Sari la conținut

12. Misano World Circuit Marco Simoncelli


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, damager a spus:

 

 Vezi ca in Austria parca, Q a plecat de pe 17 si a terminat pe 7.

 

Ma asteptam sa dai acest exemplu. @Method  ma piseaza deja cu cele 10 depasiri de vreo 2 topicuri. Damager, asta AR FI (o sa explic imediat de ce ar fi si nu este) exceptia de la regula. Marea exceptie! AR FI unica in cariera lui si probabil asa AR ramane. NICIODATA nu a fost un recuperator in pluton, nu este un pilot combativ, este un rider pe calapodul lui Stoner si JLo, pastrand proportiile, bineinteles. Nu este un pilot genul lui MM, Rossi sau mai nou JMartin, Binder, etc.. piloti care lupta pentru pozitii, incearca sa depaseasca, chiar daca isi asuma riscuri. Asta este realitatea, nu cea augumentata a lui Method. El ia un caz particular, exceptional si face o teorie fluviu cu pretentii de adevar batut in cuie. Apoi vezi ca datorita colegului se pune de o intreaga mitologie, in jurul celor 10 depasiri ale lui Q. NU a avut cum sa faca 12 depasiri in Austria, pentru simplul motiv ca a plecat in cursa de pe 9, in primul tur ajunsese pe 8, pentru ca apoi sa cada in stilul lui caracteristic pana pe 12 de unde a recuperat pana pe locul 8. O pozitie a obtinut-o prin abandonul cuiva, nu mai retin cine. La Barcelona (circuit favorabil), in primele tururi era pe 10, de unde recupereaza pana pe 7. So, unde a facut el manca-l-ar tata 10 depasiri intr-o cursa, ca nu imi ies la socoteala? El face 10 depasiri intr-un sezon... :D Stiu, sunt rau si exagerez, dar cam asta e ideea. O sugestie, pentru colegul Method, este sa verifice statisticlle oficiale, altfel risca sa dezinformeze si sa construiasca rationamente departe de realitate. Tocmai de aceea nu sunt eu receptiv la realitatea domniei sale. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 341
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, Method a spus:

 

Ducati combate acel wheelspin cu o moto lunga si cu downforce,Yamaha o combate cu manuta lui Q si cu rugaciuni...

 

 

Cand a trecut Dovi in '21 pe Yamaha a spus tocmai invers, ca Yamaha e mult mai lunga decat Ducati. 

 

https://www.autosport.com/motogp/news/dovizioso-yamaha-motogp-bike-felt-very-strange-in-misano-practice/6669503/

 

When asked how his first ride on the Yamaha was, he replied: “Very, very strange. I mean, the bike is very, very different.

“Still, I don’t feel that comfortable, but the change is huge – more about the position and the size of the bike, than how the bike works, because this morning I wasn’t far.

 

Dovizioso last rode a Yamaha in 2012 at Tech3 and noted there are some similarities to the 2019-spec M1 he is currently on and the 2012 bike.

“Still, it’s a bit too early to speak about some details, still I have to be faster,” he added.

 

“The mentality of the Japanese is like that and I’m not surprised. I think this bike is the biggest and longest in the championship, it’s not about [comparing to the] Ducati or Aprilia.”

 

Ducati, KTM din cate stiu au 1400mm wheelbase si Yamaha are undeva 1450mm. Honda undeva pe la mijloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Si explica-i lui Bagnaia cum "Pilotul trage de acceleratie cat vrea si cum vrea, daca setarile sunt facute intr un fel.. asa va merge"...ca nu prea a functionat  la el in Catalunya.Si asta de pe Ducati,care se considera ca au cel mai in-depth knowledge of uni-software.
 

 

Acolo a fost o prbl de incalzire a gumei, nimic altceva.

 

1 oră în urmă, Method a spus:

 

Iar Q explica faptul ca pe circuite cum e Missano,Yamaha face o accelerare "fake" in sensul in care el are wheelspin continuu pe iesire pe multe viraje si trebuie sa moduleze din manuta.Electronica facea ce zici tu,acum cu uni-soft no more.

 

Toti au wheelspin pe accelerare, unii se plang, altii castiga curse facand asta. Pana la urma nu mai e prbl motorului, este a pilotului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, thesaw a spus:

 

Cand a trecut Dovi in '21 pe Yamaha a spus tocmai invers, ca Yamaha e mult mai lunga decat Ducati. 

