Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

Acum 57 minute, PzKpfW a spus:

 

Fie vor pune curând, fie vor pune direct camere. Chinezii pun deja și parcă am văzut ceva brevet și de la Honda cu camere.

Eu unul pe Africa Twin as pune suspensii mai bune și frâne mai performante. 

 

Da sunt bunicele camerele astea dar parca un pic de gimmick de marketing

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 13.07.2023 la 23:21, PzKpfW a spus:

Da, așa e. Mea culpa, va fi un rival pentru Versys. Asta denotă probabil cât de diferite sunt mărcile astea două pentru mine.

rival pt XR deasemenea cu asa motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Escanor said:

Si cica noul BMW R 900 GS

Poate F 900 GS, slabe sanse sa regandeasca conceptul R800 GS, are deja 15 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

26 minutes ago, DKW said:

P90520404_highRes_the-new-bmw-f-900-gs.jpg

 

Pentru a clarifica, au fost prezentate 3 modele diferite:

  • F 900 GS, cu un carenaj distinct și minimalist, orientat mai mult spre partea de enduro-touring (concurent cu Tuareg 660, Adv. 890 R, etc.), și cu un nou far care prefațează probabil schimbarea care va apărea și pe R 1300 GS.
  • F 900 GS Adventure
  • F 800 GS (același motor, dar limitat din soft cu 18cp și 2Nm)

image.thumb.png.13e821062a937a47724e7f1e0b019430.png image.thumb.png.c64478fa36d123fa6be324fc3ae1b5fd.png image.thumb.png.d6377a7cb1e10ecc564ce9d05c687612.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F 900 GS-ul "normal" este cel mai schimbat. Se laudă că e cu 14kg mai ușor (era modelul cel mai greu din categorie), iar cu farul ăsta de Hornet/Transalp și carenajul minimalist, arată total diferit (și teribil de plictisitor și anonim).

 

În rest, motorul este puțin mai mare. Ceva mai mult power și cuplu (105cp, 93Nm), nimic ieșit din comun. Probabil creșterea în capacitate a fost făcută în primul rând pentru normele de poluare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

F 900 GS-ul "normal" este cel mai schimbat. Se laudă că e cu 14kg mai ușor (era modelul cel mai greu din categorie), iar cu farul ăsta de Hornet/Transalp și carenajul minimalist, arată total diferit (și teribil de plictisitor și anonim).

 

În rest, motorul este puțin mai mare. Ceva mai mult power și cuplu (105cp, 93Nm), nimic ieșit din comun. Probabil creșterea în capacitate a fost făcută în primul rând pentru normele de poluare.

 

Cel mai important aspect este că sunt la fel de urâte 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, PzKpfW said:

În rest, motorul este puțin mai mare. Ceva mai mult power și cuplu (105cp, 93Nm), nimic ieșit din comun. Probabil creșterea în capacitate a fost făcută în primul rând pentru normele de poluare.

Pare a fi motorul folosit  pe F900 R/XR, un fel de ciorba reincalzita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 hours ago, DKW said:

Pare a fi motorul folosit  pe F900 R/XR, un fel de ciorba reincalzita.

 

Motorul la bază este același ca pe F 800 R/S/GT, lansate prin 2006. L-au îmbunătățit și i-au mărit capacitatea, dar în realitate este cam la fel.

 

15 hours ago, Geologu said:

Eu nu prea înțeleg tendința asta de mărire a cilindreei, când se pare că mulți caută inorogul ușor cu motor de maxim 800 cmc, mai mult off decât on. Or să ajungă la F1100GS în curând.

 

În realitate, nișa aia este destul de restrânsă. Majoritatea cumpărătorilor vor ceva cât de cât versatil - care să știe și puțin enduro, dar care să fie capabil și de ceva autostradă, depășiri și confort la nevoie. La asta se adaugă normele de poluare din ce în ce mai restrictive, pentru care cea mai bună soluție este mărirea capacității: nu ai cum să scoți modelul următor cu aceleași perfromanțe ca cel precedent și să dai vina doar pe normele de poluare.

 

Inorogul usor pare să fie doar clasa mică spre medie: monocilindrele de 3-400cc. Sau monocilindrul mare de la KTM (690 Enduro/701 Enduro/ES 700) - cât timp îl vor mai produce.

 

23 hours ago, PzKpfW said:

RS 440.

 

Care se numește de fapt RS 457 (?!).

 

image.thumb.png.4dae5f32ffc1ce3cad2633de4278d652.png image.thumb.png.8c879f5cf2cb9e2b06175565d86a4aff.png image.thumb.png.f39bf637703ccfffc98122f27bfa83af.png image.thumb.png.c698bc6862f94a6e0acb1b9de992ff4c.png

 

Bicilindru de 457cc, 48cp, 175kg (la plin). Ceva mai grea dar și mai puterică decât concurența.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, PzKpfW said:

Motorul la bază este același ca pe F 800 R/S/GT, lansate prin 2006. L-au îmbunătățit și i-au mărit capacitatea, dar în realitate este cam la fel.

Nu prea, pe  F 800 R/S/GT s-a folosit fix acelasi motor de pe 650 twin/700/800 GS, un Nuda cu cilindree mai mica. F900 ara acelasi aranjament ca 750/850.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, DKW said:

Nu prea, pe  F 800 R/S/GT s-a folosit fix acelasi motor de pe 650 twin/700/800 GS, un Nuda cu cilindree mai mica. F900 ara acelasi aranjament ca 750/850.

 

Toate motoarele pe care le-ai menționat fac parte din aceeași platformă, la fel și motorul de pe 900XR. BMW are un singur bloc parallel-twin pe care l-a adaptat în varii configurații pentru diferite aplicații.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...