Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

La 07.11.2023 la 13:35, Adrian M. a spus:

https://www.visordown.com/news/new-bikes/suzuki-gsx-s1000gx-superbike-engined-adventure-tourer

 

Hmmmmm

cica 17k.

Not baaad. Pare o varianta buna la Tracerul actual....

Nu e rea, dar cam așa o țin toți japonezii - nu e rea! 

 

Da ceva mai special care sa aibă un pic de panache ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

2 hours ago, exilatu' said:

120 cai , undeva la vreo 200kg, inca nu au anuntat pretul.

 

Motocicleta se vinde de mai bine de 2 ani în Japonia. Interesant că au decis s-o aducă și în Europa, dar în estență este doar (încă) o evoluție a modelului apărut la bază în 2007.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM a lansat noul Duke 990. Un upgrade destul de serios al platformei 790/890.

 

image.thumb.png.d636618a1eee8199310ec66bca48f5be.png image.thumb.png.9fe346c32d84d37158cc8556f8f07a7b.png image.thumb.png.0eff0e197527c450182007a3987f41c6.png image.thumb.png.0bd95251fc41c1b645a02ea28570fa8c.png image.thumb.png.8d8da1f56e4c670551d0592c61b74de3.png image.thumb.png.665f09701dd4da224b9b4f62fd89105c.png

 

Motor mai mare (947cc), șasiu nou, bloc optic și carenaje noi, bordul de pe Super Duke, etc. Suspensiile sunt reglabile pe compresie și revenire, însă mecanic. Faptul că pe bord apare o setare de suspensie cu "Auto" indică cel mai probabil că va primi suspensii reglabile electric pe viitor.

 

Interesant, deși motorul este cu vreo 50cc mai mare față de Duke 890, puterea dezvoltată rămâne aceeași (121cp), doar cuplul crește cu vreo 4Nm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, tzunoi said:

Astia cred ca au concurs intern - cine face cel mai misto faruri. Nu s-a calificat nimeni dar ei incearca.

 

:) 

 

Kiska le face toate design-urile. La KTM este bazat pe unghiuri. Să fie cât mai multe și mai ascuțite. Love it or hate it. La Husqvarna sunt ceva mai faine și elegante.

 

Mie personal îmi cam place noul far, dar va fi absolut oribil de curățat/spălat.

 

1 hour ago, tzunoi said:

Daca puneau si LC8 de 990..era altceva. 

 

Doi-paralelul ăsta nou de 950 este cam la același nivel de performanțe ca vechiul LC8 V2. Și sună aproape la fel de bine, având defazaj de 270° între aprinderea pistoanelor (la fel ca un V2 la 90°).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, tzunoi said:

Astia cred ca au concurs intern - cine face cel mai misto faruri. Nu s-a calificat nimeni dar ei incearca.

Un fel de saptamana modei la Paris.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Kiska le face toate design-urile. La KTM este bazat pe unghiuri. Să fie cât mai multe și mai ascuțite. Love it or hate it. La Husqvarna sunt ceva mai faine și elegante.

Imi place. Farul vechi de la 1290, nu ala cu dintii lipsa, unde au pus radarul. Dar asta e copilul urat, oaia neagra, zi-i cum vrei. Pare ca s-au aliniat toti cu farul unul peste altul. Si noul suzuki, 1000gx, si asta. Mai era si un bmw chior de un ochi, cred ca era poreclit Ciorbea, yamaha cu farurile de zici ca sunt arse..dar asta...

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

KTM 1390 Super Duke R. 

  • Motor cu 49cc mai mare (1350cc), datorită unui alezaj mărit.
  • 190cp, 145Nm.
  • Distribuție variabilă.
  • Far și carenaje noi.
  • Rezervor de 17.5L (care în condiții ideale ar trebui să dea o autonomie de 300km).

 

image.thumb.png.034c3c12637f1ed050666230c7b596d5.png image.thumb.png.a7aed2d1e37c70facfc4bc3d7e4300b0.png image.thumb.png.624388c0cb047ae688c31e1940898125.png image.thumb.png.8248503e10608621e48d8287cb717a14.png image.thumb.png.d3db09a798fd7d2c86f0504bde2a796c.png image.thumb.png.1c67cfaa5e922e241e2fe9e896d040c9.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

În afara exercițiului tehnic, încerc să-mi dau seama cui se adresează motocicleta asta și cine o va cumpăra. Economia de combustibil și faptul că nu se încinge vara la semafor nu mi se par argumente de vânzare solide.

 

Probabil pe zona utilitara (posta, politie, curieri, livratori). Tehnologia ma refer, nu aceasta motocicleta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza e că pe aici prin vestul sălbatic au început să bage restricții din ce in ce mai draconice pentru circulația prin marile orașe. Momentan se axează in principal pe mașini că astea-s mai multe, așa că ai anumite orașe unde ca sa mergi cu mașina prin centru trebuie să fie hibrid sau pe volți. Mă gândesc că băieții anticipează că nu mai e mult până când adepții Gretei au să înceapă să pună aceleași restricții și la mobre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cât de puține motociclete cu motoare mari și poluante sunt prin orașe, mai este mult până acolo. Ne vor sări însă în cap cu limitele de decibeli. În anumite localități alpine din Austria este deja implementată limită de 90dB, iar în Germania (parcă) au un proiect pilot cu decibelmetre fixe.

Aprilia pregătește un naked neo-retro cu motorul de pe RS 457, compatibil A2.

image.thumb.png.f5616c28e988676fd6366d3b08da44e2.png image.thumb.png.82d9ddf96ec202bb385b8ca5c44efb93.png

Și o supriză plăcută de la Moto Morini la EICMA - reintroducerea modelului Corsaro (naked și carenat), cu motor ceva mai mic, de 750. Un V2 într-o mare de ||2.

image.thumb.png.fee7f2d3e71593d31f25e1ab0e817d0c.png image.thumb.png.416e33b37479f6d43da9869d4d634805.png image.thumb.png.d3cfa91dc6ad2a94a4e990382666ded8.png image.thumb.png.30456a967ba445f8239e479eb6ef65b2.png image.thumb.png.1aad399601088a37b5b887973576fb7a.png image.thumb.png.4cb9816e3257857a5ad37ec8cbd13c93.png image.thumb.png.d5283ddcab19ea454461ee8fc776d75b.png image.thumb.png.5cb11114aaa33584523280b87fcda558.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

Un V2 într-o mare de ||2.

Păi nu se vehicula ideea că V2 nu e compatibil cu normele E5? 🤔

De fapt toată lumea face L2 din rațiuni de reducere a costurilor - un bloc cu 2 găuri în loc de 2 cilindri individuali, 1 distribuție în loc de 2 etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...