Sari la conținut

13. CryptoDATA Motorrad Grand Prix von Österreich 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 142
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 25.08.2022 la 18:04, xt600 a spus:

Clar, vor sa il urce pe capra cat mai repede posibil. 

 

Ce i s-au lasat tzatzele! Se vede ca a stat cu burta in sus pe canapea si cu punga de cipsuri alaturi.. ;) 😜

Eu nu as face din asta un punct negativ al romanilor, saraki sau nu. Asta inseamna ca mai si gandesc ceea ce cumpara. Cat despre americani, sunt un popor de imbecili, conditionati sa consume tot ceea ce li se baga pe gat, ca pelicanii. 

Ce bine ca suntem noi destepti☺️. Nu cumparam tot ce ni-i se baga pe gat☺️. Dar luam in rate masini de care nu avem nevoie si alte prostii☺️.

aici vorbeam de imaginea care o vand sportivii. 
avem campioni mondiali si europeni care nu vand nimic, dar ne plangem de lipsa sponsorizarilor. Pai, tocmai aici e treaba, ca daca aia ar vinde, atunci ar exista si sponsorizari pt ca si firmele ar avea de castigat. 
dar na☺️, bine ca suntem noi destepti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Bagnaia a controlat ritmul în față, nu a fost nevoit să forțeze. 

 

.... și nu este nici la fel de stabilă ca motocicletele V4 pe frânări violente. 

🤔 :scratch: La startul bun pe care l-a avut, normal ar fi fost ca in primele 10 tururi sa fi pus vreo 3-4 sec intre el si urmaritori, insa el a controlat ritmul... buna asta..  Noroc ca l-a trezit la realitate Miller. 

 

🤔Foarte tare asta.. de unde stii? Decretezi tu, sau ai ceva informatii inedite, din surse neoficiale? Mie mi s-a parut foarte stabila, mai ales ca este franata de Q, care este de departe cel mai bun pe frane din campionatul asta. Personal, nu am citit, nu am gasit nici o declaratie a vreunui pilot/oficial Yamaha, inginer, care sa se planga de Yamaha, la capitolul franare. Dimpotriva, franarea, intrarea in viraj si parcurgerea virajului sunt punctele forte ale M1... 

Acum 2 ore, Method a spus:

Enea la Ducati contract doar pe 2023.

Mi se pare corect.Desi sunt fan Martin,mi se pare corect.

Avand in vedere sezonul lui JM, era alegerea logica + ca are si nationalitatea potrivita. Nici o surpriza in sensul asta. Surpriza este incheierea contractului numai pentru un an. Asta va pune o presiune mare si inutila pe el in sezonul '23. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

cursa asta n-au fost ordine de echipa. daca era australianul mai rapid ca Peco nu ajungea Q sa-l depaseasca.

daca erau ordine te echipa, trecea Miller in fata la limita, il tragea pe Peco dupa el si apoi il lasa pe Peco sa se duca linistit in treburile lui si el sa se descurce cu ce prinde.

daca erau ordine de echipa se trantea Miller peste Q pe depasirea aia si uite asa se schimba cu adevarat lupta la varful campionatului.

 

dar pt ca vorbim de lumea reala, Miller a zis, am incercat sa ii iau fata dar imediat peco a raspuns si a pus 0.6 sutimi intre ei si apoi a controlat cursa.

Exact.

Colegul se pierde in detalii dar uita ca toti trebuiau sa mearga la conservare.Peco avea rezerve,dar normal ca nu a fortat sa fuga de Miller,nu il interesa pe el sa scoata timpi pe tur,pe el il interesa sa aiba gap fata de cei din spate (cred ca nici nu ii aratau timpul fata de Miller ca nu era important,ci de locul 3).Nu Miller era pericolul,ci Q si chiar Martin daca nu o comitea.

Acum 4 ore, xt600 a spus:

De asta imi este ciuda ca nu este mai incisiv la depasiri, daca depasea la Miller cu un tur mai devreme macar, avea toate sansele sa se stearga la koor cu rapidul Bag.