 

https://www.autosport.com/motogp/news/dovizioso-yamaha-motogp-bike-felt-very-strange-in-misano-practice/6669503/

Foarte buna observatia! Dar nu se potriveste in unele teorii... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, nike a spus:

Acolo a fost o prbl de incalzire a gumei, nimic altceva.

Nu intelegi sau te prefaci ca nu intelegi....pai electronica ce guverneaza daca e cum zici tu si anume ca pilotul trage de gaz dar electronica citeste senzorii si daca vede ca spatele o ia razna,taie gazul.Definitia TC...ti-am zis,trebuie sa faci niste research inainte,pt ca daca nu intelegem cum functioneaza ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Method a spus:

Nu intelegi sau te prefaci ca nu intelegi....pai electronica ce guverneaza daca e cum zici tu si anume ca pilotul trage de gaz dar electronica citeste senzorii si daca vede ca spatele o ia razna,taie gazul.Definitia TC...ti-am zis,trebuie sa faci niste research inainte,pt ca daca nu intelegem cum functioneaza ceva...

 

TC-ul este din soft reglabil. Bagnaia nu a ajuns in doua curbe cu cauciucurile la temperatura de cursa la care functiona ala normal.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, nike a spus:

 Bagnaia nu a ajuns in doua curbe cu cauciucurile la temperatura de cursa la care functiona ala normal.

...deci ce trebuia sa faca TC'ul daca este asa de avansat precum ai zis tu si anume sa nu "asculte" pilotul in caz ca face wheelspin?

Repet - ce spui tu despre TC era pre-2015,acum au un TC mult mai basic care iata ca nu te salveaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai va certati degeaba, nu uitati ca aia cu tastele sunt tot italieni, acolo cand a cazut Baniania a fost un mic glitch in soft, acolo unde un alt Peco a uitat sa puna o virgula sau un punct. Altfel nu se explica cazatura. Chiar cu pneu rece, TC-ul nu avea cum sa dea voie la asemenea highside.

Vedeti cazatura lui Pedrosa cand i-a taiat firul MM.. s-a dus in cap instant la prima accelerare.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, B.B. a spus:

a fost un mic glitch in soft, acolo unde un alt Peco a uitat sa puna o virgula sau un punct.

Evident ca asa a fost. Dar de ce sa nu ignoram evidente cand putem spune ca Bagnaia e de cacao si ca trage ca o maimuta de acceleratie stiind ca are sanse sa faca MotoGP cu ingerii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar logic.Here we go again

Nu a fost vina lui Bagnaia ca a trantit-o (când a fost vreodată vina lui când a greșit ceva?conform declarațiilor lui NICIODATĂ -el e flawless, la fel a zis si anul trecut la Missano si anul asta la Cota si tot asa,ele fara de prihana),a fost vina inginerului de soft ca pus tc ul pe 5 și nu pe 6,a fost vina gumei ca nu s.a încălzit și mai ales (îl citez pe Bagnaia acum) a circuitului Montmelo.

Dacă ploua și el cădea,era vina ploii.

Logic.Facepalm.Continuați,continuați...

Acum 42 minute, B.B. a spus:

TC-ul nu avea cum sa dea voie la asemenea highside.

Vedeti cazatura lui Pedrosa cand i-a taiat firul MM.. s-a dus in cap instant la prima accelerare.  

Explica'i și lui Marquez la Jerez în 2020 asta...el avea pneul încălzit.

 

As usual ai uitat un amănunt crucial : ce spui tu despre Pedrosa ia adu.ti aminte în ce an s.a întâmplat și ce TC uri erau atunci?

Îți zic eu - 2013 (Aragon dacă îmi aduc aminte bine) și proprietary software nu uni.soft.

Pedrosa i.a dat full gaz pe iesire,ei nu stăteau atunci sa moduleze nimic,acum e cu totul altceva,nu mai merge asa,au fost n declarații ale piloților despre treaba asta...

 

Ba nene ba ce o fi asa de greu de înțeles?

