ioio_viola Postat August 30, 2023 Share Postat August 30, 2023 MotoGP™ 24 ture 111.77 Km Moto2™ 22 ture 102.45 Km Moto3™ 21 ture 97.8 Km MotoE™ 7 ture 32.6 Km Vineri 01.09 11:45-12:30MotoGP™ Free Practice Nr. 1 16:00-17:00MotoGP™ Practice Sambata 02.09 11:10-11:40MotoGP™ Free Practice Nr. 2 11:50-12:05MotoGP™ Qualifying Nr. 1 12:15-12:30MotoGP™ Qualifying Nr. 2 16:00-16:25MotoGP™12 Laps Tissot Sprint Duminica 03.09 10:45-10:55MotoGP™ Warm Up 12:00-12:35Moto3™18 Laps Race 13:15-13:55Moto2™21 Laps Race 15:00-15:50MotoGP™24 Laps Race Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 30, 2023 Share Postat August 30, 2023 Era și timpul. (Asta in loc de "mulțumesc" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 30, 2023 Share Postat August 30, 2023 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 30, 2023 Share Postat August 30, 2023 ms @ioio_viola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat August 30, 2023 Share Postat August 30, 2023 Bravo, facut topic din vreme, bravo!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 30, 2023 Share Postat August 30, 2023 MotoGP™ Race Highlights | 2022 #CatalanGP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 Bezzechi ramane la VR46...as expected.Acum intrebarea se pune : pe ce motoreta? Ducati sau pe viitor Yamaha? Personal nu mi se pare o decizie buna pt el,cred ca a riscat masiv...neavand mare lucru de castigat - daca Rossi decide sa treaca la Yamaha vor urma niste ani mizerabili pt el.Daca semna cu Pramac avea o motoreta cu care se putea bate la campionat.Teoretic macar. Situatia contractelor pt 2024-2025 : Monster Energy Yamaha MotoGP Team Fabio Quartararo (end of 2024) Franco Morbidelli (end of 2023) Alex Rins (end of 2024) Ducati Lenovo Team Francesco Bagnaia (end of 2024) Enea Bastianini (end of 2024) Aprilia Racing Aleix Espargaro (end of 2024) Maverick Vinales (end of 2024) Repsol Honda Team Marc Marquez (end of 2024) Joan Mir (end of 2024) Red Bull KTM Factory Racing Jack Miller (end of 2024) Brad Binder (end of 2026) Prima Pramac Racing (Ducati) Jorge Martin (Ducati contract, end of 2024) TBC - Johann Zarco (Ducati contract for 2023) Mooney VR46 Racing Team (Ducati) TBC - Luca Marini (end of 2023) Marco Bezzecchi (end of 2024) Gresini Racing MotoGP (Ducati) Alex Marquez (end of 2024) TBC - Fabio di Giannantonio (end of 2023) RNF MotoGP Team (Aprilia) Miguel Oliveira (Aprilia contract, end of 2024) Raul Fernandez (Aprilia contract, end of 2024) Tech3 GASGAS Factory Racing (KTM) Pol Espargaro (KTM contract, end of 2024) Augusto Fernandez (KTM contract, end of 2024) * 2024 KTM seat needed for Pedro Acosta LCR Honda Castrol/Idemitsu Johann Zarco (Honda contract, end of 2025) TBC - Takaaki Nakagami (Honda contract, end of 2023) Doua locuri sunt foarte "fierbinti" : al 2lea loc de la Pramac lasat liber de Zarco,si (probabil) locul de la KTM factory pe care il va lua Acosta cu retrogradarea lui Miller pe undeva pe la tech3...in dauna lui Pol?Cine stie... Luca Marini va semna in continuare cu VR46 (doh),si la Gresini va fi interesant cine vine in locul lui Diggia. Cred insa ca cel mai interesant va fi unde se vor duce cei 2 piloti principali de la Yamaha si Honda. Mi se pare foarte probabil ca amandoi (cu accent pe Fabio) sa nu mai semneze in continuare pt 2025 and beyound. Iar Mir se pare ca e atat de catranit si satul de motoreta de sub el incat a abordat-o si pe Gresini pt un loc numai ca sa prinda si el un Ducati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 Acum 21 ore, frigider a spus: Era și timpul. diiiii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 59 minutes ago, Method said: al 2lea loc de la Pramac lasat liber de Zarco,si (probabil) locul de la KTM factory pe care il va lua Acosta cu retrogradarea lui Miller pe undeva pe la tech3...in dauna lui Pol? Bezzecchi a confirmat că rămâne la VR46 la anul, deci locul lăsat liber de Zarco la Pramac va fi cel mai probabil luat de către Morbidelli. Acosta va merge la Tech3 la anul, în locul lui Pol sau Augusto Fernández. Miller are contract cu echipa oficială până la sfârșitul anului viitor. Di Giannantonio este ca și plecat de la Gresini, de locul lui ar fi interesat Joan Mir. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 daca Mir ar merge la Gresini, la Repsol cine se baga?? sunt macar ceva candidati?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 Acum 57 minute, PzKpfW a spus: Bezzecchi a confirmat că rămâne la VR46 la anul, deci locul lăsat liber de Zarco la Pramac va fi cel mai probabil luat de către Morbidelli. Acosta va merge la Tech3 la anul, în locul lui Pol sau Augusto Fernández. Miller are contract cu echipa oficială până la sfârșitul anului viitor. Di Giannantonio este ca și plecat de la Gresini, de locul lui ar fi interesat Joan Mir. Eu dau crezare zvonurilor ca il vor sari de la echipa de uzina pe Miller ca sa il aduca pe Acosta,si pe Pol il vor retrograda la pilot de teste/rezerva ca sa ii faca loc lui Miller la Tech3. Acum 48 minute, apriliacluj a spus: daca Mir ar merge la Gresini, la Repsol cine se baga?? sunt macar ceva candidati?? Hah,buna intrebarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat August 31, 2023 Autor Share Postat August 31, 2023 Iker Lecuona se zvoneste ca ar reveni in MGP. si asa are deja 5 curse anul asta. La Honda binenteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 si cate puncte a adunat, ce rezultate a avut?