Sari la conținut

Nu mai trage cu forta, nu se tureaza


Postări Recomandate

Salutare. este vorba despre Kymco 250, monocilindru,4t. Nu mai trage tare, se plafoneaza la 5000 turatii cam 80 la ora, in mod normal se tura la 7-8000 turatii cam 120-130, in depasiri adica, de fun. Tragea de rupea. Am schimbat variatorul degeaba, cureaua si ambreiajul par ok, am schimbat filtrul de benzina, furtune de benzina...In gol se tureaza...Porneste ok, trage frumos pana ajunge la acel prag de turatie, 5000 si apoi accelerez in gol, chiar si la vale sau altfel, nu mai trage...am schimbat jiglerul mare de benzina cu altul mai mare, degeaba, parca nu are benzina,accelerez in gol...

A venit un prieten pe la mine,are cam tot acelasi scuter, zice ca merge frumos,dar nu se alimenteaza,parerea lui...de aceea am schimbat jiglerul cu unul mai mare si degeaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit odata sa-mi ramana intepenit cablul de acceleratie peste iarna, abia se tura. Dar acuma deschide clapeta total, mecanic lucreaza, pe electrica nu vad cum ar putea sa interfereze...e ceva ce imi scapa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pompa de vacuum, daca era ceva defect ma gandesc ca nu se alimenta si gata, odata pompa veche a cedat si nu a mai pornit deloc. E aiurea sa porneasca frumos,trage puternic pana odata si gata...accelerezi in gol efectiv,nu are nici o reactie,nici la vale nu se tureaza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am patit ceva asemanator la un Burgman 400...tragea aer fals ca era fisurata o conducta...

 

Deci cauzele pot fi mai multe, trebuie sa le excluzi pe toate  :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.02.2023 la 8:44, megamotoreta a spus:

E pompa de vacuum, daca era ceva defect ma gandesc ca nu se alimenta si gata, odata pompa veche a cedat si nu a mai pornit deloc. E aiurea sa porneasca frumos,trage puternic pana odata si gata...accelerezi in gol efectiv,nu are nici o reactie,nici la vale nu se tureaza!

 

Nu e pompa de vacuum ci robinet vacuumatic. Ar trebui sa existe si o pozitie de bypass, adica pe direct, ca sa elimini din posibilitati. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

I-ai schimbat si benzina? Am gasit la mine in rezervor .... 2.5 cm de apa si impuritati la greu intr-un bidon de 10L.

Simptome - mergea intr-un cilindru (nu tragea), se oprea in mers motorul ..... pina n-a mai pornit deloc.

@megamotoreta

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Kristian K a spus:

Dupa culoare,pare amestec sarac(benzina putina,mult aer).Nu se incalzea mai mult ca de obicei motorul?

ba da, se incingea rapid si pornea ventilatorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, megamotoreta a spus:

Nu cred ca benzina are asa importanta,ce naiba, ma ingrijoreaza bujia...

 

inseamna ca va fi un topic lung :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Contabil a spus:

Pina n-am scos mizeria aceasta din rezervor n-a pornit .... era o vorba veche, daca nu scinteeste si nu benzineste nu porneste. :)

 

Benzina.jpg

O dam in schizofrenie...s-a aprins martorul de rezerva si s-a oprit scuterul...bujia in halul ala...pacientul a murit din cauza mai multor boli?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca chiar erai pe rezerva cand s-a oprit ce zice @Contabil e plauzibil. Daca ai pus o benzina cu apa/mizerie sau a intrat apa in rezervor prin alte feluri se opreste cand esti pe rezerva si apoi porneste foarte greu sau deloc daca nu cureti tot sistemul de admisie.

Bineinteles ca pot si multe alte cauze posibile, dar asta cu rezervorul e relativ usor de verificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Contabil a spus:

Pina n-am scos mizeria aceasta din rezervor n-a pornit .... era o vorba veche, daca nu scinteeste si nu benzineste nu porneste. :)

 

Benzina.jpg

La al meu beverly 200, daca nu merg cu el vreo 2 luni, se depune o mazga pe fund care aduce cumva a apa. Banui ca e de la gazele din admisie ce se intorc in rezervor. O sa vad pe viitor daca anulez acel furtun prbl persista .

Am spalat rezervorul saptamana trecuta, vad in catev luni daca mai gasesc mizerie d-aia..

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, nike a spus:

se depune o mazga pe fund

Pe al cui fund?

Gazele din admisie (?!?) nu ajung veci pururi în rezervor.

Nu tu ai mai emis niște cugetări mecanice habarniste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, binox a spus:

Daca chiar erai pe rezerva cand s-a oprit ce zice @Contabil e plauzibil.

 

In cazul mobrei mele n-a avut importanta "rezerva", primele figuri le-a facut in urma unei alimentari (cred eu) cind rezervorul era pe la 3/4 plin, acum n-a mai pornit cu 11l in rezervor din 17l la plin. Cred ca a tinut numai de volumul de apa din rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

In cazul mobrei mele n-a avut importanta "rezerva"

Daca ai comutator de rezerva sunt sanse mai mari sa ai probleme in caz de apa sau alte impuritati grele(rugina) pt ca sorbul pe rezerva e mai jos decat cel normal.

Poate sa-ti mearga bine pe normal si cand comuti pe rezerva iti trage toata mizeria sau apa de pe fund.

Daca nu ai comutator iti trage mereu mizeria de pe fund cand aceasta depaseste nivelul sorbului.

Citat

Am turnat in carburator direct cu seringa benzina si...nimic...bujia e uscata

Inainte de a desface prea mult, daca ai ajuns la bujie fa un test de compresie sa stii in ce directie trebuie sa te indrepti.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scurs antigelul verde logan...

antigel.jpg

Acum 23 minute, binox a spus:

Daca ai comutator de rezerva sunt sanse mai mari sa ai probleme in caz de apa sau alte impuritati grele(rugina) pt ca sorbul pe rezerva e mai jos decat cel normal.

Poate sa-ti mearga bine pe normal si cand comuti pe rezerva iti trage toata mizeria sau apa de pe fund.

Daca nu ai comutator iti trage mereu mizeria de pe fund cand aceasta depaseste nivelul sorbului.

Inainte de a desface prea mult, daca ai ajuns la bujie fa un test de compresie sa stii in ce directie trebuie sa te indrepti.

Nu are nimeni pe aici compresmetru cu filet bujie moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...