Sari la conținut

7. Gran Premio d’Italia Brembo - Mugello


Postări Recomandate

Acum 12 minute, ENEOS a spus:

când l-o trage nen'su Gigi deoparte să-i spună "devi sostenere Pecco per vincere il campionato"!

iese usor din asta, ii zice "no abla" 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 742
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Acum 1 oră, frigider a spus:

Încercați sa păstrați momentul ca mai sunt vreo 3sapt pana vedem ceva acțiune pe pista.

 

Eu spre exemplu tot cred ca gigi nu-l vrea :grinbandit:

 

pastam inertia, ne tine aici B.B. activi si noi il impungem inapoi ca asa-i in tenis

 

 

Cel mai prost din toata combinatia asta a iesit Peco, de nu o sa faca astia 2 popice unu cu alta precum alta pereche ilustra de la Ducati: Iannone - Dovi 

 

Acum 3 minute, frigider a spus:

iese usor din asta, ii zice "no abla" 

 

nu merge ca vorbeste italiana foarte bine dracu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, ioio_viola a spus:

interesanta parerea de la minutul 16...

 

 

ar merge nsite reluari etc la faza aia.

 

 

la urma urmei JM a intrat in roata spate lui MM. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ideea era ca MM a jucat la intimidare. stia ce exact ce face si care pot fi consecintele in lupta pentru titlu. sa nu uitam cum se juca cu Fabio cand a inceput sa mearga tot mai bine. probabil il considera si pe JM89 cu potential foarte mare si a aplicat aceeasi tactica. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, ioio_viola a spus:

da, ideea era ca MM a jucat la intimidare. stia ce exact ce face si care pot fi consecintele in lupta pentru titlu. sa nu uitam cum se juca cu Fabio cand a inceput sa mearga tot mai bine. probabil il considera si pe JM89 cu potential foarte mare si a aplicat aceeasi tactica. 

da, Pepco luase deja titlu, dar JM nu. te shimbi cand devii campion, devii mai increzator etc. si nu vrem asta :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, ioio_viola a spus:

da, ideea era ca MM a jucat la intimidare. stia ce exact ce face si care pot fi consecintele in lupta pentru titlu. sa nu uitam cum se juca cu Fabio cand a inceput sa mearga tot mai bine. probabil il considera si pe JM89 cu potential foarte mare si a aplicat aceeasi tactica. 

Good point cel cu Q - tot am atras atentia atunci asupra tacticilor "diversioniste" :D  pe care le folosea musiu pt a-l destabiliza psihic aproape la fiecare cursa pe Q.Francezul insa foarte calm si foarte stabil psihic pt cei 20 de ani pe care ii avea la acea data,tactici care i s-au spart in cap la Jerez cand a incercat sa il ajunga tot pe Q dupa ce iesise la arat in primele tururi.

Cu JM insa...nu cred ca a aplicat vreodata tactici din astea - eu personal nu am vazut.Mai degraba cu Pecco.

JM a fost mult prea rapid pana acum pt ca MM sa il ajunga.Sa vedem de aici incolo dar mai ales la anul.

 

A jucat la intimidare insa cu Gigi/Ducati - si i-a iesit de minune.Respect pt asta :ok:

 

In alta ordine de idei,se pare ca Maravilla cam refuza sa semneze cu Aprilia....nu pot pricepe de ce,dar va fi interesant sa vedem unde se duce.

„Aleix lasă un mare gol la Aprilia”, comentează Maverick Vinales. "A condus pentru Aprilia foarte mult timp. Nu va fi ușor să preia acest rol. A purtat o mare povară pe umeri".

"Nu pot spune încă nimic concret despre viitorul meu. Nu știu dacă voi rămâne cu Aprilia"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Method a spus:

 

- plan C era Aprilia (mutarea la KTM eu o exclud din start pt ca sunt convins ca la acea ora KTM factory deja era ca si semnat cu Acosta,iar Binder are contract pana in 2026,iar KTM nu e inca la nivelul aprilia).

 

Eu sunt insa ferm convins ca Marquez nu ar fi schimbat moto Ducati nici chiar cu o Aprilia factory decat in ultima instanta - de aia zic ca a facut un bluff.

