3.14 Postat Martie 30 Share Postat Martie 30 20 minutes ago, Bigfoot said: Baieti si eu fac touring, in opinia mea la o alta calitate, pt cei ce gandesc ca mine. Pun moto pe remorca, am un drum mai agreabil pana la destinatie. Am remorca dedicata utv/moto ......insa inamicul nr 1 este timpul , apoi marafetii . Eu cand plec sa ma distrez ...nu conteaza ca este 1 zi sau 9 ....imi fac abslot toate poftele .....daca nu pot , mai bine nu plec . Asa ca ...pt sarakie ...cf este ideal ca sa te amagesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sapro213 Postat Martie 30 Share Postat Martie 30 Am probat și eu 450mt, 700mt și 800mt dar singura care mi-a plăcut a fost 700mt care din pacate seamana prea mult cu fosta moto la ciclistica, pozitia in sa si motor (versys 650) Asa ca am achizitionat ce ai avut tu inainte, o baba de r1200r, chiar fara sa fac un test și pot sa spun ca e misto rau de tot. Ce pot sa spun de cf moto e ca inteleg perfect de ce le cumpara lumea, cel putin aici in uk vând foarte bine, la prețul lor primesti multa motocicleta. Eu unu nu as da zeci de mi de oiro pe o motocicleta nici daca are 380 de cai și e din aur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 12 Autor Share Postat Aprilie 12 La 31.03.2025 la 2:29, Sapro213 a spus: Am probat și eu 450mt, 700mt și 800mt dar singura care mi-a plăcut a fost 700mt care din pacate seamana prea mult cu fosta moto la ciclistica, pozitia in sa si motor (versys 650) Asa ca am achizitionat ce ai avut tu inainte, o baba de r1200r, chiar fara sa fac un test și pot sa spun ca e misto rau de tot. Ce pot sa spun de cf moto e ca inteleg perfect de ce le cumpara lumea, cel putin aici in uk vând foarte bine, la prețul lor primesti multa motocicleta. Eu unu nu as da zeci de mi de oiro pe o motocicleta nici daca are 380 de cai și e din aur. Sa o stapanesti sanatos. Da........in opinia BMW-urile boxer, alea chiar sunt motociclete cu al 6-lea simt, avioane pe asfalt. Nu pot sa zic acelasi lucru si de BMW-urile cu lant, in sensul ca nu vad de ce o japoneza nu este egala cu un BMW cu lant, au feedback similar ca motorizare, geometrie ca si centru de greutate, cam la fel...........in schimb, geometria si centrul de greutate al boxerelor.........este de neegalat, in alta liga, punct. "Baba ta" scoate la tabla si acum in 2025 anumite "japonezisme" in materie de agilitate, ciclistica, caracter motor, feedback, ergonomie. In weekend am fscut o plimbare scurta pana la mine la tara zona Titu, pt ca am cumparat o casca CF Moto MT. La un mers de 100-120 maxim si 80 in comuna am scos 5,7%, acum motocicleta avand 700km la bord. In oras consumul este de 5,9%-6,1%. Consumurile sunt foarte exacte fiind de asemenea probate in paralel la pompa. Am facut putin offroad, pe drum cu macadam este buna, masa ei o face stabila, insa prin albia raului de exemplu unde sunt pietre rotunde cat pumnul, in momentul luarii unui viraj, se simte masa motocicletei pe o asemnea suprafata. La fel in zonele cu nisip uscat din albia uscata a raului Arges, nu ar fi indicat sa iti pierzi momentul cu acest "asteroid" incaltat cu anvelope de "moto GP" bune pt asfalt. Odata cu schimbarea anvelopelor consider ca 50% din comportamentul pe offroad va fi radical imbunatatit, unica problema (rezolvabila daca ai experienta) fiind masa de 192kg la plin, exact cum eram eu in weekend, cu plinul facut prin albia Argesului. Suspensia....top, setarea de fabrica a suspensiei, poate parea pt unii rigida, mie imi pare.....exact ce trebuie. https://youtu.be/YOaKGTZzXcQ?si=phkcnKs2Y1N-zApY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Daniliuc Postat Luni la 08:52 Share Postat Luni la 08:52 Gata si prima revizie, la AXXA, 1025KM pe bord. Cost 600 LEI, cu ulei Motul 7100 10w40, filtru ulei Hiflo HF 682, curatat si uns lant, reglat cabluri acceleratie. Pare ca "smuceala" s-a mai domolit dupa reglaj, vedem in zilele care urmeaza. La diagnoza au gasit si o eroare stocata, fara check engine aprins, ceva pe calitate benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat Luni la 16:54 Share Postat Luni la 16:54 Scump dom'le scump ...anul trecut fu mai eftin ....cca 500 :)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Luni la 20:24 Share Postat Luni la 20:24 Mi se pare multișor. 