Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

Nu știu care este legislația în România. Recent am văzut la un importator al unui producător pe care nu-l voi numi că au rechemat doar motocicletele vândute de ei, de noi.

Cum m-am ocupat (și) de recall-uri la un importator îmi permit să te informez că nu poți rechema decât unitățile pe care le-ai vândut din simplul motiv că doar la alea ai datele de contact ale clienților! Bine, e scris undeva să informezi importatorul la schimbarea proprietarului, dar sunt rarisime cazurile când asta se și întâmplă. Pt celelalte unități aflate sub incidența campaniei de recall aceasta se efectuează în aceleași condiții, însă nu te va chema nimeni. De unde să știe importatorul că tu deții un vehicul aflat sub incidența campaniei x atunci când acesta a fost importat sh și bătrânica din Germania nu a informat pe nimeni cui i l-a vândut a. î. cel care l-a livrat nou și care a validat garanția să știe de unde să te ia?!?

Acum că pot exista situații când dealerul tratează doar clienții lui este altă poveste, dar normal treburile stau așa cum am scris mai sus. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 58 minute, ENEOS a spus:

Cum m-am ocupat (și) de recall-uri la un importator îmi permit să te informez că nu poți rechema decât unitățile pe care le-ai vândut din simplul motiv că doar la alea ai datele de contact ale clienților! Bine, e scris undeva să informezi importatorul la schimbarea proprietarului, dar sunt rarisime cazurile când asta se și întâmplă. Pt celelalte unități aflate sub incidența campaniei de recall aceasta se efectuează în aceleași condiții, însă nu te va chema nimeni. De unde să știe importatorul că tu deții un vehicul aflat sub incidența campaniei x atunci când acesta a fost importat sh și bătrânica din Germania nu a informat pe nimeni cui i l-a vândut a. î. cel care l-a livrat nou și care a validat garanția să știe de unde să te ia?!?

Acum că pot exista situații când dealerul tratează doar clienții lui este altă poveste, dar normal treburile stau așa cum am scris mai sus. 

Corect ce zici dar eu Africana am luat-o de la dealer direct de noua. Asa ca ii aștept direct pe Honda Nord sa vad dacă dau mail sau telefon. 

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Nu știu care este legislația în România. Recent am văzut la un importator al unui producător pe care nu-l voi numi că au rechemat doar motocicletele vândute de ei, de noi.

 

Ducati va prezenta (cel mai probabil la EICMA 2022) Diavel V4. Spy shots cu motocicleta gata de producție, abia camuflată:

 

image.thumb.png.8f086e4982b7b35bd28ff7426d0d24dc.png image.thumb.png.6606acbd191d60047c618c6705316e5f.png image.thumb.png.16b3b588670221ecc8adea02ee688530.png image.thumb.png.b9912702acd2e87375d58189c7192270.png image.thumb.png.3a5bc62f7db26554d784ad4640796e26.png image.thumb.png.0904a2ffab7d1940c2fe6381b7ba76ad.png

 

În afară de estetică unde fiecare are gusturile lui, motorul mi se pare teribil de nepotrivit pentru motocicleta asta. Diavel este un power cruiser care are nevoie și de cuplu și reprize, iar motorul ăsta nu prea are așa ceva - sau cel puțin clar nu la nivelul actualului V2 de 1262cc. Chiar mai mult decât o motocicletă precum Multistrada. Dar cum Multistrada V4 văd că s-a vândut bine în ciuda acestui downgrade, cine sunt eu să comentez. Băieții au băgat mulți bani în dezvoltarea motrului și acum vor să-l pună pe toată flota.

Mie V4 de pe Multistrada mi s-a părut foarte nervos. Și cuplu și reprize și tot ce vrei. Bine eu nu sunt vreun Rossi, mie și asta de pe Africana mi se pare nervos 🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, SenorPink a spus:

 Bine eu nu sunt vreun Rossi, mie și asta de pe Africana mi se pare nervos 🤭

🤣🤣🤣O sa fii surprins dar  exista mai multe sanse ca Vale46 sa spuna ca este mai nervos motorul decat baietii de pe forum😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, SenorPink a spus:

Corect ce zici dar eu Africana am luat-o de la dealer direct de noua. Asa ca ii aștept direct pe Honda Nord sa vad dacă dau mail sau telefon.

 

Acu' știind câte ceva despre onda nord (+ că partea 🏍 le-a fost cam băgată pe gât) nu m-aș aștepta la mare lucru... 😖

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.09.2022 la 8:59, SenorPink a spus:

Deci da a ajuns recall-ul și în Europa: 

 

https://www.femamotorcycling.eu/consumer-information/rapid-alert-system-recalls/

 

Chiar sunt curios daca ăștia la noi vor contacta clienții pentru a-i chema la resoftare sau trebuie sa sunam noi sa întrebam 🤔

Tinand cont de tipul de recall si posibile implicatii, eu nu as astepta sa ma sune ei, ci le as cam bate obrazul cu decizia europeana in mana. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 9/18/2022 at 7:10 AM, SenorPink said:

Mie V4 de pe Multistrada mi s-a părut foarte nervos. Și cuplu și reprize și tot ce vrei.

