Cristian C. Postat Vineri la 10:58 Share Postat Vineri la 10:58 Acum 1 oră, valentin.urda a spus: Salut, felicitari pentru achizitie. Sunt in cautarea unei motociclete de touring si ma tot uit la CFmoto 450MT, Benelli TRK 502 si dupa ce am fost saptamana asta la ATVROM am vazut si noul model CFmoto 700MT. Acum sunt si mai indecis, si datorita faptului ca cei de la ATVRom nu au nici una din cele 2 motociclete la testdrive. 450MT pare cea mai interesanta dintre cele 3, datorita greutatii dar apare si 700Mt care are motor mai mare si mai multa putere la pret similar. Deoarece eu caut ceva pentru plimbari exterioare cu pasager (75kg +65kg), intrebarea mea e urmatoarea: Cum se comporta 450MT cu pasager la plimbari mai lungi cu viteze intre 80-120km/h? Vibreaza la 100-110 km/h? Te salut si pe tine si pe ceilalți! Majoritatea motoarelor suporta pe subframe pe la 190kg sarcina. Referitor la ce ai adus in discuție.. poate te ajuta experiența mea cu 390-ul adventure de la ktm. Am fost vara trecuta in Albania, cu pasager si bagaje ~ 60kg+60kg+20-30kg.. pentru touring a fost ok. OK si atât. Au fost pe la vreo 3.200km totalul, cu drumuri bune, porțiuni fara asfalt, dar nare parte asfalt. La depășiri se comporta rezonabil, trebuiau "pregatite" iar in portiunile de urcare prin Macedonia nu puteam depasi uneori 90 in full gas. Altfel.. ma deplasam lejer cu 90-110. In depășiri urca spre 120-130 daca se impunea. Suspensia setată corespunzător, parbriz înlocuit si sei retapițate, cam astea au fost modificările de confort. Au contat. Ceva mai multa putere conteaza mult pentru astfel de plimbări. Mi am achiziționat si un NT1100 pentru plimbările de anul ăsta, tocmai pentru a compensa neajunsurile unui motor de capacitate mica, ieftin s.a.m.d. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Vineri la 11:34 Share Postat Vineri la 11:34 Acum 35 minute, Cristian C. a spus: Te salut si pe tine si pe ceilalți! Majoritatea motoarelor suporta pe subframe pe la 190kg sarcina. Referitor la ce ai adus in discuție.. poate te ajuta experiența mea cu 390-ul adventure de la ktm. Am fost vara trecuta in Albania, cu pasager si bagaje ~ 60kg+60kg+20-30kg.. pentru touring a fost ok. OK si atât. Au fost pe la vreo 3.200km totalul, cu drumuri bune, porțiuni fara asfalt, dar nare parte asfalt. La depășiri se comporta rezonabil, trebuiau "pregatite" iar in portiunile de urcare prin Macedonia nu puteam depasi uneori 90 in full gas. Altfel.. ma deplasam lejer cu 90-110. In depășiri urca spre 120-130 daca se impunea. Suspensia setată corespunzător, parbriz înlocuit si sei retapițate, cam astea au fost modificările de confort. Au contat. Ceva mai multa putere conteaza mult pentru astfel de plimbări. Mi am achiziționat si un NT1100 pentru plimbările de anul ăsta, tocmai pentru a compensa neajunsurile unui motor de capacitate mica, ieftin s.a.m.d. Si ce parere ai de NT1100 sau nu ai apucat sa faci inca plimbari cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Vineri la 12:13 Share Postat Vineri la 12:13 Acum 31 minute, DonFlamingo a spus: Si ce parere ai de NT1100 sau nu ai apucat sa faci inca plimbari cu el? Am facut numai 850km, vreo 200 cu pasager. Pentru mers solo preferinta mea e modul rain, mi-e mai plăcută la condus. Cu pasager, puterea maxima, sisteme pe minim, nu simți nici pasagerul și e foarte sprintenă, însă șaua e o glumă proastă, nu am mers pe ceva mai nașpa. (Am avut bandit, 600RR, ktm-ul, fiecare muult mai confortabile) Incă mai cântăresc variantele, să vad ce