frigider Postat Marți la 09:33 Share Postat Marți la 09:33 Acum 3 ore, Method a spus: Marcel nemergand pe GP24 in viata lui a mers putin inainte sa treaca la 25 parca, in teste dintre sezoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Marți la 14:53 Autor Share Postat Marți la 14:53 Acum 8 ore, Method a spus: Aceeiasi telenovela."Marele" talent care va muri speranta Toprak....a testat Yamaha si avea timp de Lorenzo Salvadori la aprilia.Wow. Pavesio told SPEEDWEEK.com that out of respect for Miller and Oliveira, he will wait until the start of the summer break in mid-July to decide whether to continue with one or both of them in 2026. Until then, the World Championship rounds in Aragon, Mugello, Assen, Sachsenring, and Brno are still to come. But few believe Yamaha will take that long – the trends are too clear. Sandro Donato Grosso, one of the best-informed Italian MotoGP reporters for Sky Italia and a very good acquaintance of Pramac boss Paolo Campinoti, is convinced that during the Mugello Grand Prix on the weekend of June 20-22, it will be announced that two-time Superbike champion Toprak Razgatlioglu will be joining Pramac Yamaha for 2026. The Turk has outstanding talent and a feel for the limits of a motorcycle like few others – especially on the brakes. He is younger than Rins, Miller, and Oliveira and would bring valuable experience with Pirelli tires to Yamaha, which would help with development – in 2027, the black gold from Italy will be used in the premier class for the first time. https://www.speedweek.com/motogp/news/236546/Yamaha-mit-Toprak-Razgatlioglu-Ein-Deal-ohne-Risiko.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Marți la 16:45 Share Postat Marți la 16:45 Doamne-ajută! Sa vină marele,inegalabilul și preamăritul talent Toprak. Sa îl vedem ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Marți la 16:59 Share Postat Marți la 16:59 O sa vina la piane si o sa inceapa sa ceara limitarea motocicletelor Ducati, asa cum face in WSBK dupa ce are 2-3 sesiuni in care nu se bate la primul loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Marți la 16:59 Share Postat Marți la 16:59 hahaha, si daca vine, greu de crezut ca va rupe gura targului, in epoca moderna aka motogp, tot neica nimeni din motogp s-au dus in Wsbk si au luat campeonate, campioni de carton din Wsbk unu n-a venit sa ia macar o victorie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Marți la 17:04 Share Postat Marți la 17:04 Cred ca ultimul a fost Ben Spies acum vreo 15 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Marți la 17:19 Share Postat Marți la 17:19 Acum 8 minute, Cavaleru a spus: ... din Wsbk unu n-a venit sa ia macar o victorie ... Nicky Hayden, venit din AMA, 3 victorii, 1 titlu Troy Bayliss - 1 victorie Ben Spies - 1 victorie Garry McCoy, venit din speedway - 2 victorii la 125, 3 victorii la clasa 500. Nu am mai mentionat si podiumurile pentru fiecare In rest, am mari rezerve, ca va face ceva in competitia asta. El a mai testat cu Yamaha si a fost un esec. Faptul ca in WSBK merge pe gume Pirelli, mi se pare un argument foarte slab, pentru aducerea lui in MotoGP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Marți la 18:27 Share Postat Marți la 18:27 1 oră în urmă, xt600 a spus: Nicky Hayden, venit din AMA, 3 victorii, 1 titlu Troy Bayliss - 1 victorie Ben Spies - 1 victorie Garry McCoy, venit din speedway - 2 victorii la 125, 3 victorii la clasa 500. Nu am mai mentionat si podiumurile pentru fiecare In rest, am mari rezerve, ca va face ceva in competitia asta. El a mai testat cu Yamaha si a fost un esec. Faptul ca in WSBK merge pe gume Pirelli, mi se pare un argument foarte slab, pentru aducerea lui in MotoGP. deci doar 3 piloti. ca McCoy e din era 500 nu motogp oricum la ce sisteme au aceste motorete pe ele si felul incare se piloteaza cred ca va fii nevoie de cel putin un sezon de adaptare, daca vine din 2026 o sa faca rahatu praf, iar in 2027 se schimba iar motoretele deci iar sincope, dar alea vor fii pt toti, poate lui ii vai fii mai usor ca se renunta la atatea sisteme pt ride hight si aero... