Sari la conținut

Postări Recomandate

1 oră în urmă, 3.14 a spus:

Review-urile romanesti se pun ? 💩

Nu. Am observat, cu tristete, ca asa numitii vloggeri români [pe domeniul moto] sunt slabi de tot.

Acum 2 minute, Kagemusha a spus:

Am avut suficientă răbdare să pierd timpul și să urmăresc ambele așa zise "review"-uri. Bag seama că în State noțiunea de off-road e complet diferită de Europa/România, mai ales la ăla grasu'.
Ca să mă exprim mai clar, am mers chiar și cu KTM 390 Duke (nu Adventure) pe drumuri mult mai dificile decât cele pe unde au mers băieții ăia cu unicornu'.

Dacă astea sunt review-urile la chinez, să fie la ei acolo și să se bucure de el! CRF 300L sau Rally fac pipi pe el de la mare înălțime!

Ai dreptate total si partial :D. Adica grasul ala e praf, imi e neclar de ce il urmareste lumea, [probabil ca ala e nivelul urmaritorilor lui] si da CRF 300 [Rally] e clar peste la partea de offroad, insa asta nu e singura diresctie importanta la o moto de adv. De ex, daca vrei sa faci un TET, eventual unul mai usurel, mai degraba te sui pe 450MT si te duci pana in Turcia/grecia sa te dai decat sa mergi pe CRF 300 pana acolo pentru un offroad mediu spre usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 76
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu știu care sunt prețurile la motociclete la momentul acesta, dar pentru un TET mai ușurel aș merge mai degrabă pe 390 Adventure cu ochii "larg închiși".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Kagemusha a spus:

Nu știu care sunt prețurile la motociclete la momentul acesta, dar pentru un TET mai ușurel aș merge mai degrabă pe 390 Adventure cu ochii "larg închiși".

Inteleg ca-ti place trotineta cu pricina, insa mie mi se pare ciudata ca sa nu zic gresita. Are ciclistica de strada, anvelopele sunt de dimensiuni gresite si nu in ultimul rand tabara portocalie are o mobra de doua ori mai puternica, care e si mai usoara si are si suspensie mai buna, asta daca-ti place portocaliul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, ERU a spus:

Inteleg ca-ti place trotineta cu pricina, insa mie mi se pare ciudata ca sa nu zic gresita. Are ciclistica de strada, anvelopele sunt de dimensiuni gresite si nu in ultimul rand tabara portocalie are o mobra de doua ori mai puternica, care e si mai usoara si are si suspensie mai buna, asta daca-ti place portocaliul.

Si de doua ori mai scumpa :)
Daca nu ar fii asta, probabil toti care am laut 390 pt offroad am fii luat 690-ul.
 

Mie mi-a placut review-ul acesta la 450MT si m-a pus pe ganduri sa vand 390-ul.
E in maghiara, dar din filmari va puteti da seama cum se da Jeli.

Pe scurt:

- pentru mers mai tare, suspensiile is foarte bune, rigide chiar daca au cursa mai scurta, tot timpul ai feedback bun

- pentru mers confortabil in sa, te scutura foarte tare, indiferent de ce reglaj ii faci

- saua si greutate joasa, centrul de greutate jos te ajuta pe offroad

- pentru strada ergonomie foarte buna la 1.70, peste 180 nu prea

- rapoartele de transmisie OK pt offroad, prea scurte pt strada

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, pepsi a spus:

Si de doua ori mai scumpa :)
Daca nu ar fii asta, probabil toti care am laut 390 pt offroad am fii luat 690-ul.
 

Mie mi-a placut review-ul acesta la 450MT si m-a pus pe ganduri sa vand 390-ul.
E in maghiara, dar din filmari va puteti da seama cum se da Jeli.

