Klaus Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 Uitati-va la avataru lu vreau e tare de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 Eu merg cu ea si iarna si cand chiar nu se poate merge o tin langa bloc sub prelata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 da,chestia cu prelata e adevarata,face condens.....prelata e buna pt ploaie..... al meu e afara acum,sub prelata,dar o sa-l bag in curand in garaj,fara prelata. ce zice roby cu vaselina,e pt conservare pt termen lung.....eu unul nu vreau ca dupa 4-5 luni de asteptare,sa stau sa-l "deconserv"!!!! poate un pic de spray protector peste crom,bujiile desfacute si bagat un pic de ulei de motor ,cu seringa, in cilindrii,pe urma dai un buton(pedala) scurt,sa se miste putin pistoanele si sa se acopere peretii cilindrilor cu ulei,bateria o bagi in casa.....nu? zic,nu spun! Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 Eu l-am bagat in garaj, pregatit de iarna (pus stabilizator, dat jos bateria) si acoperit cu prelata. Dat fiind ca trec des pe acolo si dau jos prelata pentru 'lucrari de intretinere' nu am probleme cu umezeala. Acum cu prelatele: in general acestea sunt de doua feluri, pentru exterior (facute din PVC sau Cordura, impermeabile si mai mult sau mai putin termoizolatoare) si pentru interior (facute din materiale usoare care 'apara' doar de praf). Cu cele pentru interior, bineinteles, nu sunt probleme deoarece pot 'respira', ca sa zic asa, insa cei care folosesc prelate pentru exterior ar trebui sa se gandeasca sa foloseasca un 'pachet' care absoarbe umezeala (sunt si la Louis). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 eu l am bagat in garaj. am schimbat uleiul, filtrul si lichidul de racire. am pus stabilizator in benzina si am facut o tura sa intre prin carburatoare. am demontat bateria si gata pina la primavara nu il mai bag in seama. La primavara schimb lichidul de frina si cauciucurile si apoi zanngg zaaangggg zaaaaaaaaaaaaaang Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bvis Postat Noiembrie 10, 2004 Share Postat Noiembrie 10, 2004 Eu le tin intru-un garaj incalzit, am comandat la Luois husa pentru interior. Am ceruit-o si lustruit-o, pot sa ii mai dau o cheie din cand in cand sa nu uit cum toarce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 10, 2004 Share Postat Noiembrie 10, 2004 ce e ala stabilizator?unde gasesc? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Noiembrie 10, 2004 Share Postat Noiembrie 10, 2004 ce e ala stabilizator?unde gasesc? Ca sa nu-ti rugineasca rezervorul e recomandat sa-l umplii. Iar in benzina sa pui un stabilizator pe care de obicei il gasesti la magazinele de piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Noiembrie 11, 2004 Share Postat Noiembrie 11, 2004 Sau la benzinarii. Eu in Cluj am gasit la Lukoil cu 200.000 ('Fuel Stabilizer' din acela rosu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Noiembrie 11, 2004 Share Postat Noiembrie 11, 2004 nu conteaza, e al meu poate i-l doare iar eu am sa-l fac bine! Nici ca ar mai avea nevoie de altceva!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 11, 2004 Share Postat Noiembrie 11, 2004 ok,i got it!10x bro"! B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knightrider Postat Noiembrie 13, 2004 Share Postat Noiembrie 13, 2004 Sunt interesante sfaturile dar eu o sa fac o sinteza a lor caci in unele locuri niste rideri bat cimpii rau de tot, si nu inteleg cum un rider adevarat care-si venereaza motoru poate sa toarne -chiar si la figurat- nisip in pistoane. In rest unele sfaturi sunt de urmat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Noiembrie 15, 2004 Share Postat Noiembrie 15, 2004 eu o desfac sa mai schimb una alta ....ter sa o vopsesc... aaaaaaaaaa....... in principu o tin intr-un garaj de tabla dar daca o desfac o bag in casa la tara sa supravietuiasca toate dupa iarna ce vine......... bafta...!