Sari la conținut

12. Misano World Circuit Marco Simoncelli


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 341
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

19 minutes ago, frigider said:

sursa?

 

Este articolul link-uit de mine, de la Speedweek.

 

13 minutes ago, apriliacluj said:

Deci o sa fie coechipier cu fra-su??

Si oare o sa primeasca si salar sau si-a cumparat locul de la Dna Gresini?? :))

 

Dacă ultima sursă este bine informată, aduce el foarte mulți bani la echipă, prin sponsori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

 

Foarte tare

Aprob pozitiv

Sa vedem ce știe băiatul pe Ducati.Chiar dacă vechi de 1 an.

.

Mai lipsește sa plece si Quartararo de la Yamaha și japonezii sunt pe făraș.

Despre Bez ziceai ca a facut o gresala ca a ramas cu Vr46, echipa mica si cu motoreta veche de un an, insa ti se pare foarte tare ca MM a ajuns la o echipa similara. 

 

Da. Probabil ii va ajuta sa ia mai usor decizia de retragere din campionat. Daca se retrag japonezii, competitia ar trebui sa isi schimbe denumirea in Campionatul European de MotoGP... :ok: De fapt cam asta a ajuns. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 3 minute, apriliacluj a spus:

Nu pe dracu :) :)

 

fra-su a castigat sprint cu mobra aia!

 

 

Va fi la cutite cu al treilea titlu al lui Bagnaia. 🎯

 

https://www.crash.net/motogp/news/1035254/1/marc-marquez-has-made-his-mind-and-will-join-gresini-ducati-2024?fbclid=IwAR12vzFzcfit8fMPnpAQFLeEsBk2Ut4nc2AvLaWrbPbGrBJuW9WjZsc2aRA

Clar la Digi vor urma cateva curse unde va fi sabotaj din partea italienilor sa nu l prinda pe Rossi. Nu inteleg de ce a acceptat Ducati un contract cu asta.. Blasfemie!!!🙈

Editat de nike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel de multa valva s-a facut si cand a trecut Rossi la Ducati, apoi JLo. Astia doi au ajuns la echipe de uzina, cu contracte beton, de piloti nr.1. Rezultatele le stim. MM ajunge la o echipa de client, cu motoreta veche de un an, la care upgrade-urile ajung greu sau deloc. Repet, nu vad vreun campion mondial provenit de la o echipa de client, in conditiile unui campionat care decurge normal. Nici macar daca se numeste Marquez. Ok, cu talentul lui, probabil va ajunge sa se bata la podiumuri, poate va lua niste victorii, dar nu suficient cat sa atace titlul. 

BTW... Il ia cu el si pe Santi Hernandez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, xt600 a spus:

Despre Bez ziceai ca a facut o gresala ca a ramas cu Vr46, echipa mica si cu motoreta veche de un an, insa ti se pare foarte tare ca MM a ajuns la o echipa similara. 

 

Da. Probabil ii va ajuta sa ia mai usor decizia de retragere din campionat. Daca se retrag japonezii, competitia ar trebui sa isi schimbe denumirea in Campionatul European de MotoGP... :ok: De fapt cam asta a ajuns. 

Nu iti vad logica in a compara asa ceva :

- Bezzechi avea de ales intre o echipa mai rudimentara saracuta si nooba pe o moto veche si o echipa mai bogata,puternica si mai profesionista,next best thing to a factory team pe o moto noua,a ales-o pe prima.De aia am zis ca a facut o greseala,si mi se pare in continuare de bun simt ce am zis - makes sense

- MM are de ales intre a sta 1 an la Honda pe 17 sau a veni la o echipa dotata cu un Ducati - daca vine la anul la Gresini va merge pe motoreta actuala a lui Bagnaia care ne arata ca e cel putin la fel de reusita ca si GP22.Honda e total debusolata asa cum a fost din 2020 incoace si nu isi vor reveni in jumatate de an,nu exista ei care sunt de la locurile 10 in jos sa scoata peste iarna o moto cu care Marcel se poate bate la podiumuri.No way.