aleg, sa confort honda sau retapitare existenta. Prefer întotdeauna pentru naveta/mers oras si imprejur ktm-ul, Nt-ul pentru 200km+ la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Vineri la 12:28 Share Postat Vineri la 12:28 Moaaa, zici că CF ăsta de 450 e Sf Graal al motocicletelor! Nu zic că e rău, dar nu mi se pare nimic atât de wow! Drept că dacă analizezi gradul de satisfacție al clienților de multe ori este superior la produsele low end... În fine, la cum l-am simțit eu mergând puțin, singur și fără bagaje, nu-l văd adecvat pt touring în 2 + bagaje. Și nu pt că nu e , dar nici frânele nu-mi dau curaj pt așa ceva. My 0.02$ opinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Vineri la 13:00 Share Postat Vineri la 13:00 Hanț merea cu Mobra 50 la mare,cu Helga pasager.Anii 85.O mai segmenta pe drum.Mobra....poate și pe Helga:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Vineri la 13:15 Share Postat Vineri la 13:15 Acum 15 minute, pinnochio a spus: Hanț merea cu Mobra 50 la mare,cu Helga pasager.Anii 85.O mai segmenta pe drum.Mobra....poate și pe Helga:)) :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Vineri la 13:55 Share Postat Vineri la 13:55 6 hours ago, Ovidiu M said: Sunt curios daca cei care recomanda Honda sau KTM au avut vre-odata motocicleta cu motor monocilindru (vibratii, limitari la plaja de turatii, smuceli, etc) . Eu am avut si nu recomand la nimeni. Îți satisfac eu parțial curiozitatea, am avut multe în trecut, am și acum (două bucăți) și sper să mai am vre-odată și altele. Uite, @Cristian C. care a postat mai sus zice că a făcut 3200km în concediu cu o amărăciune de monocilindru, poate făcea mai mult săracu', da' l-au omorât vibrațiile și smucelile. Iar pe forumul ăsta mare există și unu', @Constantin pe numele lui, mai vârstnic decât mine cu vreo douăj' de ani și cam zglobiu din fire, care merge cu CRF 300 Rally fără să se plângă de vibrații și smuceli. Mai e unu', @Kristian, a avut și el mai multe și are și acum vreo două, @ivan pedala care ne-a părăsit din nefericire, dar nu cred că din cauza vibrațiilor, chiar inițiatorul topicului are așa ceva, și nenumărați alții. Iar din experiența mea redusă pe și cu motociclete, smucelile le simt în general cei care n-au habar să lucreze cu ambreiajul. Nu zic nimic de limitări la plaja de turații, pentru că nu înțeleg ce inseamnă asta. Lăsând gluma deoparte, și eu aș fi curios de ce sunt atâția posesori de permise categoria A care sunt plângăcioși (nu pot să-i compar cu fetele, risc să fiu acuzat de misoginism și altele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat Vineri la 14:18 Share Postat Vineri la 14:18 Este strict parere personala si nu judec pe cei ce le cumpara si sunt multumiti. Partea buna pentru toti este ca avem de unde alege. Este adevarat ca iti faci foarte bine treaba cu mono, dar, strict parerea mea, nu recomand. Referitor la limitari pe plaja de turatii, eu am avut Aprilia Pegaso 650 si se simtea bine intre 3 - 5k ture (peste vibra si intra in plafonare si sub smucea). Am mai avut si Kawasaki KLE si Honda SW, ambele bi si m-am simtit muuult mai bine pe ele. Repet: parerea mea si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Vineri la 14:38 Autor Share Postat Vineri la 14:38 Acum 8 ore, Ovidiu M a spus: Felicitari pentru achizitie si drmuri bune. Sunt curios daca cei care recomanda Honda sau KTM au avut vre-odata motocicleta cu motor monocilindru (vibratii, limitari la plaja de turatii, smuceli, etc) . Eu am avut si nu recomand la nimeni. Acum 5 ore, valentin.urda a spus: Salut, felicitari pentru achizitie. Sunt in cautarea unei motociclete de touring si ma tot uit la CFmoto 450MT, Benelli TRK 502 si dupa ce am fost saptamana asta la ATVROM am vazut si noul model CFmoto 700MT. Acum sunt si mai indecis, si datorita faptului ca cei de la ATVRom nu au nici una din cele 2 motociclete la testdrive. 