Sari la conținut

2. Grande Prémio Tissot de Portugal


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 372
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 15 ore, B.B. a spus:

Eu vad foarte clar si din fata si din spate cum Pecco intra in MM si nu MM s-a lasat pe PB.

 

Pecco a mai avut momente cand ambiția i-a depasit talentul, asta mi l-am amintit acum dar au mai fost. În situații similare cand a crezut ca poate recupera dupa ce a fost depășit

 

Iar Pecco nu stie sa renunțe si culmea ca aici el face exact ce ii impută acum lui Marquez, dar aici chiar e vina 

 

Vezi bine, asta spun si eu. 

 

Peco a facut scoala cu maestrul Rossi. Ceva, ceva a invatat el, dar din pacate pentru el, nu este Rossi. 

Acum 4 ore, Method a spus:

 

Tu nu vezi ca aia vin in teste cu cate o tingire de teava pe care o tot pun si o scot sa vada daca castiga 3Nm cuplu pe ture medii?Ce progres sa faca aia poti sa le dai 200 zile de teste pe an...

 

Diferenta de stil de lucru intre Yamaha (pt ca Yamaha sunt de departe cei mai zgarciti,Honda nu stie de unde sa inceapa insa macar au bunavointa si bani,se straduiesc

 

Si eu abia astepta sa il vad plecat pe Q (probabil motivele noastre difera insa nu conteaza asta :D ).

Ai tu dreptate intr-un fel, cu un burlan nu se face primavara, insa marea problema a genialului feedback al Margelatului este ca M1 a pierdut si atuurile pe care le avea. Pooowweeerrr!! Poweeerrr! Atat am auzit in toti acesti ani, de cand fericeste cu mintea lui de oaie creata, dezvoltarea de la Yamaha. Dupa ce se retrage din activitate, il astept sa joace intr-un nou film al francizei Star Wars, Intoarcerea lui Palpatine.. :D Si acum vine cu tupeu sa spuna ca Yamaha are "so many problems". Crede-ma, nu este nici o pierdere daca pleaca de la Yamaha. Cum spuneam, putin probabil ca va mai castiga un nou titlu, dar va strica o alta motocicleta, cu talentul lui.. 

 

Si mie imi place cum lucreaza Honda, iar rezultatele se vad. Sunt mult mai constanti decat Yamaha, in sensul ca ocupa contsant ultimele pozitii. :D 

 

Important este ca amandoi vrem acelasi lucru. ;) 

 

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

Cred că în momentul de față Martín are șansa cea mai bună pentru a ajunge coechipier cu Bagnaia. 

Crezi ca va ramane pe un salariu de rookie? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că în momentul de față vrea să câștige curse și titluri. Ar accepta un salariu mai mic pentru asta. A spus în mod repetat că scopul principal este să ajungă la echipa de uzină.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Posibil. Totuși, cred că în momentul de față Martín are șansa cea mai bună pentru a ajunge coechipier cu Bagnaia. Apoi Márquez, apoi Bastianini.

Neah - eu cred ca Bezzechi sau Bestia au cele mai mari sanse - l-am si dat pe Bezz prim contender,dar daca Bestia merge in continuare bine,gen ca in 2022 nu ca in 2023,s-ar putea sa il prelungeasca.

Preconizez ca vor sta destul de mult pt postul 2 - probabil pana in august incolo dupa pauza de vara.

Oricum JM mi se pare ca are din pacate cele mai putine sanse la un post la factory,MM close second,cred in continuare ca cele mai mari sanse le au cei 2 italieni.Vom vedea.

Acum 4 ore, frigider a spus:

a inceput surprinzator de bine, asta o zic.

(nu ca ma indoiam de talentul sau dar a fost nasol rau anu trecut)

true true

Talent a avut intotdeauna.Dar nu a fost niciodata constant - il urmaresc demult nu doar de cand a venit in gp,si la clasele mici era inconstant.2023 eu inteleg accidentare accidentare,dar el era lemn si dupa accidentare.Lasa ca si Bezz a fost accidentat,si Pecco si mai toti au avut probleme fizice etc - Bastianini efectiv era slow.Si inca urat rau printre ultimii - gen cum e Morbidelli iata ca nici nu conteaza motoreta.