La Marcel e no brainer : cu Honda nu se poate bate la podiumuri in 2024 (si probabil nici in 2025 and beyound),cu Ducati GP23 se poate bate.Simplu.Alegerea e logica daca scoti sentimentalismele din ecuatie.

 

Daca se retrag japonezii,se retrag pe barba si din vina lor.Au pierdut teren pt ca vorba lui Gigi s-au culcat ani intregi pe laurii fostelor clipe de glorie.Nu e vina europenilor si nici a lui Ezpeleta ca japonezii au ales sa lucreze in continuare ca acum 15 ani si cu aceleasi bugete ca acum 15 ani in timp ce Ducati,KTM si Piaggio au dovedit un interes crescut in a face performanta in acest campionat,interes manifestat prin progrese pe toate planurile venite ca urmare a alocarii crescute de resurse atat financiare cat si umane.Iar acum europenii au atatia oameni de calitate si atat knowhow incat orice concesii si favoruri le-ar acorda Ezpeleta japonezilor,tot la coada clasamentului ar fi.Am mai zis,japos trebuie sa isi regandeasca modul de abordare din temelii si sa restructureze toata sandramaua.Dar ei nu vor asta - ei vor in continuare polishat suruburi de la an la an si totul facut in Japonia de catre ingineri japonezi.Nu mai merge vrajeala aia,long gone.

Dusi sa fie,daca nu vor sa participe.Adapt or die.

Acum 54 minute, xt600 a spus:

La fel de multa valva s-a facut si cand a trecut Rossi la Ducati, apoi JLo. Astia doi au ajuns la echipe de uzina, cu contracte beton, de piloti nr.1. Rezultatele le stim. MM ajunge la o echipa de client, cu motoreta veche de un an, la care upgrade-urile ajung greu sau deloc. Repet, nu vad vreun campion mondial provenit de la o echipa de client, in conditiile unui campionat care decurge normal. Nici macar daca se numeste Marquez. Ok, cu talentul lui, probabil va ajunge sa se bata la podiumuri, poate va lua niste victorii, dar nu suficient cat sa atace titlul. 

BTW... Il ia cu el si pe Santi Hernandez?

Nu compara momentele in care au venit la Ducati Lorenzo si Rossi cu ce e acum Ducati.

Daca MM merge la Gresini va ajunge pe o moto de top - GP23.Si clar va avea rezultate - ai zis foarte bine cu talentul lui va reusi sa se bata pt podiumuri.

Avand in vedere insa faptul ca marea concurenta la titlu e formata din 1.Bagnaia si 2.JM,i-as da si lui MM niscaiva sanse chiar de la o echipa de client.Mici insa i-as da,mai ales cu Q out of the picture pe 8-10 in continuare la Yamaha.

 

Eu cred ca isi ia cu el tot track team'ul,ca ii apartine - sunt vreo 7-8 oameni.Inclusiv barbosul,Santi,da.

 

Stai sa vedem insa daca aceasta mutare zvonita cu mari surle si trambite se materializeaza sau sunt doar povesti survenite din diverse discutii din culise.

 

Am zis eu ca Missano va fi hotarator :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, Method a spus:

Nu iti vad logica in a compara asa ceva :

- Bezzechi avea de ales intre o echipa mai rudimentara saracuta si nooba pe o moto veche si o echipa mai bogata,puternica si mai profesionista,next best thing to a factory team pe o moto noua,a ales-o pe prima.De aia am zis ca a facut o greseala,si mi se pare in continuare de bun simt ce am zis - makes sense

 

La Marcel e no brainer : cu Honda nu se poate bate la podiumuri in 2024 (si probabil nici in 2025 and beyound),cu Ducati GP23 se poate bate.Simplu.Alegerea e logica daca scoti sentimentalismele din ecuatie.

 

Daca se retrag japonezii,se retrag pe barba si din vina lor.Au pierdut teren pt ca vorba lui Gigi s-au culcat ani intregi pe laurii fostelor clipe de glorie.Nu e vina europenilor si nici a lui Ezpeleta 

 

Eu cred ca isi ia cu el tot track team'ul,ca ii apartine - sunt vreo 7-8 oameni.Inclusiv barbosul,Santi,da.

