Jump to content

Cat credeți ca ar costa o asemenea intervenție


Recommended Posts

Salut . Am un Versys 650 din 2009

Cat credeți  ca ar costa o revizie :

1) revizie suspensie fata

2) filtru aer schimb

3) completare ulei frâne 

4) completat antigel 

5) întindere și ungere lanț 

 

mulțumesc 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, lebada a spus:

Salut . Am un Versys 650 din 2009

Cat credeți  ca ar costa o revizie :

1) revizie suspensie fata

2) filtru aer schimb

3) completare ulei frâne 

4) completat antigel 

5) întindere și ungere lanț 

 

mulțumesc 

Salut,

3. Din cate stiu eu, este lichid de frana si nu ulei.  Cum adica completare? Nu-l schimbi tot? 

4. Aceeasi intrebare ca la punctul 3, adica nu-l schimbi cu totul?

Link to comment
Share on other sites

Acum 50 minute, MirceaB a spus:

Salut,

3. Din cate stiu eu, este lichid de frana si nu ulei.  Cum adica completare? Nu-l schimbi tot? 

4. Aceeasi intrebare ca la punctul 3, adica nu-l schimbi cu totul?

Gresala mea: lichid.

mecanicul a zis " completare" nu schimb. La ambele puncte

Link to comment
Share on other sites

E un ulei hidraulic, deci e corect si ulei de frana

 

Spune-i mecanicului sa le schimbe, ca din 2009 i-o fi venit vremea

Link to comment
Share on other sites

Atat lichidul de racire cat si lichidul de frana trebuie schimbate la doi ani.

Filtrul de aer trebuie vazut daca e de sch8mbat sau doar de curatat.

La furca trebuie vazut ce gaseste acolo, apoi o sa afli cat costa.

1 oră în urmă, lebada a spus:

Gresala mea: lichid.

mecanicul a zis " completare" nu schimb. La ambele puncte


Daca a zis mecanicul, de ce nu a zis si cat costa?!

Sau tu vrei acum sa verifici cu noi daca te arde la pret sau nu? Ca n-avem de unde sa stim, e in functie de ce are de facut la furca.

PS Tu te duci la mecanic sa-ti unga lantul?! Eu ti-as lua 200 de lei numai pentru asta. Ca 8nseamna ca n-ai ce face cu banii.

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, lebada a spus:

Salut . Am un Versys 650 din 2009

Cat credeți  ca ar costa o revizie :

1) revizie suspensie fata

2) filtru aer schimb

3) completare ulei frâne 

4) completat antigel 

5) întindere și ungere lanț 

 

mulțumesc 

Dacă e doar manoperă, atunci revizie furcă 350-400 lei, schimb filtru 30-50, schimb lichid frână cca 50-100 lei (dar sigur ai dori să îți curețe și etrierii, inclusiv pistoanele, pe care unii le "aranjează" doar în fața, că nu pot să le rotească, de curățat culise nici nu mai vorbesc), schimb antigel 50-60 lei, curățat, uns, întins lanț 50-60 lei.

Dacă vrei și piesele, un kit simeringuri furcă vreo 120-180 lei, filtru aer 70-130 lei, antigel 80-120 lei, lichid frână 25-70 lei (dacă vrei "de ăla bun").

Practic vezi ce găsești în zonă.

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 minute, Lucian_M a spus:

Dacă e doar manoperă, atunci revizie furcă 350-400 lei, schimb filtru 30-50, schimb lichid frână cca 50-100 lei (dar sigur ai dori să îți curețe și etrierii, inclusiv pistoanele, pe care unii le "aranjează" doar în fața, că nu pot să le rotească, de curățat culise nici nu mai vorbesc), schimb antigel 50-60 lei, curățat, uns, întins lanț 50-60 lei.

Dacă vrei și piesele, un kit simeringuri furcă vreo 120-180 lei, filtru aer 70-130 lei, antigel 80-120 lei, lichid frână 25-70 lei (dacă vrei "de ăla bun").

Practic vezi ce găsești în zonă.

Multumesc. M ai ajutat sa imi fac o idee. Apreciez raspunsul detaliat. Seara frumoasa 

Acum 25 minute, Speedy.K a spus:

Atat lichidul de racire cat si lichidul de frana trebuie schimbate la doi ani.

Filtrul de aer trebuie vazut daca e de sch8mbat sau doar de curatat.

La furca trebuie vazut ce gaseste acolo, apoi o sa afli cat costa.