Nu are de ce sa iti fie ciuda,Q a incercat f mult dar e f greu sa depasesti acele Ducati'uri.Nu stiu daca ai fost atent sa vezi iesirile lui din ultimul viraj fortand grav cu intentia clara de a sta cat de cat in spatele lui Miller pe linia dreapta si a incerca ceva in 1 pe frane,insa vreo 2 (sau 3?) tururi la rand no dice.De fiecare data Q iesea mai mult decat perfect din ultimul si incerca aspiratie insa Ducati ii dadea 3-4 lungimi pe linia dreapta si iesea din plasa lui.Pe franare in 1 nici o sansa sa il faca.Reusea sa il prinda cat de cat abia pe ultimele viraje.Efectiv imposibil sa faca ceva,oricum a fost fantastic ca a reusit totusi sa il depaseasca.

Sicana aceea a ajutat mult Yamaha,daca acolo era linia aceea dreapta huge,ar fi fost dublu avantajul Ducati'urilor.

Deci nu e ca si cum Q "nu era incisiv" insa efectiv era imposibil de atacat Miller pe final de linie dreapta - eu ma mir cum a reusit sa il depaseasca si in 2 - cred ca a riscat binisor intarziind atata franarea.Jos palaria inca odata pt Q.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

For various reasons you can get more power out of a V4 engine, plus the bikes are better at braking deep into corners, so they tend to be better in battles, which is why the only way Quartararo can usually win is when he’s alone out front, carving his inline-four lines. - Mat Oxely

 

Sursă. Este doar un exemplu. Și din alt articol:

 

In race situations the superior straight-line speed of V4s isn’t the only problem for inline-fours. V4 machines don’t like corners so much, so their riders use more acute V-shaped lines, braking to the apex, aggressively turning the bike in the middle of the corner and accelerating out. Inline-fours are at their best in the corners, so riders use U-shaped lines, sweeping through in a graceful arc to build as much corner speed as possible.

 

The V4 rider’s V line allows him to brake deeper, so it’s easier for him to out-brake an inline-four rider than the other way around. And once the V4 is in front, the inline-four can’t use its superior corner speed. And it’s the same leaving the corner – the inline-four rider has lost his corner speed so he can’t commence his corner exit properly.

 

Basically, inline-fours can be faster than V4s around most racetracks, if they have the track to themselves. But V4s are better fighting bikes. And these days very few MotoGP races are won without a fight.

 

6 minutes ago, Method said:

Sicana aceea a ajutat mult Yamaha,daca acolo era linia aceea dreapta huge,ar fi fost dublu avantajul Ducati'urilor.

Deci nu e ca si cum Q "nu era incisiv" insa efectiv era imposibil de atacat Miller pe final de linie dreapta - eu ma mir cum a reusit sa il depaseasca si in 2 - cred ca a riscat binisor intarziind atata franarea.Jos palaria inca odata pt Q.

 

Just. Miller a și explicat:

 

"Watching it back it looks like I’m going at Granny speed. But he had good confidence and at that moment I was really suffering on the left side. I didn’t want to put the lean angle too quickly because every time I would do it I would lose the front. He really attacked it and was able to get it done. It was impressive and today it was 10/10. He was able to not only do that because I was coming back for the attack at turn three, but he was able to do what he needed to do to protect the line."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, damager a spus:

Ce bine ca suntem noi destepti☺️. Nu cumparam tot ce ni-i se baga pe gat☺️. Dar luam in rate masini de care nu avem nevoie si alte prostii☺️.

Nu cumparam.Chiar deloc.Piata masinilor noi e infima in Romania - de aceea multe firme consacrate aleg sa nu aiba reprezentante ci sa vanda prin 3rd party,prin dealer autorizat.Suntem de nebagat in seama.Si e si normal - si din punctul nostru de vedere si din punctul lor.Iarasi ajungem la bani.

Faptul ca se vad prin Bucuresti cateva mii de masini noi in leasing asta nu inseamna ca avem o piata puternica.Nu ne putem compara nici cu vecinii unguri decum cu statele unite :)

 

Asa ca o statistica,sa ne dam seama :

Vanzari masini noi Romania ian-iulie 2022 : 70 811 unitati (din care Dacia vreo 20k).Deci speculez ca vanzarile anuale sunt undeva la 140k?Din care Dacia isi are partea leului...si nu mi se pare un lux sau bani aruncati pt cineva sa isi ia o amarata de Dacie in rate.

Vanzari masini noi in SUA 2020 (an pandemic cu piata in scadere) : 14.6 milioane.No comment.Suntem la....1% din piata americana?Si atunci ne putem compara?

