B.B. Postat Aprilie 3 Share Postat Aprilie 3 Acum 8 ore, frigider a spus: Îmi imaginez ce era dacă și câștiga MM, o lua razna lumea pe aici. Noroc cu picăturile alea de apa. Noroc cu vibratorul. Daa, daca mai si castiga deja il rastigneau, era nebunie curata, huoo, trisorul, nenorocitul, regulamentul, uaaa,, Mike WEBB este directorul de cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Aprilie 3 Share Postat Aprilie 3 Despre cursă nu ziceți nimic, ați plecat toți după fenta lui Marc? În afară de @Method... Mie mi s-a părut că Bagnaia a mers foarte bine, și înainte ca Marc să cadă, și după aia. La fel și Marquez junior, și-a văzut limitele și a stat cumințel să câștige puncte. Din ce în ce mai bun însă Diggia. Pare că pe măsură ce se vindecă se înțelege tot mai bine co motocicleta și parcă îl văd contender la locul doi la general (să vedem și update-urile de la "uzină" pe parcursul sezonului). Cum ar zice susnumitul Method Man, I can't wait să văd ce face în Qatar! 3 minutes ago, B.B. said: Mike WEBB este directorul de cursa. Lumea a plecat și aici după fentă, Crafar este șef la stewarzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 3 Share Postat Aprilie 3 https://www.facebook.com/share/v/192LnBck4w/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolfybv Postat Aprilie 3 Share Postat Aprilie 3 La 02.04.2025 la 7:53, B.B. a spus: Tardozzi a fost si a discutat cu Pecco acelasi lucru, vezi ultimul clip postat de mine. E mai jos in citat. TOTI pilotii aveau o strategie pentru schimbarea motocicletei. PECCO himself a zis cu gura lui ca s-a dus dupa MM - "he is a smart guy, he knows what he is doing".. deci in afara de cativa ofuscati pe motoretism.ro sectiunea curse externe si motogp nu e NIMENI suparat de ce a facut MM si de ce nu a fost penalizat, am citit si pe alte forumuri si pe social media, si plm, absolut nimeni nu discuta despre regulamente si cacaturi. Da, am văzut abia azi un video cu filmul complet al evenimentelor, pe secunde (am tot fost pe drumuri, n-am avut timp de dramoleta MM la COTA). Se pare că Pecco intr-adevăr observase că MM93 nu e pe moto și stătea cu ochii pe el ca pe butelie. Din filmările inițiale, când era cu paiul în gură, părea ca a fost luat prin surprindere, dar n-a fost cazul. Dar măgarul ăla de Tardozzi a tăcut ca un perfid, nu i-a spus nimic. Cât despre forumuri și ce-ai citit tu… știi ce e aia confirmation bias? E ceea ce ți s-a întâmplat ție Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Duminică la 11:35 Share Postat Duminică la 11:35 Apropo de "progresul" Yamaha,Quartararo era foarte pissed pt ca în cursă "motoreta mi-a spus după 2 ture ca nu voi putea termina cursa cu combustibilul rămas (lucru care s-a dovedit a fi total eronat) și prin urmare tot restul cursei am trecut și am mers pe fuel saving map",ceea ce a limitat drastic puterea. A zis ca Yamaha încearcă tot felul de idei introducând prin urmare din ce în ce mai multe variabile (stilul Honda) și ca I se pare un mod greșit de lucru,fiind nevoie în prima fază de "a good base" de la care sa pornească la început de weekend,părerea lui fiind ca nu se pot testa într-un weekend de cursa tot felul de noi componente. (Yamaha a adus la CoTA un al 2lea sasiu ce nu a mai putut fi testat din cauza vremii precum și un update pe electronică care update i-a făcut pocinogul din cursă). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Duminică la 13:17 Share Postat Duminică la 13:17 Acum 1 oră, Method a spus: Apropo de "progresul" Yamaha,Quartararo era foarte pissed pt ca în cursă "motoreta mi-a spus după 2 ture ca nu voi putea termina cursa cu combustibilul rămas (lucru care s-a dovedit a fi total eronat) și prin urmare tot restul cursei am trecut și am mers pe fuel saving map",ceea ce a limitat drastic puterea. A zis ca Yamaha încearcă tot felul de idei introducând prin urmare din ce în ce mai multe variabile (stilul Honda) și ca I se pare un mod greșit de lucru,fiind nevoie în prima fază de "a good base" de la care sa pornească la început de weekend,părerea lui fiind ca nu se pot testa într-un weekend de cursa tot felul de noi componente. (Yamaha a adus la CoTA un al 2lea sasiu ce nu a mai putut fi testat din cauza vremii precum și un update pe electronică care update i-a făcut pocinogul din cursă). Un alt sasiu, alta bascula, alte setari la electronica. dar, pana la urma el a pus prima mobra jos..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Marți la 05:26 Share Postat Marți la 05:26 ...si o comparatie Yamaha-Ducati facuta tot de dna cu margele : Fighting so closely with the class-leading Desmosedicis in the Sprint also gave Quartararo - MotoGP’s last non-Ducati champion in 2021 - a chance to see precisely where he is losing out. “In straight braking, we are quite OK,but where you have to brake with lean angle, like Turn 15, compared to them, they really stop the bike with both wheels, and we stop only by the front. So we have to improve our rear, not only on the traction, but also on how to stop the bike.” “The braking is not the problem. The bike is not well balanced. The front feeling I would say is maybe one of the strongest even [compared] to the Ducati. I can really feel everything I have on the front. “I'm using a lot of front brake compared to them. But they really use both wheels to stop, even on the sliding. We only brake by the front and if you put lean angle with a lot of front brake it’s quite tricky...[Fortunately] I can really feel the limit and pick up the bike before the front is completely closing. So like I said, it's a strong point that we have on the front. “The problem is I have a really good front and bad rear… The rear is not helping to really stop. “It's difficult also on acceleration, on mid-corner. Even on changing direction the bike is sliding a lot. “So it’s something that we are trying to work a lot on, to find the balance on the rear and find much more grip.” Adding to the complexity for Yamaha is that team-mate Alex Rins was initially “struggling more with the front than with the rear” in Austin. “I saw [Quartararo’s] data and he's braking later than me. But to copy his setup is quite difficult because we have different riding styles," Rins said. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Marți la 07:21 Share Postat Marți la 07:21 hai cu topicul pt Qatar! diiiiii! Cavalere, deschide tu topicul, ca asta de America a iesit bine sa pastram traditia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Marți la 07:47 Autor Share Postat Marți la 07:47 refreci @apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Marți la 07:51 Share Postat Marți la 07:51 Acum 2 ore, Method a spus: ...si o comparatie Yamaha-Ducati facuta tot de dna cu margele : Interesanta comparatia! Dar Margelata ar face bine sa isi schimbe nitel stilul de pilotaj. Nu de alta, dar Miller, abia venit pe M1 face mai bine cu motoreta aia, decat primadona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Marți la 07:59 Autor Share Postat Marți la 07:59 mai dai 2-3 curse lu Miller si dispare iar in anonimat, nu e stilul lui sa tina steagu sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Marți la 08:07 Share Postat Marți la 08:07 (editat) catargu' se face macaroana/fular Editat Marți la 08:08 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Marți la 11:26 Share Postat Marți la 11:26 Acum 3 ore, xt600 a spus: Interesanta comparatia! Dar Margelata ar face bine sa isi schimbe nitel stilul de pilotaj. Nu de alta, dar Miller, abia venit pe M1 face mai bine cu motoreta aia, decat primadona. Citeste ca am pus mai sus ce i s-a intamplat lui Q - din cauza unei erori,motoreta i-a spus ca nu termina cursa cu combustibilul pe care