Sari la conținut

Tuareg 660 vs Transalp 750


Postări Recomandate

1 oră în urmă, DesertEagle a spus:

Eu zic sa iei kove 800. Usoara si puternica. Ce, americanii sunt prosti ca le cumpara in draci? In fond kove a terminat Dakar-ul de 2 ori, nu e putin lucru, eu zic sa te mai gandesti!

Pe bune?! O chinezarie care costa cat Transalpul?! A, daca era la 6000-7000 de euro poate parea demn de vazut/testat/aprofundat subiectul. Dar la pretul ala nici nu deplasez 500 m cat am de la munca mea pana la showroomul lor!


 

PS Argumentul cu americanii nu-l mai incerca, aia chiar sunt atat de prosti incat sa cumpere orice mizerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 144
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 2 ore, Speedy.K a spus:

Pentru ca nu exista mobra sh cum vreau eu mai noua de 10 ani si care sa merite banii. 
Trebuie sa fie adventure de clasa medie, sa nuvfie monocilindru, sa aiba 21 pe fata, sa nu fie grasa ca porcu' la rezervor sau/ si carene, sa stie peste 140-150 pe sosele, sa mearga si cu pasager macar decent.

Daca stii tu vreun sh in criteriile astea sunt deschis.

 

Ducati Desert X

Suna a genul de cerinte pe care le-a tot mestecat si Ryan F9, iar de la GS850 s-a dus spre Desert X recent. 

Cam acestea cred ca sunt variantele pentru aceste nevoi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Speedy.K said:

Pentru ca nu exista mobra sh cum vreau eu mai noua de 10 ani si care sa merite banii. 
Trebuie sa fie adventure de clasa medie, sa nuvfie monocilindru, sa aiba 21 pe fata, sa nu fie grasa ca porcu' la rezervor sau/ si carene, sa stie peste 140-150 pe sosele, sa mearga si cu pasager macar decent.

Daca stii tu vreun sh in criteriile astea sunt deschis.

 

F800 GS 2013-2019

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Speedy.K a spus:


Daca nu ma intrebi...

Gasesti sigur la Mymoto doua variante: Hiflo codul Mymoto 310-3914 la 34 euro sau Motopro (marca Schumoto ) cod Mymoto 313-070 la 25 de euro. Vin cam intr-o saptamana.

Aici linkul din catalogul Hiflo, cu codul Hiflo https://www.hiflofiltro.com/catalogue/filter/HFA3914

 

Ca raport de pret DNA costa cam 76 de euro.


O sa cer la importator lista de serviceuri autorizate. EstBike mi-ar fi la indemana, am o casa exact peste Doftana de Brebu.


Sa stii ca Transalpul nu merge rau deloc. Cu exceptia suspensiei fata mi-a placut.


Estbike sunt ok, oamenii de acolo sunt super de treaba. In Bucuresti in schimb la serviceul oficial…nu as mai avea incredere sa imi las motocicleta la ei…

 

Pentru mine criteriul - tubeless - a fost factorul decizional. Nu vreau sa stau pe margine de drum cu leviere si alte acareturi sa ma apuc sa schimb camere sau alte cele. Roata de 21 nu mi-a trebuit intrucat nu fac enduro cu mobra de 1000cc si 250 kg, asa ca am setat si dimensional rotile: 19-17 - imbina ambele lumi. De aici lucrurile s-au asezat destul de simplu.

 

In cazul lu’ matale, chiar m-as uita si la varianta lui @DKW. Am vazut exemplare cu kilometri multi, propulsorul pare ca duce, dotari are, tubeless are. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, DKW a spus:

F800 GS 2013-2019

 

1 oră în urmă, Ruginel a spus:


Estbike sunt ok, oamenii de acolo sunt super de treaba. In Bucuresti in schimb la serviceul oficial…nu as mai avea incredere sa imi las motocicleta la ei…

 

Pentru mine criteriul - tubeless - a fost factorul decizional. Nu vreau sa stau pe margine de drum cu leviere si alte acareturi sa ma apuc sa schimb camere sau alte cele. Roata de 21 nu mi-a trebuit intrucat nu fac enduro cu mobra de 1000cc si 250 kg, asa ca am setat si dimensional rotile: 19-17 - imbina ambele lumi. De aici lucrurile s-au asezat destul de simplu.

 

In cazul lu’ matale, chiar m-as uita si la varianta lui @DKW. Am vazut exemplare cu kilometri multi, propulsorul pare ca duce, dotari are, tubeless are. 


Sunt cam anti Benve io, dar promit sa ma uit simla asta.

Acum 6 ore, tourist1 a spus:

Ducati Desert X

Suna a genul de cerinte pe care le-a tot mestecat si Ryan F9, iar de la GS850 s-a dus spre Desert X recent. 

Cam acestea cred ca sunt variantele pentru aceste nevoi. 


A, am uitat un criteriu important: sa nu coste o mica avere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Speedy.K a spus:

 


Sunt cam anti Benve io, dar promit sa ma uit simla asta.


