Jump to content

Suzuki V-Strom 800DE/V-Strom 800DE Adventure


Recommended Posts

La Milano a fost lanasat Suzuki V-Strom 800DE/800DE Adventure, echipat cu noul parallel-twin de 766cc. Vechiul V-Twin este istorie, dar un nou capitol se deschide: 

 https://www.motorcycle.com/new-model-preview/2023-suzuki-v-strom-800de-v-strom-800ds-adventure-first-look.html

Edited by xt600
Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, xt600 a spus:

La Milano a fost lanasat Suzuki V-Strom 800DE/800DE Adventure, echipat cu noul parallel-twin de 766cc. Vechiul V-Twin este istorie, dar un nou capitol se deschide: 

 https://www.motorcycle.com/new-model-preview/2023-suzuki-v-strom-800de-v-strom-800ds-adventure-first-look.html

Interesant. Arata foarte bine.

 

Daca i-au mai pus ceva cai si i-au imbunatatit franele, atunci e un mare + !

Link to comment
Share on other sites

230KG!!!!! Cand honda prezinta transalpul cu 208, pe piata exista deja Aprilia TUareg care are 204kg si aceeasi cai aproape din 660cc, T7 tot pe acolo ,205kg. 

Tiger 900 rally  are 229 kg , ca idee :)

Daca il mai pun si la pret de T7 sau transalp, cam greu sa vanda ceva. DOar pentru nostlgicii modelului sa fie atractiv....

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 23 minute, Leon a spus:

Interesant. Arata foarte bine.

 

Daca i-au mai pus ceva cai si i-au imbunatatit franele, atunci e un mare + !

Dupa fisa tehnica, arata bine, insa sa vedem cu ce pret va intra pe piata. Concurenta este puternica, mai ales ca si Honda si-a lansat noul Transalp, tot parallel twin de 755cmc. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, xt600 a spus:

Dupa fisa tehnica, arata bine, insa sa vedem cu ce pret va intra pe piata. Concurenta este puternica, mai ales ca si Honda si-a lansat noul Transalp, tot parallel twin de 755cmc. 

Incet-incet, astea mici de 650cmc or sa migreze spre miare...

BMW o sa scoata 1600GS si deja o sa avem alte clase la touring adventure.

 

:))))

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 minute, Adrian M. a spus:

230KG!!!!! 

Daca il mai pun si la pret de T7 sau transalp, cam greu sa vanda ceva. DOar pentru nostlgicii modelului sa fie atractiv....

 

Se va vinde. Asa spuneau multi si despre AT sau T7, inainte sa apara. Nici una nu duce lipsa de clienti. 

In teorie ar trebui sa iasa la un pret bun, pentru ca renuntarea la V-Twin s-a facut tocmai in ideea reducerii costurilor de productie. In plus, au renuntat si la cadrul de aluminiu, in favoarea acestui backbone din otel tubular, solutie traditionala mai ieftina. Nu vad de ce ar ajunge la pretul unui T7... doar daca nu se lacomesc. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 16 minute, Adrian M. a spus:

Si va costa 35k :)))))

 

Poate chiar mai mult.

Asta nu inseamna ca n-or sa aiba clienti.

Se vand ca painea calda.

Am cunoscut un tip care si-a luat GS Adventure full (peste 20k euro) si a facut in 2 ani vreo 3000 km (in special drumuri la mare). Si i-am tot explicat ca daca iti iei asa ceva, ar trebui sa stai doar calare...

Pana mea, cine isi ia big adventure ca sa mearga prin oras sau doar prin tara?

Link to comment
Share on other sites

Va fi interesant prețul - principalul argument de vânzare la Suzuki în raport cu rivalii japonezi. De salutat suspensia în întregime ajustabilă, ceva încă rar în gama asta.

