Sari la conținut

V-strom 1000 2014


Lucian_M
 Share

Postări Recomandate

Asta e inculpata, stă în casă, încărcată lunar.

IMG_20241223_134014.jpg

Acum 2 minute, Cavaleru a spus:

 

fereasca sfantu... ati luat-o razna :)

 

o pornesti la primavara si-ti vezi de treaba, n-are nici pe dracu benzina aia dupa 3-4luni

 

Și eu zic că e overkill, dar fiecare cu ale lui. 😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 203
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

@Lucian_M, șezi blând,  nu arunca 🧀!

Cu rezervorul te înțeleg, mai ales că ești pățit. Stabilizator cred că o singură dată am pus, în general le stochez cu rezervoarele pline pt că în spațiul unde e aer se formează condens și poate coroda. La una am rezervorul îndreptat, e prin garaj gol, sunt curios ce o să se întâmple.

Scump! Dincolo era mai ieftin, deși nu agreez comerciantul. Am și eu o baterie d'asta cu buton pe Tracer, așa am luat 🏍, deocamdată e OK, să vedem cum se comportă în timp.

Ha! buna descoperire. Eu nu gasisem varianta asta. Si cu display, stie si litiu. La fix.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Cavaleru a spus:

 

fereasca sfantu... ati luat-o razna :)

 

o pornesti la primavara si-ti vezi de treaba, n-are nici pe dracu benzina aia dupa 3-4luni

 

Stii ca iarna intram in sevraj de km,o luam razna,demontam si montam numa sa treaca timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, Lucian_M a spus:

Fericiți cei cu rezervoare de plastic, îi doare undeva! 🤣🤣🤣

Ziceți de baterie, că asta mă interesează mai tare, deși bateria mea nu dă semne de oboseală. Totuși aduc testerul, să mă conving. 😉


S-o crezi tu! :crack: Sa vezi cum isi schimba dimensiunile in timp de la benzina cu etanol. Am avut la mentenanta un Monster 800 si de abia am reusit sa il prind din nou dupa ce l-am dat jos. Aluminiu cred ca e solutia castigatoare.
 

Acum 20 ore, ENEOS a spus:

Scump! Dincolo era mai ieftin, deși nu agreez comerciantul. Am și eu o baterie d'asta cu buton pe Tracer, așa am luat 🏍, deocamdată e OK, să vedem cum se comportă în timp.


image.thumb.png.bc611f9abe1a49229aac251682e1219f.png

Pana la urma, cum este? Tu il folosesti sa ne zici parerea ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.12.2024 la 6:23, danytm a spus:

PS: Dacia din anii 70 avea tabla galvanizata.

De unde ai scos-o p-asta? Asa a zis Georgescu?

Ruginea Dacia aia in draci, taica-meu avea lonjeroanele peticile cu cornier, vedeai drumul prin podeaua locurilor din fata.

Poate erau ceva editii speciale pentru militie si securitate care beneficiau de asemenea tratament dar pentru omul de rand, totul de pe masina aia era facut cu cea mai mare durere la basca posibila.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista pe linia de fabricație a elementelor de caroserie de la Dacia un astfel de tratament. Singurele "specialități" erau unele elemente destinate mașinilor de competiție la care se folosea tablă mai subțire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Întrebare de baraj: se poate "îndulci" răspunsul accelerației din ECU? Adică să-l trimit la TNG, spre exemplu, ca să facă ceva în acest sens? Trag de gaz, smucește, închid gazul, mă aruncă peste parbriz (glumesc, dar oricum e aiurea senzația, în special pentru pasager). In plus, zgâlțâie la mers încet, în aglomerație. Mi-ar fi mult mai comod să trimit ECU, decât să pierd două zile prin București (800 km dus-intors). Cineva mi-a zis că se poate, a zis că a mai făcut chestii de genul la alte motoare, dar nu l-aș deranja pe TNG pentru atâta lucru la telefon, cel mult să îndrăznesc cu un mesaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Lucian_M a spus:

Întrebare de baraj: se poate "îndulci" răspunsul accelerației din ECU? Adică să-l trimit la TNG, spre exemplu, ca să facă ceva în acest sens? Trag de gaz, smucește, închid gazul, mă aruncă peste parbriz (glumesc, dar oricum e aiurea senzația, în special pentru pasager). In plus, zgâlțâie la mers încet, în aglomerație. Mi-ar fi mult mai comod să trimit ECU, decât să pierd două zile prin București (800 km dus-intors). Cineva mi-a zis că se poate, a zis că a mai făcut chestii de genul la alte motoare, dar nu l-aș deranja pe TNG pentru atâta lucru la telefon, cel mult să îndrăznesc cu un mesaj.


