Sari la conținut

1. Qatar Airways Grand Prix of Qatar


Postări Recomandate

Acum 25 minute, frigider a spus:

 

sunt curios daca ramane Q la yama, daca sunt ceva progrese.

nu are nicio garantie ca va merge bine pe aprilia sau orice alta moto

Indiferent daca ramane sau nu, este putin probabil ca va mai castiga vreun titlu. Dar va pleca mai mult ca sigur. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 472
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 5 ore, B.B. a spus:

Daca TU ai fi GIGI, prin absurd sa zicem, l-ai lua sau  nu pe MM? Tu cu mintea ta.. sa ai puterea sa alegi pt Gigi.. 

poate depinde de ce pretentii financiare are.. dar stim ca prin semnarea lui Peco pe 10mil pt 2 ani a fost declaratie clara cine e favoritul lor.

Iar daca ne uitam in ultimii ani la Ducati s-au perindat multi italieni, vrem sa nu sa credem ca sunt sau nu Nationalisti, in ultimele sezoane asta denota.

 

Adunat la asta acel articol care spune de reducerile de cheltuieli cu salariile, cred eu, ca e Ducati nu ii va oferi lui MM loc la factory

 

Eu unul luand in considerare toate aspectele astea i-as zice, daca vrei ducati de ultima editie: best i can do is Pramac.

 

Si l-as aduce pe Bez secundul lui Peco.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, frigider a spus:

daca ia titlul nu au cum sa il ignore.

 

ducati il au in lesa pe Peco, nu se vor mai pripi ca in alti ani.

posibil sa stea pana spre final sa fie clar care cum sta.

 

*problema o sa fie pilotii - daca vor avea ei rabdare sa stea nesemnati pana tarziu.

Nici macar.Am mai zis si repet - vezi perioada recenta de transferuri - NIMENI nu o sa stea pana la ultima cursa sa vada cine castiga titlul.Nici pilotii nici echipele,sub nici o forma.

El poate lua titlul cu felicitari la Valencia - degeaba,in noiembrie toate locurile la echipe vor fi full.Preconizez insa ca asta se va intampla mult mai devreme - maxim pana la inceput de august.

Acum 6 ore, ioio_viola a spus:

cei buni nu o sa stea nici pana la jumatea sezonului. eu zic ca undeva pe la Mugello o sa fie semnati principalii piloti la echipele de uzina. 

100% - eh,nush daca pana la Mugello dar oricum la inceput de august cand va incepe partea a 2a a campionatului eu zic ca pilotii de top vor fi deja semnati.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Nu stiu de unde ai luat datele astea, dar sunt amestecate cifre din perioade contractuale diferite. NU se intelege mare lucru din ele si nu pot fi luate ca baza de comparatie intre piloti si echipe. 

Nu inteleg ce nu intelegi - ti-am dat link,cum intrebi "de unde" - ai link acolo.Nu sunt amestecate.Spune ce nu intelegi si iti explic,daca e greu sa citesti niste cifre.

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

@Method - se pare că fricile tale legate de încetinirea motocicletelor care urmare a introducerii parțiale a cobustibililor non-fosili în 2024 au fost nefondate. Timpii pe tur au continuat să scadă, în Qatar au fost cu câteva zecimi pe tur mai rapizi ca anul trecut (timpii totali ai celor două curse nu pot fi comparați coerent, în 2024 au parcurs cu 1 tur mai puțin).

Stii si tu la fel de bine ca mine ca nu poti face o asemenea comparatie.La timpii de tur conteaza enorm conditiile ambientale,grip'ul pistei samd.Cum a zis si Pecco - sambata a fost un grip,duminica cu totul alte conditii.Nu poti compara timpii de sambata cu cei de duminica,decum timpii din ani diferiti,mai ales ca sunt si in diferite momente ale anului.Si stii la fel de bine ca mine ca matematic am dreptate,iar daca matematic am dreptate,ar cam trebui niste argumente destul de puternice ca sa ma convinga ca e altfel decat ne spune matematica.Or fi facut ei niste progrese la putere,dar nu de 10-15%,c'mon.

