Speedy.K Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Ca sa nu ma8 vorbim ca stock nu vine cu 21/18... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 28 Share Postat Martie 28 Hai ca arata destul de bine, e clar ca ca BMW vrea o felie din tortul ''vintage''. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 1 Share Postat Aprilie 1 Ce avem noi aici.... https://www.cycleworld.com/motorcycle-news/ktm-690-rally-spy-shots/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 2 Share Postat Aprilie 2 La 28.03.2025 la 16:27, Nguyen a spus: Te-ai intrebat vreodata de ce doar BMW-ul a ramas pe boxer? Nu este evolutie tehnica ci traditie... la fel cum Guzzi a ramas pe V-uri. De acord. Chiar ma gandeam ca daca renunta la boxer la urmatorul model de GS (probabil 1350 sau 1400GS) or sa le scada vanzarile (si nu din cauza preturilor, deoarece BMW are clientela lui fidela, care cumpara si cu buy-back...probabil sunt atrasi de cei 50cmc in plus :)))) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Aprilie 5 Autor Share Postat Aprilie 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Aprilie 10 Autor Share Postat Aprilie 10 Noul R 1300 R https://www.bmw-motorrad.ro/ro/models/roadster/r1300r.html 26k euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 11 Share Postat Aprilie 11 Acum 19 ore, DonFlamingo a spus: Noul R 1300 R Pare neterminat...Din fata este chiar uratel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Aprilie 23 Autor Share Postat Aprilie 23 29 aprilie - vine noua bestie: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Aprilie 29 Autor Share Postat Aprilie 29 În câteva minute anunță 1300 RS și 1300 RT Cum mah sa scoti asemenea uratenie de motocicleta? Designerii ar trebui biciuiti in piata publica pentru asa ceva. Ma refer la RT nu la RS. RS-ul arata ok ca intotdeauna dar RT-ul au reusit sa-l strice la fel cum au facut si cu GSA-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 30 Share Postat Aprilie 30 Acum 17 ore, DonFlamingo a spus: Cum mah sa scoti asemenea uratenie de motocicleta? Mai corect spus nu iti place tie. Asta este. Sunt destui carora probabil ca le place. Eu zic ca inainte sa ii bicium pe designeri, sa fim multumiti ca inca mai exista posibilitatea de a alege dintre diverse moto. Dar intr-adevar sunt si eu curios cum vor merge vanzarile. Hai sa vada lumea despre ce vorbim: Viata fara ambreiaj e pustiu: Partea cu confort remarcabil este discutabila. La Goldwing este ''outstanding comfort''.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Aprilie 30 Autor Share Postat Aprilie 30 Acum 34 minute, Silver Arrow a spus: Mai corect spus nu iti place tie. Ca fost posesor de RT iti place? Acum 34 minute, Silver Arrow a spus: Asta este. Sunt destui carora probabil ca le place. Eu zic ca inainte sa ii bicium pe designeri, sa fim multumiti ca inca mai exista posibilitatea de a alege dintre diverse moto. Dar intr-adevar sunt si eu curios cum vor merge vanzarile. Sunt 100% sigur ca vor vinde ca painea calda la fel cum au facut si cu GS si GSA de 1300. Se dau de zici ca sunt gratis. Acum 34 minute, Silver Arrow a spus: Hai sa vada lumea despre ce vorbim: Viata fara ambreiaj e pustiu: Am testat GSA 1300 automata si nu mi-a placut, nu pentru ca este ea prost implementata ci pentru ca nu imi plac automatele. Si eu vin dupa o Africa Twin DCT deci posibil sa stiu ce zic Acum 34 minute, Silver Arrow a spus: Partea cu confort remarcabil este discutabila. Nu e la nivel de Goldwin dar este foarte confortabila. Acum 34 minute, Silver Arrow a spus: La Goldwing este ''outstanding comfort''.... Pe confort este suprem GL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 30 Share Postat Aprilie 30 