 

Atentie - eu nu l-am auzit spunand ca pleaca de la Gresini daca nu ii dau post la factory - a zis doar ca nu merge la Pramac,atat.A zis ca are discutii SI cu alte echipe,doh,si ca are un deadline...

 

La un moment dat (atentie la formulare) alternativa Aprilia era mai plauzibila decat KTM. De fapt, in urma zvonurilor care il privesc pe Vinales, s-ar putea ca Aprilia sa mai aibe un loc liber. Insa varianta KTM nu ar fi trebuit sa o excluzi deloc. Daca nu semna cu Ducati, ar fi sarit KTM pe el in secunda imediat urmatoare. Contractul cu Binder??? Cand s-a incurcat KTM in contracte?? Nu stiu ce clauze baga baietii aia in contracte, dar atunci cand este in interesul lor, se sterg la kcoor cu carierele pilotilor. Nici un contract nu ii opreste. Din acest punct de vedere, KTM si Ducati sunt cele mai jegoase echipe din campionat. 

 

Nu l-ai auzit spunand ca pleaca de la Gresini, dar din context era de la sine inteles. Omul a spus clar ca Pramac nu este o optiune pentru el, ca principalul obiectiv este sa obtina o moto factory specs si a completat ca o echipa de uzina ii ofera mai multe "facilities". Si a insistat pe aceasta idee. Rezulta foarte clar ca va pleca doar la o echipa de uzina. Cum bine spui, ar fi fost un nosnsens sa plece tot la o echipa de client. Concluzie: cand a facut declaratia care i-a bulversat pe boss-ii de la Ducati si l-a scos din carti pe Martin, MM mai avea o alternativa pe masa. Probabil, daca nu se intelegea cu Ducati, ar fi urmat un scenariu similar cu cel urmat de JM cu Aprilia. 

 

Oricum, bine ca s-a terminat telenovela MM-Ducati. Acum urmeaza una de categorie B: pleaca Vin de la Aprilia, au ba? :bounce:

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Method a spus:

In alta ordine de idei,se pare ca Maravilla cam refuza sa semneze cu Aprilia

sa ne auda zeii.

Acum 1 minut, xt600 a spus:

Cand s-a incurcat KTM in contracte?? Nu stiu ce clauze baga baietii aia in contracte, dar atunci cand este in interesul lor, se sterg la kcoor cu carierele pilotilor.

KTM a si lasat piloti sa plece cand nu mergea.

Acum 2 minute, xt600 a spus:

Acum urmeaza una de categorie B: pleaca Vin de la Aprilia, au ba? 

as mai cobora putin in alfabet :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

 

KTM a si lasat piloti sa plece cand nu mergea.

Da, imi aduc aminte faza cu Zarco. Au declarat ca daca nu vrea si nu poate, il lasa sa plece, dar ca ii vor acorda tot sprijinul pana la sfarsitul campionatului, etc, etc.. Dupa cateva zile, de la declaratia asta, au anuntat anularea unilaterala a contractului si l-au lasat pe frantuz pe tusa. Si mai erau o multime de etape pana la finalul sezonului. Apoi sa nu uitam tratamentele pline de bun simt, respect si empatie fata de piloti precum Gardner, Petrucci, Pol Esp, R. Fernandez... Pe Petrux  nici nu l-au anuntat ca l-a dat afara, a aflat din presa.  

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Cavaleru said:

nu-mi mai aduc aminte postarea exacta dar stiu ca ai zis ceva de genul cand a aparut stirea cu sponsorizarea Audi

Corect, și eu îmi amintesc.

36 minutes ago, xt600 said:

Da, imi aduc aminte faza cu Zarco. Au declarat ca daca nu vrea si nu poate, il lasa sa plece, dar ca ii vor acorda tot sprijinul pana la sfarsitul campionatului, etc, etc.. Dupa cateva zile, de la declaratia asta, au anuntat anularea unilaterala a contractului si l-au lasat pe frantuz pe tusa. Si mai erau o multime de etape pana la finalul sezonului. Apoi sa nu uitam tratamentele pline de bun simt, respect si empatie fata de piloti precum Gardner, Petrucci, Pol Esp, R. Fernandez... Pe Petrux  nici nu l-au anuntat ca l-a dat afara, a aflat din presa.  

