Sari la conținut

11. Gran Premi Monster Energy de Catalunya


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

cat-info.svg

MotoGP™ 24 ture 111.77 Km

Moto2™ 22 ture 102.45 Km 

Moto3™ 21 ture 97.8 Km 

MotoE™ 7 ture 32.6 Km 

 

 

Vineri 01.09

11:45-12:30MotoGP

Free Practice Nr. 1

16:00-17:00MotoGP

Practice

 

Sambata 02.09

11:10-11:40MotoGP

Free Practice Nr. 2

11:50-12:05MotoGP

Qualifying Nr. 1

12:15-12:30MotoGP

Qualifying Nr. 2

16:00-16:25MotoGP™12 Laps

Tissot Sprint

 

Duminica 03.09

10:45-10:55MotoGP™

Warm Up

12:00-12:35Moto3™18 Laps

Race

13:15-13:55Moto2™21 Laps

Race

15:00-15:50MotoGP™24 Laps

Race

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 201
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bezzechi ramane la VR46...as expected.Acum intrebarea se pune : pe ce motoreta? Ducati sau pe viitor Yamaha?

Personal nu mi se pare o decizie buna pt el,cred ca a riscat masiv...neavand mare lucru de castigat - daca Rossi decide sa treaca la Yamaha vor urma niste ani mizerabili pt el.Daca semna cu Pramac avea o motoreta cu care se putea bate la campionat.Teoretic macar.

 

Situatia contractelor pt 2024-2025 :

 

Monster Energy Yamaha MotoGP Team
Fabio Quartararo (end of 2024)

Franco Morbidelli (end of 2023)

Alex Rins (end of 2024)

 

Ducati Lenovo Team
Francesco Bagnaia (end of 2024)
Enea Bastianini (end of 2024)

 

Aprilia Racing
Aleix Espargaro (end of 2024)
Maverick Vinales (end of 2024)

 

Repsol Honda Team
Marc Marquez (end of 2024)
Joan Mir (end of 2024)

 

Red Bull KTM Factory Racing
Jack Miller (end of 2024)
Brad Binder (end of 2026)

 

Prima Pramac Racing (Ducati)
Jorge Martin (Ducati contract, end of 2024)
TBCJohann Zarco (Ducati contract for 2023)

 

Mooney VR46 Racing Team (Ducati)
TBC - Luca Marini (end of 2023)
Marco Bezzecchi (end of 2024)

 

Gresini Racing MotoGP (Ducati)
Alex Marquez (end of 2024)
TBC - Fabio di Giannantonio (end of 2023)

 

RNF MotoGP Team (Aprilia)
Miguel Oliveira (Aprilia contract, end of 2024)
Raul Fernandez (Aprilia contract, end of 2024)

 

Tech3 GASGAS Factory Racing (KTM)
Pol Espargaro (KTM contract, end of 2024)
Augusto Fernandez (KTM contract, end of 2024)
* 2024 KTM seat needed for Pedro Acosta

 

LCR Honda Castrol/Idemitsu
Johann Zarco (Honda contract, end of 2025)
TBC - Takaaki Nakagami (Honda contract, end of 2023)
 

Doua locuri sunt foarte "fierbinti" : al 2lea loc de la Pramac lasat liber de Zarco,si (probabil) locul de la KTM factory pe care il va lua Acosta cu retrogradarea lui Miller pe undeva pe la tech3...in dauna lui Pol?Cine stie...

Luca Marini va semna in continuare cu VR46 (doh),si la Gresini va fi interesant cine vine in locul lui Diggia.

 

Cred insa ca cel mai interesant va fi unde se vor duce cei 2 piloti principali de la Yamaha si Honda.

Mi se pare foarte probabil ca amandoi (cu accent pe Fabio) sa nu mai semneze in continuare pt 2025 and beyound.

 

Iar Mir se pare ca e atat de catranit si satul de motoreta de sub el incat a abordat-o si pe Gresini pt un loc numai ca sa prinda si el un Ducati...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

59 minutes ago, Method said:

al 2lea loc de la Pramac lasat liber de Zarco,si (probabil) locul de la KTM factory pe care il va lua Acosta cu retrogradarea lui Miller pe undeva pe la tech3...in dauna lui Pol?

  • Bezzecchi a confirmat că rămâne la VR46 la anul, deci locul lăsat liber de Zarco la Pramac va fi cel mai probabil luat de către Morbidelli.
  • Acosta va merge la Tech3 la anul, în locul lui Pol sau Augusto Fernández. Miller are contract cu echipa oficială până la sfârșitul anului viitor.
  • Di Giannantonio este ca și plecat de la Gresini, de locul lui ar fi interesat Joan Mir.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, PzKpfW a spus:
  • Bezzecchi a confirmat că rămâne la VR46 la anul, deci locul lăsat liber de Zarco la Pramac va fi cel mai probabil luat de către Morbidelli.
  • Acosta va merge la Tech3 la anul, în locul lui Pol sau Augusto Fernández. Miller are contract cu echipa oficială până la sfârșitul anului viitor.
  • Di Giannantonio este ca și plecat de la Gresini, de locul lui ar fi interesat Joan Mir.

