ERU Postat Septembrie 19 Autor Share Postat Septembrie 19 1 oră în urmă, 3.14 a spus: Review-urile romanesti se pun ? Nu. Am observat, cu tristete, ca asa numitii vloggeri români [pe domeniul moto] sunt slabi de tot. Acum 2 minute, Kagemusha a spus: Am avut suficientă răbdare să pierd timpul și să urmăresc ambele așa zise "review"-uri. Bag seama că în State noțiunea de off-road e complet diferită de Europa/România, mai ales la ăla grasu'. Ca să mă exprim mai clar, am mers chiar și cu KTM 390 Duke (nu Adventure) pe drumuri mult mai dificile decât cele pe unde au mers băieții ăia cu unicornu'. Dacă astea sunt review-urile la chinez, să fie la ei acolo și să se bucure de el! CRF 300L sau Rally fac pipi pe el de la mare înălțime! Ai dreptate total si partial . Adica grasul ala e praf, imi e neclar de ce il urmareste lumea, [probabil ca ala e nivelul urmaritorilor lui] si da CRF 300 [Rally] e clar peste la partea de offroad, insa asta nu e singura diresctie importanta la o moto de adv. De ex, daca vrei sa faci un TET, eventual unul mai usurel, mai degraba te sui pe 450MT si te duci pana in Turcia/grecia sa te dai decat sa mergi pe CRF 300 pana acolo pentru un offroad mediu spre usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Septembrie 19 Share Postat Septembrie 19 Nu știu care sunt prețurile la motociclete la momentul acesta, dar pentru un TET mai ușurel aș merge mai degrabă pe 390 Adventure cu ochii "larg închiși". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 19 Autor Share Postat Septembrie 19 Acum 3 minute, Kagemusha a spus: Nu știu care sunt prețurile la motociclete la momentul acesta, dar pentru un TET mai ușurel aș merge mai degrabă pe 390 Adventure cu ochii "larg închiși". Inteleg ca-ti place trotineta cu pricina, insa mie mi se pare ciudata ca sa nu zic gresita. Are ciclistica de strada, anvelopele sunt de dimensiuni gresite si nu in ultimul rand tabara portocalie are o mobra de doua ori mai puternica, care e si mai usoara si are si suspensie mai buna, asta daca-ti place portocaliul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 20 Share Postat Septembrie 20 Acum 11 ore, ERU a spus: Inteleg ca-ti place trotineta cu pricina, insa mie mi se pare ciudata ca sa nu zic gresita. Are ciclistica de strada, anvelopele sunt de dimensiuni gresite si nu in ultimul rand tabara portocalie are o mobra de doua ori mai puternica, care e si mai usoara si are si suspensie mai buna, asta daca-ti place portocaliul. Si de doua ori mai scumpa Daca nu ar fii asta, probabil toti care am laut 390 pt offroad am fii luat 690-ul. Mie mi-a placut review-ul acesta la 450MT si m-a pus pe ganduri sa vand 390-ul. E in maghiara, dar din filmari va puteti da seama cum se da Jeli. Pe scurt: - pentru mers mai tare, suspensiile is foarte bune, rigide chiar daca au cursa mai scurta, tot timpul ai feedback bun - pentru mers confortabil in sa, te scutura foarte tare, indiferent de ce reglaj ii faci - saua si greutate joasa, centrul de greutate jos te ajuta pe offroad - pentru strada ergonomie foarte buna la 1.70, peste 180 nu prea - rapoartele de transmisie OK pt offroad, prea scurte pt strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 20 Autor Share Postat Septembrie 20 Acum 1 oră, pepsi a spus: Si de doua ori mai scumpa Daca nu ar fii asta, probabil toti care am laut 390 pt offroad am fii luat 690-ul. Mie mi-a placut review-ul acesta la 450MT si m-a pus pe ganduri sa vand 390-ul. E in maghiara, dar din filmari va puteti da seama cum se da Jeli. Pe scurt: - pentru mers mai tare, suspensiile is foarte bune, rigide chiar daca au cursa mai scurta, tot timpul ai feedback bun - pentru mers confortabil in sa, te scutura foarte tare, indiferent de ce reglaj ii faci - saua si greutate joasa, centrul de greutate jos te ajuta pe offroad - pentru strada ergonomie foarte buna la 1.70, peste 180 nu prea - rapoartele de transmisie OK pt offroad, prea scurte pt strada Nu era vorba de bani ci de specs. Ce pot sa-ti spun despre suspensii din proprie experienta, este ca pe denivelari mici, sa zicem drum forestier bun, nu e deloc dura suspensia, acea duritate, apare ca un fel de treapta pe grafic, in momentul in care se mareste delta x-ul, adica inmomentul in care denivelarile cresc, se simte