Sari la conținut

Yamaha XVS650 țăcănit la rece


Postări Recomandate

La 25.04.2024 la 19:38, The Flying Dutchman a spus:

:what: Salut, as vrea sa stiu dar habar n-am. Si eu aud cateodata voci sau sunete care mi se par ciudate, dar prietenii mei nu ma cred pana nu le demonstrez.

le auzi la cald sau la rece?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.04.2024 la 16:57, Eugen Bogdan a spus:

Salut,  dețin un dragstar de 650 1997 și la rece se aude în țăcănit metalic, un sunet ciudat. La cald nu se aude. De la ce sa fie?

Mersi


Cand e cald tacanitul pleaca sa stea si el la umbra, de-aia nu il mai auzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.04.2024 la 14:57, Speedy.K a spus:


Cand e cald tacanitul pleaca sa stea si el la umbra, de-aia nu il mai auzi.

Mda, ma gândeam ca sunteți o comunitate ok, se pare ca sunteți de tot căcatul. Asfalt umed și ulei în curbe !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Eugen Bogdan said:

Mda, ma gândeam ca sunteți o comunitate ok, se pare ca sunteți de tot căcatul. Asfalt umed și ulei în curbe !

Likewise! :grinbandit:

Comunitatea e bine, sanatoasa. Curios e faptul ca 99% din cei care-si creaza conturi noi o fac pentru ca sunt in cacatul ala de care aminteai. Iar comunitatea s-a cam saturat sa faca pe dadaca, mai ales ca nu are un glob de cristal in care sa desluseasca ce vor noii veniti cu probleme de tot felul. Am vesti pentru tine, exista service-uri, exista mecanici independenti, daca esti nepriceput mergi la cineva care cunoaste. Daca ai avea o varsta mai mare ai cunoaste povestea cu locul unde trebuie batut cuiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Eugen Bogdan a spus:

Mda, ma gândeam ca sunteți o comunitate ok, se pare ca sunteți de tot căcatul. Asfalt umed și ulei în curbe !


"ultimul vers toti ar trebui sa-l stie, imi doresc ce-mi doresti tu mine si sa ti se-ntample tie.", cum zicea poetul parazit.
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 4/25/2024 at 4:57 PM, Eugen Bogdan said:

Salut,  dețin un dragstar de 650 1997 și la rece se aude în țăcănit metalic, un sunet ciudat. La cald nu se aude. De la ce sa fie?

Mersi

 

Ai dat prea putine detalii ca sa poata da cineva un raspuns. Pot fi mai multe chestii, un piston mai uzat care la cald se dilata si nu mai bate, o distributie mai uzata care la rece tacane si pe masura ce se incalzeste motorul din anumite motive nu mai face zgomot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, mobiletron said:

 

Ai dat prea putine detalii ca sa poata da cineva un raspuns. Pot fi mai multe chestii, un piston mai uzat care la cald se dilata si nu mai bate, o distributie mai uzata care la rece tacane si pe masura ce se incalzeste motorul din anumite motive nu mai face zgomot.

 

sau raspunsul care in 80-90% din cazuri este adevarat si pe care refuza sa il accepte toti fermecatii astia: e un gunoi de 27 de ani cu kilometrajul dat peste cap de cel putin doua ori care in functie de oamenii normali la cap merita una din doua: 1. restaurare, ca are valoare sentimentala, ca e mostenirea de la ta-su mare sau ceva de genul si 2: fier vechi...

Editat de MotoS Garage
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, MotoS Garage a spus:

 

sau raspunsul care in 80-90% din cazuri este adevarat si pe care refuza sa il accepte toti fermecatii astia: e un gunoi de 27 de ani cu kilometrajul dat peste cap de cel putin doua ori care in functie de oamenii normali la cap merita una din doua: 1. restaurare, ca are valoare sentimentala, ca e mostenirea de la ta-su mare sau ceva de genul si 2: fier vechi...

