Sari la conținut

Tuareg 660 vs Transalp 750


Postări Recomandate

Multumesc mult tuturor pentru scrieri, o sa raspund fiecaruia dupa cursa de GP care incepe acum.


Ca utilizare: muuuult oras, mers tare; asfalt cu curbe, mers tare; macadam mai rarut dar mers tare; pasager la drum lung mai rarut, mers tare. Pe scurt- mers tare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 144
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mă bag și eu în discuție. Nu aș neglija partea cu roțile pe bază de camere în analiză. Ca fost posesor de Honda AT, trei ani, am tot cărat diverse chei utile doar pentru a putea desface/monta roțile în caz de nevoie. Printre altele, niște chei inbus mari, care erau utile doar la roți și ca să fie tacâmul complet, fiecare roată avea propriul set de chei cu care desfăceai una alta. Am cărat uneori pe lângă kit petice, chiar și camere de rezervă care ocupau ceva loc. Utilajul mi-a plăcut maxim, dar chestia cu roțile pe bază de camere îmi dădea uneori emoții când mă gândeam cum ar fi să fie nevoie să desfac vreo roată prin cine știe ce loc. Iar dacă vorbim de viteze mari/mers pe autostradă, m-aș uita și la capacitatea rezervorului. Nu m-am uitat ce capacitate au rezervoarele celor două sau care ar fi consumul, dar în anumite situații poate deveni enervant să stai prea des prin benzinării.

Editat de ingineru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, DKW a spus:

Eu as merge pe varianta care are cea mai buna chimie cu stilul de mers, n-s lua o motoreta noua doar de dragul ca este noua.

Nu te uita in buletin ca te apuca depresia si ajungi sa-ti iei CB650.

 


Absolut de acord, doar ca as vrea sa merg urmatorii ani, nu sa ma uit la ea ca n-are BikeHub piese pe stoc sau mecanici sa-i dea de cap.

Acum 7 ore, LionEl a spus:

 

Pai.....cabriolet bre că motocicletele ie periculoase. 

 

Un cabrio are și spațiu de bagaje mare, incape și un întreg raft de medicamente in el, bagaje multe pentru Pampers Seni 🤭

 

Stiț de gluma sper 


Stim, stim, nicio grija! Comparatia e buna!

Acum 6 ore, ALEX-Guzzista a spus:

1. La 20 ani cand luai moto nu stiai mare lucru despre ele,nu aveai atatea cunostinte tehnice,poate nici bani prea multi,nici ele nu erau prea dotate..

E ca la insuratoare,la 20 nu vezi decat "dotarile exterioare",la 40 deja nici una nu mai corespunde chiar daca ea are tot 20.

 

2.Corect,doar tu poti lua hotararea finala.

D.P.M.V as lua Honda,pt.fiabilitatea cunoscuta,reteaua de service,poate si multitudinea de accesorii dedicate pe care le gasesti mai usor.

Vizual mie imi place TA-ul,dar nu eu cumpar.

La calculul final adauga si ce vrei sa pui pe ea,si vezi ce gasesti pt. Aprilia,sa nu ai surprize ca mine cand am cautat accesorii pt.Guzzi si la multi nu aparea in baza de date,cu toate ca e fab.in 2023.

 

PS:si eu ma gandesc ca Guzzi va fi ultima moto,ca mie nu imi place sa le schimb prea des,dar ma uit la nea Constantin si ma incurajez singur.


Exact asta mi-e mie, sa nu stau dupa "reteaua" Aprilia, in caz de ceva...

 

Altfel as fi luat deja Tuaregul.

Acum 5 ore, Ruginel a spus:

Ai eliminat Tenere 700 din lista si as arunca un ochi si la V-Strom 800, care desi pe hartie poate nu da la fel de bine fata de cele de mai sus, in realitate aparent este o motocicleta foarte echilibrata si laudata de proprietarii de pe grupurile de profil. Si am o impresie ca este si cea mai ieftina dintre toate, suspensia daca nu ma insel este ajustabila complet si poate veni si cu roti cu spite 21-17 cat si cu roti de aliaj 19-17.

 

Honda mi se pare insipida rau, nu imi inspira absolut nimic. Tuaregul este misto dar servisarea te va rupe la portofel iar despre competenta service-ului de reprezentanta nu as vrea sa comentez.


Tenere l-am eliminat din cauza ca e prea enduro. 
Dar ai zis o vorba mare cu Vstromul. O sa ma duc maine sa dau un test, macar pentru a-l elimina si pe ala, probabil din cauza greutatii si gabaritului.