Acum 4 ore, ENEOS a spus:

Întotdeauna când domină cineva o competiție orice posibil contender va fi luat în brațe de multă lume! Acum nu prea mai domină crashquez, dar reacția e similară.

exact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu înțeleg de unde Bezzecchi. A refuzat locul de la Pramac, a ales să rămână cu șeful. Pe Bastianini aș vedea de ce să-l păstreze dacă este constant în primii 3-5. Bezzecchi este pe nicăieri sezonul ăsta, în urma lui Di Giannantonio în clasament. Martín a fost foarte aproape de a trece la echipa oficială chiar de anul trecut, în ciuda contractului lui Bastianini. Marketing probabil, dar este clar că Ducati se gândesc foarte serios la asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bez cred ca are probleme mai mari de adaptare la GP23, la fel cum Bestia a spus cand a trecut de la Gp21 la GP23, ca necesita o adaptare a stilului pt ca motocicleta are un alt comportament.

 

Posibil ca Bezz sa mai aibe nevoie de 1-3 curse de adaptare.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, tourist1 a spus:

Dovi il batea pe MM in duel 1-1 cand cel din urma avea uzura prematura sau alte probleme pentru ca in restul timpului lua bataie cu ceasul de la gara.

Da - doar ca...cei care hai sa spunem ca nu intelegeau circumstantele, nu ca erau doar hateri vedeau doar ca "Dovi il bate in duelurile 1 la 1 de il usuca".A explicat chiar Dovi ca de fapt el nu il batea deloc pe MM,au explicat si rezultatele,dar meh,lumea vroia sa il vada pe MM cum si-o ia in freza iar fazele cu Dovi erau the next best thing :)

Acum cred ca va fi la fel cu Acosta - people love the underdog,desi Acosta nu e deloc un underdog ci un pilot reputat,doar ca e debutant la aceasta clasa,dar el a fost vazut "venind" inca din RB Rookies.Are parcurs de alien...va fi mai bun sau nu ca MM?Asta vom vedea,va fi interesant oricum o batalie 4real intre ei.Sper doar sa se poata bate Acosta cu MM.

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Ai tu dreptate intr-un fel, cu un burlan nu se face primavara, insa marea problema a genialului feedback al Margelatului este ca M1 a pierdut si atuurile pe care le avea. Pooowweeerrr!! Poweeerrr! Atat am auzit in toti acesti ani, de cand fericeste cu mintea lui de oaie creata, dezvoltarea de la Yamaha. Dupa ce se retrage din activitate, il astept sa joace intr-un nou film al francizei Star Wars, Intoarcerea lui Palpatine.. :D Si acum vine cu tupeu sa spuna ca Yamaha are "so many problems". Crede-ma, nu este nici o pierdere daca pleaca de la Yamaha. Cum spuneam, putin probabil ca va mai castiga un nou titlu, dar va strica o alta motocicleta, cu talentul lui.. 

 

Si mie imi place cum lucreaza Honda, iar rezultatele se vad. Sunt mult mai constanti decat Yamaha, in sensul ca ocupa contsant ultimele pozitii. :D 

 

Important este ca amandoi vrem acelasi lucru. ;) 

Nu,desi motoreta aceea e facuta de ingineri contrar spuselor tale,si nu de feedback'ul lui Rossi Vinales sau Q, marea problema a Yamaha e ca la echipa sunt bagati 3 lei 30 si asta se traduce in trial and error si copy-paste pe genunchi solutii aero de la europeni,pt ca daca nu ai fonduri nici nu ai cum lucra altfel.Costurile operarii unui tunel de vant sunt de cca 5-6 mil e/an.Aparte dezvoltari de motor teste pe banc samd.Yamaha sunt pe niciunde dpdv al fondurilor,abordare din anii 2000 atat a curselor cat si a testelor si a r&d,totul este depasit.

