xt600 Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 (edited) La Milano a fost lanasat Suzuki V-Strom 800DE/800DE Adventure, echipat cu noul parallel-twin de 766cc. Vechiul V-Twin este istorie, dar un nou capitol se deschide: https://www.motorcycle.com/new-model-preview/2023-suzuki-v-strom-800de-v-strom-800ds-adventure-first-look.html Edited November 9, 2022 by xt600 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theogs Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Tdm update Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Acum 1 oră, xt600 a spus: La Milano a fost lanasat Suzuki V-Strom 800DE/800DE Adventure, echipat cu noul parallel-twin de 766cc. Vechiul V-Twin este istorie, dar un nou capitol se deschide: https://www.motorcycle.com/new-model-preview/2023-suzuki-v-strom-800de-v-strom-800ds-adventure-first-look.html Interesant. Arata foarte bine. Daca i-au mai pus ceva cai si i-au imbunatatit franele, atunci e un mare + ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Acum 13 minute, Leon a spus: Daca i-au mai pus ceva cai 84,3 toți. Decent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 230KG!!!!! Cand honda prezinta transalpul cu 208, pe piata exista deja Aprilia TUareg care are 204kg si aceeasi cai aproape din 660cc, T7 tot pe acolo ,205kg. Tiger 900 rally are 229 kg , ca idee Daca il mai pun si la pret de T7 sau transalp, cam greu sa vanda ceva. DOar pentru nostlgicii modelului sa fie atractiv.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovi_ice Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 (edited) 230kg. Lol. Cat V-strom 1000 din 2018. Si de ce se mai numeste V-Strom daca are motor paralell-twin..? Edited November 9, 2022 by ovi_ice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted November 9, 2022 Author Share Posted November 9, 2022 Acum 23 minute, Leon a spus: Interesant. Arata foarte bine. Daca i-au mai pus ceva cai si i-au imbunatatit franele, atunci e un mare + ! Dupa fisa tehnica, arata bine, insa sa vedem cu ce pret va intra pe piata. Concurenta este puternica, mai ales ca si Honda si-a lansat noul Transalp, tot parallel twin de 755cmc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Acum 2 minute, xt600 a spus: Dupa fisa tehnica, arata bine, insa sa vedem cu ce pret va intra pe piata. Concurenta este puternica, mai ales ca si Honda si-a lansat noul Transalp, tot parallel twin de 755cmc. Incet-incet, astea mici de 650cmc or sa migreze spre miare... BMW o sa scoata 1600GS si deja o sa avem alte clase la touring adventure. :)))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted November 9, 2022 Author Share Posted November 9, 2022 Acum 6 minute, Adrian M. a spus: 230KG!!!!! Daca il mai pun si la pret de T7 sau transalp, cam greu sa vanda ceva. DOar pentru nostlgicii modelului sa fie atractiv.... Se va vinde. Asa spuneau multi si despre AT sau T7, inainte sa apara. Nici una nu duce lipsa de clienti. In teorie ar trebui sa iasa la un pret bun, pentru ca renuntarea la V-Twin s-a facut tocmai in ideea reducerii costurilor de productie. In plus, au renuntat si la cadrul de aluminiu, in favoarea acestui backbone din otel tubular, solutie traditionala mai ieftina. Nu vad de ce ar ajunge la pretul unui T7... doar daca nu se lacomesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Acum 1 oră, Leon a spus: BMW o sa scoata 1600GS si deja o sa avem alte clase la touring adventure. :)))) Si va costa 35k :))))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Acum 16 minute, Adrian M. a spus: Si va costa 35k :))))) Poate chiar mai mult. Asta nu inseamna ca n-or sa aiba clienti. Se vand ca painea calda. Am cunoscut un tip care si-a luat GS Adventure full (peste 20k euro) si a facut in 2 ani vreo 3000 km (in special drumuri la mare). Si i-am tot explicat ca daca iti iei asa ceva, ar trebui sa stai doar calare... Pana mea, cine isi ia big adventure ca sa mearga prin oras sau doar prin tara? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Va fi interesant prețul - principalul argument de vânzare la Suzuki în raport cu rivalii japonezi. De salutat suspensia în întregime ajustabilă, ceva încă rar în gama asta. Șasiul din oțel tubular este mai adaptat aplicației adventure, nu are legătură cu prețul. Este mai îngust, mai ușor și are mai mult flex. În afară de BMW, toată lumea folosește oțel tubular în categoria asta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Va fi interesant prețul - principalul argument de vânzare la Suzuki în raport cu rivalii japonezi. De salutat suspensia în întregime ajustabilă, ceva încă rar în gama asta. Da, noul trans slap are doar preload fata spate ajustabil, in rest, ce vezi aia e. Neimpresionant... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 (edited) De câțiva ani tot spun că V-strom 650 ar trebui să aibă 7-800 cc și în jur de 80 de cai. Wish granted! 🫣 Dar e twin. Nu-i bai, aia e. Ce mă interesează sunt roți de aliaj, iar pe față de 19, protecție la vânt (pare interesant din clipurile de prezentare, totuși parbrizul ăla nu-i cam mic) și ceva electronică (mă pot împăca doar cu ABS și TC, nu plâng după CC, moduri de condus etc). Designul îmi place, furca pare competentă față de modelele anterioare, frânele sigur vor fi mai bune. Au renunțat la cadrul de aluminiu, care era "piesă de rezistență". Să vedem prețul, tot la Suzuki aș rămâne, deși Transalp arată foarte corespunzător. Una peste alta, nu a ieșit rău deloc. 🫡 Edited November 9, 2022 by Lucian_M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Microbec Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 2 hours ago, Lucian_M said: Dar e twin. Nu-i bai, aia e. Dar, ce să vezi, V-Strom-ul actual este și el twin. Parallel-twin # V-twin. Cine știe ar trebui să cunoască. On-topic, cred că se va vinde dacă are un preț corect, deși nostalgicii vor regreta motorul în V. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Acum 10 minute, GoodKat a spus: V-Stromul vad ca are cu 3 litri mai mult combustibil, iar in timp ce T7-ele modelul curent costa bine peste 10,000 euro, V-Stromul era sub 8.000. Daca se mentine raportul de pret in favoarea Suzuki, ai un competitor serios, cu suspensie mai performanta decat cea de pe Honda si cu o posibila autonomie mai mare. Sa vedem si pretul, care probabil va fi (sau nu) elementul decisiv. Tu crezi ca va fi sub 10k? Eu nu Daca reusesc sa l faca insa simtitor mai ieftin decat T7, se schimba datele problemei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 7 minutes ago, GoodKat said: V-Stromul era sub 8.000. Dar era o platformă veche de aproape 20 de ani, care și-a scos înzecit investiția. Acum este un model 100% nou. Poate greșesc, dar mă aștept la un preț sub bariera psihologică de 10 mii. Un 9.990, ceva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Acum 2 ore, Microbec a spus: Dar, ce să vezi, V-Strom-ul actual este și el twin. Parallel-twin # V-twin. Cine știe ar trebui să cunoască. Trust me, I know that... De 6 ani cam știu ce conduc. Btw, am văzut poze (nu filmare rapidă) cu rider de înălțimea mea, parbrizul ăla e o glumă proastă, dar sigur scoate Givi un AirFlow. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
botezu' Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 În contextul global de acum nu îl văd sub 10.000, T7 a sărit bine peste suma asta și se dau ca pe bandă rulantă. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Cei de la motorrad-magazin.at îl anunță la 12.790 euro (în Austria) la primăvară... CÂT?!? Model nou, inflație... dar cât?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Păi și un 1050 cu jante din aliaj cât mai ajunge? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Nu se mai vinde de nou, ar mânca din rația lui 890. Dar cred că mai găsești 890 Adv pe stoc pe la 12 mii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
819NZT Posted November 10, 2022 Share Posted November 10, 2022 Acum 11 ore, PzKpfW a spus: Nu se mai vinde de nou, ar mânca din rația lui 890. Dar cred că mai găsești 890 Adv pe stoc pe la 12 mii. Eu zic ca este vorba de V-Strom 1050. Sunt sigur ca Lucian la asta se refera. Astea de mai sus, nu sunt de la KTM? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Posted November 10, 2022 Share Posted November 10, 2022 Acum 19 ore, Lucian_M a spus: De câțiva ani tot spun că V-strom 650 ar trebui să aibă 7-800 cc și în jur de 80 de cai. Wish granted! 🫣 Corect. Eu sunt martor ca ai sustinut treaba asta. Dupa 3 Vstroame la activ (am avut toate cele 3 variante de 650), voiam o imbunatatire la motor si la frane (care erau inconstante). Sa speram ca asta de 800 o sa fie revelatie. Oricat se speculeaza pe-aici, pretul nu cred ca o sa sara de 10k euro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted November 10, 2022 Share Posted November 10, 2022 Sunt diverse metode de îmbunătățire a frânelor stock de pe V-strom 650, am investit ceva și se simte diferența. La ăsta nou sper să fi pus etrieri radiali, luați de la mobrele mai competente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.