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Va fi un efect de domino: după ce semnează primul nume important (Martín/Márquez/Quartararo) se vor precipita și ceilalți.

+1

toata lumea sta dupa granzi toate locurile la echipele bune (1 la Ducati,2 Aprilia,KTM e realist inchis deja) sunt deschise.Daca de ex semneaza Q cu Aprilia,si Ducati il anunta pe Bezzechi sau chiar pe MM,automat se completeaza toate locurile in 2 saptamani.

 

"Cheia" pietei transferurilor sunt Q si MM...meh,de fapt Q e logic ca se poate duce doar la Aprilia (daca semneaza iar cu Yamaha face greseala carierei,se ingroapa ca Zarco cand a mers la KTM),iar MM e logic ca se poate duce ori la Ducati Spa (cel mai putin probabil),la Pramac (cred ca cel mai probabil) sau la Gresini (solutia de avarie).Sa vedem insa cand se vor concretiza discutiile,pt ca putem fi siguri ca de acum pana in iunie-iulie se vor face vorbele.

 

 

Acum 12 minute, Cavaleru a spus:

poate depinde de ce pretentii financiare are.. dar stim ca prin semnarea lui Peco pe 10mil pt 2 ani a fost declaratie clara cine e favoritul lor.

Iar daca ne uitam in ultimii ani la Ducati s-au perindat multi italieni, vrem sa nu sa credem ca sunt sau nu Nationalisti, in ultimele sezoane asta denota.

 

Adunat la asta acel articol care spune de reducerile de cheltuieli cu salariile, cred eu, ca e Ducati nu ii va oferi lui MM loc la factory

 

Eu unul luand in considerare toate aspectele astea i-as zice, daca vrei ducati de ultima editie: best i can do is Pramac.

 

Si l-as aduce pe Bez secundul lui Peco.

:10:

Fara subiectivisme,fara preferinte si fanboisme,lucrand doar cu putinele date palpabile pe care le avem si uitandu-ne putin si la recent history ale preferintelor pt piloti ale Ducati,exact acelasi lucru ma gandesc si eu - 10 mil si semnat asa de repede,e clar ca Pecco e favoritul lor...apoi sunt semnale clare ca nici macar pe JM nu vor sa il considere la echipa mare,decum pe MM.Plus ca MM ar cere minim 5 mil nu?Ei nu vor sa dea nici 2 pt pilotul 2,c'mon - JM is out,MM is out.

Dar JM e out si de la Pramac dupa cum a zis Borsoi - deci MM best option ii ramane Pramac.Pe un salariu micut pe care va trebui sa il accepte daca vrea moto Ducati noua.

 

Problema e JM - sa nu ii intoarca masa in cap lui Q pana se cacaie ala cu Yamaha si sa nu semneze EL cu Aprilia - pt ca si Aprilia ca si Ducati vor favoriza un pilot 1 (stiuu - eu nu stiu despre ce vorbesc cand spun ca exista pilot 1 si pilot 2 insa echipele gandesc exact asa :D ).Deci aprilia nu va lua 2 primadone,si suspectez ca il vor pastra pe unul din pilotii actuali (Maravilla ar fi logic dar nu bag mana in foc),deci realist la aprilia mai e doar 1 loc si al naibii de disputat.So Q should hurry.

 

Eu vad urmatoarea alcatuire pt 2025 and beyound :

1.Ducati Spa : Pecco + Bezzechi

2.Ducati Pramac : Aldeguer+MM (cu binecuvantarea subtila a lui Gigi)

3.Aprilia :  Maravilla + Q

4.KTM : BB + Acosta (dooh)

5.Yamaha : JM 🙁 + Rins/Mir

6.HRC : LM + Mir/Rins

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method

Daca as fii boss la Aprilia i-as oferi un salariu decent lui JM si l-as fura si pe Q de la echipa, si-ti motivez si de ce. Motoreta lor e inca in dezvoltare, departe de a fii competitiva pe toate circuitele, dar macar atunci cand ai 2 piloti rapizi si constanti (spre deosebire de MV si AE) vei strange mai multe puncte, vei avea sanse mai multe sa prinzi un loc 3 cu unul din piloti la final de campionat

Stiu sunt 2 primadone, dar Aprilia are nevoie de rezultate multe 

 

Iar KTM pregateste deja 2 primadone, chiar daca una nu a trecut de pubertate :)

 

Si probabil o sa-l vedem pe Miller la Yamaha ....