il are si a mers prin urmare cu fuel saving map toata cursa. Mare pilot Miller,daa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Marți la 18:17 Share Postat Marți la 18:17 Acum 6 ore, Method a spus: Citeste ca am pus mai sus ce i s-a intamplat lui Q - din cauza unei erori,motoreta i-a spus ca nu termina cursa cu combustibilul pe care il are si a mers prin urmare cu fuel saving map toata cursa. Mare pilot Miller,daa merge bine cu yamaha miller. Ii place feelingul pe fata, el fiind un pilot care are nevoie de feeling pe fata... de aia merge bine pe ploaie. partea intresanta este ca el a trecut pe la mai multe branduri, deci are ceva experienta cu toate. In timp ce Q a mers doar pe yamaha.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Miercuri la 05:37 Share Postat Miercuri la 05:37 (editat) True - Miller are nevoie de feeling pe fata...cred ca toti pilotii in prima instanta,instinctual asta vor - feeling pe fata.Motoretele astea noi f grippy pe spate (trendul Ducati) ii obliga la cu totul altceva insa.... Cred ca si Miller si...Oli?Zarco? care mai pilotau bine pe ploaie? merg bine pe ud pt ca sunt conditii low grip si au totodata cohones sa riste.Merg bine cand limita e mult mai mica.De laudat sunt pilotii care merg bine in orice conditii - si Marcelino merge bine pe ploaie,si Pecco nu?Numa ca ei stiu sa forteze si pe high grip,ceea ce Miller nu stie. (Deschid o paranteza - poate Zarco are dreptate sa spuna ca motocross'ul nu e benefic pt antrenamente pt ca ii invata sa fie destui de agresivi cu acceleratia,insa pe partea cealalta cei mai buni piloti se antreneaza la motocros...cine stie cum e mai bine...Maravilla oare face motocross?sau doar asfalt cu pit-bikes? Nu am fost niciodata fanul lui Miller (desi mi-a parut rau pt el cand a pierdut acel campionat la moto3 lovit de AM) si nu cred ca aduce o plusvaloare la Yamaha - ori colegul xt aia incerca de fapt sa spuna si de aia l-am si contrazis - el sublinia faptul ca Miler (in aceasta cursa) a mers mai bine decat doamna cu margele si indirect faptul ca Q e mai slab pilot decat Miller si sa marseze in continuare pe teoria lui ca de fapt Yamaha e o motoreta f buna (si japonezii nu au ramas in 2016-2017 cu tehnologia),doar ca nu e exploatata la maximum de Q - faptul ca el isi spune acest crez la fiecare gp nu il face veridic. Yeah,right,Q nu exploateaza marea Yamaha la 100%, vine Miller si "ii da tot bordu" Editat Miercuri la 05:44 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Miercuri la 10:49 Share Postat Miercuri la 10:49 (editat) Acum 23 ore, Method a spus: Citeste ca am pus mai sus ce i s-a intamplat lui Q - din cauza unei erori,motoreta i-a spus ca nu termina cursa cu combustibilul pe care il are si a mers prin urmare cu fuel saving map toata cursa. Mare pilot Miller,daa Dar parca Q a iesit cu motoreta 2, nu? L-a pus cineva sa dea pe jos main bike? Prostia se plateste! In alta ordine de idei, daca privesti statistic, toate cele trei etape, cu fp-uri, q-uri, race 1, race 2, vei vedea ca statistic, Miller este usor in fata primadonei, fapt care se reflecta si in clasament. Cum o dai, pana in prezent, Miller se descurca ceva mai bine pe M1 si ii arata mai corect potentialul, decat Q. Si asta in conditiile in care Miller are doar 3 etape cu aceasta motoreta... Sau, daca vrei altfel, avand in vedere ca pentru tine Miller este un 0 barat, pe acest debut de sezon, Q a scazut sub Miler, adica sub 0. Altfel spus, Q<0. Editat Miercuri la 10:57 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Miercuri la 10:51 Share Postat Miercuri la 10:51 Acum 1 minut, xt600 a spus: Q<0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Miercuri la 10:55 Share Postat Miercuri la 10:55 Acum 3 minute, frigider a spus: Gata! M-ai prins.