La 2024 ce am eu trebuie sa fie motocicleta pe Dyno. La 2014 e posibil sa se poata bench mode. Vorbeste cu TNG, da-i seria de la ECU si vezi daca se poate pe banc sau pe dyno. Anul asta fac si eu aceleasi modificari. Ma dispera acceleratia on-off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Lucian_M a spus:

Întrebare de baraj: se poate "îndulci" răspunsul accelerației din ECU? Adică să-l trimit la TNG, spre exemplu, ca să facă ceva în acest sens? Trag de gaz, smucește, închid gazul, mă aruncă peste parbriz (glumesc, dar oricum e aiurea senzația, în special pentru pasager). In plus, zgâlțâie la mers încet, în aglomerație. Mi-ar fi mult mai comod să trimit ECU, decât să pierd două zile prin București (800 km dus-intors). Cineva mi-a zis că se poate, a zis că a mai făcut chestii de genul la alte motoare, dar nu l-aș deranja pe TNG pentru atâta lucru la telefon, cel mult să îndrăznesc cu un mesaj.

 

pune si tu capastru la armasarii aia, zi-le prrr ho cu tata :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar sunt serios, se simte puterea, dar e livrată un pic prea "nerafinat", ca să mă exprim poetic. Atât mi-aș dori, să nu fie de tip on/off și să nu zgâlțâie până în 3000 rpm la mers constant. Peste 3000 nu-i problemă, dar în prima parte a scalei, unde cam stă în oraș în primele două trepte, e cam aiurea pentru pasager. Pentru mine sincer nu prea m-ar interesa, dar peste 97% din timp merg cu soția și chiar mă întreba la început dacă i-am făcut ceva mobrei de zgâlțâie așa. Am schimbat pinionul de la 17 la 16 dinți, e o miiica îmbunătățire, nimic notabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi lucru la Transplant in primele trei trepte. Si pe mine ma cam enerveaza, deci folosesc mult ambreiajul la reluarea accelerarii. Si merg mai turat la viteze mici. Mergand mult prin traficul din Bucale, banuiesc ca o sa cam schimb ambreiaje, nu ca la KLE, unul la 100.000 km. Dar asta e. Pe de alta parte e bine si cand vrei o zbugheala cum trebuie printre masini ca sa scapi de cateun bou. 

PS, N-am de gand sa-i fac nimic, cu ceva "finisaje" din ambreiaj imi place asa cum e, eu s-asa merg cam zbuciumat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se rezolvă din ambreiaj, merge ușor (e hidraulic), dar la mine ambreiajul e cu cântec, adică e cunoscută problema cu oala. O să-l deranjez cu un mesaj pe TNG săptămâna viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, Lucian_M a spus:

Da, se rezolvă din ambreiaj, merge ușor (e hidraulic), dar la mine ambreiajul e cu cântec, adică e cunoscută problema cu oala. O să-l deranjez cu un mesaj pe TNG săptămâna viitoare.


Daca nu uiti, pune-i te rog o intrebare si pentru 1050 2024, daca nu este cu deranj 

Acum 51 minute, Speedy.K a spus:

Acelasi lucru la Transplant in primele trei trepte. Si pe mine ma cam enerveaza, deci folosesc mult ambreiajul la reluarea accelerarii. Si merg mai turat la viteze mici. Mergand mult prin traficul din Bucale, banuiesc ca o sa cam schimb ambreiaje, nu ca la KLE, unul la 100.000 km. Dar asta e. Pe de alta parte e bine si cand vrei o zbugheala cum trebuie printre masini ca sa scapi de cateun bou. 

PS, N-am de gand sa-i fac nimic, cu ceva "finisaje" din ambreiaj imi place asa cum e, eu s-asa merg cam zbuciumat.


Nu stiu cum e Transalpu’ dar V2-ul de 1000 de pe V-Strom e enervant cand inchizi / deschizi gazul. Frana de motor de te pune in cap si acceleratie de fuge de sub tine, ambele cu finete zero din acceleratie. In oras…incerc sa imi iau un scuter sau inca o motocicleta anul asta, naveta pe V-Strom e grea la buzunar si o chinui degeaba printre masini. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam, deci nu am halucinații...