A, am uitat un criteriu important: sa nu coste o mica avere!

Tot GS800 am vrut si eu sa zic, nu 850. 

Daca scoti de pe lista Desert X, cam spre GS800 te duci. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clasic autism: întreabă omu de opțiune Intre 2 mobre și vine lumea cu 300 de alte variante. Da nu vrei Vstrom? Da nu vrei T7, GS, BS, RS, TS, SS?

Pai așa pentru oraș huliganeala mai bine un Hypermotard nu?

 

Daca s-a hotărât pe astea 2 ce are? Iar daca e noua și are garanție atunci poate te mai poți certa cu dealerul. 

 

Cu serviceurile mai exista opțiunea sa stai și pe capul lor, acolo langa mobra când lucrează la ea cu ochiu pe ei. 

PS: Vstrom de 800 e moartea pasiunii, am un prieten care și-a luat nou , are 3000 de km și deja e pus la vânzare 😁😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori

Ca fost posesor de 3 Aprilia cu care nu am avut niciun fel de probleme, @Speedy.K ti-as recomanda Aprilia. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 31.08.2024 la 20:54, Radu Andrei Gabriel a spus:

Nu cred ca-ti surade ideea sa o tii pe bara vreo doua trei saptamani ca nu a venit nu's ce senzor.

e prea mare efort financiar sa pastreze moto veche?

si sa aleaga cu inima, nu cu capu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, DesertEagle a spus:

 

Desigur. Calitatea si performantele sunt egalate numai de fiabilitate si de pretul accesibil. Asa am vazut eu pe internet deci cu siguranta este adevarat.


Care pret accesibil?! Costa 10.000 !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

43 minutes ago, frigider said:

e prea mare efort financiar sa pastreze moto veche?

Sunt adeptul a ceea ce a spus @LionEl. Speedy a intrebat clar care ar fi alegerea dintre cele doua. Tinand cont ca el are nevoie de mobra i-am recomandat Transalp si mi-am spus parerea.

 

Datele problemei nu includeau pastrarea KL-ului. 
 


 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, LionEl a spus:

Cu serviceurile mai exista opțiunea sa stai și pe capul lor, acolo langa mobra când lucrează la ea cu ochiu pe ei. 

 

Si daca il vezi ca da”buleala”si mai face si pe a tot stiutorul in ale mecanicii ce-i faci …??

Iti mananci nervii cu ei sau platesti si pleci..??

Că  bătaia cu teava nu mai merge…

Acum 12 ore, Speedy.K a spus:

Pe bune?! O chinezarie care costa cat Transalpul?! A, daca era la 6000-7000 de euro poate parea demn de vazut/testat/aprofundat subiectul. 

Absolut corect.

Stai sa vezi peste cativa ani,show cu piesele de schimb,mai ales ca nu vor fi prea multe reprezentante,iar aftermarket nu vor produce multi.

Ca chinezii au si prostul obicei sa scoata modele noi foarte des.

Editat de ALEX-Guzzista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai ajuns sa vrei TranShlap cred ca e cazul sa te pensionezi.

Daca ai mai fi fost verde, iti recomandam sa te uiti la 800X de la Kove si da stiu e o mizerie chinezeasca, sau asa zic toti cei care nu s-au suit pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, LionEl a spus:

Clasic autism: întreabă omu de opțiune Intre 2 mobre și vine lumea cu 300 de alte variante. Da nu vrei Vstrom? Da nu vrei T7, GS, BS, RS, TS, SS?

Pai așa pentru oraș huliganeala mai bine un Hypermotard nu?

Alte variante precum am venit eu cu V-Stromul de 800 iar Speedy a zis ca l-a omis. Este forum, se discuta.

 

Acum 3 ore, LionEl a spus:

 

Daca s-a hotărât pe astea 2 ce are? Iar daca e noua și are garanție atunci poate te mai poți certa cu dealerul. 

Corect aici.
 

Acum 3 ore, LionEl a spus:

Cu serviceurile mai exista opțiunea sa stai și pe capul lor, acolo langa mobra când lucrează la ea cu ochiu pe ei. 

PS: Vstrom de 800 e moartea pasiunii, am un prieten care și-a luat nou , are 3000 de km și deja e pus la vânzare 😁😁

Ce face??

Nu toate servisurile accepta asta, o parte au sala de asteptare si trebuie sa stai acolo, nu ai voie sa intri in aria de service intrucat este contrar protectiei muncii, iar mai mult de atat, multe operatiuni in sine nu iti permit asta. Nu risca nimeni amenzi alte cele ca este un ametit ca mine si ca tine care vrea sa vada cum lucreaza mecanicosul la cotoarba.