La servisarea Tuaregului nu de bani imi e, cat de experienta mecanicilor si disponibilitatea pieselor.

Acum 4 ore, MirceaB a spus:

Eu zic sa-ti cumperi ce-ti dicteaza sufletul si inima. Toata viata mea motociclistica am avut in exclusivitate Aprilia. Daca eu m-am descurcat intr-un oras mic de provincie si nu am stat cu motorul pe bara din cauza lipsei pieselor si tu poti sa o faci in Bucuresti.


La 50 de ani mintea nu mai lasa inima sa faca ce vrea ea, exact asta e problema. Si poate ca e foarte bine asa. Sau poate nu. Habar n-am. Ca daca aveam decizia era deja luata.

Acum 3 ore, Djenavar a spus:

Cumpara 2 bucati😀😀💯


Sau o a treia, fara legatura cu astea doua, vorba nevesti-mii!

Acum 3 ore, gmc a spus:

Salut @Speedy.K!

Nu te cunosc suficient de bine ca sa inteleg de ce zici asta, dar as vrea sa iti amintesc ca oricum ar fi, nu te insori cu motocicleta. Noua, SH, 12k sau 3k euro, oricand poti sa o vinzi si sa iti iei alta. Poate vei pierde acolo 1-2k euro, dar daca te uiti la banii astia ca fiind costul folosirii motorului 1-2 ani, eu zic ca nu are de ce sa iti para rau.

 

Nu cunosc modele astea suficient de bine cat sa iti sa iti spun ceva ce nu stii deja, dar te-as incuraja sa alegi ce iti place mai tare. Daca te apuci sa pui fiecare detaliu pe foaie, sa faci tabele cu pros ci contra, etc, ai sanse mai bune sa ajungi la paralizie decizionala decat la un raspuns util. Detaliile le rezolvi cu timpul si sunt pana la urma parte din a face motocicleta a ta.

In plus, am senzatia ca avem tendinta sa punem putin cam mult accent pe fiabilitate (aia perceputa ca cea reala nu prea avem de unde sa o stim). Nu prea am mai auzit de motoare care sa te lase in drum in zilele noastre, iar sa ai pretentia sa nu trebuiasca sa ii faci absolut nimic mi se pare exagerat. Si propriul trup ti-l mai duci la o revizie, mai repari cv pe ici colo.

 

Daca nu esti hotarat strict pe astea doua, eu as baga inapoi in lista Tenerele, si as mai adauga si Moto Guzii V85TT, BMW F850GS si KTM Adventure 1090.

Personal, dar ar fi sa aleg acum dintre modele astea, as vedea asa:

  • Transalp: moartea pasiunii, nici nu m-as uita. (e capabila, fiabila, etc. dar daca nu ma gadila, degeaba)
  • Tuareg: m-as uita la ea peste Transalp sau Tenere doar daca ar fi o mega combinatie la pret.
  • Tenere: prima optiune daca as vrea sa bag mult offroad.
  • Moto Guzii V85TT: daca as vrea sa o ard mai cu staif
  • BMW F850GS : daca vreau sa o ard mai pa lux
  • KTM Adventure 1090: daca vreau chiar sa ma distrez

Daca esti barbat insurat si ai acasa mama la copii, e pacat sa nu ai si pofta inimii in garaj 😉.


Am excelul comparativ facut de acum 6 luni, cand aveam 4 modele pe lista. Intre timp au ramas doua.

Nu vrea Guzzi, BMW sau Triumph pentru ca mi se par prea scumpe.

KTM nu vreau pentru ca e prea mare.

Acum 2 ore, Cristian C. a spus:

Scriu și eu ceva, poate îți e de ajutor.

Daca pleci cu gândul de service.. e ceva trist. Service ul costa 1.000 lei fiecare la cate 5-6.000 sau la cât te cheamă service-ul. Dacă mergi mult cu motorul.. fă niște calcule. Nu mai zic de joc supape, lichid frana, antigel, grămadă bani lăsați la service dupa prețul achiziției. 

Cumpără ce simți, ce îți dorești. 

Am mers cu transalp ul și nu mi a placut acea furcă, cu pasager sau bagaje nu vreau să mă gândesc la o franare de urgență.


Cum spuneam si mai sus, nu de costurile de servisare imi e frica, ci de reteaua foarte salaba de serviceuri Aprilia si de lipsa pieselor de schim de pe stoc.