Deci ai putea spune ca nu noi ci americanii isi iau ca nebunii in rate masini de care nu au nevoie - mai ales ca am citit un articol recent cum ca piata masinilor de second e pe cale sa implodeze pt ca repos (masinile reposedate de banci in urma neplatii ratelor) efectiv a explodat.

Acum 10 minute, PzKpfW a spus:

"Watching it back it looks like I’m going at Granny speed. But he had good confidence and at that moment I was really suffering on the left side. I didn’t want to put the lean angle too quickly because every time I would do it I would lose the front. He really attacked it and was able to get it done. It was impressive and today it was 10/10. He was able to not only do that because I was coming back for the attack at turn three, but he was able to do what he needed to do to protect the line."

Da,Miller a zis si la premiere ca guma lui fata pe partea stanga era bye-bye.Asta apropo de eventuala victorie a lui Miller - nici o sansa n-a avut de fapt - gumele lui s-a vazut ca erau pe gata inca de dinainte de a incerca Martin sa il depaseasca - Peco e mult mai bun la conservare.Si clar e mult mai rapid pe un tur de circuit.

 

Era f interesant insa ce se intampla daca Q reusea sa vina primul dupa start.

Iarasi - tin sa subliniez - super start facut de Q - 110% a scos din Yamaha insa efectiv toate Ducati'urile au plecat racheta de la start.Efectiv no chance sa le depaseasca pe start - a plecat la fel ca ei insa,ceea ce mi se pare o mare realizare.

Trebuie sa fii (vorba lui MM) ca Lorenzo - sa mearga pe gume reci cu 2.5s/tur mai rapid decat restul,sa bagi primul tur pe gume reci in timpi de quali.Doar Lorenzo in zilele de glorie putea asta,in rest nimeni pana acum.Si Lorenzo cu Bridgestone nu cu toampele de Michelin :P

Insa daca Q ar fi reusit dupa primele 2 viraje sa vina pe 1....hmmm...Peco cu gume soft...ar fi fost o batalie misto rau acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, PzKpfW a spus:

 - Mat Oxely

 

Eu te intrabam daca ai ceva surse inedite (gen telemetrie, de pilda) sau declaratii ale unor ingineri, piloti, oficiali ai echipei, care au acces la datele Yamaha, care ar fi afirmat cu subiect si predicat ca au probleme la capitolul franare. Oxley nu cred ca are acces la asemenea date si nici nu a atestat comparativ M1 si GP22. 

Articolul citat de tine explica mai degraba cum franeaza Ducati, raportat la traiectoria in viraj (V line) fata de M1 (around the corner line), dar nu spune ca M1  ar fi mai instabil pe franare, decat Ducati. Eu te intrebam de unde stii despre aceasta instabilitate pe franare a motoretei Yamaha, nu cum rezolva franarea cele doua. 

Apoi sii cum este, teoria ar fi corecta in esenta, dar realitatea da teoreticienilor peste nas. In majoritatea situatiilor, in toate cursele de pana acum, Quart i-a facut sa para ageamii pe pilotii Ducati pe franare, iar bicla aia nu mi s-a parut deloc instabila, in conditiile unor franari extrem de tardive. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

#MotoGP Post Race Press Conference | 2022 #AustrianGP

 

2 observatii interesante in timpul conferintei :

- Peco ar fi vorbit cu Rossi inainte de cursa,iar Rossi l-a avertizat sa nu puna softul pe fata,ceea ce era sa i se intoarca in cap dupa cum a si zis.

- Yamaha a folosit un gearing extrem de scurt aici ceea ce ii permitea lui Q sa fie cu Ducati'urile in primele 3 viteze (de aici si startul bun si iesirea fantastica din virajele de viteza mica probabil),dar din 4 si mai ales ultimele 2 Q zice ca Ducati plecau tare de langa el.Oricum,per total Yamaha a gandit-o bine si a fost un compromis bun zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

La Ducati există ordine de echipă la fel cum ar eixsta la orice altă echipă aflată în situația asta.

La Yamaha nu-i nevoie :)))   (baiatul cu dintii rari merge racheta si baiatul cu parul maciuca e pe nicaieri de un an de zile de cand s-a rupt)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pianiștii ar putea încerca să încurce concurența doar rămânând în urmă cu un tur și ignorând steagurile albastre... 🤦‍♂️ 

E slab tare Q ăsta, dar 🏍️ e 🚀, nu vedeți că conduce campionatul?!?

:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Method a spus:

Nu cumparam.Chiar deloc.Piata masinilor noi e infima in Romania - de aceea multe firme consacrate aleg sa nu aiba reprezentante ci sa vanda prin 3rd party,prin dealer autorizat.Suntem de nebagat in seama.Si e si normal - si din punctul nostru de vedere si din punctul lor.Iarasi ajungem la bani.

Faptul ca se vad prin Bucuresti cateva mii de masini noi in leasing asta nu inseamna ca avem o piata puternica.Nu ne putem compara nici cu vecinii unguri decum cu statele unite :)

 

Asa ca o statistica,sa ne dam seama :

Vanzari masini noi Romania ian-iulie 2022 : 70 811 unitati (din care Dacia vreo 20k).Deci speculez ca vanzarile anuale sunt undeva la 140k?Din care Dacia isi are partea leului...si nu mi se pare un lux sau bani aruncati pt cineva sa isi ia o amarata de Dacie in rate.

Vanzari masini noi in SUA 2020 (an pandemic cu piata in scadere) : 14.6 milioane.No comment.Suntem la....1% din piata americana?Si atunci ne putem compara?

Deci ai putea spune ca nu noi ci americanii isi iau ca nebunii in rate masini de care nu au nevoie - mai ales ca am citit un articol recent cum ca piata masinilor de second e pe cale sa implodeze pt ca repos (masinile reposedate de banci in urma neplatii ratelor) efectiv a explodat.

Da,Miller a zis si la premiere ca guma lui fata pe partea stanga era bye-bye.Asta apropo de eventuala victorie a lui Miller - nici o sansa n-a avut de fapt - gumele lui s-a vazut ca erau pe gata inca de dinainte de a incerca Martin sa il depaseasca - Peco e mult mai bun la conservare.Si clar e mult mai rapid pe un tur de circuit.

 

Era f interesant insa ce se intampla daca Q reusea sa vina primul dupa start.

Iarasi - tin sa subliniez - super start facut de Q - 110% a scos din Yamaha insa efectiv toate Ducati'urile au plecat racheta de la start.Efectiv no chance sa le depaseasca pe start - a plecat la fel ca ei insa,ceea ce mi se pare o mare realizare.

Trebuie sa fii (vorba lui MM) ca Lorenzo - sa mearga pe gume reci cu 2.5s/tur mai rapid decat restul,sa bagi primul tur pe gume reci in timpi de quali.Doar Lorenzo in zilele de glorie putea asta,in rest nimeni pana acum.Si Lorenzo cu Bridgestone nu cu toampele de Michelin :P

Insa daca Q ar fi reusit dupa primele 2 viraje sa vina pe 1....hmmm...Peco cu gume soft...ar fi fost o batalie misto rau acolo.


compari mere cu pere☺️. Raporteaza la populatie.

dar eu mareferea la acei oameni care castiga 2000 de roni pe luna dar isi iau Bmw seria 5 din Germania. ☺️
m rog, o discutie searbada. Discutam ca nu sint bani, etc...dar nici o companie nu ar avea cresteri de venituri dc ar sponsoriza o echipa nu?

si atunci, de ce sa sponsorizeze?

acolo unde sportul este business si a devenit profitabil exista si bani din sponsorizari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu compar mere cu pere - fa procentul care ar veni din acele 14.6 mil pt o populatie ca a Romaniei si tot iti iese o cifra aproape de milion de masini vandute.Subliniam difernta de putere de cumparare si automat de interes - Normal ca ii va interesa sa se expuna pe o piata ca SUA sau China ,la noi cand stiu ca vand 2 masini,3 tricouri si o pereche de blugi in plus daca sponsorizeaza o echipa,nici nu se agita.

Vad ca revenim de unde am plecat....repet - sponsorizarile de catre companii se fac pt a castiga ,fie exposure in scopul cresterii vanzarilor,fie scutiri de impozite,sau - la noi - o mita intoarsa pt niste favoruri trecute sau viitoare - vezi primarii/consilii locale care brusc sponsorizeaza o echipa de divizia C fara nici o logica aparenta.