Acum 2 ore, DonFlamingo a spus: Ca fost posesor de RT iti place? Nu ma dau in vant dupa ea. Nu mi se pare nici mai urata si nici mai frumoasa decat cea veche. Dupa parerea mea, parca 1200 arata mai bine. Ma intreb ce solutii de cacao au mai facut prin ea. Solutiile astea nefericite m-au facut sa renunt la 1200RT. Ma rog, si lipsa banilor ca sa iau Goldwing-ul. Asta nu inseamna ca as face urticarie daca m-as plimba cu ea. Eu ma bucur sa ma plimb pe doo roti., chiar daca unii cred ca sunt urat(e) Avand in vedere ca de obicei merg cu doamna pasager, Goldwing-ul ramane baza. A mers pe 1200RT si a vazut diferenta. Pe RT nu a adormit niciodata .... In plus altfel se aud si se misca 6 cilindri in loc de 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Aprilie 30 Autor Share Postat Aprilie 30 Acum 2 ore, Silver Arrow a spus: Nu ma dau in vant dupa ea. Nu mi se pare nici mai urata si nici mai frumoasa decat cea veche. Dupa parerea mea, parca 1200 arata mai bine. Ma intreb ce solutii de cacao au mai facut prin ea. Solutiile astea nefericite m-au facut sa renunt la 1200RT. Ma rog, si lipsa banilor ca sa iau Goldwing-ul. Asta nu inseamna ca as face urticarie daca m-as plimba cu ea. Eu ma bucur sa ma plimb pe doo roti., chiar daca unii cred ca sunt urat(e) Avand in vedere ca de obicei merg cu doamna pasager, Goldwing-ul ramane baza. A mers pe 1200RT si a vazut diferenta. Pe RT nu a adormit niciodata .... In plus altfel se aud si se misca 6 cilindri in loc de 2 Ce solutii nefericite? dpdv tehnic au imbunatatit absolut tot: motor mai sportiv, mai puternic, suspensii mai bune, cutie mai buna, chestiile de siguranta, dinamica mai buna, faruri mai bune, incalzire in spatar si cica si in manere pentru pasager (inca nu sunt sigur daca e pe bune, dar daca ar fi e wow). La fel si la RS: i-au pus Evo Telelever pe fata si paralever pe spate (unde inainte nu avea asa ceva) + toata suita de dotari de pe RT, iar asta arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 30 Share Postat Aprilie 30 Acum 35 minute, DonFlamingo a spus: Ce solutii nefericite? Uite doua dintre ele: 1. inlocuirea solutiei de lagere la roata spate: pana la 1200RT existau doi rulmenti -unul radial care prelua incarcarea radiala (verticala), si unul radial-axial (zis conic) care era pus sa preia eforturile axiale generate de angrenajul conic hipoid. De la 1200 incoace are doi rulmenti radiali. Consecinta: rulmentii capata joc axial. Modificare anti ingineresca La mobra mea i-am inlocuit pe la vreo 75.000 km. Cand am inlocuit si ambreiajul care este uscat. Il patinezi se alege praful de el. Uite 1200rt vs 1100RT 2. Pompa de benzina functioneaza la 9Vdc. Drept urmare exista un alimentator special (numit de unii ''calculator'') care face din 12Vdc cei 9Vdc necesari pompei. Si care se mai arde (din pacate se intampla) de ramai cu calul in drum. O prostie. Or avea modelele astea noi motor puternic, cutie mai faina, si tot felul de inventii electronice, nu zic ca nu, dar la ce iti folosesc daca ti se opreste GS-ul Adventure pentru ca nu mai merge pompa de benzina (a patit un prieten)? GS-ul 1200 si dupa are aceeasi tampenie cu 9Vdc la pompa de benzina. Mai tii minte ca un coleg a avut o belea cu un GS Adventure nou (era la prima tura mare cu ea) de i-a dat un rateu pe admisie si s-a facut muci admisia si a venit din Muntenegru cu ea pe platforma acasa ? Asa ca eu cel putin prefer Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 28 Autor Share Postat August 28 Vad ca pe aici e liniște asa ca pun eu ceva care este de interes pentru lumea moto: Mi se par foarte interesante cursele de baggere de la americani astfel încat sunt binevenite și în Europa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 