Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hai ca arata destul de bine, e clar ca ca BMW vrea o felie din tortul ''vintage''.

r12 gs.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.03.2025 la 16:27, Nguyen a spus:

 

Te-ai intrebat vreodata de ce doar BMW-ul a ramas pe boxer? Nu este evolutie tehnica ci traditie... la fel cum Guzzi a ramas pe V-uri. 

De acord. Chiar ma gandeam ca daca renunta la boxer la urmatorul model de GS (probabil 1350 sau 1400GS) or sa le scada vanzarile (si nu din cauza preturilor, deoarece BMW are clientela lui fidela, care cumpara si cu buy-back...probabil sunt atrasi de cei 50cmc in plus  :))))   )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, DonFlamingo a spus:

Noul R 1300 R 

 Pare neterminat...Din fata este chiar uratel 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

În câteva minute anunță 1300 RS și 1300 RT

 

 

 

 

 

Cum mah sa scoti asemenea uratenie de motocicleta? 

 

Designerii ar trebui biciuiti in piata publica pentru asa ceva. 

 

 

Ma refer la RT nu la RS. 

 

RS-ul arata ok ca intotdeauna dar RT-ul au reusit sa-l strice la fel cum au facut si cu GSA-ul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, DonFlamingo a spus:

Cum mah sa scoti asemenea uratenie de motocicleta? 

Mai corect spus nu iti place tie.

Asta este.

Sunt destui carora probabil ca le place.

Eu zic ca inainte sa ii bicium pe designeri, sa fim multumiti ca inca mai exista posibilitatea de a alege dintre diverse moto.

Dar intr-adevar sunt si eu curios cum vor merge vanzarile.

Hai sa vada lumea despre ce vorbim:

 

Viata fara ambreiaj e pustiu:

image.thumb.png.2da3912330c247ab8fc3391a1e88c0db.png

 

Partea cu confort remarcabil este discutabila.

image.thumb.png.a8a7b6bd513a12b6f69c9b0bc63d9f9d.png

 

La Goldwing este ''outstanding comfort''....

image.thumb.png.b9e86c604bf1df78d3f780b2932233ea.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Silver Arrow a spus:

Mai corect spus nu iti place tie.

 

Ca fost posesor de RT iti place? 

 

Acum 34 minute, Silver Arrow a spus:

Asta este.

Sunt destui carora probabil ca le place.

Eu zic ca inainte sa ii bicium pe designeri, sa fim multumiti ca inca mai exista posibilitatea de a alege dintre diverse moto.

Dar intr-adevar sunt si eu curios cum vor merge vanzarile.

 

Sunt 100% sigur ca vor vinde ca painea calda la fel cum au facut si cu GS si GSA de 1300. Se dau de zici ca sunt gratis. 

 

Acum 34 minute, Silver Arrow a spus:

Hai sa vada lumea despre ce vorbim:

 

Viata fara ambreiaj e pustiu:

image.thumb.png.2da3912330c247ab8fc3391a1e88c0db.png

 

Am testat GSA 1300 automata si nu mi-a placut, nu pentru ca este ea prost implementata ci pentru ca nu imi plac automatele. Si eu vin dupa o Africa Twin DCT deci posibil sa stiu ce zic :D

 

Acum 34 minute, Silver Arrow a spus:

 

Partea cu confort remarcabil este discutabila.

image.thumb.png.a8a7b6bd513a12b6f69c9b0bc63d9f9d.png

 

Nu e la nivel de Goldwin dar este foarte confortabila. 

 

Acum 34 minute, Silver Arrow a spus:

 

La Goldwing este ''outstanding comfort''....

image.thumb.png.b9e86c604bf1df78d3f780b2932233ea.png

 

Pe confort este suprem GL. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, DonFlamingo a spus:

Ca fost posesor de RT iti place? 

Nu ma dau in vant dupa ea. Nu mi se pare nici mai urata si nici mai frumoasa decat cea veche.

Dupa parerea mea, parca 1200 arata mai bine.

Ma intreb ce solutii de cacao au mai facut prin ea. 

Solutiile astea nefericite m-au facut sa renunt la 1200RT. Ma rog, si lipsa banilor ca sa iau Goldwing-ul.🤫

Asta nu inseamna ca as face urticarie daca m-as plimba cu ea.

Eu ma bucur sa ma plimb pe doo roti., chiar daca unii cred ca sunt urat(e) 🤣

Avand in vedere ca de obicei merg cu doamna pasager, Goldwing-ul ramane baza. A mers pe 1200RT si a vazut diferenta. Pe RT nu a adormit niciodata ....

In plus altfel se aud si se misca 6 cilindri in loc de 2 😏

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

Nu ma dau in vant dupa ea. Nu mi se pare nici mai urata si nici mai frumoasa decat cea veche.

Dupa parerea mea, parca 1200 arata mai bine.

Ma intreb ce solutii de cacao au mai facut prin ea. 

Solutiile astea nefericite m-au facut sa renunt la 1200RT. Ma rog, si lipsa banilor ca sa iau Goldwing-ul.🤫

Asta nu inseamna ca as face urticarie daca m-as plimba cu ea.