Ce am observat la al meu: știe să scoată și consum sub 5% testat, realitatea e cu 0,1 litri în plus față de computer, indiferent cum o alerg. A nu se înțelege că aș fi zgârcit cu benzina, la noi se găsește pe toate drumurile o benzinărie ok, dar în alte țări te ia cu transpirații când ajungi in locul unde ar trebui să fie stația și descoperi că e abandonată de minim 10 ani. Sunt pățit.

Îl întreb, știu să îi dau detalii, ție îți va fi mult mai la îndemână să rezolvi această mică problemă, dacă spune că ne poate servi.

Eu atât mi-aș dori: până în 3000-3500 rpm să fie un pic mai lină trecerea de la zero la gaz și invers. După valoarea aia: parcă nu m-ar deranja să rămână nebunatică. Vom vedea.

Aaaa, ca fapt divers: se încinge în draci dacă se merge încet, prin oraș mai exact. Credeam că rezolv cu Motul Factory, dar l-am schimbat mai mult ca să îmi iau de i grijă, se încinge fix la fel și cu antigel de calitate. Tura viitoare încerc Belray, dar nu cred să fie vreo diferență...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Ruginel a spus:


Daca nu uiti, pune-i te rog o intrebare si pentru 1050 2024, daca nu este cu deranj 


Nu stiu cum e Transalpu’ dar V2-ul de 1000 de pe V-Strom e enervant cand inchizi / deschizi gazul. Frana de motor de te pune in cap si acceleratie de fuge de sub tine, ambele cu finete zero din acceleratie. In oras…incerc sa imi iau un scuter sau inca o motocicleta anul asta, naveta pe V-Strom e grea la buzunar si o chinui degeaba printre masini. 


A, am uitat sa precizez, la mine probabil ca se simte asa in oras si pentru ca stau cu ambele setari la max, si frana de motor si livrarea puterii. Daca dau pe Rain se cuminteste treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Lucian_M a spus:

Cum spuneam, deci nu am halucinații...

Ce am observat la al meu: știe să scoată și consum sub 5% testat, realitatea e cu 0,1 litri în plus față de computer, indiferent cum o alerg. A nu se înțelege că aș fi zgârcit cu benzina, la noi se găsește pe toate drumurile o benzinărie ok, dar în alte țări te ia cu transpirații când ajungi in locul unde ar trebui să fie stația și descoperi că e abandonată de minim 10 ani. Sunt pățit.

Îl întreb, știu să îi dau detalii, ție îți va fi mult mai la îndemână să rezolvi această mică problemă, dacă spune că ne poate servi.

Eu atât mi-aș dori: până în 3000-3500 rpm să fie un pic mai lină trecerea de la zero la gaz și invers. După valoarea aia: parcă nu m-ar deranja să rămână nebunatică. Vom vedea.

Aaaa, ca fapt divers: se încinge în draci dacă se merge încet, prin oraș mai exact. Credeam că rezolv cu Motul Factory, dar l-am schimbat mai mult ca să îmi iau de i grijă, se încinge fix la fel și cu antigel de calitate. Tura viitoare încerc Belray, dar nu cred să fie vreo diferență...


Multumesc mult de tot! Astept vesti dupa ce vorbesti cu George. Referitor la incingerea motorului, sunt aproape sigur ca poate modifica temperatura de deschidere a termostatului, temperatura de pornire a ventilatoarelor si optimiza amestecul. Daca sunt facute toate aceste modificari, temperatura de functionare a motorului va scadea. Poate totusi @TNG vede aceste postari si ne poate lamuri si aici pe topic.

Acum 17 minute, Speedy.K a spus:


A, am uitat sa precizez, la mine probabil ca se simte asa in oras si pentru ca stau cu ambele setari la max, si frana de motor si livrarea puterii. Daca dau pe Rain se cuminteste treaba.


Eu in oras merg tot pe harta cea mai cuminte dar tot se simte acel ON/OFF din pacate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori
Acum 38 minute, Ruginel a spus:

...


Eu in oras merg tot pe harta cea mai cuminte dar tot se simte acel ON/OFF din pacate. 

Pacat ca nu ti-e bun Van Van-ul... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...