Acum 2 ore, Ionut26 a spus:

Salutare,

Dintre cele doua as alege Transalpul doar din simplul motiv ca am avut Honda Hornet 2007, 85000Km la care am schimbat doar consumabile in 13 ani. Insa nu stiu daca fiabilitatea din 2007 s-a pastrat si in 2024.

Cert este ca Honda, precum si alte marci, ca sa se incadreze in pret au facut rabat la calitate. Un scut, cric central, manere, protectii si alte prostii nu-s un capat de tara.

La transalp punctul cel mai slab sunt amortizoarele fata cum si tu ai zis.  Cu siguranta daca alegi Transalpul, la amortizoare o sa fie primul upgrade pe care o sa-l faci.  Deci minim +1000E la pret.

La 12000E noua o sa ai intodeauna neajunsuri.

Personal as alege un sh: BMW F850GS, Triumph Tiger 900 Rally, KTM Adventure, Honda Africa Twin, Norden 901

 

 


Adica o mobra de 12000 de euro e o mobra ieftina si proasta?! Pai eu am dat acum 15 ani 1700 pe KLE si in timpul asta i-am facut doar o segmentare si schimb de lant de distributie, plus un bendix si un releu de incarcare. In 15 ani si 170.000 km...

Ai niste repere gresite in legatura cu preturile unei motociclete, pe cuvant! 
BMW, Triumph si Husq sunt supraapreciate dupa mine. KTm si Africana sunt prea mari gabariti. Pentru ce am de facut cu ele.

Discutia este despre cele doua la care am ajuns pe lista scurta. Atat. Nu exista alta mobra potrivita pentru ce vreau eu in afara de astea.

Acum 1 oră, ALEX-Guzzista a spus:

Nu e vb de cat costa,ci daca exista,cate serviceuri exista si mai ales cum presteaza serviciile...

Eu am fost la Guzii la service de am luat,nu si montat !! cricul central si nu mi-a placut ce am vazut acolo,dar teoretic e singurul service la care ar trebui sa ma duc cat e in garantie..


Exact!

Acum 18 minute, ingineru a spus:

Mă bag și eu în discuție. Nu aș neglija partea cu roțile pe bază de camere în analiză. Ca fost posesor de Honda AT, trei ani, am tot cărat diverse chei utile doar pentru a putea desface/monta roțile în caz de nevoie. Printre altele, niște chei inbus mari, care erau utile doar la roți și ca să fie tacâmul complet, fiecare roată avea propriul set de chei cu care desfăceai una alta. Am cărat uneori pe lângă kit petice, chiar și camere de rezervă care ocupau ceva loc. Utilajul mi-a plăcut maxim, dar chestia cu roțile pe bază de camere îmi dădea uneori emoții când mă gândeam cum ar fi să fie nevoie să desfac vreo roată prin cine știe ce loc. Iar dacă vorbim de viteze mari/mers pe autostradă, m-aș uita și la capacitatea rezervorului. Nu m-am uitat ce capacitate au rezervoarele celor două sau care ar fi consumul, dar în anumite situații poate deveni enervant să stai prea des prin benzinării.


Eu am dormit o noapte in orasul Calarasi ( cu deosebitul peisaj si nemaipomenita-i viata de noapte !!!) din lipsa undei camere spate. La mine in topcase ste un fel de depozit KLE. Deci stiu despre ce vorbesti, de-aia am si trecut camerele la minusuri pt Transalp.

Acum 1 oră, LionEl a spus:

Pe scurt Tuareg 🤣🤣🤣


Daca ar fi asa de simplu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este atât de simplu: fiabilitate fara trăiri și simțiri sau trăiri și simțiri, adrenalina dar poate nu atât de fiabila? 

 

Mai trebuie sa și trăim nu doar sa mergem din punctul A in punctul B. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am întâlnit un Tuareg când am fost la revizie, la Est Bike (în Brebu), deci cred că rețeaua de service e puțin mai variată. 


Și acum că mă uit la ei pe site, văd că au avut o promoție la my23 contra 10.5k EUR, până prin iulie. Merită aruncată o întrebare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O revizie se poate face și pe trotuar, nu e problemă. Dar stai să vezi când nu găsești o piesă...

Exemplu: nu găsesc în țară filtru de aer clasic, nu sport, pentru V-strom 1000 2014, a trebuit să comand ceva compatibil din Polonia. Deci să vezi distracție când cauți ceva și până și reprezentanța se scarpină în cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Lucian_M a spus:

O revizie se poate face și pe trotuar, nu e problemă. Dar stai să vezi când nu găsești o piesă...

