DonFlamingo Postat Octombrie 25, 2022 Autor Share Postat Octombrie 25, 2022 RT nu are Carplay si nici Android Auto. Speram ca poate nu mai arata ca actualul GS, sa fie si el un design ma iatractiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 25, 2022 Autor Share Postat Octombrie 25, 2022 Aia da. Desi merge foarte bine Android Auto/Apple Carplay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emperor Postat Octombrie 25, 2022 Share Postat Octombrie 25, 2022 1 hour ago, Escanor said: Aia da. Desi merge foarte bine Android Auto/Apple Carplay. Salut , la ce te referi cand spui asta? Au reusit sa le conecteze peste aplicatia Bmw-ului? Noroc ca imi merge navigatia aia primitiva cu sageti fara sa fiu nevoit sa fac screen casting de pe telefon prin aplicatia vietii. Ar fi ceva sa pot folosi waze , de exemplu , pe ditamai displayul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 25, 2022 Autor Share Postat Octombrie 25, 2022 Acum 17 minute, Emperor a spus: Salut , la ce te referi cand spui asta? Au reusit sa le conecteze peste aplicatia Bmw-ului? Noroc ca imi merge navigatia aia primitiva cu sageti fara sa fiu nevoit sa fac screen casting de pe telefon prin aplicatia vietii. Ar fi ceva sa pot folosi waze , de exemplu , pe ditamai displayul. Android Auto/Apple Carplay doar Honda are si parca Indian pe modelul Pursuit, in rest nimeni. BMW merge pe navigatia lor propri si la fel si Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 25, 2022 Share Postat Octombrie 25, 2022 Indian cred că are funcționalitatea CarPlay/Android Auto pe toate motocicletele cu ecran tactil (Roadmaster, Challenger, Pursuit, etc.) - însă doar prin conexiune cu fir. Honda sunt singurii care oferă conexiune Bluetooth pentru CarPlay și Android Auto. Și asta pentru că sunt singurii care au dezvoltat integrarea. Pentru auto, dezvoltarea se face prin colaborare între fabricant și Apple/Google. Dar piața moto reprezintă interes prea mic (deocamdată) așa că americanii nu se sinchisesc. Bravo celor Honda pentru că au investit în asta. Va deveni standard în timp, la fel cum este acum la auto. În rest cam toate mărcile au propriile aplicații de navigație. Și cam toate sunt foarte proaste, doar cea de la BMW am înțeles că este decentă. Dar nu se compară cu Google Maps sau Waze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 25, 2022 Share Postat Octombrie 25, 2022 Așa e, pot fi la limită utile când mergi la touring prin sălbăticii. Se pare că Honda mai ține în viață CB650R cel puțin un an, pe lângă noul Hornet. Evident, cu evoluții minime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 25, 2022 Autor Share Postat Octombrie 25, 2022 Acum 1 oră, PzKpfW a spus: Indian cred că are funcționalitatea CarPlay/Android Auto pe toate motocicletele cu ecran tactil (Roadmaster, Challenger, Pursuit, etc.) - însă doar prin conexiune cu fir. Honda sunt singurii care oferă conexiune Bluetooth pentru CarPlay și Android Auto. Și asta pentru că sunt singurii care au dezvoltat integrarea. Pentru auto, dezvoltarea se face prin colaborare între fabricant și Apple/Google. Dar piața moto reprezintă interes prea mic (deocamdată) așa că americanii nu se sinchisesc. Bravo celor Honda pentru că au investit în asta. Va deveni standard în timp, la fel cum este acum la auto. În rest cam toate mărcile au propriile aplicații de navigație. Și cam toate sunt foarte proaste, doar cea de la BMW am înțeles că este decentă. Dar nu se compară cu Google Maps sau Waze. Din păcate și Honda tot pe cablu sunt. Zic 100% pentru că așa e la Africana. Daca se vrea wireless trebuie luat un device gen AA Wireless. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 25, 2022 Share Postat Octombrie 25, 2022 Ai dreptate, credeam că ai nevoie de cablu doar pentru setup-ul inițial. Într-un fel e bine, te asiguri că nu rămâi fără baterie (CarPlay/AA cam sug curent) - și oricum ai opțiunea unui dongle wireless, cum spuneai. Din nou, kudos Honda. Îmi aduc aminte că am luat în derâdere când au prezentat noul bord pe AT acum câțiva ani, cu un TFT mare deasupra și un LCD mic dedesubt, stil ceas Casio anii '90 pentru viteză și indicator treaptă. Acum are sens. Pentru asta este util un bord TFT. Altfel este gimmick, toate informațiile pe care ți le oferă ar putea fi implementate pe un bord analog, ceva martori luminoși sau un LCD monocrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emperor Postat Octombrie 25, 2022 Share Postat Octombrie 25, 2022 La GT functioneaza f ok aplicatia, singura problema e ca nu mai poti folosi telefonul cand faci screen mirroring cu navigatia. Dar nici nu e cazul , cine butoneaza telefonul pe mobra, in timp ce conduce? Si ai oricum navigatia secundara daca nu vrei screen mirroring, doar cu sageti/ indicatii pe fiecare lane care foloseste conexiunea bluetooth cu telefonul , e destul de practica doar ca nu ai harta completa penecran. Pentru Europa e destul de completa ca detalii si o actualizeaza destul de des , tinand cont ca e gratis . Cam asa arata dimensiunile hartilor, probabil difera in functie de tara utilizatorului. Aiurea ca portul Usb nu stie sa citeasca un stick cu muzica de exemplu, dar la cat youtube/spotify exista nu cred ca mai foloseste cineva asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 25, 2022 Autor Share Postat Octombrie 25, 2022 Presupun ca zici de GT 2022, ca la cele dinainte pe NAV VI navigatia e o prostie sinistra. La Honda poti practic controla telefonul - apeluri, muzica, si chiar vizualiza si mesaje din Android Auto. Mult peste orice aplicatie de navigatie a producatorilor. 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Ai dreptate, credeam că ai nevoie de cablu doar pentru setup-ul inițial. Într-un fel e bine, te asiguri că nu rămâi fără baterie (CarPlay/AA cam sug curent) - și oricum ai opțiunea unui dongle wireless, cum spuneai. Din nou, kudos Honda. Îmi aduc aminte că am luat în derâdere când au prezentat noul bord pe AT acum câțiva ani, cu un TFT mare deasupra și un LCD mic dedesubt, stil ceas Casio anii '90 pentru viteză și indicator treaptă. Acum are sens. Pentru asta este util un bord TFT. Altfel este gimmick, toate informațiile pe care ți le oferă ar putea fi implementate pe un bord analog, ceva martori luminoși sau un LCD monocrom. Al 2-lea display monocrom e foarte util cand se foloseste Android Auto. Dar au pus o scurtatura - apesi un buton si ecranul trece pe displayul standar Africa Twin. Se apasa din nou si comuta pe Androi Auto - foate utila smecheria. Problema este ca cel mai bine puneau Android Auto wireless ca sa nu mai ai nici o grija cu cabluri. Oricum exista priza clasica de la care se poate incarca telefonul. Pentru Android Auto exista un port usb special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 25, 2022 Share Postat Octombrie 25, 2022 Cred că este vorba despre prețul hardware-ului acolo. Ai nevoie de un router mobil wireless 5GHz pentru CarPlay fără fir (credeam că merge și pe BT, dar nu). Nu știu despre Android Auto, dar cred că cerința este aceeași. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 25, 2022 Autor Share Postat Octombrie 25, 2022 Posibil, dar la cat costa ar fi putut pune și wireless. Că sa nu mai zic de keyless și senzori de presiune. Nu mai e cu mult mai ieftina ca concurenta. Dar până una alta au înțeles că Android Auto/ Apple Carplay sunt mult peste ce pot oferi producătorii moto sau chiar auto - vezi exemplul Ferrari care la SUV-ul lor (Purosangue) au renunțat la navigație integrata și oferă doar AA/ACP. Mult mai simplu și elegant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 25, 2022 Share Postat Octombrie 25, 2022 6 minutes ago, Escanor said: Posibil, dar la cat costa ar fi putut pune și wireless. Că sa nu mai zic de keyless și senzori de presiune. La cât costă... acum. Calculele și comenzile de componente se fac cu mult timp înainte. Sunt destul de convins că pe generația următoare va fi și wireless. Keyless este o prostie. Am avut, am și nu mai vreau. Senzorii de presiune da, sunt utili. 