Daca a zis mecanicul, de ce nu a zis si cat costa?!

Sau tu vrei acum sa verifici cu noi daca te arde la pret sau nu? Ca n-avem de unde sa stim, e in functie de ce are de facut la furca.

PS Tu te duci la mecanic sa-ti unga lantul?! Eu ti-as lua 200 de lei numai pentru asta. Ca 8nseamna ca n-ai ce face cu banii.

Nu, bineinteles ca mi l ung singur . Dar trebuie intins putin si el a zis ca il si unge , acuma cand sunt putini mecanici si multi clienti,  nu prea te mai uiti la un uns de lant in plus care sa il platesti :) 

 

Link to comment
Share on other sites

Dacă doar îl unge și nu-l curăță temeinic, degeaba ți-l unge și întinde. In plus, dacă lanțul e pe ducă, degeaba îl mai unge.

Am scris de m-am rupt. Deh, obosit după o zi de muncă.

Ideea e că lanțul trebuie întâi verificat, dacă are zale blocate sau porțiuni întinse, nu mai merită curățat, uns și întins, din motive evidente.

Link to comment
Share on other sites

anul trecut pe vremea asta, inainte sa renunt la clienti nici nu ma uitam la o furca normala fara 1000 de lei manopera. bine, nu vorbesc de garaj power, ci de un service unde se verifica furca pe strung cu micrometrul, unde se lustruia, unde se curata un baie de ultresunete sistemul de amortizare, etc. la garajel e asa, ca sa nu iti mai curga si sa ai ulei nou, nu sa ai suspensii in adevaratul sens al cuvantului!

Link to comment
Share on other sites

Așa...și dacă verificai și vedeai că tubul are o "bătaie de 1-2mm.il și îndreptai in banii aia?

Daca cureți cu ultrasunete se transforma in furca de motogp,fara carbon dar cu abțibilduri din carbon aplicate,că sa merite aia 1000 lei?

La o carburație ce tarife ai? Un 1500 lei că la cum știi tu sa reglezi,nici mecanicii de la motogp500 cand se alerga cu v4 in 2 timpi nu știau să regleze carburile cum o faci tu

Am descoperit foamea in meșterii școliți cu tutoriale pe yt când mi am cumpărat motor pe carburație 

Tng nu se mai umilește să regleze carburi .e mai simplu sa cumpere cu 50e un soft și să îl instaleze pe 300-350e e mai simplu decât să mai surubareasca 

Alții au preturi nesimțite că motociclismul e "scump" 

 

Daca nu găseam anul trecut tip priceput în ale carburației eram hotărât să dau 150e pe o pereche de "ceasuri" decente și să vad cu se reglează in tutoriale de pe yt.300 e nu plătesc ever unui fomist să îmi regleze linia de admisie

Sa ceara la mamiul lui care face bani pe centura ,sume din ăstea 

Link to comment
Share on other sites

Prietene, in bransa asta chiar e vorba de cerere si oferta. Nu iti ia nimeni banii din buzunar. Nu-ti convin preturile cuiva, nu ii platesti si faci in alta parte. E atat de simplu!

Dar sa te vad cand oi avea nevoie de un lectrician moto. Sunt doar vreo doi buni in Bucale, in rest n-ai decat sa descurcisi gur toate matele indesate prin toate cotloanele mobrei ca sa gasesti in fir intrerupt care ba face contact, ba nu.

 

Fiecare isi apreciaza valoarea muncii si cere cat crede. Iar clientul apreciaza la randul lui din punctul lui de vedere si plateste sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Să îți dau un exemplu de cerere și ofertă

E unul celebru.skr

La ăla a mers in tip sa schimbe anvelopele.pret cerut 200lei.clientul a acceptat.cand a revenit la cotetz după motor.s a modificat schimbarea.manopera s a transformat în 500 lei pentru că a mai "verificat" din proprie inițiativă alte componente .