Pre-2015 proprietary software  perfect TC - mana gaz 100% totul ok

Post-2015 uni soft Basic TC - mana în gaz 100% crash big Buba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Ma asteptam sa dai acest exemplu. @Method  ma piseaza deja cu cele 10 depasiri de vreo 2 topicuri. Damager, asta AR FI (o sa explic imediat de ce ar fi si nu este) exceptia de la regula. Marea exceptie! AR FI unica in cariera lui si probabil asa AR ramane. NICIODATA nu a fost un recuperator in pluton, nu este un pilot combativ, este un rider pe calapodul lui Stoner si JLo, pastrand proportiile, bineinteles. Nu este un pilot genul lui MM, Rossi sau mai nou JMartin, Binder, etc.. piloti care lupta pentru pozitii, incearca sa depaseasca, chiar daca isi asuma riscuri. Asta este realitatea, nu cea augumentata a lui Method. El ia un caz particular, exceptional si face o teorie fluviu cu pretentii de adevar batut in cuie. Apoi vezi ca datorita colegului se pune de o intreaga mitologie, in jurul celor 10 depasiri ale lui Q. NU a avut cum sa faca 12 depasiri in Austria, pentru simplul motiv ca a plecat in cursa de pe 9, in primul tur ajunsese pe 8, pentru ca apoi sa cada in stilul lui caracteristic pana pe 12 de unde a recuperat pana pe locul 8. O pozitie a obtinut-o prin abandonul cuiva, nu mai retin cine. La Barcelona (circuit favorabil), in primele tururi era pe 10, de unde recupereaza pana pe 7. So, unde a facut el manca-l-ar tata 10 depasiri intr-o cursa, ca nu imi ies la socoteala? El face 10 depasiri intr-un sezon... :D Stiu, sunt rau si exagerez, dar cam asta e ideea. O sugestie, pentru colegul Method, este sa verifice statisticlle oficiale, altfel risca sa dezinformeze si sa construiasca rationamente departe de realitate. Tocmai de aceea nu sunt eu receptiv la realitatea domniei sale. 


discutia era despre cadrele filmate pe depasiti in pluton.  Nu despre cat de mult depaseste Q sau nu in pluton.

si nu era despre statistici, am zis doar ca, acuma transmisiile se concentra doar pe primele locuri, unde de multe ori nu se intampla nimic.

cate depasiri a lui JM sau Q ai vazut in transmisie directa?

dar, cum mai ziceam, tu ai in filtru in a luat doar ideile ce iti sustin tie teoriile.:). 
 

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, damager a spus:


discutia era despre cadrele filmate pe depasiti in pluton.  Nu despre cat de mult depaseste Q sau nu in pluton.

si nu era despre statistici, am zis doar ca, acuma transmisiile se concentra doar pe primele locuri, unde de multe ori nu se intampla nimic.

cate depasiri a lui JM sau Q ai vazut in transmisie directa?

dar, cum mai ziceam, tu ai in filtru in a luat doar ideile ce iti sustin tie teoriile.:). 
 

Tu esti cel care imi baga in fata cele 10 depasiri ale lui Q, iar acum nu mai este vorba despre asta. Da, greu de digerat cand ti se arata cu cifre ca gresesti. :) Imediat este bagata placa cu teoriile. Ramane cum zici tu.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, xt600 a spus:

Tu esti cel care imi baga in fata cele 10 depasiri ale lui Q, iar acum nu mai este vorba despre asta. Da, greu de digerat cand ti se arata cu cifre ca gresesti. :) Imediat este bagata placa cu teoriile. Ramane cum zici tu.

☺️. E cum zici tu. Dar nu mi-ai raspuns la intrebare, cate depasiri facute de JM sau Q ai vazut in direct la TV. Sau alte depasiri in pluton? Daca citesti mai in spate o sa intelegi despre ce vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, B.B. said:

Insa eu iar incep sa ma indoiesc ca MM va pleca ever de la HRC... 

 

Chiar după testul de la Misano a spus pentru prima dată că "are variante" pentru 2024. Până acum nu ieșea din "I have a contract with Honda for 2024:) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, damager a spus:

☺️. E cum zici tu. Dar nu mi-ai raspuns la intrebare, cate depasiri facute de JM sau Q ai vazut in direct la TV. Sau alte depasiri in pluton? Daca citesti mai in spate o sa intelegi despre ce vorbesc.

Ma uit la un meci splendid de rugby si nu prea am timp de polemici, insa am sa iti raspund foarte scurt. Nu poti avea depasiri televizate, ale lui Q, JM sau altcineva, daca nu se produc asemenea depasiri. Daca ai sa fii atent la transmisia televizata, ai sa vezi ca in partea stanga a ecranului, grafica iti arata un clasament in timp (quasi) real. Orice depasire se produce in pluton, se va regasi in grafica transmisiei. La urmatoarea cursa, te rog sa urmaresti cu atentie acea grafica si sa imi spui cate depasiri s-au facut. Iti spun eu: foarte putine, pentru un nr de 22 de baieti, care se invart intre 23 si 28 de tururi, in functie de circuit. Foarte putine. In general, regia de transmisie isi face treaba si cand apar situatii interesante in pluton, le da in direct, dar daca nu se intampla nimic, ce sa transmita? Cursele sunt procesiuni. De unde nu e, nici dumnezeu nu cere. 