Exemplu: nu găsesc în țară filtru de aer clasic, nu sport, pentru V-strom 1000 2014, a trebuit să comand ceva compatibil din Polonia. Deci să vezi distracție când cauți ceva și până și reprezentanța se scarpină în cap.


Hai bre, nu gasesti la reprezentanta un filtru??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Lucian_M a spus:

O revizie se poate face și pe trotuar, nu e problemă. Dar stai să vezi când nu găsești o piesă...

Exemplu: nu găsesc în țară filtru de aer clasic, nu sport, pentru V-strom 1000 2014, a trebuit să comand ceva compatibil din Polonia. Deci să vezi distracție când cauți ceva și până și reprezentanța se scarpină în cap.

WTF

Iar ceilalti ce fac, filtru sport sau tot la fel Polonia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Speedy.K vezi V-Strom 800 RE parca se numeste cel cu jante de aliaj. Cred ca imbina cam tot ce vrei tu de la un motor. Pe grupuri deja sunt unii cu 40,000 km cu ele si zero probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, tourist1 a spus:

WTF

Iar ceilalti ce fac, filtru sport sau tot la fel Polonia?

K&N, BMC și cam atât. Sport, firește.

Deci inclusiv la o marca destul de răspândită nu găsești ușor consumabile, ce să mai zic de mărcile mai "exotice"?

Acum 9 minute, Ruginel a spus:


Hai bre, nu gasesti la reprezentanta un filtru??

Probabil că da, la preț pe măsură. Ia întreabă și tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, Ruginel a spus:

@Speedy.K vezi V-Strom 800 RE parca se numeste cel cu jante de aliaj. Cred ca imbina cam tot ce vrei tu de la un motor. Pe grupuri deja sunt unii cu 40,000 km cu ele si zero probleme.


Neah, vreau 21 pe fata, Bucurestiul are multe sine de tramvai, gropi borduri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, Lucian_M a spus:

K&N, BMC și cam atât. Sport, firește.

Deci inclusiv la o marca destul de răspândită nu găsești ușor consumabile, ce să mai zic de mărcile mai "exotice"?

Probabil că da, la preț pe măsură. Ia întreabă și tu.

Foarte ciudat. 

Pentru cineva care nu se pricepe pot sa apara niste detalii de mentenanta foarte costisitoare daca merge pur si simplu la service. Nu m-as fi asteptat la un astfel de model sa fie cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Lucian_M a spus:

O revizie se poate face și pe trotuar, nu e problemă. Dar stai să vezi când nu găsești o piesă...

Exemplu: nu găsesc în țară filtru de aer clasic, nu sport, pentru V-strom 1000 2014, a trebuit să comand ceva compatibil din Polonia. Deci să vezi distracție când cauți ceva și până și reprezentanța se scarpină în cap.


Daca nu ma intrebi...

Gasesti sigur la Mymoto doua variante: Hiflo codul Mymoto 310-3914 la 34 euro sau Motopro (marca Schumoto ) cod Mymoto 313-070 la 25 de euro. Vin cam intr-o saptamana.

Aici linkul din catalogul Hiflo, cu codul Hiflo https://www.hiflofiltro.com/catalogue/filter/HFA3914

 

Ca raport de pret DNA costa cam 76 de euro.

Acum 42 minute, MK_BBB a spus:

Am întâlnit un Tuareg când am fost la revizie, la Est Bike (în Brebu), deci cred că rețeaua de service e puțin mai variată. 


Și acum că mă uit la ei pe site, văd că au avut o promoție la my23 contra 10.5k EUR, până prin iulie. Merită aruncată o întrebare. 


O sa cer la importator lista de serviceuri autorizate. EstBike mi-ar fi la indemana, am o casa exact peste Doftana de Brebu.

Acum 49 minute, LionEl a spus:

Este atât de simplu: fiabilitate fara trăiri și simțiri sau trăiri și simțiri, adrenalina dar poate nu atât de fiabila? 

 

Mai trebuie sa și trăim nu doar sa mergem din punctul A in punctul B. 


Sa stii ca Transalpul nu merge rau deloc. Cu exceptia suspensiei fata mi-a placut.


 

Conform siteului oficial Aprilia singurul service autorizat este Bikehub.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întreb și acolo, comand două, că n-am de gând să schimb mobra prea curând. 

