Kagemusha Postat ieri la 07:48 Share Postat ieri la 07:48 1 hour ago, damager said: Face 28. deci mai are. Face 30, cum a spus colegul @xt600. Sursa: https://www.worldsbk.com/en/rider/Toprak+Razgatlioglu/4544 Fără îndoială că turcul este un pilot foarte bun, acolo unde este. Dar Bulega, care pe vremea când era la Moto 3 și Moto 2 a fost un pilot mediocru, abia venit de un an în WSBK pare că îl cam bate anul acesta. Iar ca să vină la +29 ani în MotoGP și să rupă gura târgului e nevoie de mai mult și mă tem că Razgatlioglu nu are tot ce-i trebuie, altminteri Sofuoglu îl împingea de mult să facă pasul. Îmi amintesc că a fost în Red Bull Rookies Cup pe vremuri și n-a ajuns la nivelul fraților Oncu. Mă tem că nu va face mare lucru dacă vine în MotoGP, iar ca să vină și să obțină clasări în primii zece ar însemna doar puțin mai mult decât ce a reușit Karel Abraham. Dar să trăim și să vedem... 25 minutes ago, Method said: Experienta Pirelli,sunt si la moto2 Pirelli,nu?Cred ca experienta asta va conta 3-4 etape la inceput,dupa aceea pilotii se vor adapta. Nici măcar atât, lumea confundă grav pneurile din WSBK cu MotoGP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat ieri la 08:42 Share Postat ieri la 08:42 Acum 48 minute, Method a spus: Alta opinie daca mi se permite - mi se pare o greseala fantastica din partea lui sa vina in aceasta competitie atat de complicata deja si super-specializata si de un nivel extraordinar pt motorsportul pe 2 roti la varsta lui,pt ca sunt sanse enorme sa fie facut praf chiar si de catre coechipierul de la Pramac,si atunci toata cota lui de piata se va prabusi,iar la posibila intoarcere in sbk ii va scadea masiv si popularitatea si salariul. Exacta asta spun si eu. Prea tarziu pentru o competitie atat de specializata. Cand am spsu ca nu cunosti competitia, nu am spus-o ca pe o intepatura, era doar o constatare. Acum 2 ore, damager a spus: Scouterul din tine a identificat 3-4 piloti mai buni decat Q Scouterul din mine viseaza la Acosta, langa Q. Sau, de ce nu, la JM, desi ultimul scandal care il implica, imi da un sentiment de indoiala, in ceea ce il priveste. Sau Pecco...? As vrea sa ii vad pe ambii pe aceeasi motocicleta. Ideea este ca Yamaha sa aduca inca un pilot de top, capabil de clasari in top 3. Apoi ar fi Gonzales si Rueda, care sunt oamenii momentului, la clasele inferioare, cu accent pe Rueda, care ar putea fi antamat de pe acum de Yamaha si adus la clasa mare in 2027, dupa un sezon petrecut la clasa Moto2. Zic bine? 1 oră în urmă, Kagemusha a spus: Mă tem că nu va face mare lucru dacă vine în MotoGP, iar ca să vină și să obțină clasări în primii zece ar însemna doar puțin mai mult decât ce a reușit Karel Abraham. Pilot capabil sa se claseze in primii zece, au si acum in persoana lui Miller. Plus ca australianul, este un foarte bun tester, este mai util in proiect, decat un pilot venit dintr-o alta competitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 09:10 Share Postat ieri la 09:10 Acum 27 minute, xt600 a spus: Miller. Plus ca australianul, este un foarte bun tester, La cum fute cauciucurile nu stiu cat ar conta în teste.. Poate pe tur rapid sa testeze. Pilot teste de calificări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat ieri la 10:28 Share Postat ieri la 10:28 (editat) 1 oră în urmă, frigider a spus: La cum fute cauciucurile nu stiu cat ar conta în teste.. Tocmai, este bun si cand toaca pneurile. Aduna niste date de telemetrie foarte utile, pentru felul in care motoreta uzeaza pneurile. Orice informatie este utila, cata vreme stii ce sa faci cu ea. Editat ieri la 10:29 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat ieri la 11:16 Share Postat ieri la 11:16 Acum 2 ore, xt600 a spus: Scouterul din mine viseaza la Acosta, langa Q. Sau, de ce nu, la JM, desi ultimul scandal care il implica, imi da un sentiment de indoiala, in ceea ce il priveste. Sau Pecco...? As vrea sa ii vad pe ambii pe aceeasi motocicleta. zvonuri si zvonuri am auzit...., dar pe nici un site mare si credibil nu am vazut nimic pe tema asta, dracu stie.... ca Pecco la anu' s-ar duce la VR46.