450MT pare cea mai interesanta dintre cele 3, datorita greutatii dar apare si 700Mt care are motor mai mare si mai multa putere la pret similar. Deoarece eu caut ceva pentru plimbari exterioare cu pasager (75kg +65kg), intrebarea mea e urmatoarea: Cum se comporta 450MT cu pasager la plimbari mai lungi cu viteze intre 80-120km/h? Vibreaza la 100-110 km/h? Multumesc frumos. CF Moto 450 MT este motocicleta de 100km/h si atat. In oras acum in rodaj fiind 500km, are putere sa traga, defapt mare diferenta eu nu simt, single vs solo la reprize pana in 90-100km/h. Luand in calcul 175kg moto 185kg 2persoane si 17l benzina (de fel o tin full, pun benzina la 100km). Acum, fiind obisnuit cu naked de 1200 (pe vremuri) si masina "puternicuta", eu nu ma simt in siguranta la +100km/h cu CF Moto 450 MT, asta pt gustul meu. Eu ma simt bine cand am rezerve de putere pe asfalt, de fel depasesc tot ce am in fata mea cu masina, cu moto asta, nu prea pot sa fac asta. B- Ciolpani e ok pe DN1, dar trebuie sa tii cont de faptul ca in 6-a fiind: 1) 0-100km/h se misca bine ca un 3.0d 2)100-130km/h se misca decent ca un 2.0d 3)130-160km/h se misca ca 2.0i 150cai Skyactive de la Mazda, astepti.....pierzi timp....bagi o tigara daca fumezi....sau....pui apa la fiert pt un ceai. Repet CF Moto 450 MT chiar este o motocicleta de adventure. Este o Yamaha XT 660 Z Tenere, exact asa cum trebuia sa fie din prima. Daca tu esti ok si NU sari de 100km/h esti super ok cu 450 MT. Daca iti pui mintea la 130km/h cu un 2.0d de 180cai, te mananca ala pe paine de nu te vezi, adica trebuie cumva sa iti vezi lungul nasului cu 450 MT pe asfalt cand discutam de linii drepte. Cum se deschide Transfagarsanul, abia astept sa o duc pe acolo. Cilcistica pt viraje, imi pare foarte buna (inclusiv cu pasager), iar anvelopele CST nu ma deranjeaza pana acum la mersul meu. Acum 46 minute, Ovidiu M a spus: Este strict parere personala si nu judec pe cei ce le cumpara si sunt multumiti. Partea buna pentru toti este ca avem de unde alege. Este adevarat ca iti faci foarte bine treaba cu mono, dar, strict parerea mea, nu recomand. Referitor la limitari pe plaja de turatii, eu am avut Aprilia Pegaso 650 si se simtea bine intre 3 - 5k ture (peste vibra si intra in plafonare si sub smucea). Am mai avut si Kawasaki KLE si Honda SW, ambele bi si m-am simtit muuult mai bine pe ele. Repet: parerea mea si atat. Am avut si eu Pegaso-uri, ai dreptate este o moto de 4500-5000rpm max undeva 110km/h parca avea maxim. Am un prieten cu KLE500. Am facut schimb de motociclete B-Cioplani si pot sa zic ca nu se compara. Arata la fel dar: 1)Ergonomia la 450 este cu adevarat de adventure. KLE-ul fiind un naked bike cu roata de 21 pe fata. 2)Motorul de la KLE500 are caracter ON/OFF fata de CF Moto 450 MT care de la 1500rpm este nu "elastic" ci "electric" in caracter si NU vibreaza, KLE500, cam vibreaza. Merge foarte rotund pt cilindreea sa 450-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat Vineri la 19:07 Share Postat Vineri la 19:07 6 hours ago, ENEOS said: Moaaa, zici că CF ăsta de 450 e Sf Graal al motocicletelor! Nu zic că e rău, dar nu mi se