LEX91SPETSNAZ Postat Miercuri la 19:36 Share Postat Miercuri la 19:36 (editat) Salutare tuturor! Dețin o Honda Hornet 600 din 2005 și în această seară am avut surpriza neplacută să constat că mi-au „picat” luminile. Din păcate nici faza lungă, nici faza scurtă nu mai funcționează. De menționat că mi se pare că și la pornire (la rece) pare că există o problemă ce mă duce cu gândul tot la instalația electrică (dă să moară pe momentul pornirii). Precizez că motorul este pe carburație. Vă rog să îmi recomandați un electrician moto profesionist (bazat pe experiența dumneavoastră cu acesta) în zona București-Ilfov sau județele limitrofe, deoarece aș dori să desfac toată instalația electrică și să repar tot ce se poate, ba mai mult să izolez orice contact dintre fire cu tuburi termocontractabile (EXCLUS LUCRĂRI CU BANDĂ IZOLIER). Vă mulțumesc anticipat! Asfalt uscat! Editat Miercuri la 19:37 de LEX91SPETSNAZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat 23 ore în urmă Share Postat 23 ore în urmă te ajunge 2000 de euro o lucrare din asta. in plus banda izolatoare se foloseste din fabrica cu un scop, daca tot pui tuburi faci instlatia de doua ori mai groasa pentru nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEX91SPETSNAZ Postat 22 ore în urmă Autor Share Postat 22 ore în urmă M-am gândit că tuburile termoconductoare ar opri infiltrațiile de apă, de aceea doream să le folosesc, dar nu este problemă dacă specialistul recomandă altceva... Totuși, unde îl găsesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă Pare să ai probleme de încărcare, e nevoie de niște măsurători și probabil de schimbat regulatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat 19 ore în urmă Share Postat 19 ore în urmă Avand in vedere suma avansata de catre MotoS Garage poate ar trebuie sa vezi unde gasesti un cablaj nou gata facut Cam asa arata cablajul principal: Uite un furnizor de la care am mai cumparat piese: https://yoshiparts.com/parts/motorcycle/honda/products/cb600/2006-italy-cb600fa/18664424_55?one=[["year_list"%2C"2006"]]&two=[["note"%2C"VIN%23+ZDCPC360-6F100001"]]&diagramItemId=1393277&productId=73024863 Este pozitia nr. 12. Momentan nu au, (de aceea nu apare numarul 12 in desen) dar poti trimite un mesaj sa afli cand mai aduc. Costa in jur de 300 USD + transport si vama si TVA o sa ajungi poate la 500 USD, oricum nu la 2000€.... Te duci pe site-ul de mai sus, si pui motorul corect (introduci VIN-ul) si vezi exact ce cablaje ai nevoie. Mai ai ceva cablaje micute: in spate ; Pozitia 6 costa vreo 25 USD iar pozitia 24 vreo 20 USD La motor: Pozitia 14 face vreo 40 USD Si te uiti tu pe unde or mai fi. Daca tot vrei sa faci lucrare asa de ampla, o faci cum trebuie. Tu decizi daca merita investitita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat 18 ore în urmă Share Postat 18 ore în urmă (editat) Acum 4 ore, LEX91SPETSNAZ a spus: M-am gândit că tuburile termoconductoare ar opri infiltrațiile de apă, de aceea doream să le folosesc, dar nu este problemă dacă specialistul recomandă altceva... Totuși, unde îl găsesc? Infiltratiile de apa sunt problematice in zona conectorilor, in rest firele au izolatia lor. Eu am avut la o mobra aceleasi simptome si nu a fost instalatia de vina ci doua mufe in care conectorii oxidasera superficial dar suficient cat sa nu mai faca treaba. Am curatat, dat cu ulei pe conectori si nu a mai facut probleme. Deci un prim pas ar fi verificarea conectorilor la toate mufele dar daca nu te pricepi tot la electrician trebuie sa ajungi. Editat 18 ore în urmă de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă 1 oră în urmă, Nguyen a spus: dat cu ulei pe conectori Asta nu se face. Daca vrei musai , exista pasta electroconductoare. Uleiul nu conduce curetul electric si daca nu exista o forta de apasare suficienta intre contacte poti avea iarasi probleme. E drept ca poate nu mai oxideaza partile expuse al contactelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lulu_viteza Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă (editat) Silver Arrow, contactul în conectori se face pe direct, metal pe metal. Vaselina doar ajută să nu oxideze și este îndepărtată când se presează contactele la cuplarea mufei. Și eu am făcut așa și fac de zeci de ani. Din experiență spun că o astfel de lucrare nu are moarte. Odată ce ai strâns puțin cu patentul mufa/papucul, l-ai uns cu puțină vaselină și l-ai cuplat ferm, ai terminat cu problemele acolo pentru zece ani. Așa am crezut și eu la început, că uleiul izolează și alte prostii pe care le citeam pe Internet de pe site-uri "respectabile". Am încercat cu toate rahaturile, fel și fel de spray-uri speciale de curățat contacte și altele și mai speciale de protejat contacte electrice, vaselină cuprată conductivă, uleiuri cu grafit conductiv, fel și fel de găselnițe să ia banii, dar care își pierd repede proprietățile. Niște kkturi. Sătul fiind de toate rahaturile ineficiente, am zis: hai să încerc și cum zice "tataie", dacă se strică, aia e. Am curățat contactele, am strîns puțin cu patentul, gresate cu un băț de chibrit cu vaselină și apoi