 

 In ceea ce il priveste pe MM, miscarea (daca se concretizeaza) este cat se poate de logica. Clar cu Honda nu mai putea continua. In schimb nu iti intelegeam logica in legatura cu Bez.  Sa fii convins ca daca a ales sa ramana la VR46, a facut-o din anumite ratiuni si cantarind bine optiunile.  Nu a ramas el la VR, din considerente sentimentale. Cum spuneam, la Pramac motoreta aia de uzina nu-i garanteaza nimic, dar ii aduce o serie de obligatii si presiune pe care nu le are in echipa lui Rossi. La Pramac ar deveni baiatul de mingi al echipei oficiale... ar testa pana i-ar da sangele pe nas... nici vorba de rezultate, palmares si altele. Iar cand interesele superioare ale constructorului o cere, se dispenseaza de el ca de o masea stricata. Vezi cazul Zarco.  So, mi se pare foarte logica alegerea lui, cel putin pentru urmatorul sezon. 

 

Vina ar fi a lui Ezpeleta si a actualului regulament tehnic, care favorizeaza echipele europene, care au surse de finantare din zone care nu au legatura cu productia si vanzarea de motorete (vezi KTM si Ducati) si care astfel sunt dispuse sa cheltuie bugete uriase pentru zone de dezvoltare care nu au continuitate in productie. Ceea ce japonezii nu isi pot permite. Ei isi finanateaza participarea la competitie preponderent din ceea ce vand.  

 

Cu tot track team-ul nu cred... Nadia are oamenii ei, la care nu cred ca ar renunta, insa macar pe Santi sa il ia cu el. Nici nu ar fi indicat sa inlocuiasca mecanicii care cunosc la perfectie motocicleta Ducati, cu oameni care au lucrat o viata doar pe Honda. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, B.B. a spus:

daca ma arzi cu ceară

Mațochistule! 😝

 

În altă ordine de idei văzui un filmuleț cu nr 1 coborând din mașină la circuit cu un picior bandajat pe gambă până deasupra genunchiului pe care nu părea să-l poată îndoi prea bine, ziceți voi că e apt să concureze? :huh:

https://www.instagram.com/reel/Cw40EqZtudZ/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Acum 1 oră, B.B. a spus:

Nu cred faza cu MM la Gresini nici daca ma arzi cu ceară.

Vrăjeală, speculații 

 

Quacalaro macar scoate timpii de anul trecut, Marcel abia terimna o cursa. Ce ai vrea sa faca ca sa mai castige doua campionate?.. sa dea la pedale?!:D

Cand a vazut ca fra-su s a acomodat in cateva curse si a castigat un sprint, a realizat ca aia e mobra care-i trebuie. Normal ca pleaca, doar n-o sa stea dupa o echipa pana se prind aia ca trebuie sa lucreze la tot felul de deviceuri care ajuta pilotul sa stapaneasca motocicleta.

 

Omul doarme langa o poza cu Rossi pe perete care ii creeaza si mai multe frustrari. Normal ca s-a orientat sa-si ia o mobra cu care sa nu-si bata capul. Altfel se gandea la KTM :)

 

https://www.instagram.com/reel/CwsBPg9o4Xp/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==

 

In rest, camperul in care locuieste e destul de mistoc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

 

Și în continuare zvonuri. Nu sunt încă foarte convins, dar faptul că nu s-a anunțat absolut nimic legat de acel loc lăsat liber de către Di Giannantonio cam pune gaz pe foc. În afară de el sau de Mir (sau de un giumbușluc din partea celor de la KTM cu Augusto Fernández) nu prea are la cine să ajungă motocicleta aia. Acum o lună era a lui Arbolino. Apoi a lui Dixon. Acum nu mai prea sunt alte variante.

 

Și încă o sursă.

 

 

Clipul la care se face referire:

 

 

 

 

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

de ep acelasi site :) 

era imediat sub articolul asta.