Q a zis f bine ce e nevoie - power si grip pe accelerare,tocmai pt ca el e pilot si inevitabil isi compara motoreta cu Ducati care fix asta are -  power si grip pe accelerare peste a lui.Pilotii cer ce le lipseste in cursa,e treaba inginerilor sa transpuna in practica,vrei sa le si spuna cum sa ajunga la acel power si grip ? Pilotul Q e singurul lucru bun ce a mai ramas la Yamaha zic eu.Dar cred ca nu pt multa vreme.

 

Mi se pare foarte ciudat ca atunci cand se plangea Rossi de Yamaha erai cel care tipa cel mai tare ca la Yamaha nu se lucreaza cum trebuie (desi Q a facut ulterior Yamaha pe care o blama Rossi sa cam zboare si chiar Rossi a recunoscut asta in 2019),iar acum cand absolut nimeni nu poate face Yamaha sa mearga ok spui ca e vina unui pilot.Cam subiectiv nu ?  :)

 

Nu am zis ca imi place cum lucreaza Honda,dimpotriva tot timpul am zis ca lucreaza haotic si fara cap - nu mai departe de testul de la Valencia 2023 cand i-au dat noului venit Marini o motoreta 2024...ca sa compare telemetria lui cu?ce? - doar ca Honda au bunavointa si baga bani.Si incearca sa invete.Yamaha nu.

Yamaha pt a progresa trebuie 1.sa recunoasca japonezii ca gresesc 2.sa bage mult mai multi bani.Ori eu nu ii vad sa faca nici unul din lucrurile astea in viitorul apropiat.

Acum 9 minute, Cavaleru a spus:

Bez cred ca are probleme mai mari de adaptare la GP23, la fel cum Bestia a spus cand a trecut de la Gp21 la GP23, ca necesita o adaptare a stilului pt ca motocicleta are un alt comportament.

 

Posibil ca Bezz sa mai aibe nevoie de 1-3 curse de adaptare.

Tot ce se poate.Pecco si JM insa s-au adaptat si la 23 si la 24 rapid.Vor fi inevitabil comparatii.

Acum 29 minute, PzKpfW a spus:

Nu înțeleg de unde Bezzecchi. A refuzat locul de la Pramac

Martín a fost foarte aproape de a trece la echipa oficială chiar de anul trecut, în ciuda contractului lui Bastianini

Pt ca a avut un sezon 2023 infinit mai bun decat al lui Basti,pt ca e si el italian,pt ca e un pilot bun solid rapid si elegant si pe circuit si in afara acestuia,pt ca Rossi si parghiile'i inevitabile...

Te-ai gandit ca Bez a refuzat locul la Pramac tintind mai sus?

 

Martin a fost a fost dar cu o conditie - campionatul.Care conditie nu s-a indeplinit.Ba dimpotriva - Martin a spurcat mai pe soptite mai in gura mare cam toata echipa Ducati factory dar si pe Michelin in ultimele 2 curse.Ca tot el sa dea cu bata in balta in cursa.Eu as zice ca JM are cea mai mica sansa de venire la Ducati.

Sper insa sa ma insel si sa aud ca semneaza cu Ducati.Borsoi a zis clar ca la Pramac nu mai sta - va merge la o echipa de uzina.Sa vedem la care insa...daca pleaca la Yamaha se ingroapa.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bez s-a miscat o idee mai bine in weekend-ul trecut fata de Qatar, dar e clar ca mai are nevoie de ceva timp sa se adapteze. Insa dpmdv e acolo pe shortlist pt factory, impreuna cu Bastianini. Posibil ca decizia de a mai ramane un an la VR46 sa fie legata de treaba cu o posibila oferta de la factory (o fi Rossi amabasador Yamaha, dar in business cam stie de unde bate vantul). In cazul lui JM a vorbit cam prea mult si prost , un fel de "gura bate fundul" si pe el il mai salveaza doar un sezon impecabil, cu garla de puncte avans fata de restul si cu o declaratii ceva mai temperate. Omul ala sta pe social media mult prea mult pt binele lui...

