DonFlamingo Postat Iulie 28, 2023 Autor Share Postat Iulie 28, 2023 Acum 57 minute, PzKpfW a spus: Fie vor pune curând, fie vor pune direct camere. Chinezii pun deja și parcă am văzut ceva brevet și de la Honda cu camere. Eu unul pe Africa Twin as pune suspensii mai bune și frâne mai performante. Da sunt bunicele camerele astea dar parca un pic de gimmick de marketing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Septembrie 7, 2023 Share Postat Septembrie 7, 2023 Azi apare noul RS de la Aprilia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 7, 2023 Autor Share Postat Septembrie 7, 2023 Si cica noul BMW R 900 GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 7, 2023 Share Postat Septembrie 7, 2023 La 13.07.2023 la 23:21, PzKpfW a spus: Da, așa e. Mea culpa, va fi un rival pentru Versys. Asta denotă probabil cât de diferite sunt mărcile astea două pentru mine. rival pt XR deasemenea cu asa motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 7, 2023 Share Postat Septembrie 7, 2023 1 hour ago, MirceaB said: Azi apare noul RS de la Aprilia. RS 440. 34 minutes ago, Cavaleru said: rival pt XR deasemenea cu asa motor La clasă, cu S1000XR. La preț, cu F900XR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 7, 2023 Share Postat Septembrie 7, 2023 2 hours ago, Escanor said: Si cica noul BMW R 900 GS Poate F 900 GS, slabe sanse sa regandeasca conceptul R800 GS, are deja 15 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 7, 2023 Autor Share Postat Septembrie 7, 2023 Acum 21 minute, DKW a spus: Poate F 900 GS, slabe sanse sa regandeasca conceptul R800 GS, are deja 15 ani. da corect F 900 GS in loc de actualul F 850 GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 7, 2023 Share Postat Septembrie 7, 2023 Poza oficiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 7, 2023 Share Postat Septembrie 7, 2023 26 minutes ago, DKW said: Pentru a clarifica, au fost prezentate 3 modele diferite: F 900 GS, cu un carenaj distinct și minimalist, orientat mai mult spre partea de enduro-touring (concurent cu Tuareg 660, Adv. 890 R, etc.), și cu un nou far care prefațează probabil schimbarea care va apărea și pe R 1300 GS. F 900 GS Adventure F 800 GS (același motor, dar limitat din soft cu 18cp și 2Nm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 7, 2023 Autor Share Postat Septembrie 7, 2023 Sunt neschimbate , eu unul nu-mi dau seama ce au modificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 7, 2023 Share Postat Septembrie 7, 2023 F 900 GS-ul "normal" este cel mai schimbat. Se laudă că e cu 14kg mai ușor (era modelul cel mai greu din categorie), iar cu farul ăsta de Hornet/Transalp și carenajul minimalist, arată total diferit (și teribil de plictisitor și anonim). În rest, motorul este puțin mai mare. Ceva mai mult power și cuplu (105cp, 93Nm), nimic ieșit din comun. Probabil creșterea în capacitate a fost făcută în primul rând pentru normele de poluare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 7, 2023 Autor Share Postat Septembrie 7, 2023 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: F 900 GS-ul "normal" este cel mai schimbat. Se laudă că e cu 14kg mai ușor (era modelul cel mai greu din categorie), iar cu farul ăsta de Hornet/Transalp și carenajul minimalist, arată total diferit (și teribil de plictisitor și anonim). În rest, motorul este puțin mai mare. Ceva mai mult power și cuplu (105cp, 93Nm), nimic ieșit din comun. Probabil creșterea în capacitate a fost făcută în primul rând pentru normele de poluare. Cel mai important aspect este că sunt la fel de urâte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 7, 2023 Share Postat Septembrie 7, 2023 Groaznice prinderile alea de evacuari! Zici ca a tras Becali de ele cu ranga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 7, 2023 Share Postat Septembrie 7, 2023 2 hours ago, PzKpfW said: În rest, motorul este puțin mai mare. Ceva mai mult power și cuplu (105cp, 93Nm), nimic ieșit din comun. Probabil creșterea în capacitate a fost făcută în primul rând pentru normele de poluare. Pare a fi motorul folosit pe F900 R/XR, un fel de ciorba reincalzita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geologu Postat Septembrie 7, 2023 Share Postat Septembrie 7, 2023 Eu nu prea înțeleg tendința asta de mărire a cilindreei, când se pare că mulți caută inorogul ușor cu motor de maxim 800 cmc, mai mult off decât on. Or să ajungă la F1100GS în curând. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 7, 2023 Share Postat Septembrie 7, 2023 Si a luat Marcel93 un Ducati https://www.crash.net/motogp/news/1035254/1/marc-marquez-has-made-his-mind-and-will-join-gresini-ducati-2024 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2023 Share Postat Septembrie 8, 2023 15 hours ago, DKW said: Pare a fi motorul folosit pe F900 R/XR, un fel de ciorba reincalzita. Motorul la bază este același ca pe F 800 R/S/GT, lansate prin 2006. L-au îmbunătățit și i-au mărit capacitatea, dar în realitate este cam la fel. 15 hours ago, Geologu said: Eu nu prea înțeleg tendința asta de mărire a cilindreei, când se pare că mulți caută inorogul ușor cu motor de maxim 800 cmc, mai mult off decât on. Or să ajungă la F1100GS în curând. În realitate, nișa aia este destul de restrânsă. Majoritatea cumpărătorilor vor ceva cât de cât versatil - care să știe și puțin enduro, dar care să fie capabil și de ceva autostradă, depășiri și confort la nevoie. La asta se adaugă normele de poluare din ce în ce mai restrictive, pentru care cea mai bună soluție este mărirea capacității: nu ai cum să scoți modelul următor cu aceleași perfromanțe ca cel precedent și să dai vina doar pe normele de poluare. Inorogul usor pare să fie doar clasa mică spre medie: monocilindrele de 3-400cc. Sau monocilindrul mare de la KTM (690 Enduro/701 Enduro/ES 700) - cât timp îl vor mai produce. 23 hours ago, PzKpfW said: RS 440. Care se numește de fapt RS 457 (?!). Bicilindru de 457cc, 48cp, 175kg (la plin). Ceva mai grea dar și mai puterică decât concurența. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 8, 2023 Share Postat Septembrie 8, 2023 cam 45cp are si Ninja de 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2023 Share Postat Septembrie 8, 2023 Da, ceva mai puțin power, ceva mai puțină greutate (~170kg). KTM RC390 are și mai puțin power (~40cp), dar este și mai ușoară (~160kg). RS 457 este cea mai grea dar și cea mai puternică din categoria asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 8, 2023 Share Postat Septembrie 8, 2023 cea mai grea e CBR500 cu ale lui 192 kg si cea mai puternica as zice cu fix 50cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2023 Share Postat Septembrie 8, 2023 În ciuda a ceea ce spune site-ul oficial, și CBR500 are tot vreo 47cp. Și aproape 20kg în plus față de RS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 8, 2023 Share Postat Septembrie 8, 2023 da, si pe mine greutatea mare m-a facut sa aleg Ninja in dauna CBRului....!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 8, 2023 Share Postat Septembrie 8, 2023 1 hour ago, PzKpfW said: Motorul la bază este același ca pe F 800 R/S/GT, lansate prin 2006. L-au îmbunătățit și i-au mărit capacitatea, dar în realitate este cam la fel. Nu prea, pe F 800 R/S/GT s-a folosit fix acelasi motor de pe 650 twin/700/800 GS, un Nuda cu cilindree mai mica. F900 ara acelasi aranjament ca 750/850. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2023 Share Postat Septembrie 8, 2023 1 hour ago, DKW said: Nu prea, pe F 800 R/S/GT s-a folosit fix acelasi motor de pe 650 twin/700/800 GS, un Nuda cu cilindree mai mica. F900 ara acelasi aranjament ca 750/850. Toate motoarele pe care le-ai menționat fac parte din aceeași platformă, la fel și motorul de pe 900XR. BMW are un singur bloc parallel-twin pe care l-a adaptat în varii configurații pentru diferite aplicații. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 8, 2023 Share Postat Septembrie 8, 2023 (editat) Unul este Rotax, celalalt Loncin, relativ asemanator dar aranjat diferit. Editat Septembrie 8, 2023 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.