8 Autor Share Postat Septembrie 8 Din păcate vesti proaste de la vecinii de la sud de noi: https://hotnews.ro/a-venit-timpul-bulgaria-a-inceput-sa-utilizeze-camerele-pentru-taxa-de-drum-si-pentru-altceva-amenda-vine-automat-2061371 > https://share.google/SNhiwcfn9VUUCVm6s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat Septembrie 8 Share Postat Septembrie 8 Si de ce sunt vesti proaste ?....nu mai aveti unde sa va manifestati ? Dpmdv este foarte bine si foarte ok . Am avut cateva incidente pe la vecini ...toate 100% cu romani .... Vrei exemplu de rahan ...incearca sa mergi LEGAL pe E85 .....NU POTI ....pt ca sunt numai jmecheri al caror timp este mai pretios ca al tau ...etc . Este un exemplu bun si sper sa se implementeze si in Ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 8 Autor Share Postat Septembrie 8 Traversează te rog Bulgaria respectând 100% viteza legala. Fa și la noi ture cu viteza legala 100% din timp. Nu viteza omoară, ci lipsa de atenție, de skill, telefonul, nesimțirea, starea tehnica proastă a agregatului, etc etc. Poate unora le place asa, dar mie unul sa stau numai cu sabia deasupra capului (a se citi camere peste camere care măsoară viteze medii, plm, plm) îmi repugna, moartea pasiunii nu altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat Septembrie 9 Share Postat Septembrie 9 Sunt proaste doar daca nu stii de ele daca esti informat actionezi in cunostiinta de cauza. Dar ai dreptate, nu doar viteza omoara, si oprirea brusca, doar ce am vazut acum 2 zile in BG depasire in curba in orb (stiti ca au vegatatie pe margine) pe coborare, ce pot sa zic, m-am bucurat ca nu urcam din partea cealalta pe moto. Allahu Akbar cat timp ajungem intregi acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 9 Share Postat Septembrie 9 Si gurele tari in care se poate merge legal in siguranta (bineinteles ca nu e nicio placere, doooh!) sunt alea cu foarte multe autostrazi. Cum ar fi Austria. Acolo pe DN-uri, DJ-uri etc nimeni nu se grabeste pentru ca au putin de mers pe ele, 90% din drum se face pe autostrada. In tari bananiere precum Romania, Bulgaria nu esti in siguranta la viteza legala pentru ca toata lumea se grabeste pe DN-uri. Si stiti care e culmea? In examenul pt permis exista o penalizare pe care o poate da examinatorul pentru "neincadrarea in ritmul impus de ceilalti participanti la trafic". Chestie in evidenta contradictie cu alta penalizare pentru "depasirea vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv". Deci pana si legiuitorul recunoaste ca, daca majoritatea participantilor la trafic circula peste limita de viteza este periculos sa circuli tu legal. In cazul in speta, Bulgaria, depinde de cum e traficul. Dacate duci in noiembrie poti sa mergi legal, pentru ca putini bulgari o ard grav. Daca te duci in iulie august pe rutele spre Grecia si incerci sa mergi legal e nasol pentru ca sunt o gramada de romani care o dau tare. Deci ajungem la cea mai importanta chestie legata de viteza, dupa parerea mea: adaptarea vitezei la conditiile de drum si trafic. Pentru ca nu viteza ucide, ci neadaptarea ei in functie de ce e in jur. Am mai spus asta, eu merg mai tare pe drumuri semiaglomerate decat pe aceleasi drumuri goale. Pentru ca atunci cand sunt goale fac soferii dubiosenii si te pot mai usor surprinde cu garda jos din cauza relaxarii indusa de drumul gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 9 Autor Share Postat Septembrie 9 Acum 9 ore, Speedy.K a spus: Si gurele tari in care se poate merge legal in siguranta (bineinteles ca nu e nicio placere, doooh!) sunt alea cu foarte multe autostrazi. Cum ar fi Austria. Acolo pe DN-uri, DJ-uri etc nimeni nu