Mulțumesc! ✌️

Codul îl știu, doar că e Google n-am găsit absolut nimic în țară. Mă rog, discuția nu-și are rostul, sigur e un caz izolat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ma intrebi pe mine, dintre cele doua as alege Touregu. Dar nici la Touareg nu-mi place desenul farului. nu stiu simt ca puteau mai bine italienii

 

overall T7 le bate pe amandoua

si pt yamaha ai si serviceuri de calitate: la dual motors si la motodynamics.

1 oră în urmă, Lucian_M a spus:

O revizie se poate face și pe trotuar, nu e problemă. Dar stai să vezi când nu găsești o piesă...

Exemplu: nu găsesc în țară filtru de aer clasic, nu sport, pentru V-strom 1000 2014, a trebuit să comand ceva compatibil din Polonia. Deci să vezi distracție când cauți ceva și până și reprezentanța se scarpină în cap.

as fii luat legatura cu furnizorul meu dar e pt o saptamana in concediu. daca nu rezolvi da-mi un semn si pun mai departe o intrebare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmarit discutia, am o nelamurire...de ce trebuie neaparat o moto noua? In ambele variante esti legat de service-ul lor pentru a nu pierde garantia, pe de alta parte, te-ai descurcat cumva cu una "batrana" fara sa ai mari probleme tocmai ca ai avut mai multa grija decat ar fi spus manualul... De tinut minte si de luat in considerare faptul ca in ultimii ... ani (aici se pot trece un numar de ani in functie de parerile si experienta fiecaruia), calitatea este in scadere pentru a avea produse mai ieftine si mai accesibile publicului larg, deci pentru profit! Nu vreau sa mentionez cati din cunoscutii mei duc dorul modelelor mai vechi, la care se pricepeau pana si ei sa le faca un service decent, in vreme ce acum, in service nu prea mai este nevoie de mecanici ci de specialisti in mecatronica, sau chiar in software... E bine ca vrei ceva mai nou, dar esti sigur ca acest "mai nou" este si "mai bun", strict din punctul TAU de vedere, nu al celorlalti? Inteleg ca intrebi pentru a gasi sustinere catre una sau cealalta din alegeri, dar cumva nu as lasa pe altii sa imi influenteze prea mult deciziile, cu tot respectul pentru ceilalti forumisti care au incercat sa raspunda la intrebarea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta cu de ce moto noua si un un SH e la fel ca aia de ce o Dacie noua si nu un Passat tipla de 10k... 

 

Omu vrea motoreta noua, ca isi permite, ca vrea sa fie care isi taraie bilutele pe sa, ca sa fie primu care o juleste etc...

 

Motoretele la mana a doua sunt loterie indiferent de sursa si proveninta cu mici exceptii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, Lup69 a spus:

Am urmarit discutia, am o nelamurire...de ce trebuie neaparat o moto noua? In ambele variante esti legat de service-ul lor pentru a nu pierde garantia, pe de alta parte, te-ai descurcat cumva cu una "batrana" fara sa ai mari probleme tocmai ca ai avut mai multa grija decat ar fi spus manualul... De tinut minte si de luat in considerare faptul ca in ultimii ... ani (aici se pot trece un numar de ani in functie de parerile si experienta fiecaruia), calitatea este in scadere pentru a avea produse mai ieftine si mai accesibile publicului larg, deci pentru profit! Nu vreau sa mentionez cati din cunoscutii mei duc dorul modelelor mai vechi, la care se pricepeau pana si ei sa le faca un service decent, in vreme ce acum, in service nu prea mai este nevoie de mecanici ci de specialisti in mecatronica, sau chiar in software... E bine ca vrei ceva mai nou, dar esti sigur ca acest "mai nou" este si "mai bun", strict din punctul TAU de vedere, nu al celorlalti? Inteleg ca intrebi pentru a gasi sustinere catre una sau cealalta din alegeri, dar cumva nu as lasa pe altii sa imi influenteze prea mult deciziile, cu tot respectul pentru ceilalti forumisti care au incercat sa raspunda la intrebarea ta.

Trăim cumva într-o perioadă dubioasă in care la noi in tara cel puțin sh-urile sunt aproape la fel de scumpe ca cele noi. Eu am cautat K1600 sau RT sh si erau la prețul uneia noi luată cu rabla moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Speedy.K a spus:

 

Conform siteului oficial Aprilia singurul service autorizat este Bikehub.