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 Chiar acum, apriliacluj a spus: si cate puncte a adunat, ce rezultate a avut?? Nu contează, aleargă de plăcere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 eu n-as lua pe unul la mine in echipa care sa alerge de placere, cu rezultate de zero barat!! fara rezultate, ciuciu bani!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat August 31, 2023 Autor Share Postat August 31, 2023 cate ceva de la Petrux despre gume si diferentele dintre ele: https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/danilo-petrucci-changing-tyre-brands-can-be-harder-than-changing-bikes/ Let’s start a corner from the beginning – how do the Michelin, Dunlop and Pirelli compare in braking? The construction and generally also the compounds of the Pirellis are softer, so this is the main characteristic of these tyres. They are a commercial tyre, that even amateur riders can use, and I must say they are very good because you can feel all the movements of the bike. In braking I was used to a really strong front tyre construction, first with the Bridgestones [MotoGP’s spec tyres from 2009 to 2015] and then with the Michelins, so with these tyres you really need to stop the bike in straight braking. The Dunlops are very strong in this point because the construction is so hard. Then you have the area where you are going into the corner, with a lot of lean angle and a lot of front brake pressure. The Michelin and Dunlop aren’t strong in this point, because they’re really hard. The front Pirelli’s construction isn’t hard, so you cannot push a lot in straight braking, but you can stop the bike with some lean angle. The carcass is soft, so it moves around, but it’s really grippy and you need to adapt yourself to this movement, but the bike stays on line so you can really stop the bike in this area. You can’t do this with the Michelin or Dunlop fronts because they have a stronger construction, so you need to stop the bike before in straight braking, then you need to release the brake. mai multe detalii in link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 (editat) PS. de placere sa alerge acasa in jurul blocului Editat August 31, 2023 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 31 minutes ago, ioio_viola said: Iker Lecuona se zvoneste ca ar reveni in MGP. si asa are deja 5 curse anul asta. Exact. 1 hour ago, Method said: Eu dau crezare zvonurilor ca il vor sari de la echipa de uzina pe Miller ca sa il aduca pe Acosta Nu au de ce. Echipa oficială înseamnă doar presiune suplimentară inutilă pentru un începător. La Tech3 se poate obișnui cu motocicleta în liniște și fără probleme, oricum are material identic cu ce au Binder și Miller și acces la date, ingineri, upgrade-uri, etc. Este timp destul să ajungă și la echipa oficială, are abia 19 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 Si asta e adevarat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 Locul lui Marini nu e confirmat, poate o sa se mute la Pramac sa calareasca spec 2024 de la anu si lasa locul lui pentru Morbi sa faca echipa cu Bezz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 ar fi o chestie misto de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Exact. Nu au de ce. Echipa oficială înseamnă doar presiune suplimentară inutilă pentru un începător. La Tech3 se poate obișnui cu motocicleta în liniște și fără probleme, oricum are material identic cu ce au Binder și Miller și acces la date, ingineri, upgrade-uri, etc. Este timp destul să ajungă și la echipa oficială, are abia 19 ani. Nu e totuși puțin dezavantajat la satelit? Ex. Mai puțini ingineri etc, cum ea Ducati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 Acum 5 ore, frigider a spus: Nu e totuși puțin dezavantajat la satelit? Ex. Mai puțini ingineri etc, cum ea Ducati? nu cred ca e mare diferenta intre KTM si Gas Gas sunt sub aceeasi umbrela, cred ca e comunicare transparenta intre toti, scopul lor e titlu mondial pt KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 31, 2023 Share Postat August 31, 2023 (editat) Acum 6 ore, Cavaleru a spus: Locul lui Marini nu e confirmat, poate o sa se mute la Pramac sa calareasca spec 2024 de la anu si lasa locul lui pentru Morbi sa faca echipa cu Bezz Da,si asta e foarte posibil.Morbi e clar unde vrea sa ajunga,spune negru pe alb ca la Pramac - Morbidelli on remaining Ducati seats: "I have my preference".Dar daca Rossi vrea sa il vare pe Marini la Pramac,e clar ca Morbi nu are loc si va ajunge la VR46.Either way,Bezzechi mi se pare ca a cam gresit-o.Gigi zicea voalat asta "Bezzechi merita o moto factory,insa ii respectam decizia". In viata ai oportunitati limitate,daca si pe alea pe care le ai nu le fructifici... Mir insa a dezmintit zvonurile si se pare ca ramane la HRC : "If I leave now, I'm a failure. I don't want that" La 30.08.2023 la 22:40, nike a spus: MotoGP™ Race Highlights | 2022 #CatalanGP Frumoasa cursa a fost anul trecut a avut de toate. Din vremea cand Yamaha ruled the world.Ehe...pare ca au trecut 3-4 ani de atunci.Ce total a dominat...si acum presimt ca o sa il vad pe 7-8. Editat August 31, 2023 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 1, 2023 Share Postat Septembrie 1, 2023 Acum 8 ore, Method a spus: Mir insa a dezmintit zvonurile si se pare ca ramane la HRC : "If I leave now, I'm a failure. I don't want that" Poate face o a-la-Lorenzo. Timpul ne va spune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.