pare nimic atât de wow! Drept că dacă analizezi gradul de satisfacție al clienților de multe ori este superior la produsele low end... În fine, la cum l-am simțit eu mergând puțin, singur și fără bagaje, nu-l văd adecvat pt touring în 2 + bagaje. Și nu pt că nu e , dar nici frânele nu-mi dau curaj pt așa ceva. My 0.02$ opinion. Poi exprima-te ...ce intelegi prin touring . Daca compari cu yamahaia lu matale ....evident ca este de rahan pe asfalt ...altfel , pe macadam sau off decent este absolut ce trebuie . Dpmdv , este o strutocamila cu care faci si 1000 km daca vrei neaparat sa concurezi la Iron But ...dar , cel mai important , in range-ul de 300-500 km / combinat , este ce trebuie . Am fost cu shoarecu ( care este mai mare ca mine ) ...deci 2 malamuti pe un parci de mobra , si s-o descurcat de minune . ...Stai sa se implementeze mai bine radarele minune .....si atunci o sa mor de ras cand o sa vaz zmeii cum merg cu 50/90/130. Consumul cu 2 doar asfalt ..este de cca 4.1 , pe acilea prin sud ( cam 400km ) ....inca nu am vazut muntele cu ea . Consumul singur cu asfalt + off este de cca 4.2 ( cca 250 km ) In oras este fasneata , papa cam 5.4 la mine .......dar nu se compara cu un scuter cinstit de 300 Am avut freewind ...si ala vibra ,nu asta ......ce face mt-ul asta e pistol cu apa . Din cate ''plangeri '' am vazut , tind sa cred ca multi o cumpara doar ca este ieftina , fara sa tina cont daca este pt nevoile/ aspiratiile lor . Pe afara , se lauda uniii ca au trecut cu brio de 50k fara interventii ...unii pulsand spre 70k.....deci ar fi si fiabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Vineri la 19:36 Share Postat Vineri la 19:36 Acum 21 minute, 3.14 a spus: ce intelegi prin touring . Daca compari cu yamahaia lu matale ....evident ca este de rahan pe asfalt ...altfel , pe macadam sau off decent este absolut ce trebuie Touring dpmdv se întâmplă pe asfalt, cu bagaje și eventual pasager(ă). Yamaha mea actuală e un pârci, bună doar de golănit pe viraje. Cu pasageră am mers puțin de tot, nu mă aștept la 'fo revelație, cu bagaj am fost la Suceava anul trecut, singur, n-am ce-i reproșa (în afara faptului că nu mă puteam urca pe ea așezată pe cricul lateral că voia să se verse (aveam un sac pe șaua pasager și era nițel delicat de trecut cracul peste cu stângul pe sol). Drept că grupul a fost format în mare parte din ciopăriști, deci viteză aproape legală. Acum 26 minute, 3.14 a spus: 2 malamuti pe un parci de mobra Și se mai oprește?!? Nu mi s-a părut prea frânăcioasă nici cu 80 kg ale mele pe ea... Acum 27 minute, 3.14 a spus: shoarecu ( care este mai mare ca mine ) Pe barosăneală, n-ai da' l-ai hrănit bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Sâmbătă la 18:07 Share Postat Sâmbătă la 18:07 touring faci cu ce vrei si iti vine la mana, cu ce iti place si cu ce pune zambet pe fata ta. cum au facut acum 10-12 ani niste baieti transalpina neasfaltata pe sportive cum altii pleaca in jurul lumii pe un Cub90 fiecare isi defineste viziunea asupra touringului din propria perspectiva. ca nu pica in aceeasi categorie cu ceilalti 80% din calaretii de motorete n-are a face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat Sâmbătă la 18:36 Share Postat Sâmbătă la 18:36 Conform teoriei lu matale , touring se poate face si la pas ...daca-ti este accesibil , iar negru poate fi maro iar albul poate fi rosu ....in functie de viziunea fiecaruia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Sâmbătă la 18:38 Share Postat Sâmbătă la 18:38 