DonFlamingo Postat Noiembrie 8, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2023 La 07.11.2023 la 13:35, Adrian M. a spus: https://www.visordown.com/news/new-bikes/suzuki-gsx-s1000gx-superbike-engined-adventure-tourer Hmmmmm cica 17k. Not baaad. Pare o varianta buna la Tracerul actual.... Nu e rea, dar cam așa o țin toți japonezii - nu e rea! Da ceva mai special care sa aibă un pic de panache ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 8, 2023 Share Postat Noiembrie 8, 2023 (editat) 2 hours ago, exilatu' said: 120 cai , undeva la vreo 200kg, inca nu au anuntat pretul. Motocicleta se vinde de mai bine de 2 ani în Japonia. Interesant că au decis s-o aducă și în Europa, dar în estență este doar (încă) o evoluție a modelului apărut la bază în 2007. Editat Noiembrie 8, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 9, 2023 Share Postat Noiembrie 9, 2023 Un ceva, Kymco CV-L6, 550 cc, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 10, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2023 Nu e rău deloc, o combinație între TMAX și XADV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 10, 2023 Share Postat Noiembrie 10, 2023 Acum 21 minute, LionEl a spus: Nu e rău deloc, o combinație între TMAX și XADV. kimono se arunca masiv la preț și dif dintre honda și el nu e f mare la bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 10, 2023 Share Postat Noiembrie 10, 2023 KTM a lansat noul Duke 990. Un upgrade destul de serios al platformei 790/890. Motor mai mare (947cc), șasiu nou, bloc optic și carenaje noi, bordul de pe Super Duke, etc. Suspensiile sunt reglabile pe compresie și revenire, însă mecanic. Faptul că pe bord apare o setare de suspensie cu "Auto" indică cel mai probabil că va primi suspensii reglabile electric pe viitor. Interesant, deși motorul este cu vreo 50cc mai mare față de Duke 890, puterea dezvoltată rămâne aceeași (121cp), doar cuplul crește cu vreo 4Nm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Noiembrie 10, 2023 Share Postat Noiembrie 10, 2023 Astia cred ca au concurs intern - cine face cel mai misto faruri. Nu s-a calificat nimeni dar ei incearca. Daca puneau si LC8 de 990..era altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 10, 2023 Share Postat Noiembrie 10, 2023 1 hour ago, tzunoi said: Astia cred ca au concurs intern - cine face cel mai misto faruri. Nu s-a calificat nimeni dar ei incearca. Kiska le face toate design-urile. La KTM este bazat pe unghiuri. Să fie cât mai multe și mai ascuțite. Love it or hate it. La Husqvarna sunt ceva mai faine și elegante. Mie personal îmi cam place noul far, dar va fi absolut oribil de curățat/spălat. 1 hour ago, tzunoi said: Daca puneau si LC8 de 990..era altceva. Doi-paralelul ăsta nou de 950 este cam la același nivel de performanțe ca vechiul LC8 V2. Și sună aproape la fel de bine, având defazaj de 270° între aprinderea pistoanelor (la fel ca un V2 la 90°). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 10, 2023 Share Postat Noiembrie 10, 2023 1 hour ago, tzunoi said: Astia cred ca au concurs intern - cine face cel mai misto faruri. Nu s-a calificat nimeni dar ei incearca. Un fel de saptamana modei la Paris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Noiembrie 10, 2023 Share Postat Noiembrie 10, 2023 (editat) 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Kiska le face toate design-urile. La KTM este bazat pe unghiuri. Să fie cât mai multe și mai ascuțite. Love it or hate it. La Husqvarna sunt ceva mai faine și elegante. Imi place. Farul vechi de la 1290, nu ala cu dintii lipsa, unde au pus radarul. Dar asta e copilul urat, oaia neagra, zi-i cum vrei. Pare ca s-au aliniat toti cu farul unul peste altul. Si noul suzuki, 1000gx, si asta. Mai era si un bmw chior de un ochi, cred ca era poreclit Ciorbea, yamaha cu farurile de zici ca sunt arse..dar asta... Editat Noiembrie 10, 2023 de tzunoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 10, 2023 Share Postat Noiembrie 10, 2023 2 minutes ago, tzunoi said: Imi place. Farul vechi de la 1290 Da, ăla arată bine. Și farul de pe vechiul Super Duke (gen. 2). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 10, 2023 Share Postat Noiembrie 10, 2023 Mie nu-mi place, mi se pare că seamănă cu un , bullterrier parcă îi spune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 11, 2023 Share Postat Noiembrie 11, 2023 CeFeMoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 11, 2023 Share Postat Noiembrie 11, 2023 7 minutes ago, DKW said: Conceptul variantei mai orientate "enduro" a lui 800MT. Spus altfel, varianta chinezească a lui KTM 790 Adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 15, 2023 Share Postat Noiembrie 15, 2023 Acum 4 ore, Kristian K a spus: 200kg , 38 cai si 450 cc single. Meh. Bine, in trecut avea 198 kg si 20 cai :)))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 28, 2023 Share Postat Noiembrie 28, 2023 KTM 1390 Super Duke R. Motor cu 49cc mai mare (1350cc), datorită unui alezaj mărit. 190cp, 145Nm. Distribuție variabilă. Far și carenaje noi. Rezervor de 17.5L (care în condiții ideale ar trebui să dea o autonomie de 300km). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Decembrie 19, 2023 Share Postat Decembrie 19, 2023 Prima mobra hibrid de serie Kawasaki ninja 7 hybrid Initial am crezut ca 7 vine de la cilindree, dar nu , e un bicilindru de 400 plus sistemul hibrid, in total undeva la 70 cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 19, 2023 Share Postat Decembrie 19, 2023 În afara exercițiului tehnic, încerc să-mi dau seama cui se adresează motocicleta asta și cine o va cumpăra. Economia de combustibil și faptul că nu se încinge vara la semafor nu mi se par argumente de vânzare solide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 20, 2023 Share Postat Decembrie 20, 2023 Este cu siguranță un exercițiu tehnic, dar bănuiesc că o să existe niște bikeri hardcore care să o cumpere ca statement, pe modul "eu călăresc eco". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaxMusterman Postat Decembrie 20, 2023 Share Postat Decembrie 20, 2023 Acum 10 ore, PzKpfW a spus: În afara exercițiului tehnic, încerc să-mi dau seama cui se adresează motocicleta asta și cine o va cumpăra. Economia de combustibil și faptul că nu se încinge vara la semafor nu mi se par argumente de vânzare solide. Probabil pe zona utilitara (posta, politie, curieri, livratori). Tehnologia ma refer, nu aceasta motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 22, 2023 Share Postat Decembrie 22, 2023 Poliție?! Să fugă după M5 și R1... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Decembrie 22, 2023 Share Postat Decembrie 22, 2023 Faza e că pe aici prin vestul sălbatic au început să bage restricții din ce in ce mai draconice pentru circulația prin marile orașe. Momentan se axează in principal pe mașini că astea-s mai multe, așa că ai anumite orașe unde ca sa mergi cu mașina prin centru trebuie să fie hibrid sau pe volți. Mă gândesc că băieții anticipează că nu mai e mult până când adepții Gretei au să înceapă să pună aceleași restricții și la mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 22, 2023 Share Postat Decembrie 22, 2023 La cât de puține motociclete cu motoare mari și poluante sunt prin orașe, mai este mult până acolo. Ne vor sări însă în cap cu limitele de decibeli. În anumite localități alpine din Austria este deja implementată limită de 90dB, iar în Germania (parcă) au un proiect pilot cu decibelmetre fixe. Aprilia pregătește un naked neo-retro cu motorul de pe RS 457, compatibil A2. Și o supriză plăcută de la Moto Morini la EICMA - reintroducerea modelului Corsaro (naked și carenat), cu motor ceva mai mic, de 750. Un V2 într-o mare de ||2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Decembrie 22, 2023 Share Postat Decembrie 22, 2023 Frumoasă carenata aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 22, 2023 Share Postat Decembrie 22, 2023 Acum 4 ore, PzKpfW a spus: Un V2 într-o mare de ||2. Păi nu se vehicula ideea că V2 nu e compatibil cu normele E5? De fapt toată lumea face L2 din rațiuni de reducere a costurilor - un bloc cu 2 găuri în loc de 2 cilindri individuali, 1 distribuție în loc de 2 etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.