 

  

Acum 9 minute, Method a spus:

 

Pt ca a avut un sezon 2023 infinit mai bun decat al lui Basti,pt ca e si el italian,pt ca e un pilot bun solid rapid si elegant si pe circuit si in afara acestuia,pt ca Rossi si parghiile'i inevitabile...

Te-ai gandit ca Bez a refuzat locul la Pramac tintind mai sus?

 

Martin a fost a fost dar cu o conditie - campionatul.Care conditie nu s-a indeplinit.Ba dimpotriva - Martin a spurcat mai pe soptite mai in gura mare cam toata echipa Ducati factory dar si pe Michelin in ultimele 2 curse.Ca tot el sa dea cu bata in balta in cursa.Eu as zice ca JM are cea mai mica sansa de venire la Ducati.

 

 

Am scris cam aceleasi idei in acelasi timp :D 

 

  

Acum 9 minute, Method a spus:

Costurile operarii unui tunel de vant sunt de cca 5-6 mil e/an.Aparte dezvoltari de motor teste pe banc samd.Yamaha sunt pe niciunde dpdv al fondurilor,abordare din anii 2000 atat a curselor cat si a testelor si a r&d,totul este depasit.

 

 

Sunt mai mici... nu intram in detalii, dar in functie de cat dureaza o sedinta de teste si de profilul de testare (simple fan run sau aeromap), ai costuri undeva intre 1.000€ (pt o sesiune simpla de teste cu ventilatorul pornit 10-30 min) si 20.000€ pt full day session (nu-l lasi sa mearga 8 ore, de obicei profilurile aero sunt destul de scurte comparativ cu cele pt shaker test de ex), bani in care bagi si salariile oamenilor implicati in treaba asta (echipa proprie a firmei care opereaza tunelul, inginerii tai si oamenii de pe data analysis). Ca sa ajungi la 5-6 milioane pe an trebuie sa dormi in tunelul ala aerodinamic.

Editat de wolfybv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Method a spus:

Tot ce se poate.Pecco si JM insa s-au adaptat si la 23 si la 24 rapid.Vor fi inevitabil comparatii.

 

acum nici toti pilotii nu au aceeasi adaptabilitate, vezi cazul bestiei, e drept sa rupt prea devreme sa avem ceva concludent.

 

Eu am incredere in Bezz, vedem ce ne rezerva viitorul

 

m-am uitat pe rezultate, in sprintul de la Portimao si-a imbunatatit prestatia fata de Qatar sprint, dar in cursa de duminica a terminat-o la aceeasi diferenta fata de castigator 19+ sec

 

m-am uitat la diferenta de timp, nu la pozitii

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, PzKpfW a spus:

Cred că în momentul de față vrea să câștige curse și titluri. Ar accepta un salariu mai mic pentru asta. A spus în mod repetat că scopul principal este să ajungă la echipa de uzină.

da, vezi manevra MM.

vise astea cu BMW/yamaha - si ktm pare o moto dubioasa.

^de fapt toate celelalte moto par dubioase / slabe cand pleci de la cea mai buna moto

Acum 4 minute, wolfybv a spus:

In cazul lui JM  ...cu garla de puncte avans fata de restul

nu stiu daca tre sa aiba multe puncte avans, tre sa fie ori primu ori primu dupa Peco.

dar oare doar la puncte se va uita conducerea ducati? asa simplu sa fie?

Acum 6 minute, Cavaleru a spus:

Eu am incredere in Bezz, vedem ce ne rezerva viitorul

la cum au inceput sezonul Peco, JM, Basti, MM, Acosta... nu-l vad bine pe Bez.

pana isi revine astilalti vor creste si ei.