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 04:32 Share Postat ieri la 04:32 Acum 11 ore, tourist1 a spus: O sa vina la piane si o sa inceapa sa ceara limitarea motocicletelor Ducati, asa cum face in WSBK dupa ce are 2-3 sesiuni in care nu se bate la primul loc. :))) Acum 11 ore, Cavaleru a spus: in epoca moderna aka motogp, tot neica nimeni din motogp s-au dus in Wsbk si au luat campeonate, Amin. Băieți, dacă prin venirea lui dispare Miller eu sunt satisfăcut și dacă n o sa facă nimic în gp Dar Miller merge muuult mai bine decât Oliveira, care se pare ca își va folosi diploma de dentist mult mai curând decât anticipase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat ieri la 05:38 Share Postat ieri la 05:38 Acum 12 ore, tourist1 a spus: O sa vina la piane si o sa inceapa sa ceara limitarea motocicletelor Ducati, asa cum face in WSBK dupa ce are 2-3 sesiuni in care nu se bate la primul loc. Acum 11 ore, xt600 a spus: Nicky Hayden, venit din AMA, 3 victorii, 1 titlu Troy Bayliss - 1 victorie Ben Spies - 1 victorie Garry McCoy, venit din speedway - 2 victorii la 125, 3 victorii la clasa 500. Nu am mai mentionat si podiumurile pentru fiecare In rest, am mari rezerve, ca va face ceva in competitia asta. El a mai testat cu Yamaha si a fost un esec. Faptul ca in WSBK merge pe gume Pirelli, mi se pare un argument foarte slab, pentru aducerea lui in MotoGP. +1 Toti erau niste talente (cu accent pe McCoy),si atunci erau alte vremuri - daca erai meserie pe motoreta,erai meserie in orice competitie. Si precum zici - Toprak a mai testat cu Yamaha si...0.7s/tur in spate.Nu ca ar fi rau,e normal ca la inceput sa nu ai cine stie ce timpi pana te adaptezi...insa,imi aduc aminte primul test al lui Marquez cu Honda la inceput de 2013 - Boom!Fastest. Stiu - compar mere cu pere,Marquez e un talent inegalabil,sa pastram proportiile,dar vreau sa subliniez ca Toprak si daca vine nu va fi un gamechanger. Acum 11 ore, Cavaleru a spus: oricum la ce sisteme au aceste motorete pe ele si felul incare se piloteaza cred ca va fii nevoie de cel putin un sezon de adaptare, daca vine din 2026 o sa faca rahatu praf, iar in 2027 se schimba iar motoretele deci iar sincope, dar alea vor fii pt toti, poate lui ii vai fii mai usor ca se renunta la atatea sisteme pt ride hight si aero... True - si daca vine turkish delight,un an se va adapta,iar celalalt an se da reset...eu personal nu il vad sa rupa gura targului. Dar,vorba colegului frigider,daca vine in locul lui Miller si tot e un upside Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat ieri la 08:23 Share Postat ieri la 08:23 (editat) Acum 13 ore, Cavaleru a spus: ca McCoy e din era 500 nu motogp oricum la ce sisteme au aceste motorete pe ele si felul incare se piloteaza cred ca va fii nevoie de cel putin un sezon de adaptare. L-am introdus pe Garry pentru ca la vremea respectiva 500 era clasa mare. Si pentru ca backgroundul lui era intr-o competitie total diferita, nici macar WSBK. In SBK va ajunge dupa perioada petrecuta in mondialul de viteza. S-ar putea sa nu se adapteze niciodata. Turcul este supertalent, dar nu ii dau mari sanse sa se adapteze la formatul acestei competitii. Daca va fi un pilot de locurile 6-8 va fi foarte bine, insa Yamaha are nevoie de piloti de top, daca vrea sa se intoarca la varful competitiei. Chiar nu inteleg conducerea de la Iwata... se agata cu