cuplate la loc. Au trecut 10 ani, nicio problemă. Inclusiv în releul de semnalizare mecanic aveam problemă, se oxida contactul, făcea țac-țac și după câteva clipiri rămânea fie lipit, fie țăcănea dar nu se mai aprindea becul. L-am desfăcut de zeci de ori, am dat cu fel și fel de spray-uri electronice de contacte, mergea o săptămână-două sau o lună și iar făcea probleme. Am schimbat releul, a mers și cel nou un an și iar a făcut la fel. Am măsurat curentul, nimic în scurt, totul OK. Am întrebat pe forum, toată lumea zicea să cumpăr alt releu că aia e, după un an-doi se strică. Am cumpărat altul, după un an a făcut la fel. Desfăcut releul care făcea probleme, curățat pastilele din releu cu un burete de vase, dat cu puțină vaselină și nicio problemă de 10 ani! Îți dai seama cât de proastă se vaselina la contacte dacă pastilele alea din releu îmbibate în vaselină semnalizează așa de 10 ani și NICIO PROBLEMĂ! Singurele probleme ar putea apărea unde sunt curenți mari, unde se încinge și ar fi un risc de incendiu. Acolo trebuie evitat, în rest, odată ce un contact e strîns ferm și gresat, ăla n-are moarte. Editat 16 ore în urmă de lulu_viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Acum 44 minute, lulu_viteza a spus: că uleiul izolează și alte prostii Ai citit pe diagonala ce am scris. Mai citez ce am scris: ''Uleiul nu conduce curetul electric si daca nu exista o forta de apasare suficienta intre contacte poti avea iarasi probleme'' La motocicleta ta faci cum doresti. Uleiul este un material inflamabil si acesta este principalul motiv pentru care se evita a fi folosit pe contacte electrice. Ma bucur ca tu si @Nguyen si multi altii ati avut noroc sa nu ia foc nimica. Si imi doresc sa ramana la fel. Dar nu da sfatul cu ulei pe langa contacte electrice si unora care nu cunosc cum se face treaba corect, nu la noroc. Daca tie ti s-a parut sfatul lui tataie bun atunci mergi pe el mai departe. Motocicleta mea din 2001 nu are probleme cu contactele electrice, fara vaselina. Oi fi avut eu noroc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Acum 12 minute, Silver Arrow a spus: Motocicleta mea din 2001 nu are probleme cu contactele electrice, fara vaselina. Oi fi avut eu noroc.... ...a mea din 92. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă Acum 4 ore, Silver Arrow a spus: Daca tot vrei sa faci lucrare asa de ampla, o faci cum trebuie. Tu decizi daca merita investitita. Pai daca cumpara instalatie noua tot trebuie montata de cineva care se pricepe. Ar trebui instalatia initiala luata la verificat, incepand cu sigurantele, butoanele de comanda,becurile, dupa aia mufele de legatura... etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat 12 ore în urmă Share Postat 12 ore în urmă Acum 2 ore, ALEX-Guzzista a spus: Pai daca cumpara instalatie noua tot trebuie montata de cineva care se pricepe. Ar trebui instalatia initiala luata la verificat, incepand cu sigurantele, butoanele de comanda,becurile, dupa aia mufele de legatura... etc Salutare! Da, in principiu problemele colegului se rezolva luand la verificat fiecare conector. Asta daca nu exista solutii de tipul ''functioneaza si asa''. Nu are rost sa verifice conductorii electrici. Acuma 20 de ani se faceau cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat 12 ore în urmă Share Postat 12 ore în urmă 19 hours ago, LEX91SPETSNAZ said: Vă rog să îmi recomandați un electrician moto profesionist (bazat pe experiența dumneavoastră cu acesta) în zona București-Ilfov sau județele limitrofe, deoarece aș dori să desfac toată instalația electrică și să repar tot ce se poate, ba mai mult să izolez orice contact dintre fire cu tuburi termocontractabile (EXCLUS LUCRĂRI CU BANDĂ IZOLIER). Eu nu am auzit sa existe un astfel de electrician, chiar si mecanici dedicati moto sunt putini daca exceptam reprezentantele moto. In cel mai bun caz cred ca poti gasi un mecanic care din necesitate a invatat si electrica. Daca gasesti sa anunti si aici te rog, sunt interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă 31 minutes ago, mobiletron said: Daca gasesti sa anunti si aici te rog, sunt interesat. Relu - Aurelian Cenușă: 0723.730.633. Nu știu altul mai bun... Reply valabil și pentru OP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă 11 minutes ago, Kagemusha said: Relu - Aurelian Cenușă: 0723.730.633. Nu știu altul mai bun... Reply valabil și pentru OP. Merci! Stiu sa fac destule la o instalatie electrica dar am o Aprilia Mana 850 pe injectie si e posibil sa am niste probleme de electrica la ea si risc sa-mi prind urechile daca imi bag mana in ea. Am o eroare de comunicare CAN intre bordul electronic si ECU, sunt sanse mari sa fie ceva pe la fire desi nu s-a umblat niciodata la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă Acum 2 ore, Silver Arrow a spus: Nu are rost sa verifice conductorii electrici. Acuma 20 de ani se faceau cum trebuie. Fiind problema la far din cate a zis,e bine de verificat conductorii acolo unde se tot misca cand ia viraj. Dar si timpul imbatraneste cam tot pe un vehicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.