 

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Indiferent daca ramane sau nu, este putin probabil ca va mai castiga vreun titlu. Dar va pleca mai mult ca sigur. 

Pana in 2027 doar printr-o minune va lua alta mobra in afara de ducati vreun titlu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Cavaleru a spus:

poate depinde de ce pretentii financiare are.. dar stim ca prin semnarea lui Peco pe 10mil pt 2 ani a fost declaratie clara cine e favoritul lor.

Iar daca ne uitam in ultimii ani la Ducati s-au perindat multi italieni, vrem sa nu sa credem ca sunt sau nu Nationalisti, in ultimele sezoane asta denota.

 

Adunat la asta acel articol care spune de reducerile de cheltuieli cu salariile, cred eu, ca e Ducati nu ii va oferi lui MM loc la factory

 

Eu unul luand in considerare toate aspectele astea i-as zice, daca vrei ducati de ultima editie: best i can do is Pramac.

 

Si l-as aduce pe Bez secundul lui Peco.

 

Da, normal ca depinde.

Legat de piloti italieni, l-au avut pe Miller, l-au avut pe Lorenzo..

 

Uite ca mai sunt oameni care gandesc ca mine.

https://www.the-race.com/motogp/why-marc-marquez-ducati-2025-motogp-makes-sense/

 

---

Eu ma întreb dacă voi toti care nu credeti acum ca MM va merge la Ducati veti avea cumva un șoc cand se va întâmpla.. :D

Eu va pregătesc psihic de pe acum dar va rog sa aveți grijă! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, B.B. a spus:

Da, normal ca depinde.

Legat de piloti italieni, l-au avut pe Miller, l-au avut pe Lorenzo..

 

Uite ca mai sunt oameni care gandesc ca mine.

https://www.the-race.com/motogp/why-marc-marquez-ducati-2025-motogp-makes-sense/

 

---

Eu ma întreb dacă voi toti care nu credeti acum ca MM va merge la Ducati veti avea cumva un șoc cand se va întâmpla.. :D

Eu va pregătesc psihic de pe acum dar va rog sa aveți grijă! 

Si noi facem acelasi lucru pt tine☺️

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Cavaleru a spus:

@Method

Daca as fii boss la Aprilia i-as oferi un salariu decent lui JM si l-as fura si pe Q de la echipa, si-ti motivez si de ce. Motoreta lor e inca in dezvoltare, departe de a fii competitiva pe toate circuitele, dar macar atunci cand ai 2 piloti rapizi si constanti (spre deosebire de MV si AE) vei strange mai multe puncte, vei avea sanse mai multe sa prinzi un loc 3 cu unul din piloti la final de campionat

Stiu sunt 2 primadone, dar Aprilia are nevoie de rezultate multe 

 

Iar KTM pregateste deja 2 primadone, chiar daca una nu a trecut de pubertate :)

 

Si probabil o sa-l vedem pe Miller la Yamaha ....

Q ar trebui sa fie prioritatea lor - un pilot puternic chiar special,campion mondial - Q a aratat ca poate exploata o motoreta mult peste piloti mult mai established (Rossi:rusinica:Maravilla),mi se pare un pilot fantastic pt ei pt a ataca titlul.Si viceversa - Aprilia e the next best thing to Ducati,poate pe viitor chair peste daca progreseaza tehnic in acest ritm,iar Q ar trebui sa inhate posibilitatea cat se poate de repede,chiar si cu un mic paycut.

 

Al 2lea pilot la Aprilia...aia e intrebarea cea mai mare :

- Aleix?...care i-a ajutat sa progreseze a pus umarul la ridicarea echipei,dar daca semneaza pe 2 ani va avea 38 de ani in 2027...plus ca niciodata nu a rupt gura targului ca si viteza/rezultate,si e si destul de impetuos in multe circumstante.