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Omul a spus clar ca Pramac nu este o optiune pentru el, ca principalul obiectiv este sa obtina o moto factory specs si a completat ca o echipa de uzina ii ofera mai multe "facilities". Si a insistat pe aceasta idee. Rezulta foarte clar ca va pleca doar la o echipa de uzina. Cum bine spui, ar fi fost un nosnsens sa plece tot la o echipa de client.

 

Ia spuneti de cate ori am zis chestia asta atunci cand unii dintre voi tot spuneati ca va merge la Paramac sau va primi moto spec2025 la Gresini. Si mie mi se toceau degetele in tastatura spunand NU, MM nu a zis niciodata ca vrea DOAR  motocicleta indiferent unde... doar media de (cuvant urat) i-a preluat ultimele declaratii in care spunea ca "it doesn't matter the color of the bike" si toti retardatii reporteri din aceasta fraza au retinut doar "bike" .. aa, a zis BIKE? Inseamna ca vrea numai bike.

Cand ca vrea echipa de uzina era subinteles, in primele interviuri despre viitor la inceput de sezon MM a zis CLAR si raspicat ca vrea o ECHIPA DE UZINA..

 

tot ce am zis aici am mai zis acum cateva saptamani, hai, mai astept pe cineva cu amnezie sa-mi zica ca nu-i asa.

 

@Cavaleru, da, am zis de sefii de la Audi, asa imi aduc si eu aminte.

 

@Method - scuze mate, am fost cam dur.. insa simt ca imi plezneste capul cand stie cineva mai bine ca mine ce am zis si ce n-am zis, ce cred si ce nu cred.. 

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

La un moment dat (atentie la formulare) alternativa Aprilia era mai plauzibila decat KTM. De fapt, in urma zvonurilor care il privesc pe Vinales, s-ar putea ca Aprilia sa mai aibe un loc liber. Insa varianta KTM nu ar fi trebuit sa o excluzi deloc. Daca nu semna cu Ducati, ar fi sarit KTM pe el in secunda imediat urmatoare. Contractul cu Binder??? Cand s-a incurcat KTM in contracte?? Nu stiu ce clauze baga baietii aia in contracte, dar atunci cand este in interesul lor, se sterg la kcoor cu carierele pilotilor. Nici un contract nu ii opreste. Din acest punct de vedere, KTM si Ducati sunt cele mai jegoase echipe din campionat.

Da,ok,trecand peste resentimentele tale cu privire la KTM,eu nu cred ca el a contemplat vreo venire la austrieci,pt ca nu facea sens - pe langa faptul ca e destul de aglomerat la ei ca si piloti,Aprilia mi se pare binisor mai in fata ca si progres.Asta e parerea mea.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

ar fi fost un nosnsens sa plece tot la o echipa de client. Concluzie: cand a facut declaratia care i-a bulversat pe boss-ii de la Ducati si l-a scos din carti pe Martin, MM mai avea o alternativa pe masa. Probabil, daca nu se intelegea cu Ducati, ar fi urmat un scenariu similar cu cel urmat de JM cu Aprilia.

:agree:  - 100% mai avea o alternativa pe masa - ca o fi fost Aprilia dupa cum cred eu,ca o fi fost KTM dupa cum zici tu,nu conteaza decat ca si curiozitate - ideea e ca intradevar mai avea o alternativa - si acea alternativa era un Factory bike !

Insa intrebarea mea este : ar fi fost dispus sa plece 4real daca Gigi ar fi ramas ferm pe pozitie si ar fi semnat cu JM? - eu cred ca NU :)

De aia zic ca bluffat - eu nu cred ca ar fi plecat de pe Ducati cu toate ca avea alternativa unei alte factory bike - ar fi insemnat asumarea unui nou risc de a nu se adapta,un risc (aproape certitudine) ca si daca s-ar fi adaptat perfect si rapid ca anul acesta,motoreta aia sa nu poata cu el cu tot la ghidon sa vina la nivelul JM si Pecco pe GP25 si pe deasupra ar fi insemnat efectiv aruncarea la gunoi a muncii lui din 2024 pe Ducati.

