Jump to content

Cauciucuri all season


Djenavar
 Share

Anvelope all season  

4 members have voted

  1. 1. BFGoodrich sau Debica navigator

    • https://www.anvelope-autobon.ro/anvelope-bfgoodrich/bfgoodrich-g-grip-all-season2/185-65-r15-35189/
      2
    • https://www.auto-soft.ro/anvelope-all-season-debica-navigator-3-ms-185-65-r15-88h-579139/cp/78595
      1

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

1 hour ago, ENEOS said:

...... Circulația vara cu anvelope de iarnă eu aș sancționa-o identic cu aia pe zăpadă cu anvelope de vară, aderența e pa iar anvelopele se distrug rapid.

De ce boss !!! .

Io am anvelope de iarna pt iarna , si anvelope de vara cu fulg  ...foarte multumit .

28 minutes ago, Lucian_M said:

Mi tu. Însă mulți jură că au aderență bună inclusiv vara cu ele, iar lege să sancționeze utilizarea incorectă a cauciucurilor nu există și nici nu va exista propunere legislativă.

Nu stiu daca 1 din 100k de maimute posesoare de plastic licentiat la drpciv au dus la capat fro opinca in viata lor .

Mai repede i-as sanctiona numa pe aia de folosesc exclusiv motul ....dar nah ..nu exista lege 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Uuuu ce scandal  , buna dimineata domnilor si doamnelor si eu inclin catre BFG, nu am intrat sa urmaresc discutia pt ca am adormit🤪 

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Ca și confort sunt ok cele allseason. Nu mai ai un rând de jante, grija depozitării etc.

Dar ca și cost nu e o scădere, pentru că tot 4-5 ani te țin, după care iei altele.

Pe când dacă ai două perechi dedicate de sezon le dublezi practic durata de viață, cel puțin 8-10 ani nu mai cumperi nimic.

Edited by ivan pedala
Link to comment
Share on other sites

Acum 14 ore, pinnochio a spus:

All sezon,se refera  primăvara,vara,toamna.Cauciucul de iarnă,are cu totul alte proprietăți,geometrii.Încă nu s-a inventat anvelopa,bună vara,bună și iarna. Accident iarna,echipat cu all sezon=pa talon🤣🤣

 

1 la mana, daca are fulgul, muntele si toate nebuniile alea pe el, este de iarna. Nu exista in lege "all season".

2 la mana, nu ai incercat Michelin crossclimate 2. Este mai bun pe zapada ca multe gume dedicate din categoriile medii de pret. Idem in conditii de vara ;)

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Ca și confort sunt ok cele allseason. Nu mai ai un rând de jante, grija depozitării etc.

Dar ca și cost nu e o scădere, pentru că tot 4-5 ani te țin, după care iei altele.

Pe când dacă ai două perechi dedicate de sezon le dublezi practic durata de viață, cel puțin 8-10 ani nu mai cumperi nimic.

Oricum o calculezi iesi mai ieftin cu allseasaon. Anual economisesti minim 200 lei plus spatiu depozitare plus timp. Daca mergi 5 ani minim sunt cam 1000 lei. Cross climate-urile par noi dupa aprox 3 ani deci se poate si mai mult de 5 ani.  Ideea e ca nu stiu cine tine 8-10 ani cauciucurile pe masina. Dupa 5 ani de folosire , chiar si intermitenta , deja apar probleme. Si sa cumperi din nou 8 bucati plus schimbatul anual (chiar daca e mai ieftin) tot e mai scump. Ca performante clar sunt mai ok cele dedicate sezonului in parte.

Link to comment
Share on other sites

Acum 26 minute, popicadi a spus:

Oricum o calculezi iesi mai ieftin cu allseasaon. Anual economisesti minim 200 lei plus spatiu depozitare plus timp. Daca mergi 5 ani minim sunt cam 1000 lei. 

Fix asta i-am zis eu, 200 lei pe an de schimbat setul de anvelope (X2 dacă nu are deja jante). Dacă are jante, dă o dată la câțiva ani banii ăștia, deși anual aș echilibra roțile (la ce gropi avem prin țară). Pe mine nu mă țin 40.000 km un set.

Link to comment
Share on other sites

Pici o 🍌! Poate pt dezechilibru fin altă cauză, oloi/motorină pe tamburii standului sau dacă vrea inspectorul să te facă. Ce plastice de opinci să ai că să patinese standul pe ele? Povești. 

Link to comment
Share on other sites

Review de pe emag pentru All Season Michelin CrossClimate+, pentru varianta 2 s-ar putea să fie altfel.

 

Cumpărate in Octombrie 2019.. 205/55/16.. Am făcut cu ele cam 25 000 km.. Am fost la vulcanizare pt ca scapă aer și mi-au zis ca pot sa le arunc pt ca scapă aer prin toate părțile …dezamăgitor am dat totuși 1600 lei pe ele

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

Cum am spus si in titlu anvelopele acestea sunt dintr-o clasa unica. Ele sunt de fapt cauciucuri de vara care pot fi folosite in siguranta si iarna. Mi se par alegerea ideala pentru majoritatea soferilor atata timp cat nu stati la munte si nu conduceti masina la limitele fizicii. Este un cauciuc pentru soferii responsabili si care sunt constienti ca iarna nu-i ca vara. De asemenea este un cauciuc bun pentru cei care au rulaje anuale mici si care sunt deseori nevoiti sa schimbe pneurile din cauza imbatranirii cauciucului (dupa 5-6 ani un cauciuc este considerat vechi si ar trebui inlocuit).

