea lui Aleix e pe pista cel putin mie asa imi lasa impresia, e luptator

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 ore, xt600 a spus:

Cu mana pe inima, crezi ca daca MM, in deplinatatea fortelor, fara sa fi trecut prin ceea ce a trecut, era pe pista, mai lua Q titlul? :scratch: 

A nu se uita ! ca iarasi vad ca uitam prea repede - Quartararo este cel care l-a presat pe Marquez sa greasca de 2 ori si anume :

- calificari Sepang 2019 - Q a dominat sesiunile de fp'uri si a fost luat in primire de MM in quali care s-a postat in spatele lui cu scopul clar de a-l freca/frustra si a se califca peste el dar pe spatele lui.Ce s-a intamplat?MM a gresit pe iesirea din virajul...3? si a cazut fix in genunchi extrem de urat in timp de Q a defilat.Marquez's mind games going totally wrong.

- Jerez 2020 - nu cred ca trebuie sa mai detaliez ce s-a intamplat - Marquez a vrut sa ii arate ca ii da clasa pe unul din circuitele lui preferate chiar daca initial tot presat a gresit si a iesit la arat.Restul e istorie ca sa zic asa.

Toate aceste erori au fost declansate de presiunea indirecta si de performantele continue ale francezului.

Deci MM in deplinatatea fortelor era la Jerez 2020 cand a comis-o de 2 ori.Aleix acum...same thing.E o greseala masiva,putea sa o pateasca f rau (btw are fractura la glezna).

E 2012 all over again si faza cu "Lorenzo a castigat campionatul pt ca Rossi si-a rupt piciorul".Nu,nu - performantele unuia si implicit presiunea indirecta exercitata astfel il obliga pe celalalt sa forteze peste limita si sa se accidenteze.Cine greseste e mai slab si pierde.Punct.

Deci in concluzie cred ca lui MM ii va fi greu sa domine iar campionatul.Chiar daca se repara la 100%,chiar daca Honda va merge decent.Q impune o stacheta.

Va fi oricum extrem extrem de interesant pt noi privitorii ce se va intampla.Sper la un MM complet refacut si la o batalie monumentala intre ei.+Pecco

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Method a spus:

Nu se vede dorinta ca nu avea pace,ritm etc.El mergea in regim de avarie,ce sa mai depaseasca ca era si Aleix cu glezna in pioneze sa i-o dea.

 

Pilotii Suzuki nu sunt niste exemple de dat Are depasiri elegante a la Rossi.

 

Cum am mai zis,nu am fost si nu sunt deloc un fan al francezului vopsit cu apa oxigenata,insa trebuie recunoscute meritele.Jos palaria pt cum merge cu acea Yamaha "praf".Si cred ca unde am zis Yamaha am putea pune orice moto si Q tot ar "performa".E clasa omul personal cred ca e de admirat.A venit de niciunde si a rupt motogp'ul.

Las-o p-asta cu regimul de avarie... Assen un circuit favorabil, a labarit-o.. aici, alt circuit care place Yamaha, praf, termina pe locul 8. Era sa ii faca Aleix un deep throat cu glezna aia rupta. Dupa ce a venit cu noua specificatie de fairing, cu apasare mai putina, deci si drag mai putin, Yamaha a inbunatatit pe linia drapta si pe acceleratie. Nu fenomenal, dar cel putin pe linii drepte de 6-700 m si viraje lente, nu mai pierde atat de mult. Discreopantele fata de Ducati, Aprilia, nu mai sunt atat de mari. S-a vazut si in cursa de duminica.. ziceai ca ai vazut-o de doua ori. Deci, sorry no excuses!

 

Pilotii Suzuki sunt cel mai bun exemplu, de piloti combativi. Aici nu discutam daca temina cursele sau cum le  termina (din pacate, variabila pneuri poate compromite cursa  oricarui pilot), insa oamenii sunt etalon cand vine vorba de recuperari spectaculoase si depasiri fara mila in pluton. daca toti pilotii ar fi ca ei, mama ced curse am mai avea in Motogp.. Q, ar trebui sa ia aminte la baietii astia doi, la capitolul asta. 

 

Cred ca sunt inteles gresit, Q este ceea ce poate sa aibe mai bun Yamaha in acest moment si este cel mai bun din grila, fara discutie. Dar asta nu il face, egalul lui MM, Rossi sau cine mai vrei tu. Nu, atata vreme cat face o cursa buna si doua-trei mediocre. Ca pilot, imi este simpatic, este un profesionist, emana enmergie pozitiva, chiar imi doresc sa ia si al doilea titlu cu Yamaha. Dar hai sa fim realisti, mai are mult pana sa demonstreze ca este un pilot total. 