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Miercuri la 11:05 Share Postat Miercuri la 11:05 (editat) Acum 16 minute, xt600 a spus: Dar parca Q a iesit cu motoreta 2, nu? L-a pus cineva sa dea pe jos main bike? Prostia se plateste! In alta ordine de idei, daca privesti statistic, toate cele trei etape, cu fp-uri, q-uri, race 1, race 2, vei vedea ca statistic, Miller este usor in fata primadonei, fapt care se reflecta si in clasament. Cum o dai, pana in prezent, Miller se descurca ceva mai bine pe M1 si ii arata mai corect potentialul, decat Q. Si asta in conditiile in care Miller are doar 3 etape cu aceasta motoreta... Sau, daca vrei altfel, avand in vedere ca pentru tine Miller este un 0 barat, pe acest debut de sezon, Q a scazut sub Miler, adica sub 0. Altfel zpus, Q<0. Q intradevar a imprastiat motoreta 2,si e greseala lui,insa el spunea ca din cauza "update'ului" pe electronica s-a produs eroarea cu fuelul. Banuiesc ca daca au facut update la electronica il aveau si pe main bike nu?Sau l-au facut doar pe motoreta de rezerva? Vad ca tu crezi asa foarte mult in steaua lui Miller si daca vrei sa punem si un pariu unde va ateriza in clasament Miller la final de sezon fata de Q,iti dau cote de 2:1.Asa pe 100 lei sa nu fiu rau.Deal? Pt ca daca ai incredere in discursul tau (si anume ca Q nu stie sa exploateze motoreta Yamaha ba mai nou e inferior lui Miller),daca esti convins ca ai dreptate,nu ar fi nici o problema sa castigi si cateva sute de lei de la un fraier care e de parere diametral opusa,deoarece Miller - acest fenomen al motogp'ului aceasta nestemata in tzarana care de la primele atingeri ale motoretei e peste pilotul nr.1 al Yamaha,nu va avea nici o dificultate astfel a-l depasi pe Q in clasament. In concluzie,"daca privesti statistic",eu vreau sa iti bag niste bani in buzunar,ce zici? Editat Miercuri la 11:06 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Miercuri la 18:47 Share Postat Miercuri la 18:47 Acum 7 ore, Method a spus: Vad ca tu crezi asa foarte mult in steaua lui Miller si daca vrei sa punem si un pariu unde va ateriza in clasament Miller.... In concluzie,"daca privesti statistic",eu vreau sa iti bag niste bani in buzunar,ce zici? Nu vreau sa bag niste sute de lei in buzunar si nici nu cred in "steaua lui Miller". Doar remarcam o stare de fapt: in acest moment, Miller se descurca mai bine cu motoreta aia si este inaintea lui Q in clasament. Ce va fi pana la final, nici mama omida nu poate prezice. Nu o fi Miller pilot de topul competitiei, dar clar Q este un pilot mult supraevaluat, in acest moment. Singura lui calitate: este rapid in conditii ideale. Marea problema este ca acele conditii ideala apar foarte rar, pentru el. Incet, incet, se profileaza un nou Vinales in paddock, vorbitor de franceza. Este drept, Pentru Yamaha este cel mai bun pilot pe care il pot gasi pe piata, dar nu este ceea ce trebuie pentru o echipa care trebuie sa recupereze atat de mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Joi la 05:48 Autor Share Postat Joi la 05:48 m-as mira foarte tare sa tina mult minunea lu Miller Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Joi la 09:51 Share Postat Joi la 09:51 La 09.04.2025 la 8:37, Method a spus: True - Miller are nevoie de feeling pe fata...cred ca toti pilotii in prima instanta,instinctual asta vor - feeling pe fata.Motoretele astea noi f grippy pe spate (trendul Ducati) ii obliga la cu totul altceva insa.... Cred ca si Miller si...Oli?Zarco? care mai pilotau bine pe ploaie? merg bine pe ud pt ca sunt conditii low grip si au totodata cohones sa riste.Merg bine cand limita e mult mai mica.De laudat sunt pilotii care merg bine in orice conditii - si Marcelino merge bine pe ploaie,si Pecco nu?Numa ca ei stiu sa forteze si pe high grip,ceea ce Miller nu stie. (Deschid o paranteza - poate Zarco are dreptate sa spuna ca motocross'ul nu e benefic pt antrenamente pt ca ii invata sa fie destui