O gramada de probleme si de neajunsuri - eu cred ca daca Gigi avea cohones si ii oferea un spec A la Gresini sau ii arata usa,ar fi stat.Cu coada intre picioare ca JM cand vroia sa mearga la Yamaha - dar ar fi ramas.

Treaba insa e ca intre ei 2,Memelu are cohones duble fata de ale lui Gigi :bounce: ...si asta s-a vazut si la negocieri.

 

M-am gandit si la faptul ca poate Gigi nu putea oferi lui Gresini un spec A din cauza contractelor cu Pramac etc etc (iar pe spec B e clar ca MM nu ar fi ramas) si de aia a fost constrans pana la urma sa ii ofere postul promis lui JM ca sa stea - pt ca ei din cate citesc au trimis deja contract cu 2 factory bikes pt urmatorii 2 ani la Pramac (mai nou cica Borsoi efectiv nu semneaza contractul trimis de Ducati pt ca Yamaha si-a marit "considerabil" oferta).Sa vedem.

 

Cert e ca din asta MM a iesit super-mega invingator,JM a cules ponoasele,iar Gigi a picat drept papagal.Si pe buna dreptate.

1 oră în urmă, xt600 a spus:

a, imi aduc aminte faza cu Zarco. Au declarat ca daca nu vrea si nu poate, il lasa sa plece, dar ca ii vor acorda tot sprijinul pana la sfarsitul campionatului, etc, etc.. Dupa cateva zile, de la declaratia asta, au anuntat anularea unilaterala a contractului si l-au lasat pe frantuz pe tusa.

Pai pe Zarco l-au lasat pe tusa pt ca deja avea vorbele facute cu ...Honda?parca

I-au si dat acceptul sa alerge cu alt constructor desi puteau sa nu ii dea.In acel caz KTM au fost f ok - Zarco a facut atunci (am mai zis de multe ori) alegerea care i-a distrus (bruma de) cariera - intre HRC si KTM,a ales KTM de frica lui MM - si de aici toate alegerile proaste pe care a fost nevoit dupa aia sa le faca...

Acum 16 minute, B.B. a spus:

insa simt ca imi plezneste capul cand stie cineva mai bine ca mine ce am zis si ce n-am zis, ce cred si ce nu cred.. 

Eu nu am contestat ce ai zis sau ce crezi - am si recunoscut mai demult ca tu ai tot emis ipoteza asta inca de cand a venit Marcel la Ducati.

Tot ce am contestat eu este faza cu "eu stiam" - nu stiai nimic.

Fuck,daca nici JM nu stia,clar nu stiai tu.

Nici unul din noi nu stiam,toti emiteam ipoteze.A ta a iesit - felicitari.

That's all.

 

Dupa cum am mai zis si atunci,zic si acum - chiar ma bucur - nu pt ca ai nimerit-o tu,ci pt ca MM a primit cel mai bun material de concurs din competitie,si mai ales pt ca ne va blagoslovi cu un super mega spectacol si super mega scandaluri la anul cu fratele Pecco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, B.B. a spus:

Ia spuneti de cate ori am zis chestia asta atunci cand unii dintre voi tot spuneati ca va merge la Paramac sau va primi moto spec2025 la Gresini. Si mie mi se toceau degetele in tastatura spunand NU, MM nu a zis niciodata ca vrea DOAR  motocicleta indiferent unde... doar media de (cuvant urat) i-a preluat ultimele declaratii in care spunea ca "it doesn't matter the color of the bike" si toti retardatii reporteri din aceasta fraza au retinut doar "bike" .. aa, a zis BIKE? Inseamna ca vrea numai bike.

Cand ca vrea echipa de uzina era subanteles, in primele interviuri despre viitor la inceput de sezon MM a zis CLAR si raspicat ca vrea o ECHIPA DE UZINA..

 

tot ce am zis aici am mai zis acum cateva saptamani, hai, mai astept pe cineva cu amnezie sa-mi zica ca nu-i asa.