Eu ma bucur sa ma plimb pe doo roti., chiar daca unii cred ca sunt urat(e) 🤣

Avand in vedere ca de obicei merg cu doamna pasager, Goldwing-ul ramane baza. A mers pe 1200RT si a vazut diferenta. Pe RT nu a adormit niciodata ....

In plus altfel se aud si se misca 6 cilindri in loc de 2 😏

 

Ce solutii nefericite?

 

dpdv tehnic au imbunatatit absolut tot: motor mai sportiv, mai puternic, suspensii mai bune, cutie mai buna, chestiile de siguranta, dinamica mai buna, faruri mai bune, incalzire in spatar si cica si in manere pentru pasager (inca nu sunt sigur daca e pe bune, dar daca ar fi e wow).

 

La fel si la RS: i-au pus Evo Telelever pe fata si paralever pe spate (unde inainte nu avea asa ceva) + toata suita de dotari de pe RT, iar asta arata bine :D

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, DonFlamingo a spus:

Ce solutii nefericite?

Uite doua dintre ele:

1. inlocuirea solutiei de lagere la roata spate: pana la 1200RT existau doi rulmenti -unul radial care prelua incarcarea radiala (verticala), si unul radial-axial (zis conic) care era pus sa preia eforturile axiale generate de angrenajul conic hipoid. De la 1200 incoace are doi rulmenti radiali. Consecinta: rulmentii capata joc axial.  Modificare anti ingineresca

La mobra mea i-am inlocuit pe la vreo 75.000 km. Cand am inlocuit si ambreiajul care este uscat. Il patinezi se alege praful de el.

Uite 1200rt vs 1100RT

image.thumb.png.90172aa039dd8235bc962af31f481c54.pngimage.thumb.png.ea9c546a1b7afd55bb5a5d9b98c774c0.png

 

 

2. Pompa de benzina functioneaza la 9Vdc. Drept urmare exista un alimentator special (numit de unii ''calculator'') care face din 12Vdc cei 9Vdc necesari pompei. Si care se mai arde (din pacate se intampla) de ramai cu calul in drum. O prostie.

 

Or avea modelele astea noi motor puternic, cutie mai faina, si tot felul de inventii electronice, nu zic ca nu, dar la ce iti folosesc daca ti se opreste GS-ul Adventure pentru ca nu mai merge pompa de benzina (a patit un prieten)?  GS-ul 1200 si dupa are aceeasi tampenie cu 9Vdc la pompa de benzina.

Mai tii minte ca un coleg a avut o belea cu un GS Adventure nou (era la prima tura mare cu ea) de i-a dat un rateu pe admisie si s-a facut muci admisia si a venit din Muntenegru cu ea pe platforma acasa ?

 

Asa ca eu cel putin prefer Honda.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Vad ca pe aici e liniște asa ca pun eu ceva care este de interes pentru lumea moto:

 

Screenshot_20250828_111605_com_linkedin_android_MainActivity_edit_248656200730195.thumb.jpg.72b32e83625f4944de7bf23369b6cf35.jpg

 

Mi se par foarte interesante cursele de baggere de la americani astfel încat sunt binevenite și în Europa 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si de ce sunt vesti proaste  ?....nu mai aveti unde sa va manifestati  ?

Dpmdv este foarte bine si foarte ok .

Am avut cateva incidente pe la vecini ...toate 100% cu romani ....

Vrei exemplu de rahan ...incearca sa mergi LEGAL pe E85 .....NU POTI ....pt ca sunt numai jmecheri al caror timp este mai pretios ca al tau ...etc . 

Este un exemplu bun si sper sa se implementeze si in Ro.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 Traversează te rog Bulgaria respectând 100% viteza legala. 

 

Fa și la noi ture cu viteza legala 100% din timp. 

 

Nu viteza omoară, ci lipsa de atenție, de skill, telefonul, nesimțirea, starea tehnica proastă a agregatului, etc etc. 

 

Poate unora le place asa, dar mie unul sa stau numai cu sabia deasupra capului (a se citi camere peste camere care măsoară viteze medii, plm, plm) îmi repugna, moartea pasiunii nu altceva. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt proaste doar daca nu stii de ele :) daca esti informat actionezi in cunostiinta de cauza.
Dar ai dreptate, nu doar viteza omoara, si oprirea brusca, doar ce am vazut acum 2 zile in BG depasire in curba in orb (stiti ca au vegatatie pe margine) pe coborare, ce pot sa zic, m-am bucurat ca nu urcam din partea cealalta pe moto.
Allahu Akbar cat timp ajungem intregi acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si gurele tari in care se poate merge legal in siguranta (bineinteles ca nu e nicio placere, doooh!) sunt alea cu foarte multe autostrazi. Cum ar fi Austria. Acolo pe DN-uri, DJ-uri etc nimeni nu se grabeste pentru ca au putin de mers pe ele, 90% din drum se face pe autostrada.

In tari bananiere precum Romania, Bulgaria nu esti in siguranta la viteza legala pentru ca toata lumea se grabeste pe DN-uri.

