lebada Postat Iunie 5 Share Postat Iunie 5 Salut . Am un Versys 650 din 2009 Cat credeți ca ar costa o revizie : 1) revizie suspensie fata 2) filtru aer schimb 3) completare ulei frâne 4) completat antigel 5) întindere și ungere lanț mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 5 Share Postat Iunie 5 1500 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 5 Share Postat Iunie 5 sau 500 ron, depinde de cat de lacom e mecanicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iunie 5 Share Postat Iunie 5 Acum 2 ore, lebada a spus: Salut . Am un Versys 650 din 2009 Cat credeți ca ar costa o revizie : 1) revizie suspensie fata 2) filtru aer schimb 3) completare ulei frâne 4) completat antigel 5) întindere și ungere lanț mulțumesc Salut, 3. Din cate stiu eu, este lichid de frana si nu ulei. Cum adica completare? Nu-l schimbi tot? 4. Aceeasi intrebare ca la punctul 3, adica nu-l schimbi cu totul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lebada Postat Iunie 5 Autor Share Postat Iunie 5 Acum 50 minute, MirceaB a spus: Salut, 3. Din cate stiu eu, este lichid de frana si nu ulei. Cum adica completare? Nu-l schimbi tot? 4. Aceeasi intrebare ca la punctul 3, adica nu-l schimbi cu totul? Gresala mea: lichid. mecanicul a zis " completare" nu schimb. La ambele puncte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 5 Share Postat Iunie 5 E un ulei hidraulic, deci e corect si ulei de frana Spune-i mecanicului sa le schimbe, ca din 2009 i-o fi venit vremea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 5 Share Postat Iunie 5 Atat lichidul de racire cat si lichidul de frana trebuie schimbate la doi ani. Filtrul de aer trebuie vazut daca e de sch8mbat sau doar de curatat. La furca trebuie vazut ce gaseste acolo, apoi o sa afli cat costa. 1 oră în urmă, lebada a spus: Gresala mea: lichid. mecanicul a zis " completare" nu schimb. La ambele puncte Daca a zis mecanicul, de ce nu a zis si cat costa?! Sau tu vrei acum sa verifici cu noi daca te arde la pret sau nu? Ca n-avem de unde sa stim, e in functie de ce are de facut la furca. PS Tu te duci la mecanic sa-ti unga lantul?! Eu ti-as lua 200 de lei numai pentru asta. Ca 8nseamna ca n-ai ce face cu banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 5 Share Postat Iunie 5 Acum 4 ore, lebada a spus: Salut . Am un Versys 650 din 2009 Cat credeți ca ar costa o revizie : 1) revizie suspensie fata 2) filtru aer schimb 3) completare ulei frâne 4) completat antigel 5) întindere și ungere lanț mulțumesc Dacă e doar manoperă, atunci revizie furcă 350-400 lei, schimb filtru 30-50, schimb lichid frână cca 50-100 lei (dar sigur ai dori să îți curețe și etrierii, inclusiv pistoanele, pe care unii le "aranjează" doar în fața, că nu pot să le rotească, de curățat culise nici nu mai vorbesc), schimb antigel 50-60 lei, curățat, uns, întins lanț 50-60 lei. Dacă vrei și piesele, un kit simeringuri furcă vreo 120-180 lei, filtru aer 70-130 lei, antigel 80-120 lei, lichid frână 25-70 lei (dacă vrei "de ăla bun"). Practic vezi ce găsești în zonă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lebada Postat Iunie 5 Autor Share Postat Iunie 5 Acum 15 minute, Lucian_M a spus: Dacă e doar manoperă, atunci revizie furcă 350-400 lei, schimb filtru 30-50, schimb lichid frână cca 50-100 lei (dar sigur ai dori să îți curețe și etrierii, inclusiv pistoanele, pe care unii le "aranjează" doar în fața, că nu pot să le rotească, de curățat culise nici nu mai vorbesc), schimb antigel 50-60 lei, curățat, uns, întins lanț 50-60 lei. Dacă vrei și piesele, un kit simeringuri furcă vreo 120-180 lei, filtru aer 70-130 lei, antigel 80-120 lei, lichid frână 25-70 lei (dacă vrei "de ăla bun"). Practic vezi ce găsești în zonă. Multumesc. M ai ajutat sa imi fac o idee. Apreciez raspunsul detaliat. Seara frumoasa Acum 25 minute, Speedy.K a spus: Atat lichidul de racire cat si lichidul de frana trebuie schimbate la doi ani. Filtrul de aer trebuie vazut daca e de sch8mbat sau doar de curatat. La furca trebuie vazut ce gaseste acolo, apoi o sa afli cat costa. Daca a zis mecanicul, de ce nu a zis si cat costa?! Sau tu vrei acum sa verifici