frigider Postat ieri la 09:33 Share Postat ieri la 09:33 Acum 3 ore, Method a spus: Marcel nemergand pe GP24 in viata lui a mers putin inainte sa treaca la 25 parca, in teste dintre sezoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat 23 ore în urmă Autor Share Postat 23 ore în urmă Acum 8 ore, Method a spus: Aceeiasi telenovela."Marele" talent care va muri speranta Toprak....a testat Yamaha si avea timp de Lorenzo Salvadori la aprilia.Wow. Pavesio told SPEEDWEEK.com that out of respect for Miller and Oliveira, he will wait until the start of the summer break in mid-July to decide whether to continue with one or both of them in 2026. Until then, the World Championship rounds in Aragon, Mugello, Assen, Sachsenring, and Brno are still to come. But few believe Yamaha will take that long – the trends are too clear. Sandro Donato Grosso, one of the best-informed Italian MotoGP reporters for Sky Italia and a very good acquaintance of Pramac boss Paolo Campinoti, is convinced that during the Mugello Grand Prix on the weekend of June 20-22, it will be announced that two-time Superbike champion Toprak Razgatlioglu will be joining Pramac Yamaha for 2026. The Turk has outstanding talent and a feel for the limits of a motorcycle like few others – especially on the brakes. He is younger than Rins, Miller, and Oliveira and would bring valuable experience with Pirelli tires to Yamaha, which would help with development – in 2027, the black gold from Italy will be used in the premier class for the first time. https://www.speedweek.com/motogp/news/236546/Yamaha-mit-Toprak-Razgatlioglu-Ein-Deal-ohne-Risiko.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 22 ore în urmă Share Postat 22 ore în urmă Doamne-ajută! Sa vină marele,inegalabilul și preamăritul talent Toprak. Sa îl vedem ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă O sa vina la piane si o sa inceapa sa ceara limitarea motocicletelor Ducati, asa cum face in WSBK dupa ce are 2-3 sesiuni in care nu se bate la primul loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă hahaha, si daca vine, greu de crezut ca va rupe gura targului, in epoca moderna aka motogp, tot neica nimeni din motogp s-au dus in Wsbk si au luat campeonate, campioni de carton din Wsbk unu n-a venit sa ia macar o victorie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă Cred ca ultimul a fost Ben Spies acum vreo 15 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă Acum 8 minute, Cavaleru a spus: ... din Wsbk unu n-a venit sa ia macar o victorie ... Nicky Hayden, venit din AMA, 3 victorii, 1 titlu Troy Bayliss - 1 victorie Ben Spies - 1 victorie Garry McCoy, venit din speedway - 2 victorii la 125, 3 victorii la clasa 500. Nu am mai mentionat si podiumurile pentru fiecare In rest, am mari rezerve, ca va face ceva in competitia asta. El a mai testat cu Yamaha si a fost un esec. Faptul ca in WSBK merge pe gume Pirelli, mi se pare un argument foarte slab, pentru aducerea lui in MotoGP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 20 ore în urmă Share Postat 20 ore în urmă 1 oră în urmă, xt600 a spus: Nicky Hayden, venit din AMA, 3 victorii, 1 titlu Troy Bayliss - 1 victorie Ben Spies - 1 victorie Garry McCoy, venit din speedway - 2 victorii la 125, 3 victorii la clasa 500. Nu am mai mentionat si podiumurile pentru fiecare In rest, am mari rezerve, ca va face ceva in competitia asta. El a mai testat cu Yamaha si a fost un esec. Faptul ca in WSBK merge pe gume Pirelli, mi se pare un argument foarte slab, pentru aducerea lui in MotoGP. deci doar 3 piloti. ca McCoy e din era 500 nu motogp oricum la ce sisteme au aceste motorete pe ele si felul incare se piloteaza cred ca va fii nevoie de cel putin un sezon de adaptare, daca vine din 2026 o sa faca rahatu praf, iar in 2027 se schimba iar motoretele deci iar sincope, dar alea vor fii pt toti, poate lui ii vai fii mai usor ca se renunta la atatea sisteme pt ride hight si aero... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă Acum 11 ore, tourist1 a spus: O sa vina la piane si o sa inceapa sa ceara limitarea motocicletelor Ducati, asa cum face in WSBK dupa ce are 2-3 sesiuni in care nu se bate la primul loc. :))) Acum 11 ore, Cavaleru a spus: in epoca moderna aka motogp, tot neica nimeni din motogp s-au dus in Wsbk si au luat campeonate, Amin. Băieți, dacă prin venirea lui dispare Miller eu sunt satisfăcut și dacă n o sa facă nimic în gp Dar Miller merge muuult mai bine decât Oliveira, care se pare ca își va folosi diploma de dentist mult mai curând decât anticipase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 9 ore în urmă Share Postat 9 ore în urmă Acum 12 ore, tourist1 a spus: O sa vina la piane si o sa inceapa sa ceara limitarea motocicletelor Ducati, asa cum face in WSBK dupa ce are 2-3 sesiuni in care nu se bate la primul loc. Acum 11 ore, xt600 a spus: Nicky Hayden, venit din AMA, 3 victorii, 1 titlu Troy Bayliss - 1 victorie Ben Spies - 1 victorie Garry McCoy, venit din speedway - 2 victorii la 125, 3 victorii la clasa 500. Nu am mai mentionat si podiumurile pentru fiecare In rest, am mari rezerve, ca va face ceva in competitia asta. El a mai testat cu Yamaha si a fost un esec. Faptul ca in WSBK merge pe gume Pirelli, mi se pare un argument foarte slab, pentru aducerea lui in MotoGP. +1 Toti erau niste talente (cu accent pe McCoy),si atunci erau alte vremuri - daca erai meserie pe motoreta,erai meserie in orice competitie. Si precum zici - Toprak a mai testat cu Yamaha si...0.7s/tur in spate.Nu ca ar fi rau,e normal ca la inceput sa nu ai cine stie ce timpi pana te adaptezi...insa,imi aduc aminte primul test al lui Marquez cu Honda la inceput de 2013 - Boom!Fastest. Stiu - compar mere cu pere,Marquez e un talent inegalabil,sa pastram proportiile,dar vreau sa subliniez ca Toprak si daca vine nu va fi un gamechanger. Acum 11 ore, Cavaleru a spus: oricum la ce sisteme au aceste motorete pe ele si felul incare se piloteaza cred ca va fii nevoie de cel putin un sezon de adaptare, daca vine din 2026 o sa faca rahatu praf, iar in 2027 se schimba iar motoretele deci iar sincope, dar alea vor fii pt toti, poate lui ii vai fii mai usor ca se renunta la atatea sisteme pt ride hight si aero... True - si daca vine turkish delight,un an se va adapta,iar celalalt an se da reset...eu personal nu il vad sa rupa gura targului. Dar,vorba colegului frigider,daca vine in locul lui Miller si tot e un upside Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă (editat) Acum 13 ore, Cavaleru a spus: ca McCoy e din era 500 nu motogp oricum la ce sisteme au aceste motorete pe ele si felul incare se piloteaza cred ca va fii nevoie de cel putin un sezon de adaptare. L-am introdus pe Garry pentru ca la vremea respectiva 500 era clasa mare. Si pentru ca backgroundul lui era intr-o competitie total diferita, nici macar WSBK. In SBK va ajunge dupa perioada petrecuta in mondialul de viteza. S-ar putea sa nu se adapteze niciodata. Turcul este supertalent, dar nu ii dau mari sanse sa se adapteze la formatul acestei competitii. Daca va fi un pilot de locurile 6-8 va fi foarte bine, insa Yamaha are nevoie de piloti de top, daca vrea sa se intoarca la varful competitiei. Chiar nu inteleg conducerea de la Iwata... se agata cu disperare de pilotul cu margele, in conditiile in care sunt piloti de top care vor sa plece de la echipele lor, plus tinerei cu perspective, la Moto3 si Moto2. Ciudata politica de piloti au... Editat 6 ore în urmă de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikonos Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă 1 hour ago, xt600 said: iar nu inteleg conducerea de la Iwata... se agata cu