2-3 litri de ulei (cred că 2, nu intră 3 in motorul ăla)- 200 lei, filtru ulei - 50 lei, manoperă plus consumabile lant- cât bunica o fi? O oră de lucru, un sfert de spray de curățat lanț (sau motorină, că nu știe nimeni cu ce dă), 100 ml (dar e mult) de spray uns lanț. Cât a stat moto în service la lucru? Că și mie îmi țineau minim două ore mașina pe elevator fără să se atingă de ea (vedeam pe camere zero activitate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Luni la 20:28 Share Postat Luni la 20:28 Acum 3 minute, Lucian_M a spus: Mi se pare multișor. 2-3 litri de ulei (cred că 2, nu intră 3 in motorul ăla)- 200 lei, filtru ulei - 50 lei, manoperă plus consumabile lant- cât bunica o fi? O oră de lucru, un sfert de spray de curățat lanț (sau motorină, că nu știe nimeni cu ce dă), 100 ml (dar e mult) de spray uns lanț. Cât a stat moto în service la lucru? Că și mie îmi țineau minim două ore mașina pe elevator fără să se atingă de ea (vedeam pe camere zero activitate). pai o ora de manopera la un service decent cat crezi ca e? 300lei minim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Luni la 21:36 Share Postat Luni la 21:36 Hsmbpl, am făcut economie de mii de euro până acum la ale mele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Daniliuc Postat Marți la 06:32 Share Postat Marți la 06:32 (editat) Da, comparatia de preturi la ulei si filtre e irelevanta, in conditiile in care ei iau en-gros. Ora de manopera e 250 LEI Am stat langa ei, a durat o ora, au folosit spray de curatat lantul si un alt spray pentru ungere. Si eu mi le fac singur, dar stampila nu pot sa-mi pun in carnetul de service. Garantia... 2.5L de ulei in 450MT Editat Marți la 06:41 de Mihai Daniliuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Marți la 06:59 Share Postat Marți la 06:59 Dupa revizie s-a schimbat ceva in mersul motorului sau la schimbarea vitezelor? Citisem pe grupurile de facebook ca noul ulei ar fi mai bun decat cel pus de fabrica.. la ce service ai facut revizia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Daniliuc Postat Marți la 07:17 Share Postat Marți la 07:17 Poate e placebo dar mersul motorului e mai lin, schimbarea treptelor la fel. E normal fiind ulei nou, cel scos din motor era cam murdar, dar banuiesc ca e normal pentru uleiul de rodaj. Quad Armada in incinta AXXA Europa (pe Splaiul Unirii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Joi la 11:46 Autor Share Postat Joi la 11:46 Gata revizia de 989km, facuta la RAMS Otopeni, 572.5Ron, din care 250ron manopera/h. Mmm nu stiu ce sa zic daca e mare daca e mic pretul. In ultimii 10ani am intretinut singur motocicletele avute. Daca ne raportam la h de manopera pt auto, eu zic ca la moto e scump. Daca ne raportam la o operatiune banala de schimb ulei si intins+uns lant, mie imi pare nejustificat de scump, ca si concept, pt niste operatiuni elementare.....dar na.....iti trebuie stampila pt garantie. Am plecat azi la munte si am zis sa iau moto, nu trenul. Pe Valea PH nu am mai fost cu masina de 1 an cred din cauza cozilor. Am facut vreo 130km pana in Predeal si m-am lovit de prima "problema" va trebui din pacate sa iau un topcase ca sa nu maltratez pasagera. Solutia noastra de astazi a fost cam slaba cu ghiozdanul legat. Nu prea imi place mie sa vad motociclete cu topcase dar na. In alta ordine de idei am comandat si un crashbar superior, nu vroiam sa fac nici asta pt ca nu vreau sa prind "bulgarii" cu moto, arata oribil cu crashbar, dar un bun samaritean, mi-a daramat motocicleta de pe cric (asa sa ii ajute Dumnezeu) si va dati seama ca mi-a parut rau sa o vad intinsa pe jos, cine stie cat timp o fi stat pe jos. Azi si maine fac un pic de offroad atat cu pasagera cat si solo. Sunt curios cum se va comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Daniliuc Postat Joi la 15:41 Share Postat Joi la 15:41 Consoarta s-a plâns de șaua incomodă, fapt pe care îl aprob categoric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Joi la 19:24 Share Postat Joi la 19:24 La 29.04.2025 la 0:36, Lucian_M a spus: Hsmbpl, am făcut economie de mii de euro până acum la ale mele... Daca ai aduna cat ai(am) economisit intr-o viata de facut reviziile in regie proprie,la batranete avem un scuter gratis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Joi la 19:52 Share Postat Joi la 19:52 Un scuter șmecher rău. Am toate însemnările de