TNG Postat Noiembrie 25, 2017 Share Postat Noiembrie 25, 2017 (editat) Salut! Deschid acest topic pentru posesorii acestor 2 modele de motocicleta. Facem cunostinta,schimbam impresii ne ajutam etc. Deci: TNG MT Tracer 2016. Editat Noiembrie 25, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.s Postat Noiembrie 25, 2017 Share Postat Noiembrie 25, 2017 Salut, Andrei - Tracer din 2015 - ne înțelegem de minune de cam 20K km. Așteptam de mult un topic ca ăsta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 25, 2017 Share Postat Noiembrie 25, 2017 Nu trebuia deschis cumva la mobre de strada ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikel1992 Postat Noiembrie 25, 2017 Share Postat Noiembrie 25, 2017 TNG merge cu ea cu viteza deci e indreptatit sa o puna la motociclete de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 25, 2017 Share Postat Noiembrie 25, 2017 Da, cred ca am gresit pozitionarea..poate din obisnuita fiind mult timp intre "cele de viteza"...asa ca, rog un moderator sa incadreze topicul unde trebuie. Salut Andrei,ma bucur ca am cu cine discuta! TNG merge cu ea cu viteza deci e indreptatit sa o puna la motociclete de viteza. Salutare,sa stii ca nu mai merg cu viteza de foarte mult timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 25, 2017 Share Postat Noiembrie 25, 2017 Bine v-am gasit . Am cateva intrebari daca se poate: - probleme cu rugina ? Am inteles de pe forumurile din afara ca s-au schimbat pe garantie anumite piese care rugineau. - snatchy throttle ? Parca se intampla doar pe MY 2014, pe 2015 cica au fixat treaba. - slipper clutch exista pe 2014 sau 2015 ? Ce parere aveti despre Tracer 900 GT care tocmai a fost prezentat la EICMA ? Mie-mi suna tare bine - suspensii full adjustabile - quickshifter - cruise control - manere incalzite - bord color - side case-uri ca echipare standard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 25, 2017 Share Postat Noiembrie 25, 2017 Eu am facut un test ride pe modelul 2017. Citisem ca ar avea pe modelul din 2015 probleme de voblaj, ca ar smuci acceleratia. Concluzia? Doamne cat de misto e mobra. Pe modul sport, e ca un jack russel. E si comoda, suspensiile faine, usoara, cei 3 cilindrii livreaza puterea pregnant, franele bune. Mi a placut foarte mult. Ce nu mi a placut: parbrizul stock e cam aiurea, saua stock cam lata tare si colturoasa. Am vrut sa probez si concurentul direct, triumph tiger 800 varianta de strada, xrc parca ii zice. Evident, nici macar de showroom nu o gasesti in București. Voi da fallow la acest topic, fiindcă ma intereseaza modelul.. Cine stie poate si de nou luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergentMajor Postat Noiembrie 25, 2017 Share Postat Noiembrie 25, 2017 Salut! Scuza.ti va rog ca ma bag ca,chiloti in poponeata,dar Tracer este cumva vechiul Tdm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 NU! Sunt doua modele TOTAL diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 am mutat topicul la locul lui. desi tracerul e un model nou, el vine sa umple golul lasat de TDM, adica o motocicleta polivalenta dar in haine si cu tehnologie noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 Bine v-am gasit . Am cateva intrebari daca se poate: - probleme cu rugina ? Am inteles de pe forumurile din afara ca s-au schimbat pe garantie anumite piese care rugineau. - snatchy throttle ? Parca se intampla doar pe MY 2014, pe 2015 cica au fixat treaba. - slipper clutch exista pe 2014 sau 2015 ? Ce parere aveti despre Tracer 900 GT care tocmai a fost prezentat la EICMA ? Mie-mi suna tare bine - suspensii full adjustabile - quickshifter - cruise control - manere incalzite - bord color - side case-uri ca echipare standard Salut incerc sa-ti raspund eu atat cat stiu.1Rugina..este vorba de amortizorul de pe spate,are recall se schimba la yamaha. 2.Snatchy throttle. Da,sufera cam toate modelele! Cele mai afectate sunt MT2014/2015 dupa care yamaha a mai revizuit putin softul si a mai diminuat efectul. De vina este amestecul foarte sarac in zona de 0/30% dechidere acceleratie,si se rezolva foarte usor prin resoftarea ECU. Pur si simplu se schimba total(in bine) comportamentul. 