 

parca asa an sa inceapa bine asa multi nu prea a fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, frigider a spus:

nu stiu daca tre sa aiba multe puncte avans, tre sa fie ori primu ori primu dupa Peco.

dar oare doar la puncte se va uita conducerea ducati? asa simplu sa fie?

 

Nu se uita doar la puncte clar, iar in cazul lui conteaza si gura lui mare de anul trecut, a ars multe poduri atunci. Daca tacea si-si vedea de curse, nu de aruncat cu acuze aiurea, acum era aproape sigur ca pe contractul de factory din 2025 sta scris numele lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, frigider a spus:

 

la cum au inceput sezonul Peco, JM, Basti, MM, Acosta... nu-l vad bine pe Bez.

pana isi revine astilalti vor creste si ei.

 

parca asa an sa inceapa bine asa multi nu prea a fost.

 

Sezonul asta nu cred ca va prinde locul 3 iar, decat poate prin mai multe conjuncturi favorabile. alte vise nu imi fac pt el

 

Acosta nu e contender pt el la locul de la factory ducati, Bestia, MM si JM sunt pericolele vazute de noi ce scriem aici, desi eu personal cred ca doar Bestia e cel cu care se bate Bezz pt locul 2 la Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca doua curse ca primele doua... si Martinator se va bate cu Acosta pentru titlu. :clap:

 

Bagnaia a fost copil cand l-a caftit pe LGBTQuacalaro de la jumatatea sezonului incolo.. Acosta va fi show pe final aratand ca rookie of the year a scost lamuia astora ce vor la factory team🚀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, wolfybv a spus:

Daca tacea si-si vedea de curse, nu de aruncat cu acuze aiurea, acum era aproape sigur ca pe contractul de factory din 2025 sta scris numele lui.

Dupa atatia ani de urmarit competitia asta, instinctul imi spune ca daca un pilot isi da drumul la gura si face afirmatii nu tocmai corecte politic, inseamna ca in culise se intampla lucruri nu tocmai ok. Fum fara foc nu iese. Sunt convins ca anul trecut, boss-ii Ducati nu au gestionat fair lupta pentru titlu (lucru care a transpirat mai mult sau mai putin si prin presa) si omul a rabufnit. Din pacate, Ducati are o conduita etica cel putin discutabila, ca sa nu zic altfel. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba unui pilot e sa vorbeasca prin rezultate, cand bagi motoreta la arat sau distrugi anvelopa in ultimele 2-3 tururi si pierzi tot avantajul construit.... clar e vina bosilor de la Ducati ...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, Method a spus:

Borsoi a zis clar ca la Pramac nu mai sta - 

 

Iar citești ceva si intelegi ad-literam sau doar ce vrei tu.

Ai mai spus asta intr-o postare si insiști.

O spui de parca Borsoi il da afară de la Pramac... Când de fapt realitatea este ca Martin i-a anunțat ca va pleca de la Pramac la final de an orice s-ar întâmpla.

E dorința lui JM nu a lui Borsoi. JM e cel mai bun pilot pe care l-a avut de când există echipa aia.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, wolfybv a spus:

Sunt mai mici... nu intram in detalii, dar in functie de cat dureaza o sedinta de teste si de profilul de testare (simple fan run sau aeromap), ai costuri undeva intre 1.000€ (pt o sesiune simpla de teste cu ventilatorul pornit 10-30 min) si 20.000€ pt full day session (nu-l lasi sa mearga 8 ore, de obicei profilurile aero sunt destul de scurte comparativ cu cele pt shaker test de ex), bani in care bagi si salariile oamenilor implicati in treaba asta (echipa proprie a firmei care opereaza tunelul, inginerii tai si oamenii de pe data analysis). Ca sa ajungi la 5-6 milioane pe an trebuie sa dormi in tunelul ala aerodinamic.

Tot ce se poate,eu speculam ca sunt cam ca si costurile la auto.Nu contest,nu am date clare.