dura, asta cred ca se poate rezolva cu un revalving. Cursa suspensiei nu e chiar mica, e cam pe acolo cu Tenere de care nu se plange nimeni. Daca tot esti in team orange si din ceea ce pare, te intereseaza predomninant comportamentul offroad, se zvoneste ca va fi prezentat la EICMA noul 390 care va avea varianta enduro si adv si care dupa ce se poate vedea in pozele care au scapat pe web, pare mult mai potrivit pentru ce vrei tu sa faci. Ca un sidenote, pare ca segmentul 400~500 e in expansiune maxima. Sa fie primit zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Septembrie 20 Share Postat Septembrie 20 review-uri platite la niste guunoaie de chinezarii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Septembrie 20 Share Postat Septembrie 20 19 hours ago, ERU said: Inteleg ca-ti place trotineta cu pricina, insa mie mi se pare ciudata ca sa nu zic gresita. Are ciclistica de strada, anvelopele sunt de dimensiuni gresite si nu in ultimul rand tabara portocalie are o mobra de doua ori mai puternica, care e si mai usoara si are si suspensie mai buna, asta daca-ti place portocaliul. Nu îmi place în mod special. Am făcut comparație între 390 Adventure și CFM 450 Adventure. 690 e dintr-o altă clasă ca performanțe dar și ca preț. Cele două au însă un preț foarte apropiat, iar eu aș alege 390 pentru că, din punctul meu de vedere este superior. Alții vor alege 450. https://www.atvrom.ro/motociclete/cfmoto-450mt-24 https://www.atvrom.ro/motociclete/ktm-390-adventure-sw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat Septembrie 20 Share Postat Septembrie 20 Cred ca este ceva gresit cu pretul KTM-ului . Eu m-am dus chitit pe KTM dar era diferenta de pret mare fata de CF ....mai scumpa si decat crf300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Septembrie 21 Share Postat Septembrie 21 Wrong place, wrong time. Trebuia să fi mers acum. Uite mai jos și un link cu 390 Duke. Doar nu le-au greșit pe toate! https://www.atvrom.ro/motociclete/ktm-390duke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat Septembrie 22 Share Postat Septembrie 22 (editat) Ai dreptate ...am verificat si eu astazi . Mno ...raul l-am facut ...deja am 600 km cu chinezu ...sa speram ca si tine . Editat Septembrie 22 de 3.14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 22 Autor Share Postat Septembrie 22 1 oră în urmă, 3.14 a spus: Ai dreptate ...am verificat si eu astazi . Mno ...raul l-am facut ...deja am 600 km cu chinezu ...sa speram ca si tine . Eu zic ca nu ai facut rau de loc si zic asta din postura de proprietar de portocala, in opinia mea CFMoto 450MT e cea mai bun mobra in clasa ei, clasa care se mareste rapid. Ba chiar cred ca as prefera mobra ta in locul multor mobre din clasa 600~900. La 20.09.2024 la 15:28, MotoS Garage a spus: review-uri platite la niste guunoaie de chinezarii! Stiu ce zici si eu am luat bani de la Putin ca sa vb de bine mobrele chinezesti. Ai 2 stai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 27 Autor Share Postat Septembrie 27 Umbla de ceva vreme zvonul pe internetzi, ca motorul de pe CFMoto 450 va fi implementat pe o motoreta produsa de GasGas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 27 Share Postat Septembrie 27 nu m-ar surprinde si daca prinde la public, probabil ca o sa il puna si in ceva KTM / Husq. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 1 Share Postat Octombrie 1 La 27.09.2024 la 11:33, pepsi a spus: nu m-ar surprinde si daca prinde la public, probabil ca o sa il puna si in ceva KTM / Husq. Pai motorul ala de pe CF450 nu este KTM? Asa stiu, ca motorizarile lor sunt luate de la KTM, cel putin de cand au intrat in parteneriat cu ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 1 Share Postat Octombrie 1 Acum 41 minute, xt600 a spus: Pai motorul ala de pe CF450 nu este KTM? Asa stiu, ca motorizarile lor sunt luate de la KTM, cel putin de cand au intrat in parteneriat cu ei. Faci o confuzie, in sensul ca e pe dos treaba. KTM a facut parteneriat cu CF Moto, iar CF moto produce in urma acestui parteneriat motoarele pentru unele modele KTM-cele mici, si usor usor motociclete complete- de exemplu noul 790 adventure. Se pare ca usor usor totul va fi mutat, fabrica din Austria devenind muzeu: https://www.cycleworld.com/motorcycle-news/ktm-owner-moves-production-to-china/ Deci motoarele nu sunt luate de la ktm, ci fabricate de mama china pentru ktm, in baza proiectului primit de la austrieci. Punctual, motorul de 450 este dezvoltat si fabricat direct de CF moto, dar pleaca de la ce au preluat deja in acest sens in trecut de la ktm.