- Maravilla ? unul din cei mai rapizi piloti din competitie dar cu reale probleme psihice,iar ca si dezvoltare a motoretei ce sa mai zic daca el nici cand e rapid spune ca nu intelege de ce e rapid...

- JM e cel mai rapid din competitie as zice dar si unul din cei mai impetuosi agitati si primadona's,mi se pare foarte high-maintenance si poate isca multe conflicte intr-o echipa,mai ales daca e "confruntat" (pt ca invariabil se va naste o confruntare) cu alt pilot similar ca si viteza si pretentii.

Bugetul lor actual e 4+3=7 mil.Vor vrea sa il scada pun pariu avand in vedere pe de o parte recesiunea si pe de alta parte faptul ca nu se mai roaga ei de nume reputate sa vina la Aprilia ci invers.

 

Q obligatoriu as zice eu.Are 5 mil,probabil va veni pe 4 ca nu isi mai permite sa negocieze ca si campion.

Al 2lea pilot....e o dilema.Cea mai constructiva solutie ar fi un pilot decent ca si viteza linistit si care sa ajute echipa sa progreseze.Adica nu Maravilla nu JM.AE insa va fi foarte batran.Dar e inca decent,trage pt echipa si clar va fi mai mult decat bucuros sa ramana si cu un paycut si acceptand clar un loc 2.

Va fi interesant sa vedem ce se intampla.

 

KTM - meh,nush ce sa zic,Acosta probabil il va domina relaxat pe BB,deci treaba se va rezolva de la sine.

Eu cred ca il vom vedea pe Miller pe coclauri la motocross.Asa ar fi logic...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, damager a spus:

Pana in 2027 doar printr-o minune va lua alta mobra in afara de ducati vreun titlu. 

Foarte posibil, dar eu ma refeream si la faptul ca nici Q nu mai castiga vreun titlu, indiferent de motocicleta pe care va fi. Sansa lui la al doilea titlu a fost 2022. 

Acum 13 ore, Method a spus:

 

Nu inteleg ce nu intelegi - ti-am dat link,cum intrebi "de unde" - ai link acolo.Nu sunt amestecate.Spune ce nu intelegi si iti explic,daca e greu sa citesti niste cifre.

 

 

Nu trebuie sa imi explici nimic. Sunt acolo cifre din perioade contractuale diferite. E un ghiveci de date. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, B.B. a spus:

Da, normal ca depinde.

Legat de piloti italieni, l-au avut pe Miller, l-au avut pe Lorenzo..

 

Uite ca mai sunt oameni care gandesc ca mine.

https://www.the-race.com/motogp/why-marc-marquez-ducati-2025-motogp-makes-sense/

 

---

Eu ma întreb dacă voi toti care nu credeti acum ca MM va merge la Ducati veti avea cumva un șoc cand se va întâmpla.. :D

Eu va pregătesc psihic de pe acum dar va rog sa aveți grijă! 

Miller a fost pilot de conjunctura,iar Lorenzo - am mai zis da nu se aude - avea o relatie f speshial cu Gigi se stiau de peste 10 ani si tot timpul s-au inteles f bine.Btw - ai vazut pe scaun statea Gigi la curse atunci?#99 - de atunci am prins schema cu scaunul la Gigi :P .Acum sta doar pe #63.

In general au preferat pilotii italieni,chiar si cand acestia erau sub asteptari : remember Petrux,remember Iannone as zice chiar si faptul ca au ramas atat cu Dovi - in special acum cand au piloti chiar buni din care sa isi aleaga,as zice ca sansa sa vedem un al 2lea italian langa Pecco e f mare.

 

Mda,aia de la The Race spun fix ce spunem si noi - "Ducati castiga si fara MM,Pecco a fost semnat si e bun,i-au dat f multi bani,nu vor mai avea bani pt MM,non-italian",lucrurile palpabile logice.Apoi o dau in ce declaratii mai dau sefii Ducati si cum il lauda ei pe MM (am mai zis treaba cu diplomatia - pe de o parte ei nu spun nimic neadevarat,MM is the shit,dar pe de alta parte nu implica in nici un moment faptul ca il vor lua la Ducati),sau ce zice Lorenzo.Lorenzo vorbeste si el ca e comentator,ani la rand n-am auzit pe vreunul pe aici sa asculte ce zice Lorenzo,chiar daca de multe ori spunea lucruri corecte,acuma brusc "ati vazut ce zice Lorenzo?"...Lorenzo a zis si in 2019 ca nu e ok sa faca Hondele doar pt preferinta lui MM si e o directie gresita de abordare ce vrea MM,atunci nu te-am auzit sa il citezi :P cum va suciti vai vai...