disperare de pilotul cu margele, in conditiile in care sunt piloti de top care vor sa plece de la echipele lor, plus tinerei cu perspective, la Moto3 si Moto2. Ciudata politica de piloti au... Editat ieri la 08:24 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikonos Postat ieri la 10:06 Share Postat ieri la 10:06 1 hour ago, xt600 said: iar nu inteleg conducerea de la Iwata... se agata cu disperare de pilotul cu margele, in conditiile in care sunt piloti de top care vor sa plece de la echipele lor, plus tinerei cu perspective, la Moto3 si Moto2. Ciudata politica de piloti au... Pentru că la capitolul popularitate se bate cu marquez, restul fiind la ani lumină de ei. Pe cine să aducă cu priză mai multă la fani decât mărgelat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 10:20 Share Postat ieri la 10:20 Acum 1 oră, xt600 a spus: Chiar nu inteleg conducerea de la Iwata... se agata cu disperare de pilotul cu margele Omu le a adus un titlu,nu e doar speranța. Poate nu ai observat dar Yamaha revine. Cu el,nu cu altul. Dacă ai un pilot bun nu scapi de el. Ok aduci și o speranța dar nu dai din mana pilot bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikonos Postat ieri la 11:23 Share Postat ieri la 11:23 58 minutes ago, frigider said: Dacă ai un pilot bun nu scapi de el. Ok aduci și o speranța dar nu dai din mana pilot bun Foarte bine punctat. Q20 și la talent se bate pentru primul loc cu marquez. Și chiar dacă i s a dus vorba n târg ca e boolangiu, la propriu, tot nu l a întrecut pe țigănuşu 89 de la Aprilea, care e boolangiu la figurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 11:26 Share Postat ieri la 11:26 Acum 1 minut, mikonos a spus: Foarte bine punctat. Q20 și la talent se bate pentru primul loc cu marquez. Și chiar dacă i s a dus vorba n târg ca e boolangiu, la propriu, tot nu l a întrecut pe țigănuşu 89 de la Aprilea, care e boolangiu la figurat. "cele mai multe tarfe nu-s femei" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat ieri la 13:19 Share Postat ieri la 13:19 La 27.05.2025 la 9:02, Method a spus: Aceeiasi telenovela."Marele" talent care va muri speranta Toprak....a testat Yamaha si avea timp de Lorenzo Salvadori la aprilia.Wow. Urmeaza probabil cealalta telenovela - BMW in motogp.Facepalm. Ai mai zis tu si de Q ce cauta in motogp :). Toprak a facut un test cu o yamaha care deja era in declin mare, pe o vreme nu tocmai prielnica. Din 2 zile de teste, una a plouat, si in a doua a fost mai frig. Cauta comentariile lui Cal de la test, ca el explica ca un control al motocicletei cum a vazut la Top atunci nu prea multi pilotii il au. Nu ai cum sa te adaptezi direct la motoreta de motoGp. Este total diferita de wbsk... Hai sa vedem daca vine si ce va face in MotoGp si apoi sa vedem daca moare speranta... Si cand a venit la BMW, toata lumea l-a dat ingropat, bla bla bla....si vezi ce a facut. Nu cred ca o sa castige, dar la cat de adaptabil e toprak, eu zic ca o sa se bata in primii 10. In plus de asta vine cu experieta pe Pirelli, iar astia sunt obisnuiti cu Michelin, si diferente este f mare intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 13:34 Share Postat ieri la 13:34 Acum 14 minute, damager a spus: Ai mai zis tu si de Q ce cauta in motogp :). Toprak a facut un test cu o yamaha care deja era in declin mare, pe o vreme nu tocmai prielnica. Din 2 zile de teste, una a plouat, si in a doua a fost mai frig. Cauta comentariile lui Cal de la test, ca el explica ca un control al motocicletei cum a vazut la Top atunci nu prea multi pilotii il au. Nu ai cum sa te adaptezi direct la motoreta de motoGp. Este total diferita de wbsk... Hai sa vedem daca vine si ce va face in MotoGp si apoi sa vedem daca moare speranta... Si cand a