Sari la conținut

Accidente 2023


ENEOS

Postări Recomandate

Luigi, una e fractura la pucior sau mana si alta e sa mori la 10-20 la ora.


 

Intre timp am gasit asta: 

"Ca să facem puţină lumină, să nu intrăm în conspiraţii ca să spunem că cineva i-a făcut ceva, vreau să fac câteva precizări: domnul colonel era la prima lecţie pe motocicleta, era cu instructorul pe motocicletă, fără cască, din ce am înţeles, nu ştiu dacă e adevărat. A accelerat şi a intrat într-un perete. Deci nu l-a lovit nimeni, nu a intrat nicio maşină în el. Din păcate, noi am pierdut un om care rămâne coleg al pompierilor, dar aici nu putem să speculăm”, a precizat Raed Arafat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 221
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 6 ore, DesertEagle a spus:

https://adevarul.ro/stiri-locale/targoviste/greselile-care-l-au-costat-viata-pe-colonelul-de-2297814.html

 

Ati inteles, da? Mana sa fie cat mai sus si corpul cat mai jos.

 

Si cand te gandesti cati naivi il platesc pe distrusul asta si cursurile lui de conducere "defensiva", doar ca sa-ti explice ca apa e uda...


Zice bine omul, doar ca, ori n-a stiut sa se exprime, nefiind domeniul lui, ori astia care au transcris pe site convorbirea telefonica au fost prosti. Si eu cred ca e cumul de factori.

Prin "mana" Titi Aur cred ca vrea sa zica "pumnul". Adica incheietura jos.

Mai sunt vreo doua exprimari tampite in articol, lipsesc niste virgule esentiale, alea sunt din transcrierea "jurnalistului".

Dar, daca si la el a ajuns informatia despre lipsa casca, e clar! Asa cum am banuit de la inceput. Si eu cred ca aici are dreptate Aur, daca avea casca nici nu auzeam de incident, eventual o fractura de ceva si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor de 600 pentru un virgin e ruleta ruseasca. Am vazut si eu cu ochii mei, acuma multi ani cand am facut scoala de soferi, cum un baiat l-a prostit pe instructor ca e AS in condus motociclete, el venise chiar pasager pe o motocicleta despre care sustinea ca e proprietatea lui, doar ca neavand permis si-a rugat un prieten sa-l aduca.

Omu ala stia doar teoria care se invata in 10 min de pe youtube si atata. Dupa nici 5 sec pe motor i-a dat blana, s-a speriat si a tras de frana. Pot sa spun ca motoru a scapat mai ieftin ca el. 

Este foarte usor sa inseli instructorii, care la mizeria de salariu pe care il primesc, se bucura cand mai au cursanti care stiu sa mearga pe motor. 

Pacat de cele doua persoane si familile lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Speedy.K a spus:


Zice bine omul, doar ca, ori n-a stiut sa se exprime, nefiind domeniul lui, ori astia care au transcris pe site convorbirea telefonica au fost prosti. Si eu cred ca e cumul de factori.

Prin "mana" Titi Aur cred ca vrea sa zica "pumnul". Adica incheietura jos.

Mai sunt vreo doua exprimari tampite in articol, lipsesc niste virgule esentiale, alea sunt din transcrierea "jurnalistului".

Dar, daca si la el a ajuns informatia despre lipsa casca, e clar! Asa cum am banuit de la inceput. Si eu cred ca aici are dreptate Aur, daca avea casca nici nu auzeam de incident, eventual o fractura de ceva si atat.

Cred ca se vorbea de "whisky throttle" acolo si s-a inteles altceva. S-a exprimat din p cu mana cat mai sus si corpul cat mai jos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea era să fi apucat de accelerație cu mâna cât mai jos a.î. dacă moto dădea să plece de sub el să nu inducă o rotație suplimentară a manșonului de accelerație. Dacă pui mâna sus, gata de a răsuci cât mai mult manșonul, când 🏍 pleacă îți rămâne corpul în spate, mâna se întinde și răsucești și mai mult accelerația crescând riscul de a da în gard.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Tzitzicat a spus:

Din ce am auzit eu si-a rupt gatul, asa ca nu stiu ce putea face casca


De unde ai informatia asta? Arafat a zis ceva in genul (citez din memorie) "daca avea casca nu murea". Ma gandesc ca are informatii mai sigure decat noi.

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Ideea era să fi apucat de accelerație cu mâna cât mai jos a.î. dacă moto dădea să plece de sub el să nu inducă o rotație suplimentară a manșonului de accelerație. Dacă pui mâna sus, gata de a răsuci cât mai mult manșonul, când 🏍 pleacă îți rămâne corpul în spate, mâna se întinde și răsucești și mai mult accelerația crescând riscul de a da în gard.


Asta am spus si eu, doar ca exprimarea corecta este "incheietura jos".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cate ori citesc

CAUT O SCOALA MOTO:

cat mai aproape de casa….

eftina’….

eu stiu sa merg am nevoie de permis doar…

cand citesc ca 1400 ron scoala moto cu tot tacamul este deja prea scump

imi dau seama ce o sa vad pe strada

 

CALITATEA SCOLII este data si de CURSANT !!!!

de ce sunt scolile moto prin tot felul de spatii de toata jena??? pai la cat COSTA unde ati vrea sa fie???

 

sa mergi cu motocicleta nu este ieftin

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Speedy.K a spus:

Pai atunci Arafat batea campii? Eu alte informatii n-am, dar astept ceva de la cineva de la ISU.

Ca sa “citez” pe cineva mai apropiat, desi e lugubru…capul statea doar in piele

Un accident urat si prostesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, Speedy.K a spus:

Asta am spus si eu, doar ca exprimarea corecta este "incheietura jos".