de agresivi cu acceleratia,insa pe partea cealalta cei mai buni piloti se antreneaza la motocros...cine stie cum e mai bine...Maravilla oare face motocross?sau doar asfalt cu pit-bikes? Nu am fost niciodata fanul lui Miller (desi mi-a parut rau pt el cand a pierdut acel campionat la moto3 lovit de AM) si nu cred ca aduce o plusvaloare la Yamaha - ori colegul xt aia incerca de fapt sa spuna si de aia l-am si contrazis - el sublinia faptul ca Miler (in aceasta cursa) a mers mai bine decat doamna cu margele si indirect faptul ca Q e mai slab pilot decat Miller si sa marseze in continuare pe teoria lui ca de fapt Yamaha e o motoreta f buna (si japonezii nu au ramas in 2016-2017 cu tehnologia),doar ca nu e exploatata la maximum de Q - faptul ca el isi spune acest crez la fiecare gp nu il face veridic. Yeah,right,Q nu exploateaza marea Yamaha la 100%, vine Miller si "ii da tot bordu" miller a mers intotdeauna bine in conditii de grip precar. Cam cum a fost pana acum. Nu mi-a se pare un pilot extraodinar, dar e un pilot bun, care poate sa dea un feedbsck bun in special pe franare. Un pilot care merge bine doar in conditii de grip slab, este un pilot care nu poate sa exploateze cum trebuie accelerarea. Exact acolo unde ducati face diferenta pe iesirile din viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Joi la 11:29 Share Postat Joi la 11:29 Acum 16 ore, xt600 a spus: Ce va fi pana la final, nici mama omida nu poate prezice. Nu o fi Miller pilot de topul competitiei, dar clar Q este un pilot mult supraevaluat, in acest moment. Singura lui calitate: este rapid in conditii ideale. Ee uite ca eu (si probabil multi alti oameni normali care urmaresc competitia) pot prezice ca Q va fi in fata cel putin a lui Miller pana la final.Si asta nu e ca si cum as fi prezis ceva,e ceva super logic bazat pe istoria recenta si palmaresul fiecaruia dintre ei in aceasta competitie. Q este singurul pilot care s-a batut cat de cat cu Marquez.In 2020 Marquez s-a rupt la Jerez incercand sa prinda pe....ghici cine? Q are multe neajunsuri,dar nu mi se pare supraevaluat.Cred ca este un pilot cu potential fantastic. Are si multe carente - caderile psihologice din 2020 dar si de sfarsit de 2022 ce l-au facut sa treaca pe sub 2 titluri mondiale,samd.Insa mi se pare ca e capabil sa se duca la maxim cu o motoreta fara sa cada,ceea ce e un lucru extrem de rar.Si asta cred ca il va face pe viitor campion mondial (daca isi revine din visare si pleaca finally de la Yamaha). Faptul ca tu il faci tap ispasitor pt declinul Yamaha...e deja copilaresc.Dar na,daca nu l-ai face pe el,atunci teoria ta cu japonezii uber ales nu ar mai tine apa,ar insemna ca (Doamne-fereste !) au gresit bravii ingineri motoretele si au mai si batut pasul pe loc din 2016-2017 incoace (cand nu era Q la echipa dar vorba aia "don't let the truth spoil a good story",nu? 1 oră în urmă, damager a spus: miller a mers intotdeauna bine in conditii de grip precar. Cam cum a fost pana acum. Nu mi-a se pare un pilot extraodinar, dar e un pilot bun, care poate sa dea un feedbsck bun in special pe franare. Un pilot care merge bine doar in conditii de grip slab, este un pilot care nu poate sa exploateze cum trebuie accelerarea. Exact acolo unde ducati face diferenta pe iesirile din viraje. Nu sunt de acord ca e un pilot bun - de ce spun asta : un pilot bun e constant.Nu poti fi pilot bun si inconstant,efectiv se bat cap in cap cele 2 definitii.Exemplul cel mai bun e Vinales : un pilot fantastic,extrem de rapid,probabil top 3 cei mai rapizi piloti,dar teribil de inconstant.Chiar si pe motorete bune la vremea lor,facea o cursa stelara si 4-5 anonim.Si normal ca la sfarsit de sezon cand se tragea linie el era pe niciunde.Eu nu pot sa spun ca astia sunt piloti buni. Miller e la fel - are vreo cateva curse unde merge bine,probabil ii plac circuitele,are