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat ieri la 11:17 Share Postat ieri la 11:17 (editat) Acum 2 ore, xt600 a spus: Cand am spsu ca nu cunosti competitia, nu am spus-o ca pe o intepatura, era doar o constatare. Aa,nici nu am luat-o ca pe o intepatura,pt ca intradevar nu o cunosc. Acum 2 ore, xt600 a spus: Apoi ar fi Gonzales si Rueda, care sunt oamenii momentului, la clasele inferioare, cu accent pe Rueda, care ar putea fi antamat de pe acum de Yamaha si adus la clasa mare in 2027, dupa un sezon petrecut la clasa Moto2. Ai uitat sa il amintesti pe Alonso - l-as baga si pe el la "oamenii momentului",mai ales dupa evolutia lui de la Silverstone. Yamaha ar face bine sa vaneze oameni din esalonul 2,nu "sperantele consacrate" daca ma pot exprima asa,pt ca sunt convins ca toti pilotii de top vor Ducati,Ducati,Ducati. Aa,si apropo de Yamaha - cred ca intr-o saptamana vom vedea ce ramane din revirimentul mult-trambitat - vin la Aragon un circuit stop'n'go,mare,aerisit,cu o linie dreapta de aproape 1km si mai ales cu temperaturi frecvente de +35gr. in aer (si probabil +50 la asfalt). Sa vedem revirimentul. Ma lansez la o predictie (dau si eu cu bata in balta sa vad cat de mult le nimeresc sau nu) - dau cota de 3 : 1 ca Quarta nu termina in primii 5.Si de 2 : 1 ca nu intra in Q2. ...in alta ordine de idei,Jorge Martin,da o declaratie oficiala privind situatia Aprilia si se semneaza,culmea, #1 : “I would like to share with all the fans, media and people who follow my career a clear explanation about my situation with Aprilia.At no time have I ever breached the contract. When we signed it, I agreed with Aprilia that, if certain circumstances were not met, I reserved the right to decide my future for 2026. This was an essential condition for me to accept the contract proposal they offered me at that time.When I made the decision to change manufacturers last year, one of my premises was to have the possibility to test the bike in real circumstances and to understand the team and its working methodology. In this way I could feel comfortable signing for tow years instead one, and so we included that condition.Faced with the situation of having to make a decision on a date that is established by contract, I have decided to exercise my right to release myself for the 2026 season.I have always done so respectfully, clearly and with the sole intention of taking control of my future as a professional athlete. Unfortunately, the circumstances that have occurred as a result of the crashes, although it is true that they do not affect what we agreed, have conditioned this phase.This is why I have always been in open dialogue with Aprilia to extend this period to a certain number of grands prix after my return to competition.The aim is that both parties can give each other a second chance and feel comfortable before making a decision for 2026. I have always been honest with Aprilia, I have always valued the bike, the team and the effort off all of the people part of the project. The only thing that I ask is that my will and the spirit of what we agreed at the time with Aprilia will be respected.There is no conflict or reproach. I just want to be able to look ahead with clarity, after very difficult times and a very serious injury, and to continue to give the best of myself of and off the track.” Cu alte cuvinte,99% ve iesi din contractul cu Aprilia pt 2026.Sunt curios insa unde se poate duce... Editat ieri la 11:25 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 11:24 Share Postat ieri la 11:24 Acum 55 minute, xt600 a spus: Tocmai, este bun si cand toaca pneurile. Aduna niste date de telemetrie foarte utile, pentru felul in care motoreta uzeaza pneurile. Orice informatie este utila, cata vreme stii ce sa faci cu ea. pai doar el merge asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat ieri la 11:24 Share Postat ieri la 11:24 (editat) Nu expira nici un contract la anul. Toate contractele expira la sfarsit de 2026. Editat ieri la 11:26 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 