la 650 și 1000, dacă dau cuiva să facă niște calcule pentru manoperă, ar ieși o sumă deloc de neglijat. În altă dezordine de idei, chiar aș fi curios de un ridetest cu un MT, pentru cultura mea generală și pentru palmares. M-am urcat pe unul la ATV-rom și am văzut altul pentru câteva secunde la un motorfest, n-am putut vorbi mult cu proprietarul, că era pe picior de plecare. Acum 4 ore, Mihai Daniliuc a spus: Consoarta s-a plâns de șaua incomodă, fapt pe care îl aprob categoric. Nici n-ar avea de ce să mintă, dpmdv e moto pentru o singură persoană și ceva bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat Joi la 20:13 Share Postat Joi la 20:13 (editat) 21 minutes ago, Lucian_M said: Nici n-ar avea de ce să mintă, dpmdv e moto pentru o singură persoană și ceva bagaje. Total gresit ! . Am mers cu puisorul meu de 95kile si aproape 1.90 , cca 400km .....daca nu ai alte asteptari de la mobra decat ceea ce este ....e faina .( si am avut destule mobre ca sa fac o comparatie cat de cat reala ) Consumul este absolut decent ......si cu 2 persoane depasesti oarecum decent . Sub nici o forma nu poti face comparatie cu un touring de 1000 .....dar mobra este absolut ok in tot ceea ce ofera . Daca accepti sa mergi cu 110 maxim ( poate mai mult dar nu se merita dpmdv ) , daca accepti ca te asiguri de 2 ori inainte de o depasire .....este ce trebuie . Editat Joi la 20:14 de 3.14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Joi la 22:15 Share Postat Joi la 22:15 Acum 2 ore, ALEX-Guzzista a spus: Daca ai aduna cat ai(am) economisit intr-o viata de facut reviziile in regie proprie,la batranete avem un scuter gratis. Deja poti explica sotiei de ce iti cumperi inca o motocicleta: ai economisit bani facand revizia singur. Eu zic ca nu e de ratat o astfel de achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat ieri la 05:13 Share Postat ieri la 05:13 Acum 6 ore, tourist1 a spus: Deja poti explica sotiei de ce iti cumperi inca o motocicleta: ai economisit bani facand revizia singur. Eu zic ca nu e de ratat o astfel de achizitie. Corect. Eu justific orice achizitie prin faptul ca m-am lasat de fumat…dupa ce am tras cateva fumuri pe la 16-17 ani… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat ieri la 07:39 Share Postat ieri la 07:39 Acum 11 ore, 3.14 a spus: Total gresit ! . Am mers cu puisorul meu de 95kile si aproape 1.90 , cca 400km .....daca nu ai alte asteptari de la mobra decat ceea ce este ....e faina .( si am avut destule mobre ca sa fac o comparatie cat de cat reala ) Repetă experiența 14-15 zile consecutive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat ieri la 08:03 Share Postat ieri la 08:03 (editat) Ieri am luat si eu MT-ul unui prieten pe off, putin. Am facut schimb de motorete. Eu i-am dat lui CRF-ul, el a luat MT-ul. Se descurca admirabil, saua pentru pilot este foarte confortabila comparativ cu V-Stromul meu. Comparatia cu CRF nu isi are rostul, saua la CRF este o scandura si atat. Suspensia buna as putea spune insa la viteze mari spatele nu prea mai stie sa lucreze (cel putin in setarile avute de amicul meu) si devenea tare dupa ceva denivelari consecutive. Ba frate...sunetul...este ceva de vis la motocicleta aia, nu stiu cum au facut sa scoata asa sunet misto dintr-o evacuare stock care nici nu arata rau deloc. Japonezii, luati aminte. Referitor la garantie si manopera de la service...pai...orice este de moto este scump. De la echipamente pentru care preturile de manufacturare sunt infime si apoi sunt vandute la 20-30x pretul, pana la piese banale care realist vorbind, costul lor de productie este de ordinul centilor si sunt vandute cu zeci de dolari. Servisurile moto speculeaza si ele la randul lor acest lant. Unde mai pui ca sunt servisuri care au ora manopera 300-400 lei. Referitor la daca MT-ul este de 1 sau 2 persoane...eu nu ma simt bine cu pasager nici pe Goldwing, deci pentru mine orice motocicleta este de o persoana. Da...poti sa mergi si cu bicicleta cu doua persoane insa nu te bucuri efectiv de plimbare. MT-ul se chinuie cu cele 100 kg ale mele dupa o anumita viteza, clar nu ii pica prea bine sa care doua persoane in spate. De putut poate garantat si chiar bine daca esti constient ca ceri asta de la un motor de 450. Editat ieri la 08:06 de Ruginel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.