Acum 1 minut, 3.14 a spus: Conform teoriei lu matale , touring se poate face si la pas ...daca-ti este accesibil , iar negru poate fi maro iar albul poate fi rosu ....in functie de viziunea fiecaruia bine ca nu mi-ai varat-o pe aia ca barbatii pot fii femei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Sâmbătă la 19:08 Share Postat Sâmbătă la 19:08 Acum 58 minute, Cavaleru a spus: cum au facut acum 10-12 ani niste baieti transalpina neasfaltata pe sportive cum altii pleaca in jurul lumii pe un Cub90 fiecare isi defineste viziunea asupra touringului Și cea asupra sexului, unii plătesc să fie biciuiți de niște tăntici îmbrăcate în piele. Viziunea mea e că touring se face în mod optim cu FJR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Sâmbătă la 19:41 Share Postat Sâmbătă la 19:41 Alții fac ture lungi pe R1, nu înseamnă că aș face și eu. Btw, se duce dreq' topicul omului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Duminică la 01:14 Share Postat Duminică la 01:14 N-ar fi primul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Duminică la 07:01 Share Postat Duminică la 07:01 Acum 11 ore, Lucian_M a spus: Btw, se duce dreq' topicul omului... Poate fi constructiv, cumva mă identific cu omul când m-am decis sa cumpăr ktm ul 390 adventure în urma cu 2 ani pentru motivele menționate de el: -touring -offroad ocazional (adică drum fără asfalt mai mult decât mers prin padure) -întreținere minimă Dintre toate acestea touring-ul s-a concretizat 95% pe asfalt și partea cu întreținerea. Așadar.. modelul unei motociclete orientat spre denunirea de adventure își are explicația doar pentru drumuri mai proaste pe unde vrei să te limbi (Transfăgărășan, alte drumuri din infrastructura României) Într-adevăr, pentru omul de rând e suficient, însă a fi motociclist nu se oprește doar aici (că de aceea nu lăsăm o motocicletă stock și continuăm să investim în toate accesoriile posibile pentru ea) așa am ajuns și eu la aceeași motocicletă potrivită pentru touring ca și precedenta, NT1100. De ce? Pentru că mai bine te deplasezi din A în B cu un Mercedes decât cu un Logan. Nu e motiv sau argument de înlocuit un motor, însă s-a întâmplat intr-un final, de la 5.000 la 16.000 prețul fiecăreia (deci nu se mai pune problema să o alegi doar pentru că e mai ieftină pentru ce oferă). Până ne identificăm cu ce motor ne potrivim, mai schimbăm diverse modele, poate acum e bun MT 450, în viitor poate va deschide topic cu suzuki 1000GT sau bmw 1300GS sau vreun FJR sau Tracer9GT ș.a.m.d. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Duminică la 13:00 Share Postat Duminică la 13:00 Acum 5 ore, Cristian C. a spus: pe unde vrei să te limbi (Transfăgărășan, alte drumuri din infrastructura României) Devine interesant dacă e cu limbi pe drumuri! Deocamdată le-am dat înainte. Acum 5 ore, Cristian C. a spus: touring NT1100. De ce? Pentru că mai bine te deplasezi din A în B cu un Mercedes decât cu un Logan Nu mi s-a părut vreun Mercedes NT1100... Drept că am mers doar ~3km cu una. Bine, e și de la scufiță, nu concep touring cu 2 cilindri paraleli și lanț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Duminică la 13:17 Share Postat Duminică la 13:17 Acum 14 minute, ENEOS a spus: Devine interesant dacă e cu limbi pe drumuri! Deocamdată le-am dat înainte. Nu mi s-a părut vreun Mercedes NT1100... Drept că am mers doar ~3km cu una. Bine, e și de la scufiță, nu concep touring cu 2 cilindri paraleli și lanț. 1.Mi-a scăpat. 