Lucian_M Postat Luni la 11:41 Autor Share Postat Luni la 11:41 Asta e inculpata, stă în casă, încărcată lunar. Acum 2 minute, Cavaleru a spus: fereasca sfantu... ati luat-o razna o pornesti la primavara si-ti vezi de treaba, n-are nici pe dracu benzina aia dupa 3-4luni Și eu zic că e overkill, dar fiecare cu ale lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Luni la 12:21 Share Postat Luni la 12:21 Acum 2 ore, ENEOS a spus: @Lucian_M, șezi blând, nu arunca ! Cu rezervorul te înțeleg, mai ales că ești pățit. Stabilizator cred că o singură dată am pus, în general le stochez cu rezervoarele pline pt că în spațiul unde e aer se formează condens și poate coroda. La una am rezervorul îndreptat, e prin garaj gol, sunt curios ce o să se întâmple. Scump! Dincolo era mai ieftin, deși nu agreez comerciantul. Am și eu o baterie d'asta cu buton pe Tracer, așa am luat 🏍, deocamdată e OK, să vedem cum se comportă în timp. Ha! buna descoperire. Eu nu gasisem varianta asta. Si cu display, stie si litiu. La fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Luni la 15:00 Share Postat Luni la 15:00 Acum 2 ore, Adrian M. a spus: La fix Comisionul pe Revolut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Luni la 18:58 Share Postat Luni la 18:58 Acum 7 ore, Cavaleru a spus: fereasca sfantu... ati luat-o razna o pornesti la primavara si-ti vezi de treaba, n-are nici pe dracu benzina aia dupa 3-4luni Stii ca iarna intram in sevraj de km,o luam razna,demontam si montam numa sa treaca timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Luni la 19:38 Share Postat Luni la 19:38 Acum 40 minute, ALEX-Guzzista a spus: Stii ca iarna intram in sevraj de km,o luam razna,demontam si montam numa sa treaca timpul. observ :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danytm Postat ieri la 04:23 Share Postat ieri la 04:23 Nu cred ca putem compara calitatea moto din 2024 cu cea de acum 20 de ani, ma refer explicit la materialele (existente atunci) folosite la componente. PS: Dacia din anii 70 avea tabla galvanizata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat ieri la 06:17 Share Postat ieri la 06:17 Acum 21 ore, Lucian_M a spus: Fericiți cei cu rezervoare de plastic, îi doare undeva! Ziceți de baterie, că asta mă interesează mai tare, deși bateria mea nu dă semne de oboseală. Totuși aduc testerul, să mă conving. S-o crezi tu! Sa vezi cum isi schimba dimensiunile in timp de la benzina cu etanol. Am avut la mentenanta un Monster 800 si de abia am reusit sa il prind din nou dupa ce l-am dat jos. Aluminiu cred ca e solutia castigatoare. Acum 20 ore, ENEOS a spus: Scump! Dincolo era mai ieftin, deși nu agreez comerciantul. Am și eu o baterie d'asta cu buton pe Tracer, așa am luat 🏍, deocamdată e OK, să vedem cum se comportă în timp. Pana la urma, cum este? Tu il folosesti sa ne zici parerea ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat ieri la 06:48 Share Postat ieri la 06:48 Eu nu mi-am luat. Acum 2 ore, danytm a spus: Dacia din anii 70 avea tabla galvanizata Avea o ! Rezervorul era într-adevăr galvanizat la toate daciile, dar ruginea oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat ieri la 07:41 Autor Share Postat ieri la 07:41 Întâmplător am o aripă față de Dacie din 1978. Pun flexul pe ea? Vreau 25% din pariuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă La 24.12.2024 la 6:23, danytm a spus: PS: Dacia din anii 70 avea tabla galvanizata. De unde ai scos-o p-asta? Asa a zis Georgescu? Ruginea Dacia aia in draci, taica-meu avea lonjeroanele peticile cu cornier, vedeai drumul prin podeaua locurilor din fata. Poate erau ceva editii speciale pentru militie si securitate care beneficiau de asemenea tratament dar pentru omul de rand, totul de pe masina aia era facut cu cea mai mare durere la basca posibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă Nu exista pe linia de fabricație a elementelor de caroserie de la Dacia un astfel de tratament. Singurele "specialități" erau unele elemente destinate mașinilor de competiție la care se folosea tablă mai subțire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 4 ore în urmă Autor Share Postat 4 ore în urmă Iar cele pentru export erau antifonate mai bine, rugineau mai greu. Dar asta în alt topic, despre mașini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.