Pe scurt:

- pentru mers mai tare, suspensiile is foarte bune, rigide chiar daca au cursa mai scurta, tot timpul ai feedback bun

- pentru mers confortabil in sa, te scutura foarte tare, indiferent de ce reglaj ii faci

- saua si greutate joasa, centrul de greutate jos te ajuta pe offroad

- pentru strada ergonomie foarte buna la 1.70, peste 180 nu prea

- rapoartele de transmisie OK pt offroad, prea scurte pt strada

 

 

 

Nu era vorba de bani ci de specs.

Ce pot sa-ti spun despre suspensii din proprie experienta, este ca pe denivelari mici, sa zicem drum forestier bun, nu e deloc dura suspensia, acea duritate, apare ca un fel de treapta pe grafic, in momentul in care se mareste delta x-ul, adica inmomentul in care denivelarile cresc, se simte dura, asta cred ca se poate rezolva cu un revalving.

Cursa suspensiei nu e chiar mica, e cam pe acolo cu Tenere de care nu se plange nimeni.

Daca tot esti in team orange si din ceea ce pare, te intereseaza predomninant comportamentul offroad, se zvoneste ca va fi prezentat la EICMA noul 390 care va avea varianta enduro si adv si care dupa ce se poate vedea in pozele care au scapat pe web, pare mult mai potrivit pentru ce vrei tu sa faci.

Ca un sidenote, pare ca segmentul 400~500 e in expansiune maxima. Sa fie primit zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, ERU said:

Inteleg ca-ti place trotineta cu pricina, insa mie mi se pare ciudata ca sa nu zic gresita. Are ciclistica de strada, anvelopele sunt de dimensiuni gresite si nu in ultimul rand tabara portocalie are o mobra de doua ori mai puternica, care e si mai usoara si are si suspensie mai buna, asta daca-ti place portocaliul.

Nu îmi place în mod special. Am făcut comparație între 390 Adventure și CFM 450 Adventure. 690 e dintr-o altă clasă ca performanțe dar și ca preț. Cele două au însă un preț foarte apropiat, iar eu aș alege 390 pentru că, din punctul meu de vedere este superior. Alții vor alege 450.

https://www.atvrom.ro/motociclete/cfmoto-450mt-24

https://www.atvrom.ro/motociclete/ktm-390-adventure-sw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, 3.14 a spus:

Ai dreptate ...am verificat si eu astazi . 

Mno ...raul l-am facut ...deja am 600 km cu chinezu ...sa speram ca si tine .

460964742_3144971235641577_1935217262007870844_n.jpg

Eu zic ca nu ai facut rau de loc si zic asta din postura de proprietar de portocala, in opinia mea CFMoto 450MT e cea mai bun mobra in clasa ei, clasa care se mareste rapid. Ba chiar cred ca as prefera mobra ta in locul multor mobre din clasa 600~900.

La 20.09.2024 la 15:28, MotoS Garage a spus:

review-uri platite la niste guunoaie de chinezarii!

Stiu ce zici si eu am luat bani de la Putin ca sa vb de bine mobrele chinezesti. Ai 2 stai jos.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Umbla de ceva vreme zvonul pe internetzi, ca motorul de pe CFMoto 450 va fi implementat pe o motoreta produsa de GasGas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.09.2024 la 11:33, pepsi a spus:

nu m-ar surprinde
si daca prinde la public, probabil ca o sa il puna si in ceva KTM / Husq.

Pai motorul ala de pe CF450 nu este KTM? Asa stiu, ca motorizarile lor sunt luate de la KTM, cel putin de cand au intrat in parteneriat cu ei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, xt600 a spus:

Pai motorul ala de pe CF450 nu este KTM? Asa stiu, ca motorizarile lor sunt luate de la KTM, cel putin de cand au intrat in parteneriat cu ei. 

Faci o confuzie, in sensul ca e pe dos treaba.