Pe tine nu te ajuta, dar si cei de la Cluj (CocMotors) au service autorizat Aprilia. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, MotoS Garage a spus:

touareg...


Sper ca nu, ca aia e conserva! 
Glumesc, merci!

Acum 21 minute, LionEl a spus:

Trăim cumva într-o perioadă dubioasă in care la noi in tara cel puțin sh-urile sunt aproape la fel de scumpe ca cele noi. Eu am cautat K1600 sau RT sh si erau la prețul uneia noi luată cu rabla moto.


Si asta e unul dintre motive. 

1 oră în urmă, Lup69 a spus:

Am urmarit discutia, am o nelamurire...de ce trebuie neaparat o moto noua? In ambele variante esti legat de service-ul lor pentru a nu pierde garantia, pe de alta parte, te-ai descurcat cumva cu una "batrana" fara sa ai mari probleme tocmai ca ai avut mai multa grija decat ar fi spus manualul... De tinut minte si de luat in considerare faptul ca in ultimii ... ani (aici se pot trece un numar de ani in functie de parerile si experienta fiecaruia), calitatea este in scadere pentru a avea produse mai ieftine si mai accesibile publicului larg, deci pentru profit! Nu vreau sa mentionez cati din cunoscutii mei duc dorul modelelor mai vechi, la care se pricepeau pana si ei sa le faca un service decent, in vreme ce acum, in service nu prea mai este nevoie de mecanici ci de specialisti in mecatronica, sau chiar in software... E bine ca vrei ceva mai nou, dar esti sigur ca acest "mai nou" este si "mai bun", strict din punctul TAU de vedere, nu al celorlalti? Inteleg ca intrebi pentru a gasi sustinere catre una sau cealalta din alegeri, dar cumva nu as lasa pe altii sa imi influenteze prea mult deciziile, cu tot respectul pentru ceilalti forumisti care au incercat sa raspunda la intrebarea ta.


 

Pentru ca nu exista mobra sh cum vreau eu mai noua de 10 ani si care sa merite banii. 
Trebuie sa fie adventure de clasa medie, sa nuvfie monocilindru, sa aiba 21 pe fata, sa nu fie grasa ca porcu' la rezervor sau/ si carene, sa stie peste 140-150 pe sosele, sa mearga si cu pasager macar decent.

Daca stii tu vreun sh in criteriile astea sunt deschis.

Acum 6 minute, MirceaB a spus:

Pe tine nu te ajuta, dar si cei de la Cluj (CocMotors) au service autorizat Aprilia. 


Pe site nu apare. De-aia am zis ca o sa cer lista de la importator, ca sa stiu ceva sigur.

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

daca ma intrebi pe mine, dintre cele doua as alege Touregu. Dar nici la Touareg nu-mi place desenul farului. nu stiu simt ca puteau mai bine italienii

 

overall T7 le bate pe amandoua

si pt yamaha ai si serviceuri de calitate: la dual motors si la motodynamics.

as fii luat legatura cu furnizorul meu dar e pt o saptamana in concediu. daca nu rezolvi da-mi un semn si pun mai departe o intrebare.


T7 e o enduroaica care stie si un pic de asfalt. Are un prieten si m-am dat cu ea in toate conditiile, nu e ce trebuie.

Ca sa nu mai vorbim despre scandura aia pe care o are pe post de sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La SH tre sa te axezi pe ce vrei sa cumperi ,banu pregatit si stai ca pisica la păndă. 
Eu am luat Guzzi cu vreo 2500 € fata de una noua+accesoriile care le avea cu o vechime de 6 luni si 2750 km la bord. 
1€/km reducere 

 

Intradevar sunt si moto supraevaluate….dar stau la vanzare cu lunile. 

Acum 29 minute, LionEl a spus:

erau la prețul uneia noi luată cu rabla moto.

Daca nu ai ce da la rabla ,pui banu intreg 🤑

Editat de ALEX-Guzzista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, ALEX-Guzzista a spus:

La SH tre sa te axezi pe ce vrei sa cumperi ,banu pregatit si stai ca pisica la păndă. 
Eu am luat Guzzi cu vreo 2500 € fata de una noua+accesoriile care le avea cu o vechime de 6 luni si 2750 km la bord. 
1€/km reducere 

 

Intradevar sunt si moto supraevaluate….dar stau la vanzare cu lunile. 

Daca nu ai ce da la rabla ,pui banu intreg 🤑

Nup, nu am avut rabla am cumpărat ticket și tot am ieșit absolut excelent, mai bine ca una sh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...