Acum 2 ore, Method a spus:

A nu se uita ! ca iarasi vad ca uitam prea repede - Quartararo este cel care l-a presat pe Marquez sa greasca de 2 ori si anume :

@Method  MM nu este chiar cel mai bun exemplu cand vine vorba despre pregatirea tactica si mai ales psihologica a curselor. El este un pilot prin excelenta temerar si capabil de un stil extrem. SKILLUL in pilotaj este marele lui atu, nu psihologia. In dog fight-uri si-a luat-o de la toti pilotii care conteaza. Uneori a fost chiar umilit. In situatii limita, cu presiune mare ( ca in dog fight-uri), omului nu i se mai oxigeneaza creierul, i se pune pata rosie, colegu'. De aceea recurge de multe ori la lucruri lipsite de fairplay, pilotaj obstructionist sau la intimidare. Dar si asta ii merge cu pilotii mai "cuminti", nu si cu bad boys.. So.. hai sa il lasam pe MM, el este un pilot particular, cu un talent iesit din comun, care a compensat lipsurile printr-un skill peste tot ce pot arata baietii de pe grila actuala, dar nu este un exemplu pe partea psihologica.

 

Aaa... vezi ca accidentarea aia urata a lui Rossi din 2010 nu s-a datorat niciunei presiuni.. a fost intr-un FP care pe vremea aia nu conta nici macar pentru sesiunile de calificari. A fost ghinion de nesansa, pe fondul faptului ca nu incalzise pneurile. Am vazut acel FP si imi aduc aminte perfect. Iar umarul si l-a paradit chiar la inceput de sezon, cand nu era nici o presiune pe el. S-a intamplat la un antrenament pe curcuitul de motocros. Practic a mers intregul sezon cu umarul defect. Teoria asta cu presiunea care il face pe pilotul X sa greseasca este valabila pana la un punct si doar in anumite contexte. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Pilotii Suzuki sunt cel mai bun exemplu, de piloti combativi. Aici nu discutam daca temina cursele sau cum le  termina (din pacate, variabila pneuri poate compromite cursa  oricarui pilot), insa oamenii sunt etalon cand vine vorba de recuperari spectaculoase si depasiri fara mila in pluton. daca toti pilotii ar fi ca ei, mama ced curse am mai avea in Motogp.. Q, ar trebui sa ia aminte la baietii astia doi, la capitolul asta. 

 

Cred ca sunt inteles gresit, Q este ceea ce poate sa aibe mai bun Yamaha in acest moment si este cel mai bun din grila, fara discutie. Dar asta nu il face, egalul lui MM, Rossi sau cine mai vrei tu. Nu, atata vreme cat face o cursa buna si doua-trei mediocre. Ca pilot, imi este simpatic, este un profesionist, emana enmergie pozitiva, chiar imi doresc sa ia si al doilea titlu cu Yamaha. Dar hai sa fim realisti, mai are mult pana sa demonstreze ca este un pilot total.

Nu,chiar deloc nu sunt de acord.Pilotii Suzuki nu sunt deloc un exemplu bun - "sunt combativi" degeaba.Ei nu sunt acolo sa faca giumbuslucuri sa ne incante pe noi - confundam sportul cu showbusiness'ul.Rezultatele lor sunt zero,deci nu aceasta e directia de urmat.

Apropo de pilotii Suzuki remember cum a castigat Mir un campionat doar pe constanta si keep calm si punctat solid etapa de etapa?Asa se face treaba nu pe "combativitate" - depasim tot 5 tururi ( cand lumea face management de gume ca altfel n-ar avea nici o sansa pt ca la timpi pe tur suntem in randul 3 de pe grila) apoi surprise surprise se duc gumele si cadem in pluton sau in tarana.Dar am fost combativi,am murit glorios...

 

Si eu cred ca sunt inteles gresit - nu am spus never ca Q ar fi egalul lui Rossi sau MM - mai are niste titluri mondiale de luat pana sa fie pe langa ei macar.

Tot ce am spus e faptul ca ai uitat ca el s-a batut de la egal la egal cu MM in mai multe randuri pe pista si de obicei MM a gresit.Fatal.Q never pana acum in fata lui MM.

Asta nu inseamna ca e un pilot de talia lui MM ci doar unul care ii da o replica puternica.

1 oră în urmă, xt600 a spus:

MM nu este chiar cel mai bun exemplu cand vine vorba despre pregatirea tactica si mai ales psihologica a curselor. 