3.Slipper clutch a fost introdus pe MT09/Tracer din 2017. 4.Tracer GT. Da pentru aproape 4000E in plus avem. - suspensii full adjustabile( sincer eu nu am simtit nevoia de alte suspensii,doar daca se conduce mai sportiv) - quickshifter(Se poate monta destul de usor si pe modelele anterioare unitate de qs independenta,sau scris in ecu functia custom.pentru modelele <2017. 2017 are in ecu functia trebuie doar cumparat senzorul de la yamaha - cruise control(Da,util pentru cei cate fac turing,si eu ii simt lipsa) - manere incalzite(La fel sunt disponibile OEM ,sau sunt destule variante aftermarket) - bord color(Aici inca trebuie sa sr dovedeasca fiabilitatea lor in conditii de exterior....vezi probleme la ktm.. - side case-uri ca echipare standard (Din ce am citit si stiu personal cele OEM nu au fost chiar asa apreciate si costa si foarte mult in caz ca spargi una.Singurul avantaj ar fi prinderea originala. Dar parerea mea si din ce am citit..cutiile de la SHAD sunt cele mai apreciate. Arata si bine,sunt incapatoare intra o casca,sistemul de prindere in 3puncte este foarte usor de folosit,iar suportul lor se incadreaza foarte frumos in linia motocicletei. Nu mi-a placut niciodata cum arata suportul pentru side case la GIVI. Sper ca ai gasit raspuns la intrebarile tale. Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sirsq Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 Salut, Ai idee daca la MT-07 functia pt quickshifter e disponibila din fabrica in ECU? Cand am cumparat moto mi-au zis de la yamaha ca se poate monta dar as vrea sa stiu ce implica pentru mobra mea. Inca o intrebare, Yamaha LED Blinkers Plus vin cu instructiuni de montaj? Eu le-am comandat deja si-am tot cautat pe goagle instructiuni de montaj dar n-am gasit. In service manual nu e specificat nimic. Multumesc LE: Am uitat sa intreb daca as vrea sa schimb evacuarea, e necesara resoftare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 Salut! Din ce cunosc eu MT07 nu are aceasta functie OEM,dar se poate monta unul separat sau rescrie ECU cu functia asta si montarea uui senzor. Partea cu semnalele nu stiu ce sa zic..daca le-ai montat si functioneaza ce rost mai are intrebarea Legat de evacuare.Din pacate orice modificare in sistem ca este toba,sau filtru de aer ca totul sa fie CORECT,si performantele sa nu scada, este nevoie de o recalibrare a amestecului carburant (AFR). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sirsq Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 Salut! Din ce cunosc eu MT07 nu are aceasta functie OEM,dar se poate monta unul separat sau rescrie ECU cu functia asta si montarea uui senzor. Partea cu semnalele nu stiu ce sa zic..daca le-ai montat si functioneaza ce rost mai are intrebarea Legat de evacuare.Din pacate orice modificare in sistem ca este toba,sau filtru de aer ca totul sa fie CORECT,si performantele sa nu scada, este nevoie de o recalibrare a amestecului carburant (AFR). Salut, Multumesc de raspunsuri. Semnalele nu le-am montat, n-au ajuns inca. Daca erau pe mobra nu mai conta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpS Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 (editat) Salut si eu comunitatea ! Tracer 900, 2017 Planuiesc si eu sa-i pun QS in primavara, crash-baruri si un topcase. Si manere spre toamna viitoare Editat Noiembrie 26, 2017 de SpS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 Salut,si bine ai venit!Cred ca primordial ar fi crash baruri Si eu cochetez cu instalarea unui QS pentru anul viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpS Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 da, stiu ca sunt un must crash bar-urile, dar o sa le facem inainte de inceperea sezonului 2018. am vazut ca un qs ar fi in jur de 60-70$, daca si-a pus cineva sau doreste, poate impartasim mai multe despre acest subiect. in rest, eu sunt extrem de multumit de ea, nu am ce sa-i reprosez momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 