Lucian_M Postat Septembrie 4 Share Postat Septembrie 4 Ok, se pun înapoi capacele originale când se merge la revizie. Chiar trebuie să vă dau toate răspunsurile?! Și dacă se pun arcuri progresive, nu se prind ăia când fac revizia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 4 Autor Share Postat Septembrie 4 Stiu, stiu. Sper sa nu fie careva de la Onda Romanica pe aici, dar stiu si eu sa eludez niste chestii de pierdere a garantiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Septembrie 4 Share Postat Septembrie 4 @Speedy.KSa te poarte sanatos unde vrei matale! La suspensie as umbla dupa vreun an de zile, eventual as pune intai un ulei mai "gros" apoi vezi cum lucreaza, treptat. La revizie poti avea surpriza sa remarce ca s-a dus vopseaua aia de marcaj de pe surubele... In alta ordine de idei, QS de care vorbeau baietii nu e ceva asemanator cu ce aveau Jawele acum fro patrujda ani??? Ca daca se rupea cablul de ambreiaj nu era bai ca veneai usurel cu ea acasa doar din joaca cu schimbatorul... cine a avut stie mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 4 Share Postat Septembrie 4 Acum 31 minute, Lucian_M a spus: Ok, se pun înapoi capacele originale când se merge la revizie. Chiar trebuie să vă dau toate răspunsurile?! Și dacă se pun arcuri progresive, nu se prind ăia când fac revizia? Miram-as sa se prindă că sunt arcuri progresive Trebuie sa verifice suspensiile iar ei nu le verifica și nici nu cred că se pricep sa le serviseze. Zicea cineva că reviziile la suspensii le fac cei de la RAMS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 4 Autor Share Postat Septembrie 4 Acum 4 minute, Lup69 a spus: @Speedy.KSa te poarte sanatos unde vrei matale! La suspensie as umbla dupa vreun an de zile, eventual as pune intai un ulei mai "gros" apoi vezi cum lucreaza, treptat. La revizie poti avea surpriza sa remarce ca s-a dus vopseaua aia de marcaj de pe surubele... In alta ordine de idei, QS de care vorbeau baietii nu e ceva asemanator cu ce aveau Jawele acum fro patrujda ani??? Ca daca se rupea cablul de ambreiaj nu era bai ca veneai usurel cu ea acasa doar din joaca cu schimbatorul... cine a avut stie mai bine! Nu ma intereseaza QS. Deloc. Am despre mine pretentia ca pot schimba la fel de repede cu ambreiaj. Sunt arogant, stiu... PS alaltaieri mi s-a rupt cablul de ambreiaj la KLE. Am ajuns acasa si m-am dus si a doua zi la munca fara. Si nu glumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Septembrie 4 Share Postat Septembrie 4 Cu Jawa mergeam fara cablu pana in weekend cand ma duceam in piata "la rusi" sa iau cablu nou ca ala vechi era prea scurt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 4 Share Postat Septembrie 4 Nu-ți lua, bre, niciuna din astea două. Gândește-te la ce o să o folosești. Câte ture pe forestier cu pasager o să faci în următorii ani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Septembrie 5 Moderatori Share Postat Septembrie 5 Speedy,daca asta e alegerea ta,felicitari.Pana la urma banii is la tine in jeb. Desi eu m-as mai gandi in al 100-lea ceas,inca odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 5 Share Postat Septembrie 5 Acum 9 ore, Doctor X a spus: Nu-ți lua, bre, niciuna din astea două. Acum 1 oră, Kristian a spus: Desi eu m-as mai gandi in al 100-lea ceas,inca odata... bine ca omu' in sfarsit s-a hotarat, si veniti voi amu si bagati batu' prin gard, si vreti sa-l intoarceti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Septembrie 5 Share Postat Septembrie 5 13 hours ago, Speedy.K said: Partea buna e ca m-am hotarat: RAMANE TRANSPLANT!!! O motocicleta cinstita, si eu as fi ales-o, cum am zis cateva pagini mai inainte. Daca va fi macar aproape de suratele ei mai batrane la partea de fiabilitate, o sa te poarte pe drumuri timp indelungat. Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Septembrie 5 Share Postat Septembrie 5 Exact, mai ales pentru astia pe drum spre 60 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 5 Share Postat Septembrie 5 23 minutes ago, Contabil said: spre 60 ani. Haha, lasa-l, bre, ca intra in depresie si-si ia IJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Septembrie 5 Share Postat Septembrie 5 Acum 16 ore, Speedy.K a spus: m-am hotarat: RAMANE TRANSPLANT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Septembrie 5 Share Postat Septembrie 5 16 hours ago, Speedy.K said: Probabil ca, batran fiind, voi alege o mobra mai batraneasca. Am de gand sa-i rezolv problemele furcii cu un ulei mai gros si cu niste arcuri progresive si apoi vom mai cedea ce va fi. Inca o data multumesc si va salut cu respect pe toti! suspensia ca sa amortizeze cum trebuie trebuie sa si revina cat mai rapid si sa tina guma pe drum, nu doar sa preia socul initial. cand pui ulei mai gros decat cel cu care a fost amortizorul gandit sa functioneze roata va sta in aer mai mult timp. contrar mitului care exista de multi ani si este promovat de tot felul de "cunoscatori" (multi din pacate sunt mecanici) uleiul mai gros nu este un panaceu al amortizoarelor. la fel si arcurile progresive, sunt pentru aia care nu stiu sa piloteze, desi cred ca stiu si au zece mii de ani pe motorete. feedback-ul nu numai ca nu este liniar (doh), dar cand se schimba practic rigiditatea arcului deodata si poti sa te imprastii, in special pe curbe. si la fel, 90%+ dintre oameni o sa dea vina pe gume, nisip, pisica neagra, etc. nu pe faptul ca suspensia nu e ce trebuie. ia-ti arcuri liniare pentru greutatea ta si nu omite nici arcul de pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 5 Autor Share Postat Septembrie 5 Acum 15 ore, Doctor X a spus: Nu-ți lua, bre, niciuna din astea două. Gândește-te la ce o să o folosești. Câte ture pe forestier cu pasager o să faci în următorii ani? Iar tu, Brutus?! Acum 7 ore, Kristian a spus: Speedy,daca asta e alegerea ta,felicitari.Pana la urma banii is la tine in jeb. Desi eu m-as mai gandi in al 100-lea ceas,inca odata... Promit! Acum 5 ore, apriliacluj a spus: bine ca omu' in sfarsit s-a hotarat, si veniti voi amu si bagati batu' prin gard, si vreti sa-l intoarceti! Lasa-i bre, ca nu se stie ce mi se mai nazare... Acum 4 ore, The Flying Dutchman a spus: O motocicleta cinstita, si eu as fi ales-o, cum am zis cateva pagini mai inainte. Daca va fi macar aproape de suratele ei mai batrane la partea de fiabilitate, o sa te poarte pe drumuri timp indelungat. Sa o stapanesti sanatos! Nu ma bazez pe istoric, nu se mai fac mobre sa tina 200.000 km, sunt convins. Acum 4 ore, Contabil a spus: Exact, mai ales pentru astia pe drum spre 60 ani. Nu conteaza daca esti aproape de 60, conteaza din ce directie! Acum 4 ore, Radu Andrei Gabriel a spus: Haha, lasa-l, bre, ca intra in depresie si-si ia IJ Nu e pericol, am avut si nu mai vreau. Acum 1 oră, hora09 a spus: Stiu, am fost dat jos de pe soclul de zeu cu decizia asta. Dar pana si Rossi s-a pensionat intr-o buna zi! 1 oră în urmă, MotoS Garage a spus: suspensia ca sa amortizeze cum trebuie trebuie sa si revina cat mai rapid si sa tina guma pe drum, nu doar sa preia socul initial. cand pui ulei mai gros decat cel cu care a fost amortizorul gandit sa functioneze roata va sta in aer mai mult timp. contrar mitului care exista de multi ani si este promovat de tot felul de "cunoscatori" (multi din pacate sunt mecanici) uleiul mai gros nu este un panaceu al amortizoarelor. la fel si arcurile progresive, sunt pentru aia care nu stiu sa piloteze, desi cred ca stiu si au zece mii de ani pe motorete. feedback-ul nu numai ca nu este liniar (doh), dar cand se schimba practic rigiditatea arcului deodata si poti sa te imprastii, in special pe curbe. si la fel, 90%+ dintre oameni o sa dea vina pe gume, nisip, pisica neagra, etc. nu pe faptul ca suspensia nu e ce trebuie. ia-ti arcuri liniare pentru greutatea ta si nu omite nici arcul de pe spate. Sa stii ca m-am gandit si eu la asta, intrebandu-ma de ce, daca e asa usor de corectat din ulei, de ce nu baga fabrica un ulei mai gros. Nu ma pricep cine stie ce la suspensii, dar am de gand sa merg cu ea asa in mai multe conditii de drum si sa vad dupa aia daca o simt bine sau nu, dupa care sa vad ce solutii exista. Mai ales ca eu am 60 de kile ud si cu bocanci in picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Septembrie 