KTM a facut parteneriat cu CF Moto, iar CF moto produce in urma acestui parteneriat motoarele pentru unele modele KTM-cele mici, si usor usor motociclete complete- de exemplu noul 790 adventure. Se pare ca usor usor totul va fi mutat, fabrica din Austria devenind muzeu:

https://www.cycleworld.com/motorcycle-news/ktm-owner-moves-production-to-china/

 Deci motoarele nu sunt luate de la ktm, ci fabricate de mama china pentru ktm, in baza proiectului primit de la austrieci.

 

Punctual, motorul de 450 este dezvoltat si fabricat direct de CF moto, dar pleaca de la ce au preluat deja in acest sens in trecut de la ktm..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, Adrian M. a spus:

 

 Deci motoarele nu sunt luate de la ktm, ci fabricate de mama china pentru ktm, in baza proiectului primit de la austrieci.

 

Punctual, motorul de 450 este dezvoltat si fabricat direct de CF moto, dar pleaca de la ce au preluat deja in acest sens in trecut de la ktm..

Asta doream sa aflu: daca motoarele sunt de concepute de KTM. Nu m-am gandit o clipa ca ar fi putut fi fabricate in Austria. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Adrian M. a spus:

Faci o confuzie, in sensul ca e pe dos treaba.

KTM a facut parteneriat cu CF Moto, iar CF moto produce in urma acestui parteneriat motoarele pentru unele modele KTM-cele mici, si usor usor motociclete complete- de exemplu noul 790 adventure. Se pare ca usor usor totul va fi mutat, fabrica din Austria devenind muzeu:

https://www.cycleworld.com/motorcycle-news/ktm-owner-moves-production-to-china/

 Deci motoarele nu sunt luate de la ktm, ci fabricate de mama china pentru ktm, in baza proiectului primit de la austrieci.

 

Punctual, motorul de 450 este dezvoltat si fabricat direct de CF moto, dar pleaca de la ce au preluat deja in acest sens in trecut de la ktm..

Eu cred ca si tu esti in confuzie. Daca austriecii terminau R&D la motorul ala, nu mai puneau frana la toata gama 490, intrucât deja cheltuisera 80~90% din bugetul pe R&D. Asadar, cred ca motorul ala e dezvoltat integral de CFMoto, care acum se pare ca il va da in baza parteneriatului si catre austrieci sa-si incerce mâna cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.10.2024 la 21:23, ERU a spus:

Eu cred ca si tu esti in confuzie. Daca austriecii terminau R&D la motorul ala, nu mai puneau frana la toata gama 490, intrucât deja cheltuisera 80~90% din bugetul pe R&D. Asadar, cred ca motorul ala e dezvoltat integral de CFMoto, care acum se pare ca il va da in baza parteneriatului si catre austrieci sa-si incerce mâna cu el.

Colegu,mai citeste o data . Am scris clar-PUNCTUAL motorul de 450 este dezvoltat si fabricat direct de CF moto. Adica fix ce zici si tu. Nu i nevoie sa ma contrazici ca spunem acelasi lucru :))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.10.2024 la 10:13, Adrian M. a spus:

Colegu,mai citeste o data . Am scris clar-PUNCTUAL motorul de 450 este dezvoltat si fabricat direct de CF moto. Adica fix ce zici si tu. Nu i nevoie sa ma contrazici ca spunem acelasi lucru :))

 

Scuzele mele colegu, citind ceea ce ai scris, am ramas cu impresia ca ai afirmat exact contrariul, probabil de la ultima parte a mesajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ERU a spus:

Scuzele mele colegu, citind ceea ce ai scris, am ramas cu impresia ca ai afirmat exact contrariul, probabil de la ultima parte a mesajului.

Nu i problema de razboi :))))

All good :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cica la americani le-au amanat livrarea. Gurile rele zic ca nu le-au iesit testele la emisii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, arcgotic a spus:

Noroc! un coleg in Timisoara avem oare? As vrea sa vad motorul de aproape. La reprezentanta nu au.. 

Merci!

La Arad ai incercat? Stiu ca dealerul de acolo e mai de "Doamne ajuta".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...