Oricum,referitor la subiectul de baza,se vede clar ca Yamaha nu are bani si incearca sa faca catch-up in cel mai prost fel posibil copiind grosolan si fara sa studieze in simulari si apoi in tunel solutiile concurentilor ci facand trial and error - bolt-on piese - test si vazand daca apare ceva imbunatatit pe telemetrie si/sau feedback pilot.Cutting corners nu faci treaba - nu vor ajunge nicicand sa recupereze terenul asa.

Acum 42 minute, Cavaleru a spus:

m-am uitat pe rezultate, in sprintul de la Portimao si-a imbunatatit prestatia fata de Qatar sprint, dar in cursa de duminica a terminat-o la aceeasi diferenta fata de castigator 19+ sec

 

m-am uitat la diferenta de timp, nu la pozitii

S-a mers foarte tare in cursa,nu mi se pare o cursa "normala" sau reprezentativa.Sa vedem dupa vreo 4-5 eventuri ce face.

E normal totusi ca Bestia sa mearga peste el - are o motoreta superioara si o echipa muuuult peste VR46 in spate.

Acum 29 minute, wolfybv a spus:

conteaza si gura lui mare de anul trecut, a ars multe poduri atunci. Daca tacea si-si vedea de curse, nu de aruncat cu acuze aiurea, acum era aproape sigur ca pe contractul de factory din 2025 sta scris numele lui.

100%

Acum 19 minute, Cavaleru a spus:

Acosta nu e contender pt el la locul de la factory ducati, Bestia, MM si JM sunt pericolele vazute de noi ce scriem aici, desi eu personal cred ca doar Bestia e cel cu care se bate Bezz pt locul 2 la Ducati.

Same here - cred ca Bestia si Bez sunt in pole-position.Dar Gigi ii va lasa mult sa se perpeleasca,de aia au si zis ca nu se grabesc - sunt 2 piloti care nu vor pleca niciunde,nu ii e frica ca ii pierde in favoarea altor echipe,ii va lasa sa vada ce pot si va lua o decizie dupa jumatatea campionatului.

 

Primul loc ocupat va fi la Aprilia zic eu - si speculez Q.Si probabil AE,mai ales in urma declaratiilor lui Oli care zicea ca AE are o telemetrie traznet pe ea.

Si apoi probabil JM la Yamaha in consecinta.

Marquez...nu as avea totusi tupeu sa spun cu siguranta unde merge....

Acum 2 minute, Cavaleru a spus:

reaba unui pilot e sa vorbeasca prin rezultate

True that,si ma bucur ca Pecco a inteles foarte bine treaba asta pe sfarsit de 2023 si in 2024.Pt ca pe la jumatatea anului se trezea si el vorbind toate prostiile (remember duma ca n-ar trebui sa le dea altor echipe moto la fel de performante ca a lui si altele),dar in ultimele 2 curse a zis ca "i will do my talking on the track" si foarte bine si elegant a facut.Respekt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Cavaleru a spus:

treaba unui pilot e sa vorbeasca prin rezultate, cand bagi motoreta la arat sau distrugi anvelopa in ultimele 2-3 tururi si pierzi tot avantajul construit.... clar e vina bosilor de la Ducati ...

 

Nu ai de unde sa știi ce e acolo, adevărul e undeva la mijloc, ÎNTOTDEAUNA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Cavaleru a spus:

treaba unui pilot e sa vorbeasca prin rezultate, cand bagi motoreta la arat sau distrugi anvelopa in ultimele 2-3 tururi si pierzi tot avantajul construit.... clar e vina bosilor de la Ducati ...

 

Ei, nu te face ca ai uitat niste curse pe final de sezon, in care s-au intamplat niste lucruri dubioase... BTw... ti-l mai amintesti pe Tardozzi alergand cu telefonul la ureche, prin paddok, dupa o victorie a lui Martin? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, B.B. a spus:

Iar citești ceva si intelegi ad-literam sau doar ce vrei tu.