 

https://motorcyclesports.net/marc-marquez-refutes-ducati-gresini-speculations-threatening-to-leave-is-the-worst-move/

Acum 11 ore, xt600 a spus:

L-a adus frate-su.. ;) 

:crack:

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

În altă ordine de idei văzui un filmuleț cu nr 1 coborând din mașină la circuit cu un picior bandajat pe gambă până deasupra genunchiului pe care nu părea să-l poată îndoi prea bine, ziceți voi că e apt să concureze? :huh:

https://www.instagram.com/reel/Cw40EqZtudZ/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

bullshit media.

 

attention whore :)  

1 oră în urmă, nike a spus:

 

In rest, camperul in care locuieste e destul de mistoc :)

pfff unii sunt proprietari de apartament cu 2 camere in S.A.I.

nu sunt asa impresionat :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, xt600 a spus:

 Vina ar fi a lui Ezpeleta si a actualului regulament tehnic, care favorizeaza echipele europene, care au surse de finantare din zone care nu au legatura cu productia si vanzarea de motorete (vezi KTM si Ducati) si care astfel sunt dispuse sa cheltuie bugete uriase pentru zone de dezvoltare care nu au continuitate in productie. Ceea ce japonezii nu isi pot permite. Ei isi finanateaza participarea la competitie preponderent din ceea ce vand. 

Tot nu îmi explici clar ce vrei sa zici cu "actualul regulament tehnic care favorizează echipele europene"...cum?în ce fel?da un exemplu ca nu pricep.

Regulamentul tehnic ii ajuta pe europeni fata de japonezi în ce fel?

 

De acord partial despre buget însă.Ducati nu isi ia bugetul din profitul lor sunt convins,VAG Group ii da o bucata de bani ca să ia forma unui "halo bike".Bossul KTM e pasionat de racing deci prin urmare baga cât se poate pt a fi competitiv nu face calcule contabile.

La Aprilia însă nu sunt de acord - mi se pare cea mai "dramuită" echipă și bugetul este unul aprobat de contabili as zice - Piaggio Group e un colos in Europa însă nu arunca cu bani și calculează.Deci se poate și la europeni și profit și racing.

Depinde însă care îți sunt prioritățile și mai ales cum stai cu vânzările respectiv profitul.

 

Din câte știu eu Marquez a venit cu Santi și încă 2 oameni direct din moto3 și pe parcurs a mai adunat acest track team foarte unit.Din câte am văzut în acel documentar legăturile între ei sunt foarte strânse și au un singur om de la HRC intre ei - mecanicul de cutie.Impus de Honda.In rest all spanish.

 

M.as mira sa nu ii ia pe aproape toți cu el dacă se mută.

Sa vedem însă dacă se concretizează treaba.

Marquez pe Ducati ar fi fff tare și dpdv al spectacolului și dpdv al lui Gigi.

Ar avea acces la o telemetrie foarte interesanta,nu?

 

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

În altă ordine de idei văzui un filmuleț cu nr 1 coborând din mașină la circuit cu un picior bandajat pe gambă până deasupra genunchiului pe care nu părea să-l poată îndoi prea bine, ziceți voi că e apt să concureze? :huh:

https://www.instagram.com/reel/Cw40EqZtudZ/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

RS6'le e sponsorizare?

"Le-a dat la toți care era acolo?" Ca la Real Madrid?

Vorba lui macar poate sa conducă mașina.

 

Serios acum,eram într.o continuă mirare zic ba ce oase și ce mușchi are aschilambicul ala de Pecco dacă a dat KTM'ul în el și nici nu se resimte măcar puțin.Dar se pare ca totuși sunt niște probleme...era și normal zic eu.

Oricum a scăpat ieftin.

Acum 1 oră, nike a spus:

Quacalaro macar scoate timpii de anul trecut, Marcel abia terimna o cursa. Ce ai vrea sa faca ca sa mai castige doua campionate?.. sa dea la pedale?!:D

Cand a vazut ca fra-su s a acomodat in cateva curse si a castigat un sprint, a realizat ca aia e mobra care-i trebuie. Normal ca pleaca, doar n-o sa stea dupa o echipa pana se prind aia ca trebuie sa lucreze la tot felul de deviceuri care ajuta pilotul sa stapaneasca motocicleta.