Eu dau crezare zvonurilor ca il vor sari de la echipa de uzina pe Miller ca sa il aduca pe Acosta,si pe Pol il vor retrograda la pilot de teste/rezerva ca sa ii faca loc lui Miller la Tech3.

Acum 48 minute, apriliacluj a spus:

daca Mir ar merge la Gresini, la Repsol cine se baga??

sunt macar ceva candidati??

Hah,buna intrebarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cate ceva de la Petrux despre gume si diferentele dintre ele:

 

https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/danilo-petrucci-changing-tyre-brands-can-be-harder-than-changing-bikes/

 

Let’s start a corner from the beginning – how do the Michelin, Dunlop and Pirelli compare in braking?

The construction and generally also the compounds of the Pirellis are softer, so this is the main characteristic of these tyres. They are a commercial tyre, that even amateur riders can use, and I must say they are very good because you can feel all the movements of the bike.

In braking I was used to a really strong front tyre construction, first with the Bridgestones [MotoGP’s spec tyres from 2009 to 2015] and then with the Michelins, so with these tyres you really need to stop the bike in straight braking. The Dunlops are very strong in this point because the construction is so hard.

Then you have the area where you are going into the corner, with a lot of lean angle and a lot of front brake pressure. The Michelin and Dunlop aren’t strong in this point, because they’re really hard.

The front Pirelli’s construction isn’t hard, so you cannot push a lot in straight braking, but you can stop the bike with some lean angle. The carcass is soft, so it moves around, but it’s really grippy and you need to adapt yourself to this movement, but the bike stays on line so you can really stop the bike in this area.

You can’t do this with the Michelin or Dunlop fronts because they have a stronger construction, so you need to stop the bike before in straight braking, then you need to release the brake.

 

mai multe detalii in link

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

31 minutes ago, ioio_viola said:

Iker Lecuona se zvoneste ca ar reveni in MGP. si asa are deja 5 curse anul asta. 

 

Exact.

 

1 hour ago, Method said:

Eu dau crezare zvonurilor ca il vor sari de la echipa de uzina pe Miller ca sa il aduca pe Acosta

 

Nu au de ce. Echipa oficială înseamnă doar presiune suplimentară inutilă pentru un începător. La Tech3 se poate obișnui cu motocicleta în liniște și fără probleme, oricum are material identic cu ce au Binder și Miller și acces la date, ingineri, upgrade-uri, etc. Este timp destul să ajungă și la echipa oficială, are abia 19 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Exact.

 

 

Nu au de ce. Echipa oficială înseamnă doar presiune suplimentară inutilă pentru un începător. La Tech3 se poate obișnui cu motocicleta în liniște și fără probleme, oricum are material identic cu ce au Binder și Miller și acces la date, ingineri, upgrade-uri, etc. Este timp destul să ajungă și la echipa oficială, are abia 19 ani.

Nu e totuși puțin dezavantajat la satelit?

Ex. Mai puțini ingineri etc, cum ea Ducati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, frigider a spus:

Nu e totuși puțin dezavantajat la satelit?

Ex. Mai puțini ingineri etc, cum ea Ducati?

nu cred ca e mare diferenta intre KTM si Gas Gas sunt sub aceeasi umbrela, cred ca e comunicare transparenta intre toti, scopul lor e titlu mondial pt KTM

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Cavaleru a spus:

Locul lui Marini nu e confirmat, poate o sa se mute la Pramac sa calareasca spec 2024 de la anu si lasa locul lui pentru Morbi sa faca echipa cu Bezz

Da,si asta e foarte posibil.Morbi e clar unde vrea sa ajunga,spune negru pe alb ca la Pramac - Morbidelli on remaining Ducati seats: "I have my preference".Dar daca Rossi vrea sa il vare pe Marini la Pramac,e clar ca Morbi nu are loc si va ajunge la VR46.Either way,Bezzechi mi se pare ca a cam gresit-o.Gigi zicea voalat asta "Bezzechi merita o moto factory,insa ii respectam decizia".

In viata ai oportunitati limitate,daca si pe alea pe care le ai nu le fructifici...

 

Mir insa a dezmintit zvonurile si se pare ca ramane la HRC : "If I leave now, I'm a failure. I don't want that"

La 30.08.2023 la 22:40, nike a spus:

MotoGP™ Race Highlights | 2022 #CatalanGP

Frumoasa cursa a fost anul trecut a avut de toate.

Din vremea cand Yamaha ruled the world.Ehe...pare ca au trecut 3-4 ani de atunci.Ce total a dominat...si acum presimt ca o sa il vad pe 7-8.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...