si aceasta abilitate de a merge bine in conditii de low grip,dar in majoritatea timpului e pe undeva in ultima treime a plutonului.Si a avut si motorete de top,nu putem spune ca nu a avut sanse. A,si nu mai zic de stilul "personal" pe motoreta - ma cum sa mergi in 2025 ca Doohan in '93 cu cwru intr-o parte si capul in alta? Astia nu mai stiu cum sa se duca pe apex cu tot corpul,cum sa ajute motoreta mai mult,si Miller vine cu stilul smuls de acum 30 de ani. Si baiatul asta se presupune ca ar fi concurent pt Q.C'mon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat ieri la 06:04 Share Postat ieri la 06:04 Acum 18 ore, Method a spus: Ee uite ca eu (si probabil multi alti oameni normali care urmaresc competitia) pot prezice ca Q va fi in fata cel putin a lui Miller pana la final.Si asta nu e ca si cum as fi prezis ceva,e ceva super logic bazat pe istoria recenta si palmaresul fiecaruia dintre ei in aceasta competitie. Q este singurul pilot care s-a batut cat de cat cu Marquez.In 2020 Marquez s-a rupt la Jerez incercand sa prinda pe....ghici cine? Q are multe neajunsuri,dar nu mi se pare supraevaluat.Cred ca este un pilot cu potential fantastic. Are si multe carente - caderile psihologice din 2020 dar si de sfarsit de 2022 ce l-au facut sa treaca pe sub 2 titluri mondiale,samd.Insa mi se pare ca e capabil sa se duca la maxim cu o motoreta fara sa cada,ceea ce e un lucru extrem de rar.Si asta cred ca il va face pe viitor campion mondial (daca isi revine din visare si pleaca finally de la Yamaha). Faptul ca tu il faci tap ispasitor pt declinul Yamaha...e deja copilaresc.Dar na,daca nu l-ai face pe el,atunci teoria ta cu japonezii uber ales nu ar mai tine apa,ar insemna ca (Doamne-fereste !) au gresit bravii ingineri motoretele si au mai si batut pasul pe loc din 2016-2017 incoace (cand nu era Q la echipa dar vorba aia "don't let the truth spoil a good story",nu? Nu sunt de acord ca e un pilot bun - de ce spun asta : un pilot bun e constant.Nu poti fi pilot bun si inconstant,efectiv se bat cap in cap cele 2 definitii.Exemplul cel mai bun e Vinales : un pilot fantastic,extrem de rapid,probabil top 3 cei mai rapizi piloti,dar teribil de inconstant.Chiar si pe motorete bune la vremea lor,facea o cursa stelara si 4-5 anonim.Si normal ca la sfarsit de sezon cand se tragea linie el era pe niciunde.Eu nu pot sa spun ca astia sunt piloti buni. Miller e la fel - are vreo cateva curse unde merge bine,probabil ii plac circuitele,are si aceasta abilitate de a merge bine in conditii de low grip,dar in majoritatea timpului e pe undeva in ultima treime a plutonului.Si a avut si motorete de top,nu putem spune ca nu a avut sanse. A,si nu mai zic de stilul "personal" pe motoreta - ma cum sa mergi in 2025 ca Doohan in '93 cu cwru intr-o parte si capul in alta? Astia nu mai stiu cum sa se duca pe apex cu tot corpul,cum sa ajute motoreta mai mult,si Miller vine cu stilul smuls de acum 30 de ani. Si baiatul asta se presupune ca ar fi concurent pt Q.C'mon... eh, lasa comparatia cu Q, nu isi are sensul. Pana si MM a decretat ca i se pare cel mai talentat dupa el cand a fost intrebat pe cine ar alege . A zis ca trebuie sa zica Pecco ca o sa ii fie coleg, dar Q i se pare cel mai talentat dupa el. problema lui Miller este ca, intr-un fel care nu mi-l explic, toaca guma extrem de repede si de aia la inceput e in fata si merge bine si apoi cade rapid in pluton. poate o sa ne contrazica anul asta, dar sa nu uitam ca a venit direct de la moto3, si era vaxut ca mare speranta, ca de aia l-a luat ducati. de ex mi-i se pare mai bun decat colegul lui Ogura de la trackhouse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 07:13 Share Postat ieri la 07:13 1 oră în urmă, damager a spus: toaca guma extrem de repede proabil e agresiv ca stil de pilotaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.