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 1 Share Postat Octombrie 1 Acum 39 minute, Adrian M. a spus: Deci motoarele nu sunt luate de la ktm, ci fabricate de mama china pentru ktm, in baza proiectului primit de la austrieci. Punctual, motorul de 450 este dezvoltat si fabricat direct de CF moto, dar pleaca de la ce au preluat deja in acest sens in trecut de la ktm.. Asta doream sa aflu: daca motoarele sunt de concepute de KTM. Nu m-am gandit o clipa ca ar fi putut fi fabricate in Austria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 1 Autor Share Postat Octombrie 1 Acum 8 ore, Adrian M. a spus: Faci o confuzie, in sensul ca e pe dos treaba. KTM a facut parteneriat cu CF Moto, iar CF moto produce in urma acestui parteneriat motoarele pentru unele modele KTM-cele mici, si usor usor motociclete complete- de exemplu noul 790 adventure. Se pare ca usor usor totul va fi mutat, fabrica din Austria devenind muzeu: https://www.cycleworld.com/motorcycle-news/ktm-owner-moves-production-to-china/ Deci motoarele nu sunt luate de la ktm, ci fabricate de mama china pentru ktm, in baza proiectului primit de la austrieci. Punctual, motorul de 450 este dezvoltat si fabricat direct de CF moto, dar pleaca de la ce au preluat deja in acest sens in trecut de la ktm.. Eu cred ca si tu esti in confuzie. Daca austriecii terminau R&D la motorul ala, nu mai puneau frana la toata gama 490, intrucât deja cheltuisera 80~90% din bugetul pe R&D. Asadar, cred ca motorul ala e dezvoltat integral de CFMoto, care acum se pare ca il va da in baza parteneriatului si catre austrieci sa-si incerce mâna cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 3 Share Postat Octombrie 3 La 01.10.2024 la 21:23, ERU a spus: Eu cred ca si tu esti in confuzie. Daca austriecii terminau R&D la motorul ala, nu mai puneau frana la toata gama 490, intrucât deja cheltuisera 80~90% din bugetul pe R&D. Asadar, cred ca motorul ala e dezvoltat integral de CFMoto, care acum se pare ca il va da in baza parteneriatului si catre austrieci sa-si incerce mâna cu el. Colegu,mai citeste o data . Am scris clar-PUNCTUAL motorul de 450 este dezvoltat si fabricat direct de CF moto. Adica fix ce zici si tu. Nu i nevoie sa ma contrazici ca spunem acelasi lucru :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian Postat Octombrie 3 Share Postat Octombrie 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 4 Autor Share Postat Octombrie 4 La 03.10.2024 la 10:13, Adrian M. a spus: Colegu,mai citeste o data . Am scris clar-PUNCTUAL motorul de 450 este dezvoltat si fabricat direct de CF moto. Adica fix ce zici si tu. Nu i nevoie sa ma contrazici ca spunem acelasi lucru :)) Scuzele mele colegu, citind ceea ce ai scris, am ramas cu impresia ca ai afirmat exact contrariul, probabil de la ultima parte a mesajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 4 Share Postat Octombrie 4 Acum 1 oră, ERU a spus: Scuzele mele colegu, citind ceea ce ai scris, am ramas cu impresia ca ai afirmat exact contrariul, probabil de la ultima parte a mesajului. Nu i problema de razboi :)))) All good Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 12 Autor Share Postat Octombrie 12 Cica la americani le-au amanat livrarea. Gurile rele zic ca nu le-au iesit testele la emisii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Octombrie 14 Share Postat Octombrie 14 Noroc! un coleg in Timisoara avem oare? As vrea sa vad motorul de aproape. La reprezentanta nu au.. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 14 Autor Share Postat Octombrie 14 Acum 13 ore, arcgotic a spus: Noroc! un coleg in Timisoara avem oare? As vrea sa vad motorul de aproape. La reprezentanta nu au.. Merci! La Arad ai incercat? Stiu ca dealerul de acolo e mai de "Doamne ajuta". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Octombrie 15 Share Postat Octombrie 15 Merci, le dau un ping acu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.