Si stiti care e culmea? In examenul pt permis exista o penalizare pe care o poate da examinatorul pentru "neincadrarea in ritmul impus de ceilalti participanti la trafic". Chestie in evidenta contradictie cu alta penalizare pentru "depasirea vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv". Deci pana si legiuitorul recunoaste ca, daca majoritatea participantilor la trafic circula  peste limita de viteza este periculos sa circuli tu legal.

In cazul in speta, Bulgaria, depinde de cum e traficul. Dacate duci in noiembrie poti sa mergi legal, pentru ca putini bulgari o ard grav. Daca te duci in iulie august pe rutele spre Grecia si incerci sa mergi legal e nasol pentru ca sunt o gramada de romani care o dau tare.

Deci ajungem la cea mai importanta chestie legata de viteza, dupa parerea mea: adaptarea vitezei la conditiile de drum si trafic. Pentru ca nu viteza ucide, ci neadaptarea ei in functie de ce e in jur. Am mai spus asta, eu merg mai tare pe drumuri semiaglomerate decat pe aceleasi drumuri goale. Pentru ca atunci cand sunt goale fac soferii dubiosenii si te pot mai usor surprinde cu garda jos din cauza relaxarii indusa de drumul gol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Speedy.K a spus:

Si gurele tari in care se poate merge legal in siguranta (bineinteles ca nu e nicio placere, doooh!) sunt alea cu foarte multe autostrazi. Cum ar fi Austria. Acolo pe DN-uri, DJ-uri etc nimeni nu se grabeste pentru ca au putin de mers pe ele, 90% din drum se face pe autostrada.

In tari bananiere precum Romania, Bulgaria nu esti in siguranta la viteza legala pentru ca toata lumea se grabeste pe DN-uri.

Si stiti care e culmea? In examenul pt permis exista o penalizare pe care o poate da examinatorul pentru "neincadrarea in ritmul impus de ceilalti participanti la trafic". Chestie in evidenta contradictie cu alta penalizare pentru "depasirea vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv". Deci pana si legiuitorul recunoaste ca, daca majoritatea participantilor la trafic circula  peste limita de viteza este periculos sa circuli tu legal.

In cazul in speta, Bulgaria, depinde de cum e traficul. Dacate duci in noiembrie poti sa mergi legal, pentru ca putini bulgari o ard grav. Daca te duci in iulie august pe rutele spre Grecia si incerci sa mergi legal e nasol pentru ca sunt o gramada de romani care o dau tare.

Deci ajungem la cea mai importanta chestie legata de viteza, dupa parerea mea: adaptarea vitezei la conditiile de drum si trafic. Pentru ca nu viteza ucide, ci neadaptarea ei in functie de ce e in jur. Am mai spus asta, eu merg mai tare pe drumuri semiaglomerate decat pe aceleasi drumuri goale. Pentru ca atunci cand sunt goale fac soferii dubiosenii si te pot mai usor surprinde cu garda jos din cauza relaxarii indusa de drumul gol.

Nu doar Austria/Elveția. Am făcut o tura de Slovacia-Polonia-Cehia-Ungaria și am mers peste limite (nu mult dar înțelegi ce zic) și asta nu pe autostrăzi (le-am evitat ca pe draci). Pe autostrăzi in schimb nu poți merge mai tare ca sunt camere peste tot. Pe drumurile celelalte in schimb e de vis. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alea mentionate de tine am mers doar pe autostrazi. Doar in Austria si Italia m-am pimbat. Si am spus doar ca se poate merge legal in siguranta, normal ca n-am stat sa ma uit la vitezometru pe Grossglockner si alte pasuri. In schimb in Austria, cu exceptia zonelor din jurul marilor orase unde ai limitari IGL care sunt foarte stricte si amenzi imnse, pe autostrazi, zic, se merge frecvent peste limita de viteza, atat iarna, cat si vara. Si am observat ca politia opreste pt viteza doar daca exagerezi, gen 200 la ora. In schimb pe DN, DJ stau cu radarele la greu si opresc la cea mai mica depasire de viteza. Bine, n-am vazut asa ceva pe pasuri, in schimb am vazut politist pe vitezana de politie pe un pas care era acolo special pentru motociclisti. Se uita din mers la tobe, la cum mergi, dupa care ii dadea blana de nu te tineai dupa el pe curbe. Apoi il ajungeai mai sus mergand cu un grup de mobre si apoi iar se ducea. Mi-a lacut abordarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 9/8/2025 at 9:30 PM, DonFlamingo said:

 Traversează te rog Bulgaria respectând 100% viteza legala. 

 

Fa și la noi ture cu viteza legala 100% din timp. 

 

 

 

 

In BG 100% poti merge legal daca-ti doresti , fara impedimente ...poate te mai suduie cate un rpman ...in rest liniste si pace .

Si la noi merge ...depinde de om . Eu merg foarte legal respectand legea lu Paca : 80 in sate/orase , 90-110 in rest , inclusiv pe  hautobanele autohtone 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca legal in sate/orase nu e 80, este 30-50 depinde de ce semne sunt, iar in afara 70-90 la fel in functie de semne.

 

Tocmai de aceea repet intrebarea: puteti merge conform semnelor traversand Bulgaria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...