 

@Cavaleru, da, am zis de sefii de la Audi, asa imi aduc si eu aminte.

 

@Method - scuze mate, am fost cam dur.. insa simt ca imi plezneste capul cand stie cineva mai bine ca mine ce am zis si ce n-am zis, ce cred si ce nu cred.. 

Stiu ce ai spus si intr-o oarecare masura ai avut dreptate. Daca imi citesti postarile, ai sa constati ca nu am fost printre cei care te-au contrazis vehement, pentru ca si eu am oscilat mult intre posibilitatea ca MM sa ajunga la Lenovo-Ducati si cea in care Martin ar fi fost alesul. Sincer, in ultimele doua saptamani si eu il vedeam pe JM la echipa de uzina si cel mai probabil asa s-ar fi si intamplat. Aici are dreptate si Method... la declaratia aia de presa JM era tot numai un zambet, era increzator, era fericit,etc.. arata ca si cum afacerea era ca si incheiata. Scenariul era cel pe care il vedeam si eu plauzibil, cu JM  la uzina si MM cu tot suportul necesar, pe o motocicleta de uzina, la o echipa satelit. Era cea mai buna solutie, ca sa ii pastreze pe amandoi. Apoi a venit declaratia lui MM (care la conferinat de presa era destul de serios, in contrast cu JM), care a schimbat totul. 

Pe de alta parte, ai si tu mare dreptate: cand a plecat de la Honda, MM avea un plan pe termen lung, in care obiectivul principal era sa ajunga din nou la o echipa de uzina. De preferat, Ducati. Dar asta erau planurile lui, nu neaparat si ale boss-ilor de la Ducati. Cel putin, NU DE LA INCEPUT. Apoi a venit momentul ala in care fratii Marquez au devenit ambasadori Audi. Moment peste care aici pe forum s-a trecut foarte repede si superficial (nu ar fi prima data), dar intuitia ta a functionat bine: devenea clar ca factori de decizie mai puternici decat Jiji si Domenicali il voiau pe cabron in cadrul grupului, cu orice pret. Eu mereu am spus, ca in decizia de a-l aduce la uzina pe MM vor interfera si alte "forte" care vor influenta mult decizia finala. Situatia s-a complicat, prin faptul ca JM a avaut niste performante excelente si negocia din perspectiva liderului in clasament.. era indreptatit la locul de la uzina, iar Jiji inclina spre el.. numai ca a venit declaratia lui MM, care i-a stricat toate aranjementele. Cu siguranta in momentul ala Jiji a fost chemat la telefon de CEO de la VW-Audi, Domenicali, Liberty, Dorna, and so on si i s-a explicat cum sta  treaba. Si uite asa, in mai putin  de 24 de ore, totul s-a naruit pentru JM, iar MM a luat totul. A fost ceva de genul " Mihaela dragostea mea".. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, Method a spus:

 

Nici unul din noi nu stiam,toti emiteam ipoteze.A ta a iesit - felicitari.

That's all.

 

Dupa cum am mai zis si atunci,zic si acum - chiar ma bucur - nu pt ca ai nimerit-o tu,ci pt ca MM a primit cel mai bun material de concurs din competitie,si mai ales pt ca ne va blagoslovi cu un super mega spectacol si super mega scandaluri la anul cu fratele Pecco.

Merci.

Eu tot ce sper e sa mai ia doua titluri mondiale. Dupa care se poate retrage. Si atunci o sa tin cu El Tirburon. 

Acum 6 minute, xt600 a spus:

Stiu ce ai spus si intr-o oarecare masura ai avut dreptate. Daca imi citesti postarile, ai sa constati ca nu am fost printre cei care te-au contrazis vehement, pentru ca si eu am oscilat mult intre posibilitatea ca MM sa ajunga la Lenovo-Ducati si cea in care Martin ar fi fost alesul. Sincer, in ultimele doua saptamani si eu il vedeam pe JM la echipa de uzina si cel mai probabil asa s-ar fi si intamplat. Aici are dreptate si Method... la declaratia aia de presa JM era tot numai un zambet, era increzator, era fericit,etc.. arata ca si cum afacerea era ca si incheiata. Scenariul era cel pe care il vedeam si eu plauzibil, cu JM  la uzina si MM cu tot suportul necesar, pe o motocicleta de uzina, la o echipa satelit. Era cea mai buna solutie, ca sa ii pastreze pe amandoi. Apoi a venit declaratia lui MM (care la conferinat de presa era destul de serios, in contrast cu JM), care a schimbat totul. 