Ai mai spus asta intr-o postare si insiști.

O spui de parca Borsoi il da afară de la Pramac... Când de fapt realitatea este ca Martin i-a anunțat ca va pleca de la Pramac la final de an orice s-ar întâmpla.

E dorința lui JM nu a lui Borsoi. JM e cel mai bun pilot pe care l-a avut de când există echipa aia.

si tu iar tragi concluzii si emiti judecati categorice fara sa citesti sau bazandu-te pe feelingul tau.

Cand si unde am spus eu ca Borsoi il da afara?Asta ai spus tu,nu imi mai pune vorbe in gura.Si nici lui Martin - vezi ca Martin nu a spus deloc ceea ce bombani tu acolo !

Eu nu am gresit cu nimic in ceea ce am zis - si anume ca Borsoi a afirmat ca Martin nu va mai fi la Pramac la anul - eu nu am implicat nimic,ce visezi tu e treaba ta dar nu mai imi pune tu vorbe in gura si nici nu mai ridica barfele la nivel de informatii sigure - arata-ne si noua unde i-a anuntat Martin ca pleaca,cand si unde a dat el aceasta declaratie?Pune un citat link ceva.

Iata declaratia lui Borsoi,fiecare sa inteleaga ce vrea din ea :

"Personally, I believe that Jorge’s time with Pramac, like it or not, has come to an end. He has been with us for several years, he started in the first year in MotoGP, and we are in our fourth year. The next step has to be the factory bike, whether at Ducati or elsewhere"

Perfect de acord insa ca JM e cel mai bun pilot al lui Pramac - e prima oara cand au atacat titlul,dar asta nu schimba cu nimic faptul ca nu va mai fi la ei la anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tu de unde crezi ca stie Borsoi, a visat noaptea? Nu i-a spus Martin? Nu au discutat?

Nu e mai simplu sa spui "JM va pleca de la Pramac" in loc sa spui "Borsoi a spus ca Martin pleacă" de parca Borsoi l-ar concedia? Tu nu ai pic de "ureche muzicală" sa faci diferența dintre cele doua afirmații?

 

Ia vezi aici ce zice JM

 

https://m.gpone.com/en/2024/03/21/motogp/martin-my-time-in-pramac-is-at-the-end-after-4-years-im-looking-for-an-official

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, B.B. a spus:

E dorința lui JM nu a lui Borsoi. JM e cel mai bun pilot pe care l-a avut de când există echipa aia.

 

Ai uitat de Pecco :crack:

Acum 5 minute, xt600 a spus:

Ei, nu te face ca ai uitat niste curse pe final de sezon, in care s-au intamplat niste lucruri dubioase... BTw... ti-l mai amintesti pe Tardozzi alergand cu telefonul la ureche, prin paddok, dupa o victorie a lui Martin? 

Se citeste pe buze cum tipa la Pramac ca la urmatoarea cursa le da rulmenti stricati :clap:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, Method a spus:

Tot ce se poate,eu speculam ca sunt cam ca si costurile la auto.Nu contest,nu am date clare.

Oricum,referitor la subiectul de baza,se vede clar ca Yamaha nu are bani si incearca sa faca catch-up in cel mai prost fel posibil copiind grosolan si fara sa studieze in simulari si apoi in tunel solutiile concurentilor ci facand trial and error - bolt-on piese - test si vazand daca apare ceva imbunatatit pe telemetrie si/sau feedback pilot.Cutting corners nu faci treaba - nu vor ajunge nicicand sa recupereze terenul asa.

 

Celor de la Yamaha le lipseste cu desavarsire conceptul de "incremental innovations". In momentul in care vor intelege asta, vor progresa. Momentan bajbaie, exact cum ai spus si tu, cautand un super breakthrough. Dar nu asa functioneaza R&D-ul.

Senzatia mea e ca ei efectiv baga un deget in gura, il umezesc cu saliva si apoi il tin in aer, ca sa aiba o idee incotro o apuca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...