Jump to content

Yamaha R1 2008 sau KTM Duke 790 nou?


Cristiwr
 Share

Recommended Posts

Salut!

Va rog să alegeți in locul meu. 

Eram prins în căutarea unui exemplar cat mai bine conservat de R1 model 2008, dar mi.a atras atenția și duke 790. Prețul motocicletelor este similar.

Următoarea alegere as vrea sa fie buna din toate punctele de vedere, frane top, acceleratie, fiabilitate, manevrabilitate etc. 

Merita sa iau în calcul KTM.ul?

Aștept cu interes părerile voastre.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de in ce fel vrei sa folosesti motocicleta.

Nu de alta dar modelele alese in afara ca au 2 roti, n-au nimic in comun una cu cealalta. Ca si cum ai oscila intre Aventador si Ford Raptor.

Singurul criteriu pentru care ai cumpara KTM-ul ar fi manevrabilitatea insa la restul va castiga R1.

Mai ales ca R1 07-08 are etrieri cu 3 pistonase deci sistem de franare bun, acceleratie blana orbitoare iar la partea de fiabilitate, poate doar pe la oala sa apara probleme.

 

Acum sa ne spui tu cum ai ajuns la cele doua modele care nu au legatura una cu alta?

Link to comment
Share on other sites

Nu zici nimic de experienta ta. Si dupa cum pui intrebarea probabil ca e prima motocicleta. Ti-as recomanda 790-ul. De ce? Are toate sistemele de siguranță existente, are poziție decenta. Franele aunt ok pt viata de si cu zi. 

Nu zici nimic de experienta ta. Si dupa cum pui intrebarea probabil ca e prima motocicleta. Ti-as recomanda 790-ul. De ce? Are toate sistemele de siguranță existente, are poziție decenta. Franele aunt ok pt viata de si cu zi. 

Si e nou. Spre deosebire de R1 care mai are un an si isi serbeaza majoratul

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Cristiwr a spus:

Vă mulțumesc amândurora pentru timpul acordat. Mi.au plăcut și argumentele voastre.

Am mai avut câteva fiare, varsta mea este 40 și permis de 21. R1 am mai avut înainte de 2010.

Viata e prea scurta ca sa te repeti intr-o marca/model identice. :)

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 minute, l.u.v a spus:

Asta nu e întrebare de pus.

Ia ce-ți place ție, nu altuia!

E motorul pe care vei merge și te vei bucura de el TU.

 

Ai dreptate, așteptăm și părerea unui proprietar de duke. N.am mers pe KTM și nu știu la ce să mă aștept. Nu știu dacă este de luat in considerare.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Cristiwr said:

așteptăm și părerea unui proprietar de duke.

 

Motocicletele sunt atât de diferite încât este irelevant. Am mers pe Duke și am mers și pe carenate de 1000cm²+. Oferă altfel de lucruri și sezații. Una este motocicletă nouă, concepută acum câțiva ani, cealaltă este concepută acum 20 de ani.

 

Cum pe R1 ai mai mers, trebuie să-ți formezi singur părerea despre Duke, mergând să faci un test ride de exemplu. Dacă ești în București, mergi la ATVRom, posibil s-o aibă. În Brașov, la Moto24. Poate mai sunt și alți dealeri prin țară, nu știu.

 

16 hours ago, Cristiwr said:

mi.a atras atenția și duke 790.

 

Având în vedere experiența, concentrază-te pe 890 Duke. Modelul 790 există aproape exclusiv pentru că este compatibil A2.

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, Cristiwr a spus:

Speedy, ai calarit vreun 790?

 La un test d-asta de gloata, scurt. 
Dar nu-i nevoie sa le calaresti pe amandoua cine stie cat, diferentele intre categorii sunt atat de mari incat treaba e clara.

Ca sa nu mai vorbim despre faptul ca una e noua, pe cand cealalta are vreo 15 ani.

Apropos, ai zis ca ai permis de 21 de ani, dar cati km la activ si cand ultima oara un sezon intreg?

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 minute, Speedy.K a spus:

 La un test d-asta de gloata, scurt. 
Dar nu-i nevoie sa le calaresti pe amandoua cine stie cat, diferentele intre categorii sunt atat de mari incat treaba e clara.

Ca sa nu mai vorbim despre faptul ca una e noua, pe cand cealalta are vreo 15 ani.

Apropos, ai zis ca ai permis de 21 de ani, dar cati km la activ si cand ultima oara un sezon intreg?

Și cum e duke, mediocră sau strălucește la toate capitolele?

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Cristiwr said:

Am mai avut câteva fiare, varsta mea este 40 și permis de 21. R1 am mai avut înainte de 2010.

 

22 minutes ago, Cristiwr said:

Și cum e duke, mediocră sau strălucește la toate capitolele?

Mda, ceva nu se leaga. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, Cristiwr a spus:

Și cum e duke, mediocră sau strălucește la toate capitolele?


Dupa intrebarea asta venita in urma raspunsului meu de mai sus tind sa cred ca n-ai mai mult de 20.000 km calare.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
La 10.02.2024 la 7:50, Cristiwr a spus:

 

Am mai avut câteva fiare, varsta mea este 40 și permis de 21. R1 am mai avut înainte de 2010.

Dacă aveai toate cele nu mai puneai întrebările astea infantile!

Un motociclist cu permis de atâția ani știe și în somn ce motor i se potrivește.

De fapt ești un puști plictisit, care și-a făcut cont de o zi și în lipsă de altă ocupație freacă duda.

Demonstrează te rog cu print screen-uri că ai dreptate.

Dacă da, îmi cer scuze și te scot și la o cafea.

Dacă nu, hai sictir și îți șterg contul.

Link to comment
Share on other sites

Este evident ca intrebarea ori e pusa la misto, ori vine de fapt de la un utilizator neexperimentat, care baga vrajeli de ingheata apele.

 

Colegule, daca esti incepator, lasa prostiile, stiu ca ai vazut tu la bajetii mari ca au ierunu de o mie si o ard golaneste. Ca i genul de moto luata ori de cei care stiu pe bune cu ce se mananca si ce se face cu ea, sau de ametiti care habar nu au, decat sa mearga in linie dreapta blana orbitoare pe bulevard.

 

Apoi ,amesteci doua categorii diferite, supersportiva cu naked, veche de 15 ani cu noua, n-au nici o treaba una cu cealalta. 

Si stai linistit, ca daca esti incepator(cum se si deduce, indiferent de ce spui tu acolo), clar cu un duke 790 iesi mult mai bine. Noua, abs, traction, slipper clutch, manevrabila, usurica, te joci cu ea. si din ce vad, trage si binisor, arhisuficient pentru ce este ea gandita. 

Ktm, iti asumi niste riscuri-cine vinde la noi ktm nu e cine face service ul, garantia este pasata la altii, piesele vin greu, moto mai au dude, chiar si astea noi-mai un soft, mai un display, mai porneste intr un cilindru, si tot asa. Cam asta se intampla cand vrei sa scoti tot ce poti dintr o motocicleta, faci motoare suuuper stresate, cu raport de compresie mare, apoi faci totul in china, vrei sa fie si cu pret la nivel de japo-care s mai slabe ca performante, etc etc etc.

Dar cand merg, sunt distractie. Eu inca nu spun nu de exemplu la un 1290 SAS.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...