 

Mi-ar placea sa am un soc cum zici tu,dar neah.Din pacate nu o cred.Tocmai pt ca din ce in ce mai multe indicii dau aceasta mutare drept nerealizabila.Dar repet,ca si cu intrarea BMW in motogp - Doamne-ajuta sa gresesc eu si sa fie asa precum zici tu,ar fi un lucru foarte frumos pt competitie - best pilot on the best bike....sau poate,vorba lui Chel - n-ar fi?

Vom vedea pana in iunie maxim iulie zic eu.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Cavaleru a spus:

@Method

Daca as fii boss la Aprilia i-as oferi un salariu decent lui JM si l-as fura si pe Q 

 

Si probabil o sa-l vedem pe Miller la Yamaha ....

 

Nu suna rau, ceea ce spui tu, dar asta este o situatie ideala, greu de pus in practica. Trebuie sa existe continuitate la echipa si nu cred ca ar risca sa aduca doi piloti fara nici o experienta pe motocicletele Aprilia, indiferent cat de talentati sunt. Asa ca logic este sa il prelungeasca pe Aleix, care oricum este cel mai bun pilot al lor in acest moment si cu experienta cea mai mare si sa aleaga dintre Q si JM  ( as prefera sa fie Q, pentru ca la Yamaha nu a facut nimic pe partea de dezvoltare) pilotul care sa preia stafeta. Desigur, mai exista o posibilitate, anume, Aleix sa nu aibe un sezon prea bun si sa decida retragerea. Atunci ar fi deschise mai multe optiuni. 

Daca as fi Yamaha, as face pe dracu in patru sa il aduc pe JM la echipa, chiar daca asta ar insemna sa ii dau un salariu comparabil cu cel al lui Peco. Yamaha are nevoie de un pilot foarte puternic si incisiv, in jurul caruia sa se poata construi motocicleta. JM ar fi exact ceea ce trebuie. Este tanar, foarte rapid, isi asuma riscuri. Ar capata statut de pilot nr. 1, implicat direct si nemijlocit in dezvoltarea motocicletei, pe care o poate face asa cum si-o doreste. La Ducati, clar, drumul ii este inchis.   

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, chiar ar fi misto cu JM la Yamaha, posibil chiar să se întâmple.

Acum 51 minute, Method a spus:

Miller a fost pilot de conjunctura,iar Lorenzo - am mai zis da nu se aude - avea o relatie f speshial cu Gigi se stiau de peste 10 ani si tot timpul s-au inteles f bine.Btw - ai vazut pe scaun statea Gigi la curse atunci?#99 - de atunci am prins schema cu scaunul la Gigi :P .Acum sta doar pe #63.

In general au preferat pilotii italieni,chiar si cand acestia erau sub asteptari : remember Petrux,remember Iannone as zice chiar si faptul ca au ramas atat cu Dovi - in special acum cand au piloti chiar buni din care sa isi aleaga,as zice ca sansa sa vedem un al 2lea italian langa Pecco e f mare.

 

Mda,aia de la The Race spun fix ce spunem si noi - "Ducati castiga si fara MM,Pecco a fost semnat si e bun,i-au dat f multi bani,nu vor mai avea bani pt MM,non-italian",lucrurile palpabile logice.Apoi o dau in ce declaratii mai dau sefii Ducati si cum il lauda ei pe MM (am mai zis treaba cu diplomatia - pe de o parte ei nu spun nimic neadevarat,MM is the shit,dar pe de alta parte nu implica in nici un moment faptul ca il vor lua la Ducati),sau ce zice Lorenzo.Lorenzo vorbeste si el ca e comentator,ani la rand n-am auzit pe vreunul pe aici sa asculte ce zice Lorenzo,chiar daca de multe ori spunea lucruri corecte,acuma brusc "ati vazut ce zice Lorenzo?"...Lorenzo a zis si in 2019 ca nu e ok sa faca Hondele doar pt preferinta lui MM si e o directie gresita de abordare ce vrea MM,atunci nu te-am auzit sa il citezi :P cum va suciti vai vai...