 

Este. Dar mergi pe ceva cu motorul de 1260, scoate ajutoarele și vei vedea la ce mă refer. Motorul V4 are mai mult power, dar nu e la fel de brutal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Krimh a spus:

Hmmm nu are suspensie electronica iar ca distanta cât poate parcurge e cam limitata. Ei zic 290 km city riding dar știm ca la un drum lung toată lumea ii da un pic asa ca distanta va scădea dramatic. Și după 200 de km sa faci obligat pauza 1 ora...... nu știu ce sa zic 🤔 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.09.2022 la 10:37, Adrian M. a spus:

Tinand cont de tipul de recall si posibile implicatii, eu nu as astepta sa ma sune ei, ci le as cam bate obrazul cu decizia europeana in mana. 

Am sunat eu si m-am programat la recall. Efectuat azi. Surpriza majora este ca au facut si un update la cutie, schimba mai lin acum si pe urcare si pe coborare, nu mai smuceste.

 

Nice 🥰

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, SenorPink a spus:

Am sunat eu si m-am programat la recall. Efectuat azi. Surpriza majora este ca au facut si un update la cutie, schimba mai lin acum si pe urcare si pe coborare, nu mai smuceste.

 

Nice 🥰

Bun asa :)

la Motorteam sau la Honda Nord? Trebuie sa ajung si eu cu bestia mica luata pt sotie :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Adrian M. a spus:

Bun asa :)

la Motorteam sau la Honda Nord? Trebuie sa ajung si eu cu bestia mica luata pt sotie :P

 

Poveste lunga și cu cei doi. Am achiziționat Africa de la Nord dar nu prea îmi place de ei asa ca am zis ca ma duc la Motorteam. Sun la Motorteam si au început cu vrajeala ca nu sunt client de al lor și ca dacă am avut probleme de vreau sa fac recall-ul. Și ca dacă vreau de abia pe 10 octombrie au disponibil 🙄. Asa ca am ajuns și l-am făcut la Nord si asta a fost.

Nouati de la HJC:

https://www.rideapart.com/news/613055/hjc-rpha-3-new-models-2022/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subliniam doar modul nerealist de a seta așteptări prin campanii de publicitate și apoi a dezamăgi prin produsul final. Honda a încercat aici să vândă ceea ce nu are. Fac motociclete bune dar (în general) teribil de standard și de plicticoase.

 

Cu toată onestitatea, modelul actual arată mult mai bine.

 

image.thumb.png.0ca3a5d60687a2b142d32c9a095fd2f5.png

 

Design neo-retro făcut cum trebuie. Dacă schimbau doar motorul, era 👌

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ce aveti cu 4L? Este una cine cele mai bune cofiguratii pe acest tip de motocicleta, plus ca are si o oarecare optica. 

Cost Reduction, deja incep sa innebunesc cand aud gogoasele producatoriilor, cum cauta ei sa-mi "vanda" o solutie ca "mult mai buna", cand defapt stim mult prea bine ca is castrati de contabili.

Sunt ferm convins ca de aia e un motor de 700cmc mai mic si mai putin practic decat un scooter de 250, ca au mai economisit din materiale reducand marimea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, sasesase said:

Este una cine cele mai bune cofiguratii pe acest tip de motocicleta

 

Din contră, are doar avantajul unei puteri mari în raport cu capacitatea, prin prisma turațiilor (pistoane multe și mici). Este bun doar în aplicațiile de circuit, unde vrei cât mai multă putere, top-end. 

 

În rest este inferior unui bicilindru (cuplu, reprize, fun), esta mai lat, mai greu și mai complex. La partea de estetică (sau sunet) nu sunt de aceeași părere, dar sunt subiectivisme. Este vorba și de reducere de costuri acolo, da, dar și de emisii sau utilizabilitate - unde iar bicilindrul este superior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

29 minutes ago, PzKpfW said:

dar sunt subiectivisme.

 

4L este mai smooth iar la motociclete sub 200kg, au cuplu destul chiar si de la 2-3000rpm. La ture inafara orasului sunt excelente. Sunet mai frumis, iar optica chiar daca este subiectiva, cred ca arata mai bine acel layout. 2L nu mi-a placut niciodata din cauza felului in care livreaza puterea, are o oarecare vibratie specifica care nu il face prea comod la ture lungi, la capitolul sunet si optica este iarasi in urma. Consumul si probabil noxele sunt mai bune. 

Imi este greu sa explic, dar am avut mereu impresia ca livreaza puterea cumva inegal. Pana aprox. pe la 3000rpm am o senzatie de subturare si vibratie mai excesiva, dupa care intre 3000-6000rpm se simte ok, iar peste 6000 parca cade curba de putere. Pe cand la 4L se simte totul mai liniar si previzibil. 

Este doar parere personala, nu mi-as cumpara 2L niciodata deorece am impresia ca nu ma potrivesc cu caracterului lui. Daca as trece peste optica/sound, tot nu pot trece peste vibratii si felul cum se simte.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sasesase- La vibrații așa este. Două pistoane mari vor vibra invariabil mai mult decât patru mai mici (deși sunt destule și 4 în linie care au vibrații înalte deranjante, vezi BMW de ex).