So.. hai sa il lasam pe MM

Tu ai fost cel care a venit cu intrebarea cum ar fi Q vs MM pe pista,acum zici sa-l lasam pe MM...comparatia (logica dealtfel) intre ei de tine a fost facuta,nu de mine,eu doar ti-am raspuns la intrebare.

Acum 23 ore, xt600 a spus:

 crezi ca daca MM, in deplinatatea fortelor, fara sa fi trecut prin ceea ce a trecut, era pe pista, mai lua Q titlul? :scratch: 

Btw - raspuns : da,cred.Pt ca au fost pe pista impreuna si MM a gresit si s-a imprastiat de sta de 2 ani prin spitale.Din vina lui.Iarasi.dupa cum bine zici - no excuses.

La fel si cu legenda - te-ai accidentat?Erai in fp erai la motocross erai pe camp te dadeai cu bicicleta?Problema si greseala ta,nu a lui Lorenzo,Quartararo samd.Marquez a luat titlul 2013 ca Lorenzo si Pedrosa s-au accidentat?Greseala si problema lor si bravo lui.

 

De ce te-ai accidentat?Pt ca vroiai sa fii cel mai bun inca din fp'uri stilul Senna sa ii joci pe adversari psihologic?Pt ca nu ai simtit bine motoreta?Pt ca...whatever.Nici nu mai conteaza - conteaza ca a gresit si - normal - a trebuit sa suporte consecintele.

De ce s-a gresit nici macar nu e important.Castiga cel care nu greseste si care ramane in picioare si se poate lupta pana la sfarsit.Rezultatele raman.

 

...si continuand pe acest sistem,greseala din FP4 sa nu o plateasca scump Aleix pt ca el chiar are o sansa anul asta,avand in vedere mai ales ce circuite au ramas in calendar.Ar fi pacat.Dar iarasi,numai si numai greseala lui.Si de partea cealalta ar fi meritul lui Q ca el nu greseste.Cateodata e tot ceea ce conteaza.

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Acum 7 minute, Method a spus:

De ce s-a gresit nici macar nu e important.Castiga cel care nu greseste si care ramane in picioare si se poate lupta pana la sfarsit.Rezultatele raman.

 

Fix ca Mir in 2020

Link to comment
Share on other sites

Acum 17 minute, Method a spus:

Nu,chiar deloc nu sunt de acord.Pilotii Suzuki nu sunt deloc un exemplu bun - "sunt combativi" degeaba.

 

Tot ce am spus e faptul ca ai uitat ca el s-a batut de la egal la egal cu MM in mai multe randuri pe pista si de obicei MM a gresit.Fatal.Q never pana acum in fata lui MM.Asta nu inseamna ca e un pilot de talia lui MM ci doar unul care ii da o replica puternica.

 

Tu ai fost cel care a venit cu intrebarea cum ar fi Q vs MM pe pista,acum zici sa-l lasam pe MM...comparatia (logica dealtfel) intre ei de tine a fost facuta,nu de mine.

 

Nu ai inteles sensul discutiei: eu ma refer strict la combativitatea si la capacitatea lor de a recupera in pluton. Nu am discutat aspectele tactice, ale curselor si cauzele esecurilor lor, care de multe ori sunt aceleasi ca si in cazul lui Q.

 

Pana in 2020, greselile fatale in fata lui Q nu l-au impiedicat sa castige titlul mondial, en famfare. La cel din 2019 ma refer. Si nu cred ca in 2019, Q, un no name, la vremea aia, a pus prea multa presiune pe Cabroncito.

 

Da, am venit, pentru ca limitele despre care am vorbit, nu l-au impiedicat pe MM sa castige 8 titluri mondiale. Da, greseste in in dueluri directe, dar ajungea destul de rar in asemenea situatii, incat sa il afecteze in economia campionatului. Q nu s-ar fi intalnit prea mult cu el, daca ar fi fost fit 100%. Titlurile 2020-2021 ar fi fost ale lui aproape suta in mie. 

Edited by xt600
Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu incearca sa ii stirbeasca meritele insa FACT - titlul 2020 a fost pierdut încă din prima cursa de marele MM din cauza unei masive și duble erori făcută de el sub presiunea exercitata de Q.

This is how it is.

Marcel a greșit impardonabil exclusiv pe barba lui.Te las pe tine sa tragi concluzia despre cine a fost the better pilot în 2020.

Iar la revenirea sa,Marquez va avea mult de furca cu acest Q imperturbabil în fața lui pana acum.Eu sincer abia aștept sa vad confruntarea.

 

Apropo MM și-a anunțat venirea la următorul mare premiu deocamdată doar ca și consilier în boxa Repsol pt ca cică "Honda este intr.o poziție critica"....

No shit.

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...