ENEOS Postat Septembrie 18, 2022 Share Postat Septembrie 18, 2022 Acum 3 ore, SenorPink a spus: Corect ce zici dar eu Africana am luat-o de la dealer direct de noua. Asa ca ii aștept direct pe Honda Nord sa vad dacă dau mail sau telefon. Acu' știind câte ceva despre onda nord (+ că partea 🏍 le-a fost cam băgată pe gât) nu m-aș aștepta la mare lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 18, 2022 Share Postat Septembrie 18, 2022 La 17.09.2022 la 8:59, SenorPink a spus: Deci da a ajuns recall-ul și în Europa: https://www.femamotorcycling.eu/consumer-information/rapid-alert-system-recalls/ Chiar sunt curios daca ăștia la noi vor contacta clienții pentru a-i chema la resoftare sau trebuie sa sunam noi sa întrebam Tinand cont de tipul de recall si posibile implicatii, eu nu as astepta sa ma sune ei, ci le as cam bate obrazul cu decizia europeana in mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 19, 2022 Share Postat Septembrie 19, 2022 On 9/18/2022 at 7:10 AM, SenorPink said: Mie V4 de pe Multistrada mi s-a părut foarte nervos. Și cuplu și reprize și tot ce vrei. Este. Dar mergi pe ceva cu motorul de 1260, scoate ajutoarele și vei vedea la ce mă refer. Motorul V4 are mai mult power, dar nu e la fel de brutal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 19, 2022 Share Postat Septembrie 19, 2022 La 18.09.2022 la 1:32, PzKpfW a spus: seamana cu V-Max.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 19, 2022 Share Postat Septembrie 19, 2022 Așa a fost de la început. Diavelul a fost creat pe șablonul de power cruiser trasat de V-Max/V-Rod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 21, 2022 Autor Share Postat Septembrie 21, 2022 Acum 1 oră, Krimh a spus: https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/zero/zero-dsrx-review-2023?fbclid=IwAR3kBG0KUKBPatRCRE9FEGvMwgmToBOJRN_A2LVkZZYfEOU3OM5uQfHaQ40 Hmmm nu are suspensie electronica iar ca distanta cât poate parcurge e cam limitata. Ei zic 290 km city riding dar știm ca la un drum lung toată lumea ii da un pic asa ca distanta va scădea dramatic. Și după 200 de km sa faci obligat pauza 1 ora...... nu știu ce sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 28, 2022 Autor Share Postat Septembrie 28, 2022 La 18.09.2022 la 10:37, Adrian M. a spus: Tinand cont de tipul de recall si posibile implicatii, eu nu as astepta sa ma sune ei, ci le as cam bate obrazul cu decizia europeana in mana. Am sunat eu si m-am programat la recall. Efectuat azi. Surpriza majora este ca au facut si un update la cutie, schimba mai lin acum si pe urcare si pe coborare, nu mai smuceste. Nice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 29, 2022 Share Postat Septembrie 29, 2022 Acum 12 ore, SenorPink a spus: Am sunat eu si m-am programat la recall. Efectuat azi. Surpriza majora este ca au facut si un update la cutie, schimba mai lin acum si pe urcare si pe coborare, nu mai smuceste. Nice Bun asa la Motorteam sau la Honda Nord? Trebuie sa ajung si eu cu bestia mica luata pt sotie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 29, 2022 Autor Share Postat Septembrie 29, 2022 Acum 2 minute, Adrian M. a spus: Bun asa la Motorteam sau la Honda Nord? Trebuie sa ajung si eu cu bestia mica luata pt sotie Poveste lunga și cu cei doi. Am achiziționat Africa de la Nord dar nu prea îmi place de ei asa ca am zis ca ma duc la Motorteam. Sun la Motorteam si au început cu vrajeala ca nu sunt client de al lor și ca dacă am avut probleme de vreau sa fac recall-ul. Și ca dacă vreau de abia pe 10 octombrie au disponibil . Asa ca am ajuns și l-am făcut la Nord si asta a fost. Nouati de la HJC: https://www.rideapart.com/news/613055/hjc-rpha-3-new-models-2022/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 4, 2022 Share Postat Octombrie 4, 2022 Așteptări Realitate Foarte Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Daniliuc Postat Octombrie 4, 2022 Share Postat Octombrie 4, 2022 1 minute ago, PzKpfW said: Așteptări Realitate Foarte Honda. In asteptarile alea e un Kawa Zxxx pe galben :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 4, 2022 Share Postat Octombrie 4, 2022 Subliniam doar modul nerealist de a seta așteptări prin campanii de publicitate și apoi a dezamăgi prin produsul final. Honda a încercat aici să vândă ceea ce nu are. Fac motociclete bune dar (în general) teribil de standard și de plicticoase. Cu toată onestitatea, modelul actual arată mult mai bine. Design neo-retro făcut cum trebuie. Dacă schimbau doar motorul, era Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 4, 2022 Share Postat Octombrie 4, 2022 11 minutes ago, sasesase said: Este una cine cele mai bune cofiguratii pe acest tip de motocicleta Din contră, are doar avantajul unei puteri mari în raport cu capacitatea, prin prisma turațiilor (pistoane multe și mici). Este bun doar în aplicațiile de circuit, unde vrei cât mai multă putere, top-end. În rest este inferior unui bicilindru (cuplu, reprize, fun), esta mai lat, mai greu și mai complex. La partea de estetică (sau sunet) nu sunt de aceeași părere, dar sunt subiectivisme. Este vorba și de reducere de costuri acolo, da, dar și de emisii sau utilizabilitate - unde iar bicilindrul este superior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 5, 2022 Share Postat Octombrie 5, 2022 @sasesase- La vibrații așa este. Două pistoane mari vor vibra invariabil mai mult decât patru mai mici (deși sunt destule și 4 în linie care au vibrații înalte deranjante, vezi BMW de ex). În rest ce spui este fie subiectiv, fie legat de bicilindrele vechi, care erau alimentate și optimizate prost: la ture mici sacadau, în ture mari li se termina puterea. Motoarele L2/V2 actuale se turează cam la fel de mult ca un 4 în linie de acum 10-15 ani. Iar faptul că 4L trage liniar și previzibil nu este neapărat un atu. 4 hours ago, sasesase said: au cuplu destul chiar si de la 2-3000rpm. Probabil că nu ai mers pe un bicilindru serios cu care să compari... 4 hours ago, Asimplu said: Daca Honda ar echipa sasiul asta cu un triple, aia ar fi urmatoarea motocicleta pe care mi-as cumpara-o. Trident arată cam la fel de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Daniliuc Postat Octombrie 5, 2022 Share Postat Octombrie 5, 2022 15 hours ago, PzKpfW said: Cu toată onestitatea, modelul actual arată mult mai bine Design neo-retro făcut cum trebuie. Dacă schimbau doar motorul, era Total de acord! Posibil ca pozele sa nu ii faca dreptate Hornetului nou dar arata teribil de banal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 5, 2022 Share Postat Octombrie 5, 2022 Cred că este vorba și despre rafinarea gusturilor și preferințelor. Acum 10-12 ani mă descurcam cu o motocicletă. Acum am nevoie de cel puțin două. "Noul" S1000RR 2023 - cu aripile luate pe versiunea M de anul trecut: Lista completă a schimbărilor conform BMW Motorrad: Shorter secondary gear ratio for more traction at the rear wheel. Advanced “Flex Frame” with more flex. Chassis geometry with new steering head angle, offset, caster and wheelbase. M Chassis Kit with adjustable swinging arm pivot point and raised rear end. Dynamic Traction Control DTC with new Slide Control function for drifts while accelerating using steering angle sensor. ABS Pro with new Brake Slide Assist function using steering angle sensor for braking drifts when approaching corners. ABS Pro Setting “Slick” Optimized aerodynamics with new front section, winglets, high windshield and partitioning off of the lower triple clamp. M lightweight battery as standard. USB charging port in the rear section. Redesigned rear section and shorter license plate holder. Redesigned wiring harness for easier removal of the license plate frame. Clutch and generator cover in black. Easier rear wheel assembly removal due to loss-proof axle bushings, chamfered brake pads and brake anchor plate. M GPS Mouse Adapter as part of the BMW Motorrad original accessory range. New GoPro holder as part of the BMW Motorrad original accessory range. Three paintwork finishes: Blackstorm metallic, Style Passion in Racing Red non-metallic and Lightwhite non-metallic/BMW