cu noi daca te arde la pret sau nu? Ca n-avem de unde sa stim, e in functie de ce are de facut la furca. PS Tu te duci la mecanic sa-ti unga lantul?! Eu ti-as lua 200 de lei numai pentru asta. Ca 8nseamna ca n-ai ce face cu banii. Nu, bineinteles ca mi l ung singur . Dar trebuie intins putin si el a zis ca il si unge , acuma cand sunt putini mecanici si multi clienti, nu prea te mai uiti la un uns de lant in plus care sa il platesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 5 Share Postat Iunie 5 Din tot ce ti-am scris atat ai retinut? Alea cu schimbatul la doi ani nu le iei in calcul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 5 Share Postat Iunie 5 Dacă doar îl unge și nu-l curăță temeinic, degeaba ți-l unge și întinde. In plus, dacă lanțul e pe ducă, degeaba îl mai unge. Am scris de m-am rupt. Deh, obosit după o zi de muncă. Ideea e că lanțul trebuie întâi verificat, dacă are zale blocate sau porțiuni întinse, nu mai merită curățat, uns și întins, din motive evidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 Daca nu-i curatat, unsul e ca si frectia la piciorul de lemn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 anul trecut pe vremea asta, inainte sa renunt la clienti nici nu ma uitam la o furca normala fara 1000 de lei manopera. bine, nu vorbesc de garaj power, ci de un service unde se verifica furca pe strung cu micrometrul, unde se lustruia, unde se curata un baie de ultresunete sistemul de amortizare, etc. la garajel e asa, ca sa nu iti mai curga si sa ai ulei nou, nu sa ai suspensii in adevaratul sens al cuvantului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 Așa...și dacă verificai și vedeai că tubul are o "bătaie de 1-2mm.il și îndreptai in banii aia? Daca cureți cu ultrasunete se transforma in furca de motogp,fara carbon dar cu abțibilduri din carbon aplicate,că sa merite aia 1000 lei? La o carburație ce tarife ai? Un 1500 lei că la cum știi tu sa reglezi,nici mecanicii de la motogp500 cand se alerga cu v4 in 2 timpi nu știau să regleze carburile cum o faci tu Am descoperit foamea in meșterii școliți cu tutoriale pe yt când mi am cumpărat motor pe carburație Tng nu se mai umilește să regleze carburi .e mai simplu sa cumpere cu 50e un soft și să îl instaleze pe 300-350e e mai simplu decât să mai surubareasca Alții au preturi nesimțite că motociclismul e "scump" Daca nu găseam anul trecut tip priceput în ale carburației eram hotărât să dau 150e pe o pereche de "ceasuri" decente și să vad cu se reglează in tutoriale de pe yt.300 e nu plătesc ever unui fomist să îmi regleze linia de admisie Sa ceara la mamiul lui care face bani pe centura ,sume din ăstea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 Prietene, in bransa asta chiar e vorba de cerere si oferta. Nu iti ia nimeni banii din buzunar. Nu-ti convin preturile cuiva, nu ii platesti si faci in alta parte. E atat de simplu! Dar sa te vad cand oi avea nevoie de un lectrician moto. Sunt doar vreo doi buni in Bucale, in rest n-ai decat sa descurcisi gur toate matele indesate prin toate cotloanele mobrei ca sa gasesti in fir intrerupt care ba face contact, ba nu. Fiecare isi apreciaza valoarea muncii si cere cat crede. Iar clientul apreciaza la randul lui din punctul lui de vedere si plateste sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 Să îți dau un exemplu de cerere și ofertă E unul celebru.skr La ăla a mers in tip sa schimbe anvelopele.pret cerut 200lei.clientul a acceptat.cand a revenit la cotetz după motor.s a modificat schimbarea.manopera s a transformat în 500 lei pentru că a mai "verificat" din proprie inițiativă alte componente . Același personaj face și resoftari.cere cam 2000blei dar șansele sunt 50-50.in cazul in care nu reușește,clientul Primește doar 1200 înapoi...trebuie sa își asume riscul.aflata tot la la un client multumit Din motivul asta suflu și in iaurt când e vorba de meșteri moto.cerere și teapa .asta se practică cu succes Adi badila a început să bea apa după skandal.m am întâlnit cu un tip la meșterul unde merg.a platit 1400 lui badila pentru o revizie generală cu schimb de lichide(motor.frane,filtru aer) și un