Pe de alta parte, ai si tu mare dreptate: cand a plecat de la Honda, MM avea un plan pe termen lung, in care obiectivul principal era sa ajunga din nou la o echipa de uzina. De preferat, Ducati. Dar asta erau planurile lui, nu neaparat si ale boss-ilor de la Ducati. Cel putin, NU DE LA INCEPUT. Apoi a venit momentul ala in care fratii Marquez au devenit ambasadori Audi. Moment peste care aici pe forum s-a trecut foarte repede si superficial (nu ar fi prima data), dar intuitia ta a functionat bine: devenea clar ca factori de decizie mai puternici decat Jiji si Domenicali il voiau pe cabron in cadrul grupului, cu orice pret. Eu mereu am spus, ca in decizia de a-l aduce la uzina pe MM vor interfera si alte "forte" care vor influenta mult decizia finala. Situatia s-a complicat, prin faptul ca JM a avaut niste performante excelente si negocia din perspectiva liderului in clasament.. era indreptatit la locul de la uzina, iar Jiji inclina spre el.. numai ca a venit declaratia lui MM, care i-a stricat toate aranjementele. Cu siguranta in momentul ala Jiji a fost chemat la telefon de CEO de la VW-Audi, Domenicali, Liberty, Dorna, and so on si i s-a explicat cum sta  treaba. Si uite asa, in mai putin  de 24 de ore, totul s-a naruit pentru JM, iar MM a luat totul. A fost ceva de genul " Mihaela dragostea mea".. :) 

:10:

 

Pot sa recunosc cu mana pe inima ca pe langa fabulatiile mele in care am crezut cu tot sufletul pt ca asa mi-au spus mie in cap intuitia si toate argumentele pro si contra, analiza ta este cea mai apropiata de ce s-a intamplat probabil in realitate. Jos palaria! :) 

------------------------

l.e.  - trebuie sa recunosc ca dupa ce a iesit stirea cu JM si am vazut si eu declaratia lui ranjita... m-am facut la fel de negru ca el

Vreo cateva ore nici nu am mai avut chef sa fac ceva.. si sunt o persoana foarte activa!!

Parca mi-a dat cu un lemn in cap, totul se naruia in capul meu si se ducea spre o poveste absurda la care nici macar nu ma gandisem. Inchipuie-ti ca in mintea mea negam cu totul ca JM sa mearga la uzina.. mai degraba Enea dar nu el. Pt ca stiam ca Ducati in realitate nu dau doi bani pe el...

------------------------

 

De la Florin Ion de pe Facebook.

Cum s-a intamplat de fapt - (nu am cautat sa vad declaratiile lui MM ca sa verific, insa nu cred ca posteaza prostii. Asa se explica si de ce JM era asa fericit si de ce initial s-a anunta ca acesta a avut deja o intelegere cu Ducati)

 

"

Marc Marquez: „Am semnat ieri dimineata (miercuri), la ora 08.00!”

preluare mowmag.com

Ducati a incercat sa-i pastreze pe Marc Marquez si pe Jorge Martin. A fost propus un acord conform caruia locul la echipa de uzina urma sa fie al pilotului care se pozitiona mai bine la final de sezon in clasamentul general. Un acord pe care, conform celor aparute in publicatia AS, Martin l-ar fi acceptat. Marc Marquez s-a opus unei astfel de intelegeri.

