Lucian_M Postat Decembrie 23, 2024 Autor Share Postat Decembrie 23, 2024 Asta e inculpata, stă în casă, încărcată lunar. Acum 2 minute, Cavaleru a spus: fereasca sfantu... ati luat-o razna o pornesti la primavara si-ti vezi de treaba, n-are nici pe dracu benzina aia dupa 3-4luni Și eu zic că e overkill, dar fiecare cu ale lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 23, 2024 Share Postat Decembrie 23, 2024 Acum 2 ore, ENEOS a spus: @Lucian_M, șezi blând, nu arunca ! Cu rezervorul te înțeleg, mai ales că ești pățit. Stabilizator cred că o singură dată am pus, în general le stochez cu rezervoarele pline pt că în spațiul unde e aer se formează condens și poate coroda. La una am rezervorul îndreptat, e prin garaj gol, sunt curios ce o să se întâmple. Scump! Dincolo era mai ieftin, deși nu agreez comerciantul. Am și eu o baterie d'asta cu buton pe Tracer, așa am luat 🏍, deocamdată e OK, să vedem cum se comportă în timp. Ha! buna descoperire. Eu nu gasisem varianta asta. Si cu display, stie si litiu. La fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 23, 2024 Share Postat Decembrie 23, 2024 Acum 2 ore, Adrian M. a spus: La fix Comisionul pe Revolut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 23, 2024 Share Postat Decembrie 23, 2024 Acum 7 ore, Cavaleru a spus: fereasca sfantu... ati luat-o razna o pornesti la primavara si-ti vezi de treaba, n-are nici pe dracu benzina aia dupa 3-4luni Stii ca iarna intram in sevraj de km,o luam razna,demontam si montam numa sa treaca timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 23, 2024 Share Postat Decembrie 23, 2024 Acum 40 minute, ALEX-Guzzista a spus: Stii ca iarna intram in sevraj de km,o luam razna,demontam si montam numa sa treaca timpul. observ :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danytm Postat Decembrie 24, 2024 Share Postat Decembrie 24, 2024 Nu cred ca putem compara calitatea moto din 2024 cu cea de acum 20 de ani, ma refer explicit la materialele (existente atunci) folosite la componente. PS: Dacia din anii 70 avea tabla galvanizata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Decembrie 24, 2024 Share Postat Decembrie 24, 2024 Acum 21 ore, Lucian_M a spus: Fericiți cei cu rezervoare de plastic, îi doare undeva! Ziceți de baterie, că asta mă interesează mai tare, deși bateria mea nu dă semne de oboseală. Totuși aduc testerul, să mă conving. S-o crezi tu! Sa vezi cum isi schimba dimensiunile in timp de la benzina cu etanol. Am avut la mentenanta un Monster 800 si de abia am reusit sa il prind din nou dupa ce l-am dat jos. Aluminiu cred ca e solutia castigatoare. Acum 20 ore, ENEOS a spus: Scump! Dincolo era mai ieftin, deși nu agreez comerciantul. Am și eu o baterie d'asta cu buton pe Tracer, așa am luat 🏍, deocamdată e OK, să vedem cum se comportă în timp. Pana la urma, cum este? Tu il folosesti sa ne zici parerea ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 24, 2024 Share Postat Decembrie 24, 2024 Eu nu mi-am luat. Acum 2 ore, danytm a spus: Dacia din anii 70 avea tabla galvanizata Avea o ! Rezervorul era într-adevăr galvanizat la toate daciile, dar ruginea oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 24, 2024 Autor Share Postat Decembrie 24, 2024 Întâmplător am o aripă față de Dacie din 1978. Pun flexul pe ea? Vreau 25% din pariuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Decembrie 25, 2024 Share Postat Decembrie 25, 2024 La 24.12.2024 la 6:23, danytm a spus: PS: Dacia din anii 70 avea tabla galvanizata. De unde ai scos-o p-asta? Asa a zis Georgescu? Ruginea Dacia aia in draci, taica-meu avea lonjeroanele peticile cu cornier, vedeai drumul prin podeaua locurilor din fata. Poate erau ceva editii speciale pentru militie si securitate care beneficiau de asemenea tratament dar pentru omul de rand, totul de pe masina aia era facut cu cea mai mare durere la basca posibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 25, 2024 Share Postat Decembrie 25, 2024 Nu exista pe linia de fabricație a elementelor de caroserie de la Dacia un astfel de tratament. Singurele "specialități" erau unele elemente destinate mașinilor de competiție la care se folosea tablă mai subțire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 25, 2024 Autor Share Postat Decembrie 25, 2024 Iar cele pentru export erau antifonate mai bine, rugineau mai greu. Dar asta în alt topic, despre mașini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 9 Autor Share Postat Ianuarie 9 Întrebare de baraj: se poate "îndulci" răspunsul accelerației din ECU? Adică să-l trimit la TNG, spre exemplu, ca să facă ceva în acest sens? Trag de