venit la BMW, toata lumea l-a dat ingropat, bla bla bla....si vezi ce a facut. Nu cred ca o sa castige, dar la cat de adaptabil e toprak, eu zic ca o sa se bata in primii 10. In plus de asta vine cu experieta pe Pirelli, iar astia sunt obisnuiti cu Michelin, si diferente este f mare intre ele. daca a facut +0.7 cum zice colegu mie nu mi se pare departe. totusi frica asta de neadaptabilitate vad ca e mereu acolo. oameni care nu au aratat mai nimic - ani la rand in GP de la un producator la altul. de ce? pentru ca "experienta", cauciucuri, frane si tehnologie in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat ieri la 17:41 Share Postat ieri la 17:41 Acum 7 ore, frigider a spus: Poate nu ai observat dar Yamaha revine. Eu am observat de cel putin trei etape. Altcineva nu a sesizat revenirea. Cu el,nu cu altul. El a revenit cu Yamaha. Dacă ai un pilot bun nu scapi de el. Ok aduci și o speranța dar nu dai din mana pilot bun Nu am spus niciunde ca ar trebui sa scape de el. Vezi postarile mele. Spun doar ca nu ar trebui sa se bazeze doar pe un singur pilot, ca ar trebui sa mai aduca unul, fie o speranta (cum spui tu), fie un pilot de top, consacrat. In felul asta ar pune mai multa presiune pe Q. Acum 4 ore, frigider a spus: daca a facut +0.7 cum zice colegu mie nu mi se pare departe. +0.7 fata de pilotul de teste, adica de Crutchlow, care la randul sau era la cel putin 1.5 s de timpii de referinta ai lui Q. Trebuie cautate informatiile, nici eu nu le mai tin minte chiar la zecime de secunda. Cert este ca testul a fost un esec si au fost chiar unele tensiuni. Turcul a vrut sa paraseasca testul, insa l-a tras de maneca Sofuoglu si a ramas pana la sfarsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat ieri la 18:05 Autor Share Postat ieri la 18:05 Nah, cu accidentarea asta Marini cred ca si-a pus cruce pe cariera de Mgp https://www.motogp.com/en/news/2025/05/28/marini-hospitalised-following-testing-crash/750849?utm_source=facebook.com&utm_medium=social&utm_campaign=traffic&fbclid=IwY2xjawKkLahleHRuA2FlbQIxMQABHms3JN7ZNvYTo7Ej6juHZhBgGqx-Mj1zvxrlzSnWeVKJkGoo5Wb5e_XNlPNi_aem_kkcMrX74g5rioz21pIwlvA&sfnsn=wa Cei care ziceti ca daca pleaca Miller e oricum mai bine sa vina turcu. Prefer sa ramana Miller spre deosebire Oliveira sau Fernandez care nu au nici rezultate, nici carisma. Probabil ca daca va uitati la Prima/Digi nu vedeti nici interviuri nici alte cele ca si la TNT unde macat Miller mai da o duma sau ceva interviu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat ieri la 18:11 Share Postat ieri la 18:11 26 minutes ago, xt600 said: +0.7 fata de pilotul de teste, adica de Crutchlow, care la randul sau era la cel putin 1.5 s de timpii de referinta ai lui Q. Cam pe acolo. A fost la peste două secunde de cel mai bun timp. Cam la fel ca Savadori și Pirro. 3 minutes ago, ioio_viola said: Prefer sa ramana Miller spre deosebire Oliveira sau Fernandez care nu au nici rezultate, nici carisma. Și eu. Poate pleacă Rins. Deși sunt ceva zvonuri că Miller ar avea o mega ofertă de la Honda din WSBK. Ceva cu șase zerouri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 18:27 Share Postat ieri la 18:27 Acum 46 minute, xt600 a spus: +0.7 fata de pilotul de teste, adica de Crutchlow, care la randul sau era la cel putin 1.5 s de timpii de referinta ai lui Q. Trebuie cautate informatiile, nici eu nu le mai tin minte chiar la zecime de secunda. Cert este ca testul a fost un esec si au fost chiar unele tensiuni. Turcul a vrut sa paraseasca testul, insa l-a tras de maneca Sofuoglu si a ramas pana la sfarsit. hm pai stai, el a vrut sa o lase asa, dar a fost fortat sa continuie si acum tot fortat intra in GP? n-are cum sa iasa bine. si da, timpii sunt "rai" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat ieri la 18:36 Share Postat ieri la 18:36 Acum 4 ore, damager a spus: Ai mai zis tu si de Q ce cauta in motogp :). Intr-o privinta, sunt si eu de acord cu colegul. Si eu am rezerve in ceea ce priveste prestatiile lui in MotoGP. Motivele pentru care cred asta, sunt insa diferite de ale lui Method. In realitate, el nu cunoaste performantele si evolutia otomanului, pentru ca nu urmareste competitia. Porneste doar de la prezumtia ca daca vine din WSBK, este un pilot inferior, deci nu are ce cauta in MotoGP. Repet, in conditiile in care nu cunoaste competitia si nici pilotul. Din punctul meu de vedere, ca unul care l-am urmarit, omul este fenomenal. palmaresul lui spune totul: doua titluri, cu doi producatori diferiti, 63 de victorii, 153 de podiumuri. Restul sunt povesti. De ce am totusi rezerve, in ceea ce il priveste? In primul rand, pentru ca la anul face 30 de ani, daca nu ma inseala memoria. Mai are ceva ani de activitate in fata, dar nu foarte multi. Cel putin nu la nivelul cerut de MotoGP. in al doilea rand, nefiind crescut la clasele mici din mondialul de viteza, nu este familiar cu aceasta competitie. Vezi si tu, piloti trecuti prin selectia de la clasele mici, care erau promitatori, ajunsi la clasa mare, au murit sperante. Sunt multe lucruri noi, care trebuiesc invatate, manageriate si nu stiu daca mai are suficient timp. Poate ma insel si, sincer, as vrea sa ma insel, dar cel putin pe hartie, sansele lui de a fi pilotul ala providential, care sa duca yamaha pe culmi de glorie, sunt mici. Dar poate ma surprinde placut. Cum ziceai, nimieni nu ii dadea sanse nici cu BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă Acum 11 ore, ioio_viola a spus: Nah, cu accidentarea asta Marini cred ca si-a pus cruce pe cariera de Mgp tot timpul o sa aibe un loc asigurat la VR46, ca si plan B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă Acum 21 ore, xt600 a spus: L-am introdus pe Garry pentru ca la vremea respectiva 500 era clasa mare. Si pentru ca backgroundul lui era intr-o competitie total diferita, nici macar WSBK. In SBK va ajunge dupa perioada petrecuta in mondialul de viteza. S-ar putea sa nu se adapteze niciodata. Turcul este supertalent, dar nu ii dau mari sanse sa se adapteze la formatul acestei competitii. Daca va fi un pilot de locurile 6-8 va fi foarte bine, insa Yamaha are nevoie de piloti de top, daca vrea sa se intoarca la varful competitiei. Chiar nu inteleg conducerea de la Iwata... se agata cu disperare de pilotul cu margele, in conditiile in care sunt piloti de top care vor sa plece de la echipele lor, plus tinerei cu perspective, la Moto3 si Moto2. Ciudata politica de piloti au... cum MM deja e unde vrea, nu exista in momentul asta alt pilot mai decat Q. O spun toti, inclusiv MM, doar tu nu esti asa convins. Scouterul din tine a identificat 3-4 piloti mai buni decat Q Acum 11 ore, xt600 a spus: Intr-o privinta, sunt si eu de acord cu colegul. Si eu am rezerve in ceea ce priveste prestatiile lui in MotoGP. Motivele pentru care cred asta, sunt insa diferite de ale lui Method. In realitate, el nu cunoaste performantele si evolutia otomanului, pentru ca nu urmareste competitia. Porneste doar de la prezumtia ca daca vine din WSBK, este un pilot inferior, deci nu are ce cauta in MotoGP. Repet, in conditiile in care nu cunoaste competitia si nici pilotul. Din punctul meu de vedere, ca unul care l-am urmarit, omul este fenomenal. palmaresul lui spune totul: doua titluri, cu doi producatori diferiti, 63 de victorii, 153 de podiumuri. Restul sunt povesti. De ce am totusi rezerve, in ceea ce il priveste? In primul rand, pentru ca la anul face 30 de ani, daca nu ma inseala memoria. Mai are ceva ani de activitate in fata, dar nu