9 minutes ago, Escanor said: au renunțat la navigație integrata și oferă doar AA/ACP. Un gunoi de vehicul, dar o mișcare inteligentă. Va deveni norma - atât la auto cât și la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 25, 2022 Share Postat Octombrie 25, 2022 Androidauto e vis la noi pentru simplul fapt ca merge Waze pe ecranul masinii. Nu mai stai cu telefoane atarnate prin parbriz etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 25, 2022 Share Postat Octombrie 25, 2022 Și cu atât mai util la moto, unde faptul că o groapă nasoală, un obstacol sau niște milițieni care stau la pândă sunt semnalați te pot scoate din rahat. Dar na, un cruise control automat sau niște aripi aerodinamice sunt mai de impact pentru proști mase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 25, 2022 Autor Share Postat Octombrie 25, 2022 Ehh este util și cruise controlul când ai de mers mult pe autostradă. Acum 13 minute, Speedy.K a spus: Androidauto e vis la noi pentru simplul fapt ca merge Waze pe ecranul masinii. Nu mai stai cu telefoane atarnate prin parbriz etc. Și la moto, nu mai stai cu telefonul pe suport unde riști de la vibrații să-ți strice jucăria de peste 1k euro. Îl pui în geantă de rezervor sau chiar și în buzunar daca permite cablul și aia e ai scăpat de griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 25, 2022 Share Postat Octombrie 25, 2022 4 minutes ago, Escanor said: Ehh este util și cruise controlul când ai de mers mult pe autostradă. Personal nu prea înțeleg mersul pe autostradă cu motocicleta, dar sunt subiectiv. Mă refeream strict la cruise control adaptiv/automat, care presupune radar(e). Frânează și accelerează motoreta singură domne, aia e treaba importantă. O nouă generație de KTM RC 8C. Tot track-only, dar vine sigur și versiunea de stradă. 135cp, 98Nm și 142kg (la gol). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 25, 2022 Share Postat Octombrie 25, 2022 Acum 1 oră, Escanor a spus: Ehh este util și cruise controlul când ai de mers mult pe autostradă. Cu mașina, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 25, 2022 Share Postat Octombrie 25, 2022 2 hours ago, Lucian_M said: Cu mașina, nu? Bună asta. Și cu mașina evit autostrada dacă nu mă grăbesc undeva. Dar sunt iar subiectiv și poate atipic. Încă mă bucur de o cutie manuală când toată lumea fuge după automate de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 26, 2022 Share Postat Octombrie 26, 2022 Acum 10 ore, Escanor a spus: Și la moto, nu mai stai cu telefonul pe suport unde riști de la vibrații să-ți strice jucăria de peste 1k euro. Îl pui în geantă de rezervor sau chiar și în buzunar daca permite cablul și aia e ai scăpat de griji. Nu riști mare lucru dacă îți iei un telefon ieftin, eventual la mâna a doua, rezistent la apă, praf și vibrații, și îl folosești exclusiv pe motocicletă, pe post de navigație. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 26, 2022 Autor Share Postat Octombrie 26, 2022 Acum 9 ore, Lucian_M a spus: Cu mașina, nu? Daca ai de făcut un drum mai lung într-o zi o mai iei și pe autostradă. Ex: Turcia 950 de km într-o zi pe 45 de grade. Îi dai tare și mai pui și cruise control că nah, ai de ajuns undeva. Acum 58 minute, Doctor X a spus: Nu riști mare lucru dacă îți iei un telefon ieftin, eventual la mâna a doua, rezistent la apă, praf și vibrații, și îl folosești exclusiv pe motocicletă, pe post de navigație. M-am gândit și la asta dar.......2 telefoane prea mare bătaie de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emperor Postat Octombrie 26, 2022 Share Postat Octombrie 26, 2022 11 hours ago, Speedy.K said: Androidauto e vis la noi pentru simplul fapt ca merge Waze pe ecranul masinii. Nu mai stai cu telefoane atarnate prin parbriz etc. Eu il folosesc(waze) pe moto in sistemul audio al castii , doar cu alerts on ( militieni ascunsi, gropi, etc ) si telefonul in buzunar. Oricum pe moto e riscant sa stai cu ochii pe display , mai ales pentru telefoane de dimensiuni mai mici . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 26, 2022 Share Postat Octombrie 26, 2022 Acum 6 ore, PzKpfW a spus: Bună asta. Și cu mașina evit autostrada dacă nu mă grăbesc undeva. Dar sunt iar subiectiv și poate atipic. Încă mă bucur de o cutie manuală când toată lumea fuge după automate de exemplu. Noi ar trebui să stăm la o bere, avem multe în comun. Autostradă doar cu mașina și doar dacă trebuie să evit vreun oraș sau sunt într-o pasă extraordinar de bună. Cu mobra am intrat anul ăsta vreo 60 km la noi și m-am plictisit îngrozitor. Referitor la mașină, încă nu-s pregătit de cutie automată, dacă aș sta cu mâinile doar pe volan cred că s-ar pierde din placerea condusului. Vreau să schimb eu treptele, să simt că fac ceva, să fac motorul să urle când și cum vreau eu, nu cum dictează un calculator. O să vină, probabil, și vremea când o să am automată sau, mai rău, electrică, dar sper să mai treacă anii. Încă îmi place să-mi schimb singur uleiul, filtrele, să servisez frânele etc. Nu mă înțelegeți că urăsc autostrada, dimpotrivă: mă bucur că există și că se deviază o parte din trafic pe acolo. E bună și când vrei "mai repede", dar și când e o urgență. Și, nu în ultimul rând, ajută la dezvoltarea economiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emperor Postat Octombrie 26, 2022 Share Postat Octombrie 26, 2022 14 minutes ago, sasesase said: Foarte multi folosesc motocicleta ca si mijloc de transport. Merg la munca, etc. Si nu 6-8km, ci poate 60-80km zilnic. Pentru motociclisti de weekend si vreme buna, asa cum sunt covarsitoarea majoritate din Romania, este inutil Am testat inainte sa iau GT-ul un RT cu adaptive cc, cateva sute de km in spatele unor amici , e genial sistemul mai ales daca ai de facut zilnic 100km + cum e in cazul meu , 90% pe autostrada . Probabil daca-ti alegi un target random trebuie sa -i studiezi un pic stilul de condus dar in rest e perfect pentru traficul zilnic fara soferi de week-end. Cica n-ar af avut loc pe GT pt radar din cauza suspensiei bla bla Who knows? Dar mi se pare o optiune perfecta pt commuting zilnic sau portiuni lungi pe autostrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 26, 2022 Share Postat Octombrie 26, 2022 5 hours ago, Lucian_M said: Nu mă înțelegeți că urăsc autostrada, dimpotrivă: mă bucur că există și că se deviază o parte din trafic pe acolo. E bună și când vrei "mai repede", dar și când e o urgență. Și, nu în ultimul rând, ajută la dezvoltarea economiei. Absolut. Este nevoie de autostradă. Este foarte bună pentru scopul pentru care este gândită. La fel și cutia automată, o înțeleg perfect în trafic sau la nivel utilitar (consum mai mic). Dar nu sunt pentru mine. 3 hours ago, Emperor said: e genial sistemul mai ales daca ai de facut zilnic 100km + cum e in cazul meu , 90% pe autostrada Sunt subiectiv, dar nu pot să nu întreb: pentru un asemenea traseu, de ce nu folosești mașina? Sau, dacă este vorba de trafic, un maxi-scuter - mai mic, mai agil, mai comod, mai economic și mai practic? 3 hours ago, sasesase said: Foarte multi folosesc motocicleta ca si mijloc de transport. Merg la munca, etc. Si nu 6-8km, ci poate 60-80km zilnic. Cam ironic, atunci, faptul că sistemul este deocamdată prezent doar pe motociclete mari, grele și scumpe care sunt foarte rar folosite la navetă, nu? 3 hours ago, Emperor said: Cica n-ar af avut loc pe GT pt radar din cauza suspensiei Ar avea sens, Duolever-ul (față de Paralever-ul de pe RT, care folosește tuburi telescopice pentru ghidaj) are o articulație suplimentară care are nevoie de spațiu în față pe compresie. În același timp, îmi aduc aminte că BMW au fost primii care au prezentat sistemul de ACC pe moto acum mai bine de 2 ani - chiar pe un K1600. "Noile" MT-07 și MT-125. Trecând de partea estetică, mă întreb cum un 125 are furcă USD, dar un 700 nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.