disperare de pilotul cu margele, in conditiile in care sunt piloti de top care vor sa plece de la echipele lor, plus tinerei cu perspective, la Moto3 si Moto2. Ciudata politica de piloti au... Pentru că la capitolul popularitate se bate cu marquez, restul fiind la ani lumină de ei. Pe cine să aducă cu priză mai multă la fani decât mărgelat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă Acum 1 oră, xt600 a spus: Chiar nu inteleg conducerea de la Iwata... se agata cu disperare de pilotul cu margele Omu le a adus un titlu,nu e doar speranța. Poate nu ai observat dar Yamaha revine. Cu el,nu cu altul. Dacă ai un pilot bun nu scapi de el. Ok aduci și o speranța dar nu dai din mana pilot bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikonos Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă 58 minutes ago, frigider said: Dacă ai un pilot bun nu scapi de el. Ok aduci și o speranța dar nu dai din mana pilot bun Foarte bine punctat. Q20 și la talent se bate pentru primul loc cu marquez. Și chiar dacă i s a dus vorba n târg ca e boolangiu, la propriu, tot nu l a întrecut pe țigănuşu 89 de la Aprilea, care e boolangiu la figurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă Acum 1 minut, mikonos a spus: Foarte bine punctat. Q20 și la talent se bate pentru primul loc cu marquez. Și chiar dacă i s a dus vorba n târg ca e boolangiu, la propriu, tot nu l a întrecut pe țigănuşu 89 de la Aprilea, care e boolangiu la figurat. "cele mai multe tarfe nu-s femei" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă La 27.05.2025 la 9:02, Method a spus: Aceeiasi telenovela."Marele" talent care va muri speranta Toprak....a testat Yamaha si avea timp de Lorenzo Salvadori la aprilia.Wow. Urmeaza probabil cealalta telenovela - BMW in motogp.Facepalm. Ai mai zis tu si de Q ce cauta in motogp :). Toprak a facut un test cu o yamaha care deja era in declin mare, pe o vreme nu tocmai prielnica. Din 2 zile de teste, una a plouat, si in a doua a fost mai frig. Cauta comentariile lui Cal de la test, ca el explica ca un control al motocicletei cum a vazut la Top atunci nu prea multi pilotii il au. Nu ai cum sa te adaptezi direct la motoreta de motoGp. Este total diferita de wbsk... Hai sa vedem daca vine si ce va face in MotoGp si apoi sa vedem daca moare speranta... Si cand a venit la BMW, toata lumea l-a dat ingropat, bla bla bla....si vezi ce a facut. Nu cred ca o sa castige, dar la cat de adaptabil e toprak, eu zic ca o sa se bata in primii 10. In plus de asta vine cu experieta pe Pirelli, iar astia sunt obisnuiti cu Michelin, si diferente este f mare intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Acum 14 minute, damager a spus: Ai mai zis tu si de Q ce cauta in motogp :). Toprak a facut un test cu o yamaha care deja era in declin mare, pe o vreme nu tocmai prielnica. Din 2 zile de teste, una a plouat, si in a doua a fost mai frig. Cauta comentariile lui Cal de la test, ca el explica ca un control al motocicletei cum a vazut la Top atunci nu prea multi pilotii il au. Nu ai cum sa te adaptezi direct la motoreta de motoGp. Este total diferita de wbsk... Hai sa vedem daca vine si ce va face in MotoGp si apoi sa vedem daca moare speranta... Si cand a venit la BMW, toata lumea l-a dat ingropat, bla bla bla....si vezi ce a facut. Nu cred ca o sa castige, dar la cat de adaptabil e toprak, eu zic ca o sa se bata in primii 10. In plus de asta vine cu experieta pe Pirelli, iar astia sunt obisnuiti cu Michelin, si diferente este f mare intre ele. daca a facut +0.7 cum zice colegu mie nu mi se pare departe. totusi frica asta de neadaptabilitate vad ca e mereu acolo. oameni care nu au aratat mai nimic - ani la rand in GP de la un producator la altul. de ce? pentru ca "experienta", cauciucuri, frane si tehnologie in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.