Vara se comporta foarte asmenator cu niste pneuri premium de vara din punct de vedere al stabilitatii in curbe, distantei de franare, evacuarii apei, etc. Am mers mii de km la viteze de autostrada pe temperaturi de 40 de grade fara nicio uzura accentuata. Diferenta majora fata de un pneu dedicat de vara este nivelul de zgomot care este apropiat unui cauciuc de iarna. De asemenea recomand sa le tineti la presiunea recomandata de producatorul masinii. Eu mereu tineam anvelopele la 0.2 bari peste presiunea recomandata, insa acestea au niste vibratii care se simt in masina atunci cand sunt umflate prea tare daca esti foarte atent la detalii (probabil din cauza profilului in V combinat cu compusul mai tare fata de cel al unei anevlope de iarna).

Iarna se comporta ca un cauciuc de iarna mai de buget. Este foarte previzbil si atunci cand pierde aderenta o pierde treptat, avand feedback legat de ce se intampla, insa pe suprafete acoperite de gheata nu e chiar ideal probabil din cauza compusului optimizat pentru vara. Inainte am avut un set de Nokian WR de iarna, iar masina parea ca "musca" mai bine asfaltul cand e gheata pe jos, dar este de asteptat, iar diferenta nu este asa mare in condusul obisnuit. Tractiunea pe zapada este excelenta, la fel si franarea si aderenta in curbe.

Dupa 15.000 km arata aproape ca noi (profilul are in jur de 6mm). Estimez ca tin macar 50.000 de km fara probleme. Poate chiar mai mult. Mentionez ca o mare parte din rulaj a fost facut pe autostrada la temperaturi peste 30 de grade, deci ar fi avut toate motivele sa se uzeze, insa se comporta neasteptat de bine.

 

---------------------------------------------------------------------

 

Au o durata de utilizare foarte scazuta.
dupa 3 ani (aproximativ 45k km) dau semne de imbatranire accelerata in sensul ca apar crapaturi destul de serioase pe toata suprafata anvelopei plus rupturi ale colțurilor crampoanelor.
Zici ca dai un ban mai mult si iei ceva de calitate.. Ca deeh... Michelin.... Dar nu isi merita pretul si prestanța!!

 

-------------------------------------------------------------------------

 

Le-am cumpărat în vara acestui an și s-au comportat f bine pe carosabil uscat și umed, însă la prima zăpadă... Mai bine nu.
Frânare zero direcție la fel.
Anvelopele în sine sunt de calitate însă pentru iarna (în zone cu zăpadă) va rog sa va abțineți dacă vreți siguranță.
Reclama = sufletul comerțului

Eu folosesc all season DEBICA NAVIGATOR 3 205/55R16 94V dar încă nu m-am dat cu ele pe zăpadă, vara pe uscat parcă e cam mare distanţa de frânare ceea ce e normal, crampoanele mărunte dau un efect de alunecare mai pregnant.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Penetru a spus:

Review de pe emag pentru All Season Michelin CrossClimate+, pentru varianta 2 s-ar putea să fie altfel.

4 review-uri negative din cate total ? Trebuie sa filtrezi destul de bine ce scrie lumea pe emag pt ca sunt multi si... cum zicea Lapusneanul ? :) Sunt unii care si la cel mai bun cauciuc de iarna or sa dea review negativ pt ca el se astepta sa urce pe varful omu cu ele pt ca a dat Xlei/bucata.

 

In fine, nu am idee de crossclimate 1 si +, dar 2 este comparabil cu Nokian WRD3 si Michelin Alpin ca performante in zapada. Vorbesc de conditii normale, nu chestii extreme unde deja o dai pe lanturi.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, frigider said:

inteleg ca nu pici itp cu ele pe ud? :) si asta pe logan, nu cine stie ce bestie cu cine stie ce frane.

Mașina a trecut ITP-ul pe uscat, nu pot să emit o părere. Dar pe șosea se comporta foarte bine pe ud sau vreme rece atâta timp cât nu vrei să faci pe Schumacher pe stradă. Anvelopele sunt folosite pe un VW Polo. Acum este plecat de acasă, dar pun niște poze cu niște Good Year Vector 4 Seasons aflate pe o Skoda Fabia. Au inscripția cum trebuie, pentru cârcotași. Astea de pe Fabia au cam +40000 km, trei ierni.

Pot pune și poze cu cele de pe Polo, diseară sau mâine. Au cam 25000 km, două ierni. 

IMG_20221114_160453.jpg

IMG_20221114_160511.jpg

Link to comment
Share on other sites

Suma aia de economisita anual e mai mare odata cu cresterea in dimensiunea anvelopei... Majoritatea vulcanizarilor au tarife diferite dupa 16", 250-300 lei pentru inlocuire, in fiecare sezon. Ma numar si eu printre Bucurestenii care cauta solutia mai economica pe termen lung, avand in vedere cantitatile de zapada cazute aici in ultimii ani.

O alta solutie documentata de mine ar fi KUMHO Ha32, care par ca se descurca destul de bine, la un pret redus. (https://www.tyrereviews.com/Tyre/Kumho/Solus-4S-HA32.htm)

Crapaturile la CrossClimate din prima generatie par a fi rezolvate cu urmatoarea iteratie. Cea mai buna sursa de informare e clar Tyre Reviews.

 

M.S, M+S, M&S = toate indica Mud Snow, marcaj care iti permite sa mergi cu ele iarna, indiferent ce simbol e intre litere.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 55 minute, Mihai Daniliuc a spus:

Suma aia de economisita anual e mai mare odata cu cresterea in dimensiunea anvelopei...

Așa este.

Economiile cresc chiar foarte mult dacă folosești zilnic RATB și bicicleta, iar mașina doar în weekend.

Eu caut soluții să lungesc cu ceva motorina, să ies cât mai bine.

La bodegi chiar am auzit că puneau apă în muștar..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...