Vizitator Marlboro Man Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 4 hours ago, Leon said: Daca vrei pe albastru, mai dai 5000 $ Da sunt bolnavi cu RR-ul asta. In fine ei stiu mai bine, dar in ritmul asta risca sa se scoata singuri de pe piata. Bine si colegii de la Indian la fel. 1 hour ago, popp said: Io cred ca e misto sa mergi cu el pe forestiere si sa te mai urci si pe la Tablu Butii. Are centrul ala de greutate jos de la tzatzele ale De acord, numai cine nu a mers pe boxere nu stie cat de usor sunt de manevrat si cat de jos este greutatea. Un porc d-ala de GSA, pe cat e de mare pe atat e de manevrabil si usor de controlat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Acum 2 ore, popp a spus: R12 G/S- ul asta o sa fie mai greu, cu siguranta. plus ca HP 2(oiu) ala se vinde si acum pe o palarie de bani, unel chiar la pret de asta nou Da, dar nu din cauza motorului și a cardanului neapărat... Cât despre preț, a fost vreo 17000€, acum se vând cu 22-25000, rar când apare vreuna mai hărtanită sub 20000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Acum 2 ore, Marlboro Man a spus: Un porc d-ala de GSA, pe cat e de mare pe atat e de manevrabil si usor de controlat pt Și, pe lângă că e statement, îi face pe mulți să se simtă mai motocicliști decât sunt. BMW și un IJ Festival dacă scoate acum se vor găsi țipțeri să-l cumpere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 (editat) 5 hours ago, popp said: R12 G/S- ul asta o sa fie mai greu, cu siguranta. 228 kg, cat prima generatie de 1200 GS, 2004-2007. Editat Martie 28 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Ca sa nu ma8 vorbim ca stock nu vine cu 21/18... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Hai ca arata destul de bine, e clar ca ca BMW vrea o felie din tortul ''vintage''. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 1 Share Postat Aprilie 1 Ce avem noi aici.... https://www.cycleworld.com/motorcycle-news/ktm-690-rally-spy-shots/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 2 Share Postat Aprilie 2 La 28.03.2025 la 16:27, Nguyen a spus: Te-ai intrebat vreodata de ce doar BMW-ul a ramas pe boxer? Nu este evolutie tehnica ci traditie... la fel cum Guzzi a ramas pe V-uri. De acord. Chiar ma gandeam ca daca renunta la boxer la urmatorul model de GS (probabil 1350 sau 1400GS) or sa le scada vanzarile (si nu din cauza preturilor, deoarece BMW are clientela lui fidela, care cumpara si cu buy-back...probabil sunt atrasi de cei 50cmc in plus :)))) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Aprilie 5 Autor Share Postat Aprilie 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Aprilie 10 Autor Share Postat Aprilie 10 Noul R 1300 R https://www.bmw-motorrad.ro/ro/models/roadster/r1300r.html 26k euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 11 Share Postat Aprilie 11 Acum 19 ore, DonFlamingo a spus: Noul R 1300 R Pare neterminat...Din fata este chiar uratel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Aprilie 23 Autor Share Postat Aprilie 23 29 aprilie - vine noua bestie: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Marți la 14:57 Autor Share Postat Marți la 14:57 În câteva minute anunță 1300 RS și 1300 RT Cum mah sa scoti asemenea uratenie de motocicleta? Designerii ar trebui biciuiti in piata publica pentru asa ceva. Ma refer la RT nu la RS. RS-ul arata ok ca intotdeauna dar RT-ul au reusit sa-l strice la fel cum au facut si cu GSA-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat 17 ore în urmă Share Postat 17 ore în urmă Acum 17 ore, DonFlamingo a spus: Cum mah sa scoti asemenea uratenie de motocicleta? Mai corect spus nu iti place tie. Asta este. Sunt destui carora probabil ca le place. Eu zic ca inainte sa ii bicium pe designeri, sa fim multumiti ca inca mai exista posibilitatea de a alege dintre diverse moto. Dar intr-adevar sunt si eu curios cum vor merge vanzarile. Hai sa vada lumea despre ce vorbim: Viata fara ambreiaj e pustiu: Partea cu confort remarcabil este discutabila. La Goldwing este ''outstanding comfort''.