gaz, smucește, închid gazul, mă aruncă peste parbriz (glumesc, dar oricum e aiurea senzația, în special pentru pasager). In plus, zgâlțâie la mers încet, în aglomerație. Mi-ar fi mult mai comod să trimit ECU, decât să pierd două zile prin București (800 km dus-intors). Cineva mi-a zis că se poate, a zis că a mai făcut chestii de genul la alte motoare, dar nu l-aș deranja pe TNG pentru atâta lucru la telefon, cel mult să îndrăznesc cu un mesaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 Acum 13 minute, Lucian_M a spus: Întrebare de baraj: se poate "îndulci" răspunsul accelerației din ECU? Adică să-l trimit la TNG, spre exemplu, ca să facă ceva în acest sens? Trag de gaz, smucește, închid gazul, mă aruncă peste parbriz (glumesc, dar oricum e aiurea senzația, în special pentru pasager). In plus, zgâlțâie la mers încet, în aglomerație. Mi-ar fi mult mai comod să trimit ECU, decât să pierd două zile prin București (800 km dus-intors). Cineva mi-a zis că se poate, a zis că a mai făcut chestii de genul la alte motoare, dar nu l-aș deranja pe TNG pentru atâta lucru la telefon, cel mult să îndrăznesc cu un mesaj. La 2024 ce am eu trebuie sa fie motocicleta pe Dyno. La 2014 e posibil sa se poata bench mode. Vorbeste cu TNG, da-i seria de la ECU si vezi daca se poate pe banc sau pe dyno. Anul asta fac si eu aceleasi modificari. Ma dispera acceleratia on-off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 Acum 16 minute, Lucian_M a spus: Întrebare de baraj: se poate "îndulci" răspunsul accelerației din ECU? Adică să-l trimit la TNG, spre exemplu, ca să facă ceva în acest sens? Trag de gaz, smucește, închid gazul, mă aruncă peste parbriz (glumesc, dar oricum e aiurea senzația, în special pentru pasager). In plus, zgâlțâie la mers încet, în aglomerație. Mi-ar fi mult mai comod să trimit ECU, decât să pierd două zile prin București (800 km dus-intors). Cineva mi-a zis că se poate, a zis că a mai făcut chestii de genul la alte motoare, dar nu l-aș deranja pe TNG pentru atâta lucru la telefon, cel mult să îndrăznesc cu un mesaj. pune si tu capastru la armasarii aia, zi-le prrr ho cu tata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 9 Autor Share Postat Ianuarie 9 Chiar sunt serios, se simte puterea, dar e livrată un pic prea "nerafinat", ca să mă exprim poetic. Atât mi-aș dori, să nu fie de tip on/off și să nu zgâlțâie până în 3000 rpm la mers constant. Peste 3000 nu-i problemă, dar în prima parte a scalei, unde cam stă în oraș în primele două trepte, e cam aiurea pentru pasager. Pentru mine sincer nu prea m-ar interesa, dar peste 97% din timp merg cu soția și chiar mă întreba la început dacă i-am făcut ceva mobrei de zgâlțâie așa. Am schimbat pinionul de la 17 la 16 dinți, e o miiica îmbunătățire, nimic notabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 Acelasi lucru la Transplant in primele trei trepte. Si pe mine ma cam enerveaza, deci folosesc mult ambreiajul la reluarea accelerarii. Si merg mai turat la viteze mici. Mergand mult prin traficul din Bucale, banuiesc ca o sa cam schimb ambreiaje, nu ca la KLE, unul la 100.000 km. Dar asta e. Pe de alta parte e bine si cand vrei o zbugheala cum trebuie printre masini ca sa scapi de cateun bou. PS, N-am de gand sa-i fac nimic, cu ceva "finisaje" din ambreiaj imi place asa cum e, eu s-asa merg cam zbuciumat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 9 Autor Share Postat Ianuarie 9 Da, se rezolvă din ambreiaj, merge ușor (e hidraulic), dar la mine ambreiajul e cu cântec, adică e cunoscută problema cu oala. O să-l deranjez cu un mesaj pe TNG săptămâna viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 Acum 25 minute, Lucian_M a spus: Da, se rezolvă din ambreiaj, merge ușor (e hidraulic), dar la mine ambreiajul e cu cântec, adică e cunoscută problema cu oala. O să-l deranjez cu un mesaj pe TNG săptămâna viitoare. Daca nu uiti, pune-i te rog o intrebare si pentru 1050 2024, daca nu este cu deranj Acum 51 minute, Speedy.K a spus: Acelasi lucru la Transplant in primele trei trepte. Si pe mine ma cam enerveaza, deci folosesc mult ambreiajul la reluarea accelerarii. Si merg mai turat la viteze mici. Mergand mult prin traficul din Bucale, banuiesc ca o sa cam schimb ambreiaje, nu ca la KLE, unul la 100.000 km. Dar asta e. Pe de alta parte e bine si cand vrei o zbugheala cum trebuie printre masini ca sa scapi de cateun bou. PS, N-am de gand sa-i fac nimic, cu ceva "finisaje" din ambreiaj imi place asa cum e, eu s-asa merg cam zbuciumat. Nu stiu cum e Transalpu’ dar V2-ul de 1000 de pe V-Strom e enervant cand inchizi / deschizi gazul. Frana de motor de te pune in