Am vazut ca un qs ar fi in jur de 60-70$, daca si-a pus cineva sau doreste, poate impartasim mai multe despre acest subiect. Un QS original este undeva pe la 130£ pentru modelul 2017+transport etc,sincer nu stiu ce ai gasit tu la 70$..Pentru modelele sub 2017 nu merge de cat unul cu modul individual pe bobinele de inductie..sau rescris ECU si montat senzor. Sau un pachet racetools care cuprinde QS,launch control cu harta presetata in ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 26, 2017 Admin Share Postat Noiembrie 26, 2017 Eu stiu ca suntem un popor plin de raceri talentati si aici ar fi o explicatie, dar la ce foloseste qs la mersul pe strada, in afara de a da banii pe o fita care mie mi se pare fara sens? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 (editat) Luigi sa stii este destul de comod si practic pentru strada si turing. Iti spun din experienta proprie,ultimele doua hayabusa am avut montat QS cu timpi de taiere mai mari gen 60/70 mlsec,asa ca,de la un mers linistit o schimbare de viteza cu ambreiaj duce de multe ori la "un clanck" in cutie pentru ca miscarea este lenta,cu pauza. In schimb schimbarea cu qs,nu se intampla asta..pur si simplu tragi levierul in sus indiferent de RPM si schimbarea este lina ca a unei cutii automata pilotata. Editat Noiembrie 26, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 ... 4.Tracer GT. Da pentru aproape 4000E in plus avem. Wow wow...nu cunosteam pretul, dar ma asteptam la ceva gen 2000 Euro in plus. Or fi cutiile alea vreo 1000, dar chiar si asa... Is tare curios cat va fi noul Tiger 800 XRT, se pare ca pe modelul 2018 au pus in sfarsit suspensii full adjustabile (doar pe echiparea de top - XRT). Il vad ca pe un competitor direct (atat arhitectura motor, cat si dotari) cu Tracer GT-ul. @SpS: De quickshifter citisem ceva pe un forum din afara, 220$ (sper ca-mi aduc bine aminte) OEM cu tot cu montaj la dealer. Asta in U.S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 26, 2017 Admin Share Postat Noiembrie 26, 2017 Luigi sa stii este destul de comod si practic pentru strada si turing. Georgica, m-ai facut curios, in primavara o sa fac un drive test cu una cu qs, am vazut ca au pus pana si pe 1200GS.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 Ovi Din ce am prins neoficial,pretul anuntat este 13000/13500E,deci... Legat de Triumph..nu o sa se ridice niciodata la nivelul yamaha.Parerea mea. Luigi S-ar putea sa-ti placa mult..asa ca ai grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpS Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 cautasem prin toamna si vazusem undeva pe ebay , dar am aruncat acum un ochi si am vazut ca se apropie de ce ati spus si tu si @ovi_ice, multumesc de info. @l.u.v - nu e vorba de racing, e vorba de confort la drum lung. cand am facut test drive-ul, am avut ocazia sa vad cum e si mi a placut extrem de mult. mi s a parut foarte fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 (editat) Legat de Triumph..nu o sa se ridice niciodata la nivelul yamaha.Parerea mea. De ce zici asta ? Referindu-ne doar la cel 2 modele comparate (Tracer 900 - Tiger 800). Eu din ce vad la cei care au mers pe ambele modele (sau echivalentul lor naked), motorul de pe Tiger ar fi mai rafinat, cu cuplu mai bun in partea de jos a turatiilor. E (oarecum) de asteptat, avand in vedere ca Triumph face motoare triple de vreo 27 ani. Ce nu pot sa inteleg la Triumph e ca n-au pus slipper clutch nici macar acum, pe modelul 2018. Si greutatea, capitol la care Yamaha castiga detasat. Si, ma rog, la banii astia as fi vrut sa vad pe ambele cornering ABS... Cat despre chestia cu fiabilitatea (daca asta ar fi un argument), la ce citesc pe forumurile din afara despre orice model mai nou (fie ca vb de Triumph, KTM, Bmw, Ducati sau Yamaha), sfatuiesc calduros pe oricine vrea sa-si cumpere mobre aparute incepand cu 2013 sa si le cumpere noi, pentru a fi ferit de orice problema ce va aparea in perioada garantiei. Editat Noiembrie 26, 2017 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.