Ori cand nu exista exposure pt ca nu exista audienta,si in acelasi timp nu exista nici putere de cumparare,iar profitul se poate masca simplu si usor prin cheltuieli de consultanta acordate unor firme din Cipru si Luxemburg (sediul central al unor companii precum Apple Europe si Amazon Europe e in Luxemburg btw - asta e pt cunoscatori - de ce oare? :bounce: ),atunci de ce naiba o companie ar arunca bani ca sa isi vada numele pe la niste evenimente sportive cand ii pot baga actionarii in buzunar??E lipsit de sens.

 

DA,cand sportul e business exista bani din sponsorizari.Dar pt ca sportul sa fie business - vezi Nascar din zilele de glorie sau NFL - trebuie sa fie intrunite 2 conditii primordiale : 1.sa existe interes pt respectivul sport din partea publicului si 2.publicul sa aiba putere de cumparare,venituri care sa treaca peste alcatuirea unui cos zilnic ce include doar nevoile primordiale.

Ori cum la noi nu e intrunita absolut nici una din conditiile astea....avem situatia actuala.

 

Perfect de acord cu tine despre acei oameni care au 3 lei in buzunar si isi cumpara seria 5 - dar acel lucru nu tine de sport ci mai mult de educatia financiara pe care o tot propovaduiesc oameni ca Kyiosaki, Buffett si Munger - e diferenta dintre omul care imbratiseaza societatea de consum unde esti invatat ca ti se cuvine cat mai mult cat mai repede si omul care este invatat sa sa faca profit investind banii pe care altul i-ar arunca pe o masina din clasa premium.Dar deja divagam.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Nu compar mere cu pere - fa procentul care ar veni din acele 14.6 mil pt o populatie ca a Romaniei si tot iti iese o cifra aproape de milion de masini vandute.Subliniam difernta de putere de cumparare si automat de interes - Normal ca ii va interesa sa se expuna pe o piata ca SUA sau China ,la noi cand stiu ca vand 2 masini,3 tricouri si o pereche de blugi in plus daca sponsorizeaza o echipa,nici nu se agita.

Vad ca revenim de unde am plecat....repet - sponsorizarile de catre companii se fac pt a castiga ,fie exposure in scopul cresterii vanzarilor,fie scutiri de impozite,sau - la noi - o mita intoarsa pt niste favoruri trecute sau viitoare - vezi primarii/consilii locale care brusc sponsorizeaza o echipa de divizia C fara nici o logica aparenta.

Ori cand nu exista exposure pt ca nu exista audienta,si in acelasi timp nu exista nici putere de cumparare,iar profitul se poate masca simplu si usor prin cheltuieli de consultanta acordate unor firme din Cipru si Luxemburg (sediul central al unor companii precum Apple Europe si Amazon Europe e in Luxemburg btw - asta e pt cunoscatori - de ce oare? :bounce: ),atunci de ce naiba o companie ar arunca bani ca sa isi vada numele pe la niste evenimente sportive cand ii pot baga actionarii in buzunar??E lipsit de sens.

 

DA,cand sportul e business exista bani din sponsorizari.Dar pt ca sportul sa fie business - vezi Nascar din zilele de glorie sau NFL - trebuie sa fie intrunite 2 conditii primordiale : 1.sa existe interes pt respectivul sport din partea publicului si 2.publicul sa aiba putere de cumparare,venituri care sa treaca peste alcatuirea unui cos zilnic ce include doar nevoile primordiale.

Ori cum la noi nu e intrunita absolut nici una din conditiile astea....avem situatia actuala.

 

Perfect de acord cu tine despre acei oameni care au 3 lei in buzunar si isi cumpara seria 5 - dar acel lucru nu tine de sport ci mai mult de educatia financiara pe care o tot propovaduiesc oameni ca Kyiosaki, Buffett si Munger - e diferenta dintre omul care imbratiseaza societatea de consum unde esti invatat ca ti se cuvine cat mai mult cat mai repede si omul care este invatat sa sa faca profit investind banii pe care altul i-ar arunca pe o masina din clasa premium.Dar deja divagam.

 

exact:)..divagam...masinile a fost exemplu la educatia noastra financiara si inteligenta nativa de care dam dovada, nu ca prostii de americani care cumpara orice li-i e baga pe gat. Nu ca nu ar fi adevarat:), dar noi suntem la o eternitate de ei, asa ca imi pun niste semne de intrebare la inteligenta noastra ca natie .... cu parere de rau zic asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...