2.Era o forma de comparație. Într-adevar, șaua trebuie neapărat schimbată, ca mai proastă n-am avut sub poponeata, parca ai călători pe o bordură efectiv, cei 2 cilindrii își fac treaba, 112nm mișcă, iar lanțul.. cardanul.. preferințele fiecaruia. Daca aveam 20.000 ma uitam la Triumph 1200, dar nu am avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat Duminică la 14:05 Share Postat Duminică la 14:05 (editat) 19 hours ago, Cavaleru said: bine ca nu mi-ai varat-o pe aia ca barbatii pot fii femei.. Daca vrei ...zi-mi , am tolba plina 18 hours ago, Lucian_M said: Alții fac ture lungi pe R1, nu înseamnă că aș face și eu. Btw, se duce dreq' topicul omului... Dupa cum am zis ...altii merg pe jos in jurul lumii .... Probabil ....ca sa fie discutia mai constructiva , ar trebui sa cadem de accord a ceea ce inseamna touring , adventure , naked , speed ...etc , fara sa cadem in extreme ca nu stiu cine a facut off cu goldwing sau harley, sa ca nu stiu cine a facut turul europei pe scuter de 125. Pentru oamu de rand ca mine , cu skill sub mediu , touringul il fac cu un anumit tip de mobra altfel este chin pt mine , offroad cu alt tip de mobra ca iarasi este chin ....samd. Revenind la CF450Mt ....este o strutocamila care nu face nimic bine , dar le impaca pe toate (pt aia noobi sau saraci ca mine . ) Editat Duminică la 14:07 de 3.14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Duminică la 14:44 Share Postat Duminică la 14:44 Putem cădea de acord, dar pe un topic nou, să îi lăsăm omului curat pe aici. Încerc să fac eu unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat Duminică la 16:09 Share Postat Duminică la 16:09 1 hour ago, Lucian_M said: Putem cădea de acord, dar pe un topic nou, să îi lăsăm omului curat pe aici. Încerc să fac eu unul. Man ...eu am 450 MT ...deci is ontopic . Problema este ca , aceste categorii au aparut fix datorita celor ca mine , ca tine , care nu au un skill deosebit pt orice ..... Doar imagineaza-ti : daca unu urca cu harley o rapa pe care multi enduristi / crossisti o evita ....inseamna ca se poate orice skill sa ai , iar restul sunt bani aruncati aiurea .. ...altfel , intervine fabricantul cu elemente ajutatoare . care sa faca viata mai accesibila si celor ca mine . ...si asa apar ramurile ....care apoi tind spre performanta , lucru care nu ne intereseaza in mod deosebit , dar se confunda usor. Tocmai de aceea am zis ca cf nu este de touring ...dar il face in compromis destul de bine ...pt aia ca mine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Duminică la 16:44 Autor Share Postat Duminică la 16:44 Baieti si eu fac touring, in opinia mea la o alta calitate, pt cei ce gandesc ca mine. Pun moto pe remorca, am un drum mai agreabil pana la destinatie. Odata ajuns, sunt fresh la destinatie 100% si pot sa ma bucur cat de mult de serpentine sau locatia de vizitat, sau de padure, apoi ma intorc acasa. Nu glumesc, vb serios. Incercati si voi, 50% cred ca va veti converti la motociclismul de remorca, mai ales daca bagati un drum gen B-Salonic-Meteora-Metsovo-Korint-Atena-B, dai naibii motocicleta si echipamentul moto, atatia km in caldura si soare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Duminică la 17:03 Share Postat Duminică la 17:03 Mulțumesc, dar mai bine nu... Soția nu-i de acord (am discutat despre așa ceva, nici nu vrea să audă), asta deși am remorcă adaptată pentru moto, mașina e capabilă să tragă ce agăț la ea, însă noi vara facem touring doar pe două roți. Pe patru doar iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.