Philip_HD Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Pentru cine mai vrea stabilizator, eu am gasit ieri (luni 19.11) la OMV Pantelimon (ala de langa McDonald's) cu 9RON. Mai aveau cam 15 sticle pe raft. Se numeste ISOPROPYL Gasoline Anti-Freeze si e de a 2+2. Are 355 ml; pe eticheta scrie 28ml pt 4l benzina pt motoare in 4 timpi. Aveau de toate acolo: ceara de lustruit, solutie pt cauciucuri, solutii pentru ulei, etc. Ala nu e stabilizator... este solutie anti-inghetz. Uita-te putin inapoi prin topic si gasesti si stabilizatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 (editat) Salut, Da scuterul meu cum il iernez?Tin sa precizez ca este in 2 timpi. Il voi tin intr-un garaj un are temperatura aproape ca afara. Ma gandeam sa merg cu el pana consum toata benzina din el. Trebuie sa-i scot bateria? Multumesc Eu la ij (tot 2T), ii scoteam bujiile, ii bagam 5-10 ml ulei de amestec STIHL (ca e printre cele mai bune) in capul pistoanelor, dupa care ii dadeam cateva pedale foarte incet (cu bujiile scoase) ca sa il depuna cat mai omogen fara sa il scuipe afara. Avand in vedere ca la 2T cilindrul are legatura directa cu exteriorul, aceasta pelicula de ulei ajuta la protectia lui. Nu prea da voie cilindrului si segmentilor sa crodeze. Totodata, nu lasa semeringurile sa se usuce si sa ai surpriza ca primavara iti porneste la 20 de pedale. Primavara, inainte de a o porni, scoti bujia (CA DACA NU, RISTI SA ITI FACA O COMPRESIE PREA MARE SI SPARGI SEGMENTII), ii dai 5-6 pedale(daca ai, daca nu, dai la starter 2-3 secunde), ca sa arunce surplusul de ulei. Manevrele de invartire a motorului sunt obligatoriu sa le faci fara contact, si cu benzina oprita. Dupa ce ai dat uleiul afara, pui bujiile, dai drumul la benzina, pui contactul si LA DRUM Nu spun ca este cea mai buna metoda, dar mie nu mi-a creat niciodata probleme. Bateria, daca nu o mai utilizezi, e bine sa o bagi in casa si sa o pui pe redresor cam la o luna. Editat Noiembrie 20, 2007 de aax94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx84 Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Ala nu e stabilizator... este solutie anti-inghetz. Uita-te putin inapoi prin topic si gasesti si stabilizatorul. Da asa e. Desi am citit tot ce s-a scris pe aici, a reusit baiatul ala de la OMV sa ma convinga sa-l iau. Si eu eram sigur ca e bun . Asta e, mai caut! Si daca gasesc pun din amandoua. --- Mesaj completat în 21 Nov 2007 16:44 -------------Acum chiar am luat stabilizator. De la Lukoil Lemnisorului. Cautati la benzinariile Lukoil daca vreti; eu la restul nu am gasit. Stabilizatorul e ca ala din poza lui Philip. Prima data am fost la Lukoilul ala de pe langa Ilioara si baiatul de acolo chiat stia despre ce vorbesc doar ca nu mai avea. Zicea ca le-a tinut pe raft cativa ani si ca acum s-au terminat. M-a trimis la un alt Lukoil si acolo mai aveau 4 - eu am luat unu. Lukoil Lemnisorului e cam la 2-3 km de Lukoilul de la Ilioara. Mergeti drept inainte (Lukoilul de la ilioara sa fie e partea dreapta cum mergeti) si dupa ce treceti de a doua intersectie mai mergeti putin si e pe dreapta. Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tureac Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 oow..fratilor...voi aveti de gand sa bagati toate frumusetile aleala naftalina???eu cred k o sa dau carena jos si o sal scot in zapada.. ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 eu nu le fac nimci deosebit decat uns lantul si un plin. eventual o prelata pe ea, dar nu mai am ca o luat-o vantu. eu cred ca voi aveti prea mult timp liber de abureli, "duamne" cate aberatii pe topicu asta. e vb doar de anotimpul rece, nu de 10 ani, ca sa trebuiasca conservat. primavara sa pune pe "pri" pana pui cablurile de la o baterie de masina...cheie si wruuum, la drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.C. Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Am citit tot topicul dar nu scrie nimic de potoarele in 4 timpi dar pe injectie cam ce credeti a trebuie facut ? Eu unul cred ca o voi porni odatata de doua ori pe luna. In cazul meu varianta plimbarilor la - grade e exclusa. Astept opinii eventual sfaturi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Am citit tot topicul dar nu scrie nimic de potoarele in 4 timpi dar pe injectie cam ce credeti a trebuie facut ? Eu unul cred ca o voi porni odatata de doua ori pe luna. In cazul meu varianta plimbarilor la - grade e exclusa. Astept opinii eventual sfaturi . Toate posturile erau pentru 4T. Prea putine pentru 2T... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kytynel Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Intrebare, va rog. Vrea ca in iarna asta sa imi desfac motorul bucatica cu bucatica, sa sablez tot ce e metal, sa vopsesc tot ce e plastic, sa schimb tot ce e nevoie. Un fel de restaurare completa. Dati-mi va rog niste sfaturi sau pumni in cap A ! Si intrebarea : sa ma apuc sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Intrebare, va rog. Vrea ca in iarna asta sa imi desfac motorul bucatica cu bucatica, sa sablez tot ce e metal, sa vopsesc tot ce e plastic, sa schimb tot ce e nevoie. Un fel de restaurare completa. Dati-mi va rog niste sfaturi sau pumni in cap A ! Si intrebarea : sa ma apuc sau nu ? Ceva ce merge si nu are probleme, nu trebuie desfacut. Daca nu e nevoie de schimbat ceva acum, dupa demontare obligatoriu vei schimba multe....parerea mea. Altfel, iti va merge mai prost ca inainte. Daca ai bani si timp de cheltuit se poate face ce ti ai propus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rosso Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 eu nu le fac nimci deosebit decat uns lantul si un plin. eventual o prelata pe ea, dar nu mai am ca o luat-o vantu. eu cred ca voi aveti prea mult timp liber de abureli, "duamne" cate aberatii pe topicu asta. e vb doar de anotimpul rece, nu de 10 ani, ca sa trebuiasca conservat. primavara sa pune pe "pri" pana pui cablurile de la o baterie de masina...cheie si wruuum, la drum! Adevar graiesti mai putin cu cablurile de la masina Pana sa iau motocicleta de la fostul proprietar a stat 5 luni cu 2 litri de benzina in rezervor, nespalata cu lantu neuns. am bagat benzina, baterie noua o spalare si ceruire si e ca noua am facut 4000 de km in 2 luni. Acuma in afara de rezervor plin, oprit benzina ,scos bateria si acoperita nu vede ca nu are nici un rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioprodi Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Sal M-am interesat care e treba cu stabilizatoarele de benzina .... astea se folosesc pe perioade mia lungi de 1 an in care nu se misca delok motoru sau ce are ficare.... io il tzin pe al meu intr-un garaj incalzit, pe la 15 grade tot e acolo. Am suit motoru pe cric... l-am spalat , am facut plinu , am coperit toba si mult noroc si fericire Oricum io tot il mai pornesc 1 data pe saptamana asa ca sa nu am nici un fel de suprize la primavara. Nu va recomand sa desfacetzi motocicleta, io deobicei daca desfac ceva cand pun la lok imi mai ramn piese si nu e bine Bafta si nevedem la primavara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan16ro Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 io` am dus frumos motorasu in garaj (cam nespalat da aia se rezolva zilele astea), garaju e incalzit umpic..nu caldura mare da nici frig nu`i, benzina mai am cam un sfert de rezervor (rezervoru e din plastic ca ii scuter dinasta in 4T de 125cmc) deci nu rugineste, am scos bateria am adus`o in casa la caldurica` (baterie noua de 2 saptamani). tre sa acopar ceva la el ? deci nu ajunge nici macar un strop de apa la el nici umezeala ... ? schimb de ulei io` nu fac pana la vara ... (ca n`am bani ) ) tre sa ung ceva la el sau poate sta acolo ? tre sa il mai pornesc ?? sa fac ceva cu el ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Am inteles ca nu e bine sa pornesti motorul in garaj. Noxele pe care le emana motorul nu fac bine vopselei. Dar eu o pornesc pe fiecare saptamana, sa fiu sigur ca n-am probleme primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 nah enunt + intrebare ... pe sfarsitul sezonului au inceput pe ici pe colo sa dispara bucatele de vopsea ( max 2 cm patrati ) . a sosit vremea sa ma ocup de petele de rugina (light) care au inceput sa apara pe respectivele locuri. una dintre ele este chiar la articulatia cadrului - in fata, unde ii sudata bucata aia de tzava aia cu rulmentii de furca. am cumparat si mi-am propus sa folosesc - jmirghelll de vreo 3 granulatii - ultimu de ala care trebe udat <p400? > - o