LEX91SPETSNAZ Postat Mai 28 Share Postat Mai 28 (editat) Salutare tuturor! Dețin o Honda Hornet 600 din 2005 și în această seară am avut surpriza neplacută să constat că mi-au „picat” luminile. Din păcate nici faza lungă, nici faza scurtă nu mai funcționează. De menționat că mi se pare că și la pornire (la rece) pare că există o problemă ce mă duce cu gândul tot la instalația electrică (dă să moară pe momentul pornirii). Precizez că motorul este pe carburație. Vă rog să îmi recomandați un electrician moto profesionist (bazat pe experiența dumneavoastră cu acesta) în zona București-Ilfov sau județele limitrofe, deoarece aș dori să desfac toată instalația electrică și să repar tot ce se poate, ba mai mult să izolez orice contact dintre fire cu tuburi termocontractabile (EXCLUS LUCRĂRI CU BANDĂ IZOLIER). Vă mulțumesc anticipat! Asfalt uscat! Editat Mai 28 de LEX91SPETSNAZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 te ajunge 2000 de euro o lucrare din asta. in plus banda izolatoare se foloseste din fabrica cu un scop, daca tot pui tuburi faci instlatia de doua ori mai groasa pentru nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEX91SPETSNAZ Postat Mai 29 Autor Share Postat Mai 29 M-am gândit că tuburile termoconductoare ar opri infiltrațiile de apă, de aceea doream să le folosesc, dar nu este problemă dacă specialistul recomandă altceva... Totuși, unde îl găsesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 Pare să ai probleme de încărcare, e nevoie de niște măsurători și probabil de schimbat regulatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 Avand in vedere suma avansata de catre MotoS Garage poate ar trebuie sa vezi unde gasesti un cablaj nou gata facut Cam asa arata cablajul principal: Uite un furnizor de la care am mai cumparat piese: https://yoshiparts.com/parts/motorcycle/honda/products/cb600/2006-italy-cb600fa/18664424_55?one=[["year_list"%2C"2006"]]&two=[["note"%2C"VIN%23+ZDCPC360-6F100001"]]&diagramItemId=1393277&productId=73024863 Este pozitia nr. 12. Momentan nu au, (de aceea nu apare numarul 12 in desen) dar poti trimite un mesaj sa afli cand mai aduc. Costa in jur de 300 USD + transport si vama si TVA o sa ajungi poate la 500 USD, oricum nu la 2000€.... Te duci pe site-ul de mai sus, si pui motorul corect (introduci VIN-ul) si vezi exact ce cablaje ai nevoie. Mai ai ceva cablaje micute: in spate ; Pozitia 6 costa vreo 25 USD iar pozitia 24 vreo 20 USD La motor: Pozitia 14 face vreo 40 USD Si te uiti tu pe unde or mai fi. Daca tot vrei sa faci lucrare asa de ampla, o faci cum trebuie. Tu decizi daca merita investitita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 (editat) Acum 4 ore, LEX91SPETSNAZ a spus: M-am gândit că tuburile termoconductoare ar opri infiltrațiile de apă, de aceea doream să le folosesc, dar nu este problemă dacă specialistul recomandă altceva... Totuși, unde îl găsesc? Infiltratiile de apa sunt problematice in zona conectorilor, in rest firele au izolatia lor. Eu am avut la o mobra aceleasi simptome si nu a fost instalatia de vina ci doua mufe in care conectorii oxidasera superficial dar suficient cat sa nu mai faca treaba. Am curatat, dat cu ulei pe conectori si nu a mai facut probleme. Deci un prim pas ar fi verificarea conectorilor la toate mufele dar daca nu te pricepi tot la electrician trebuie sa ajungi. Editat Mai 29 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 1 oră în urmă, Nguyen a spus: dat cu ulei pe conectori Asta nu se face. Daca vrei musai , exista pasta electroconductoare. Uleiul nu conduce curetul electric si daca nu exista o forta de apasare suficienta intre contacte poti avea iarasi probleme. E drept ca poate nu mai oxideaza partile expuse al contactelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 Acum 44 minute, lulu_viteza a spus: că uleiul izolează și alte prostii Ai citit pe diagonala ce am scris. Mai citez ce am scris: ''Uleiul nu conduce curetul electric