ghidon nou Făcea schimbul de ulei motor.lichid frana din nou... Badila nu a avut chef să le schimbe ,dar a luat banii pentru asta S a ales după plata a 1400 lei cu un ghidon nou și clacsonul reparat,atat E bulangeala mare Sa mai spun că am platit 450 lei pentru revizia furcii.cu tot cu semeringuri și ulei.ce e drept nu a curățat cu ultrasunete furca,dar au fost măsurate tuburile pentru că motorul a fost implicat Intr un accident.are bătaie mica la un tub.dar e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 Nu stiu unde ai fost, dar mie mi-a luat pentru revizia furci, in 2017, 800 lei cu piesele incluse. Un servuce cunoscut din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 s-a scumpit domle totu , dar unele operatiuni de acolo le poti face singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 La 06.06.2024 la 15:15, MotoS Garage a spus: se verifica furca pe strung cu micrometrul Cu micrometrul le poți măsura și pe loc, fără să le demontezi! Bătaia se verifică cu comparatorul, și n-ai nevoie de strung (mai bate și ăla). Acum 8 ore, Pandy a spus: revizia furci, in 2017, 800 lei cu piesele incluse. Ce prost sunt, am făcut mai ieftin o furcă în 2024... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 56 minutes ago, ENEOS said: Cu micrometrul le poți măsura și pe loc, fără să le demontezi! Bătaia se verifică cu comparatorul, și n-ai nevoie de strung (mai bate și ăla). Ce prost sunt, am făcut mai ieftin o furcă în 2024... comparator, corect, ma gandeam la dracu' da' vorbeam despre sdv-uri :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 motociclisti romani sunt cei mai tari. se desface furca, curge mal din ea, cuzinetii terminati. Clientul dar nu mai pot sa mai merg cu cuzinetii aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 Dacă se desface e bine, unii bagă benzină în tub, apoi scurg și clătesc până iese curat. Tuburile rămân ca atare, nu se separă. . Foarte curios, la ultima furcă a trebuit să curăț cu spray de carburatoare, că în partea inferioară era un fel de jeg negru, care nu ieșea cu 8 bar și pistol degresant (cu spray de frâne vrac, nu cu benzină). Am curățat și cartușul, schimbat inclusiv cuzineții, că așa a vrut omul, dacă tot i-a cumpărat. Repet, unii curăță cu benzină, iar cartușul - doar la exterior. Îi spun cât ulei să pună, el cică pune cu 20 ml in plus, oricum nu are nimic. Pune, vere, că mi-e frică să-ți spun de coloana de aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Iunie 8 Share Postat Iunie 8 Initiator...500 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 8 Share Postat Iunie 8 Acum 23 ore, sandu07 a spus: Să îți dau un exemplu de cerere și ofertă E unul celebru.skr La ăla a mers in tip sa schimbe anvelopele.pret cerut 200lei.clientul a acceptat.cand a revenit la cotetz după motor.s a modificat schimbarea.manopera s a transformat în 500 lei pentru că a mai "verificat" din proprie inițiativă alte componente . Același personaj face și resoftari.cere cam 2000blei dar șansele sunt 50-50.in cazul in care nu reușește,clientul Primește doar 1200 înapoi...trebuie sa își asume riscul.aflata tot la la un client multumit Din motivul asta suflu și in iaurt când e vorba de meșteri moto.cerere și teapa .asta se practică cu succes Adi badila a început să bea apa după skandal.m am întâlnit cu un tip la meșterul unde merg.a platit 1400 lui badila pentru o revizie generală cu schimb de lichide(motor.frane,filtru aer) și un ghidon nou Făcea schimbul de ulei motor.lichid frana din nou... Badila nu a avut chef să le schimbe ,dar a luat banii pentru asta S a ales după plata a 1400 lei cu un ghidon nou și clacsonul reparat,atat E bulangeala mare Sa mai spun că am platit 450 lei pentru revizia furcii.cu tot cu semeringuri și ulei.ce e drept nu a curățat cu ultrasunete furca,dar au fost măsurate tuburile pentru că motorul a fost implicat Intr un accident.are bătaie mica la un tub.dar e ok Ceea ce povestesti tu este despre tepe, nu despre cerere si oferta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Iunie 8 Share Postat Iunie 8 Face parte tot din "oferta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.