 

Omul doarme langa o poza cu Rossi pe perete care ii creeaza si mai multe frustrari. Normal ca s-a orientat sa-si ia o mobra cu care sa nu-si bata capul. Altfel se gandea la KTM

Voi tot trăiți cu acea impresie ca riderii au aceleași aspirații și vise ca voi și în consecință aceleași frustrari ca și voi.

Pe MeMelu îl doare fix în mijlocul a(n)usului de titlurile lui Valentino și nu cred ca e deloc printre prioritățile lui sa ia 2 titluri sa îl bată.

Prioritățile lui sunt sa fie competitiv cât mai mulți ani de acum încolo și sa se bata la titluri.Daca ia 1 ok,daca ia 2 great dar el cred ca ar vrea sa mai ia vreo 7..8.Nu 2.calcat de ce doar 2 ?asa de low ai impresia ca gândește?stai cuminte.

 

Perfect de acord însă cu motivul plecării - nu are sens sa stea pana se regăsește Honda.DACA se regăsește.

Bagnaia despre accidentare :

"The biggest one is where the Binder impact arrived, on my right knee. I have a big hematoma on my right knee. It will be a problem to move my leg." 

 

Și începe sa bata câmpii despre căzătură:

Bagnaia then took aim at the Catalan circuit, saying ‘we can’t ride there’ despite it being a mainstay on the MotoGP calendar.   The Italian added: "For me, we can’t keep riding there, in terms of safety. The asphalt is a disaster, the grip is a disaster.   "It’s the race with the biggest amount of crashes. Corner 5 is like ice. It’s over the limit, in terms of safety. It’s another [reason] on the list of why I crashed."

De asta nu îmi place de băiatul ăsta - Vinales 2 : nu el e de vină pt căzătură,circuitul frate,sa eliminam circuitul din grila ca n.avea grip Bagnaia pe medium înainte sa se încălzească.

 

Mi se pare corect desigur.Are logica.Facepalm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zic cei de la BT sport (TNT) ca si KTM testeaza un cadru full carbon. cica incearca sa-l ascunda bine cu stickere portocalii

sunt curios ce rezultat o sa scoata FB1 ca nu pare foarte sprinten cand se da jos de pe moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Tot nu îmi explici clar ce vrei sa zici cu "actualul regulament tehnic care favorizează echipele europene"...cum?în ce fel?da un exemplu ca nu pricep.

Regulamentul tehnic ii ajuta pe europeni fata de japonezi în ce fel?

 

De acord partial despre buget însă.Ducati nu isi ia bugetul din profitul lor sunt convins,VAG Group ii da o bucata de bani ca să ia forma unui "halo bike".Bossul KTM e pasionat de racing deci prin urmare baga cât se poate pt a fi competitiv nu face calcule contabile.

La Aprilia însă nu sunt de acord - mi se pare cea mai "dramuită" echipă și bugetul este unul aprobat de contabili as zice 