 

Mi-ar placea sa am un soc cum zici tu,dar neah.Din pacate nu o cred.Tocmai pt ca din ce in ce mai multe indicii dau aceasta mutare drept nerealizabila.Dar repet,ca si cu intrarea BMW in motogp - Doamne-ajuta sa gresesc eu si sa fie asa precum zici tu,ar fi un lucru foarte frumos pt competitie - best pilot on the best bike....sau poate,vorba lui Chel - n-ar fi?

Vom vedea pana in iunie maxim iulie zic eu.

Eu zic ca veti avea un șoc in scurt timp, stați sa castige MeMelu vreo 3-4 curse si 5 sprinturi, sa te ții atunci cum o sa alerge Dukaty după el cu hartiile si pixul. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, Method a spus:

 

Mda,aia de la The Race spun fix ce spunem si noi - "Ducati castiga si fara MM,Pecco a fost semnat si e bun,i-au dat f multi bani,nu vor mai avea bani pt MM,non-italian",lucrurile palpabile logice.

 

Lorenzo a zis...

 

Da, avand in vedere ultimele evenimente - semnarea lui Bagnaia pe un salariu imans- tind sa cred si eu ca venirea lui MM la Ducati de uzina, este improbabila, ca sa nu zic imposibila. Dar nu se stie cum se va implica politichia in toata tarasenia asta cu MM, in speta Dorna, sponsorii, etc... Va fi interesant. 

 

Lorenzo spune ceea ce spune (in legatura cu transferul lui MM la echipa de uzina Ducati, din perspectiva si logica unui fost pilot de top. Omul stie ce poate MM si stie ca ar fi cel mai potrivit pe un Ducati de uzina. Dar logica lui Jiji nu este aceeasi cu a lui Lorenzo... ala gandeste din perspectiva boss-ului de la Ducati Corse si a italianului verde, care este. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, B.B. a spus:

Da, chiar ar fi misto cu JM la Yamaha, posibil chiar să se întâmple.

Eu zic ca veti avea un șoc in scurt timp, stați sa castige MeMelu vreo 3-4 curse si 5 sprinturi, sa te ții atunci cum o sa alerge Dukaty după el cu hartiile si pixul. :crack:

Eu sunt primul care ar sari de bucurie de pe canapea daca castiga - nu pt ca sunt cazut in admiratie maxima pt mocofan,dar e foarte frumos cand vine unul si amesteca jocul si le baga batul prin gard la Pecco & Co.Nu s-a mai intamplat demultisor...

 

In acelasi timp eu zic sa te pregatesti si tu sufleteste pt un anunt al lui Ducati cu o prezentare pt 2025 a unui baiat cu o claie de par carliontat sub casca...si care vorbeste cu "eee....alora" :bounce:

Acum 29 minute, xt600 a spus:

Da, avand in vedere ultimele evenimente - semnarea lui Bagnaia pe un salariu imans- tind sa cred si eu ca venirea lui MM la Ducati de uzina, este improbabila, ca sa nu zic imposibila. Dar nu se stie cum se va implica politichia in toata tarasenia asta cu MM, in speta Dorna, sponsorii, etc... Va fi interesant. 

Can't argue that

Acum 29 minute, xt600 a spus:

Dar logica lui Jiji nu este aceeasi cu a lui Lorenzo... ala gandeste din perspectiva boss-ului de la Ducati Corse si a italianului verde, care este. 

:10:

Eeexact.Degeaba vorbesc ei - nu sunt deloc in locul lui Gigi nu pot privi din perspectiva lui,si prin urmare nu pot ajunge la concluziile lui.