cap si acceleratie de fuge de sub tine, ambele cu finete zero din acceleratie. In oras…incerc sa imi iau un scuter sau inca o motocicleta anul asta, naveta pe V-Strom e grea la buzunar si o chinui degeaba printre masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 9 Autor Share Postat Ianuarie 9 Cum spuneam, deci nu am halucinații... Ce am observat la al meu: știe să scoată și consum sub 5% testat, realitatea e cu 0,1 litri în plus față de computer, indiferent cum o alerg. A nu se înțelege că aș fi zgârcit cu benzina, la noi se găsește pe toate drumurile o benzinărie ok, dar în alte țări te ia cu transpirații când ajungi in locul unde ar trebui să fie stația și descoperi că e abandonată de minim 10 ani. Sunt pățit. Îl întreb, știu să îi dau detalii, ție îți va fi mult mai la îndemână să rezolvi această mică problemă, dacă spune că ne poate servi. Eu atât mi-aș dori: până în 3000-3500 rpm să fie un pic mai lină trecerea de la zero la gaz și invers. După valoarea aia: parcă nu m-ar deranja să rămână nebunatică. Vom vedea. Aaaa, ca fapt divers: se încinge în draci dacă se merge încet, prin oraș mai exact. Credeam că rezolv cu Motul Factory, dar l-am schimbat mai mult ca să îmi iau de i grijă, se încinge fix la fel și cu antigel de calitate. Tura viitoare încerc Belray, dar nu cred să fie vreo diferență... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 10 Share Postat Ianuarie 10 Acum 8 ore, Ruginel a spus: Daca nu uiti, pune-i te rog o intrebare si pentru 1050 2024, daca nu este cu deranj Nu stiu cum e Transalpu’ dar V2-ul de 1000 de pe V-Strom e enervant cand inchizi / deschizi gazul. Frana de motor de te pune in cap si acceleratie de fuge de sub tine, ambele cu finete zero din acceleratie. In oras…incerc sa imi iau un scuter sau inca o motocicleta anul asta, naveta pe V-Strom e grea la buzunar si o chinui degeaba printre masini. A, am uitat sa precizez, la mine probabil ca se simte asa in oras si pentru ca stau cu ambele setari la max, si frana de motor si livrarea puterii. Daca dau pe Rain se cuminteste treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Ianuarie 10 Share Postat Ianuarie 10 Acum 8 ore, Lucian_M a spus: Cum spuneam, deci nu am halucinații... Ce am observat la al meu: știe să scoată și consum sub 5% testat, realitatea e cu 0,1 litri în plus față de computer, indiferent cum o alerg. A nu se înțelege că aș fi zgârcit cu benzina, la noi se găsește pe toate drumurile o benzinărie ok, dar în alte țări te ia cu transpirații când ajungi in locul unde ar trebui să fie stația și descoperi că e abandonată de minim 10 ani. Sunt pățit. Îl întreb, știu să îi dau detalii, ție îți va fi mult mai la îndemână să rezolvi această mică problemă, dacă spune că ne poate servi. Eu atât mi-aș dori: până în 3000-3500 rpm să fie un pic mai lină trecerea de la zero la gaz și invers. După valoarea aia: parcă nu m-ar deranja să rămână nebunatică. Vom vedea. Aaaa, ca fapt divers: se încinge în draci dacă se merge încet, prin oraș mai exact. Credeam că rezolv cu Motul Factory, dar l-am schimbat mai mult ca să îmi iau de i grijă, se încinge fix la fel și cu antigel de calitate. Tura viitoare încerc Belray, dar nu cred să fie vreo diferență... Multumesc mult de tot! Astept vesti dupa ce vorbesti cu George. Referitor la incingerea motorului, sunt aproape sigur ca poate modifica temperatura de deschidere a termostatului, temperatura de pornire a ventilatoarelor si optimiza amestecul. Daca sunt facute toate aceste modificari, temperatura de functionare a motorului va scadea. Poate totusi @TNG vede aceste postari si ne poate lamuri si aici pe topic. Acum 17 minute, Speedy.K a spus: A, am uitat sa precizez, la mine probabil ca se simte asa in oras si pentru ca stau cu ambele setari la max, si frana de motor si livrarea puterii. Daca dau pe Rain se cuminteste treaba. Eu in oras merg tot pe harta cea mai cuminte dar tot se simte acel ON/OFF din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Ianuarie 10 Moderatori Share Postat Ianuarie 10 Acum 38 minute, Ruginel a spus: ... Eu in oras merg tot pe harta cea mai cuminte dar tot se simte acel ON/OFF din pacate. Pacat ca nu ti-e bun Van Van-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 10 Share Postat Ianuarie 10 pe TDM900 e situatia similiara, nu poti merge constant la 2000 ca face ca toate alea. mult rezolva cu un powercomander si o alta harta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 10 Autor Share Postat Ianuarie 10 M-am gândit inclusiv la varianta asta, nu exclud nimic. Daaaaaar e mai simplu de scos și trimis ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.