PS. Pentru comparatie, vezi dinamica clasamentului la Moto3. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

Genial.

@damager Nu ai fost tu atent ma,aia e problema,ca daca erai atent intelegeai ca omul are dreptate...Intotdeauna.

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Bagnaia este un mic glitch pe motocicleta aia. Poate vine MM pe un Ducati,  sa ii arate cum se face. 

Heh..."vise,taica,vise". Ar fi insa foarte interesant sa vedem ce face pe un Ducati,fie el chiar si de generatie anterioara.

Rins zice ca MM se joaca cu presa.Idk.Vom vedea.

Un lucru e sigur - a zis ca dupa Japonia va spune unde se duce.

Am zis eu ca e silly season.Sustin in continuare ca pana la sfarsit de sezon vom sti clar unde merg toti pt 2025,nu se lasa ei pt la anul,ca raman pe dinafara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

 

Chiar după testul de la Misano a spus pentru prima dată că "are variante" pentru 2024. Până acum nu ieșea din "I have a contract with Honda for 2024:) 

Beau pt asta.

*bine clar poa sa fie media bullshit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Ma uit la un meci splendid de rugby si nu prea am timp de polemici, insa am sa iti raspund foarte scurt. Nu poti avea depasiri televizate, ale lui Q, JM sau altcineva, daca nu se produc asemenea depasiri. Daca ai sa fii atent la transmisia televizata, ai sa vezi ca in partea stanga a ecranului, grafica iti arata un clasament in timp (quasi) real. Orice depasire se produce in pluton, se va regasi in grafica transmisiei. La urmatoarea cursa, te rog sa urmaresti cu atentie acea grafica si sa imi spui cate depasiri s-au facut. Iti spun eu: foarte putine, pentru un nr de 22 de baieti, care se invart intre 23 si 28 de tururi, in functie de circuit. Foarte putine. In general, regia de transmisie isi face treaba si cand apar situatii interesante in pluton, le da in direct, dar daca nu se intampla nimic, ce sa transmita? Cursele sunt procesiuni. De unde nu e, nici dumnezeu nu cere. 

PS. Pentru comparatie, vezi dinamica clasamentului la Moto3. 

Of....cat off-topic. La moto3 cate depasiri sunt televizate in pluton? La moto3 noroc ca sunt 5-8 grupati in fata care se mai depasesc. Si de aici spectacol. Dar, iarasi ma repet, televiziunile nu transmit imagini din pluton mai deloc. 
ma rog, eu am gresit, sa inchidem discutia, Q nu depaseste. Cam asta e concluzia ta☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Există n situații când un pilot nu reușește să îl depășească pe cel din fața lui deși e mai rapid. Cu pianul ăla pe lângă care trec toți ca acceleratul prin haltă e mult mai greu să depășești decât atunci când ai cu ce. :moron:

Ce vă scapă vouă e că spectacol e mai ales acolo unde toți concurează pe material de concurs sensibil egal - vezi RedBull rookies de exemplu. Asta pe lângă faptul că 🏍🏍 alea mici nu perturbă atât de mult aerele celor din spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ENEOS a spus:

Ce vă scapă vouă e că spectacol e mai ales acolo unde toți concurează pe material de concurs sensibil egal - vezi RedBull rookies de exemplu. Asta pe lângă faptul că 🏍🏍 alea mici nu perturbă atât de mult aerele celor din spate.

Pai da logic - cand au acelasi material de concurs normal ca nu pot pune distanta intre ei sau daca pun e doar din mana pilotului (si/sau poate a unei setari perfecte).Dar motogp e si o intrecere a constructorilor pe langa cea a pilotilor,si cam la fel e in toate competitiile mari.Nu poti sa te superi ca nu sunt toate moto la fel....sau meh uita-te la next best thing - moto2,acolo au doar cadre diferite (cam toti au cadru Kalex dar sa zicem),motoarele sunt la fel,regulile sunt destul de stricte si bugetele destul de mici samd.

Dar uite ca (dupa cum am zis),deja de la moto2 pilotii sunt super profi si nu mai fac greseli si isi urmaresc fiecare pozitia de target (locul pe care proiecteaza inginerul ca vor fi) si aia e.Nu prea e spectacol - Acosta deja le da temelie iar in spate Arbolino s-a taiat de tot,Lopez e cam inconstant...dar nimic ciudat fata de anii trecuti - in moto2 nu e un spectacol fantastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...