„Nu am acceptat - a explicat el - pentru ca daca trebuie sa ma impun pe pista ar fi trebuit sa beneficiez de aceleasi arme, insa nu am aceste arme. Dar nu este o scuza si vreau sa demonstrez ca pot fi competitiv. Un alt lucru este ca nu voi schimba o echipa satelit cu o alta. Si al treilea punct: pilotii nu numai ca au contracte semnate cu echipele profesioniste, dar eu aveam si contractele cu sponsorii care m-au urmarit de-a lungul carierei si nu puteam sa asteapt sfarsitul campionatului mondial pentru ca sponsorii sa-si poata defini strategiile si bugetele pentru urmatorul an. Nu ar fi fost loial!"

Cu un Ducati de uzina, castigarea titlului mondial devine un lucru realizabil pentru Marc Marquez. In plus, anul acesta vrea sa le aduca celor de la Gresini cel mai bun rezultat in MotoGP din postura de parteneri Ducati. „ Pentru mine, cea de a 60-a victorie in MotoGP a devenit cam ceea ce este victoria 33 pentru Fernando Alonso in Formula 1: asteptarea dureaza de ceva vreme. Dar va veni!" In cele din urma, Marc Marquez a spus cateva cuvinte si despre Jorge Martin, care s-a inteles cu Aprilia pentru urmatorul sezon: „Asta e viata, e sport - a concluzionat multiplul campion mondial - nu ma pot bucura cand un pilot ramane fara motocicleta dorita, insa toata lumea isi doreste ce este mai bun (in acest sport)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, Method a spus:

Da,ok,trecand peste resentimentele tale cu privire la KTM,eu nu cred ca el a contemplat vreo venire la austrieci,pt ca nu facea sens - pe langa faptul ca e destul de aglomerat la ei ca si piloti,Aprilia mi se pare binisor mai in fata ca si progres.Asta e parerea mea.

:agree:  - 100% mai avea o alternativa pe masa - ca o fi fost Aprilia dupa cum cred eu,ca o fi fost KTM dupa cum zici tu,nu conteaza 

 

De aia zic ca bluffat - eu nu cred ca ar fi plecat de pe Ducati cu toate ca avea alternativa unei alte factory bike - ar fi insemnat asumarea unui nou risc de a nu se adapta,un risc (aproape certitudine) ca si daca s-ar fi adaptat perfect si rapid ca anul acesta

 

M-am gandit si la faptul ca poate Gigi nu putea oferi lui Gresini un spec A din cauza contractelor cu Pramac etc etc 

Nu sustin neaparat ca alternativa ar fi fost KTM, numai ca am fost mai inclinat sa o consider pentru ca s-a vehiculat in media interesul lor pentru el (si ar fi fost tampiti sa nu speculeze asa o oportunitate) si pentru ca acum doua saptamani se stiau despre ceva negocieri/sau macar interes intre Aprilia si JM si chiar Bastianini, dar nu si cu Mimisor... dar cine stie. In rest, aici suntem de acord,  Aprilia mi se pare mai buna la over all decat KTM si, zic eu, destul de apropiata de Ducati (poate pe anumite circuite chiar mai buna), dar nu au piloti.  Eu sper sa plece si Mavericiu de la ei si sa vina un pilot bun, care vrea sa faca treaba alaturi de JM. Aprilia chiar merita o garnitura de piloti de top. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, B.B. a spus:

Marc Marquez: „Am semnat ieri dimineata (miercuri), la ora 08.00!”

Daca asta a declarat 4real,se contrazice cu ce zice Gigi in interviul de pe motogp.com si anume faptul ca a semnat cu MM duminica seara la 12am - ceea ce se potriveste f bine cu ce zice Rivola - cum ca ar fi perfectat contractul cu JM de la 12jum duminica noaptea pana la 5jum luni cand au semnat.

 

JM avea (si el ca si MM) alternativa in buzunar - Aprilia factory unde AE ii facuse vorbele,mai ales ca au si manager comun,acel post era ca si al lui oricand il vroia - iar eu cred ca,avand acest loc garantat,JM a stat pana cand a fost 100% sigur ca nu mai are nici o sansa la Ducati - deci pana MM a semnat.

Daca MM ar fi semnat ieri dimineata la 8,in mod LOGIC JM nu ar fi dat buzna la Rivola pana atunci,ci ar fi asteptat pana in ultima clipa,poate poate,pt ca iti dai seama ce ar fi insemnat ca MM cu Ducati sa se certe (sponsori bani etc) si el sa fie deja semnat cu Aprilia - pai nu mori de oftica?Sa ia Bastinini (iar) postul pleasca?