solutie care transforma rugina in sare <sa nu mai lucreze> - email spray pentru retus auto - negru trafic imi este clar ca o sa se vada pe unde am dat cu spray`u deci nu am pretentii de cameleon INTREBAREA este : trebuie sa dau si cu grund (spray de grund) pe suprafete asa mici daca tot am dat cu solutie de aia care face sare inactiva din ultimele molecule de rugina ramase ? - sau ajunge pentru protectie in conditii normale si spray`ul ala. MULTZAM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 nah enunt + intrebare ... pe sfarsitul sezonului au inceput pe ici pe colo sa dispara bucatele de vopsea ( max 2 cm patrati ) . a sosit vremea sa ma ocup de petele de rugina (light) care au inceput sa apara pe respectivele locuri. una dintre ele este chiar la articulatia cadrului - in fata, unde ii sudata bucata aia de tzava aia cu rulmentii de furca. am cumparat si mi-am propus sa folosesc - jmirghelll de vreo 3 granulatii - ultimu de ala care trebe udat <p400? > - o solutie care transforma rugina in sare <sa nu mai lucreze> - email spray pentru retus auto - negru trafic imi este clar ca o sa se vada pe unde am dat cu spray`u deci nu am pretentii de cameleon INTREBAREA este : trebuie sa dau si cu grund (spray de grund) pe suprafete asa mici daca tot am dat cu solutie de aia care face sare inactiva din ultimele molecule de rugina ramase ? - sau ajunge pentru protectie in conditii normale si spray`ul ala. MULTZAM. pt suprafete asa de mici nu e neaparat nevoie de grund(in plus ultimele tipuri de spray-uri "email retus auto"deja au incluse in formula un fel de grund(sa nu zic lipici), daca dupa ce dai cu solutie din aia dai cu umpic de diluant(atentie sa fie compatibil cu vopseaua) pe zona respectiva chiar nu e nevoie de grund. Vezi de verifica si bascula ca si pe acolo se aciuaza saricica din antiderapante sai diversele alte minuni corozive Ps de ce renunti la eliminator?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 @n topic : mersi de sfat @ff topic : scrie in semnatura , numa in ultimele luni tinde catre 160 cantaru ... problema oricum ii 2.10 m + eliminator de 250 ... am mai discutat noi tangential ceva de eliminatore ... si nu ca nu m-ar tenta zl`u de 900 ... da totusi parca ceva mai nou , ceva mai inalt ... nush ... enduro touring stage acu urmeaza la gabaritu meu ... <dragostea pentru power-cruisere ramane > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 @n topic : mersi de sfat @ff topic : scrie in semnatura , numa in ultimele luni tinde catre 160 cantaru ... problema oricum ii 2.10 m + eliminator de 250 ... am mai discutat noi tangential ceva de eliminatore ... si nu ca nu m-ar tenta zl`u de 900 ... da totusi parca ceva mai nou , ceva mai inalt ... nush ... enduro touring stage acu urmeaza la gabaritu meu ... <dragostea pentru power-cruisere ramane > stiu ( mai faceam si eu oleaca de reclama mascata ... offf.) ia baga ochiu icea sa vezi cum arata el600 cu comenzi avansate si ghidon marit /index.php?showtopic=153625 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Wolf Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 Eh se pare k miam pus si eu motorul la iernat.Imi pare rau dar nu am incotro.Prea frig si pe unde ma duc eu e ori pustie ori mocirla or patiunuar.De pus la iernat lam pus de mai de mult dar acuma de vreo 2-3 sapt am inceput sa mai si pun mana pe el.L-am dezmembrat il verific inlocuiesc si carpesc daca e necesar si fac imbunatatiri.Sper sal scot la aer in curand Sanatate numai bine si asfalt fara gropi k uscat mai greu acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RKT Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 Daca o pornesc o data pe saptamana..si dau si un burnout pe zapada dupa ce s-a incalzit mai trebuie sa ii fac ceva ? ( infund evacuarea si air intake, stabilizator in benzina .etc etc?????????) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) Fratilor...in cazul meu conservarea nu este o solutie !!!! Eu am iesit cu "rusoaica" mea si iarna; nu am reusit sa ma abtin , cred ca ieseam cel putzin de doua ori pe luna . Adevarul este ca a cam ruginit , si acum trebuie sa vad ce fac sa scap de rugina . Poate daca as fi avut un motor ma bun sau mai scump as fi procedat altfel ... Bft si asfalt uscat !!!! Fratilor...in cazul meu conservarea nu este o solutie !!!! Eu am iesit cu "rusoaica" mea si iarna; nu am reusit sa ma abtin , cred ca ieseam cel putzin de doua ori pe luna . Adevarul este ca a cam ruginit , si acum trebuie sa vad ce fac sa scap de rugina . Poate daca as fi avut un motor ma bun sau mai scump as fi procedat altfel ... (atasez cateva poze facute de Craciun) Bft si asfalt uscat !!!! Editat Iunie 19, 2008 de Sir_Fanes2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Parerea mea e ca cea mai buna metoda de "conservare"a motorului este pornirea regulata la o perioada de 2-3 saptamani.In felul asta se face si gresarea pieselor din motor,si a pinioanelor din cutia de viteze,furcilor si rulmentilor...In plus,nici nu se mai depune calamina in sistemul de alimentare(injectie sau carburatoare),si nici nu se mai ancraseaza bujiile.Sa nu mai spun ca se mai incarca si bateria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Parerea mea e ca cea mai buna metoda de "conservare"a motorului este pornirea regulata la o perioada de 2-3 saptamani.In felul asta se face si gresarea pieselor din motor,si a pinioanelor din cutia de viteze,furcilor si rulmentilor...In plus,nici nu se mai depune calamina in sistemul de alimentare(injectie sau carburatoare),si nici nu se mai ancraseaza bujiile.Sa nu mai spun ca se mai incarca si bateria... Asta daca il tii undeva unde e cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpura Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Ce presupune stabilizarea benzinei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 (editat) Ce presupune stabilizarea benzinei? Torni in rezervor o cantitate bine determinata dintr-un lichid care se cheama "stabilizator pentru benzina" si care se gaseste pe la benzinarii. (eu n-am gasit dar..). P.S.: Scrie pe prima pagina a acestui topic, pagina pe care (fara suparare) trebuia sa o citesti inainte sa pui intrebarea. Apropos.. a gasit cineva stabilizator pentru benzina in Bucuresti ? Si cand spun stablizator ma gandesc la "Fuel Stabilizer" nu soluti 2+2 anti inghet sau alte chestii.. Editat Octombrie 2, 2008 de mdvd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 (editat) un fuel protect-or se gaseste la louis.de, articolul 10038247 <<Castrol Fuel Protect>> - comanda pe care cred ca o voi da in curand lui ROMI3, de pe forum. citez din traducerea google (din germana in engleza): "Water in the fuel system of the vehicle leads to: Problems with the operation Reducing the lifetime of components Corrosion and deposits In conjunction with alcohol can form acids, which attack components What does Castrol Fuel Protect? Antioxidants prevent the influence of oxygen held oxidation of fuel components, making deposits and precipitates can be avoided. Anti-corrosion additive over all the fuel components coming in conjunction with a protective film that both the fuel system and protects the engine. Cleaning solve coking components in the combustion chamber, resinify in the carburetor and bonding in the injection, which resolved during the storage and re-commissioning effectively removed. Castrol Fuel Protect is designed for use in a 2-stroke and 4-stroke gasoline engines suitable. not only protects the engine and the fuel system effectively during the stoppage time but also improves its performance and durability. can also be used in vehicles with catalytic converters are used. does not smoke during combustion. attacks in engines and fuel systems commonly used materials not to. Application: Screw the Dosierflasche solve dosing and apply light pressure to fill the bottle. Screw off, Castrol Kraftstoffkonservierer in quantity in the tank topple, and then filling up. Driving machine warm or hot run to the additives in the entire fuel and combustion system to distribute. Then engine and until the next reopening no longer run. Dosage: The contents of the 250 ml bottle is enough for 50 liters or a dosing head filling (25 ml) for 5 liters strength fabric." ... adica, mai pe scurt, il bagam in benzina in doza recomandata, dam drumul la motor sa ajunga aditivul peste tot, adica pana pe evacuare si il lasam asa. el impiedieca coroziunea si precipiatarea gumelor si a altor mizerii. Editat Octombrie 2, 2008 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.