Ma mir ca nu esti suficient de obiectiv ca sa vezi si singur cum afecteaza actualul regulament constructorii japonezi. Hai sa iti povestesc. Prin 2016, Ezpeleta le interzice japonezilor accesul la electronica de casa, pe motiv ca trebuie sa mai scada costurile si sa ofere astfel conditii egale de intrecere si echipelor de client (cica). In principiu, suna bine dar, coincidenta, pe ce baza se face electronica unificata??? Pe baza celei Ducati, care era rudimentara la vremea aceea... nu mai insist cu declaratii ale unor oameni de la Yamaha care spuneau ca electronica unificata i-a aruncat cu 10 ani inapoi. Fanboy-ii Ducati vor intreba, de ce nu au vrut Honda si Yamaha sa participe cu know how-ul lor la noul pachet electronic? Pai cat de tampiti ar fi trebuit sa fie sa le dea europenilor ani de cercetari si dezvoltare, pe gratis? Trebuie precizat ca le vremea respectiva, bugetul unei echipe ca Honda (care baga bani) era undeva in jurul a 30 de milioane. Trei ani mai tarziu, Dorna, Ezpeleta in speta, inchide ochii la fortarea regulamentului de catre Jiji si se deschide cutia Pandorei: holeshot-uri, massdampere, salad boxuri, elemente aero, rideheigh device-uri, bla, bla.. Toate astea au dus aproape la o triplare a bugetelor. Pe la inceput de 2022, daca nu ma inseala memoria, spunea Pierer ca doar ca sa te apropii de podium, trebuie un buget de cca 70 milioane de dolari. Acum suntem pe final de 2023. Oare ce bugete au alocate echipele europene, ca sa fie atat de "dinamice" ,de avansate, etc? Acum nu il mai preocupa pe Ezpeleta reducerea costurilor, nu? Toate golaniile astea sunt prinse in regulament. Si tu te intrebi cum afecteaza regulamentul pe producatorii japonezi? Tot prin 2015 sau 2016, eminenta cenusie de la Dorna, impune concesii pentru echipele nou venite. Coincidenta: cine beneficiaza de ele??? In primul rand KTM si apoi Aprilia, adica europenii. Practic, acele concesii au insemnat privilegii acordate echipelor beneficiare. Tot nu vezi cum a favorizat noul regulament echipele europene, nu? Ai sa spui ca dom'le acum vrea Ezpe sa le dea concesii si japonezilor. Corect! Numai ca acele concesii in contextul actual sunt frectie la picior de lemn, sunt praf in ochi. Chiar tu spuneai ca nici mama concesiilor nu ii vor putea face pe japo sa recupereze. Normal! Cu sau fara concesii ar trebui sa investeasca bugete uriase - in directii de dezvoltare care nu au nici o continuitate in productie - pe care niponii nu le au sau nu sunt dispusi sa le aloce. Concesiile, in momentul de fata, este modul Dorna de le oferi japonezilor un paliativ (ca sa ii tina in competitie) fara sa umble radical la regulamentul tehnic, adica acolo unde doare. Sa mai vorbim despre faptul ca desi Yamaha nu are decat doua motociclete pe grila, nu primeste doua locuri, ca sa isi faca o echipa satelit, in timp ce Ducati are 8 motorete pe grila???? Nu are sens. Vezi, cand privesti lucrurile si dintr-o perspectiva istorica, ai o perceptie mai larga asupra fenomenului, daca privesti pe gaura cheii, nu ai cum sa vezi magariile si nici sa realizezi cum favorizeaza regulamentul anumiti constructori.  Inteleg, esti fan Ducati, KTM, esti european, esti patruns de marile realizari ale europenilor pana in maduva oaselor, dar totusi, putin spirit critic si obiectivitate, nu strica. 

Acum 1 oră, Method a spus:

Voi tot trăiți cu acea impresie ca riderii au aceleași aspirații și vise ca voi și în consecință aceleași frustrari ca și voi.

Pe MeMelu îl doare fix în mijlocul a(n)usului de titlurile lui Valentino

Exact asta este unul din obiectivele majore ale unui sportiv de performanta: sa doboare recorduri. Sa fie el referinta. Doar asa isi asigura locul in istoria disciplinei. MM este cel mai bun exemplu in acest sens. Daca nu ar avea un asemenea obiectiv, ar fi un muritor de rand. 

Acum 1 oră, Method a spus:

I have a big hematoma on my right knee. It will be a problem to move my leg." 

 

Și începe sa bata câmpii despre căzătură:

Bagnaia then took aim at the Catalan circuit, saying ‘we can’t ride there’ despite it being a mainstay on the MotoGP calendar.   The Italian added: "For me, we can’t keep riding there, in terms of safety. The asphalt is a disaster, the grip is a disaster.   "It’s the race with the biggest amount of crashes. Corner 5 is like ice. It’s over the limit, in terms of safety. It’s another [reason] on the list of why I crashed."