Știu, doar că unii se urzică indiferent ce ar spune Titi Aur. Toată povestea aia cu conducerea defensivă nu a inventat-o el, e făcută după model din Suedia, nu e că i-a fătat lui mintea când a coborât din mașina de curse.

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit multe lucruri interesante mai demult de la el, dar asta cu defensiva mie nu-mi place. Eu am fost invatat ca cea mai buna aparare e atacul... 😜

Acum 39 minute, Tzitzicat a spus:

Ca sa “citez” pe cineva mai apropiat, desi e lugubru…capul statea doar in piele

Un accident urat si prostesc


Posibil sa fie adevarat.

Oricum, sa lasi elevul in scoala fara casca, cu casca open sau flipup sau cu casca dezlegata mie mi se pare o rusine in ziua de azi. Eu as anula atestatul respectivului instructor pe loc in caz de fara casca sau cu casca dezlegata.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In accidentul de mai sus, e clar: "motociclistul a patruns in intersectie pe culoarea rosie a semaforului!"(am citat din comunicatul oficial al politiei).

https://www.pandurul.ro/articol/accident-in-defileu-a-fost-implicat-un-autovehicul_165854.html

https://www.pandurul.ro/articol/motociclist-accidentat-pe-transalpina_165855.html

Si inca doua, proaspete!:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai să ghicesc, a căzut geesul peste el? Nu avea chingă de aia de ridicat motorul? Inventase cineva un dispozitiv inut... ingenios.

Asta intră la accidente sau la altă... categorie penală?! https://www.presasm.ro/foto-motociclistul-20-ani-mort-in-satu-mare-avea-sute-de-grame-de-droguri-in-rucsac/?fbclid=IwAR0sTRkxQDFl6Hbpio_zdYxjgmQEec6VmMB988amfC0m8aPShNnOeqFQyc4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.09.2023 la 23:46, Speedy.K a spus:

Nu e chiar un accident obisnuit, dar sunt curios, daca poate afla careva detalii suplimentare, cum s-a intamplat de a reusit sa se lase cu deces.

 

 

Si eu sunt oarecum curios, insa idei am destule.

 

Eu scoala am facut-o pe trei mobre: un 125 jerpelit, un 650 jerpelit SI LIMITAT, si un enduro, al de sus stie de care, insa tot jerpelit si LIMITAT. La examen - poligon a plecat mobra de sub un cursant, insa n-a avut energie sa faca pagube. Oricum, tot poligonul era cat de cat protejat de cauciucuri vechi.

 

In poza pare a fi un 600cc. Daca n-a fost limitat pare banal pentru un incepator sa piarda controlul. In poza nu vad nici o protectie la marginea asfaltului. Si daca n-o fi avut nici casca, cum ziceti...

 

Evident c-o sa dea binisor cu subsemnatul instructorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, leopold a spus:

...

 

Evident c-o sa dea binisor cu subsemnatul instructorul.


Doar ca martor. Nu exista reglementari privind modul in care se face scoala, dpdv al motocicletelor, normelor de siguranta in poligoane, poligoanele nu sunt drumuri publice iar elevii semneaza un contract inainte de orice incalecare de motocicleta prin care isi asuma intreaga responsabilitate in caz de eventuale accidente.


 

Daca unui elev ii scapa mana in gaz atat de rau in examen (dupa 26 de ore de scoala) incat sa plece mobra de sub el inseamna ca ori elevul e foarte emotiv, ori n-avea ce sa caute in examen, fiind un antitalent extrem, caz in care ar fi trebuit exmatriculat si trimis acasa fara a fi bagat in examen de catre scoala.


 

Cat despre mobre, toate mobrele de scoala sunt jerpelite, cu exceptia primei saptamani de cand au fost cumparate de noi. Dar nu toate scolile limiteaza mobrele, pentru ca asta poate fi o mare pacaleala pentru elev, se obisnuiesc asa si apoi, cand ies cu mobra lor pe strada sunt in decolare la prima plecare de pe loc sau in sant la primul viraj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, leopold a spus:

Uite, ma gandesc la elevul care trece de pe partaitoarea de 125 pe mobra mare. Ce beneficiu are la un 600cc 4L nelimitat in poligon? Nu-l invata nimic. 


Daca elevul vrea A trebuie sa dea pe mobra de A. Plus ca intre 125 si 600 sau 650 trece prin mobrele de A2, 400, 500. 

Cat despre a merge in scoala pe mobre de A e simplu, necesita control mult mai mult pe ambreiaj si acceleratie. Nu reusesti asta in poligon, nu iesim impreuna pe strada, deci nu iei permisu de A. Sunt o gramada de elevi care vin initial pt A si apoi se opresc la A2, din cauza diferentelor de sensibilitate ale mobrelor si dandusi seama ca oricum o sa-si ia o mobra care se incadreaza la A2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, Speedy.K a spus:


Daca elevul vrea A trebuie sa dea pe mobra de A. Plus ca intre 125 si 600 sau 650 trece prin mobrele de A2, 400, 500. 

Cat despre a merge in scoala pe mobre de A e simplu, necesita control mult mai mult pe ambreiaj si acceleratie. Nu reusesti asta in poligon, nu iesim impreuna pe strada, deci nu iei permisu de A. Sunt o gramada de elevi care vin initial pt A si apoi se opresc la A2, din cauza diferentelor de sensibilitate ale mobrelor si dandusi seama ca oricum o sa-si ia o mobra care se incadreaza la A2.

 

Pai sa zicem că ai 30 de ani, poți sa dai doar de A2? Nu iei full A? 

 

Adică nu înțeleg daca ai vârstă necesară de ce să-ți mai complici viata cu A2. Dai de A și îți iei o mobra mică și ușor controlabilă, una de 300 - 400 iar după crești 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...