11:25 Share Postat ieri la 11:25 Acum 8 minute, apriliacluj a spus: ca Pecco la anu' s-ar duce la VR46.... la anu exp contractu? sau are loc rupere? greu de crezut. adica nu ii merge ok la uzina si pleaca la client LOL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat ieri la 11:34 Share Postat ieri la 11:34 (editat) Acum 2 ore, xt600 a spus: Exacta asta spun si eu. Prea tarziu pentru o competitie atat de specializata. Cand am spsu ca nu cunosti competitia, nu am spus-o ca pe o intepatura, era doar o constatare. Scouterul din mine viseaza la Acosta, langa Q. Sau, de ce nu, la JM, desi ultimul scandal care il implica, imi da un sentiment de indoiala, in ceea ce il priveste. Sau Pecco...? As vrea sa ii vad pe ambii pe aceeasi motocicleta. Ideea este ca Yamaha sa aduca inca un pilot de top, capabil de clasari in top 3. Apoi ar fi Gonzales si Rueda, care sunt oamenii momentului, la clasele inferioare, cu accent pe Rueda, care ar putea fi antamat de pe acum de Yamaha si adus la clasa mare in 2027, dupa un sezon petrecut la clasa Moto2. Zic bine? Pilot capabil sa se claseze in primii zece, au si acum in persoana lui Miller. Plus ca australianul, este un foarte bun tester, este mai util in proiect, decat un pilot venit dintr-o alta competitie. Mai sunt niste considerente pt Top... turcii nu au pilot in motogp si piata turca este una mare. Top nu vine la echipa de uzina, asa ca JM, doamne ajuta sa mearga la yamaha... desi zvornurile il dau la Honda, pb pe multi bani. Rueda e prea mic, e la moto3, gonzales, inca nu a demonstrat. Desi anul astacmerge bine. E un pilot care imi place, doar ca e cam plin de spanioli si italieni. Sa mai fie si altceva. in plus de asta, nimeni nu stie exact ce va face turcu in motogp. Putem sa speculam, dar realitatea o vom vedea cand va ajunge acolo. Parerea mea este ca va face bine. in alta ordine de idei, la yamaha, exceptandu-l pe Q, restul sunt cam praf...eu vad 3 locuri libere la yamaha. feelingul meu este ca JM se duce la Ducati in locul lui Bag... deja sunt zvonuri ca Bag vb cu Yamaha. Editat ieri la 11:35 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat ieri la 11:37 Share Postat ieri la 11:37 Acum 19 minute, Method a spus: Cu alte cuvinte,99% ve iesi din contractul cu Aprilia pt 2026.Sunt curios insa unde se poate duce... Pecco la VR46 si JM la factory cu MM Acum 12 minute, frigider a spus: la anu exp contractu? sau are loc rupere? greu de crezut. adica nu ii merge ok la uzina si pleaca la client LOL. daca atmosfera s-a fwutut la uzina , el nu se mai simte bine.... nu tre sa rupa contractul, ramane tot in familia Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat ieri la 11:46 Share Postat ieri la 11:46 1.Pecco nu e tampit sa plece de la Ducati,orice ar fi. Pecco e el cavaler si putin in urma timpurilor noastre,insa mi se pare un om inteligent - prin urmare stie ca are o sansa fantastica pe care un singur omusor (Dani Pedrosa) a mai avut-o de-a lungul timpului : sa se bata cu demonul de la egal la egal. Deocamdata pierde (masiv) dar sunt convins ca el crede ca poate fi mai rapid decat Marquez daca duce motoreta unde vrea el,si sunt convins ca se va lupta pt asta. Nu pleaca Pecco niciunde - sa pleci de la cea mai puternica echipa doar pt ca ai niste neajunsuri cu materialul de concurs si pt ca nou-venitul coechipier te bate putin (mai mult),ar insemna...sinucidere. Aici cred ca se face diferenta dintre el si JM. 2.JM never la Ducati.Mai ales dupa fitza asta suprema pe care a facut-o cu Aprilia...Gigi cred ca isi pupa singur mana cu care l-a ales pe Marcelino in locul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat ieri la 11:50 Share Postat ieri la 11:50 2 minutes ago, Method said: JM never la Ducati.Mai ales dupa fitza asta suprema pe care a facut-o cu Aprilia...Gigi cred ca isi pupa singur mana cu care l-a ales pe Marcelino in locul lui. I couldn't agree more. Din nou despre Toprak: sincer, mi-ar plăcea să-l văd în MotoGP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat ieri la 11:51 Share Postat ieri la 11:51 Acum 3 