 Hematomul este o consecinta a ceea ce s-a intamplat in genunchiul ala. Asadar, intrebarea este ce a provocat acel hematom? Urmatoarea intrebare (in legatura cu prima) este cea pusa de @ENEOS: este oportun sa concureze cu genunchiul ala??? Se pare ca istoria recenta a unui anumit pilot a fost uitata de unii. 

 

Pfff.. a doua declaratie in cateva luni, in care o da din nou de gard. Cum sa genereze simpatie, cu asemenea derapaje?? Mi se pare saracut cu duhul, baiatul asta... noroc ca este talentat la mers pe motoreta si castiga bani din asta, altfel nu il vad sa treaca de un interviu de angajare... 

 

 

Cum merge Pedrosa!! Jos palaria pentru baiatul asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, xt600 said:

Pai cat de tampiti ar fi trebuit sa fie sa le dea europenilor ani de cercetari si dezvoltare, pe gratis?

 

O schimbare de regulament înseamnă o oprtunitate pentru cei care sunt mai în urmă să recupereze deficitul față de cei din față. Ducati au mizat pe asta și au profitat. Japonezii știau bine ce se întâmplă și nu au reacționat, fiind încrezători că se pot descurca mai bine singuri. Au pierdut.

 

La fel s-a întâmplat și cu celelate dezvoltări inițiate de către europeni - de la aero, la suspensii active și dispozitive de start, etc. Nu este vorba doar de bani, HRC au destui de exemplu. Este vorba despre întârzierea pe care au acumulat-o în dezvoltare. Iar în acest sens, concesiile sunt cea mai bună soluțiile, permițându-le să-și accelereze tocmai dezvoltarea. Nu este nicio rușine în a le accepta și a le folosi. Europenii au făcut-o, acum este rândul japonezilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@xt600

Colegul ți.a răspuns mult mai bine și succint decât as fi făcut.o eu.1 lucru mai am de adăugat - Ezpeleta nu "a închis ochii" la dezvoltarea efectuata de Ducati - nu ai cum sa interzici niste aripioare.A încercat sa le taie pe motive de safety însă tot timpul uzinele sunt cu 1 pas în față,la fel e și în F1.La fel cu mass damper (ce mass damper?nu exista nu?)la fel și cu holeshot etc

Dorna încearcă sa limiteze dezvoltarea care nu da spectacol și de care nu se beneficiază pe strada,însă lecția Newey funcționează din plin și în gp : iei regulamentul,il citești și tot ce nu e interzis inseamna ca e permis.In concluzie dacă Gigi nascoceste ceva anul asta,nu se poate interzice chiar dacă Ducati rupe cu el pt ca regulamentul trebuie sa fie stabil,daca se schimbă rulebook'ul de la cursa la cursa nu mai are sens sa concureze,nu?

 

Ideea e simplă de fapt : japonezii au dormit și au continuat același stil de dezvoltare ca în anii 2000.2010.Europenii au venit și au accelerat masiv tot.Japonezii nu au reacționat,și iată urmările- toată lumea fuge de la ei.Iar când nu vor mai avea nici piloți vor ajunge precum Kawasaki și vor pleca cu coada între picioare.

Ma întreb cum sta vor inghiti asta vis.a.vis de mândria și naționalismul lor.

 

Obiectivul (declarat) al lui Marquez este sa se bata la titlu atâta timp cât activează în acest campionat - ca e 1 an sau 10.Cat il mai tine fizicul.

Nu sa ia 2 titluri și sa îl sune pe Rossi si sa ii zică "te.am halit fraiere" și apoi sa își dea demisia sa plece la bere.

Sunt convins ca i-ar plăcea sa ii bata recordul lui Valentino dar asta cred ca e ceva secundar,el vrea mult mai mult de 10 titluri.

Pun pariu ca nu se va opri nici dacă ia 12,13 etc.Se oprește când îl scot pe targă sau când de pe o moto performanta ajunge ca Rossi pe la locurile 10 iar coechipierul mai tânăr se bate la campionat.Dar pana atunci nu se va opri neam.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...