Același personaj face și resoftari.cere cam 2000blei dar șansele sunt 50-50.in cazul in care nu reușește,clientul 

Primește doar 1200 înapoi...trebuie sa își asume riscul.aflata tot la la un client multumit

Din motivul asta suflu și in iaurt când e vorba de meșteri moto.cerere și teapa .asta se practică cu succes

Adi badila a început să bea apa după skandal.m am întâlnit cu un tip la meșterul unde merg.a platit 1400 lui badila pentru o revizie generală cu schimb de lichide(motor.frane,filtru aer) și un ghidon nou

Făcea schimbul de ulei motor.lichid frana din nou... Badila nu a avut chef să le schimbe ,dar a luat banii pentru asta

S a ales după plata a 1400 lei cu un ghidon nou și clacsonul reparat,atat

E bulangeala mare 

Sa mai spun că am platit 450 lei pentru revizia furcii.cu tot cu semeringuri și ulei.ce e drept nu a curățat cu ultrasunete furca,dar au fost măsurate tuburile pentru că motorul a fost implicat Intr un accident.are bătaie mica la un tub.dar e ok

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu unde ai fost, dar mie mi-a luat pentru revizia furci, in 2017, 800 lei cu piesele incluse. Un servuce cunoscut din Bucuresti. 

Link to comment
Share on other sites

s-a scumpit domle totu , dar unele operatiuni de acolo le poti face singur :) 

Link to comment
Share on other sites

La 06.06.2024 la 15:15, MotoS Garage a spus:

se verifica furca pe strung cu micrometrul

Cu micrometrul le poți măsura și pe loc, fără să le demontezi! 🤭 Bătaia se verifică cu comparatorul, și n-ai nevoie de strung (mai bate și ăla). 😉

Acum 8 ore, Pandy a spus:

revizia furci, in 2017, 800 lei cu piesele incluse.

Ce prost sunt, am făcut mai ieftin o furcă în 2024...

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, ENEOS said:

Cu micrometrul le poți măsura și pe loc, fără să le demontezi! 🤭 Bătaia se verifică cu comparatorul, și n-ai nevoie de strung (mai bate și ăla). 😉

Ce prost sunt, am făcut mai ieftin o furcă în 2024...

 

comparator, corect, ma gandeam la dracu' da' vorbeam despre sdv-uri :)))

Link to comment
Share on other sites

motociclisti romani sunt cei mai tari.

 

se desface furca, curge mal din ea, cuzinetii terminati. 

 

Clientul dar nu mai pot sa mai merg cu cuzinetii aia...

Link to comment
Share on other sites

Dacă se desface e bine, unii bagă benzină în tub, apoi scurg și clătesc până iese curat. Tuburile rămân ca atare, nu se separă. . Foarte curios, la ultima furcă a trebuit să curăț cu spray de carburatoare, că în partea inferioară era un fel de jeg negru, care nu ieșea cu 8 bar și pistol degresant (cu spray de frâne vrac, nu cu benzină). Am curățat și cartușul, schimbat inclusiv cuzineții, că așa a vrut omul, dacă tot i-a cumpărat. Repet, unii curăță cu benzină, iar cartușul - doar la exterior. Îi spun cât ulei să pună, el cică pune cu 20 ml in plus, oricum nu are nimic. Pune, vere, că mi-e frică să-ți spun de coloana de aer...

Link to comment
Share on other sites

Acum 23 ore, sandu07 a spus:

Să îți dau un exemplu de cerere și ofertă

E unul celebru.skr

La ăla a mers in tip sa schimbe anvelopele.pret cerut 200lei.clientul a acceptat.cand a revenit la cotetz după motor.s a modificat schimbarea.manopera s a transformat în 500 lei pentru că a mai "verificat" din proprie inițiativă alte componente .

Același personaj face și resoftari.cere cam 2000blei dar șansele sunt 50-50.in cazul in care nu reușește,clientul 

Primește doar 1200 înapoi...trebuie sa își asume riscul.aflata tot la la un client multumit

Din motivul asta suflu și in iaurt când e vorba de meșteri moto.cerere și teapa .asta se practică cu succes

Adi badila a început să bea apa după skandal.m am întâlnit cu un tip la meșterul unde merg.a platit 1400 lui badila pentru o revizie generală cu schimb de lichide(motor.frane,filtru aer) și un ghidon nou

Făcea schimbul de ulei motor.lichid frana din nou... Badila nu a avut chef să le schimbe ,dar a luat banii pentru asta

S a ales după plata a 1400 lei cu un ghidon nou și clacsonul reparat,atat

E bulangeala mare 

Sa mai spun că am platit 450 lei pentru revizia furcii.cu tot cu semeringuri și ulei.ce e drept nu a curățat cu ultrasunete furca,dar au fost măsurate tuburile pentru că motorul a fost implicat Intr un accident.are bătaie mica la un tub.dar e ok


Ceea ce povestesti tu este despre tepe, nu despre cerere si oferta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...