minute, Method a spus: 1.Pecco nu e tampit sa plece de la Ducati,orice ar fi. Pecco e el cavaler si putin in urma timpurilor noastre,insa mi se pare un om inteligent - prin urmare stie ca are o sansa fantastica pe care un singur omusor (Dani Pedrosa) a mai avut-o de-a lungul timpului : sa se bata cu demonul de la egal la egal. Deocamdata pierde (masiv) dar sunt convins ca el crede ca poate fi mai rapid decat Marquez daca duce motoreta unde vrea el,si sunt convins ca se va lupta pt asta. Nu pleaca Pecco niciunde - sa pleci de la cea mai puternica echipa doar pt ca ai niste neajunsuri cu materialul de concurs si pt ca nou-venitul coechipier te bate putin (mai mult),ar insemna...sinucidere. Aici cred ca se face diferenta dintre el si JM. 2.JM never la Ducati.Mai ales dupa fitza asta suprema pe care a facut-o cu Aprilia...Gigi cred ca isi pupa singur mana cu care l-a ales pe Marcelino in locul lui. asa s-a zis si de MM la inceput. Zvonurile in leaga de Honda... ramane de vazut. Ca doar e prietenul lui acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 12:32 Share Postat ieri la 12:32 Acum 53 minute, apriliacluj a spus: daca atmosfera s-a fwutut la uzina , el nu se mai simte bine.... nu e vb de atmosfera, e vb ca 5-10-15 insi nu dau de cap sa -i dea feelingul inapoi lui Peco. VR 46 cati insi are ? 1? 2? MM de ce a vrut uzina? suport maxim, upgradeuri etc. niciun sens nu are sa plece de la uzina. la alt producator da, dar nu tot ducati dar retrogradat. numa din principiu nu tre sa accepte asa ceva. ce a facut MM e altceva, omu s-a reinventat. Acum 56 minute, apriliacluj a spus: Pecco la VR46 si JM la factory cu MM 1 oră în urmă, frigider a spus: ar fi super comica situatia :)) da poate macar JM ar fi mai sus decat Peco. Acum 48 minute, Method a spus: Pecco nu e tampit sa plece de la Ducati,orice ar fi. asta daca e dupa el. daca nici la anu nu misca, vine AM langa MM :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă (editat) Toprak Razgatlioglu’s MotoGP move is reportedly a done deal! The WorldSBK champ is set to join Pramac Yamaha in 2026, bringing Red Bull sponsorship and riding factory-spec machinery. An official announcement is expected at Mugello. Jack Miller or Miguel Oliveira could be replaced to make room. a se citi printre randuri.... bringing Red Bull as sponsorship..... adica, conteaza si talentul, dar si alte lucruri conteaza cam in aceeasi masura. pana la urma e un business, nu un sport Editat 5 ore în urmă de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă Mai ramane sa-l aduca pe Bautista si gata, isi revine Yamaca din morti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Acum 3 ore, damager a spus: a se citi printre randuri.... bringing Red Bull as sponsorship..... pana la urma e un business, nu un sport Asta este marea problema la Yamaha... faptul ca la ei primeaza business-ul si nu performanta. Din acest motiv au ramas doua sezoane(?) fara echipa de client si au ajuns in situatia in care sunt acum. Poate ar fi cazul sa isi caute pilotii in functie de performante, nu de ce sponsori aduc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Cred că Bau s-ar obișnui mai repede ca turcaletele, a mai trecut pe aici. 1 hour ago, B.B. said: Mai ramane sa-l aduca pe Bautista si gata, isi revine Yamaca din morti. 2 minutes ago, xt600 said: Asta este marea problema la Yamaha... faptul ca la ei primeaza business-ul si nu performanta. Red Bull este sponsorul personal al lui Toprak, nu cred că vine cu bani la echipă, mai degrabă îi suportă o parte din salariu sau mai știu eu ce agreement au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Acum 15 minute, Kagemusha a spus: Red Bull este sponsorul personal al lui Toprak, nu cred că vine cu bani la echipă, mai degrabă îi suportă o parte din salariu sau mai știu eu ce agreement au. Da, mai plauzibil asa. Nu cred vine RB in calitate de sponsor al echipei, decat daca au incheiat vreun contract, odata cu venirea otomanului. Destul de echivoca formularea "bringing Red Bull sponsorship ". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.