De exemplu, daca te duci pentru un reglaj de valve, nu se poate face pe loc intrucat propulsorul trebuie sa se raceasca COMPLET, de obicei avand nevoie de 10-12 ore. In sine este o operatiune de durata. Pai daca ai o motocicleta cu mai mult de 1 cilindru si ai un sistem de ajustare cu pastile, sa vezi distractie ce este acolo cand se apuca sa se demonteze jumate de motocicleta...nu dureaza o ora cu totul ca sa zici ca este la indemana.

Daca ti se zice ca ti-l face pe loc inseamna ca iti face o treaba de mantuiala intrucat vor fi diferente mari intre ce se masoara la cald si ce se masoara la rece. Ce faci? Faci programare cu ei "Vin maine la ora 10 dimineata cand va apucati de operatiune." ?

1 oră în urmă, ALEX-Guzzista a spus:

Si daca il vad ca da”buleala”si mai face si pe a tot stiutorul in ale mecanicii ce-i faci …??

Iti mananci nervii cu ei sau platesti si pleci..??

Ca cu bataia cu teava nu mai merge…


Pai este simplu: le-am zis eu ca au dat buleala cand am luat motorul si mi-au zis "Noi lucram conform manualului." Vorbim de acelasi service de reprezentanta.

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

e prea mare efort financiar sa pastreze moto veche?

si sa aleaga cu inima, nu cu capu.


KLE-ul probabil ca ramane, nu cred ca da nimeni vreun ban cinstit pe e o mobra de 25 de ani si vreo 220.000 km... Si moca n-am de gand s-o dau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, DesertEagle a spus:

 

 Calitatea si performantele sunt egalate numai de fiabilitate si de pretul accesibil. 

Din ce stiu eu fiabilitatea este demonstrata in ani de exploatare,diverse continente,diversi motociclisti,calatorii fel de fel.

Ceea ce inca nu se poate spune despre motocicletele produse in China ,nou aparute pe piata,intradevar unele dotate full si frumos vopsite.

Gen de drive-teste platite cu echipa tehnica prezenta ,nu au treaba cu realitatea,este doar marketing frumos vopsit.

Cand vor fi sute,mii de posesori atunci se poate trage o concluzie despre fiabilitate,piese si costuri de exploatare.

De pret nu mai discutam,poate sa le dea in rate pe 10 ani fara dobanda .

 

Acum 12 minute, Speedy.K a spus:


25 de ani si vreo 220.000 km... 

Aia fiabilitate de laudat.

Editat de ALEX-Guzzista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 minutes ago, Speedy.K said:

KLE-ul probabil ca ramane, nu cred ca da nimeni vreun ban cinstit pe e o mobra de 25

Pai atunci @frigider vine cu solutia salvatoare :)  Ia Aprilia si tine si KLEul. Win win si iei Tuaregul care-ti place mai mult. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Speedy.K a spus:


KLE-ul probabil ca ramane, nu cred ca da nimeni vreun ban cinstit pe e o mobra de 25 de ani si vreo 220.000 km... Si moca n-am de gand s-o dau.

aia zic.

asta iti lasa loc sa alegi cu inima daca iti 'place' o moto mai mult decat cealalta dar esti ingrijorat de partea de service.

problemele se vor rezolva, atat ca nu se stie in cat ti______________mp in care o arzi pe kle.

Acum 2 ore, tzunoi a spus:

In rest..alege cu sufletu'

+1

Acum 3 ore, Radu Andrei Gabriel a spus:

Pai atunci @frigider vine cu solutia salvatoare :)  Ia Aprilia si tine si KLEul. Win win si iei Tuaregul care-ti place mai mult. 

+5

 

 

doar sa vezi sa nu omiti vreo moto dupa cum zicea un om mai sus de DL.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Ruginel a spus:


Intreb eu: de unde esti si unde ii faci reviziile?

București, la importatorul oficial, The Bike Hub, de unde am și luat-o. Mă aștept să fie aceleași prețuri peste tot, fiindcă vine grila de la producător. 

Doar ulei și filtru de ulei 700 lei. Este la 1000 km și după la 1 an / 10.000 km. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, dupre a spus:

București, la importatorul oficial, The Bike Hub, de unde am și luat-o. Mă aștept să fie aceleași prețuri peste tot, fiindcă vine grila de la producător. 

Doar ulei și filtru de ulei 700 lei. Este la 1000 km și după la 1 an / 10.000 km. 

700lei o revizie? valeu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, dupre a spus:

București, la importatorul oficial, The Bike Hub, de unde am și luat-o. Mă aștept să fie aceleași prețuri peste tot, fiindcă vine grila de la producător. 

Doar ulei și filtru de ulei 700 lei. Este la 1000 km și după la 1 an / 10.000 km. 


Cu baietii de la vanzari am avut o interactiune foarte buna, cu servisul doar interactiuni proaste…si nu sunt singurul care aparent a patit asta. Referitor la pret…la V-Strom 1050 o revizie este ~ 600 de lei. Uleiul si filtrele la pret de reprezentanta - 315 lei. Nu inteleg de ce ar fi mai mult la CRF 300, ca nu incape ulei mai mult si nici filtrul nu ar trebui sa coste mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...