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Noiembrie 16, 2004 Share Postat Noiembrie 16, 2004 eu de ieri l-am bagat in sufragerie. caldurica, caldurica, televizor, tot tacamul. mai schimbam o vorba, ceva modest. si o data pe saptamana deschid larg geamurile si ii dau o cheie. si daca se opreste odata ploaia k.urului poate o mai scot si pe partea carosabila. cam asta e intretinerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Noiembrie 23, 2004 Share Postat Noiembrie 23, 2004 yeah am si io o intrebare mie lene sa trag concluzii singur si ma tem sa nu le trag gresit deci intreb pe altii eu am sa o gazduiesc in casa precum sacalu ce trebuie sa fac din lista aia mare ? scot sau bag benzina ? ulei mai are rost sa il scot ? nu am standuri da o sa d-au ture prin casa saptamanal deci nu o sa se deformeze cauciucurile de la stat o sa fie curata si spalata, nu cred ca rugineste va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Noiembrie 23, 2004 Autor Admin Share Postat Noiembrie 23, 2004 mai nimic, ai grija de baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Noiembrie 27, 2004 Share Postat Noiembrie 27, 2004 Si eu tot asa... o sa o tin in garaj unde sunt 2 calorifere ... din ce am inteles, important e sa stabilizez benzina, sa pun benzina pe off, sa pornesc motoru, sa o spal, sa o usuc cu feonu , sa scot bateria si sa o acopar... am inteles bine??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Decembrie 1, 2004 Share Postat Decembrie 1, 2004 sa nu uiti sa verifici, aerisesti instalatia termica, la calorifer ma refer daca nu incalzeste utilaju incaperea te-ai ras ca ingheata motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Hammer Postat Decembrie 21, 2004 Share Postat Decembrie 21, 2004 question : daca eu am garantie la motor , eh , cum fac eu toate chestiile alea , ca n-am voie s-o desfac and things like that , pot sa acopar teava de esapament , sa o acopar pe toata , oricum sta intr-un garaj dar n-are calorifere si chestii din astea .....are ceva daca doar acopar??? Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Decembrie 30, 2004 Share Postat Decembrie 30, 2004 "uratenia" mea sta in garaj la ferox`u ... neacoperita, nespalata, "neimplinita" (adika cu rezervoru gol) ... cu bateria ...... probabil descarcata .... fara uleiuri in cilindrii si pe deasupra cu gaozika descoperita sper sa fie ca si anu` trecut ..... ii arat cheia ii zic vreo doua de maicasa si porneste la prima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Ianuarie 1, 2005 Share Postat Ianuarie 1, 2005 "uratenia" mea sta in garaj la ferox`u ... neacoperita, nespalata, "neimplinita" (adika cu rezervoru gol) ... cu bateria ...... probabil descarcata .... fara uleiuri in cilindrii si pe deasupra cu gaozika descoperita sper sa fie ca si anu` trecut ..... ii arat cheia ii zic vreo doua de maicasa si porneste la prima Lasa ca o sa fii ocupat cu "altele" anul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Ianuarie 5, 2005 Share Postat Ianuarie 5, 2005 Şi o altă metodă Se cumpără una bucată sac nailon foarte mare şi solid (se găseşte la Gericke ), se protejează sacul de cric (cu o bucată de lemn), şi înainte de a închide sacul se bagă în el cristale desicante (care absorb umezeala). La primăvară se scoate din sac, se pune pe PRI şi se porneşte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dizzyy Postat Ianuarie 12, 2005 Share Postat Ianuarie 12, 2005 eu o tin in curte la un prieten si nu prea i-am facut nimic din ce vad ca se vb pe aici..doar am acoperit-o bine cu un plastic f mare si e pusa la loc ferit...benzina am lasat-o in rez, cat mai era..rez din cate stiu e din plastic..aa.i-am scos bateria si am pus-o la caldurica..n-am mai incarcat-o pt ca e destul de noua si inca are garantie pana la vara...btw..motorul e o aprilia rs125....daca tre sa ii fac ceva in mod special si nu am stiut eu, plz help me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Am parcurs toata tarasenia asta foarte citita in prag de iarna si nu am inteles un lucru (poate mai multe, da' asta ma framanta acum): - daca pornesc motorul din cand in cand si il mai scot din garaj cand e asfaltul curat, mai trebuie sa pun stabilizator de benzina sau asta se pune numai atunci cand motorul sta muuult timp fara sa fie pornit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 da, trebuie. daca nu ii umpli rezervorul pana la gat (dupa ce l-ai curatat bine inainte), eu zic ca trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.