Vom vedea.Pana una alta,vad ca silly season e mai palpitant decat cursele.Sper ca la Portimao sa fie putina adrenalina...nu ca in editia trecuta dar totusi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum vad eu ca ar fi echipele la anul:

 

Ducati Lenovo Team - Francesco Bagnaia - Marco Bezzecchi

Prima Pramac Racing - Fermin Aldeguer - Marc Marquez/Franco Morbidelli

Gresini Racing MotoGP - Alex Marquez - ? (Fabio DiGi?) / Marc Marquez

 

Red Bull KTM Factory Racing - Brad Binder - Pedro Acosta

Red Bull Tech3 GASGAS - Jack Miller - Augusto Fernandez

 

Aprilia Racing - Fabio Quartararo - Enea Bastianini

Trackhouse Racing - Miguel Oliveira - Raul Fernandez

 

Repsol Honda Team - Joan Mir - Luca Marini

LCR Honda Castrol - Johann Zarco - ? (Sasaki ?)

 

Monster Energy Yamaha MotoGP - Jorge Martin - Alex Rins

Pertamina Enduro VR46 - Franco Morbidelli / Fabio DiGi - ? (Vinales?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gigi + MM = Love.

 

Nu știu daca ati observat.

El a fost PRIMUL care a anunțat ca MM a semnat cu Grisini anul trecut. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, frigider a spus:

lumea tot zice de Bez, de ce sa il ia uzina in locul lui JM?

tot la ce ma pot gandi:

-pt ca e italian?

-pt ca i-ar pune poate mai putine probleme lui Peco?

 

pentru ca ar avea salar mai mic decat JM + nu ar crea tensiune prea mare in echipa

 

eu pe Martin il vad ori la Honda ori la Yamaha de anul viitor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, B.B. a spus:

Gigi + MM = Love.

 

Nu știu daca ati observat.

El a fost PRIMUL care a anunțat ca MM a semnat cu Grisini anul trecut. 

Stii cum este... ne iubim amantele, dar de regula nu ne insuram cu ele.. ;) 

 

Pai este normal sa faca el anuntul. Face parte din fisa postului. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai parca Gresini era echipa independenta care ia deciziile de una singura si Dukaty/Gigi se impotriveau cu foc.. NU? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

lumea tot zice de Bez, de ce sa il ia uzina in locul lui JM?

tot la ce ma pot gandi:

-pt ca e italian?

-pt ca i-ar pune poate mai putine probleme lui Peco?

Da.Si da.

Acum 58 minute, apriliacluj a spus:

astiga cateva curse Bestia si ramane fara probleme la Factory

Il vad pe faras.Anul trecut a fost mega-slab in timp ce Pecco a luat campionatul si acum la prima cursa Pecco il face sa arate si mai slab.

Nu toti confirma,ce sa faci...

Acum 42 minute, ioio_viola a spus:

pentru ca ar avea salar mai mic decat JM + nu ar crea tensiune prea mare in echipa

Foarte corect si asta si de luat in seama.

Performante relativ constante de la o echipa saracuta...sta cuminte in banca lui nu sare calul...

Sunt multe motive pt care Bezz e un pariu foarte bun si safe pt Ducati.

Acum 27 minute, xt600 a spus:

Stii cum este... ne iubim amantele, dar de regula nu ne insuram cu ele.. ;) 

So very true.

Acelasi argument cu amantele l-am dat si eu mai demult incercand sa ilustrez fix situatia lui Gigi/Ducati cu MM/Gresini.

Lui Gigi ii convine de minune sa beneficieze de numele Marquez pe un Ducati si de telemetria (si poate si feedback'ul...desi e vorba de un model scos din productie),dar fara sa aiba de a face cu pretentiile atat financiare cat si organizatorice samd ale nebunului.E win-win pt Gigi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

il vad pe faras.Anul trecut a fost mega-slab in timp ce Pecco a luat campionatul si acum la prima cursa Pecco il face sa arate si mai slab.

Nu toti confirma,ce sa faci...

......

mda, dar totusi anul trecut a castigat o cursa!

si anul asta a luat un loc 5 decent in prima cursa

as zice sa nu ne grabim :)

 

dezamagiri deocamdata Morbi si Bez dupa prima cursa....

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...