 

Șasiul din oțel tubular este mai adaptat aplicației adventure, nu are legătură cu prețul. Este mai îngust, mai ușor și are mai mult flex. În afară de BMW, toată lumea folosește oțel tubular în categoria asta.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Va fi interesant prețul - principalul argument de vânzare la Suzuki în raport cu rivalii japonezi. De salutat suspensia în întregime ajustabilă, ceva încă rar în gama asta.

 

 

Da, noul trans slap are doar preload fata spate ajustabil, in rest, ce vezi aia e. Neimpresionant...

 

Link to comment
Share on other sites

De câțiva ani tot spun că V-strom 650 ar trebui să aibă 7-800 cc și în jur de 80 de cai. Wish granted! 🫣 Dar e twin. Nu-i bai, aia e.

Ce mă interesează sunt roți de aliaj, iar pe față de 19, protecție la vânt (pare interesant din clipurile de prezentare, totuși parbrizul ăla nu-i cam mic) și ceva electronică (mă pot împăca doar cu ABS și TC, nu plâng după CC, moduri de condus etc). Designul îmi place, furca pare competentă față de modelele anterioare, frânele sigur vor fi mai bune. Au renunțat la cadrul de aluminiu, care era "piesă de rezistență". Să vedem prețul, tot la Suzuki aș rămâne, deși Transalp arată foarte corespunzător.

Una peste alta, nu a ieșit rău deloc. 🫡

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Lucian_M said:

Dar e twin. Nu-i bai, aia e.

Dar, ce să vezi, V-Strom-ul actual este și el twin. 

Parallel-twin # V-twin.

Cine știe ar trebui să cunoască.

 

On-topic, cred că se va vinde dacă are un preț corect, deși nostalgicii vor regreta motorul în V. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 minute, GoodKat a spus:


V-Stromul vad ca are cu 3 litri mai mult combustibil, iar in timp ce T7-ele modelul curent costa bine peste 10,000 euro, V-Stromul era sub 8.000. Daca se mentine raportul de pret in favoarea Suzuki, ai un competitor serios, cu suspensie mai performanta decat cea de pe Honda si cu o posibila autonomie mai mare. Sa vedem si pretul, care probabil va fi (sau nu) elementul decisiv.

Tu crezi ca va fi sub 10k? Eu nu :)

Daca reusesc sa l faca insa simtitor mai ieftin decat T7, se schimba datele problemei.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, GoodKat said:

V-Stromul era sub 8.000.

 

Dar era o platformă veche de aproape 20 de ani, care și-a scos înzecit investiția. Acum este un model 100% nou. Poate greșesc, dar mă aștept la un preț sub bariera psihologică de 10 mii. Un 9.990, ceva.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Microbec a spus:

Dar, ce să vezi, V-Strom-ul actual este și el twin. 

Parallel-twin # V-twin.

Cine știe ar trebui să cunoască.

Trust me, I know that... De 6 ani cam știu ce conduc.

 

Btw, am văzut poze (nu filmare rapidă) cu rider de înălțimea mea, parbrizul ăla e o glumă proastă, dar sigur scoate Givi un AirFlow.

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

Nu se mai vinde de nou, ar mânca din rația lui 890. Dar cred că mai găsești 890 Adv pe stoc pe la 12 mii.

Eu zic ca este vorba de V-Strom 1050. Sunt sigur ca Lucian la asta se refera. Astea de mai sus, nu sunt de la KTM? 🤔

Link to comment
Share on other sites

Acum 19 ore, Lucian_M a spus:

De câțiva ani tot spun că V-strom 650 ar trebui să aibă 7-800 cc și în jur de 80 de cai. Wish granted! 🫣

Corect. Eu sunt martor ca ai sustinut treaba asta.

Dupa 3 Vstroame la activ (am avut toate cele 3 variante de 650), voiam o imbunatatire la motor si la frane (care erau inconstante).

Sa speram ca asta de 800 o sa fie revelatie.

 

Oricat se speculeaza pe-aici, pretul nu cred ca o sa sara de 10k euro.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...