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat 17 ore în urmă Autor Share Postat 17 ore în urmă Acum 34 minute, Silver Arrow a spus: Mai corect spus nu iti place tie. Ca fost posesor de RT iti place? Acum 34 minute, Silver Arrow a spus: Asta este. Sunt destui carora probabil ca le place. Eu zic ca inainte sa ii bicium pe designeri, sa fim multumiti ca inca mai exista posibilitatea de a alege dintre diverse moto. Dar intr-adevar sunt si eu curios cum vor merge vanzarile. Sunt 100% sigur ca vor vinde ca painea calda la fel cum au facut si cu GS si GSA de 1300. Se dau de zici ca sunt gratis. Acum 34 minute, Silver Arrow a spus: Hai sa vada lumea despre ce vorbim: Viata fara ambreiaj e pustiu: Am testat GSA 1300 automata si nu mi-a placut, nu pentru ca este ea prost implementata ci pentru ca nu imi plac automatele. Si eu vin dupa o Africa Twin DCT deci posibil sa stiu ce zic Acum 34 minute, Silver Arrow a spus: Partea cu confort remarcabil este discutabila. Nu e la nivel de Goldwin dar este foarte confortabila. Acum 34 minute, Silver Arrow a spus: La Goldwing este ''outstanding comfort''.... Pe confort este suprem GL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă Acum 2 ore, DonFlamingo a spus: Ca fost posesor de RT iti place? Nu ma dau in vant dupa ea. Nu mi se pare nici mai urata si nici mai frumoasa decat cea veche. Dupa parerea mea, parca 1200 arata mai bine. Ma intreb ce solutii de cacao au mai facut prin ea. Solutiile astea nefericite m-au facut sa renunt la 1200RT. Ma rog, si lipsa banilor ca sa iau Goldwing-ul. Asta nu inseamna ca as face urticarie daca m-as plimba cu ea. Eu ma bucur sa ma plimb pe doo roti., chiar daca unii cred ca sunt urat(e) Avand in vedere ca de obicei merg cu doamna pasager, Goldwing-ul ramane baza. A mers pe 1200RT si a vazut diferenta. Pe RT nu a adormit niciodata .... In plus altfel se aud si se misca 6 cilindri in loc de 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat 11 ore în urmă Autor Share Postat 11 ore în urmă Acum 2 ore, Silver Arrow a spus: Nu ma dau in vant dupa ea. Nu mi se pare nici mai urata si nici mai frumoasa decat cea veche. Dupa parerea mea, parca 1200 arata mai bine. Ma intreb ce solutii de cacao au mai facut prin ea. Solutiile astea nefericite m-au facut sa renunt la 1200RT. Ma rog, si lipsa banilor ca sa iau Goldwing-ul. Asta nu inseamna ca as face urticarie daca m-as plimba cu ea. Eu ma bucur sa ma plimb pe doo roti., chiar daca unii cred ca sunt urat(e) Avand in vedere ca de obicei merg cu doamna pasager, Goldwing-ul ramane baza. A mers pe 1200RT si a vazut diferenta. Pe RT nu a adormit niciodata .... In plus altfel se aud si se misca 6 cilindri in loc de 2 Ce solutii nefericite? dpdv tehnic au imbunatatit absolut tot: motor mai sportiv, mai puternic, suspensii mai bune, cutie mai buna, chestiile de siguranta, dinamica mai buna, faruri mai bune, incalzire in spatar si cica si in manere pentru pasager (inca nu sunt sigur daca e pe bune, dar daca ar fi e wow). La fel si la RS: i-au pus Evo Telelever pe fata si paralever pe spate (unde inainte nu avea asa ceva) + toata suita de dotari de pe RT, iar asta arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă Acum 35 minute, DonFlamingo a spus: Ce solutii nefericite? Uite doua dintre ele: 1. inlocuirea solutiei de lagere la roata spate: pana la 1200RT existau doi rulmenti -unul radial care prelua incarcarea radiala (verticala), si unul radial-axial (zis conic) care era pus sa preia eforturile axiale generate de angrenajul conic hipoid. De la 1200 incoace are doi rulmenti radiali. Consecinta: rulmentii capata joc axial. Modificare anti ingineresca La mobra mea i-am inlocuit pe la vreo 75.000 km. Cand am inlocuit si ambreiajul care este uscat. Il patinezi se alege praful de el. Uite 1200rt vs 1100RT 2. Pompa de benzina functioneaza la 9Vdc. Drept urmare exista un alimentator special (numit de unii ''calculator'') care face din 12Vdc cei 9Vdc necesari pompei. Si care se mai arde (din pacate se intampla) de ramai cu calul in drum. O prostie. Or avea modelele astea noi motor puternic, cutie mai faina, si tot felul de inventii electronice, nu zic ca nu, dar la ce iti folosesc daca ti se opreste GS-ul Adventure pentru ca nu mai merge pompa de benzina (a patit un prieten)? GS-ul 1200 si dupa are aceeasi tampenie cu 9Vdc la pompa de benzina. Mai tii minte ca un coleg a avut o belea cu un GS Adventure nou (era la prima tura mare cu ea) de i-a dat un rateu pe admisie si s-a facut muci admisia si a venit din Muntenegru cu ea pe platforma acasa ? Asa ca eu cel putin prefer Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.