si daca nu exista o forta de apasare suficienta intre contacte poti avea iarasi probleme'' La motocicleta ta faci cum doresti. Uleiul este un material inflamabil si acesta este principalul motiv pentru care se evita a fi folosit pe contacte electrice. Ma bucur ca tu si @Nguyen si multi altii ati avut noroc sa nu ia foc nimica. Si imi doresc sa ramana la fel. Dar nu da sfatul cu ulei pe langa contacte electrice si unora care nu cunosc cum se face treaba corect, nu la noroc. Daca tie ti s-a parut sfatul lui tataie bun atunci mergi pe el mai departe. Motocicleta mea din 2001 nu are probleme cu contactele electrice, fara vaselina. Oi fi avut eu noroc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 Acum 12 minute, Silver Arrow a spus: Motocicleta mea din 2001 nu are probleme cu contactele electrice, fara vaselina. Oi fi avut eu noroc.... ...a mea din 92. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 Acum 4 ore, Silver Arrow a spus: Daca tot vrei sa faci lucrare asa de ampla, o faci cum trebuie. Tu decizi daca merita investitita. Pai daca cumpara instalatie noua tot trebuie montata de cineva care se pricepe. Ar trebui instalatia initiala luata la verificat, incepand cu sigurantele, butoanele de comanda,becurile, dupa aia mufele de legatura... etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 Acum 2 ore, ALEX-Guzzista a spus: Pai daca cumpara instalatie noua tot trebuie montata de cineva care se pricepe. Ar trebui instalatia initiala luata la verificat, incepand cu sigurantele, butoanele de comanda,becurile, dupa aia mufele de legatura... etc Salutare! Da, in principiu problemele colegului se rezolva luand la verificat fiecare conector. Asta daca nu exista solutii de tipul ''functioneaza si asa''. Nu are rost sa verifice conductorii electrici. Acuma 20 de ani se faceau cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 19 hours ago, LEX91SPETSNAZ said: Vă rog să îmi recomandați un electrician moto profesionist (bazat pe experiența dumneavoastră cu acesta) în zona București-Ilfov sau județele limitrofe, deoarece aș dori să desfac toată instalația electrică și să repar tot ce se poate, ba mai mult să izolez orice contact dintre fire cu tuburi termocontractabile (EXCLUS LUCRĂRI CU BANDĂ IZOLIER). Eu nu am auzit sa existe un astfel de electrician, chiar si mecanici dedicati moto sunt putini daca exceptam reprezentantele moto. In cel mai bun caz cred ca poti gasi un mecanic care din necesitate a invatat si electrica. Daca gasesti sa anunti si aici te rog, sunt interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 31 minutes ago, mobiletron said: Daca gasesti sa anunti si aici te rog, sunt interesat. Relu - Aurelian Cenușă: 0723.730.633. Nu știu altul mai bun... Reply valabil și pentru OP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 11 minutes ago, Kagemusha said: Relu - Aurelian Cenușă: 0723.730.633. Nu știu altul mai bun... Reply valabil și pentru OP. Merci! Stiu sa fac destule la o instalatie electrica dar am o Aprilia Mana 850 pe injectie si e posibil sa am niste probleme de electrica la ea si risc sa-mi prind urechile daca imi bag mana in ea. Am o eroare de comunicare CAN intre bordul electronic si ECU, sunt sanse mari sa fie ceva pe la fire desi nu s-a umblat niciodata la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 Acum 2 ore, Silver Arrow a spus: Nu are rost sa verifice conductorii electrici. Acuma 20 de ani se faceau cum trebuie. Fiind problema la far din cate a zis,e bine de verificat conductorii acolo unde se tot misca cand ia viraj. Dar si timpul imbatraneste cam tot pe un vehicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Mai 30 Share Postat Mai 30 Neata. Tot Hornetel . Verifica la blocul de lumini, eu am avut cam aceiasi problema(eu m.am tot tavalit) mi se mai opreau luminile in mers ,au umblat baietii de servis,bine nu motoS, unii mai slabuti si sa rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.