Sari la conținut

Honda CRF 300 L 2023…sau 2024!?


Ruginel
 Share

Postări Recomandate

Anul trecut mi s-a pus pata pe ceva dual sport, pentru naveta prin mirificul oras si iesiri pe offroad usor.

 

Criteriile de selectie erau urmatoarele:

cilindree mica / medie

cat mai usoara

piese peste tot

accesorii din belsug

 

Toate drumurile duc la Roma…sau in cazul meu, la CRF 300 L

 

Dupa ceva cautari la SH am gasit o oferta buna la una noua, 0 km.

 

Am dat banu’, am plecat cu ea. Asta era acum o luna aproximativ, ieri i-am facut revizia de 1000 km.

 

Ce imi place:

 

- manevrabila,

- consum mic (daca mergi in limitele ei)

- evacuarea stoc suna bine

- frane decente daca le inveti smecheria. (Sa pre-incarci fata cu frana spate)

- manevrabilitatea, 

- acces rapid la orice. 

 

Ce nu imi place:

 

- sasiul dintr-o bucata, mereu mi-au placut motocicletele cu sub-cadru detasabil.

- saua care poate fi folosita cu succes pe post de scandura

- ventilatorul radiatorului care bate direct in picior. La V-Strom 1050 nu simt atata caldura cat simt la CRF.

- daca suspensia fata este cat de cat decenta, suspensia spate este mai moale decat piftia lasata in soare.

- conducta de frana care trece fix prin fata displayului si vezi absolut nimic. Intre timp

am rezolvat problema cu un distantier facut la strung.

 

Desi are doar 27 de cai, te indeamna la distractie si la prostii iar gropile sunt ceva irelevant.

 

Si cateva poze:

IMG_9733.thumb.jpeg.4619601ac0b8b4786cc653a473912ec2.jpeg
 

IMG_9400.thumb.jpeg.b3a9c9a91d0e57eead6ff1af4205306b.jpeg

 

IMG_9393.thumb.jpeg.2aa0dd1125bd63b8bc5195d2aa9d75ec.jpeg

 

IMG_9182.thumb.jpeg.f2878ee4acd9b77794e866a956b34bdf.jpeg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, ALEX-Guzzista a spus:

Cu gumele alea pe asfalt trebuie atentie.

Sa calaresti cu placere.


Asa am zis si eu initial, dar am ramas surprins. Am mers pana acum si pe ud si pe uscat, zero surprize. Oricum, si urmatorul set de gume tot 50/50 vor fi. 
 

Astept acum sa imi vina scutul. Apoi neaparat un ghidon mai inalt putin si ceva protectii de radiator.

1 oră în urmă, ulei_moto a spus:

sa te bucuri de ea si la cat mai multe aventuri, rurale :)

Multumesc! 

Chiar acum, Kristian a spus:

Sa ai multe placeri/aventuri alaturi de ea.

In sfarsit ai luat si tu macadamul in calcul... :)

 

Saru’mana! Era de mult in plan insa nimic extrem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Ruginel a spus:

 

- saua care poate fi folosita cu succes pe post de scandura

 

- daca suspensia fata este cat de cat decenta, suspensia spate este mai moale decat piftia lasata in soare.

 

Sa vezi cum se simte saua cu o suspensie mai tare....

dupa 1-2 ore iti amorteste partea dorsala :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina!

Daca ai buget, iei saua de la Seat concepts si ai rezolvat problema. Sau o refaci  la Motovis/Dacian.

Eu i-as pune si handguards de off, daca o scapi, alea lovesc de pamant-protejeaza fara emotii. Si un scut + crashbar inferior. In rest, apa paie si bataie. Tot cochetez si eu cu ideea dar mereu am dat banii pe alte prostii :))))

Legat de suspensie, este comic de moale. Daca chiar ai intentii de off, pe masura ce tot iesi cu ea, merita un upgrade-amortizor nou spate, si arcuri progresive si ulei mai vascos fata. Ai kit de la hyperpro , la pret decent, atat pentru furca, cat si pentru amortizor spate. Dar astea s deja modificari scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, florin46p a spus:

Sa vezi cum se simte saua cu o suspensie mai tare....

dupa 1-2 ore iti amorteste partea dorsala :))


Am bagat si mai mult de 2 ore, ceva tura de 200 km din care 40-50 km pe off usor. Dar da, e cu dureri de booci. 😂

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Faina!

Daca ai buget, iei saua de la Seat concepts si ai rezolvat problema. Sau o refaci  la Motovis/Dacian.

Eu i-as pune si handguards de off, daca o scapi, alea lovesc de pamant-protejeaza fara emotii. Si un scut + crashbar inferior. In rest, apa paie si bataie. Tot cochetez si eu cu ideea dar mereu am dat banii pe alte prostii :))))

Legat de suspensie, este comic de moale. Daca chiar ai intentii de off, pe masura ce tot iesi cu ea, merita un upgrade-amortizor nou spate, si arcuri progresive si ulei mai vascos fata. Ai kit de la hyperpro , la pret decent, atat pentru furca, cat si pentru amortizor spate. Dar astea s deja modificari scumpe.


Clar voi reface saua. Handguardurile sunt si ele pe lista, alea impreuna cu ghidonul, insa nu sunt 100% decis cu ce sa iau insa la ghidon. Scutul e deja la curier, comandat de la Adventure Spec. 
 

Parca as incerca un pinion cu +1 pe fata. Treapta 1 e mult prea scurta iar pe Arges am abordat niste urcari destul de agresive cu treapta a 2 si nu a comentat.

 

Suspensia e in plan pentru la toamna, kit complet, pe la 1000 si putin de euro, ceva de la K-Tech.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...