se grabeste pentru ca au putin de mers pe ele, 90% din drum se face pe autostrada. In tari bananiere precum Romania, Bulgaria nu esti in siguranta la viteza legala pentru ca toata lumea se grabeste pe DN-uri. Si stiti care e culmea? In examenul pt permis exista o penalizare pe care o poate da examinatorul pentru "neincadrarea in ritmul impus de ceilalti participanti la trafic". Chestie in evidenta contradictie cu alta penalizare pentru "depasirea vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv". Deci pana si legiuitorul recunoaste ca, daca majoritatea participantilor la trafic circula peste limita de viteza este periculos sa circuli tu legal. In cazul in speta, Bulgaria, depinde de cum e traficul. Dacate duci in noiembrie poti sa mergi legal, pentru ca putini bulgari o ard grav. Daca te duci in iulie august pe rutele spre Grecia si incerci sa mergi legal e nasol pentru ca sunt o gramada de romani care o dau tare. Deci ajungem la cea mai importanta chestie legata de viteza, dupa parerea mea: adaptarea vitezei la conditiile de drum si trafic. Pentru ca nu viteza ucide, ci neadaptarea ei in functie de ce e in jur. Am mai spus asta, eu merg mai tare pe drumuri semiaglomerate decat pe aceleasi drumuri goale. Pentru ca atunci cand sunt goale fac soferii dubiosenii si te pot mai usor surprinde cu garda jos din cauza relaxarii indusa de drumul gol. Nu doar Austria/Elveția. Am făcut o tura de Slovacia-Polonia-Cehia-Ungaria și am mers peste limite (nu mult dar înțelegi ce zic) și asta nu pe autostrăzi (le-am evitat ca pe draci). Pe autostrăzi in schimb nu poți merge mai tare ca sunt camere peste tot. Pe drumurile celelalte in schimb e de vis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 9 Share Postat Septembrie 9 In alea mentionate de tine am mers doar pe autostrazi. Doar in Austria si Italia m-am pimbat. Si am spus doar ca se poate merge legal in siguranta, normal ca n-am stat sa ma uit la vitezometru pe Grossglockner si alte pasuri. In schimb in Austria, cu exceptia zonelor din jurul marilor orase unde ai limitari IGL care sunt foarte stricte si amenzi imnse, pe autostrazi, zic, se merge frecvent peste limita de viteza, atat iarna, cat si vara. Si am observat ca politia opreste pt viteza doar daca exagerezi, gen 200 la ora. In schimb pe DN, DJ stau cu radarele la greu si opresc la cea mai mica depasire de viteza. Bine, n-am vazut asa ceva pe pasuri, in schimb am vazut politist pe vitezana de politie pe un pas care era acolo special pentru motociclisti. Se uita din mers la tobe, la cum mergi, dupa care ii dadea blana de nu te tineai dupa el pe curbe. Apoi il ajungeai mai sus mergand cu un grup de mobre si apoi iar se ducea. Mi-a lacut abordarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat Septembrie 10 Share Postat Septembrie 10 On 9/8/2025 at 9:30 PM, DonFlamingo said: Traversează te rog Bulgaria respectând 100% viteza legala. Fa și la noi ture cu viteza legala 100% din timp. In BG 100% poti merge legal daca-ti doresti , fara impedimente ...poate te mai suduie cate un rpman ...in rest liniste si pace . Si la noi merge ...depinde de om . Eu merg foarte legal respectand legea lu Paca : 80 in sate/orase , 90-110 in rest , inclusiv pe hautobanele autohtone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 10 Autor Share Postat Septembrie 10 Vezi ca legal in sate/orase nu e 80, este 30-50 depinde de ce semne sunt, iar in afara 70-90 la fel in functie de semne. Tocmai de aceea repet intrebarea: puteti merge conform semnelor traversand Bulgaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat Septembrie 10 Share Postat Septembrie 10 N-ai inteles nimic ...4 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.