Fierul asta vechi e de 90% mai fiabil și mai bun decât porcăriile astea ale voastre cu electronica multă . Nu are nevoie de nicio restaurare pentru ca arata ca nou.  Dar asa e când îți vin la "Garage" numai scutere de max 125cc, gândire limitata

Acum 15 ore, The Flying Dutchman a spus:

Likewise! :grinbandit:

Comunitatea e bine, sanatoasa. Curios e faptul ca 99% din cei care-si creaza conturi noi o fac pentru ca sunt in cacatul ala de care aminteai. Iar comunitatea s-a cam saturat sa faca pe dadaca, mai ales ca nu are un glob de cristal in care sa desluseasca ce vor noii veniti cu probleme de tot felul. Am vesti pentru tine, exista service-uri, exista mecanici independenti, daca esti nepriceput mergi la cineva care cunoaste. Daca ai avea o varsta mai mare ai cunoaste povestea cu locul unde trebuie batut cuiul.

Du-te ba și pensionează-te! Dacă omul pune o întrebare asta nu înseamnă că trebuie să îl iei la mișto. Asta e de (cuvant urat)! De tot căcatul! Asa ca, lasă activitatea asta și bucura-te de pensie și de ultimii 1000km rămași de parcurs! La revedere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la problemă eu unul mă feresc să fac supoziții chiar și având înregistrare video,  d-apoi pe baza unui enunț "am un țăcănit"! Ceea ce, by the way, cam contrazice "impecabil" etc.

Referitor la modul în care ai pus problema și la atitudine îți adresez tradiționalul :finger:!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, Eugen Bogdan said:

Fierul asta vechi e de 90% mai fiabil și mai bun decât porcăriile astea ale voastre cu electronica multă . Nu are nevoie de nicio restaurare pentru ca arata ca nou

Pe principiul asta Dacia 1300 e cea mai buna masina, ca nu i se strica niciodata nici climatizarea si nici ABS-ul, nu-i pica niciodata cureaua de distributie si nici n-o sa vezi vreo Dacie 1300 cu "check engine" aprins in bord. Dar stii de ce? Pentru ca nu are asa ceva. Plus ca orice Dacie poate fi reparata in fata blocului fara sa treci pe la service. Ce poti sa-ti doresti mai mult de-atat?

 

Chestia cu aratatul ca nou e tipic latina. 50% dintre cei care se duc la service solicita "sa arate ca noua" chiar daca furca ii curge (daca mai are ce sa curga din ea) sau daca placutele mai au 0.5mm. De anvelope nici nu se pune problema. Ideea e de cum arata, ca asta ajuta pe olx.

 

Sunt si exceptii, evident, dar sunt extrem de rare. Si le gasesti la oameni care stiu sa-si faca service-ul singuri si sa le intretina. Dar una e sa intrebi pe forum detalii legate de o reparatie si alta e sa intrebi "Ce are?" povestind un simptom atat de comun incat doar Sauron cu ochiul lui ar putea sa-si dea cu parerea.

 

Cand ai o moto de 30 de ani fie esti as in reparatii/intretinere fie ai deja un service cu care lucrezi frecvent si la care te duci. Sau o pui pe olx cu 2000 de euro si astepti sa vina un viitor intrebator pe forum sa ti-o cumpere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

59 minutes ago, Eugen Bogdan said:

Fierul asta vechi e de 90% mai fiabil și mai bun decât porcăriile astea ale voastre cu electronica multă . Nu are nevoie de nicio restaurare pentru ca arata ca nou

E fiabil, da' tacane. Tot e bine, ca arata ca nou. Asa il poti tine in ograda ca decor.

 

Ai fost luat la misto pentru ca nu ai dat detaliile necesare pentru ca cineva priceput sa poata incerca sa vina cu o explicatie. Ca sa-ti dau un exemplu pe intelesul tau, si o roata se poate dezumfla, dar motivele pot varia de la caz la caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Eugen Bogdan said:

Fierul asta vechi e de 90% mai fiabil și mai bun decât porcăriile astea ale voastre cu electronica multă . Nu are nevoie de nicio restaurare pentru ca arata ca nou.  Dar asa e când îți vin la "Garage" numai scutere de max 125cc, gândire limitata

 

 

da, chiar azi dimineata scria la radio cacand s-a facut cacstaru' de 650 s-a terminat cu motocicletele stricate! electronica aia multa se numeste evolutie. si asta inseamna si confort, si fiabilitate. cacstaru' are frane nu, 300 de kile si 32 de cai morti de depasesti tirul doar la vale si dupa ce ai calculat depasirea sa fie intr-un kilometru sau mai mult. da, deosebita motocicleta! si mai si tzacane! da' arata ca noua, de craciun faci si economie, nu mai cumperi brad, bagi cotetu' in casa si aprinzi luminile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v locked this topic
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...