Sari la conținut

Recomandare electrician București-Ilfov


Postări Recomandate

Salutare tuturor! Dețin o Honda Hornet 600 din 2005 și în această seară am avut surpriza neplacută să constat că mi-au „picat” luminile. Din păcate nici faza lungă, nici faza scurtă nu mai funcționează. De menționat că mi se pare că și la pornire (la rece) pare că există o problemă ce mă duce cu gândul tot la instalația electrică (dă să moară pe momentul pornirii). Precizez că motorul este pe carburație.

 

Vă rog să îmi recomandați un electrician moto profesionist (bazat pe experiența dumneavoastră cu acesta) în zona București-Ilfov sau județele limitrofe, deoarece aș dori să desfac toată instalația electrică și să repar tot ce se poate, ba mai mult să izolez orice contact dintre fire cu tuburi termocontractabile (EXCLUS LUCRĂRI CU BANDĂ IZOLIER).

 

Vă mulțumesc anticipat! Asfalt uscat!

Editat de LEX91SPETSNAZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere suma avansata de catre MotoS Garage poate ar trebuie sa vezi unde gasesti un cablaj nou gata facut

 

Cam asa arata cablajul principal:

image.thumb.png.e226b24d615ac04d68d8232fda65e510.png

 

Uite un furnizor de la care am mai cumparat piese:

https://yoshiparts.com/parts/motorcycle/honda/products/cb600/2006-italy-cb600fa/18664424_55?one=[["year_list"%2C"2006"]]&two=[["note"%2C"VIN%23+ZDCPC360-6F100001"]]&diagramItemId=1393277&productId=73024863

 

Este pozitia nr. 12. Momentan nu au, (de aceea nu apare numarul 12 in desen) dar poti trimite un mesaj sa afli cand mai aduc. Costa in jur de 300 USD + transport si vama si TVA o sa ajungi poate la 500 USD, oricum nu la 2000€....

 

Te duci pe site-ul de mai sus, si pui motorul corect (introduci VIN-ul) si vezi exact ce cablaje ai nevoie.

 

Mai ai ceva cablaje micute:

in spate ;

image.thumb.png.777ee86ce38274a16d1fee6a3ebab034.png

 

Pozitia 6  costa vreo 25 USD iar pozitia 24 vreo 20 USD

 

La motor:

image.thumb.png.faf9250028ef8f9de0dc2ef73a449d86.png

Pozitia 14 face vreo 40 USD

 

Si te uiti tu pe unde or mai fi.

 

Daca tot vrei sa faci lucrare asa de ampla, o faci cum trebuie.

 

Tu decizi daca merita investitita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, LEX91SPETSNAZ a spus:

M-am gândit că tuburile termoconductoare ar opri infiltrațiile de apă, de aceea doream să le folosesc, dar nu este problemă dacă specialistul recomandă altceva... Totuși, unde îl găsesc? 😁

 

Infiltratiile de apa sunt problematice in zona conectorilor, in rest firele au izolatia lor. Eu am avut la o mobra aceleasi simptome si nu a fost instalatia de vina ci doua mufe in care conectorii oxidasera superficial dar suficient cat sa nu mai faca treaba. Am curatat, dat cu ulei pe conectori si nu a mai facut probleme. Deci un prim pas ar fi verificarea conectorilor la toate mufele dar daca nu te pricepi tot la electrician trebuie sa ajungi.

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Nguyen a spus:

dat cu ulei pe conectori

Asta nu se face. Daca vrei musai , exista pasta electroconductoare. Uleiul nu conduce curetul electric si daca nu  exista o forta de apasare suficienta intre contacte poti avea iarasi probleme. 

E drept ca poate nu mai oxideaza partile expuse al contactelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silver Arrow, contactul în conectori se face pe direct, metal pe metal. Vaselina doar ajută să nu oxideze și este  îndepărtată când se presează contactele la cuplarea mufei.

Și eu am făcut așa și fac de zeci de ani. Din experiență spun că o astfel de lucrare nu are moarte. Odată ce ai strâns puțin cu patentul mufa/papucul, l-ai uns cu puțină vaselină și l-ai cuplat ferm, ai terminat cu problemele acolo pentru zece ani.

 

Așa am crezut și eu la început, că uleiul izolează și alte prostii pe care le citeam pe Internet de pe site-uri "respectabile". Am încercat cu toate rahaturile, fel și fel de spray-uri speciale de curățat contacte și altele și mai speciale de protejat contacte electrice,  vaselină cuprată conductivă, uleiuri cu grafit conductiv, fel și fel de găselnițe să ia banii, dar care își pierd  repede proprietățile. Niște kkturi. Sătul fiind de toate rahaturile ineficiente, am zis: hai să încerc și cum zice "tataie", dacă se strică, aia e. Am curățat contactele, am strîns puțin cu patentul, gresate cu un băț de chibrit cu vaselină și apoi cuplate la loc. Au trecut 10 ani, nicio problemă.

