Ruginel Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Anul trecut mi s-a pus pata pe ceva dual sport, pentru naveta prin mirificul oras si iesiri pe offroad usor. Criteriile de selectie erau urmatoarele: cilindree mica / medie cat mai usoara piese peste tot accesorii din belsug Toate drumurile duc la Roma…sau in cazul meu, la CRF 300 L Dupa ceva cautari la SH am gasit o oferta buna la una noua, 0 km. Am dat banu’, am plecat cu ea. Asta era acum o luna aproximativ, ieri i-am facut revizia de 1000 km. Ce imi place: - manevrabila, - consum mic (daca mergi in limitele ei) - evacuarea stoc suna bine - frane decente daca le inveti smecheria. (Sa pre-incarci fata cu frana spate) - manevrabilitatea, - acces rapid la orice. Ce nu imi place: - sasiul dintr-o bucata, mereu mi-au placut motocicletele cu sub-cadru detasabil. - saua care poate fi folosita cu succes pe post de scandura - ventilatorul radiatorului care bate direct in picior. La V-Strom 1050 nu simt atata caldura cat simt la CRF. - daca suspensia fata este cat de cat decenta, suspensia spate este mai moale decat piftia lasata in soare. - conducta de frana care trece fix prin fata displayului si vezi absolut nimic. Intre timp am rezolvat problema cu un distantier facut la strung. Desi are doar 27 de cai, te indeamna la distractie si la prostii iar gropile sunt ceva irelevant. Si cateva poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă sa te bucuri de ea si la cat mai multe aventuri, rurale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă Cu gumele alea pe asfalt trebuie atentie. Sa calaresti cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat 5 ore în urmă Moderatori Share Postat 5 ore în urmă Sa ai multe placeri/aventuri alaturi de ea. In sfarsit ai luat si tu macadamul in calcul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat 5 ore în urmă Autor Share Postat 5 ore în urmă Acum 12 minute, ALEX-Guzzista a spus: Cu gumele alea pe asfalt trebuie atentie. Sa calaresti cu placere. Asa am zis si eu initial, dar am ramas surprins. Am mers pana acum si pe ud si pe uscat, zero surprize. Oricum, si urmatorul set de gume tot 50/50 vor fi. Astept acum sa imi vina scutul. Apoi neaparat un ghidon mai inalt putin si ceva protectii de radiator. 1 oră în urmă, ulei_moto a spus: sa te bucuri de ea si la cat mai multe aventuri, rurale Multumesc! Chiar acum, Kristian a spus: Sa ai multe placeri/aventuri alaturi de ea. In sfarsit ai luat si tu macadamul in calcul... Saru’mana! Era de mult in plan insa nimic extrem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă Acum 9 ore, Ruginel a spus: - saua care poate fi folosita cu succes pe post de scandura - daca suspensia fata este cat de cat decenta, suspensia spate este mai moale decat piftia lasata in soare. Sa vezi cum se simte saua cu o suspensie mai tare.... dupa 1-2 ore iti amorteste partea dorsala :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat 5 ore în urmă Moderatori Share Postat 5 ore în urmă Nici nu trebuie nimic extrem,cel putin la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă Faina! Daca ai buget, iei saua de la Seat concepts si ai rezolvat problema. Sau o refaci la Motovis/Dacian. Eu i-as pune si handguards de off, daca o scapi, alea lovesc de pamant-protejeaza fara emotii. Si un scut + crashbar inferior. In rest, apa paie si bataie. Tot cochetez si eu cu ideea dar mereu am dat banii pe alte prostii :)))) Legat de suspensie, este comic de moale. Daca chiar ai intentii de off, pe masura ce tot iesi cu ea, merita un upgrade-amortizor nou spate, si arcuri progresive si ulei mai vascos fata. Ai kit de la hyperpro , la pret decent, atat pentru furca, cat si pentru amortizor spate. Dar astea s deja modificari scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat 3 ore în urmă Autor Share Postat 3 ore în urmă Acum 2 ore, florin46p a spus: Sa vezi cum se simte saua cu o suspensie mai tare.... dupa 1-2 ore iti amorteste partea dorsala :)) Am bagat si mai mult de 2 ore, ceva tura de 200 km din care 40-50 km pe off usor. Dar da, e cu dureri de booci. 1 oră în urmă, Adrian M. a spus: Faina! Daca ai buget, iei saua de la Seat concepts si ai rezolvat problema. Sau o refaci la Motovis/Dacian. Eu i-as pune si handguards de off, daca o scapi, alea lovesc de pamant-protejeaza fara emotii. Si un scut + crashbar inferior. In rest, apa paie si bataie. Tot cochetez si eu cu ideea dar mereu am dat banii pe alte prostii :)))) Legat de suspensie, este comic de moale. Daca chiar ai intentii de off, pe masura ce tot iesi cu ea, merita un upgrade-amortizor nou spate, si arcuri progresive si ulei mai vascos fata. Ai kit de la hyperpro , la pret decent, atat pentru furca, cat si pentru amortizor spate. Dar astea s deja modificari scumpe. Clar voi reface saua. Handguardurile sunt si ele pe lista, alea impreuna cu ghidonul, insa nu sunt 100% decis cu ce sa iau insa la ghidon. Scutul e deja la curier, comandat de la Adventure Spec. Parca as incerca un pinion cu +1 pe fata. Treapta 1 e mult prea scurta iar pe Arges am abordat niste urcari destul de agresive cu treapta a 2 si nu a comentat. Suspensia e in plan pentru la toamna, kit complet, pe la 1000 si putin de euro, ceva de la K-Tech. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.