foarte multi. Cel putin nu la nivelul cerut de MotoGP. in al doilea rand, nefiind crescut la clasele mici din mondialul de viteza, nu este familiar cu aceasta competitie. Vezi si tu, piloti trecuti prin selectia de la clasele mici, care erau promitatori, ajunsi la clasa mare, au murit sperante. Sunt multe lucruri noi, care trebuiesc invatate, manageriate si nu stiu daca mai are suficient timp. Poate ma insel si, sincer, as vrea sa ma insel, dar cel putin pe hartie, sansele lui de a fi pilotul ala providential, care sa duca yamaha pe culmi de glorie, sunt mici. Dar poate ma surprinde placut. Cum ziceai, nimieni nu ii dadea sanse nici cu BMW. Face 28. deci mai are. Nu stiu daca o sa faca sa nu ceva sa rupa gura targului, si da, wsbk este o alta mancare de peste. dupa test, lucuru care l-a zis toprak a fost ca are nevoie de timp sa se adapteze la franele de carbon. Ca nu poate sa isi exploateze punctul lui forte, si anume franarea pentru ca e total diferita de franele din wsbk... foarte agresiva, spre deosebire de wsbk unde frane este mai moale. Eu as vrea sa-l vad in motogp si raman la parerea ca se va bate in primii 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă Acum 19 ore, mikonos a spus: Foarte bine punctat. Q20 și la talent se bate pentru primul loc cu marquez. Și chiar dacă i s a dus vorba n târg ca e boolangiu, la propriu, tot nu l a întrecut pe țigănuşu 89 de la Aprilea, care e boolangiu la figurat. +1 Acum 18 ore, damager a spus: Ai mai zis tu si de Q ce cauta in motogp :). Toprak a facut un test cu o yamaha care deja era in declin mare, pe o vreme nu tocmai prielnica. Din 2 zile de teste, una a plouat, si in a doua a fost mai frig. Cauta comentariile lui Cal de la test, ca el explica ca un control al motocicletei cum a vazut la Top atunci nu prea multi pilotii il au. Nu ai cum sa te adaptezi direct la motoreta de motoGp. Este total diferita de wbsk... Hai sa vedem daca vine si ce va face in MotoGp si apoi sa vedem daca moare speranta... Si cand a venit la BMW, toata lumea l-a dat ingropat, bla bla bla....si vezi ce a facut. Nu cred ca o sa castige, dar la cat de adaptabil e toprak, eu zic ca o sa se bata in primii 10. In plus de asta vine cu experieta pe Pirelli, iar astia sunt obisnuiti cu Michelin, si diferente este f mare intre ele. Recunosc,si am recunoscut tot timpul nu am dat 2 bani pe Q,pt ca nu il recomanda nimic in afara de faptul ca era foarte rapid in anumite momente,sporadic rau de tot.Un fel de Diggia la clasele mici,dar mai inconsistent chiar si decat Diggia...dar in anul de debut m-a dat pe spate. Insa dupa cum am mai zis - Q e exceptia care confirma regula - acum pt ca Q a venit cu o carte de vizita mega-modesta si a confirmat,asta nu inseamna ca toti care vin asa vor confirma.Si Q a venit pe filiera "normala" - moto2 si moto3. Toprak vine din cu totul alta disciplina si la cu totul alta varsta...28 de primaveri parca? In concluzie,permite-mi sa ma indoiesc maxim de faptul ca va face ceva. Perfecta dreptate ai in ceea ce spui despre acele teste - 1.era pe o moto nu tocmai stralucita,2.conditiile de test deloc prielnice samd samd.Insa talentele ies la suprafata in ciuda vicisitudinilor - se vad - repet - vezi primul test facut de Marquez cu Honda in 2013,vezi primele teste facute de Lorenzo cu Yamaha,samd samd....erau copii,veniti din moto2 unde electronica era inexistenta,se urcau pe niste monstri - si au rupt timpii de pe tabela. Adica meseria se vede - cam asta e parerea mea. Q se bate in primii 10 cu Yamaha,cateodata si Miller,si ei au exp in motogp oho...eu nu il dau deloc asa sus. Experienta Pirelli,sunt si la moto2 Pirelli,nu?Cred ca experienta asta va conta 3-4 etape la inceput,dupa aceea pilotii se vor adapta. Am zis si reafirm - cred ca in motogp sunt cei mai buni piloti la nivel mondial,si ca nu exista nestemate ascunse in alte nivele care ar putea veni la cel mai inalt nivel si ar da mucu la astia de aici - asta e o teorie a underdog'ului dusa la extrem.Vise taica,vise Acum 13 ore, xt600 a spus: Spun doar ca nu ar trebui sa se bazeze doar pe un singur pilot, ca ar trebui sa mai aduca unul, fie o speranta (cum spui tu), fie un pilot de top, consacrat. In felul asta ar pune mai multa presiune pe Q. 100% de acord.Can't hurt,ba dimpotriva.Plus ca ne va da un termen de comparatie,pt ca Rins nu e un termen de comparatie.Are el COTA si Silverstone,in rest doarme sau e accidentat. Dar mai e o intrebare - cine e dispus sa vina la "o" Yamaha in deriva? Eu as zice ca si cei de la moto2 sunt niste prospecte interesante - vezi Manu Gonzalez,Moreira,Alonso Lopez... Acum 13 ore, xt600 a spus: +0.7 fata de pilotul de teste, adica de Crutchlow, care la randul sau era la cel putin 1.5 s de timpii de referinta ai lui Q. Trebuie cautate informatiile, nici eu nu le mai tin minte chiar la zecime de secunda. Cert este ca testul a fost un esec si au fost chiar unele tensiuni. Turcul a vrut sa paraseasca testul, insa l-a tras de maneca Sofuoglu si a ramas pana la sfarsit. Exact. Acum 13 ore, xt600 a spus: el nu cunoaste performantele si evolutia otomanului, pentru ca nu urmareste competitia. Porneste doar de la prezumtia ca daca vine din WSBK, este un pilot inferior, deci nu are ce cauta in MotoGP. Repet, in conditiile in care nu cunoaste competitia si nici pilotul. Din punctul meu de vedere, ca unul care l-am urmarit, omul este fenomenal. palmaresul lui spune totul: doua titluri, cu doi producatori diferiti, 63 de victorii, 153 de podiumuri. Restul sunt povesti. De ce am totusi rezerve, in ceea ce il priveste? In primul rand, pentru ca la anul face 30 de ani, daca nu ma inseala memoria. Mai are ceva ani de activitate in fata, dar nu foarte multi. Cel putin nu la nivelul cerut de MotoGP. in al doilea rand, nefiind crescut la clasele mici din mondialul de viteza, nu este familiar cu aceasta competitie. Vezi si tu, piloti trecuti prin selectia de la clasele mici, care erau promitatori, ajunsi la clasa mare, au murit sperante. Sunt multe lucruri noi, care trebuiesc invatate, manageriate si nu stiu daca mai are suficient timp. Poate ma insel si, sincer, as vrea sa ma insel, dar cel putin pe hartie, sansele lui de a fi pilotul ala providential, care sa duca yamaha pe culmi de glorie, sunt mici. Perfect de acord cu absolut tot ce afirmi,chiar si despre mine : nu cunosc competitia sbk,nici nu sunt interesat de ea,testul lui turkish delight l-am urmarit insa tocmai pt ca venise pe cai mari foarte laudat de lumea de pe aici.Si...m-am lamurit. Aparte de adaptare,de faptul ca provine din alta filiera,de varsta care mi se pare destul de inaintata pt un debut in motogp,parerea mea este ca nu e la nivelul pilotilor de top din motogp.Parere fundamentata (s-a mai discutat si ras-discutat insa se uita) pe faptul ca pilotii care au ajuns pe final de cariera si au plecat in sbk au cam rupt norma pe acolo in timp ce reciproca nu a fost niciodata valabila. Alta opinie daca mi se permite - mi se pare o greseala fantastica din partea lui sa vina in aceasta competitie atat de complicata deja si super-specializata si de un nivel extraordinar pt motorsportul pe 2 roti la varsta lui,pt ca sunt sanse enorme sa fie facut praf chiar si de catre coechipierul de la Pramac,si atunci toata cota lui de piata se va prabusi,iar la posibila intoarcere in sbk ii va scadea masiv si popularitatea si salariul. Dar hey,e bine pt spectacol,si atunci nu pot decat sa zic - hai Toprak in gp si change my mind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.