 

Inclusiv în releul de semnalizare mecanic aveam problemă, se oxida contactul, făcea țac-țac și după câteva clipiri rămânea fie lipit, fie țăcănea dar nu se mai aprindea becul. L-am desfăcut de zeci de ori, am dat cu fel și fel de spray-uri electronice de contacte, mergea o săptămână-două sau o lună și iar făcea probleme. Am schimbat releul, a mers și cel nou un an și iar a făcut la fel. Am măsurat curentul, nimic în scurt, totul OK.  Am întrebat  pe forum, toată lumea zicea să cumpăr alt releu că aia e, după un an-doi se strică. Am cumpărat altul, după un an a făcut la fel.  Desfăcut releul care făcea probleme, curățat pastilele din releu cu un burete de vase, dat cu puțină vaselină și nicio problemă de 10 ani!

 

Îți dai seama cât de proastă se vaselina  la contacte dacă pastilele alea din releu îmbibate în vaselină semnalizează așa de 10 ani și NICIO PROBLEMĂ!

 

Singurele probleme ar putea apărea unde sunt curenți mari, unde se încinge și ar fi un risc de incendiu. Acolo trebuie evitat, în rest, odată ce un contact e strîns ferm și gresat, ăla n-are moarte.

Editat de lulu_viteza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, lulu_viteza a spus:

că uleiul izolează și alte prostii

Ai citit pe diagonala ce am scris.

Mai citez ce am scris: ''Uleiul nu conduce curetul electric si daca nu  exista o forta de apasare suficienta intre contacte poti avea iarasi probleme''

La motocicleta ta faci cum doresti. 

Uleiul este un material inflamabil si acesta este principalul motiv pentru care se evita a fi folosit pe contacte electrice.

Ma bucur ca tu si @Nguyen si multi altii ati avut noroc sa nu ia foc nimica. Si imi doresc sa ramana la fel.

Dar nu da sfatul cu ulei pe langa contacte electrice si unora care nu cunosc cum se face treaba corect, nu la noroc.

Daca tie ti s-a parut sfatul lui tataie bun atunci mergi pe el mai departe.

 

Motocicleta mea din 2001 nu are probleme cu contactele electrice, fara vaselina. Oi fi avut eu noroc....
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Silver Arrow a spus:

Daca tot vrei sa faci lucrare asa de ampla, o faci cum trebuie.

 

Tu decizi daca merita investitita.

Pai daca cumpara instalatie noua tot trebuie montata de cineva care se pricepe. 

Ar trebui instalatia initiala luata la verificat, incepand cu sigurantele, butoanele de comanda,becurile, dupa aia mufele de legatura... etc

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ALEX-Guzzista a spus:

Pai daca cumpara instalatie noua tot trebuie montata de cineva care se pricepe. 

Ar trebui instalatia initiala luata la verificat, incepand cu sigurantele, butoanele de comanda,becurile, dupa aia mufele de legatura... etc

Salutare!

Da, in principiu problemele colegului se rezolva luand la verificat fiecare conector. Asta daca nu exista solutii de tipul ''functioneaza si asa''. Nu are rost sa verifice conductorii electrici. Acuma 20 de ani se faceau cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, LEX91SPETSNAZ said:

Vă rog să îmi recomandați un electrician moto profesionist (bazat pe experiența dumneavoastră cu acesta) în zona București-Ilfov sau județele limitrofe, deoarece aș dori să desfac toată instalația electrică și să repar tot ce se poate, ba mai mult să izolez orice contact dintre fire cu tuburi termocontractabile (EXCLUS LUCRĂRI CU BANDĂ IZOLIER).

 

Eu nu am auzit sa existe un astfel de electrician, chiar si mecanici dedicati moto sunt putini daca exceptam reprezentantele moto. In cel mai bun caz cred ca poti gasi un mecanic care din necesitate a invatat si electrica. Daca gasesti sa anunti si aici te rog, sunt interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

31 minutes ago, mobiletron said:

Daca gasesti sa anunti si aici te rog, sunt interesat.

Relu - Aurelian Cenușă: 0723.730.633. Nu știu altul mai bun...

Reply valabil și pentru OP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, Kagemusha said:

Relu - Aurelian Cenușă: 0723.730.633. Nu știu altul mai bun...

Reply valabil și pentru OP.

 

Merci! Stiu sa fac destule la o instalatie electrica dar am o Aprilia Mana 850 pe injectie si e posibil sa am niste probleme de electrica la ea si risc sa-mi prind urechile daca imi bag mana in ea. Am o eroare de comunicare CAN intre bordul electronic si ECU, sunt sanse mari sa fie ceva pe la fire desi nu s-a umblat niciodata la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

Nu are rost sa verifice conductorii electrici.


Acuma 20 de ani se faceau cum trebuie.

Fiind problema la far din cate a zis,e bine de verificat conductorii acolo unde se tot misca cand ia viraj. 

Dar si timpul imbatraneste cam tot pe un vehicul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata. Tot Hornetel . Verifica la blocul de lumini, eu am avut cam aceiasi problema(eu m.am tot tavalit) mi se mai opreau luminile in mers ,au umblat baietii de servis,bine nu motoS, unii mai slabuti si sa rezolvat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...