 

O fi semnat poate ceva Marquez miercuri la 8 dim dar in mod clar nu contractul cu Ducati.Poate ceva sponsorizari sau acte aditionale cine stie...

Dl.Florin Ion da quote dar nu le calculeaza putin inainte,nu le trece prin creierul sau,doar le scoate pe gura sau pe pix...

Acum 24 minute, xt600 a spus:

Eu sper sa plece si Mavericiu de la ei si sa vina un pilot bun, care vrea sa faca treaba alaturi de JM. Aprilia chiar merita o garnitura de piloti de top. 

...daca imi zice si CE pilot ar fi mai bun ca Maverickul (pt pilot 2),te ascult.Adica mai pe scurt ce pilot ar putea strange mai multe puncte decat Maverick.

Mie nu-mi vine nici unul in cap - sper sa nu vina cu vreo duda gen Miller sau Aron Canet sau vreo alta ragalie de nu mai are loc la moto2 si vine pe 3 lei la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singurul avatantaj al lui MV e ca e rapid dar in anumite conditii, situatii etc... Nu e deloc un pilot constant rapid. 

 

eu am un fetish cu Bezz, l-as vedea pe Aprilia :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Cavaleru a spus:

singurul avatantaj al lui MV e ca e rapid dar in anumite conditii, situatii etc... Nu e deloc un pilot constant rapid. 

din pacate asta nu e avantaj - rapid uneori.

e ridicol sa ai doar varfuri, evident cele pe + mai putine.

 

a avut o sansa aici si la aprilia si frate, omu f rar merge bine, papa + next.

nu ca am eu ceva cu el dar e pierdut complet.

cum plm azi castigi si maine esti nicaieri?... imi place sa cred ca exista o explicatie dar ma tem ca nu e.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buei, daca MM sta 2 ani la Factory, cu saracul Aldeguer ce va fi, cum va prinde mobra spec '26?

mai ales ca Pramac s-ar putea sa plece la Yamaha

:) :) :) :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Cavaleru a spus:

singurul avatantaj al lui MV e ca e rapid dar in anumite conditii, situatii etc... Nu e deloc un pilot constant rapid. 

 

eu am un fetish cu Bezz, l-as vedea pe Aprilia :D

100% de acord - Maravilla e chiar cel mai inconstant pilot din campionat as zice.Asa poate si pt ca psihicul lui nu e constant...

 

Da,uite la Bezzechi nu m-am gandit - acolo ar fi un pilot bun.

 

Se pare ca Marcelino chiar a declarat ce a zis Florin Ion - oricum mi se pare neverosimil sa fi semnat contractul abia miercuri dimineata...vine Gigi si zice ca a semnat cu Marquez,da ala semneaza la 2 zile dupa anunt?Si JM pleaca nu mai asteapta sa vada daca are vreo sansa sa il ia Ducati?Raznaaa,n-are nici o logica,ceva nu spun ei sau omit.In fine.

Pana atunci,o poza embematica cu cei 2 "coechipieri" :bounce:

Whats-App-Image-2024-06-06-at-16-05-52.j

Acum 5 minute, apriliacluj a spus:

daca MM sta 2 ani la Factory, cu saracul Aldeguer ce va fi, cum va prinde mobra spec '26?

La Gresini.

Cred ca Ducati s-a cam grabit cu Aldeguer...eu nu vad marea stea in devenire acolo...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, apriliacluj a spus:

buei, daca MM sta 2 ani la Factory, cu saracul Aldeguer ce va fi, cum va prinde mobra spec '26?

mai ales ca Pramac s-ar putea sa plece la Yamaha

:) :) :) :)

 

 

man, pramac a anuntat ca raman cu ducati.

chill.

Acum 10 minute, Method a spus:

La Gresini.

pramac a anuntat ca raman cu ducati cam dupa ce a zis MM ca nu merge la Pramac.

uite ce zice varu Gino

2024-06-06 16_15_00-Window.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...