M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 5, 2022 Share Postat Octombrie 5, 2022 Acum 13 ore, PzKpfW a spus: Probabil că nu ai mers pe un bicilindru serios cu care să compari... De curiozitate, care ar fi un bicilindru serios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 5, 2022 Share Postat Octombrie 5, 2022 În principiu cam orice V2 sau L2 de clasă medie sau mare de la o marcă europeană. Nu am nimic cu japonezii, dar tind să promoveze fiabilitatea înainte de toate și detunează mult motoarele (în afară de cele pur sportive) pentru a-și lu marjă în acest sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 5, 2022 Share Postat Octombrie 5, 2022 Nu chiar, L2 și V2 sunt destul de apropiate la caracter și sunet. Personal prefer tot V2-ul dar nu este mare diferență între ele. Și continui să argumentez că, pe lângă rațiunea economică, un L2 dă randament mai bun pe o motocicletă de stradă decât un 4 în linie - cel puțin sub 800-900cc. Este și mai eficient, mai compact, etc. Lucrurile pe care le-ai enumerat tu (sunet, modul în care trage, estetică) sunt elemente subiective și care nu prea au sens pentru cei cărora li se adresează motocicletele astea (generație mai tânără care fie nu au prins era când 90% din motociclete aveau 4 în linie, fie sunt raționali și-i interesează doar aspectele practice). Este un motiv bun pentru care toată lumea trece la 2 paralel în categoria asta. Singura excepție de la regulă (încă) este Ducati, care au doar V-uri, dar ei nu prea au motoare sub 800cc. Chiar și așa, este destul de posibil să vedem un L2 și la ei curând - motorul Testastretta, chiar dacă încă bun, își cam arată vârsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 5, 2022 Autor Share Postat Octombrie 5, 2022 Challengerul V2 e un motor serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 5, 2022 Share Postat Octombrie 5, 2022 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: un motiv bun pentru care toată lumea trece la 2 paralel este costul Fixed! L2 astea noi au tot decalaj de 360° RAC? Adică pistoanele tot "tâgâdâm-tâgâdâm" deodată merg? Pt că motor mai dezechilibrat de atât nu se poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 5, 2022 Share Postat Octombrie 5, 2022 Nu, majoritatea sunt cu decalaj de 270°, tocmai ca să imite un V2 la 90°. 32 minutes ago, ENEOS said: Fixed! Este și costul, am mai spus. Dar nu este singurul motiv. Și dacă ieșeau la același cost cu un 4 în linie, tot pe twin ar fi mers. Pentru că dimensiuni, greutate, noxe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 5, 2022 Share Postat Octombrie 5, 2022 (editat) Acum 50 minute, PzKpfW a spus: Și dacă ieșeau la același cost cu un 4 în linie, tot pe twin ar fi mers Cum drag să ieși la același cost cu aproape dublul numărului de componente?!? Cost saving-ul e la putere. Editat Octombrie 5, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 6, 2022 Share Postat Octombrie 6, 2022 Eu când mă mai urc pe una din-aia veche îmi dau seama cât de bune sunt astea noi (aceeași categorie). Erau asamblate mai cu simț de răspundere iar materialele erau în general mai calitative, dar ca motociclete sunt mai proaste ca cele noi (ergonomie, cicilistică, greutate, etc.). Fiecare cu părerea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 6, 2022 Autor Share Postat Octombrie 6, 2022 Acum 37 minute, PzKpfW a spus: Eu când mă mai urc pe una din-aia veche îmi dau seama cât de bune sunt astea noi (aceeași categorie). Erau asamblate mai cu simț de răspundere iar materialele erau în general mai calitative, dar ca motociclete sunt mai proaste ca cele noi (ergonomie, cicilistică, greutate, etc.). Fiecare cu părerea lui. Pai de fapt despre asta este vorba - dpdv tehnologic, procese, procedee, dotari, optimizari, ergonomie, performante, ciclistica sunt infint mai bune astea noi. Dpdv durabilitate, calitatea materialelor, calitatea constructiei sunt gandite sa cada dupa un timp (nu nemtii au inventat mizeria asta cu designed to fail?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.