 

În rest ce spui este fie subiectiv, fie legat de bicilindrele vechi, care erau alimentate și optimizate prost: la ture mici sacadau, în ture mari li se termina puterea. Motoarele L2/V2 actuale se turează cam la fel de mult ca un 4 în linie de acum 10-15 ani. Iar faptul că 4L trage liniar și previzibil nu este neapărat un atu.

 

4 hours ago, sasesase said:

au cuplu destul chiar si de la 2-3000rpm.

 

Probabil că nu ai mers pe un bicilindru serios cu care să compari...

 

4 hours ago, Asimplu said:

Daca Honda ar echipa sasiul asta cu un triple, aia ar fi urmatoarea motocicleta pe care mi-as cumpara-o.

 

Trident arată cam la fel de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, PzKpfW said:

@sasesase- La vibrații așa este. Două pistoane mari vor vibra invariabil mai mult decât patru mai mici (deși sunt destule și 4 în linie care au vibrații înalte deranjante, vezi BMW de ex).

 

În rest ce spui este fie subiectiv, fie legat de bicilindrele vechi, care erau alimentate și optimizate prost: la ture mici sacadau, în ture mari li se termina puterea. Motoarele L2/V2 actuale se turează cam la fel de mult ca un 4 în linie de acum 10-15 ani. Iar faptul că 4L trage liniar și previzibil nu este neapărat un atu.

 

 

Probabil că nu ai mers pe un bicilindru serios cu care să compari...

 

 

Trident arată cam la fel de bine.

 

Am fost si cu modele noi, in principiu nu ratez cam niciun drivetest, intradevar cele post 2015 aprox. beneficiaza de multe imbunatatiri, dar in aceasi masuri si cele 4L.

Inteleg trendul producatorilor moto, care creaza nise la nise. Daca in anii 2000 cu un Bandit de ex., puteai sa te zbati super ok prin trafic, dar si sa iti iei partenera cu bagaje si sa faci o tura lunga, acuma cam trebuie sa ai 2-3 motociclete :D. More money pentru producatori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că este vorba și despre rafinarea gusturilor și preferințelor. Acum 10-12 ani mă descurcam cu o motocicletă. Acum am nevoie de cel puțin două.

 

"Noul" S1000RR 2023 - cu aripile luate pe versiunea M de anul trecut:

 

image.thumb.png.167a3f3e8e9043483ad634d84ff607f2.png image.thumb.png.1a4c84d7d158c18e357e55f3d0b7214f.png image.thumb.png.e3e79946b38a7f05195535e3213864b6.png

 

Lista completă a schimbărilor conform BMW Motorrad:

  • Shorter secondary gear ratio for more traction at the rear wheel.
  • Advanced “Flex Frame” with more flex.
  • Chassis geometry with new steering head angle, offset, caster and wheelbase.
  • M Chassis Kit with adjustable swinging arm pivot point and raised rear end.
  • Dynamic Traction Control DTC with new Slide Control function for drifts while accelerating using steering angle sensor.
  • ABS Pro with new Brake Slide Assist function using steering angle sensor for braking drifts when approaching corners.
  • ABS Pro Setting “Slick”
  • Optimized aerodynamics with new front section, winglets, high windshield and partitioning off of the lower triple clamp.
  • M lightweight battery as standard.
  • USB charging port in the rear section.
  • Redesigned rear section and shorter license plate holder.
  • Redesigned wiring harness for easier removal of the license plate frame.
  • Clutch and generator cover in black.
  • Easier rear wheel assembly removal due to loss-proof axle bushings, chamfered brake pads and brake anchor plate.
  • M GPS Mouse Adapter as part of the  BMW Motorrad original accessory range.
  • New GoPro holder as part of the BMW Motorrad original accessory range.
  • Three paintwork finishes: Blackstorm metallic, Style Passion in Racing Red non-metallic and Lightwhite non-metallic/BMW M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În principiu cam orice V2 sau L2 de clasă medie sau mare de la o marcă europeană. Nu am nimic cu japonezii, dar tind să promoveze fiabilitatea înainte de toate și detunează mult motoarele (în afară de cele pur sportive) pentru a-și lu marjă în acest sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, PzKpfW said:

În principiu cam orice V2 sau L2 de clasă medie sau mare de la o marcă europeană. Nu am nimic cu japonezii, dar tind să promoveze fiabilitatea înainte de toate și detunează mult motoarele (în afară de cele pur sportive) pentru a-și lu marjă în acest sens.

 

Hei, eu nu am comparat L4 cu V2, care are complet alt caracter ca si L2.

Intradevar L2 de la Honda, cel de pe AT sau chiar si L2-ul de pe Triumph sunt ok, cred ca sunt o alegere buna pentru genul acela de motocicleta.

 

Dar L2 de capacitate mica/medie (intre 500-1000cmc) pus pe naked/street bike, nu imi inspira decat "cheapnes" din partea producatoriilor. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...