5 Share Postat Septembrie 5 https://store.ktechsuspension.com/part-finder?find=Honda_XL750%20Transalp_2024 acolo o sa vezi si de ce arcuri ai nevoie pentru greutatea ta, si de cat sunt cele stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 5 Autor Share Postat Septembrie 5 Inteleg ca tocmai astea cu care vine sunt ideale pentru 60 de kile. Dar pe spate nu imi evidentiaza niciunul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Septembrie 5 Share Postat Septembrie 5 discutabil. ei pun intre 6 si 8, depinde ce au mai mult pe stoc la momentul respectiv. toti producatorii fac asta, nu au 1000 de linii de productie pentru arcuri, ca ar costa enorm. daca ai arcuri de 6 da, sunt pentru tine, daca ai de 8 deja-s prea tari. pe spate se calculeaza altfel, in functie de linkaj si unghiuri si veselii. exista calculatoare pe net care te ajuta sa gasesti ce iti trebuie tie. ce pot in schimb cu mana pe inima este ca pana si la kle-ul tau daca ii faci o servisare de articulatii si ii pui arcuri pentru tine o sa il redescoperi si o sa ramai uimit cum de ai mers atatia ani cu el asa! creierul uman este foarte adaptabil, mai ales in cazul in care lucrurile se schimba destul de lent. mai intai te obisnuiesti cu suspensiile asa cum sunt, dupa aia scoti tot sau aproape tot din ce se poate scoate fizic din combinatia respectiva. si anual arcurile se slabesc. si te adaptezi, nu iti dai seama! si cand te urci pe una care este facuta cum trebuie iti dai seama ca ai mers aiurea ani intregi! unul dintre motivele pentru care m-am lasat de service a fost si asta, ca imi bateam gura degeaba cu niste oameni care nu intelegeau din pacate... si nu ma refer aici strict la suspensii, ci la o groaza de lucruri care-s trecute in... manualul de utilizare si intretinere, nici macar de reparatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 5 Autor Share Postat Septembrie 5 Acum 9 minute, MotoS Garage a spus: discutabil. ei pun intre 6 si 8, depinde ce au mai mult pe stoc la momentul respectiv. toti producatorii fac asta, nu au 1000 de linii de productie pentru arcuri, ca ar costa enorm. daca ai arcuri de 6 da, sunt pentru tine, daca ai de 8 deja-s prea tari. pe spate se calculeaza altfel, in functie de linkaj si unghiuri si veselii. exista calculatoare pe net care te ajuta sa gasesti ce iti trebuie tie. ce pot in schimb cu mana pe inima este ca pana si la kle-ul tau daca ii faci o servisare de articulatii si ii pui arcuri pentru tine o sa il redescoperi si o sa ramai uimit cum de ai mers atatia ani cu el asa! creierul uman este foarte adaptabil, mai ales in cazul in care lucrurile se schimba destul de lent. mai intai te obisnuiesti cu suspensiile asa cum sunt, dupa aia scoti tot sau aproape tot din ce se poate scoate fizic din combinatia respectiva. si anual arcurile se slabesc. si te adaptezi, nu iti dai seama! si cand te urci pe una care este facuta cum trebuie iti dai seama ca ai mers aiurea ani intregi! unul dintre motivele pentru care m-am lasat de service a fost si asta, ca imi bateam gura degeaba cu niste oameni care nu intelegeau din pacate... si nu ma refer aici strict la suspensii, ci la o groaza de lucruri care-s trecute in... manualul de utilizare si intretinere, nici macar de reparatie Si la asta m-am gandit cand mi s-au parut moi amortizoarele Transplantului, in ce stare or mai fi alea de la KLE dupa atatia ani si atatia km. Ca eu am servisatvfurca la doi ani, dar de arcuri nu m-am atins. Pe de alta parte amortizoarele alea au supapa de bagat aer, eu iarna merg cu 0 si vara cu 2 atm+ in furca. Dar ala spate, saracu... A vazut coclauri cu pasagerbsi 30 de kile de bagaje si alte asemena... Si concluzionasem ca o furca 2024, fie ea si cea maia marata din gama adventue, n-are cum sa fie mai rea decat ce am eu acum. Oricum, daca cumva o sa vreau sa-i fac ceva aleia de la Transalp, da-mi voie sa te deranjez la momentul respectiv pentru niste sfaturi. Si multumesc pentru cele de acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Septembrie 6 Share Postat Septembrie 6 cu mare drag oricand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.